JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240614/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240614/0036787301-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa obuwia półbutów wyjściowych w ilości 578 par, półbutów służbowych w ilości 809 par i butów zimowych męskich w ilości 423 par do Centralnej Składnicy Magazynowej przy Areszcie Śledczym w Łodzi. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Areszt Śledczy w Łodzi</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000590409</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Smutna 21</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">91-729</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL711 - Miasto Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">as_lodz@sw.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.sw.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Areszt Śledczy w Łodzi</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">7261557739</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">Smutna 21</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">91-729</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL711 - Miasto Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.9.) Numer telefonu: <span class="normal">426750000</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">as_lodz@sw.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">www.sw.gov.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa obuwia półbutów wyjściowych w ilości 578 par, półbutów służbowych w ilości 809 par i butów zimowych męskich w ilości 423 par do Centralnej Składnicy Magazynowej przy Areszcie Śledczym w Łodzi. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6cf0bd10-2a3e-11ef-86d2-4e696a6d8c25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00367873</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-06-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00102929/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa półbutów wyjściowych, półbutów służbowych i butów zimowych do Centralnej Składnicy Magazynowej przy Areszcie Śledczym w Łodzi</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6cf0bd10-2a3e-11ef-86d2-4e696a6d8c25 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.<br/>2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i zamawiającego za pośrednictwem<br/>Platformy e-Zamówienia, zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: as_lodz@sw.gov.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).<br/>4. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego komunikacja odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem<br/>https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Wykonawca musi posiadać konto podmiotu<br/>„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki<br/>korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny pod adresem :<br/>https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Interaktywne instrukcje do<br/>wszystkich funkcjonalności Platformy e-Zamówienia znajdują się pod adresem:<br/>https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponentedukacyjny/.<br/>Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną<br/>treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozp. PRM w sprawie<br/>wymagań dla dokumentów elektronicznych.Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia PRM w sprawie<br/>wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach<br/>rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i<br/>przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały<br/>bezpośredniego zastosowania. 6. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozp. PRM w sprawie<br/>wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a) w formatach<br/>danych określonych w przepisach rozp. RM w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”). Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości. W przypadku załączników, które zgodnie z ustawą Pzp lub rozp. PRM w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, opatrzone są kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zaufanym lub osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia dostępny pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej: </h3> <p class="mb-0">zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)</p> <h3 class="mb-0">3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: <span class="normal">Zamawiający w odniesieniu do przedmiotowych środków dowodowych - próbek obuwia (wskazanych w rozdziale II podrozdział 5 SWZ) odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej na podstawie art. 65 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp. Zgodnie zatem z art. 65 ust. 2 – w/w przedmiotowe środki dowodowe należy dostarczyć do siedziby zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy <br/>z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.