JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240627/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240627/0038626901-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługi szkolenia grupowego dla bezrobotnych w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PLUS (EFS+) II </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miejski Urząd Pracy w Lublinie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 431213647</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Niecała 14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lublin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">20-080</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL814 - Lubelski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">814665200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">814665201</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetarg@mup.lublin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://muplublin.praca.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługi szkolenia grupowego dla bezrobotnych w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PLUS (EFS+) II </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-bc969eaf-2ca8-11ef-b373-0e435a8a43bc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00386269</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-06-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00086877/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.7 szkolenie grupowe dla osób bezrobotnych (EFS+) II: podstawowe kompetencje cyfrowe ECDL Base</p> <p class="mb-0">1.3.8 szkolenie grupowe dla osób bezrobotnych (EFS+) II: asystent d/s księgowości z egzaminem zewnętrznym</p> <p class="mb-0">1.3.9 szkolenie grupowe dla osób bezrobotnych (EFS+)II:kadry i płace z egzaminem zewnętrznym</p> <p class="mb-0">1.3.10 szkolenie grupowe dla osób bezrobotnych (EFS+) II: operator wózków jezdniowych z uprawnieniami UDT</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Program Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 Priorytet IX Zaspokajanie potrzeb rynku pracy, Działanie 9.1 Aktywizacja zawodowa – projekty PUP na rok 2024, realizowane w ramach projektu pt: „Kompleksowa aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych – realizowana przez Miejski Urząd Pracy w Lublinie (II) </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bc969eaf-2ca8-11ef-b373-0e435a8a43bc <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-bc969eaf-2ca8-11ef-b373-0e435a8a43bc</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się elektronicznie przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem<br/>https://ezamowienia.gov.pl. Jednocześnie Zamawiający informuje, że przepisy ustawy Pzp dotyczące zasady równego traktowania Wykonawców nie pozwalają na jakikolwiek inny kontakt – zarówno z Zamawiającym jak i osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami – niż wskazany w Rozdziale 11.<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie eZamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>3.Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U z 2020r. poz. 2452).<br/>5. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, o którym mowa w pkt 11.6, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. 2024 poz. 773) z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.<br/>6. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, o którym mowa w pkt 11.6 SWZ, w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik),<br/>lub<br/>b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).<br/>7. W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest:<br/>a) Komputer PC<br/>- parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD<br/>- zainstalowany jeden z poniższych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy OSX/Mac OS10.10, Ubuntu 14.04,<br/>- zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge<br/>14.0 i nowsze,<br/>albo<br/>Ogłoszenie nr 2024/BZP 00226033/01 z dnia 2024-02-29<br/>2024-02-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>a) Tablet/Telefon<br/>- Parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3<br/>- Przeglądarka Chrome 61 lub nowa<br/>8. Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java Script, oraz cookies;<br/>Szczegółowe informacje są zawarte w Rozdziale 11 i Rozdziale 13 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Urząd Pracy w Lublinie (zwany dalej MUP w Lublinie) reprezentowany przez Dyrektora MUP w Lublinie, pod adresem <br/>ul. Niecała 14, 20-080 Lublin.<br/>2.	Z Inspektorem Ochrony Danych MUP w Lublinie można skontaktować się pod numerem telefonu (81) 466-52-72, e-mail: iod@mup.lublin.pl lub listownie na ww. adres siedziby Administratora.<br/>3.	Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w następujących celach:<br/>a)	Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) lub f) w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania <br/>o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;<br/>b)	Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) w związku z realizacją obowiązków ustawowych wynikających <br/>z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;<br/>c)	Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celu zawarcia i realizacji umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą;<br/>d)	Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z realizacją obowiązku prawnego ciążącego <br/>na Administratorze, w szczególności wynikającym z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. <br/>o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.<br/>4.Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa lub innym podmiotom świadczącym usługi Administratorowi na podstawie podpisanych umów oraz innym osobom lub podmiotom, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i 74 ustawy.<br/>5.Administrator nie będzie przekazywał danych osobowych do państw trzecich lub <br/>do organizacji międzynarodowej.