JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240614/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240614/0036682101-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> TP30_Zmiana systemów ogrzewania i przygotowania ciepłej wody użytkowej budynku przy ul. Chińskiej 14A-14B we Wrocławiu. Wykonanie instalacji wentylacji lokali. Instalacje elektryczne wewnętrzne. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Wrocławskie Mieszkania Sp. z o. o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 020610504</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Namysłowska 8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">50-304</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL514 - Miasto Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@wm.wroc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.wm.wroc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Wrocławskie Mieszkania sp. z o.o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">NIP: 8982123598</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">Namysłowska 8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">50-304</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL514 - Miasto Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@wm.wroc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">www.wm.wroc.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> TP30_Zmiana systemów ogrzewania i przygotowania ciepłej wody użytkowej budynku przy ul. Chińskiej 14A-14B we Wrocławiu. Wykonanie instalacji wentylacji lokali. Instalacje elektryczne wewnętrzne. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e0083484-296e-11ef-86d2-4e696a6d8c25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00366821</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-06-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00237074/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.25 71_Remont budynku przy ul. Chińskiej 14a, 14b w zakresie wymiany nieekologicznych źródeł ogrzewania</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy przetargowej pod adresem<br/>https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html, zwanej dalej również „Platformą”</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">a.	Specyfikacja połączenia <br/>Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.: <br/>https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html. <br/>Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach. <br/>Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.:<br/>Dopuszczalne przeglądarki internetowe:<br/>•	Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,<br/>•	Google Chrome 31<br/>•	Mozilla Firefox 26<br/>•	Opera 18<br/>Pozostałe wymagania techniczne:<br/>•	dostęp do sieci Internet<br/>•	obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax<br/>•	włączona obsługa JavaScript<br/>•	zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s<br/>•	zainstalowany Acrobat Reader<br/>•	zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy<br/>b.	Dopuszczalne formaty przesyłanych danych <br/>Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452). Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: .pdf.<br/>c.	Kodowanie i oznaczanie czasu przekazania danych<br/>Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym na Platformie przetargowej. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonę „Złóż ofertę”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę Przetargową.<br/>d.	Korzystanie z platformy przetargowej jest bezpłatne. <br/>Pełną obsługę techniczną platformy przetargowej świadczy firma Logintrade S.A. W przypadku ewentualnych problemów technicznych prosimy o kontakt z infolinią techniczną +48 71 787 35 34 (w dni robocze godz. 8.00-16.00); e-mail: helpdesk@logintrade.net <br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest zapoznać się z:<br/>Instrukcjami obsługi Platformy przetargowej – dostępnymi pod adresem: <br/>https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html <br/>Regulaminem korzystania z Platformy przetargowej – dostępnym pod adresem: https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">określono w SWZ rozdz. XXIII</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WM/SZP/TP/30/2024/G</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 1: Zmiana systemów ogrzewania i przygotowania ciepłej wody użytkowej budynku przy ul. Chińskiej 14B we Wrocławiu. Wykonanie instalacji wentylacji lokali. Wykonanie instalacji elektrycznych wewnętrznych.<br/>Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje<br/>a)	uporządkowanie wentylacji grawitacyjnej, zmiana sposobu ogrzewania,<br/>b)	przebudowa instalacji z.w.u i kanalizacji oraz budowa instalacji c.w.u,<br/>c)	przebudowa instalacji gazowej,<br/>d)	wymiana rozdzielnic mieszkaniowych,<br/>e)	wykonanie zasilania elektrycznego kotłów c.o., <br/>f)	likwidacja pieców wraz z robotami towarzyszącymi.