JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240614/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240614/0036688401-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa sprzętu, medycznych artykułów dydaktycznych oraz oprogramowania do pracowni symulowanego laboratorium, szkolno-treningowego wyposażonego w system zarządzania kryzysowego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">PAŃSTWOWA WYŻSZA SZKOŁA ZAWODOWA W KOSZALINIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 320733373</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Leśna 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Koszalin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">75-582</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL426 - Koszaliński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">94 342 67 66</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">pwsz-koszalin@wp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.pwsz-koszalin.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa sprzętu, medycznych artykułów dydaktycznych oraz oprogramowania do pracowni symulowanego laboratorium, szkolno-treningowego wyposażonego w system zarządzania kryzysowego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b21f3d95-2a1b-11ef-b373-0e435a8a43bc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00366884</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-06-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00366371/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa sprzętu, medycznych artykułów dydaktycznych oraz oprogramowania do pracowni symulowanego laboratorium, szkolno-treningowego wyposażonego w system zarządzania kryzysowego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b21f3d95-2a1b-11ef-b373-0e435a8a43bc <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Adres strony prowadzonego postępowania:<br/>https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b21f3d95-2a1b-11ef-b373-0e435a8a43bc<br/>1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.<br/>2.	Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>3.	Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami:<br/>4.	Pani mgr Beata Koronkiewicz - Kanclerz PWSZ<br/>Tel/fax.: 94 342 67 66, tel. 508 608 154, e-mail: pwsz-koszalin@wp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">5.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>6.	Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.<br/>7.	Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/>8.	Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.<br/>W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.<br/>9.	Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>a)	w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub<br/>b)	jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).<br/>10.	Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.<br/>11.	Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).<br/>W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).<br/>Ze względu na ograniczoną ilość znaków pozostałe informacje znajdują się w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>1)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Koszalinie, ul. Leśna 1, 75-582 Koszalin;<br/>2)	inspektorem ochrony danych osobowych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Koszalinie jest Pan Michał Podolak, adres e-mail: iod@pwsz-koszalin.pl;<br/>3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Dostawa sprzętu, medycznych artykułów dydaktycznych oraz oprogramowania do pracowni symulowanego laboratorium, szkolno-treningowego wyposażonego w system zarządzania kryzysowego”;<br/>4)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;<br/>5)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat kalendarzowych od dnia zakończenia realizacji umowy;<br/>6)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>7)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8)	posiada Pani/Pan:<br/>a)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>b)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9)	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">1/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">8</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 1 – Sprzęt i wyposażenie – pielęgniarstwo<br/>1	Fantom pacjenta	-	1	szt.