JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240612/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240612/0036396101-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków świadczona na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Łodzi i podległych jej jednostek organizacyjnych z podziałem na sześć zadań. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Prokuratura Okręgowa w Łodzi</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000000253</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kilińskiego 152</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">90-322</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL711 - Miasto Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">biuro.podawcze.poldz@prokuratura.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.gov.pl/web/po-lodz</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków świadczona na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Łodzi i podległych jej jednostek organizacyjnych z podziałem na sześć zadań. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8cdc8942-28a6-11ef-87ba-8eb060fd7bb8</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00363961</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-06-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00207078/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Usługa przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków świadczona na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Łodzi i podległych jej jednostek organizacyjnych z podziałem na dziewięć zadań.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8cdc8942-28a6-11ef-87ba-8eb060fd7bb8 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między<br/>Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem<br/>https://ezamowienia.gov.pl. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za<br/>pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem<br/>„Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie<br/>odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj<br/>załącznik”).<br/><br/><br/>Uwaga: Z powodu maksymalnej długości pola - 1000, pozostałe informacje znajdują się w Dziale IX SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Minimalne wymagania techniczne<br/>dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia<br/>określa Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z<br/>funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem<br/>telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl<br/>w zakładce „Zgłoś problem”. W przypadku podpisywania oferty kwalifikowanym podpisem elektronicznym rekomenduje się aby<br/>Formularz ofertowy został podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES (typ wewnętrzny). Pozostałe<br/>dokumenty wchodzące w skład oferty lub składane wraz z ofertą, które są zgodne z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady<br/>Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, mogą być<br/>zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegającego się o <br/>udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby opatrzone podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">3026-7.261.7.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Usługa przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków świadczona na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Łodzi<br/>i podległych jej jednostek organizacyjnych:<br/>1. Prokuratura Okręgowa w Łodzi wraz z Prokuraturą Rejonową Łódź - Śródmieście, Łódź, ul. Kilińskiego 152:<br/>a) obszar właściwości: część miasta Łódź w granicach ustalonych tradycyjnie dla dzielnicy Łódź – Śródmieście,<br/>b) obszar właściwości Prokuratury Okręgowej w Łodzi.<br/>2. Prokuratura Rejonowa Łódź - Bałuty, Łódź, ul. Ciesielska 7:<br/>- obszar właściwości: część miasta Łódź w granicach ustalonych tradycyjnie dla dzielnicy Łódź – Bałuty.<br/>3. Prokuratura Rejonowa Łódź - Górna, Łódź, ul. Sieradzka 11a:<br/>- obszar właściwości, część miasta Łódź w granicach ustalonych tradycyjnie dla dzielnicy – Łódź – Górna.<br/>4. Prokuratura Rejonowa Łódź - Polesie, Łódź, ul. Dąbrowskiego 40a:<br/>- obszar właściwości: część miasta Łódź w granicach ustalonych tradycyjnie dla dzielnicy Łódź - Polesie.<br/>5. Prokuratura Rejonowa Łódź - Widzew, Łódź, ul. Dąbrowskiego 40a:<br/>a) obszar właściwości: część miasta Łódź w granicach ustalonych tradycyjnie dla dzielnicy – Łódź - Widzew oraz<br/>b) poza granice administracyjne miasta Łodzi: gminy Andrespol, Brójce<br/>i Nowosolna. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</p> <p class="mb-0">98300000-6 - Różne usługi</p> <p class="mb-0">98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne</p> <p class="mb-0">33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok</p> <p class="mb-0">33942000-5 - Środki transportu zwłok</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Pzp. Zwiększenie<br/>przedmiotu zamówienia nastąpi w przypadku zmian organizacyjnych skutkujących zwiększeniem obszarów przeznaczonych<br/>do realizacji usługi Zamawiającego, jak i jednostek mu podległych lub zwiększeniem potrzeb Zamawiającego. Zamawiający<br/>nie jest zobowiązany do zlecenia usług objętych prawem opcji.