JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240708/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240708/0040222901-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Przeprowadzenie międzypokoleniowych zajęć grupowych dla uczestników projektu: „CIDER-CLUBS – Kluby Międzypokoleniowej Transformacji” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Ośrodek Pomocy Społecznej w Radzionkowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 273752731</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kużaja</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Radzionków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-922</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL228 - Bytomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@ops.radzionkow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ops.radzionkow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przeprowadzenie międzypokoleniowych zajęć grupowych dla uczestników projektu: „CIDER-CLUBS – Kluby Międzypokoleniowej Transformacji” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2e950e70-a6f4-4f40-8d83-f5bc53695309</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00402229</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00054727/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Prowadzenie międzypokoleniowych zajęć grupowych dla uczestników projektu &#34;CIDER-CLUBS&#34; - Kluby Międzypokoleniowej Transformacji</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> &#34;CIDER-CLUBS&#34; - Kluby Międzypokoleniowej Transformacji </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2e950e70-a6f4-4f40-8d83-f5bc53695309 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym <br/>a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy https://ezamowienia.gov.pl/pl/ w przypisanym postępowaniu.<br/>2.	Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: <br/>•	w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia – Pani Magdalena Dyrda, codziennie w godzinach pracy Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzionkowie,<br/>•	w sprawach formalnych - Pani Agnieszka Gasz, codziennie w godzinach pracy Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzionkowie.<br/>3.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia <br/>publicznego, musi posiadać konto na platformie https://ezamowienia.gov.pl/pl/. Wykonawca posiadający konto na ww. platformie ma dostęp do niezbędnych formularzy, m.in.: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Więcej informacji dotyczących zakładania konta na platformie: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2020/11/ZKU-5.2.pdf.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">4.	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów <br/>elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji <br/>przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy https://ezamowienia.gov.pl/pl/ (więcej informacji: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu). <br/>5.	Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, <br/>oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych <br/>informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformie e-zamowienia.pl.<br/>6.	Dane postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich <br/>postępowań lub ze strony głównej platformy https://ezamowienia.gov.pl/pl/.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1.	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej w Radzionkowie z siedzibą przy ul. Kużaja 19, Radzionków (41-922), NIP: 6262444853, sekretariat@ops.radzionkow.pl. <br/>2.	Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych pod adresem e-mail: a.gasz@ops.radzionkow.pl lub przesyłając korespondencję na adres administratora danych z dopiskiem &#34;IOD&#34;.