<br/>Próbki obuwia należy dostarczyć do siedziby zamawiającego (Areszt Śledczy w Łodzi, ul. Smutna 21, 91 – 729 Łódź, sekretariat jednostki), podając:<br/>a) nazwę i adres zamawiającego<br/>b) nazwę i adres firmy wykonawcy<br/>i oznaczyć : <br/>„Przedmiotowe środki dowodowe – dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym bez negocjacji, nr DKW.2232.1.2024.PS na dostawę fabrycznie nowych, bez ukrytych wad, pochodzących z bieżącej produkcji półbutów wyjściowych w ilości 578 par (I część), półbutów służbowych w ilości 809 par (II część) i butów zimowych męskich w ilości 423 par (III część) do Centralnej Składnicy Magazynowej (Działu Magazynów) przy Areszcie Śledczym w Łodzi, ul. Smutna 21, 91-729 Łódź. <br/>Nie otwierać przed: 28.06.2024, godz. 10.30 ”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">a) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych<br/>osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie oochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.b) Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na<br/>podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego<br/>DKw.2232.10.2023.KB.<br/>c) Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona<br/>dokumentacja<br/>postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji<br/>publicznej.<br/>d) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy.<br/>e) Klauzule informacyjne, o których mowa w art. 13 i art. 14 RODO, znajdują się w załączniku nr 12, 13 do SWZ.<br/>f) Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w lit. b powyżej. Jeżeli<br/>administrator będzie<br/>planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w lit. b<br/>powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej<br/>wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.<br/>g) Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków<br/>formalnoprawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia.<br/>Należą do nich obowiązki informacyjne z:<br/>h) art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie<br/>zamawiającego, i) art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane<br/>wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego. j) W celu<br/>zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej,<br/>której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenie o wypełnieniu przez niego<br/>obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta w załączniku nr 8 do<br/>SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DKw.2232.1.2024.PS</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Półbuty wyjściowe (578 par) z cholewą typu derbowego (obłożyny naszyte na przyszwę), z systemem sznurowania umieszczonym na krawędziach obłożyn – cztery otwory na stronę (sznurowadła okrągłe w kolorze czarnym), przeznaczone do użytkowania całorocznego. Wierzch cholewki wykonany ze skóry bydlęcej licowej, nabłyszczanej (wysoki połysk), wodoodpornej w kolorze czarnym. Na tylną cześć obłożyn naszyty jest tylnik. Wewnętrzna strona cholewki (podszewka oraz wyściółka) wykonana ze skóry naturalnej licowej w kolorze niebieskim (dopuszcza się również kolor – beżowy lub czarny). Podnoski wykonane z materiału termoplastycznego. Podpodeszwy wykonane ze skóry naturalnej podpodeszwowej. Podeszwa wykonana ze skóry podeszwowej naturalnej oraz tworzywa sztucznego lub z gumy skóropodobnej typu „tuniskór” lub z kauczuku termoplastycznego. Antypoślizgowa. Podeszwa o grubości 5 – 8 mm. Obcas o wysokości 22 mm ± 3 mm (bez podeszwy). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">18813000-1 - Obuwie z cholewkami ze skóry</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla I, II i III części zamówienia, zamawiający będzie kierował się<br/>następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/>Lp. Kryterium Ranga [%] Sposób oceny<br/>1 Cena (P1) 60 minimalizacja<br/>2 Jakość (P2) 40 ocena indywidualna<br/>„Cena” (P1)- (minimalizacja)<br/>Waga kryterium – 60 %<br/>Wzór: (cena brutto najtańszej oferty/cena brutto ocenianej oferty) x 60<br/>Sposób punktowania - przyjmuje się, że 1% = 1 pkt . W kryterium „Cena” można uzyskać maksymalnie 60,00 pkt. Oferta<br/>wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym<br/>wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie<br/>traktowany jako wartość punktowa oferty.<br/>Sposób oceny: porównanie ilości otrzymanych punktów. „Jakość” (P2) - (ocena indywidualna)<br/>Waga kryterium – 40%<br/>Wzór: (suma punktów przyznanych przez członków komisji/liczba członków komisji) x 40<br/>Sposób punktowania - oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów.<br/>Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza)<br/>liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.<br/>Sposób oceny: porównanie ilości otrzymanych punktów.<br/>UWAGA !