JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240620/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240620/0037538001-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Utworzenie centrum aktywizacji kultury, sportu i turystyki w Lipuszu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA LIPUSZ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 191675221</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Wybickiego 27</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lipusz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">83-424</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL637 - Chojnicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ug@lipusz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://lipusz.biuletyn.net/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Administracja samorządowa </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Utworzenie centrum aktywizacji kultury, sportu i turystyki w Lipuszu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8038db34-2edb-11ef-b373-0e435a8a43bc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00375380</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-06-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00040322/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Utworzenie centrum aktywizacji kultury, sportu i turystyki w Lipuszu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/lipusz <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/lipusz</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z https://platformazakupowa.pl/strona/1 -regulamin oraz Regulaminie ePUAPhttps://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 z późniejszymi zmianami), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>▪administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Lipusz (adres ul. Wybickiego 27, 83- 424 Lipusz, tel. kontaktowy: 58<br/>687 45 15)<br/>▪inspektorem ochrony danych osobowych, w Urzędzie Gminy w Lipuszu jest p. Witold Wiśniewski, e- mail:inspektor@cbi24.pl<br/>▪Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem<br/>o udzielenie zamówienia;<br/>▪odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy Prawo zamówień publicznych,dalej „ustawa Pzp”;<br/>▪Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania<br/>o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>▪obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;▪w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą<br/>podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>▪posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana<br/>dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;− na podstawie art. 18 RODO<br/>prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w<br/>art. 18 ust. 2 RODO;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; ▪nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17<br/>ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w<br/>art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną<br/>przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1<br/>rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego. W trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku, gdy<br/>wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,<br/>zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu<br/>sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RG.271.1.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Inwestycja obejmie Zaprojektowanie i wykonanie obiektów i urządzeń turystycznych, rekreacyjnych, kulturalnych i sportowych na bazie których powstanie centrum aktywizacji kultury, sportu i rekreacji w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w ramach realizacji projektu „Utworzenie centrum aktywizacji kultury, sportu i turystyki w Lipuszu”<br/><br/>Część I zamówienia (GWARANTOWANA) – Budowa sieci ścieżek sportowo-rekreacyjnych z elementami edukacyjnymi dotyczącymi środowiska naturalnego, zdrowego stylu życia i lokalnej kultury, modernizacja urządzeń sportowych, zagospodarowanie terenu rekreacyjnego wraz z wykonaniem infrastruktury technicznej, montażem urządzeń sportowo-rekreacyjnych, dostawą sprzętu sportowego, edukacyjnego i rekreacyjno-turystycznego. <br/>I Budowa sieci ścieżek sportowo-rekreacyjnych<br/>II Modernizacja urządzeń sportowych wraz z zagospodarowaniem terenu rekreacyjnego oraz wykonaniem infrastruktury technicznej<br/>III Zagospodarowania terenu rekreacyjnego (m.in. łąka kwiatowa, mała retencja wody, mała architektura, oświetlenie, monitoring)<br/><br/>Część I zamówienia (OPCJONALNA) – Budowa sieci ścieżek sportowo-rekreacyjnych z elementami edukacyjnymi dotyczącymi środowiska naturalnego, zdrowego stylu życia i lokalnej kultury, modernizacja urządzeń sportowych, zagospodarowanie terenu rekreacyjnego wraz z wykonaniem infrastruktury technicznej, montaż urządzeń sportowo-rekreacyjnych, dostawa sprzętu sportowego, edukacyjnego i rekreacyjno-turystycznego<br/>I.	