<br/>2	Ramię geriatryczne do nauki wkłuć dożylnych	-	1	szt.<br/>3	Urządzenie szkoleniowe do higieny rąk pod kontrolą UV z kamerą	-	1	szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33100000-1 - Urządzenia medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 2 – Sprzęt i wyposażenie – ratownictwo medyczne<br/>1	Stetoskop szkoleniowo-dydaktyczny	-	1	szt.<br/>2	Przenośny detektor tlenku węgla -	1	szt.<br/>3	Worek samorozprężalny silikonowy dla dorosłych	-	3	szt.<br/>4	Worek samorozprężalny PCV dla dzieci	-	2	szt.<br/>5	Fantom - tors osoby dorosłej -	2	szt.<br/>6	Zaawansowany trenażer do nauki zakładania opaski uciskowej oraz nauki techniki Wound Packing	-	1	szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33100000-1 - Urządzenia medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 3 – Sprzęt i wyposażenie – wychowanie fizyczne<br/>1	Guma do ćwiczeń w rolce	-	1	szt.<br/>2	Bieżnia elektryczna do treningu biegowego	-	1	szt.<br/>3	Rower treningowy	-	1	szt.<br/>4	Przyrząd treningowy- trenażer piłkarski	-	1	szt.<br/>5	Stanowisko sędziowskie do siatkówki	-	1	szt.<br/>6	Profesjonalne osłony słupków do siatkówki	-	1	komplet </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 4 – Sprzęt i wyposażenie– pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna<br/>1	Komplet materiałów dydaktycznych – Dary Froebla -	1	komplet<br/>2	Pomoce dydaktyczne do Metody Dobrego Startu Marty Bogdanowicz –tacki -	15	szt.<br/>3	Pomoce dydaktyczne do Metody Dobrego Startu Marty Bogdanowicz – woreczki z grochem czerwone	-	5	szt.<br/>4	Pomoce dydaktyczne do Metody Dobrego Startu Marty Bogdanowicz – woreczki z grochem żółte	-	5	szt.<br/>5	Pomoce dydaktyczne do Metody Dobrego Startu Marty Bogdanowicz – woreczki z grochem zielone	-	5	szt.<br/>6	Pomoce dydaktyczne do Metody Dobrego Startu Marty Bogdanowicz – woreczki z grochem niebieskie	-	5	szt.<br/>7	Pomoce dydaktyczne do Metody Dobrego Startu Marty Bogdanowicz – scenariusze zajęć, teczka z materiałami pomocniczymi, nagrania	-	1	szt.<br/>8	Pomoce dydaktyczne do Metody Dobrego Startu Marty Bogdanowicz – scenariusze zajęć, teczka z materiałami pomocniczymi, nagrania	-	1	szt.<br/>9	Pomoce dydaktyczne do Metody Dobrego Startu Marty Bogdanowicz	-	1	szt.<br/>10	Pomoce dydaktyczne do Metody Dobrego Startu Marty Bogdanowicz	-	1	szt.<br/>11	Pomoce dydaktyczne do Metody Dobrego Startu Marty Bogdanowicz	-	1	szt.<br/>12	Pomoce do edukacji matematycznej – liczby w kolorach (dla uczniów)	-	1	szt.<br/>13	Pomoce do edukacji matematycznej – liczby w kolorach (do demonstracji) -	1	szt.<br/>14	Pomoce do edukacji matematycznej – system dziesiętny (klocki) -	1	szt.<br/>15	Pomoce do edukacji matematycznej – geostix (zestaw do geometrii), -	1	szt.<br/>16	Pomoce do edukacji matematycznej – waga matematyczna, -	1	szt.<br/>17	Pomoce do edukacji matematycznej – guziki matematyczne, -	1	zestaw<br/>18	Pomoce do edukacji matematycznej – guziki matematyczne,	-	1	zestaw<br/>19	Pomoce do edukacji matematycznej – multiklocki (dla uczniów i nauczyciela), -	1	zestaw<br/>20	Pomoce do edukacji matematycznej – woreczki z grochem,	-	1	zestaw<br/>21	Pomoce do edukacji matematycznej – logiczna tabela (kształty)	-	1	zestaw<br/>22	Pomoce do edukacji matematycznej – bingo (mnożenie i dzielenie)	-	1	zestaw<br/>23	Pomoce do edukacji matematycznej – bingo (dodawanie i odejmowanie)	-	1	zestaw<br/>24	Zestawy edukacyjne do nauki czytania i pisania w wieku przedszkolnym	-	1	zestaw<br/>25	Zestawy edukacyjne do nauki czytania i pisania w wieku przedszkolnym	-	1	zestaw<br/>26	Zestawy edukacyjne do nauki czytania i pisania w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym	-	1	zestaw<br/>27	Zestawy edukacyjne do nauki czytania i pisania w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym	-	1	zestaw<br/>28	Zestawy edukacyjne do nauki czytania i pisania w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym	-	1	zestaw<br/>29	Zestawy edukacyjne do nauki czytania i pisania w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym	-	1	zestaw<br/>30	Zestawy edukacyjne do nauki czytania i pisania w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym	-	1	zestaw<br/>31	Zestawy edukacyjne do nauki czytania i pisania w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym	-	1	zestaw<br/>32	Zestawy edukacyjne do nauki czytania i pisania w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym	-	1	zestaw<br/>33	Zestawy edukacyjne do nauki czytania i pisania w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym	-	1	zestaw<br/>34	Zestawy edukacyjne do nauki czytania i pisania w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym	-	1	zestaw<br/>35	Zestawy edukacyjne do nauki czytania i pisania w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym	-	1	zestaw<br/>36	Zestawy edukacyjne do nauki czytania i pisania w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym	-	1	zestaw<br/>37	Zestawy edukacyjne do nauki czytania i pisania w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym	-	1	zestaw<br/>38	Zestawy edukacyjne do nauki czytania i pisania w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym	-	1	zestaw<br/>39	Zestawy edukacyjne do nauki czytania i pisania w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym	-	1	zestaw<br/>40	Zestawy edukacyjne do nauki czytania i pisania w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym	-	1	zestaw<br/>41	Kurtyna na scenę w pracowni. Zamek.	-	1	szt.<br/>42	Koszyki sprawności. Zestaw sportowy	-	1	zestaw </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 5 – Sprzęt i wyposażenie – fizjoterapia<br/>1	Krzesło do masażu	-	2	szt.<br/>2	Ergonomiczny taboret do masażu typ siodło – obrotowy	-	3	szt.<br/>3	Elektroniczna waga medyczna z legalizacją	-	1	szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33100000-1 - Urządzenia medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 6 – Materiały eksploatacyjne – pielęgniarstwo<br/>1	0,9% NaCl 10 ml, opakowania po 100 szt.	-	4	Op.<br/>2	0,9% NaCl 100 ml	-	30	Szt.<br/>3	0,9% NaCl 250 ml	-	30	Szt.<br/>4	Aqua pro injectione 5 ml, opakowanie 100 szt.	-	2	Op.<br/>5	Preparat do miejscowego stosowania w przypadku urazów i kontuzji	-	5	Szt.<br/>6	Bom 2 i 5 l	-	10	Szt.<br/>7	Cewnik Foley sylikonowany nr 14, jałowy, jednorazowego użycia, pakowany pojedynczo	-	200	Szt.<br/>8	Cewnik Foley sylikonowany nr 16, jałowy, jednorazowego użycia, pakowany pojedynczo	-	200	Szt.<br/>9	Igły 0,45, opakowanie 100 szt.	-	4	Op.<br/>10	Igły 0,8, opakowanie 100 szt.	-	4	Op.<br/>11	igły do pena 3,4,8,10	-	4	Szt.<br/>12	Kompresy jałowe 10x10 <br/>Kompresy z gazy jałowej wielkości 10x10 cm, 17 nitkowe, 8 warstwowe. Pakietowane po 3 sztuki w jednym pakiecie (blistrze). Nie pakowane indywidualnie gaziki w jednym pakiecie (blistrze). Opakowanie (blister) papierowo – foliowy.	-	50	Op.<br/>13	Kompresy jałowe 5x5 <br/>Kompresy z gazy jałowej wielkości 5x5 cm, 17 nitkowe, 8 warstwowe. Pakietowane po 3 sztuki w jednym pakiecie (blistrze). Nie pakowane indywidualnie gaziki w jednym pakiecie (blistrze). Opakowanie (blister) papierowo – foliowy.	-	5000	Op.<br/>14	Kwacz do baniek	-	10	szt.<br/>15	Lignina w arkuszach 5 kg	-	1	szt.<br/>16	Lignocaina &#34;A&#34; i &#34;U&#34; żel	-	4	szt.<br/>17	Miarka do obwodów	-	4	szt.<br/>18	Myjka rękawica foliowana bez mydła. Opakowanie 50 szt.	-	1	Op.<br/>19	myjki higieniczne do toalety pacjenta. Opakowanie 50 szt.	-	2	Op.<br/>20	Nakłuwacze jednorazowe 21G (0,8mm) x 1,8mm <br/>Opakowanie 200 szt.	-	4	Op.<br/>21	Oklejenie do kaniul wodoodporne, sterylne, przezroczysty umożliwia ciągłą widoczność miejsca wkłucia, z ramką rozmiar 10 x 12 cm	-	150	szt.<br/>22	Oklejenie do umocowania wenflonów - jałowe, jednorazowe, pakowane pojedynczo<br/>Opakowanie 100 szt. -	10	Op.<br/>23	Papier do EKG AsCARD Grey	-	10	Szt.<br/>24	Paski do glukometru Ixell. Opakowanie 50 szt.	-	15	Op.<br/>25	Paski do zamykania ran 6x75mm. Opakowanie 3 szt.	-	50	Op.<br/>26	Pieluchomajtki rozmiar M i L. Opakowanie 10 szt.	-	5	Op.