<br/>Zamawiający ustala minimalny wymagany okres gwarancji na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia na 60 miesięcy, licząc od dnia następnego po zakończeniu odbioru końcowego robót. Zamawiający przewidział w niniejszym postępowaniu jedno z kryteriów oceny ofert „Okres gwarancji na roboty budowlane”.<br/>Opis przedmiotu zamówienia i obowiązki stron określają dokumentacja projektowa w tym: projekt budowlany, projekty wykonawcze branże: architektoniczno-budowlana, elektryczna, sanitarna, decyzje pozwolenia na budowę nr 3827/2019 z dnia 20.08.2019 r., specyfikacje techniczne warunków wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich branż (dalej: STWIOR), przedmiary robót oraz projektowane postanowienia umowy, stanowiące integralną część SWZ. <br/>Roboty budowlane będą wykonywane na terenie czynnym. Przedmiot umowy będzie wykonywany <br/>w budynku zamieszkanym, w związku z czym, Wykonawca zobowiązuje się prowadzić roboty z poszanowaniem miru domowego i mienia mieszkańców. Realizacja robót związanych z likwidacją urządzeń grzewczych nastąpi w uzgodnieniu z Zamawiającym. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne</p> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">210 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Całkowita wartość tych zamówień została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości i wynosi do 25 % szacunkowej wartości zamówienia podstawowego. Ewentualny zakres powyższych zamówień może dotyczyć całego zakresu zamówienia podstawowego. Zamówienia podobne, zostaną udzielone na warunkach określonych w umowie podstawowej. Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany będzie złożyć oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie nie szerszym niż wskazane w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert zostanie dokonana w oparciu o kryteria określone w rozdz. XVII SWZ.<br/>1)	Cena oferty brutto (C)<br/>Kryterium „Cena oferty brutto” – wskaźnik „C”, waga (znaczenie): 90,00 - kryterium rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Cenę oferty brutto stanowi suma ceny brutto za zamówienie podstawowe i cena brutto za zamówienie opcjonalne.<br/>Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 90 punktów, a każdej następnej ofercie zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru podanego w SWZ;<br/>2)	Okres gwarancji na roboty budowlane (minimum 60 miesięcy) (G)<br/>Zamawiający ustala minimalny wymagany okres gwarancji na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia na 60 miesięcy, licząc od dnia następnego po zakończeniu odbioru końcowego robót.<br/>Kryterium „Okres gwarancji na roboty budowlane” – wskaźnik „G”, waga (znaczenie) 5,00 pkt - kryterium rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanego - podanego w formularzu oferty okresu gwarancji na roboty budowlane wyrażonego w całkowitej liczbie miesięcy.<br/>Maksymalnie Wykonawca w tym kryterium może otrzymać 5,00 punktów.<br/>Zamawiający przyzna punkty w następujący sposób:<br/>-	Gwarancja 60 miesięcy - 0 pkt.<br/>-	Gwarancja 66 miesięcy - 3,00 pkt<br/>-	Gwarancja 72 miesiące i więcej - 5,00 pkt <br/>W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu oferty nie wskaże „oferowanego okresu gwarancji na roboty budowlane”, Zamawiający przyjmie do oceny minimalny wymagany okres gwarancji - 60 miesięcy i przyzna Wykonawcy „0” punktów. <br/>W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji na roboty budowlane dłuższy niż 72 miesiące, Zamawiający do wyliczenia punktów przyjmie okres gwarancji 72 miesiące, natomiast do umowy zostanie wpisany okres gwarancji odpowiadający podanemu przez Wykonawcę w formularzu oferty.<br/>W przypadku wpisania przez Wykonawcę przedziału liczby miesięcy Zamawiający (np. od 60-66 miesięcy) przyjmie do obliczenia punktów oraz do zawieranej umowy najwyższą liczbę wpisanego przedziału, przy czym zapis w zdaniu poprzednim stosuje się. <br/>W przypadku podania przez Wykonawcę liczby miesięcy nieodpowiadającej liczbie miesięcy podanej w punktowanych progach, określonych powyżej (np. 63 miesiące), Zamawiający do oceny punktowej przyjmie dolną wartość progową (tj. 60 miesięcy) natomiast do umowy zostanie wprowadzona liczba miesięcy podana przez Wykonawcę w ofercie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na roboty budowlane (minimum 60 miesięcy) (G)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium społeczne – zatrudnienie osoby bezrobotnej(S)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 2: Zmiana systemów ogrzewania i przygotowania ciepłej wody użytkowej budynku przy ul. Chińskiej 14A we Wrocławiu. Wykonanie instalacji wentylacji lokali. Instalacje elektryczne wewnętrzne. Zadanie 2 przewiduje możliwość zamówienia opcjonalnego.