<br/>Ocena przedstawionej próbki dla I, II i III części przedmiotu zamówienia będzie dokonywana indywidualnie przez poszczególnych<br/>członków komisji. Każdy z członków komisji może przyznać od 0 do 100 punktów.<br/>Ocena jakościowa zostanie przeprowadzona o następujące „podkryteria”<br/>Część I zamówienia – półbuty wyjściowe.<br/>Ocenie podlegać będą:<br/>1. wygląd ogólny wyrobu, w tym forma (kształt), reprezentacyjność:<br/>● wygląd ogólny nie budzi zastrzeżeń, forma prawidłowa, nie stwierdzono błędów – 40 pkt.<br/>● stwierdzono błędy i nieprawidłowości – 0 pkt.<br/>2. dopasowanie obuwia do stopy o budowie odpowiadającej wielkości wyrobu badanego. Podczas oceny<br/>sprawdzane będzie, czy zastosowane materiały i dodatki oraz konstrukcja obuwia nie powodują dyskomfortu:<br/>● nie stwierdzono nieprawidłowości, obuwie wygodne, nie uwiera i nie upija, nie posiada wewnątrz fałd i zgrubień<br/>– 30 pkt.<br/>● stwierdzono błędy i nieprawidłowości – 0 pkt.<br/>3. jakość zastosowanych dodatków takich jak sznurowadła i wyściółka:<br/>● nie stwierdzono błędów, sznurowadła bez zgrubień i nierówności, trwale zakończone, nie rozwiązują się<br/>samoczynnie, wyściółka wykonana prawidłowo – 15 pkt.<br/>● stwierdzono błędy i nieprawidłowości – 0 pkt.<br/>4. połączenie elementów składowych:<br/>● poszczególne elementy połączono właściwie, nie stwierdzono nieprawidłowości – 15 pkt.<br/>● stwierdzono błędy i nieprawidłowości – 0 pkt.<br/>Uwaga – w trakcie dokonywania oceny przez członków komisji przetargowej przedstawione próbki obuwia mogą ulec<br/>uszkodzeniu lub nosić ślady użytkowania. Zamawiający nie poniesie z tego tytułu żadnych kosztów.<br/>Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria)<br/>zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.<br/>Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów. Jeżeli nie będzie można dokonać<br/>wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację, zamawiający<br/>spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie<br/>wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie przez siebie określonym ofert dodatkowych. O wyborze<br/>wykonawcy, zamawiający niezwłocznie zawiadomi uczestników postępowania, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Półbuty służbowe (809 par) z cholewą typu derbowego (obłożyny naszyte na przyszwę), z systemem sznurowania<br/>umieszczonym na krawędziach obłożyn – trzy otwory na stronę (sznurowadła okrągłe w kolorze czarnym), przeznaczone do użytkowania całorocznego. Wierzch cholewki wykonany ze skóry bydlęcej licowej,<br/>nabłyszczanej, wodoodpornej w kolorze czarnym. Brak tylnika.<br/>Na obłożynie, pod systemem sznurowania umieszczony jest ozdobny (podwójny) ścieg. Wewnętrzna strona cholewki (podszewka oraz wyściółka) wykonana ze skóry naturalnej licowej w kolorze białym lub dwoiny bydlęcej podszewkowej w kolorze białym. Podnoski wykonane z materiału termoplastycznego. Podpodeszwy wykonane ze skóry naturalnej podpodeszwowej. Podeszwa wykonana z kauczuku termoplastycznego, antypoślizgowa. Podeszwa o grubości 9 – 12 mm. Obcas o wysokości 14 mm ± 3 mm (bez podeszwy). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">18813000-1 - Obuwie z cholewkami ze skóry</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla I, II i III części zamówienia, zamawiający będzie kierował się<br/>następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/>Lp. Kryterium Ranga [%] Sposób oceny<br/>1 Cena (P1) 60 minimalizacja<br/>2 Jakość (P2) 40 ocena indywidualna<br/>„Cena” (P1)- (minimalizacja)<br/>Waga kryterium – 60 %<br/>Wzór: (cena brutto najtańszej oferty/cena brutto ocenianej oferty) x 60<br/>Sposób punktowania - przyjmuje się, że 1% = 1 pkt . W kryterium „Cena” można uzyskać maksymalnie 60,00 pkt. Oferta<br/>wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym<br/>wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie<br/>traktowany jako wartość punktowa oferty.<br/>Sposób oceny: porównanie ilości otrzymanych punktów.<br/>„Jakość” (P2) - (ocena indywidualna)<br/>Waga kryterium – 40%<br/>Wzór: (suma punktów przyznanych przez członków komisji/liczba członków komisji) x 40<br/>Sposób punktowania - oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów.<br/>Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza)<br/>liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.<br/>Sposób oceny: porównanie ilości otrzymanych punktów.<br/>UWAGA !<br/>Ocena przedstawionej próbki dla I, II i III części przedmiotu zamówienia będzie dokonywana indywidualnie przez poszczególnych<br/>członków komisji. Każdy z członków komisji może przyznać od 0 do 100 punktów.<br/>Ocena jakościowa zostanie przeprowadzona o następujące „podkryteria”<br/>Część II zamówienia – półbuty służbowe<br/>Ocenie podlegać będą:<br/>1. wygląd ogólny wyrobu, w tym forma (kształt), reprezentacyjność:<br/>● wygląd ogólny nie budzi zastrzeżeń, forma prawidłowa, nie stwierdzono błędów – 40 pkt.