<br/>3.	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.<br/>4.	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o Prawo zamówień publicznych, Wytyczne kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 lub tożsame akty prawne, zwane dalej „Dokumentami”.<br/>5.	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres minimum 5 lat od dnia zakończenia projektu, w ramach którego realizowane zostaje niniejsze zamówienie, za wyjątkiem sytuacji, gdzie przepisy szczególne wydłużają ten okres.<br/>6.	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym przepisami Dokumentów, związanym z udziałem w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Dokumentów.<br/>7.	W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>Posiada Pani/Pan:<br/>1.	Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących.<br/>2.	Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych.<br/>3.	Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.<br/>4.	Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>1.	W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo usunięcia danych osobowych.<br/>2.	Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.<br/>3.	Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OPS-DAK.261.15.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Trening interpersonalny<br/><br/>To rodzaj zajęć grupowych, których celem jest rozwój umiejętności interpersonalnych – kompetencji w zakresie komunikowania się i budowania relacji z innymi ludźmi. Następuje on poprzez doświadczenie bycia w grupie i możliwość analizowania pojedynczych aspektów tego kontaktu. Trening umiejętności interpersonalnych opiera się na doświadczaniu głębokiej interakcji z ludźmi w bezpiecznych, kontrolowanych warunkach. Polega na ćwiczeniu nowych zachowań, konfrontowaniu związanych z nimi odczuć, emocji. Jako taki nastawiony jest głównie na pogłębianie zdolności potrzebnych w relacjach międzyludzkich. Jednocześnie jednak pozwala na lepsze poznanie samego siebie i umożliwia pracę nad indywidualnym rozwojem.<br/><br/>Ilość osób: ok. 200 osób<br/><br/>Ilość grup: 20 grup<br/>Ilość osób w 1 grupie: ok. 10 osób<br/>Ilość spotkań dla 1 grupy: 5 spotkań/dni (ciągiem) <br/>preferowany czasookres realizacji treningów zawiera dwa dni weekendowe, dla młodzieży uczącej się będzie to okres wolny od nauki np. wakacje, ferie;<br/>Wymiar godzinowy dla 1 grupy: 1 spotkanie = 8 godzin zegarowych<br/>5 spotkań = 40 godzin zegarowych<br/><br/>Forma prowadzenia spotkań: dostosowana do wieku, potrzeb<br/>i oczekiwań uczestników/czek projektu<br/>Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r.<br/><br/><br/>Dodatkowo podczas treningu będą kształtowane i pogłębiane wśród uczestników/uczestniczek umiejętności potrzebne do budowania i wspierania wzmacniających relacji. Każda z osób będzie miała możliwość lepszego poznania siebie (mocne i słabe strony), zidentyfikowania obszarów nad którymi chce pracować, rozwijać kompetencje takie jak: efektywne porozumiewanie się z innymi ludźmi, asertywność, zachowanie się w sytuacjach trudnych, konfliktowych, radzenie sobie ze stresem, zarządzanie własnymi emocjami, wzmocnienie samooceny. <br/><br/>Minimum programowe dla każdej grupy:<br/><br/>a)	rozpoznawanie i transformowanie przekonań uczestników/uczestniczek, <br/>b)	wspieranie w doświadczaniu trudności w pełnieniu ról społecznych w środowisku, <br/>c)	wspieranie rozumienia i pogłębianie identyfikacji z własną tożsamością,<br/>d)	wzmocnienie kompetencji międzypokoleniowych w rodzinie, <br/>e)	poprawiania/korygowanie relacji międzypokoleniowych w rodzinie, <br/>f)	elementy pozwalające na przygotowanie do transformacji regionu,<br/>g)	wspomaganie rozwoju członków rodziny, budowanie postawy tolerancji i otwartości.