Przedmiot zamówienia opcjonalnego nr 1: Modernizacja urządzeń sportowych wraz z zagospodarowaniem terenu rekreacyjnego oraz wykonaniem infrastruktury technicznej.<br/>- montaż dwóch piłko-chwytów<br/>II.	Przedmiot zamówienia opcjonalnego nr 2: Modernizacja urządzeń sportowych wraz z zagospodarowaniem terenu rekreacyjnego oraz wykonaniem infrastruktury technicznej <br/>- budowa zadaszenia z konstrukcji stalowej<br/>III.	Przedmiot zamówienia opcjonalnego nr 3: Modernizacja urządzeń sportowych wraz z zagospodarowaniem terenu rekreacyjnego oraz wykonaniem infrastruktury technicznej<br/>- budowa Skateparku </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</p> <p class="mb-0">71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne</p> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71354000-4 - Usługi sporządzania map</p> <p class="mb-0">71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje</p> <p class="mb-0">71246000-4 - Określenie i spisanie ilości do budowy</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">45111250-5 - Badanie gruntu</p> <p class="mb-0">45212140-9 - Obiekty rekreacyjne</p> <p class="mb-0">45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych</p> <p class="mb-0">45113000-2 - Roboty na placu budowy</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby</p> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <p class="mb-0">43124100-9 - Drenaże</p> <p class="mb-0">43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw</p> <p class="mb-0">77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp. 1) Prawem opcji zostanie objęty następujący zakres opisu zamówienia:<br/>1.a)	Dla część I zamówienia Budowa sieci ścieżek sportowo-rekreacyjnych z elementami edukacyjnymi dotyczącymi środowiska naturalnego, zdrowego stylu życia i lokalnej kultury, modernizacja urządzeń sportowych, zagospodarowanie terenu rekreacyjnego wraz z wykonaniem infrastruktury technicznej, montażem urządzeń sportowo-rekreacyjnych, dostawą sprzętu sportowego, edukacyjnego i rekreacyjno-turystycznego.<br/><br/>Przedmiot zamówienia opcjonalnego nr 1:<br/><br/>Modernizacja urządzeń sportowych wraz z zagospodarowaniem terenu rekreacyjnego oraz wykonaniem infrastruktury technicznej:<br/>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji boiska piłkarskiego polegającego na- montażu dwóch piłko-chwytów o długości min 20 mb i wysokości min 6 mb <br/><br/>Przedmiot zamówienia opcjonalnego nr 2:<br/>Modernizacja urządzeń sportowych wraz z zagospodarowaniem terenu rekreacyjnego oraz wykonaniem infrastruktury technicznej:<br/>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji boiska piłkarskiego polegającego na budowie zadaszenia z konstrukcji stalowej pokrytej poliwęglanem komorowym bezbarwnym<br/>Przedmiot zamówienia opcjonalnego nr 3:<br/>Modernizacja urządzeń sportowych wraz z zagospodarowaniem terenu rekreacyjnego oraz wykonaniem infrastruktury technicznej:<br/>Przedmiotem zamówienia jest budowa skateparku<br/><br/>2)	Szczegóły opcji zostały opisane w dokumentach wskazanych w ust. 2 Rozdziału IV SWZ.<br/>3)	Warunkiem skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji będzie posiadanie środków finansowych na zamówienie objęte prawem opcji. Ostateczny termin podjęcia decyzji skorzystania przez Zamawiającego z prawo opcji wyznacza się na 14 dni od podpisania umowy.<br/>4)	Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy.<br/>6)	Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe. (gwarantowane)<br/>7)	Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie.<br/>8)	Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego będzie skutkowało obowiązkiem wykonania przez Wykonawcę świadczeń objętych prawem opcji w terminie zawartym w Rozdziale V SWZ i za wynagrodzeniem ustalonym w ofercie.<br/>9)	Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia.<br/>10)	O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej. Dopuszcza się formę elektroniczną.