<br/>Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:<br/>a)	uporządkowanie wentylacji grawitacyjnej, zmiana sposobu ogrzewania,<br/>b)	remont klatki schodowej,<br/>c)	przebudowa instalacji z.w.u i kanalizacji, oraz budowa instalacji c.w.u,<br/>d)	przebudowa instalacji gazowej,<br/>e)	wymiana instalacji WLZ z montażem RG,<br/>f)	wykonanie instalacji oświetleniowej w częściach wspólnych klatki schodowej,<br/>g)	wykonanie instalacji domofonowej oraz RTV/SAT,<br/>h)	wymiana rozdzielnic mieszkaniowych,<br/>i)	wykonanie zasilania elektrycznego kotłów c.o., <br/>j)	likwidacja pieców wraz z robotami towarzyszącymi.<br/>Wykonanie zakresu obejmującego remont klatki schodowej przewiduje się opcjonalnie (w ramach prawa opcji).<br/>Zamawiający ustala minimalny wymagany okres gwarancji na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia na 60 miesięcy, licząc od dnia następnego po zakończeniu odbioru końcowego robót. Zamawiający przewidział w niniejszym postępowaniu jedno z kryteriów oceny ofert „Okres gwarancji na roboty budowlane”.<br/>Roboty budowlane będą wykonywane na terenie czynnym. Przedmiot umowy będzie wykonywany <br/>w budynku zamieszkanym, w związku z czym, Wykonawca zobowiązuje się prowadzić roboty z poszanowaniem miru domowego i mienia mieszkańców. Realizacja robót związanych z likwidacją urządzeń grzewczych nastąpi w uzgodnieniu z Zamawiającym.<br/>Opis przedmiotu zamówienia i obowiązki stron określają dokumentacja projektowa w tym: projekt budowlany, projekty wykonawcze branże: architektoniczno-budowlana, elektryczna, sanitarna, decyzje pozwolenia na budowę nr 3822/2019 z dnia 20.08.2019 r. specyfikacje techniczne warunków wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich branż (dalej: STWIOR), przedmiary robót oraz projektowane postanowienia umowy, stanowiące integralną część SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne</p> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie nie większym niż wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik do SWZ. Zamawiający zastrzega, iż zamówienie opcjonalne jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, korzystać z niego w mniejszym zakresie, aniżeli określony w Projektowanych Postanowieniach Umowy, w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia, co Wykonawca akceptuje poprzez zawarcie umowy.<br/>Zamówienie opcjonalne przewiduje się w ramach Zadania podstawowego nr 2 i polega na remoncie klatki schodowej budynku przy ul. Chińskiej 14A. Zakres zamówienia opcjonalnego obejmuje:<br/>1)	uzupełnienie i naprawa ścian z cegły,<br/>2)	roboty remontowe stropów i ścian drewnianych,<br/>3)	naprawa i uzupełnienie tynków ścian i sufitów,<br/>4)	wykonanie sufitów i ścianek z płyt g-k,<br/>5)	roboty malarskie i okładzinowe,<br/>6)	wykonanie posadzek,<br/>7)	wymiana i remont stolarki drzwiowej,<br/>8)	wymiana w całości elementów drewnianych klatki schodowej zgodnie z opisem w przedmiarze,<br/>9)	montaż na spocznikach i stopnicach wykładziny PCV,<br/>10)	montaż zbiorczej skrzynki na listy zgodnie z opisem w przedmiarze.<br/><br/>Opis przedmiotu zamówienia opcjonalnego ze szczegółowym przedmiarem robót zakresu prac stanowi Załącznik nr 17c do umowy.<br/>Okoliczności skorzystania z opcji określono w par. 2 projektowanych postanowień umowy.<br/>Termin realizacji zamówienia opcjonalnego - 150 dni od dnia złożenia przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji. Jeżeli koniec terminu realizacji prawa opcji przypada na dzień wykraczający poza podstawowy zakres termin realizacji, termin obowiązywania umowy ulega wydłużeniu o czas konieczny do wykonania zamówienia opcjonalnego. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">210 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Całkowita wartość tych zamówień została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości i wynosi do 25 % szacunkowej wartości zamówienia podstawowego. Ewentualny zakres powyższych zamówień może dotyczyć całego zakresu zamówienia podstawowego. Zamówienia podobne, zostaną udzielone na warunkach określonych w umowie podstawowej. Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany będzie złożyć oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie nie szerszym niż wskazane w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert zostanie dokonana w oparciu o kryteria określone w rozdz. XVII SWZ.<br/>1)	Cena oferty brutto (C)<br/>Kryterium „Cena oferty brutto” – wskaźnik „C”, waga (znaczenie): 90,00 - kryterium rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Cenę oferty brutto stanowi suma ceny brutto za zamówienie podstawowe i cena brutto za zamówienie opcjonalne.