<br/>6.Pani/Pana dane przetwarzane w związku z celami wymienionymi w pkt 3 lit. a), b) i d) będą przechowywane przez okres prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz po jego zakończeniu zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną i Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt MUP w Lublinie (dostęp: https://biuletyn.lublin.eu/mup/sposoby-przyjmowania-i-zalatwiania-spraw/instrukcja-kancelaryjna,1,1820,1.html) na podstawie ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.	<br/>W przypadku przetwarzania Pani/Pana danych w związku z celami wymienionymi w pkt 3 lit. c) i d) będą one przechowywane przez okres trwania umowy, okres realizacji umowy oraz wynikających <br/>z jej tytułu roszczeń oraz upływu okresu na jaki została udzielona gwarancja (przysługuje rękojmia). <br/>7.Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych na podstawie art. 15 RODO oraz do ich sprostowania na podstawie art. 16 RODO. Na podstawie art. 18 RODO posiada Pani/Pan prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO z tym, że wystąpienie z takim żądaniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ponadto posiada Pani/Pan prawo do sprzeciwu na podstawie art. 21 RODO, wobec przetwarzania danych osobowych, z wyłączeniem sytuacji gdy podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.<br/>8.Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.<br/>9.W związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych osobowych oraz prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa <br/>w art. 20 RODO.<br/>10.Administrator przetwarza podane dane osobowe w celu realizacji obowiązku ustawowego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz odmowa ich podania skutkuje brakiem możliwości przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia i realizacji umowy.<br/>Pozostałe informacje zawarte są w pkt Rozdziale 22 pkt 11 SWZ .</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">MUP.PKIII.371.26.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA Asystent/ka ds.księgowości z egzaminem zewnętrznym<br/>Usługi szkolenia zawodowego - CPV 80530000-8	<br/>Liczba godzin: 120 godzin zegarowych zajęć + egzamin zewnętrzny przed odpowiednią Zewnętrzną Instytucją Certyfikującą. <br/>Kod zawodu: 431101 (asystent ds. księgowości);<br/>Liczba osób: 20 osób (2 grupy x 10 osób)<br/><br/>Zakres szkolenia powinien obejmować w szczególności następujące zagadnienia:<br/>•	podstawowe zagadnienia z rachunkowości,<br/>•	aktywa trwałe,<br/>•	pasywa, przychody i koszty,<br/>•	sprawozdanie finansowe,<br/>•	fakturowanie,<br/>•	program do obsługi księgowej np. Symfonia,<br/>•	archiwizowanie dokumentów księgowych,<br/>•	program Płatnik <br/>•	program Excel<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość poszerzenia w/w zakresu szkolenia o inne zagadnienia związane z tematem szkolenia w ramach w/w liczby godzin.<br/>ORGANIZACJA ZAJĘĆ<br/>Częstotliwość zajęć:<br/>•	zajęcia edukacyjne powinny odbywać się w dni powszednie z wyłączeniem sobót, niedziel i dni świątecznych w wymiarze do 8 godzin zegarowych dziennie i do 30 minut przerwy, częstotliwość i długość przerw ustala Wykonawca w zależności od potrzeb;<br/>•	przerwy między zajęciami nie pomniejszają wymaganego wymiaru godzin zajęć edukacyjnych; <br/>•	zajęcia edukacyjne powinny kończyć się nie później niż o godz. 20.00. <br/>Czas przeznaczony na egzamin nie jest wliczany do godzin kursu.<br/>Miejsce wykonania usługi – miasto Lublin. <br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu stanowi załącznik nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">17.1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: <br/><br/>a)	Kryterium „cena” (C): waga 60%<br/>a)	Kryterium „doświadczenie kadry dydaktycznej”: waga 40% (D)<br/><br/>17.2. Punkty za kryterium „Cena” (C) zostaną obliczone według wzoru:<br/><br/>C = Cn / Co x 100 pkt x 60 %<br/><br/>gdzie:	Cn - najniższa ofertowa cena brutto spośród ocenianych ważnych ofert <br/> Co - cena oferty ocenianej <br/>Wykonawca może otrzymać w tym kryterium maksymalnie 60 punktów.<br/><br/>17.3. Wartość punktowa w kryterium „doświadczenie kadry dydaktycznej” (D)<br/><br/>W ramach kryterium Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie zawodowe trenera związane <br/>z przedmiotem zamówienia (liczba szkoleń przeprowadzonych w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających złożenie ofert szkoleń w zakresie objętym wykonywanymi czynnościami <br/>w zamówieniu zgodnie z planem nauczania) – maksymalnie 40 pkt w następujący sposób:<br/><br/>a) 1 szkolenie – 0 pkt<br/>b) 2 – 4 szkolenia – 2 pkt<br/>c) 5 – 7 szkoleń – 10 pkt <br/>d) 8 – 9 szkoleń – 15 pkt<br/>e) 10 i więcej – 40 pkt<br/><br/>W przypadku gdy Wykonawca w ramach osób prowadzących zajęcia wynikające z planu nauczania wskaże w kadrze dydaktycznej osobę, która wykonuje zawód nauczyciela (w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu otwarcia ofert, przedmiotów o tematyce podobnej pod względem zawartości merytorycznej w zakresie tematyki zajęć, które będzie prowadziła dana osoba przy realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z planem nauczania) osoba ta w ramach niniejszego kryterium uzyska maksymalną liczbę punktów jaką może uzyskać 1 osoba w kadrze.<br/><br/>W przypadku gdy Wykonawca w ramach osób prowadzących zajęcia wynikające z planu nauczania wskaże w kadrze dydaktycznej osobę, która wykonuje zawód nauczyciela (w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu otwarcia ofert, przedmiotów o tematyce podobnej pod względem zawartości merytorycznej w zakresie tematyki zajęć, które będzie prowadziła dana osoba przy realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z planem nauczania) oraz która jednocześnie posiada doświadczenie zawodowe trenera związane z przedmiotem zamówienia (szkolenia przeprowadzone w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających złożenie ofert, szkoleń w zakresie objętym wykonywanymi czynnościami w zamówieniu zgodnie z planem nauczania) osoba ta w ramach niniejszego kryterium uzyska maksymalną liczbę punktów jaką może uzyskać 1 osoba w kadrze.