<br/>27	Podkłady 60x90 cm. Opakowanie 30 szt.	-	4	Op.<br/>28	Podkłady w rolce -	2	Szt.<br/>29	Przyrząd do przetaczania płynów dożylnych, jałowy, jednorazowy, każdy przyrząd pakowany pojedynczo	-	200	Szt.<br/>30	Rękawiczki jałowe bezpudrowe, jednorazowego użycia rozmiar 6,5	-	60	para<br/>31	Rękawiczki jałowe, bezpudrowe jednorazowego użycia rozmiar 7,0	-	60	para<br/>32	Rękawiczki jałowe, bezpudrowe jednorazowego użycia rozmiar 7,5	-	60	para<br/>33	Rękawiczki jałowe, bezpudrowe jednorazowego użycia rozmiar 8,0	-	30	para<br/>34	Rękawiczki jednorazowe, bezpudrowe, nitrylowe rozmiar L<br/>Opakowanie 100 szt.	-	30	Op.<br/>35	Rękawiczki jednorazowe, bezpudrowe, nitrylowe rozmiar M <br/>Opakowanie 100 szt.	-	40	Op.<br/>36	Rękawiczki jednorazowe, bezpudrowe, nitrylowe rozmiar S<br/>Opakowania po 100 szt.	-	20	Op.<br/>37	Rękawiczki jednorazowe, bezpudrowe, nitrylowe rozmiar XL <br/>Opakowanie 100 szt.	-	2	Op.<br/>38	Skalpele chirurgiczne ostrze nr 15,18,22. <br/>Opakowanie 100 szt.	-	3	Op.<br/>39	Skalpele z rękojeścią nr 15,18,22. Opakowanie 10 szt.	-	10	Op.<br/>40	Spirytus salicylowy 100 ml.	-	4	szt.<br/>41	Strzykawka 1 ml, jałowa jednorazowa, ujście luer. Opakowanie 100 szt	-	5	Op.<br/>42	Strzykawka 10 ml. - jałowa, jednorazowa, ujście luer. Opakowanie 100 szt.	-	2	Op.<br/>43	Strzykawka 2 ml. - jałowa, jednorazowa, ujście luer. Opakowanie 100 szt.	-	3	Op.<br/>44	Strzykawka 20 ml. - jałowa, jednorazowa, ujście luer. Opakowanie 100 szt.	-	2	Op.<br/>45	Strzykawka 5 ml. - jałowa, jednorazowa, ujście luer. Opakowanie 100 szt.	-	3	Op.<br/>46	Strzykawka typu Janette 100 ml., jednorazowa, jałowa, przezroczysta, 3 częściowa, z łącznikiem luer	-	20	szt.<br/>47	Środek go dezynfekcji skóry przed iniekcjami, bezbarwny o pojemności 500 ml., opakowanie z atomizerem	-	5	szt.<br/>48	Wanienka do mycia głowy nadmuchiwana	-	2	szt.<br/>49	Wata kosmetyczna 200 g	-	5	szt.<br/>50	Wenflon niebieski tzw. bezpieczny, rozmiar 0,9x25 mm - 22G - bezpieczna kaniula do żył obwodowych z portem do dodatkowych wstrzyknięć (igła kaniuli zaopatrzona w specjalny automatyczny zatrzask zabezpieczający koniec igły przed przypadkowym zakłuciem personelu)	-	200	szt.<br/>51	Wenflon niebieski, rozmiar 0,9x25 mm - 22G – z portem do dodatkowych wstrzyknięć -	200	szt.<br/>52	Wenflon różowy tzw. bezpieczny, rozmiar 1,1x33 mm - 20G - bezpieczna kaniula do żył obwodowych z portem do dodatkowych wstrzyknięć (igła kaniuli zaopatrzona w specjalny automatyczny zatrzask zabezpieczający koniec igły przed przypadkowym zakłuciem personelu)	-	100	szt.<br/>53	Wenflon różowy, rozmiar 1,1x33 mm - 20G – z portem do dodatkowych wstrzyknięć -	200	szt.<br/>54	Worki czerwone na odpady medyczne	-	10	szt.<br/>55	Worki na odpady niebieskie	-	10	szt.<br/>56	Worki jałowe na mocz	-	50	szt.<br/>57	Worki sterylne do pobierania moczu dla chłopców	-	100	szt.<br/>58	Worki sterylne do pobierania moczu dla dziewczynek	-	100	szt.<br/>59	Zestaw do cewnikowania jednorazowy	-	100	zestaw<br/>60	Zestaw próżniowy do pobierania moczu	-	50	zestaw<br/>61	Zgłębnik żołądkowy z PCV z zatyczką – rozmiar CH 12, jałowe, pojedynczo pakowane	-	100	szt.<br/>62	Zgłębnik żołądkowy z PCV z zatyczką – rozmiar CH 14, jałowe, pojedynczo pakowane	-	50	szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 7 – Materiały eksploatacyjne – kosmetologia<br/>1	Absolut 5% champaca 10 ml	-	1	Szt.<br/>2	Absolut 5% frangipani 10 ml	-	1	Szt.<br/>3	Absolut 5% jaśminowy 10 ml	-	1	Szt.<br/>4	Absolut 5% różany 10 ml	-	1	Szt.<br/>5	Aceton kosmetyczny -	3	Szt.<br/>6	Aktywne serum przeciwzmarszczkowe -	1	Op.<br/>7	Ambrette (piżmo roślinne) -	1	Szt.<br/>8	Ampułka z czynnikami wzrostu	-	2	Szt.<br/>9	Ampułka z krzemem organicznym	-	4	Szt.<br/>10	Ampułki do infuzji i ultradźwięków	-	5	Szt.<br/>11	Ampułki nawilżające	-	1	Szt.<br/>12	Koktajl redukujący tkankę tłuszczową ciała	-	1	Op.<br/>13	Aplikatory welurowe	-	6	Op.<br/>14	Arkada primer	-	1	Szt.<br/>15	Balsam do ciała -	1	Szt.<br/>16	Bandaże do ciała	-	1	Op.<br/>17	Barwniki do mydeł niemigrujące -	1	Szt.<br/>18	Baza	-	1	Szt.<br/>19	Baza kremowa -	10	Szt.<br/>20	Baza mydlana glicerynowa -	3	Szt.