<br/>11)	W zakresie realizacji zamówienia objętego prawem opcji postanowienia zawarte we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ stosuje się odpowiednio, przy czym do praw i obowiązków Wykonawcy oraz<br/>Zamawiającego, trybu dokonania odbioru, zgłaszania wad, okresów rękojmi, terminów usuwania wad, naliczania i wysokości kar umownych, zasad rozliczeń/płatności mają w całości zastosowanie postanowienia Wzoru umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">630 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium - cena oferty brutto w PLN, znaczenie procentowe kryterium 60%, maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium = 60<br/><br/>Kryterium - okres gwarancji i rękojmi, znaczenie procentowe kryterium 40%, maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium = 40<br/><br/>Kryterium cena (C):<br/>1)	C - cena	-	60%<br/>Na kryterium „Cena” składają się dwa podkryteria:<br/>-	podkryterium „Cena zamówienia podstawowego (gwarantowanego)” (waga 40%)<br/>-	podkryterium „Cena opcji” (waga 20%)<br/>Do obliczenia łącznej liczby punktów w kryterium „Cena” zostanie zastosowany wzór:<br/>C=CP+CO<br/>gdzie:<br/>C	- liczba punktów przyznanych w kryterium „Cena”<br/>CP	- liczba punktów przyznanych w podkryterium „Cena zamówienia podstawowego” (gwarantowanego)<br/>CO	- liczba punktów przyznanych w podkryterium „Cena opcji”<br/>Sposób oceny oferty w podkryterium „Cena zamówienia podstawowego” (gwarantowanego) (CP)<br/><br/>Ceną braną pod uwagę do obliczenia punktacji w podkryterium „Cena zamówienia podstawowego” (gwarantowanego) jest cena wskazana w pozycji 1.1 Formularza oferty. Liczba punktów otrzymanych w tym podkryterium wynikać będzie ze wzoru:<br/>CP = (CPmin / CPi) x 40<br/>gdzie:<br/>CP- liczba punktów jakie otrzyma oferta badana w podkryterium „Cena zamówienia podstawowego” (gwarantowanego)<br/>CPmin - najniższa oferowana cena za zamówienie podstawowe (gwarantowane) CPi	- cena za zamówienie podstawowe (gwarantowane) badanej oferty<br/><br/>Sposób oceny oferty w podkryterium „Cena opcji” (CO)<br/>Ceną braną pod uwagę do obliczenia punktacji w podkryterium „Cena opcji” jest cena wynikająca z pozycji 2,3,4 dla części I, 2,3,4,5 dla części II, Formularza oferty.<br/>Liczba punktów otrzymanych w tym podkryterium wynikać będzie ze wzoru:<br/>CO = (COmin / COi) x 20<br/>gdzie:<br/>CO	- liczba punktów jakie otrzyma oferta badana w podkryterium „Cena opcji”<br/>COmin - najniższa oferowana cena za wszystkie opcje dla danej części zamówienia<br/>COi	- cena za wszystkie opcje dla danej części zamówienia badanej oferty<br/><br/>G-Kryterium okres gwarancji i rękojmi (okres rękojmi zrównany z okresem gwarancji):<br/><br/>Oferty w tym kryterium oceniane będą w odniesieniu do najdłuższego terminu gwarancji przedstawionego przez Wykonawców, zastrzegając, iż minimalny termin gwarancji wynosi 24 miesięcy, przy uwzględnieniu następujących zasad oceny punktowej:<br/>a)	24 miesiące gwarancji – 0 punktów<br/>b)	36 miesięcy gwarancji – 0,38 punktu<br/>c)	48 miesięcy gwarancji – 0,39 punktu<br/>d)	60 miesięcy gwarancji – 0,40 punktu<br/><br/>Informacje dotyczące terminu gwarancji wykonawca poda w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.<br/>Ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:<br/><br/>G=(liczba punktów przyznanych badanej ofercie/najwyższa liczba punktów spośród badanych ofert x 40%) x 100<br/><br/>5.	Oferty zawierające okres gwarancji i rękojmi poniżej 24 miesięcy zostaną odrzucone jako niespełniające wymagań SWZ. W przypadku nieoświadczenia się przez Wykonawcę, w zakresie oznaczenia terminu gwarancji Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca wyznaczył minimalny termin gwarancji 24 miesięcy. Wykonawca ma podać okres gwarancji i rękojmi w pełnych miesiącach. Maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy.<br/><br/>6.	Zamawiający przy obliczaniu ceny punktowej dla oferty „Cena” w celu oceny dokona zaokrąglenia wyniku do dwóch miejsc po przecinku - jeżeli trzecia cyfra po przecinku (i/lub następna) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od 5 wynik zostanie zaokrąglony w górę.<br/><br/>8. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów wynikającą ze wzoru:<br/>N=C+G<br/>gdzie:<br/>N – łączna ilość punktów badanej oferty<br/>C – ilość punktów badanej oferty w kryterium cena<br/>G – ilość punktów badanej oferty w kryterium okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II zamówienia (GWARANTOWANA) – Budowa ośrodka aktywizacji, kultury, sportu i rekreacji oraz wyposażenie sali do zajęć praktycznych, warsztatów, wykładów i spotkań<br/>I. Budowa i wyposażenie sali do zajęć praktycznych, warsztatów, wykładów i spotkań, wraz z niezbędnym zapleczem socjalno-bytowym<br/>II. Budowa ośrodka aktywizacji, kultury, sportu i rekreacji.