<br/><br/>Oferty zostaną przeliczone wg wzoru:<br/><br/> D = (Db / DL) / D max. tj. 40 x 100 x 40 % <br/><br/>Gdzie: <br/><br/>Db – Suma punktów uzyskanych przez ocenianą kadrę dydaktyczną oferty badanej<br/>DL – Liczba osób kadry dydaktycznej w ocenianej ofercie<br/><br/>D max. – Najwyższa liczba punktów wynikająca z doświadczenia jaką może uzyskać 1 osoba <br/> w kadrze<br/><br/>Punkty w ocenianej ofercie zostaną przyznane na podstawie wykazu osób, które zostaną skierowane do wykonania zamówienia, zgodnie z wzorem zawartym w formularzu oferty. <br/>W ramach informacji dotyczących osób, które zostaną skierowane do wykonania zamówienia Wykonawca podaje dane dotyczące wszystkich osób wskazanych w ramach kadry podstawowej <br/>i rezerwowej.<br/><br/>Wykonawca może otrzymać w tym kryterium maksymalnie 40 punktów.<br/><br/>17.4. Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów (P) stanowiących sumę przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:<br/><br/>P = C + D<br/> <br/>Gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznanych ofercie Wykonawcy w kryterium „cena”;<br/>D – liczba punktów przyznanych ofercie Wykonawcy w kryterium „doświadczenie kadry dydaktycznej”;<br/>P – łączna liczba przyznanych ofercie Wykonawcy w kryterium „cena” oraz kryterium „doświadczenie kadry dydaktycznej”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie kadry dydaktycznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA Kadry i płace z egzaminem zewnętrznym<br/>Usługi szkolenia zawodowego: CPV 80530000-8	<br/>Liczba godzin: 120 godzin zegarowych zajęć +egzamin zewnętrzny przed odpowiednią Zewnętrzną Instytucją Certyfikującą<br/>Kod zawodu:	431301 (Pracownik obsługi płacowej); <br/> 441501 (Pracownik do spraw osobowych);<br/>242306 (Specjalista ds. wynagrodzeń);<br/>242307 (Specjalista ds. kadr)<br/>Liczba osób: 20 osób (2 grupy x 10 osób)<br/><br/>Zakres szkolenia powinien obejmować w szczególności następujące zagadnienia:<br/>•	prawo pracy,<br/>•	płace,<br/>•	ubezpieczenia społeczne,<br/>•	świadczenia z ubezpieczenia społecznego,<br/>•	rozliczenia z urzędem skarbowym,<br/>•	program Płatnik.<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość poszerzenia w/w zakresu szkolenia o inne zagadnienia związane z tematem szkolenia w ramach w/w liczby godzin.<br/>ORGANIZACJA ZAJĘĆ<br/>Częstotliwość zajęć:<br/>•	zajęcia edukacyjne powinny odbywać się w dni powszednie z wyłączeniem sobót, niedziel i dni świątecznych w wymiarze do 8 godzin zegarowych dziennie i do 30 minut przerwy, częstotliwość i długość przerw ustala Wykonawca w zależności od potrzeb;<br/>•	przerwy między zajęciami nie pomniejszają wymaganego wymiaru godzin zajęć edukacyjnych; <br/>•	zajęcia edukacyjne powinny kończyć się nie później niż o godz. 20.00. <br/>Czas przeznaczony na egzamin nie jest wliczany do godzin kursu.<br/>Miejsce wykonania usługi – miasto Lublin . <br/>Szczegółowy opis przedmiotu stanowi załącznik nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">17.1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: <br/><br/>a)	Kryterium „cena” (C): waga 60%<br/>a)	Kryterium „doświadczenie kadry dydaktycznej”: waga 40% (D)<br/><br/>17.2. Punkty za kryterium „Cena” (C) zostaną obliczone według wzoru:<br/><br/>C = Cn / Co x 100 pkt x 60 %<br/><br/>gdzie:	Cn - najniższa ofertowa cena brutto spośród ocenianych ważnych ofert <br/> Co - cena oferty ocenianej <br/>Wykonawca może otrzymać w tym kryterium maksymalnie 60 punktów.<br/><br/>17.3. Wartość punktowa w kryterium „doświadczenie kadry dydaktycznej” (D)<br/><br/>W ramach kryterium Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie zawodowe trenera związane <br/>z przedmiotem zamówienia (liczba szkoleń przeprowadzonych w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających złożenie ofert szkoleń w zakresie objętym wykonywanymi czynnościami <br/>w zamówieniu zgodnie z planem nauczania) – maksymalnie 40 pkt w następujący sposób:<br/><br/>a) 1 szkolenie – 0 pkt<br/>b) 2 – 4 szkolenia – 2 pkt<br/>c) 5 – 7 szkoleń – 10 pkt <br/>d) 8 – 9 szkoleń – 15 pkt<br/>e) 10 i więcej – 40 pkt<br/><br/>W przypadku gdy Wykonawca w ramach osób prowadzących zajęcia wynikające z planu nauczania wskaże w kadrze dydaktycznej osobę, która wykonuje zawód nauczyciela (w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu otwarcia ofert, przedmiotów o tematyce podobnej pod względem zawartości merytorycznej w zakresie tematyki zajęć, które będzie prowadziła dana osoba przy realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z planem nauczania) osoba ta w ramach niniejszego kryterium uzyska maksymalną liczbę punktów jaką może uzyskać 1 osoba w kadrze.<br/><br/>W przypadku gdy Wykonawca w ramach osób prowadzących zajęcia wynikające z planu nauczania wskaże w kadrze dydaktycznej osobę, która wykonuje zawód nauczyciela (w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu otwarcia ofert, przedmiotów o tematyce podobnej pod względem zawartości merytorycznej w zakresie tematyki zajęć, które będzie prowadziła dana osoba przy realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z planem nauczania) oraz która jednocześnie posiada doświadczenie zawodowe trenera związane z przedmiotem zamówienia (szkolenia przeprowadzone w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających złożenie ofert, szkoleń w zakresie objętym wykonywanymi czynnościami w zamówieniu zgodnie z planem nauczania) osoba ta w ramach niniejszego kryterium uzyska maksymalną liczbę punktów jaką może uzyskać 1 osoba w kadrze.<br/><br/>Oferty zostaną przeliczone wg wzoru:<br/><br/> D = (Db / DL) / D max. tj. 40 x 100 x 40 % <br/><br/>Gdzie: <br/><br/>Db – Suma punktów uzyskanych przez ocenianą kadrę dydaktyczną oferty badanej<br/>DL – Liczba osób kadry dydaktycznej w ocenianej ofercie<br/><br/>D max. – Najwyższa liczba punktów wynikająca z doświadczenia jaką może uzyskać 1 osoba <br/> w kadrze<br/><br/>Punkty w ocenianej ofercie zostaną przyznane na podstawie wykazu osób, które zostaną skierowane do wykonania zamówienia, zgodnie z wzorem zawartym w formularzu oferty. <br/>W ramach informacji dotyczących osób, które zostaną skierowane do wykonania zamówienia Wykonawca podaje dane dotyczące wszystkich osób wskazanych w ramach kadry podstawowej <br/>i rezerwowej.