<br/>21	Baza pod makijaż wygładzająca i rozświetlająca	-	2	Szt.<br/>22	Baza szamponowa -	7	Szt.<br/>23	Biobaza emulgująca	-	1	Szt.<br/>24	Biocelulozowe bionano maski kw. hialuronowym	-	3	Szt.<br/>25	Bioreactywne mleczko	-	1	Szt.<br/>26	Błoto algowe- alga mask 1000ml	-	1	Szt.<br/>27	Błyszczyk do ust	-	4	Szt.<br/>28	Brzoskwiniowa galaretka do dłoni 300ml	-	2	Szt.<br/>29	Brzoskwiniowa maska do dłoni -	2	Szt.<br/>30	Buster wodorowy z maską	-	1	Szt.<br/>31	Butla do karboksyterapii	-	1	Szt.<br/>32	Chusty zabiegowe. Opakowanie 100 szt.	-	10	Op.<br/>33	Cążki do skórek	-	5	Szt.<br/>34	Chusty zabiegowe. Opakowanie 100 szt.	-	12	Op.<br/>35	Color blend beige 2g	-	2	Szt.<br/>36	Color blend neutral 2 g	-	2	Szt.<br/>37	Color blend nude 2 g	-	2	Szt.<br/>38	Color blend olive 2 g	-	2	Szt.<br/>39	Czepek włókninowy. Opakowanie 100 szt.	-	5	Op.<br/>40	D-panthenol w roztworze wodnym -	3	Szt.<br/>41	Drut unibrace 0,3, 0,4	-	1	Op.<br/>42	Elektroda do elektrokoagulacji -	3	Szt.<br/>43	Etanol 96% cz.d.a. -	5	Szt.<br/>44	Euceryna handlowa -	4	Szt.<br/>45	Eyeliner w pisaku	-	2	Szt.<br/>46	Filtry do mikro. Opakowanie 30 szt.	-	1	Op.<br/>47	Fito maska borowinowa -	2	Szt.<br/>48	Folia do zabiegów spa 160 x 200. Opakowanie 20 szt.	-	18	Rolka<br/>49	Formy do kul kąpielowych -	1	Kpl.<br/>50	Gaza do zabiegów kriolipolizy. Opakowanie 10 szt.	-	4	Op.<br/>51	Gaza duża. Opakowanie 3 szt.	-	10	Op.<br/>52	Gliceryna kosmetyczna roślinna -	3	Szt.<br/>53	Glinka biała kaolinowa -	1	Szt.<br/>54	Glinka fioletowa -	1	Szt.<br/>55	Glinka liliowa -	11	Szt.<br/>56	Glinka niebieska -	1	Szt.<br/>57	Glukonolakton -	2	Szt.<br/>58	Guma ksantanowa 30 g	-	1	Szt.<br/>59	Henna proszkowa	-	2	Szt.<br/>60	Henna żelowa	-	4	Szt.<br/>61	Hydrolat bławatkowy -	1	Szt.<br/>62	Hydrolat oczarowy -	1	Szt.<br/>63	Hydrolat różany -	1	Szt.<br/>64	Hydrolat z czystka -	1	Szt.<br/>65	Hydrolat z kwiatów pomarańczy (neroli) -	1	Szt.<br/>66	Hydrolat z lawendy -	1	Szt.<br/>67	Hydrolat z liści werbeny cytrynowej -	1	Szt.<br/>68	Hydrolat z melisy lekarskiej -	1	Szt.<br/>69	Hydrolat z rozmarynu -	1	Szt.<br/>70	Hydrolat z róży -	1	Szt.<br/>71	Hydrolat z rumianku -	1	Szt.<br/>72	Igły do elektorokoagulacji	-	20	Szt.<br/>73	Igły do karboksyterapii	-	1	Op.<br/>74	Jedwab hydrolizowany 20 ml	-	2	Szt.<br/>75	Kapturki ścierne 10/320. Opakowanie 50 szt.	-	1	Op.<br/>76	Kapturki ścierne 10/80. Opakowanie 50 szt.	-	1	Op.<br/>77	Kardiż do dermapena	-	20	Szt.<br/>78	Keratyna hydrolizowana 30 ml	-	2	Szt.<br/>79	Kielich do dermomasażu	-	2	Szt.<br/>80	Klej do rzęs	-	4	Szt.<br/>81	Kolagen z elastyną	-	2	Szt.<br/>82	Kompozyt płynny do klamry tytanowej	-	1	Szt.<br/>83	Koncentrat do cery naczyniowej 32 %	-	1	Szt.<br/>84	Koncentrat normalizujący	-	2	Szt.<br/>85	Konturówki	-	4	Szt.<br/>86	Końcówki do korektora. Opakowanie 10 szt.	-	4	Op.<br/>87	Korektor do twarzy	-	4	Szt.<br/>88	Korektor pod oczy	-	3	Szt.<br/>89	Kredka do brwi -	3	Szt.<br/>90	Krem do dłoni -	1	Szt.<br/>91	Krem na dzień spf30 150ml	-	1	Szt.<br/>92	Krem po kwasach żel, maska	-	1	Szt.<br/>93	Kubek do filtra do demomasażu	-	2	Szt.<br/>94	Kwas laktobionowy	-	1	Szt.<br/>95	Kwas migdałowy -	3	Szt.<br/>96	Kwasy na oko flower	-	1	Szt.<br/>97	Kwasy do trądziku różowatego	-	1	Szt.<br/>98	Łuk niklowo tytanowy 12	-	1	Op.<br/>99	Masa do rekonstrukcji paznokci	-	1	Szt.<br/>100	Maska algowa z kw. Hialuronowym -	1	Op.<br/>101	Maska do skóry wrażliwej i naczynkowej z łagodzącymi ekstraktami roślinnymi	-	1	Szt.<br/>102	Maska dotleniająca oxy	-	1	Szt.<br/>103	Maska gipsowa twarz	-	1	Szt.<br/>104	Maska kojąca do cery naczyniowej w żelu	-	1	Szt.<br/>105	Maska nawilżająco- ujędrniająca	-	1	Szt.<br/>106	Maska nawilżająca	-	1	Szt.<br/>107	Maska rozpulchniająca	-	1	Szt.<br/>108	Maska sciągająca -	1	Szt.<br/>109	Maska wodorowa	-	1	Szt.<br/>110	Maski ochronne. Opakowanie 50 szt.	-	2	Op.<br/>111	Maski w płacie	-	4	Szt.<br/>112	Masło kakaowe surowe -	2	Szt.<br/>113	Masło kawowe -	2	Szt.<br/>114	Masło mango -	1	Szt.<br/>115	Masło shea nierafinowane -	1	Szt.<br/>116	Maść znieczulająca	-	2	Szt.<br/>117	Membrany do kiolipolizy	-	3	Szt.<br/>118	Micelarny płyn	-	1	Szt.<br/>119	Mikroaplikatpry. Opakowanie 100 szt.	-	6	Op.