<br/>Część II zamówienia (OPCJONALNA) – Budowa ośrodka aktywizacji, kultury, sportu i rekreacji oraz wyposażenie sali do zajęć praktycznych, warsztatów, wykładów i spotkań <br/>I. Przedmiot zamówienia opcjonalnego nr 1: Budowa ośrodka aktywizacji, kultury, sportu i rekreacji.<br/>- pomieszczeń 2.4, 2.5, 2.6, 2.7 <br/>II	Przedmiot zamówienia opcjonalnego nr 2: Budowa ośrodka aktywizacji, kultury, sportu i rekreacji<br/>- pomieszczeń: 2.10, 2.12, 2.13, 2.14, 2.15, 2.16, 2.17, 2.18 <br/>III. Przedmiot zamówienia opcjonalnego nr 3: Budowa ośrodka aktywizacji, kultury, sportu i rekreacji.<br/>- dostawa niezbędnego wyposażenia <br/>IV	Przedmiot zamówienia opcjonalnego nr 4: Budowa i wyposażenie sali do zajęć praktycznych, warsztatów, wykładów i spotkań, wraz z niezbędnym zapleczem socjalno-bytowym<br/>- dostawa niezbędnego wyposażenia </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</p> <p class="mb-0">71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne</p> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71354000-4 - Usługi sporządzania map</p> <p class="mb-0">71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje</p> <p class="mb-0">71246000-4 - Określenie i spisanie ilości do budowy</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">45111250-5 - Badanie gruntu</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45262500-6 - Roboty murarskie i murowe</p> <p class="mb-0">45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg</p> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45431200-9 - Kładzenie glazury</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 11.	Zamawiający przewiduje skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp. 1) Prawem opcji zostanie objęty następujący zakres opisu zamówienia:<br/>1.b)	Dla część II zamówienia – Budowa ośrodka aktywizacji, kultury, sportu i rekreacji oraz wyposażenie sali do zajęć praktycznych, warsztatów, wykładów i spotkań <br/><br/>Przedmiot zamówienia opcjonalnego nr 1: Budowa ośrodka aktywizacji, kultury, sportu i rekreacji.<br/>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót adaptacyjnych budynku dz.278/4 obręb Lipusz (Wykonanie prac adaptacyjnych pomieszczeń: 2.4, 2.5, 2.6, 2.7<br/><br/>Przedmiot zamówienia opcjonalnego nr 2: Budowa ośrodka aktywizacji, kultury, sportu i rekreacji.<br/>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót adaptacyjnych budynku dz.278/4 obręb Lipusz (Wykonanie prac adaptacyjnych pomieszczeń: 2.2, 2.10, 2.12, 2.13, 2.14, 2.15, 2.16, 2.17, 2.18<br/><br/>Przedmiot zamówienia opcjonalnego nr 3: Budowa ośrodka aktywizacji, kultury, sportu i rekreacji.<br/>Przedmiotem zamówienia jest dostawa niezbędnego wyposażenia <br/><br/>Przedmiot zamówienia opcjonalnego nr 4: Budowa i wyposażonie sali do zajęć praktycznych, warsztatów, wykładów i spotkań, wraz z niezbędnym zapleczem socjalno-bytowym<br/>Przedmiotem zamówienia jest dostawa niezbędnego wyposażenia <br/>2)	Szczegóły opcji zostały opisane w dokumentach wskazanych w ust. 2 Rozdziału IV SWZ.<br/>3)	Warunkiem skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji będzie posiadanie środków finansowych na zamówienie objęte prawem opcji. Ostateczny termin podjęcia decyzji skorzystania przez Zamawiającego z prawo opcji wyznacza się na 14 dni od podpisania umowy.<br/>4)	Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy.<br/>6)	Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe. (gwarantowane)<br/>7)	Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie.<br/>8)	Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego będzie skutkowało obowiązkiem wykonania przez Wykonawcę świadczeń objętych prawem opcji w terminie zawartym w Rozdziale V SWZ i za wynagrodzeniem ustalonym w ofercie.<br/>9)	Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia.<br/>10)	O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej. Dopuszcza się formę elektroniczną.