<br/>Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 90 punktów, a każdej następnej ofercie zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru podanego w SWZ;<br/>2)	Okres gwarancji na roboty budowlane (minimum 60 miesięcy) (G)<br/>Zamawiający ustala minimalny wymagany okres gwarancji na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia na 60 miesięcy, licząc od dnia następnego po zakończeniu odbioru końcowego robót.<br/>Kryterium „Okres gwarancji na roboty budowlane” – wskaźnik „G”, waga (znaczenie) 5,00 pkt - kryterium rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanego - podanego w formularzu oferty okresu gwarancji na roboty budowlane wyrażonego w całkowitej liczbie miesięcy.<br/>Maksymalnie Wykonawca w tym kryterium może otrzymać 5,00 punktów.<br/>Zamawiający przyzna punkty w następujący sposób:<br/>-	Gwarancja 60 miesięcy - 0 pkt.<br/>-	Gwarancja 66 miesięcy - 3,00 pkt<br/>-	Gwarancja 72 miesiące i więcej - 5,00 pkt <br/>W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu oferty nie wskaże „oferowanego okresu gwarancji na roboty budowlane”, Zamawiający przyjmie do oceny minimalny wymagany okres gwarancji - 60 miesięcy i przyzna Wykonawcy „0” punktów. <br/>W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji na roboty budowlane dłuższy niż 72 miesiące, Zamawiający do wyliczenia punktów przyjmie okres gwarancji 72 miesiące, natomiast do umowy zostanie wpisany okres gwarancji odpowiadający podanemu przez Wykonawcę w formularzu oferty.<br/>W przypadku wpisania przez Wykonawcę przedziału liczby miesięcy Zamawiający (np. od 60-66 miesięcy) przyjmie do obliczenia punktów oraz do zawieranej umowy najwyższą liczbę wpisanego przedziału, przy czym zapis w zdaniu poprzednim stosuje się. <br/>W przypadku podania przez Wykonawcę liczby miesięcy nieodpowiadającej liczbie miesięcy podanej w punktowanych progach, określonych powyżej (np. 63 miesiące), Zamawiający do oceny punktowej przyjmie dolną wartość progową (tj. 60 miesięcy) natomiast do umowy zostanie wprowadzona liczba miesięcy podana przez Wykonawcę w ofercie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na roboty budowlane (minimum 60 miesięcy) (G)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium społeczne – zatrudnienie osoby bezrobotnej(S)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 1 000 000 zł;<br/>4. zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a)	w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia:<br/>-	co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi o specjalności o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w wymiarze minimum 5 lat. Osoba ta pełnić będzie funkcję kierownika budowy.<br/>-	co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz doświadczenie zawodowe w kierowaniu budową w wymiarze minimum 5 lat, osoba ta będzie pełnić funkcję kierownika robót budowlanych. <br/>-	co najmniej jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w wymiarze minimum 5 lat, osoba ta będzie pełnić funkcję kierownika robót elektrycznych.<br/>UWAGA:<br/>W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedno zadanie, te same osoby spełniające powyższe wymagania, mogą być wykazane w celu potwierdzenia spełniania warunku w każdym zadaniu, na które Wykonawca złoży ofertę. <br/>*Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie.<br/><br/>b)	w zakresie doświadczenia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, co najmniej:<br/>-	jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie budynku o wartości robót brutto co najmniej 400 000 zł; oraz<br/>-	jedną robotę budowlaną polegającą na uciepłownieniu budynku wielorodzinnego o wartości robót brutto co najmniej 500 000 zł.<br/>Zamawiający dopuszcza wykazanie spełnienia warunku, jeżeli wykonawca wykonał ww. roboty w ramach jednego lub dwóch oddzielnych kontraktów, przy czym w przypadku wykazania robót zrealizowanych w ramach jednego kontraktu zakres rzeczowy i finansowy wykazanej roboty budowlanej musi odpowiadać łącznemu zakresowi rzeczowo-finansowemu określonemu powyżej dla każdej z robót.<br/>UWAGA:<br/>W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedno zadanie, te same roboty budowlane spełniające powyższe wymagania, mogą być wykazane w celu potwierdzenia spełniania warunku w każdym zadaniu, na które Wykonawca złoży ofertę.<br/><br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>Do przeliczenia na PLN wartości wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wyrażonej w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs NPB opublikowany w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu innych danych finansowych.. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>1)	Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>2)	Zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznego lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz za zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej (podmioty zagraniczne) zamiast zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego zaświadczenia albo innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające że nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.<br/>Uwaga:<br/>W odniesieniu do przesłanek wykluczenia wykonawcy z postępowania, określonych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp lub w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, Zamawiający oceni brak podstaw wykluczenia Wykonawcy na podstawie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składanego wraz z ofertą (wzór - odpowiednio załączniki nr 2a, 2c do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:<br/>1)	dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną w rozdz. VII ust. 2 pkt 3 SWZ;<br/>Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganego powyżej podmiotowego środka dowodowego, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>2)	wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (wzór zał. nr 6 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - w celu potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu określonego<br/>Uwaga: Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami w/w wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>3)	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór zał. nr 5 do SWZ);</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oferta pod rygorem nieważności sporządzona w postaci elektronicznej i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym musi zawierać:<br/>1)	Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ),<br/>2)	Kosztorysy ofertowe, oddzielnie na każde zadanie <br/>3)	Oświadczenie z art. 125 ust.1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór załącznik nr 2a, 2b, 2c do SWZ) w zakresie wskazanym w SWZ. <br/>4)	Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)<br/>5)	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) (wzór stanowią załączniki nr 7a, 7b, 7c do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów <br/>6)	Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodne z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (jeżeli dotyczy) - załącznik nr 8 do SWZ.<br/>7)	Wykaz rozwiązań równoważnych (jeżeli dotyczy)<br/>W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem lub normami.<br/>8)	Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy)<br/>W celu utrzymania w poufności tych informacji, Wykonawca przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku. <br/>Uzasadnienie zastrzeżenia i rodzaje informacji przekazuje się w treści oferty (na formularzu oferty).<br/>9)	Dowód wniesienia wadium. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: <br/>1)	Dla zadania nr 1 - 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych, 00/100);<br/>2)	Dla zadania nr 2 - 18 000 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych 00/100)<br/>Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – Gminy Wrocław nr 41 1020 5226 0000 6102 0417 7663 podając /w tytule/ na dowodzie wpłaty nazwę lub numer postępowania. <br/>Warunki, które powinna spełniać gwarancja ubezpieczeniowa/bankowa, poręczenie zapłaty wadium:<br/>1)	powinna być udzielona nieodwołalnie, bezwarunkowo na pokrycie roszczeń Zamawiającego z tytułu zabezpieczenia zapłaty wadium przez Wykonawcę, <br/>2)	kwota gwarancji/poręczenia i terminy jej obowiązywania winny być zgodne z postanowieniami SWZ oraz umowy,<br/>3)	warunkiem wypłaty kwoty gwarantowanej może być jedynie przedstawienie Gwarantowi/Poręczycielowi wezwania Zamawiającego do wypłacenia określonej kwoty wraz z oświadczeniem, że wobec Wykonawcy zachodzą przesłanki zatrzymania wadium określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp; Gwarant/Poręczyciel zobowiązuje się do wypłaty kwoty gwarantowanej na pierwsze pisemne wezwanie do zapłaty.<br/>Pozostałe warunki dotyczące wadium określono w rozdz. XI SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Sposób spełnienia warunku udziału w postępowaniu, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; <br/>1)	Spełnienie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji finansowej lub ekonomicznej będzie oceniany łącznie (podlega sumowaniu);<br/>2)	Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie osób i doświadczenia dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (m.in. konsorcjum, spółka cywilna): Podmiotowe środki dowodowe i oświadczenia składane w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia oraz potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, składa i podpisuje każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub wyznaczony Pełnomocnik.