<br/>120	Mleczko bioaktywne -	1	Szt.<br/>121	Neuro serum do cery naczyniowej	-	1	Szt.<br/>122	Neutralizator do cery naczyniowej	-	1	Szt.<br/>123	Neutralizator do kwasów 200ml	-	2	Szt.<br/>124	Nic barwiąca do łuku brwi	-	3	Szt.<br/>125	NMF	-	2	Szt.<br/>126	Nośnik gumowy nr 10	-	3	Szt.<br/>127	Nurosensi terapy	-	1	Szt.<br/>128	Odtłuszczacz do kwasów 200ml	-	1	Szt.<br/>129	Odżywczy krem do masażu twarzy -	4	Szt.<br/>130	Olej arganowy -	2	Szt.<br/>131	Olej avocado -	3	Szt.<br/>132	Olej babassu nierafinowany -	3	Szt.<br/>133	Olej eteryczny bergamotkowy 30ml.	-	1	Szt.<br/>134	Olej eteryczny cedrowy atlas 10ml.	-	1	Szt.<br/>135	Olej eteryczny cynamonowy z kory 10ml	-	1	Sz.<br/>136	Olej inca inchi -	1	Szt.<br/>137	Olej kokosowy nierafinowany -	3	Szt.<br/>138	Olej macadamia organiczny -	2	Szt.<br/>139	Olej marula -	1	Szt.<br/>140	Olej rokitnikowy -	1	Szt.<br/>141	Olej rycynowy -	3	Szt.<br/>142	Olej słonecznikowy	-	2	Szt.<br/>143	Olej sojowy ekologiczny -	2	Szt.<br/>144	Olej z bawełny -	1	Szt.<br/>145	Olej z czarnuszki -	2	Szt.<br/>146	Olej z konopi -	3	Szt.<br/>147	Olej z orzechów laskowych -	1	Szt.<br/>148	Olej z pestek avocado tłoczony na zimno	-	2	Szt.<br/>149	Olej z pestek maliny czerwonej 50 ml	-	1	Szt.<br/>150	Olej z pestek moreli -	3	Szt.<br/>151	Olej z róży piżmowej eko	-	1	Szt.<br/>152	Olej z sezamu -	3	Szt.<br/>153	Olejek po depilacji	-	1	Szt.<br/>154	Olejek do masażu z olejkiem arganowym	-	1	Szt.<br/>155	Olejek eteryczny cynamonowy z liści	-	1	Szt.<br/>156	Olejek eteryczny cyprysowy	-	1	Szt.<br/>157	Olejek eteryczny cytronelowy -	4	Szt.<br/>158	Olejek eteryczny cytrynowy bio	-	2	Szt.<br/>159	Olejek eteryczny eukaliptusowy cytrynowy 50ml	-	2	Szt.<br/>160	Olejek eteryczny eukaliptusowy promienisty	-	1	Szt.<br/>161	Olejek eteryczny goździkowy -	2	Szt.<br/>162	Olejek eteryczny grejpfrutowy (różowy) -	2	Szt.<br/>163	Olejek eteryczny imbirowy -	1	Szt.<br/>164	Olejek eteryczny jodłowy pichtowy z jodły syberyjskiej)	-	1	Szt.<br/>165	Olejek eteryczny kadzidłowy bio 10 ml (nanga)	-	1	Szt.<br/>166	Olejek eteryczny kardamonowy 10ml (nanga)	-	1	Szt.<br/>167	Olejek eteryczny kolendrowy -	2	Szt.<br/>168	Olejek eteryczny lawendowy Francja 50 ml	-	2	Szt.<br/>169	Olejek eteryczny lawendowy grosso	-	1	Szt.<br/>170	Olejek eteryczny mandarynkowy	-	2	Szt.<br/>171	Olejek eteryczny paczulowy -	2	Szt.<br/>172	Olejek eteryczny palmarosa -	2	Szt.<br/>173	Olejek eteryczny pieprzowy (z pieprzu czarnego) -	2	Szt.<br/>174	Olejek eteryczny rozmarynowy -	2	Szt.<br/>175	Olejek eteryczny tymiankowy -	2	Szt.<br/>176	Olejek eteryczny waniliowy -	4	Szt.<br/>177	Olejek eteryczny yang-ylang -	1	Szt.<br/>178	Olejek eteryczny z drzewa herbacianego	-	1	Szt.<br/>179	Olejek eteryczny z drzewa różanego -	2	Szt.<br/>180	Olejek eteryczny z drzewa sandałowego -	1	Szt.<br/>181	Olejek eteryczny z mięty pieprzowej -	1	Szt.<br/>182	Olejek eteryczny z mirry -	1	Szt.<br/>183	Olejek eteryczny z nasion marchwi -	1	Szt.<br/>184	Olejek eteryczny z oregano 10 ml -	2	Szt.<br/>185	Olejek eteryczny z szałwii muszkatołowej	-	2	Szt.<br/>186	Olejek eteryczny z trawy cytrynowej (lemongrass)	-	2	Szt.<br/>187	Olejek eteryczny z werbeny cytrynowej	-	1	Szt.<br/>188	Olej sezamowy	-	1	Szt.<br/>189	Oliwka przed depilacją -lotion	-	1	Szt.<br/>190	Opakowanie na pomadkę -	1	Szt.<br/>191	Opaska włókninowa. Opakowanie 100 szt.	-	2	Op.<br/>192	Oring do kielicha do dermomasażu	-	3	Szt.<br/>193	Ostrze do skalpela. Opakowanie 100 szt.	-	1	Op.<br/>194	Paleta cieni -	1	Zestaw<br/>195	Paleta cieni ciepłe	-	1	Zestaw<br/>196	Paleta cieni do brwi -	2	Zestaw<br/>197	Paleta cieni golden	-	1	Zestaw<br/>198	Paleta do konturowania	-	1	Zestaw<br/>199	Papier do autoklawu. Opakowanie 10 szt.	-	2	Op.<br/>200	Parafina -	5	Szt.<br/>201	Paski do analizatora skóry	-	2	Op.<br/>202	Paski do depilacji	-	5	Rolka<br/>203	Peeling enzymatyczny- mango, ananasem i papają	-	2	Szt.<br/>204	Peeling z pestek śliwki -	4	Szt.<br/>205	Pilnik wąski do nat. paznokci -	1	Op.<br/>206	Płyn na krwawienia	-	1	Szt.<br/>207	Płatki kosmetyczne. Opakowanie 500 g	-	15	Op.<br/>208	Płyn do peelingu kawitacyjnego	-	1	Szt.