<br/>11)	W zakresie realizacji zamówienia objętego prawem opcji postanowienia zawarte we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ stosuje się odpowiednio, przy czym do praw i obowiązków Wykonawcy oraz<br/>Zamawiającego, trybu dokonania odbioru, zgłaszania wad, okresów rękojmi, terminów usuwania wad, naliczania i wysokości kar umownych, zasad rozliczeń/płatności mają w całości zastosowanie postanowienia Wzoru umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">630 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium - cena oferty brutto w PLN, znaczenie procentowe kryterium 60%, maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium = 60<br/><br/>Kryterium - okres gwarancji i rękojmi, znaczenie procentowe kryterium 40%, maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium = 40<br/><br/>Kryterium cena (C):<br/>1)	C - cena	-	60%<br/>Na kryterium „Cena” składają się dwa podkryteria:<br/>-	podkryterium „Cena zamówienia podstawowego (gwarantowanego)” (waga 40%)<br/>-	podkryterium „Cena opcji” (waga 20%)<br/>Do obliczenia łącznej liczby punktów w kryterium „Cena” zostanie zastosowany wzór:<br/>C=CP+CO<br/>gdzie:<br/>C	- liczba punktów przyznanych w kryterium „Cena”<br/>CP	- liczba punktów przyznanych w podkryterium „Cena zamówienia podstawowego” (gwarantowanego)<br/>CO	- liczba punktów przyznanych w podkryterium „Cena opcji”<br/>Sposób oceny oferty w podkryterium „Cena zamówienia podstawowego” (gwarantowanego) (CP)<br/><br/>Ceną braną pod uwagę do obliczenia punktacji w podkryterium „Cena zamówienia podstawowego” (gwarantowanego) jest cena wskazana w pozycji 1.1 Formularza oferty. Liczba punktów otrzymanych w tym podkryterium wynikać będzie ze wzoru:<br/>CP = (CPmin / CPi) x 40<br/>gdzie:<br/>CP- liczba punktów jakie otrzyma oferta badana w podkryterium „Cena zamówienia podstawowego” (gwarantowanego)<br/>CPmin - najniższa oferowana cena za zamówienie podstawowe (gwarantowane) CPi	- cena za zamówienie podstawowe (gwarantowane) badanej oferty<br/><br/>Sposób oceny oferty w podkryterium „Cena opcji” (CO)<br/>Ceną braną pod uwagę do obliczenia punktacji w podkryterium „Cena opcji” jest cena wynikająca z pozycji 2,3,4 dla części I, 2,3,4,5 dla części II, Formularza oferty.<br/>Liczba punktów otrzymanych w tym podkryterium wynikać będzie ze wzoru:<br/>CO = (COmin / COi) x 20<br/>gdzie:<br/>CO	- liczba punktów jakie otrzyma oferta badana w podkryterium „Cena opcji”<br/>COmin - najniższa oferowana cena za wszystkie opcje dla danej części zamówienia<br/>COi	- cena za wszystkie opcje dla danej części zamówienia badanej oferty<br/><br/>G-Kryterium okres gwarancji i rękojmi (okres rękojmi zrównany z okresem gwarancji):<br/><br/>Oferty w tym kryterium oceniane będą w odniesieniu do najdłuższego terminu gwarancji przedstawionego przez Wykonawców, zastrzegając, iż minimalny termin gwarancji wynosi 24 miesięcy, przy uwzględnieniu następujących zasad oceny punktowej:<br/>a)	24 miesiące gwarancji – 0 punktów<br/>b)	36 miesięcy gwarancji – 0,38 punktu<br/>c)	48 miesięcy gwarancji – 0,39 punktu<br/>d)	60 miesięcy gwarancji – 0,40 punktu<br/><br/>Informacje dotyczące terminu gwarancji wykonawca poda w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.<br/>Ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:<br/><br/>G=(liczba punktów przyznanych badanej ofercie/najwyższa liczba punktów spośród badanych ofert x 40%) x 100<br/><br/>5.	Oferty zawierające okres gwarancji i rękojmi poniżej 24 miesięcy zostaną odrzucone jako niespełniające wymagań SWZ. W przypadku nieoświadczenia się przez Wykonawcę, w zakresie oznaczenia terminu gwarancji Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca wyznaczył minimalny termin gwarancji 24 miesięcy. Wykonawca ma podać okres gwarancji i rękojmi w pełnych miesiącach. Maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy.<br/><br/>6.	Zamawiający przy obliczaniu ceny punktowej dla oferty „Cena” w celu oceny dokona zaokrąglenia wyniku do dwóch miejsc po przecinku - jeżeli trzecia cyfra po przecinku (i/lub następna) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od 5 wynik zostanie zaokrąglony w górę.<br/><br/>8. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów wynikającą ze wzoru:<br/>N=C+G<br/>gdzie:<br/>N – łączna ilość punktów badanej oferty<br/>C – ilość punktów badanej oferty w kryterium cena<br/>G – ilość punktów badanej oferty w kryterium okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Wykonawca uczestniczący w postępowaniu musi spełnić niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu.<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów –<br/>Zamawiający nie określa;<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa;<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej -Zamawiający nie określa; <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">oświadczenie wykonawcy, w<br/>zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu w rozumieniu ustawy z<br/>dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub<br/>wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">dokument potwierdzający, że wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową jest wpisany do jednego z rejestrów<br/>zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione nie wcześniej niż<br/>6 miesięcy przed jego złożeniem</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SWZ) – wymagania dotyczące podpisania dokumentu elektronicznego<br/>wg pkt 1.<br/>2) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy/pełnomocnictwo.<br/>Pełnomocnictwo(a) - umocowanie do reprezentacji wykonawcy w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie<br/>wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru, albo z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej<br/>(przykładowo: KRS, CEIDG) ogólnie dostępnego na stronach internetowych ogólnodostępnych baz danych.<br/>2.1. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,<br/>zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o<br/>których mowa powyżej, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile<br/>wykonawca wskazał w ofercie dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba,<br/>której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa powyżej, zamawiający może żądać<br/>od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.<br/>Powyższe wymagania stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia publicznego.<br/>2.2. W przypadku oferty wspólnej należy do oferty załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego – wymagania dotyczące podpisania dokumentu<br/>elektronicznego wg pkt 1.<br/>3. Dokumenty i oświadczenia wymagane w rozdziale VI SWZ, które wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie:<br/>1) Na braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca składa wstępne oświadczenie dotyczące braku podstaw<br/>wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SWZ –<br/>wymagania dotyczące podpisania dokumentu elektronicznego wg pkt 1.<br/>2) Na wykazanie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa wstępne oświadczenie dotyczące<br/>spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do<br/>SWZ – wymagania dotyczące podpisania dokumentu elektronicznego wg pkt 1.<br/>3) W przypadku konsorcjum - oferta wspólna - w zakresie braku podstaw do wykluczenia oświadczenia (załącznik nr 4 do<br/>SWZ) składają wszyscy wykonawcy, w zakresie spełnienia warunków udziału ten wykonawca który spełnia dany warunek –<br/>wymagania dotyczące podpisania dokumentu elektronicznego wg pkt 1. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 3.3. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:<br/>a) można je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile<br/>Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków;<br/>b) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym<br/>mowa w art. 125 ust. 1;<br/>c) jeżeli dokumenty zostały złożone wraz z ofertą.<br/>3.4. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli<br/>Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.<br/>3.5. W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez<br/>Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i<br/>Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub<br/>oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30<br/>grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów<br/>elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, nie otwarto jego<br/>likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego<br/>działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej<br/>procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być<br/>wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed ich złożeniem. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> XIV.	WADIUM<br/><br/>1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:<br/>-	w zakresie I części zamówienia 10 000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/100)<br/>-	w zakresie II części zamówienia 15 000,00 złotych (słownie: piętnaście tysięcy złotych i 00/100)<br/><br/>2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.<br/>3.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>3.1.	