<br/>2. W trakcie obowiązywania Umowy Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji również na wypadek,<br/>gdy wartość wynagrodzenia, o którym mowa w załączniku nr 2 – Wzór umowy, przewidzianego dla Wykonawcy, będzie<br/>miała zostać wykorzystana przed terminem końcowym realizacji umowy, o którym mowa w § 2 wzoru Umowy.<br/>3. W ramach prawa opcji Zamawiający zwiększy wynagrodzenie, o którym mowa w § 5 ust. 2 wzoru Umowy, o maksymalnie<br/>15%.<br/>4. Skorzystanie z prawa opcji jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego, a Wykonawcy nie przysługują żadne<br/>roszczenia z tego tytułu.<br/>5. Warunkiem skorzystania z zamówienia w ramach prawa opcji jest złożenie pisemnego oświadczenia woli przez<br/>Zamawiającego o skorzystaniu z tego prawa, w którym Zamawiający ustali wysokość podwyższenia wartości umowy.<br/>Oświadczenie takie jest dla Wykonawcy wiążące. Brak pisemnego oświadczenia woli ze strony Zamawiającego o<br/>skorzystaniu z prawa opcji nie może stanowić podstaw do realizacji zamówienia opcjonalnego przez Wykonawcę.<br/>6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość etapowej (tj. jednokrotnej lub wielokrotnej) realizacji zamówienia w ramach<br/>prawa opcji, której wartość łączna nie może przekroczyć wysokości maksymalnej, jak również skorzystania z tego prawa w<br/>niepełnym zakresie, w zależności od potrzeb Zamawiającego. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-01 do 2026-02-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert - obowiązują dla każdego Zadania odrębnie przy zastosowaniu matematycznych<br/>obliczeń przy ocenie ofert. Wartości podane przez Wykonawcę przy ocenie danego kryterium nie mogą odnosić się do wartości „0”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dysponowanie pojazdami specjalnymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas dojazdu na miejsce zdarzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Usługa przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków świadczona na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Łodzi<br/>i podległych jej jednostek organizacyjnych:<br/>Prokuratura Rejonowa w Brzezinach, 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 9:<br/>a) obszar właściwości: miasto Brzeziny oraz<br/>b) poza granice administracyjne miasta Brzeziny: gminy Brzeziny, Dmosin, Jeżów, Koluszki, Lipce Reymontowskie, Rogów i Słupia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</p> <p class="mb-0">98300000-6 - Różne usługi</p> <p class="mb-0">98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne</p> <p class="mb-0">33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok</p> <p class="mb-0">33942000-5 - Środki transportu zwłok</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Pzp. Zwiększenie<br/>przedmiotu zamówienia nastąpi w przypadku zmian organizacyjnych skutkujących zwiększeniem obszarów przeznaczonych<br/>do realizacji usługi Zamawiającego, jak i jednostek mu podległych lub zwiększeniem potrzeb Zamawiającego. Zamawiający<br/>nie jest zobowiązany do zlecenia usług objętych prawem opcji.<br/>2. W trakcie obowiązywania Umowy Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji również na wypadek,<br/>gdy wartość wynagrodzenia, o którym mowa w załączniku nr 2 – Wzór umowy, przewidzianego dla Wykonawcy, będzie<br/>miała zostać wykorzystana przed terminem końcowym realizacji umowy, o którym mowa w § 2 wzoru Umowy.<br/>3. W ramach prawa opcji Zamawiający zwiększy wynagrodzenie, o którym mowa w § 5 ust. 2 wzoru Umowy, o maksymalnie<br/>15%.<br/>4. Skorzystanie z prawa opcji jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego, a Wykonawcy nie przysługują żadne<br/>roszczenia z tego tytułu.<br/>5. Warunkiem skorzystania z zamówienia w ramach prawa opcji jest złożenie pisemnego oświadczenia woli przez<br/>Zamawiającego o skorzystaniu z tego prawa, w którym Zamawiający ustali wysokość podwyższenia wartości umowy.<br/>Oświadczenie takie jest dla Wykonawcy wiążące. Brak pisemnego oświadczenia woli ze strony Zamawiającego o<br/>skorzystaniu z prawa opcji nie może stanowić podstaw do realizacji zamówienia opcjonalnego przez Wykonawcę.<br/>6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość etapowej (tj. jednokrotnej lub wielokrotnej) realizacji zamówienia w ramach<br/>prawa opcji, której wartość łączna nie może przekroczyć wysokości maksymalnej, jak również skorzystania z tego prawa w<br/>niepełnym zakresie, w zależności od potrzeb Zamawiającego. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-01 do 2026-02-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert - obowiązują dla każdego Zadania odrębnie przy zastosowaniu matematycznych<br/>obliczeń przy ocenie ofert. Wartości podane przez Wykonawcę przy ocenie danego kryterium nie mogą odnosić się do wartości „0”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dysponowanie pojazdami specjalnymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas dojazdu na miejsce zdarzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Usługa przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków świadczona na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Łodzi<br/>i podległych jej jednostek organizacyjnych:<br/>Prokuratura Rejonowa w Pabianicach, 95-200 Pabianice, ul. Warszawska 39: <br/>a)	obszar właściwości miasta Pabianice oraz <br/>b)	poza granice administracyjne miasta Pabianice: gminy Pabianice, Konstantynów Łódzki, Dłutów, Ksawerów, Rzgów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</p> <p class="mb-0">98300000-6 - Różne usługi</p> <p class="mb-0">98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne</p> <p class="mb-0">33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok</p> <p class="mb-0">33942000-5 - Środki transportu zwłok</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Pzp. Zwiększenie<br/>przedmiotu zamówienia nastąpi w przypadku zmian organizacyjnych skutkujących zwiększeniem obszarów przeznaczonych<br/>do realizacji usługi Zamawiającego, jak i jednostek mu podległych lub zwiększeniem potrzeb Zamawiającego. Zamawiający<br/>nie jest zobowiązany do zlecenia usług objętych prawem opcji.<br/>2. W trakcie obowiązywania Umowy Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji również na wypadek,<br/>gdy wartość wynagrodzenia, o którym mowa w załączniku nr 2 – Wzór umowy, przewidzianego dla Wykonawcy, będzie<br/>miała zostać wykorzystana przed terminem końcowym realizacji umowy, o którym mowa w § 2 wzoru Umowy.<br/>3. W ramach prawa opcji Zamawiający zwiększy wynagrodzenie, o którym mowa w § 5 ust. 2 wzoru Umowy, o maksymalnie<br/>15%.<br/>4. Skorzystanie z prawa opcji jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego, a Wykonawcy nie przysługują żadne<br/>roszczenia z tego tytułu.<br/>5. Warunkiem skorzystania z zamówienia w ramach prawa opcji jest złożenie pisemnego oświadczenia woli przez<br/>Zamawiającego o skorzystaniu z tego prawa, w którym Zamawiający ustali wysokość podwyższenia wartości umowy.<br/>Oświadczenie takie jest dla Wykonawcy wiążące. Brak pisemnego oświadczenia woli ze strony Zamawiającego o<br/>skorzystaniu z prawa opcji nie może stanowić podstaw do realizacji zamówienia opcjonalnego przez Wykonawcę.<br/>6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość etapowej (tj. jednokrotnej lub wielokrotnej) realizacji zamówienia w ramach<br/>prawa opcji, której wartość łączna nie może przekroczyć wysokości maksymalnej, jak również skorzystania z tego prawa w<br/>niepełnym zakresie, w zależności od potrzeb Zamawiającego. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-01 do 2026-02-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert - obowiązują dla każdego Zadania odrębnie przy zastosowaniu matematycznych<br/>obliczeń przy ocenie ofert. Wartości podane przez Wykonawcę przy ocenie danego kryterium nie mogą odnosić się do wartości „0”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dysponowanie pojazdami specjalnymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas dojazdu na miejsce zdarzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Usługa przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków świadczona na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Łodzi<br/>i podległych jej jednostek organizacyjnych:<br/>Prokuratura Rejonowa w Rawie Mazowieckiej, 96-200 Rawa Mazowiecka <br/>ul. Kościuszki 17:<br/>a)	obszar właściwości miasta Rawy Mazowieckiej oraz<br/>b)	poza granice administracyjne miasta Rawy Mazowieckiej: gminy Biała Rawska, Cielądz, Głuchów, Kowiesy, Rawa Mazowiecka, Regnów i Sadkowice. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</p> <p class="mb-0">98300000-6 - Różne usługi</p> <p class="mb-0">98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne</p> <p class="mb-0">33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok</p> <p class="mb-0">33942000-5 - Środki transportu zwłok</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Pzp. Zwiększenie<br/>przedmiotu zamówienia nastąpi w przypadku zmian organizacyjnych skutkujących zwiększeniem obszarów przeznaczonych<br/>do realizacji usługi Zamawiającego, jak i jednostek mu podległych lub zwiększeniem potrzeb Zamawiającego. Zamawiający<br/>nie jest zobowiązany do zlecenia usług objętych prawem opcji.<br/>2. W trakcie obowiązywania Umowy Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji również na wypadek,<br/>gdy wartość wynagrodzenia, o którym mowa w załączniku nr 2 – Wzór umowy, przewidzianego dla Wykonawcy, będzie<br/>miała zostać wykorzystana przed terminem końcowym realizacji umowy, o którym mowa w § 2 wzoru Umowy.<br/>3. W ramach prawa opcji Zamawiający zwiększy wynagrodzenie, o którym mowa w § 5 ust. 2 wzoru Umowy, o maksymalnie<br/>15%.