<br/>209	Płyn micelarny bioaktywny -	1	Szt.<br/>210	Płyn dwufazowy do oczu	-	4	Szt.<br/>211	Płynna pomadka do ust	-	3	Szt.<br/>212	Podkład do makijażu	-	4	Szt.<br/>213	Podkład skin balance	-	5	Szt.<br/>214	Pojemnik na odpady medyczne	-	6	Szt.<br/>215	Polerka mini blok półksiężyc 100/180 bezpieczny pakiet	-	20	Szt.<br/>216	Pomada do brwi -	1	Szt.<br/>217	Preparat na krwawienia	-	1	Szt.<br/>218	Płyn do skórek -	2	Szt.<br/>219	Prowitamina b3 -	2	Szt.<br/>220	Przejściówka do podpięcia głowicy	-	4	Szt.<br/>221	Puder mineralny	-	5	Szt.<br/>222	Puder sypki transparentny	-	2	Szt.<br/>223	Pudrowa paletka do konturowania -	2	Szt.<br/>224	Regenerujący spray do twarzy	-	1	Szt.<br/>225	Rękawiczki nitrylowe L. Opakowanie 100 szt.	-	3	Op.<br/>226	Rękawiczki nitrylowe M. Opakowanie 100 szt.	-	15	Op.<br/>227	Rękawiczki nitrylowe S. Opakowanie 100 szt.	-	15	Op.<br/>228	Ręcznik kosmetyczny. Opakowanie 12 szt.	-	14	Op.<br/>229	Rozświetlacz do ciała	-	2	Szt.<br/>230	Rozświetlacz w płynie	-	3	Szt.<br/>231	Roztwór do infuzji	-	3	Szt.<br/>232	Róż -	3	Szt.<br/>233	Rzęsy 9mm, 10mm, 11mm,12mm	-	100	Zestaw<br/>234	Serum aktywne z wit c i kurkuminą -	1	Op.<br/>235	Serum antyoksydacyjne	-	2	Szt.<br/>236	Serum bio do jonoforezy- naczynia	-	1	Szt.<br/>237	Serum bio do jonoforezy- przebarwienia	-	1	Szt.<br/>238	Serum do cery naczyniowej sensi	-	1	Szt.<br/>239	Serum na przebarwienia -	1	Szt.<br/>240	Serum z kw. Shikimowym	-	1	Szt.<br/>241	Serum z kwasem hialuronowym	-	1	Szt.<br/>242	Serum z kwasem laktobionowym	-	1	Szt.<br/>243	Serweta podfoliowana 50x 50	-	2	Szt.<br/>244	Słoik szklany 30 ml z zakrętką. Komplet 10 szt.	-	3	Kpl.<br/>245	Soda oczyszczona (wodorowęglan sodu) 1 kg	-	8	Szt.<br/>246	Sól fizjologiczna kroplówki 500ml	-	5	Szt.<br/>247	Spodnie do presoterapii. Opakowanie 10 szt.	-	2	Op.<br/>Ze względu na ograniczoną liczbę znaków pozostała część znajduje się w SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 8 – oprogramowanie do wsparcia procesu zarządzania kryzysowego<br/>1.	10 licencji bezterminowych w wersji dla użytkowników z usługą Web Client<br/>2.	2 licencje bezterminowe w wersji dla administratora oprogramowania / zarządzania z pozycji serwera </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">liczba bezpłatnych godzin do wykorzystania przez Zamawiającego w ramach realizacji przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	Części nr 1-7 - Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.<br/>2.	Część nr 8 - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), należycie zrealizowali co najmniej dwie dostawy o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto każda, polegające na dostawie oprogramowania do wsparcia procesu zarządzania kryzysowego takiego samego jak oprogramowanie zaoferowane w niniejszym postępowaniu.<br/><br/>W przypadku gdy wartość dostaw zostanie wyrażona w innej walucie niż PLN, to zostanie ona przeliczona na PLN zgodnie z tabelą kursów walut obcych NBP obowiązującą w dniu ogłoszenia przedmiotowego postępowania. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedstawi następujące dokumenty:<br/>1)	oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;<br/>2)	oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 3, 4, 6 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu (dotyczy części nr 8), Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedstawi wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączy dowody określające, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wzór wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Poświadczony przez Wykonawcę opis przedmiotu zamówienia – na potwierdzenie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami Zamawiającego, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Poświadczony przez Wykonawcę opis przedmiotu zamówienia – na potwierdzenie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami Zamawiającego, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ (dotyczy części nr 8),<br/>-	pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z dokumentów rejestrowych; pełnomocnictwo udzielone liderowi/wspólnikowi w przypadku złożenia oferty wspólnej (konsorcjum) lub przez spółki cywilne. Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału w takiej samej formie jak składana oferta tj. w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź też opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.<br/>-	oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (dotyczy części nr 1) - załącznik nr 6 do SWZ; <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów, oferta musi spełniać następujące warunki: <br/>1)	Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2)	Oferta winna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika.<br/>3)	Upoważnienie do pełnienia funkcji pełnomocnika wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - należy załączyć je do oferty.<br/>4)	oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego w SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>5)	Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Części nr 1-7<br/>1.	Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie, w tym przedłużenie terminu wykonania zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności, niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub z powodu:<br/>1)	zmiany obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na termin realizacji Umowy; <br/>2)	wystąpienia warunków siły wyższej, które uniemożliwiły wykonanie Umowy w dotychczas ustalonym terminie;<br/>3)	wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć:<br/> – termin wykonania Umowy może ulec zmianie o czas, jaki wyżej wskazane okoliczności wpłynęły na termin wykonania Umowy przez Wykonawcę, to jest uniemożliwiły Wykonawcy terminową realizację przedmiotu Umowy<br/>2.	Zmiana wynagrodzenia może nastąpić, w przypadku:<br/>1)	urzędowej zmiany stawki podatku VAT na dostawy będące przedmiotom umowy,<br/>2)	spełnienia się innych okoliczności uprawniających do zmiany Umowy, o których mowa w ust. 1 i jeżeli mają one wpływ na wysokość wynagrodzenia. W takim wypadku zmiana wynagrodzenia jest dopuszczalna w zakresie, w jakim zmiany te mają wpływ na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy.<br/>3.	Zamawiający i Wykonawca mają prawo za obopólną zgodą do wprowadzania zmian w zakresie dotyczącym wymagań technicznych, jeżeli będzie to wynikało z:<br/>1)	zaniechania lub wycofania z produkcji określonych materiałów lub elementów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiących załącznik nr 1 do umowy, <br/>2)	zmiany obowiązujących przepisów prawnych lub norm. <br/>- wyżej wymienione zmiany nie mogą powodować wzrostu wynagrodzenia umownego. Obniżenie cen z tego tytułu jest dopuszczalne. <br/><br/>Część nr 8<br/>1.	Zmiany postanowień zawartej Umowy mogą być dokonywane: <br/>1)	w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa, odnoszących się do niniejszego zamówienia; <br/>2)	w przypadku wystąpienia wszelkich obiektywnych zmian, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym; <br/>3)	wycofania z rynku lub zaprzestania produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę oprogramowania. W takiej sytuacji Zamawiający może wyrazić zgodę na zamianę oprogramowania będącego przedmiotem Umowy na inny, o lepszych bądź takich samych cechach, parametrach i funkcjonalności pod warunkiem otrzymania oświadczenia producenta o zaprzestaniu produkcji i uzyskaniu akceptacji propozycji zmiany. Zmiana oprogramowania nie może spowodować zmiany ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji oraz innych warunków realizacji zamówienia; <br/>4)	w przypadku wystąpienia siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-06-25 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Koszalinie; oferty należy złożyć poprzez https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b21f3d95-2a1b-11ef-b373-0e435a8a43bcz</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-06-25 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-07-24</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Termin realizacji zamówienia - 2 tygodnie w okresie od 02.09.2024 r. do 13.09.2024 r.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com