<br/><br/>Wykonawca powinien mieć indywidualne podejście do specyficznych potrzeb uczestników/uczestniczek. Każda ok. 10 osobowa grupa objęta być musi programem obejmującym w.w minimum programowe, które powinno być dostosowane szczegółowo do możliwości i posiadanych zasobów grupy.<br/><br/>Minimalne wymagania wobec każdej osoby prowadzącej:<br/><br/>a)	Wykształcenie: wyższe mgr psychologiczne, poświadczone dyplomem ukończenia studiów oraz posiadany zrealizowany lub w trakcie realizacji kurs atestowany przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne lub Polskie Towarzystwo Psychologiczne lub równoważny, poświadczone stosownym zaświadczeniem;<br/>b)	Doświadczenie: przeprowadzenie min. 100 godzin treningu interpersonalnego i/lub terapii grupowej i/lub terapii indywidualnej, poświadczone stosownym zaświadczeniem lub referencjami podmiotu dla którego świadczone były usługi.<br/><br/>Ze względu na krótki okres realizacji projektu, Wykonawca zobligowany jest do posiadania w dyspozycji/ gotowości (co potwierdzi stosownymi oświadczeniami do oferty) min. 4 osób do zrealizowania zajęć. Wskazanym jest, iż każda osoba będzie realizowała zajęcia z przydzielonymi do nich osobami, co podyktowane jest zachowaniem ciągłości zawiązanej relacji typu: terapeuta - grupa. W zależności od potrzeb Zamawiającego poszczególne osoby będą zobligowane do obejmowania zajęciami przyporządkowanych do nich grup w terminach i harmonogramie zajęć narzuconym przez Wykonawcę. W uzasadnionych przypadkach w trakcie trwania zajęć będzie istniała możliwość wymiany trenera na innego, który będzie spełniał równoważne wymagania wskazane przez Zamawiającego w niniejszym postepowaniu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne</p> <p class="mb-0">80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami, z uwzględnieniem odpowiednich współczynników wag (znaczenia wyrażonego w punktach) dla tych kryteriów oraz maksymalnej ilości punktów, jaką może otrzymać oferta za dane kryterium:<br/><br/>Kryterium:<br/><br/>Cena – 60 pkt.<br/>Doświadczenie zawodowe – 40 pkt. <br/><br/>1.	Cena: Oferta najkorzystniejsza cenowo/ najniższa cenowo oraz nie podlegająca odrzuceniu, otrzyma 60 pkt. – DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI POSTĘPOWANIA.<br/><br/>2.	Doświadczenie zawodowe:<br/>Kryterium dotyczy doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (instruktorów/trenerów/szkoleniowców), które w przypadku niniejszego zamówienia, ma znaczący wpływ na jakość jego wykonania. Punktacja kształtuje się następująco:<br/><br/>Opis sposobu obliczania punktacji ofert (dotyczy wszystkich części postępowania) odbywać się będzie na podstawie poniższego wzoru:<br/><br/>x=(C1/(C2 ) x 60)+(D2/D1 x 40)<br/><br/><br/>gdzie:<br/><br/>x – ostateczna ilość punktów<br/>C1 – najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert<br/>C2 – cena oferty badanej<br/>D2 – ostateczna ilość punktów doświadczenia trenerów badanej oferty<br/>D1 – maksymalna liczba punktów doświadczenia trenerów<br/><br/>WSZYSTKO SZCZEGÓŁOWO DO KAŻDEJ CZĘSCI ZOSTAŁO OPISANE W SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2.	Szkolenie „Lider Zmiany Społecznej“<br/><br/>Szkolenie trenerskie z zakresu wspierania kompetencji managerskich i liderskich w szczególności kobiet w zakresie - minimum programowe formy wspierającej:<br/><br/>a)	rozpoznawanie wewnętrznych procesów decyzyjnych,<br/>b)	autoprezentacja nieświadomej i jej kształtowania, <br/>c)	elementy przeniesienia i przeciw przeniesienia w relacjach, <br/>d)	znaczenie i budowanie wewnętrznego światopoglądu,<br/>e)	weryfikacja własnych strategii działania w tym stereotypów, schematów i granic, <br/>f)	modelowanie za pomocą autorytetów, <br/>g)	analiza blokujących założeń,<br/>h)	ograniczające przekonania i sposoby ich interpretacji, <br/>i)	wewnętrzna organizacja struktur czasu,<br/>j)	kobieta – lider, a proces transformacji regionu.