<br/>● stwierdzono błędy i nieprawidłowości – 0 pkt.<br/>2. dopasowanie obuwia do stopy o budowie odpowiadającej wielkości wyrobu badanego. Podczas oceny<br/>sprawdzane będzie, czy zastosowane materiały i dodatki oraz konstrukcja obuwia nie powodują dyskomfortu:<br/>● nie stwierdzono nieprawidłowości, obuwie wygodne, nie uwiera i nie upija, nie posiada wewnątrz fałd i zgrubień<br/>– 30 pkt.<br/>● stwierdzono błędy i nieprawidłowości – 0 pkt.<br/>3. jakość zastosowanych dodatków takich jak sznurowadła i wyściółka:<br/>● nie stwierdzono błędów, sznurowadła bez zgrubień i nierówności, trwale zakończone, nie rozwiązują się<br/>samoczynnie, wyściółka wykonana prawidłowo – 15 pkt.<br/>● stwierdzono błędy i nieprawidłowości – 0 pkt.<br/>4. połączenie elementów składowych:<br/>● poszczególne elementy połączono właściwie, nie stwierdzono nieprawidłowości – 15 pkt.<br/>● stwierdzono błędy i nieprawidłowości – 0 pkt.<br/>Uwaga – w trakcie dokonywania oceny przez członków komisji przetargowej przedstawione próbki obuwia mogą ulec<br/>uszkodzeniu lub nosić ślady użytkowania. Zamawiający nie poniesie z tego tytułu żadnych kosztów.<br/>Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria)<br/>zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.<br/>Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów. Jeżeli nie będzie można dokonać<br/>wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację, zamawiający<br/>spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie<br/>wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie przez siebie określonym ofert dodatkowych. O wyborze<br/>wykonawcy, zamawiający niezwłocznie zawiadomi uczestników postępowania, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Buty zimowe męskie (423 par) cholewą typu derbowego (obłożyny naszyte na przyszwę), okrywającą stopę i obejmującą kostkę, z systemem sznurowania umieszczonym na krawędziach obłożyn – pięć otworów na stronę (sznurowadła okrągłe w kolorze czarnym), oraz zapięciem na zamek błyskawiczny (kolor czarny) na wewnętrznej stronie cholewki, przeznaczone do użytkowania<br/>w okresie jesienno – zimowym (do umundurowania służbowego i wyjściowego). Wierzch cholewki wykonany ze skóry bydlęcej licowej, nabłyszczanej, wodoodpornej w kolorze czarnym. Na tylną cześć obłożyn naszyty jest tylnik. Wewnętrzna strona cholewki (podszewka – obłożyn i przyszwy oraz wyściółka) wykonana z włókniny ocieplającej w kolorze czarnym, natomiast podszewka języka ze skóry naturalnej licowej w kolorze czarnym. Podeszwa wykonana z kauczuku termoplastycznego. Antypoślizgowa.<br/>Podeszwa o grubości 9 – 12 mm. Obcas o wysokości 17 mm ± 3 mm (bez podeszwy). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">18813000-1 - Obuwie z cholewkami ze skóry</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla I, II i III części zamówienia, zamawiający będzie kierował się<br/>następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/>Lp. Kryterium Ranga [%] Sposób oceny<br/>1 Cena (P1) 60 minimalizacja<br/>2 Jakość (P2) 40 ocena indywidualna<br/>„Cena” (P1)- (minimalizacja)<br/>Waga kryterium – 60 %<br/>Wzór: (cena brutto najtańszej oferty/cena brutto ocenianej oferty) x 60<br/>Sposób punktowania - przyjmuje się, że 1% = 1 pkt . W kryterium „Cena” można uzyskać maksymalnie 60,00 pkt. Oferta<br/>wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym<br/>wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie<br/>traktowany jako wartość punktowa oferty.<br/>Sposób oceny: porównanie ilości otrzymanych punktów.<br/>„Jakość” (P2) - (ocena indywidualna)<br/>Waga kryterium – 40%<br/>Wzór: (suma punktów przyznanych przez członków komisji/liczba członków komisji) x 40<br/>Sposób punktowania - oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów.<br/>Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza)<br/>liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.<br/>Sposób oceny: porównanie ilości otrzymanych punktów.<br/>UWAGA !<br/>Ocena przedstawionej próbki dla I, II i III części przedmiotu zamówienia będzie dokonywana indywidualnie przez poszczególnych<br/>członków komisji. Każdy z członków komisji może przyznać od 0 do 100 punktów.<br/>Ocena jakościowa zostanie przeprowadzona o następujące „podkryteria”<br/>Część III zamówienia – buty zimowe męskie<br/>Ocenie podlegać będą:<br/>1. wygląd ogólny wyrobu, w tym forma (kształt), reprezentacyjność:<br/>● wygląd ogólny nie budzi zastrzeżeń, forma prawidłowa, nie stwierdzono błędów – 40 pkt.<br/>● stwierdzono błędy i nieprawidłowości – 0 pkt.<br/>2. dopasowanie obuwia do stopy o budowie odpowiadającej wielkości wyrobu badanego. Podczas oceny<br/>sprawdzane będzie, czy zastosowane materiały i dodatki oraz konstrukcja obuwia nie powodują dyskomfortu:<br/>● nie stwierdzono nieprawidłowości, obuwie wygodne, nie uwiera i nie upija, nie posiada wewnątrz fałd i zgrubień<br/>– 30 pkt.