<br/><br/>Wykonawca może otrzymać w tym kryterium maksymalnie 40 punktów.<br/><br/>17.4. Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów (P) stanowiących sumę przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:<br/><br/>P = C + D<br/> <br/>Gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznanych ofercie Wykonawcy w kryterium „cena”;<br/>D – liczba punktów przyznanych ofercie Wykonawcy w kryterium „doświadczenie kadry dydaktycznej”;<br/>P – łączna liczba przyznanych ofercie Wykonawcy w kryterium „cena” oraz kryterium „doświadczenie kadry dydaktycznej”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie kadry dydaktycznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA Operator wózków jezdniowych z uprawnieniami UDT<br/>Usługi szkolenia zawodowego: CPV 80530000-8 <br/>Kod zawodu:	834401 /Kierowca operator wózków jezdniowych (widłowych) <br/>Liczba godzin: 50 godzin zegarowych zajęć + egzamin przed Urzędem Dozoru Technicznego lub równoważnym podmiotem do tego uprawnionym.<br/>Liczba osób: 20 osób (2 grupy x 10 osób)<br/><br/>Zakres szkolenia powinien obejmować w szczególności następujące zagadnienia:<br/>•	typy i podziały stosowanych wózków jezdniowych;<br/>•	budowa wózka jezdniowego;<br/>•	czynności kierowcy przy obsłudze wózków; <br/>•	wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa;<br/>•	zagadnienia z zakresu BHP;<br/>•	wiadomości o dozorze technicznym;<br/>•	informacje o bezpiecznej wymianie butli gazowej w wózkach jezdniowych;<br/>•	praktyczną naukę jazdy;<br/>Wykonawca przedkłada program szkolenia opracowany lub zatwierdzony zgodnie z art. 37 pkt 14 z ustawy o dozorze technicznym (t.j. Dz. U. 2023 poz. 1622)<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość poszerzenia w/w zakresu szkolenia o inne zagadnienia związane z tematem szkolenia w ramach w/w liczby godzin z uwzględnieniem w/w zapisu. <br/>ORGANIZACJA ZAJĘĆ<br/>Częstotliwość zajęć:<br/>•	zajęcia edukacyjne powinny odbywać się w dni powszednie z wyłączeniem sobót, niedziel i dni świątecznych w wymiarze do 8 godzin zegarowych dziennie i do 30 minut przerwy, częstotliwość i długość przerw ustala Wykonawca w zależności od potrzeb;<br/>•	przerwy między zajęciami nie pomniejszają wymaganego wymiaru godzin zajęć edukacyjnych; <br/>•	zajęcia edukacyjne powinny kończyć się nie później niż o godz. 20.00. <br/>•	Wykonawca musi wykazać, że dysponuje do przeprowadzenia zajęć praktycznych co najmniej 2 (dwoma) sprawnymi wózkami jezdniowymi z podaniem typu oraz rodzaju z uwzględnieniem jezdniowego wózka podnośnikowego, posiadającymi aktualne zezwolenia wydane przez UDT.<br/>•	Wykonawca zapewnia każdemu uczestnikowi szkolenia na zajęciach praktycznych indywidualny dostęp do wózka jezdniowego.<br/>•	Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia każdego uczestnika szkolenia na zajęciach praktycznych w odzież ochronną odpowiadającą wymogom z zakresu BHP na danym stanowisku pracy. <br/><br/>Czas przeznaczony na egzamin nie jest wliczany do godzin kursu.<br/>Miejsce wykonania usługi – miasto Lublin . <br/>Szczegółowy opis przedmiotu stanowi załącznik nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">17.1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: <br/><br/>a)	Kryterium „cena” (C): waga 60%<br/>a)	Kryterium „doświadczenie kadry dydaktycznej”: waga 40% (D)<br/><br/>17.2. Punkty za kryterium „Cena” (C) zostaną obliczone według wzoru:<br/><br/>C = Cn / Co x 100 pkt x 60 %<br/><br/>gdzie:	Cn - najniższa ofertowa cena brutto spośród ocenianych ważnych ofert <br/> Co - cena oferty ocenianej <br/>Wykonawca może otrzymać w tym kryterium maksymalnie 60 punktów.<br/><br/>17.3. Wartość punktowa w kryterium „doświadczenie kadry dydaktycznej” (D)<br/><br/>W ramach kryterium Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie zawodowe trenera związane <br/>z przedmiotem zamówienia (liczba szkoleń przeprowadzonych w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających złożenie ofert szkoleń w zakresie objętym wykonywanymi czynnościami <br/>w zamówieniu zgodnie z planem nauczania) – maksymalnie 40 pkt w następujący sposób:<br/><br/>a) 1 szkolenie – 0 pkt<br/>b) 2 – 4 szkolenia – 2 pkt<br/>c) 5 – 7 szkoleń – 10 pkt <br/>d) 8 – 9 szkoleń – 15 pkt<br/>e) 10 i więcej – 40 pkt<br/><br/>W przypadku gdy Wykonawca w ramach osób prowadzących zajęcia wynikające z planu nauczania wskaże w kadrze dydaktycznej osobę, która wykonuje zawód nauczyciela (w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu otwarcia ofert, przedmiotów o tematyce podobnej pod względem zawartości merytorycznej w zakresie tematyki zajęć, które będzie prowadziła dana osoba przy realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z planem nauczania) osoba ta w ramach niniejszego kryterium uzyska maksymalną liczbę punktów jaką może uzyskać 1 osoba w kadrze.<br/><br/>W przypadku gdy Wykonawca w ramach osób prowadzących zajęcia wynikające z planu nauczania wskaże w kadrze dydaktycznej osobę, która wykonuje zawód nauczyciela (w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu otwarcia ofert, przedmiotów o tematyce podobnej pod względem zawartości merytorycznej w zakresie tematyki zajęć, które będzie prowadziła dana osoba przy realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z planem nauczania) oraz która jednocześnie posiada doświadczenie zawodowe trenera związane z przedmiotem zamówienia (szkolenia przeprowadzone w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających złożenie ofert, szkoleń w zakresie objętym wykonywanymi czynnościami w zamówieniu zgodnie z planem nauczania) osoba ta w ramach niniejszego kryterium uzyska maksymalną liczbę punktów jaką może uzyskać 1 osoba w kadrze.<br/><br/>Oferty zostaną przeliczone wg wzoru:<br/><br/> D = (Db / DL) / D max. tj. 40 x 100 x 40 % <br/><br/>Gdzie: <br/><br/>Db – Suma punktów uzyskanych przez ocenianą kadrę dydaktyczną oferty badanej<br/>DL – Liczba osób kadry dydaktycznej w ocenianej ofercie<br/><br/>D max. – Najwyższa liczba punktów wynikająca z doświadczenia jaką może uzyskać 1 osoba <br/> w kadrze<br/><br/>Punkty w ocenianej ofercie zostaną przyznane na podstawie wykazu osób, które zostaną skierowane do wykonania zamówienia, zgodnie z wzorem zawartym w formularzu oferty. <br/>W ramach informacji dotyczących osób, które zostaną skierowane do wykonania zamówienia Wykonawca podaje dane dotyczące wszystkich osób wskazanych w ramach kadry podstawowej <br/>i rezerwowej.