<br/>Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodne z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp składane jest wraz z ofertą w przypadku wskazanym w Rozdz. X ust. 7 SWZ- załącznik nr 8 do SWZ.<br/>Każdy Wykonawca oraz Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) mogą złożyć tylko jedną ofertę, zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ. Złożenie przez jednego Wykonawcę oraz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne spowoduje ich odrzucenie.<br/>Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>Do oferty Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołącza/dołączają oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór załączniki nr 2a, 2b, 2c do SWZ). Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego w SWZ podmiotowe środki dowodowe.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (m.in. konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa odrębnie i podpisuje każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców, w której m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów związanych z płatnościami, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. <br/>W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie dokumentów poręczenia lub gwarancji przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swoją treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj, warunki oraz zakres zmian określono w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 4 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-04 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy zamieszczonej pod adresem: https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-04 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> Zamawiający, w celu ograniczenia liczby wykonawców, których zaprosi do negocjacji, zastosuje kryterium selekcji w postaci kryterium ceny, o którym mowa w rozdziale XVII SWZ, tzn. do negocjacji zostaną zaproszeni maksymalnie trzej wykonawcy, którzy zadeklarowali najniższe ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający: Gmina Wrocław, Plac Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, w imieniu której na podstawie pełnomocnictwa Prezydenta Wrocławia Nr 31/I/Z/19 z dnia 12 września 2019 r. działają Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Namysłowskiej 8, 50-304 Wrocław.<br/>Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp oraz art. 5k rozporządzenia (UE) 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r., zwanym w dalszej treści art. 5k rozporządzenia 833/2014 i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.<br/>Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania. <br/>Zamawiający nie żąda od wykonawcy przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, dotyczących podwykonawców niebędących podmiotami udostępniającymi zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podwykonawców podstawy wykluczenia z postępowania.<br/>Ofertę (formularz oferty i kosztorysy ofertowe) oraz oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Sposób obliczenia ceny oferty określono w rozdz. XVI SWZ.Kalkulacji należy dokonać na podstawie przedmiarów udostępnionych w formacie „pdf”. Przedmiary w formacie „ath” są udostępnione przez Zamawiającego jedynie pomocniczo.<br/>Zamawiający poinformuje wykonawcę, któremu zostanie udzielone zamówienie, o miejscu i terminie zawarcia umowy.<br/>Wykonawca przed zawarciem umowy w szczególności:<br/>1)	poda wszelkie informacje niezbędne do wypełnienia treści umowy na wezwanie zamawiającego,<br/>2)	wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 3% ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie za wykonanie całości przedmiotu zamówienia.<br/>Wykonawca, najpóźniej w dniu podpisania umowy, zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu:<br/>1)	potwierdzonych za zgodność z oryginałem kopii uprawnień kierownika budowy i kierowników robót ujętych w ofercie wraz z aktualnym zaświadczeniem z Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego;<br/>2)	wykazu pojazdów, których będzie używał do realizacji zamówienia, określając w nim, które z pojazdów są pojazdami elektrycznymi lub pojazdami napędzanymi gazem ziemnym;<br/>3)	kopii Polisy/dokumentów ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wartość własnej oferty, w całym okresie realizacji umowy wraz z potwierdzeniem opłaty składki.<br/>Zamawiający przewiduje możliwość odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej. <br/>W sprawie wizji lokalnej kontakt z Panem Arkadiuszem Białkiem nr tel. 500 200 844. <br/>Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami w sprawach związanych z procedurą postępowania o udzielenie zamówienia jest p. Dorota Szymańska (tel. 71 323 57 15)

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com