<br/>● stwierdzono błędy i nieprawidłowości – 0 pkt.<br/>3. jakość zastosowanych dodatków takich jak sznurowadła i wyściółka:<br/>● nie stwierdzono błędów, sznurowadła bez zgrubień i nierówności, trwale zakończone, nie rozwiązują się<br/>samoczynnie, wyściółka wykonana prawidłowo – 15 pkt.<br/>● stwierdzono błędy i nieprawidłowości – 0 pkt.<br/>4. połączenie elementów składowych:<br/>● poszczególne elementy połączono właściwie, nie stwierdzono nieprawidłowości – 15 pkt.<br/>● stwierdzono błędy i nieprawidłowości – 0 pkt.<br/>Uwaga – w trakcie dokonywania oceny przez członków komisji przetargowej przedstawione próbki obuwia mogą ulec<br/>uszkodzeniu lub nosić ślady użytkowania. Zamawiający nie poniesie z tego tytułu żadnych kosztów.<br/>Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria)<br/>zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.<br/>Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów. Jeżeli nie będzie można dokonać<br/>wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację, zamawiający<br/>spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie<br/>wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie przez siebie określonym ofert dodatkowych. O wyborze<br/>wykonawcy, zamawiający niezwłocznie zawiadomi uczestników postępowania, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie posiadania odpowiedniej zdolności technicznej lub zawodowej niezbędnej do realizacji każdej z części zamówienia jeżeli wykaże, że w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje dostawy obuwia skórzanego, których sumaryczna wartość przekracza kwotę 150.000,00 zł brutto.<br/>Do wykazu wykonawca załączy dowody - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.<br/>W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego<br/>oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie :<br/>a) braku podstaw wykluczenia :<br/>• odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności<br/>Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej<br/>złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>Wymagana forma:<br/>Podmiotowe środki dowodowe przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Gdy podmiotowe środki dowodowe zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż wykonawca, wykonawca<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca:<br/>a) jako dokument elektroniczny – przekazuje się ten dokument;<br/>b) jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem – przekazuje się cyfrowe odwzorowanie<br/>tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,<br/>poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Przez cyfrowe odwzorowanie, należy rozumieć dokument elektroniczny będący kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci<br/>papierowej, umożliwiający zapoznanie się z tą treścią i jej zrozumienie, bez konieczności bezpośredniego dostępu do oryginału. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje<br/>odpowiednio wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca, w zakresie podmiotowych środków dowodowych lub notariusz. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu wstępnym dane umożliwiające dostęp do tych środków. Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego<br/>oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu :<br/>• wykazu dostaw obuwia skórzanego, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:<br/>Dla części I zamówienia (półbuty wyjściowe), których sumaryczna wartość przekracza kwotę 150.000,00 zł brutto.<br/>Dla części II zamówienia (półbuty służbowe), których sumaryczna wartość przekracza kwotę 150.000,00 zł brutto.<br/>Dla części III zamówienia (buty zimowe męskie), których sumaryczna wartość przekracza kwotę 150.000,00 zł brutto.<br/>• Do wykazu wykonawca załączy dowody - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz<br/>którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –<br/>oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące<br/>przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wymagana forma: Podmiotowe środki dowodowe przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Gdy podmiotowe środki dowodowe zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż wykonawca, wykonawca<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca:<br/>a) jako dokument elektroniczny – przekazuje się ten dokument;<br/>b) jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem – przekazuje się cyfrowe odwzorowanie<br/>tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,<br/>poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Przez cyfrowe<br/>odwzorowanie, należy rozumieć dokument elektroniczny będący kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci<br/>papierowej, umożliwiający zapoznanie się z tą treścią i jej zrozumienie, bez konieczności bezpośredniego dostępu do<br/>oryginału. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje<br/>odpowiednio wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający<br/>zasoby lub podwykonawca, w zakresie podmiotowych środków dowodowych lub notariusz.<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli<br/>wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność. Zamawiający nie wzywa do złożenia<br/>podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych<br/>i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r.<br/>o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu<br/>wstępnym dane umożliwiające dostęp do tych środków.<br/>Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Przedmiotowe środki dowodowe to środki służące potwierdzeniu zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub opisie kryteriów oceny ofert, lub wymaganiami związanymi<br/>z realizacją zamówienia.<br/>Zamawiający żąda, by wykonawca złożył wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe:<br/>a) Dokumentację techniczno-technologiczną dla części zamówienia na którą wykonawca złożył ofertę, dotyczącą<br/>wytwarzania poszczególnych przedmiotów zamówienia, w polskiej wersji językowej, zawierającą co najmniej następujące<br/>informacje:<br/>1) opis przedmiotu zamówienia;<br/>2) rysunki (zdjęcia);<br/>3) wymagania techniczne (zawierające między innymi: wykaz materiałów i dodatków niezbędnych do wykonania<br/>przedmiotów zamówienia);<br/>4) opis sposobu wykonania oraz oznaczenia przedmiotu zamówienia;<br/>5) opis sposobu pakowania.<br/>b) Stosowne analizy / atesty / raporty z badań / inne dokumenty / zawierające wskaźniki techniczno -użytkowe dla<br/>materiałów użytych do produkcji obuwia (w szczególności dla skór i podeszew) oraz gotowego wyrobu potwierdzających<br/>spełnianie wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ. Dokumenty<br/>powinny być wystawione przez: akredytowane laboratoria badawcze lub inne posiadające nadzorowane wyposażenie<br/>pomiarowo-badawcze (np. laboratorium notyfikowane, zakładowe).<br/>Do upływu terminu składania ofert wykonawca dostarczy:<br/>a) próbki obuwia stanowiącego przedmiot zamówienia w 1 stopniu jakości, tj. (odpowiednio do złożonej oferty w części<br/>I, II i III):<br/>• w przypadku składania oferty na cześć I zamówienia – 3 par półbutów wyjściowych w rozmiarach: 42, 43, 44<br/>(numeracja francuska, po jednej parze z ww. rozmiarów);<br/>• w przypadku składania oferty na cześć II zamówienia – 3 par półbutów służbowych w rozmiarach: 42, 43, 44<br/>(numeracja francuska, po jednej parze z ww. rozmiarów);<br/>• w przypadku składania oferty na cześć III zamówienia – 3 par butów zimowych męskich w rozmiarach: 42, 43, 44 (numeracja francuska, po jednej parze z ww. rozmiarów); Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane dostawy spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.<br/>Zamawiający nie przewiduje uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych. Niedostarczenie przedmiotowych<br/>środków dowodowych lub dostarczenie ich niekompletnych spowoduje, że oferta tego wykonawcy zostanie uznana jako niezgodna z treścią SWZ i odrzucona przez zamawiającego na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Jeżeli wykonawca złoży przedmiotowe środki dowodowe, które nie będą potwierdzały zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami zamawiającego, oferta podlegać będzie odrzuceniu bez wezwania do uzupełnienia.<br/>UWAGA!<br/>Zwrot przedłożonych próbek przedmiotu zamówienia wykonawcy, którego oferta nie została wybrana, może być<br/>dokonany na wniosek wykonawcy i na jego koszt. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>W takim przypadku:<br/>􀀀 Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich<br/>w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego<br/>zamówienia publicznego.<br/>􀀀 Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>􀀀 W przypadku oferty wspólnej musi być ona podpisana przez wszystkich wykonawców lub przez pełnomocnika.<br/>􀀀 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy (załącznik nr 1, 2 do SWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (każdy z wykonawców wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania co oznacza, iż oświadczenie w tym zakresie musi złożyć każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu powierza jego spełnianie).<br/>􀀀 Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.<br/>􀀀 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy.<br/>􀀀 Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projektowane postanowienia umowy zawarte są w załączniku nr 9 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-06-28 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-06-28 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-07-27</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com