<br/><br/>Wykonawca może otrzymać w tym kryterium maksymalnie 40 punktów.<br/><br/>17.4. Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów (P) stanowiących sumę przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:<br/><br/>P = C + D<br/> <br/>Gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznanych ofercie Wykonawcy w kryterium „cena”;<br/>D – liczba punktów przyznanych ofercie Wykonawcy w kryterium „doświadczenie kadry dydaktycznej”;<br/>P – łączna liczba przyznanych ofercie Wykonawcy w kryterium „cena” oraz kryterium „doświadczenie kadry dydaktycznej”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie kadry dydaktycznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA Podstawowe kompetencje cyfrowe – ECDL Base<br/>Usługi szkolenia komputerowego : CPV 80533100-0<br/>Liczba godzin: 100 godzin zegarowych zajęć + egzamin zewnętrzny przed Zewnętrzną Instytucją Certyfikującą uprawnioną do przeprowadzania egzaminów i certyfikacji ECDL (uprawienia uzyskane od Polskiego Towarzystwa Informatycznego)<br/>Kod zawodu: 411090 (pozostali pracownicy obsługi biurowej)	<br/>Liczba osób: 10 osób (1 grupa x 10 osób)<br/><br/>Zakres szkolenia powinien obejmować w szczególności następujące zagadnienia:<br/>•	podstawy pracy z komputerem,<br/>•	podstawy pracy w sieci,<br/>•	przetwarzanie tekstów,<br/>•	arkusze kalkulacyjne,<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość poszerzenia w/w zakresu szkolenia o inne zagadnienia związane z tematem szkolenia w ramach w/w liczby godzin.<br/>ORGANIZACJA ZAJĘĆ<br/>Częstotliwość zajęć:<br/>•	zajęcia edukacyjne powinny odbywać się w dni powszednie z wyłączeniem sobót, niedziel i dni świątecznych w wymiarze do 8 godzin zegarowych dziennie i do 30 minut przerwy, częstotliwość i długość przerw ustala Wykonawca w zależności od potrzeb;<br/>•	przerwy między zajęciami nie pomniejszają wymaganego wymiaru godzin zajęć edukacyjnych; <br/>•	zajęcia edukacyjne powinny kończyć się nie później niż o godz. 20.00. <br/>Czas przeznaczony na egzamin nie jest wliczany do godzin kursu.<br/>Miejsce wykonania usługi – miasto Lublin . <br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu stanowi załącznik nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">17.1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: <br/><br/>a)	Kryterium „cena” (C): waga 60%<br/>a)	Kryterium „doświadczenie kadry dydaktycznej”: waga 40% (D)<br/><br/>17.2. Punkty za kryterium „Cena” (C) zostaną obliczone według wzoru:<br/><br/>C = Cn / Co x 100 pkt x 60 %<br/><br/>gdzie:	Cn - najniższa ofertowa cena brutto spośród ocenianych ważnych ofert <br/> Co - cena oferty ocenianej <br/>Wykonawca może otrzymać w tym kryterium maksymalnie 60 punktów.<br/><br/>17.3. Wartość punktowa w kryterium „doświadczenie kadry dydaktycznej” (D)<br/><br/>W ramach kryterium Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie zawodowe trenera związane <br/>z przedmiotem zamówienia (liczba szkoleń przeprowadzonych w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających złożenie ofert szkoleń w zakresie objętym wykonywanymi czynnościami <br/>w zamówieniu zgodnie z planem nauczania) – maksymalnie 40 pkt w następujący sposób:<br/><br/>a) 1 szkolenie – 0 pkt<br/>b) 2 – 4 szkolenia – 2 pkt<br/>c) 5 – 7 szkoleń – 10 pkt <br/>d) 8 – 9 szkoleń – 15 pkt<br/>e) 10 i więcej – 40 pkt<br/><br/>W przypadku gdy Wykonawca w ramach osób prowadzących zajęcia wynikające z planu nauczania wskaże w kadrze dydaktycznej osobę, która wykonuje zawód nauczyciela (w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu otwarcia ofert, przedmiotów o tematyce podobnej pod względem zawartości merytorycznej w zakresie tematyki zajęć, które będzie prowadziła dana osoba przy realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z planem nauczania) osoba ta w ramach niniejszego kryterium uzyska maksymalną liczbę punktów jaką może uzyskać 1 osoba w kadrze.<br/><br/>W przypadku gdy Wykonawca w ramach osób prowadzących zajęcia wynikające z planu nauczania wskaże w kadrze dydaktycznej osobę, która wykonuje zawód nauczyciela (w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu otwarcia ofert, przedmiotów o tematyce podobnej pod względem zawartości merytorycznej w zakresie tematyki zajęć, które będzie prowadziła dana osoba przy realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z planem nauczania) oraz która jednocześnie posiada doświadczenie zawodowe trenera związane z przedmiotem zamówienia (szkolenia przeprowadzone w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających złożenie ofert, szkoleń w zakresie objętym wykonywanymi czynnościami w zamówieniu zgodnie z planem nauczania) osoba ta w ramach niniejszego kryterium uzyska maksymalną liczbę punktów jaką może uzyskać 1 osoba w kadrze.<br/><br/>Oferty zostaną przeliczone wg wzoru:<br/><br/> D = (Db / DL) / D max. tj. 40 x 100 x 40 % <br/><br/>Gdzie: <br/><br/>Db – Suma punktów uzyskanych przez ocenianą kadrę dydaktyczną oferty badanej<br/>DL – Liczba osób kadry dydaktycznej w ocenianej ofercie<br/><br/>D max. – Najwyższa liczba punktów wynikająca z doświadczenia jaką może uzyskać 1 osoba <br/> w kadrze<br/><br/>Punkty w ocenianej ofercie zostaną przyznane na podstawie wykazu osób, które zostaną skierowane do wykonania zamówienia, zgodnie z wzorem zawartym w formularzu oferty. <br/>W ramach informacji dotyczących osób, które zostaną skierowane do wykonania zamówienia Wykonawca podaje dane dotyczące wszystkich osób wskazanych w ramach kadry podstawowej <br/>i rezerwowej.<br/><br/>Wykonawca może otrzymać w tym kryterium maksymalnie 40 punktów.<br/><br/>17.4. Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów (P) stanowiących sumę przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:<br/><br/>P = C + D<br/> <br/>Gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznanych ofercie Wykonawcy w kryterium „cena”;<br/>D – liczba punktów przyznanych ofercie Wykonawcy w kryterium „doświadczenie kadry dydaktycznej”;<br/>P – łączna liczba przyznanych ofercie Wykonawcy w kryterium „cena” oraz kryterium „doświadczenie kadry dydaktycznej”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie kadry dydaktycznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> INFORMACJE O WARUNKACH UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU<br/>6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału <br/>w postępowaniu dotyczące:<br/><br/>6.1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/><br/>6.1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;<br/>a)	Wykonawca spełni niniejszy warunek, jeżeli: posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy <br/>z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2024<br/>poz. 475 z późn. zm.) - warunek udziału dotyczący wszystkich części zamówienia.<br/><br/>6.1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie<br/><br/>6.1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie: <br/>a)	Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli: posiada doświadczenie w świadczeniu usług szkoleniowych tematycznie związanych z przedmiotem zamówienia, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwa szkolenia grupowe w zakresie tematycznym odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz załączy dokumenty na potwierdzenie, że usługi te zostały wykonane należycie – warunek udziału dotyczący wszystkich części zamówienia.<br/><br/>Przez szkolenie grupowe należy rozumieć szkolenie, w którym uczestniczyło co najmniej 10 osób szkolonych w tym samym miejscu i w tym samym okresie, przeszkolonych w ramach jednej umowy, realizowanej dla jednej instytucji/podmiotu. <br/><br/>	W stosunku do Wykonawców, którzy na potwierdzenie spełnienia warunków udziału <br/>w postępowaniu powołują się na zdolności innych podmiotów, Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca albo jeden ze wskazanych przez Wykonawcę podmiotów udostępniających zasoby, wykaże że samodzielnie spełnia warunek. W przypadku, gdy np. realizacją jednego zamówienia wykazuje się Wykonawca, a kolejnego zamówienia podmiot udostępniający zasoby, Zamawiający uzna, że powyższy warunek nie został spełniony; <br/>	Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uzna powyższy warunek za spełniony, w przypadku gdy jeden z Wykonawców występujących wspólnie wykaże, że samodzielnie spełnia ww. warunek;<br/>	W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na doświadczenie nabyte w ramach zamówienia zrealizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia (Konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza, by Wykonawca wykazywał doświadczenie grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli bezpośrednio nie wykonywał danego zakresu czynności. <br/><br/>b)	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował do realizacji zajęć edukacyjnych wynikających z planu nauczania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – dotyczy kadry podstawowej i rezerwowej.<br/><br/>•	Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę w kadrze dydaktycznej realizującej zajęcia edukacyjne (kadra podstawowa i rezerwowa) posiadały: doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia i wykształcenie (kwalifikacje zawodowe) niezbędne do wykonania zamówienia.<br/><br/>Za posiadanie doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia Zamawiający uzna:<br/><br/>- przeprowadzenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przez osobę wskazaną przez Wykonawcę w kadrze dydaktycznej (kadra podstawowa i rezerwowa), podobnego pod względem zawartości merytorycznej, zgodnej z przedmiotem zamówienia, minimum jednego szkolenia w zakresie tematyki zajęć, które będzie prowadziła dana osoba przy realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z planem nauczania <br/>lub<br/>- wykonywanie zawodu nauczyciela, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przedmiotów o tematyce podobnej pod względem zawartości merytorycznej, zgodnej z przedmiotem zamówienia, w zakresie tematyki zajęć, które będzie prowadziła dana osoba przy realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z planem nauczania.<br/><br/>Za posiadane wykształcenie (kwalifikacje zawodowe) niezbędne do wykonania zamówienia Zamawiający uzna:<br/>- posiadanie przez kadrę dydaktyczną realizującą zajęcia edukacyjne (kadra podstawowa <br/> i rezerwowa) wykształcenia lub kwalifikacji zawodowych (ukończone kursy) w kierunku pokrewnym związanym z tematyką szkolenia.<br/><br/>Ostateczna liczba osób wykonujących zamówienie musi być taka, aby zapewnić jego należytą <br/>i terminową realizację przedmiotu zamówienia.<br/><br/>Warunek udziału określony w pkt 6.1.4. litera b) dotyczy I, II i IV zamówienia.<br/><br/>c)	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował do realizacji zajęć edukacyjnych wynikających z planu nauczania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – dotyczy kadry podstawowej i rezerwowej.<br/><br/>•	Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę w kadrze dydaktycznej realizującej zajęcia edukacyjne (kadra podstawowa i rezerwowa) posiadały: doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia i wykształcenie (kwalifikacje zawodowe) niezbędne do wykonania zamówienia.<br/><br/>Za posiadanie doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia Zamawiający uzna:<br/><br/>- przeprowadzenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przez osobę <br/>w kadrze dydaktycznej (kadra podstawowa i rezerwowa), podobnego pod względem zawartości merytorycznej, zgodnej z przedmiotem zamówienia, minimum jednego szkolenia w zakresie tematyki zajęć, które będzie prowadziła dana osoba przy realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z planem nauczania <br/>lub<br/>- wykonywanie zawodu nauczyciela, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przedmiotów o tematyce podobnej pod względem zawartości merytorycznej, zgodnej <br/>z przedmiotem zamówienia, w zakresie tematyki zajęć, które będzie prowadziła dana osoba przy realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z planem nauczania.