<br/><br/>Na etapie realizacji zajęć Wykonawca może poszerzyć program zajęć pod kątem potrzeb i oczekiwań grupy. Całość zajęć powinna być prowadzona metodą warsztatową.<br/>Ilość osób: ok. 60 kobiet<br/><br/>Ilość grup: 6 grup<br/>Ilość osób w 1 grupie: ok. 10 osób<br/>Wymiar godzinowy dla 1 grupy: łącznie 64 godziny zegarowe<br/>Całkowity wymiar godzinowy: 384 godziny zegarowe<br/><br/>Forma prowadzenia spotkań: dostosowana do wieku, potrzeb<br/>i oczekiwań uczestniczek projektu<br/>Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 30.05.2026 r.<br/><br/><br/>Minimalne wymagania wobec każdej osoby prowadzącej:<br/><br/>a)	Wykształcenie: wyższe mgr. i/lub lic. i/lub szkoła policealna z zakresu nauk społecznych lub specjalistyczne w zakresie doradztwa indywidualnego. Pod pojęciem „wykształcenie wyższe z zakresu nauk społecznych” należy rozumieć ukończenie co najmniej jednego z niżej wymienionych obszarów: antropologia i/lub cybernetyka społeczna i/lub socjocybernetyka i/lub ekonomia i/lub etnografia, etnologia i/lub geografia i/lub historia i/lub nauki o bezpieczeństwie i/lub nauki o obronności i/lub nauki o rodzinie i/lub nauki prawne i/lub pedagogika i/lub politologia i/lub polityka społeczna i/lub praca socjalna i/lub prawo i/lub psychologia i/lub religioznawstwo i/lub socjologia i/lub stosunki międzynarodowe i/lub studia nad rozwojem i/lub filozofia i/lub terapia zajęciowa. Zamawiający dopuszcza również wykształcenie w postaci kwalifikacyjnych studiów z zakresu m.in.: pedagogiki, zarządzania, marketingu, doradztwa zawodowego lub potwierdzone certyfikatem posiadanie kwalifikacji trenerskich;<br/><br/>b)	Doświadczenie: przeprowadzenie min. 100 godzin zajęć z zakresu szkoleń/treningów/warsztatów o tematyce liderskiej lub menadżerskiej lub rozwoju osobistego, poświadczone stosownym zaświadczeniem lub referencjami podmiotu dla którego świadczone były usługi.<br/><br/>Ze względu na krótki okres realizacji projektu, Wykonawca zobligowany jest do posiadania w dyspozycji/ gotowości (co potwierdzi stosownymi oświadczeniami do oferty) min. 2 osób do zrealizowania zajęć. Wskazanym jest, iż każda osoba będzie realizowała zajęcia z przydzielonymi do nich osobami, co podyktowane jest zachowaniem ciągłości zawiązanej relacji typu: trener - uczestnik. W zależności od potrzeb Zamawiającego poszczególne osoby będą zobligowane do obejmowania zajęciami przyporządkowanych do nich grup w terminach i harmonogramie zajęć narzuconym przez Wykonawcę. W uzasadnionych przypadkach w trakcie trwania zajęć będzie istniała możliwość wymiany trenera na innego, który będzie spełniał równoważne wymagania wskazane przez Zamawiającego w niniejszym postepowaniu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne</p> <p class="mb-0">80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-05-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami, z uwzględnieniem odpowiednich współczynników wag (znaczenia wyrażonego w punktach) dla tych kryteriów oraz maksymalnej ilości punktów, jaką może otrzymać oferta za dane kryterium:<br/><br/>Kryterium:<br/><br/>Cena – 60 pkt.<br/>Doświadczenie zawodowe – 40 pkt. <br/><br/>1.	Cena: Oferta najkorzystniejsza cenowo/ najniższa cenowo oraz nie podlegająca odrzuceniu, otrzyma 60 pkt. – DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI POSTĘPOWANIA.<br/><br/>2.	