pieniądzu;<br/>3.2.	gwarancjach bankowych;<br/>3.3.	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>3.4.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299)<br/>4.	Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Bank Spółdzielczy Starogard Gdański O/Lipusz Nr 39 8340 0001 0200 0475 2000 0006 z podaniem tytułu: „wadium w przetargu: RG.271.1.2024 ”<br/>UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego.<br/>5.	Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>5.1.	musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 98 ust. 6 Pzp.<br/>5.2.	z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;<br/>5.3.	powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>5.4.	termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);<br/>5.5.	w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;<br/>5.6.	beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest:<br/>5.7.	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);<br/>6.	Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona .<br/>7.	Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.4. Zamawiający w niniejszym postępowaniu wymaga, aby wykonawcy wykazując brak podstaw do wykluczenia złożyli<br/>wymagane oświadczenia / dokumenty do oferty. Na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w terminie składania ofert, każdy<br/>z wykonawców składa oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (przykładowe oświadczenie -<br/>załącznik nr 4 do SWZ).<br/>1.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.4<br/>składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania<br/>1.6. Jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby zamawiający zbada, czy<br/>nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.<br/>1.7. Oświadczenia, o którym mowa powyżej pod rygorem nieważności muszą być złożone w formie elektronicznej, w postaci<br/>elektronicznej podpisane podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Szczegóły i wymagania określono w rozdziale VII. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej<br/>umowy, określone zostały w załączniku nr 10 do SWZ.<br/>2. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę projektowanych postanowień umowy.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zamian w umowie na zasadach określonych w projekcie umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-22 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/lipusz</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-22 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-08-20</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> 1. Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest w trybie podstawowym na<br/>podstawie art. 275 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021, poz. 1129, z późn.<br/>zm.) zwanej dalej „ustawą Pzp”., tj. przewiduje się wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością przeprowadzenia negocjacji<br/>w celu ulepszenia treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert.<br/>2. Do ewentualnych negocjacji zostaną zaproszeni wykonawcy, których oferty nie podlegają odrzuceniu.<br/>3. Zamawiający na podstawie art. 288 ust 1 ustawy Pzp ograniczy liczbę wykonawców, których zaprosi do ewentualnych<br/>negocjacji ofert do 4 z zastrzeżeniem ust. .5. W przypadku mniejszej liczby ofert Zamawiający zaprosi do negocjacji<br/>wszystkich wykonawców.<br/>4. W celu ograniczenia liczby wykonawców zamawiający przyjmie kryterium najniższej ceny. Zaproszenie zostanie<br/>skierowane do wykonawców, którzy w rankingu opracowanym na podstawie powyższego kryterium zajmą miejsca od 1 do 4.<br/>Jeśli na pozycji 4 zostanie sklasyfikowanych dwóch lub więcej wykonawców, zamawiający również tych wykonawców<br/>zaprosi do negocjacji.<br/>5. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z możliwości negocjowania treści ofert, negocjacje dotyczyć będą<br/>wyłącznie tych elementów treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert. Negocjacje mogą dotyczyć<br/>wszystkich kryteriów oceny ofert o których mowa w rozdziale XIII niniejszej SWZ.<br/>6. W sprawach nieuregulowanych ustawą zastosowanie znajdują przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny<br/>(t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740, 2320) zwanej dalej „Kodeksem cywilnym” lub „KC” oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo<br/>budowlane.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com