<br/>Za posiadane wykształcenie (kwalifikacje zawodowe) niezbędne do wykonania zamówienia Zamawiający uzna:<br/>- posiadanie przez kadrę dydaktyczną realizującą zajęcia edukacyjne (kadra podstawowa <br/> i rezerwowa) wykształcenia lub kwalifikacji zawodowych (ukończone kursy) w kierunku pokrewnym związanym z tematyką szkolenia.<br/><br/>W przypadku osób, które będą prowadziły zajęcia praktyczne z obsługi wózków jezdniowych: <br/>1)	Zamawiający nie stawia warunku dotyczącego posiadania wykształcenia w kierunku pokrewnym związanym z tematyką szkolenia, <br/>2)	Wskazane przez Wykonawcę osoby muszą posiadać doświadczenie polegające na przeprowadzeniu, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jednego szkolenia z zakresu operatora wózków jezdniowych.<br/><br/>Ostateczna liczba osób wykonujących zamówienie musi być taka, aby zapewnić jego należytą <br/>i terminową realizację przedmiotu zamówienia.<br/><br/>Warunek udziału określony w pkt 6.1.4. litera c) dotyczy III części zamówienia<br/><br/>d)	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował do realizacji zajęć edukacyjnych <br/>w zakresie zajęć praktycznych co najmniej 2 (dwoma) wózkami jezdniowymi, w tym <br/>co najmniej jednym wózkiem podnośnikowym, posiadającymi aktualne zezwolenie wydane przez UDT. <br/><br/>Warunek udziału określony w pkt 6.1.4. litera d) dotyczy części III zamówienia<br/><br/>Pozostałe informacje zawarte są w rozdziale 6 pkt 6.2. - 6.7 SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu: <br/><br/>a)	oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa <br/>w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – zgodnie z załącznikiem Nr 9 do niniejszej SWZ <br/><br/>b)	oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji <br/>i konsumentów (Dz. U. z 2023r. poz.1689 z późn. zm.) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz <br/>z dokumentami lub informacjami, potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 10 do niniejszej SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: <br/><br/>a)	dotyczących wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:<br/><br/>Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych – według załącznika nr 5 do niniejszej SWZ - dotyczy wszystkich części zamówienia;<br/><br/>b)	dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej: <br/><br/>wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, <br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem <br/>ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, <br/>a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy – zgodnie z załącznikiem Nr 6 do niniejszej SWZ - dotyczy wszystkich części zamówienia; <br/><br/>W wykazie usług należy wskazać tylko te usługi, które potwierdzają spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale 6 pkt 6.1.4 a) SWZ <br/><br/>c)	dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej: <br/><br/>wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, <br/>w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz <br/>z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia <br/>i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z załącznikiem Nr 7 do niniejszej SWZ - dotyczy wszystkich części zamówienia; <br/><br/>d)	dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej: <br/><br/>wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy <br/>w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do niniejszej SWZ - dotyczy części III zamówienia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 9.4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia – (w formie elektronicznej, <br/>w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) - zgodnie <br/> z załącznikiem nr 11 do niniejszej SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>Dla swej skuteczności zobowiązanie musi zostać złożone przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie. Zobowiązanie złożone przez osobę nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia zasobu przez podmiot trzeci<br/><br/>9.8. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniami, o których mowa w pkt 8.1 SWZ także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby – zgodnie z załącznikiem Nr 2 i 3 do niniejszej SWZ.<br/><br/>9.9. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawia na wezwanie zamawiającego dokumenty wymienione <br/>w pkt. 8.3.2 SWZ dotyczące tych podmiotów, potwierdzające, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.<br/><br/>10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a)	oświadczenia, o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w swoim imieniu (każdy podmiot wypełnia i podpisuje odrębny formularz). Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/>b)	W przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się <br/>o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 4 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.<br/>c)	zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, <br/>o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa:<br/>- w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/wykazują spełnianie warunku udziału,<br/>- w pkt 8.3.2 SWZ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia. Każdy podmiot wypełnia i podpisuje odrębny formularz.<br/><br/>Pozostałe informacje zawarte są w pkt 13.4 oraz 13.7. SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (W TYM SPÓŁKI CYWILNE)<br/> <br/>10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/><br/>10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a)	oświadczenia, o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w swoim imieniu (każdy podmiot wypełnia i podpisuje odrębny formularz). Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/>b)	W przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się <br/>o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 4 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.