<br/>4. Skorzystanie z prawa opcji jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego, a Wykonawcy nie przysługują żadne<br/>roszczenia z tego tytułu.<br/>5. Warunkiem skorzystania z zamówienia w ramach prawa opcji jest złożenie pisemnego oświadczenia woli przez<br/>Zamawiającego o skorzystaniu z tego prawa, w którym Zamawiający ustali wysokość podwyższenia wartości umowy.<br/>Oświadczenie takie jest dla Wykonawcy wiążące. Brak pisemnego oświadczenia woli ze strony Zamawiającego o<br/>skorzystaniu z prawa opcji nie może stanowić podstaw do realizacji zamówienia opcjonalnego przez Wykonawcę.<br/>6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość etapowej (tj. jednokrotnej lub wielokrotnej) realizacji zamówienia w ramach<br/>prawa opcji, której wartość łączna nie może przekroczyć wysokości maksymalnej, jak również skorzystania z tego prawa w<br/>niepełnym zakresie, w zależności od potrzeb Zamawiającego. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-01 do 2026-02-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert - obowiązują dla każdego Zadania odrębnie przy zastosowaniu matematycznych<br/>obliczeń przy ocenie ofert. Wartości podane przez Wykonawcę przy ocenie danego kryterium nie mogą odnosić się do wartości „0”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dysponowanie pojazdami specjalnymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas dojazdu na miejsce zdarzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Usługa przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków świadczona na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Łodzi<br/>i podległych jej jednostek organizacyjnych:<br/>Prokuratura Rejonowa w Skierniewicach, 96-100 Skierniewice, ul. Gałeckiego 4: <br/>a)	obszar właściwości miasta Skierniewice oraz <br/>b)	poza granice administracyjne miasta Skierniewice: gminy Bolimów, Godzianów, Maków, Nowy Kawęczyn i Skierniewice. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</p> <p class="mb-0">98300000-6 - Różne usługi</p> <p class="mb-0">98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne</p> <p class="mb-0">33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok</p> <p class="mb-0">33942000-5 - Środki transportu zwłok</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Pzp. Zwiększenie<br/>przedmiotu zamówienia nastąpi w przypadku zmian organizacyjnych skutkujących zwiększeniem obszarów przeznaczonych<br/>do realizacji usługi Zamawiającego, jak i jednostek mu podległych lub zwiększeniem potrzeb Zamawiającego. Zamawiający<br/>nie jest zobowiązany do zlecenia usług objętych prawem opcji.<br/>2. W trakcie obowiązywania Umowy Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji również na wypadek,<br/>gdy wartość wynagrodzenia, o którym mowa w załączniku nr 2 – Wzór umowy, przewidzianego dla Wykonawcy, będzie<br/>miała zostać wykorzystana przed terminem końcowym realizacji umowy, o którym mowa w § 2 wzoru Umowy.<br/>3. W ramach prawa opcji Zamawiający zwiększy wynagrodzenie, o którym mowa w § 5 ust. 2 wzoru Umowy, o maksymalnie<br/>15%.<br/>4. Skorzystanie z prawa opcji jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego, a Wykonawcy nie przysługują żadne<br/>roszczenia z tego tytułu.<br/>5. Warunkiem skorzystania z zamówienia w ramach prawa opcji jest złożenie pisemnego oświadczenia woli przez<br/>Zamawiającego o skorzystaniu z tego prawa, w którym Zamawiający ustali wysokość podwyższenia wartości umowy.<br/>Oświadczenie takie jest dla Wykonawcy wiążące. Brak pisemnego oświadczenia woli ze strony Zamawiającego o<br/>skorzystaniu z prawa opcji nie może stanowić podstaw do realizacji zamówienia opcjonalnego przez Wykonawcę.<br/>6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość etapowej (tj. jednokrotnej lub wielokrotnej) realizacji zamówienia w ramach<br/>prawa opcji, której wartość łączna nie może przekroczyć wysokości maksymalnej, jak również skorzystania z tego prawa w<br/>niepełnym zakresie, w zależności od potrzeb Zamawiającego. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-01 do 2026-02-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert - obowiązują dla każdego Zadania odrębnie przy zastosowaniu matematycznych<br/>obliczeń przy ocenie ofert. Wartości podane przez Wykonawcę przy ocenie danego kryterium nie mogą odnosić się do wartości „0”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dysponowanie pojazdami specjalnymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas dojazdu na miejsce zdarzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Usługa przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków świadczona na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Łodzi<br/>i podległych jej jednostek organizacyjnych:<br/>Prokuratura Rejonowa w Zgierzu, 95-100 Zgierz, ul. Łódzka 20: <br/>a)	obszar właściwości miasta: Zgierza oraz <br/>b)	poza granice administracyjne miasta Zgierza: gminy Aleksandrów Łódzki, Głowno, Ozorków, Parzęczew, Stryków i Zgierz. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</p> <p class="mb-0">98300000-6 - Różne usługi</p> <p class="mb-0">98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne</p> <p class="mb-0">33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok</p> <p class="mb-0">33942000-5 - Środki transportu zwłok</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Pzp. Zwiększenie<br/>przedmiotu zamówienia nastąpi w przypadku zmian organizacyjnych skutkujących zwiększeniem obszarów przeznaczonych<br/>do realizacji usługi Zamawiającego, jak i jednostek mu podległych lub zwiększeniem potrzeb Zamawiającego. Zamawiający<br/>nie jest zobowiązany do zlecenia usług objętych prawem opcji.<br/>2. W trakcie obowiązywania Umowy Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji również na wypadek,<br/>gdy wartość wynagrodzenia, o którym mowa w załączniku nr 2 – Wzór umowy, przewidzianego dla Wykonawcy, będzie<br/>miała zostać wykorzystana przed terminem końcowym realizacji umowy, o którym mowa w § 2 wzoru Umowy.<br/>3. W ramach prawa opcji Zamawiający zwiększy wynagrodzenie, o którym mowa w § 5 ust. 2 wzoru Umowy, o maksymalnie<br/>15%.<br/>4. Skorzystanie z prawa opcji jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego, a Wykonawcy nie przysługują żadne<br/>roszczenia z tego tytułu.<br/>5. Warunkiem skorzystania z zamówienia w ramach prawa opcji jest złożenie pisemnego oświadczenia woli przez<br/>Zamawiającego o skorzystaniu z tego prawa, w którym Zamawiający ustali wysokość podwyższenia wartości umowy.<br/>Oświadczenie takie jest dla Wykonawcy wiążące. Brak pisemnego oświadczenia woli ze strony Zamawiającego o<br/>skorzystaniu z prawa opcji nie może stanowić podstaw do realizacji zamówienia opcjonalnego przez Wykonawcę.<br/>6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość etapowej (tj. jednokrotnej lub wielokrotnej) realizacji zamówienia w ramach<br/>prawa opcji, której wartość łączna nie może przekroczyć wysokości maksymalnej, jak również skorzystania z tego prawa w<br/>niepełnym zakresie, w zależności od potrzeb Zamawiającego. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-01 do 2026-02-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert - obowiązują dla każdego Zadania odrębnie przy zastosowaniu matematycznych<br/>obliczeń przy ocenie ofert. Wartości podane przez Wykonawcę przy ocenie danego kryterium nie mogą odnosić się do wartości „0”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dysponowanie pojazdami specjalnymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas dojazdu na miejsce zdarzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania i spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1.1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – art. 112 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp;<br/>1.2. zdolności technicznej lub zawodowej – art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.<br/>2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu,<br/>dotyczące:<br/>2.1. zdolności występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie,<br/>2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie,<br/>2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub<br/>finansowej pozwalającej na udział w postępowaniu, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności<br/>cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną tego<br/>ubezpieczenia nie mniejszą niż: 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych),<br/>2.4. zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dotyczący zdolności<br/>technicznej lub zawodowej niezbędny do wykonania niniejszego zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>2.4.1. dysponuje przynajmniej jednym pojazdem specjalnym przeznaczonym do przewozu zwłok osób zmarłych i zabitych i ich szczątków, spełniającymi wymagania techniczne i sanitarne określone w § 4 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007 r. w sprawie wydawania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich (Dz.U. 2007 r. Nr 249<br/>poz. 1866), dla każdego Zadania odrębnie. Pojazd wykazany dla danego Zadania nie może zostać wskazany do realizacji pozostałych Zadań. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Oświadczenie<br/>Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu<br/>ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. 2023.1689 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył<br/>odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, sporządzone<br/>wg Załącznika nr 8 do SWZ;<br/>2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i<br/>opłat, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów<br/>potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo<br/>przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub<br/>grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności - sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego<br/>złożeniem;<br/>3. Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub<br/>właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające,<br/>że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, a w przypadku zalegania z opłacaniem<br/>składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia<br/>dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia<br/>społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności -<br/>sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.<br/>4. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>5. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4<br/>ustawy Pzp sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;<br/>6. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022<br/>r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa<br/>narodowego (Dz.U.2023.1497 ze zm.) - Załącznik nr 9 do SWZ. Dokument zobowiązani są złożyć również podwykonawcy lub podmioty, na których zdolności polega się w rozumieniu dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10 % wartości zamówienia;<br/>7. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 5 k Rozporządzenia Rady (UE) NR 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE. L. 2014.229.1 ze zm.) sporządzone wg Załącznika nr 10 do SWZ. Dokument zobowiązane są złożyć również podmioty, na których zdolnościach polega się w rozumieniu dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, w przypadku, gdy przypada na nich ponad 10 % wartości zamówienia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej lub finansowej: polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej<br/>działalności gospodarczej związana z przedmiotem niniejszego zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000,00 zł<br/>(słownie: sto tysięcy złotych) wraz z potwierdzeniem opłacenia składki ubezpieczeniowej, jeśli z treści polisy nie wynika klauzula,<br/>zgodnie z którą Wykonawca jest objęty ochroną ubezpieczeniową pomimo braku opłacenia składki. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny<br/>Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, Wykonawca składa inne<br/>podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku<br/>udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten podlega sumowaniu tzn. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia muszą spełniać warunek łącznie. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę, który polega na sytuacji<br/>ekonomicznej lub finansowej podmiotów udostępniających zasoby, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, warunek ten<br/>podlega sumowaniu, tzn. Wykonawca wspólnie z podmiotem udostępniającym zasoby muszą spełniać warunek łącznie.<br/>2. Na potwierdzenie zdolności technicznej lub zawodowej: wykaz pojazdów specjalnych przeznaczonych do przewozu zwłok osób<br/>zmarłych i zabitych i ich szczątków, spełniających wymagania techniczne i sanitarne określone w § 4 Rozporządzenia Ministra<br/>Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007 r. w sprawie wydawania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich (Dz.U. 2007<br/>r. Nr 249 poz. 1866) wraz z podstawą do dysponowania, sporządzony wg Załącznika nr 6 do SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą nastąpić jedynie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie.<br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty w przypadku, gdy konieczność takich zmian wynika ze zmiany przepisów powszechnie obowiązujących lub zmian<br/>organizacyjnych polegających na likwidacji jednostek Prokuratury lub zmian zakresu działania poszczególnych jednostek<br/>Prokuratury.<br/>3. Zamawiający przewiduje zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:<br/>a. stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,<br/>b. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie<br/>przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j.Dz.U.2020.2207ze zm.).<br/>c. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na<br/>ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,<br/>d. zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (t.j. Dz.U.2024.427)<br/>- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.<br/>4. Strony przewidują możliwość zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu wykonania Umowy, w wypadku udokumentowanych zmian cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją Umowy o co najmniej 10% względem poziomu tych cen lub kosztów związanych z wykonaniem usług, jakie były brane pod uwagę przez Wykonawcę przy sporządzaniu Oferty stanowiącej podstawę do zawarcia Umowy lub w wypadku kolejnej zmiany, względem cen materiałów lub kosztów ustalonych przy ostatniej takiej zmianie. Zmiana wynagrodzenia w tym trybie nie może prowadzić do wzrostu<br/>zysku Wykonawcy, a jedynie do zrekompensowania kosztów jakie będzie ponosił w związku z realizacją Umowy.<br/>Wszelkie informacje w tym zakresie uregulowane są postanowieniami wzoru umowy - Załącznik nr 2 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-06-20 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-06-20 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-07-19</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com