<br/>c)	zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, <br/>o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa:<br/>- w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/wykazują spełnianie warunku udziału,<br/>- w pkt 8.3.2 SWZ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia. Każdy podmiot wypełnia i podpisuje odrębny formularz.<br/><br/>10.3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.Zamawiający przewiduje, iż strony mogą dokonać zmiany postanowień niniejszej umowy,<br/>w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, w zakresie:<br/>a) elementów programu szkolenia stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej umowy,<br/>b) miejsca szkolenia,<br/>c) terminu rozpoczęcia i zakończenia szkolenia, o których mowa w § 2 ust. 2<br/>d) zmniejszenia należności za szkolenie w przypadku zmiany liczby uczestników szkolenia<br/>niezależnej od Zamawiającego,<br/>e) zmiany osób prowadzących szkolenie, nie wskazanych w złożonej w ramach postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ofercie.<br/>2. Zmiana, o której mowa w ust. 1 lit. a może nastąpić w przypadku:<br/>a) konieczności dostosowania programu do zmienionych wytycznych do których stosowania<br/>zobowiązany jest przez Instytucję Pośredniczącą Zamawiający.<br/>b) zmiany przepisów prawa mogących mieć wpływ na program szkolenia.<br/>3. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 2, Wykonawca lub Zamawiający jest zobowiązany<br/>niezwłocznie złożyć drugiej stronie umowy, w formie pisemnej, uzasadnienie okoliczności będących przyczyną zmian, o<br/>których mowa w ust. 2. Zamawiający dokona oceny przesłanek wskazanych przez Wykonawcę do zmiany umowy.<br/>Dokonana zmiana programu szkolenia nie może negatywnie wpływać na jakość i kompletność tematyki szkolenia będącego przedmiotem zamówienia.<br/>4. Zmiana, o której mowa w ust. 1 lit. b i c może nastąpić w przypadku zdarzeń losowych, np. zalanie, powódź, pożar,<br/>uniemożliwiających realizację zajęć w miejscu lub terminie określonym w § 2 umowy. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa powyżej, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie złożyć, w formie pisemnej, uzasadnienie okoliczności będących przyczyną zmian. Zamawiający dokona oceny przesłanek wskazanych przez Wykonawcę do zmiany umowy. Dokonana zmiana nie może negatywnie wpływać na jakość szkolenia będącego przedmiotem zamówienia.<br/>5. Zmiana osób prowadzących szkolenie na podstawie ust.1 lit. e może nastąpić:<br/>a) w razie śmierci, choroby, lub innych zdarzeń losowych uniemożliwiających osobom wskazanych w kadrze do prowadzenia zajęć,<br/>b) niewywiązywania się osób prowadzących zajęcia z należytego wykonywania przedmiotu zamówienia;<br/>c) wystąpienia innych niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji) okoliczności skutkujących koniecznością zmiany osób przewidywanych do realizacji zamówienia.<br/>6. W przypadkach, o których mowa w ust. 5 Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu w formie<br/>pisemnej, powodów uniemożliwiających wykonanie usługi szkolenia przez osoby wskazane do realizacji zamówienia w kadrze podstawowej i rezerwowej, oraz wskazania nowych osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i doświadczenia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ, z zastrzeżeniem ust. 8.<br/>7. W przypadku o którym mowa w ust. 5 lit. b Zamawiający zawiadomi Wykonawcę na piśmie<br/>o powodach, dla których żąda zmiany osób realizujących zamówienie oraz wyznaczy termin,<br/>w jakim Wykonawca zobowiązany będzie wskazać nowe osoby spełniające wymogi Zamawiającego, z zastrzeżeniem ust. 8.<br/>8. Kwalifikacje i doświadczenie nowych osób wyznaczonych przez Wykonawcę do realizacji umowy, muszą spełniać warunki określone w SWZ oraz przyjęte do oceny w ramach kryteriów oceny ofert. Warunkiem dopuszczenia nowych osób realizujących zadania w ramach umowy jest akceptacja Zamawiającego oraz spełnianie przez te osoby kryteriów przyjętych do oceny ofert w taki sposób, iż zmiana osoby w kadrze nie będzie skutkowała obniżeniem liczby punków, które uzyskał<br/>Wykonawca w ramach oceny ofert w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>Pozostałe warunki wprowadzenia zmian do umowy znajdują się w § 11 ust. 9-13 projektu umowy - załączniku nr 13 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-09 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-09 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-08-07</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 7.3 Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach <br/>w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024r. poz. 507) zwana dalej „ustawą o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego” z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy, Zamawiający wyklucza:<br/>1.	wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych <br/>w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa <br/>w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;<br/>2.	wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, <br/>o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;<br/>3.	wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 <br/>z późn. zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 <br/>i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy <br/>o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.<br/>7.3.1. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt 7.3.<br/>7.3.2. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie 7.3 Zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.<br/>7.3.3. Kontrola udzielania zamówień publicznych w zakresie zgodności z pkt 7.3 jest wykonywana zgodnie z art. 596 ustawy.<br/>7.3.4. Przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się złożenie oferty.<br/>7.3.5. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie pkt 7.3, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu <br/>o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej.<br/>7.3.6. Karę pieniężną, o której mowa w pkt 7.3.5. nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, <br/>w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com