Doświadczenie zawodowe:<br/>Kryterium dotyczy doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (instruktorów/trenerów/szkoleniowców), które w przypadku niniejszego zamówienia, ma znaczący wpływ na jakość jego wykonania. Punktacja kształtuje się następująco:<br/><br/>Opis sposobu obliczania punktacji ofert (dotyczy wszystkich części postępowania) odbywać się będzie na podstawie poniższego wzoru:<br/><br/>x=(C1/(C2 ) x 60)+(D2/D1 x 40)<br/><br/><br/>gdzie:<br/><br/>x – ostateczna ilość punktów<br/>C1 – najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert<br/>C2 – cena oferty badanej<br/>D2 – ostateczna ilość punktów doświadczenia trenerów badanej oferty<br/>D1 – maksymalna liczba punktów doświadczenia trenerów<br/><br/>WSZYSTKO SZCZEGÓŁOWO DO KAŻDEJ CZĘSCI ZOSTAŁO OPISANE W SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3.	Spotkania z kobietami<br/><br/>Głownym celem spotkań kobiet z kobietami jest podniesienie ich wiedzy, wsparcie ich kompetencji menagerskich, umocnienie roli kobiety w świecie, a także podniesienie świadomości na temat zarządzania różnorodnościa. Dlatego w ramach projektu zaplanowano spotkania z: <br/><br/>1)	Sportowczynią<br/>2)	Pisarką/ dziennikarką /blogerka / influencerka <br/>3)	Bizneswoman <br/>4)	Polityczką<br/>5)	Artystką <br/>6)	Kobietą prowadzącą warsztat rzemieślniczy <br/>7)	Kobieta prowadząca ekologiczą działalność <br/>8)	Kobietą łamiąca stereotypy (wykonującą zawód uważany jako typowo dla mężczyzny)<br/><br/><br/>Metoda prowadzenia spotkań: <br/><br/>	ad.1 ) wykład trwający min. 60 min + panel dyskusyjny np. na temat osiągnieć sportowych, zdrowego stylu życia, treningów;<br/><br/>	ad. 2) wykład trwający min. 60 min + warsztaty np. na temat sposobu prowadzenia socjal mediów, pisania artykułu; <br/><br/>	ad. 3) wykład trwający min. 60 min + panel dyskusyjny np. na temat zakładania wlasnej działalności, prowadznia firmy, zarządzania działalnością gospodarczą; <br/><br/>	ad. 4) wykład trwający min. 60 min + panel dyskusyjny np. na tematy polityczne, kierownictwa w samorządzie terytorialnym;<br/><br/>	ad. 5) wykład trwający min. 60 min + warsztaty z danej dziedziny malowania, taneczne, muzyczne, itd.; <br/><br/>	ad. 6) wykład trwający min. 60 min + warsztat robienia rzemiosła; <br/><br/>	ad. 7) wykład trwający min. 60 min + warsztaty ekologiczne; <br/><br/>ad. 8) wykład trwający min. 60 min + panel dyskusyjny dotyczący łamania stereotypów<br/><br/><br/><br/><br/>Ilość osób: ok. 180 kobiet<br/><br/>Ilość grup: 6 grup <br/> 3 grupy w jednej edycji<br/>Ilość osób w 1 grupie: ok. 30 kobiet<br/>Ilość spotkań dla 1 grupy: 8 spotkań<br/><br/>Wymiar godzinowy dla 1 spotkania:	4 godziny zegarowe:<br/>Wymiar godzinowy dla 1 grupy: 32 godziny zegarowe<br/>Wymiar godzinowy łącznie: 32 h x 6 grup = 192 godzin zegarowych<br/><br/>Ilość spotkań łącznie: 8 spotkań x 6 grup = 48 spotkań<br/><br/>Forma prowadzenia spotkań: dostosowana do wieku, potrzeb<br/>i oczekiwań uczestniczek/ków projektu<br/>Metoda: warsztatowa<br/> wykład 1 godzina + 3 godziny warsztatów<br/>Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 30.05.2026 r.<br/><br/><br/>Minimalne wymagania wobec każdej osoby prowadzącej:<br/> <br/>	ad. 1) Kobieta, która wzięła udział w zawodach sportowych w jakiejkolwiek dziedzinie sportu<br/> na szczeblu min. wojewódzkim; <br/><br/>	ad. 2) Kobieta, która jest:<br/>- autorką min. 1 książki i/lub publikacji <br/>i/lub<br/>-kobieta, która posiada min. 2 letnie doświadczenie dziennikarskie i jest autorką min. 10 artykułów opublikowanych w gazecie lub internecie; <br/>i/lub <br/>- kobieta, która prowadzi blog internetowy od min. 2 lat; <br/>i/lub <br/>- kobieta, która prowadzi konto w socjal mediach i posiada min. 2000 obserwatorów. <br/><br/>	ad. 3) Kobieta, która jest co najmniej od 2 lat właścicielem i/lub menagerem, i/lub dyrektorem firmy i/lub prezesem firmy, która działa na rynku pracy min. 2 lata i zatrudnia min. 5 osób – potwierdzone odpowiednią umową o pracę/zlecenie/dzieło i/lub potwierdzony wpisem do CEIDG. <br/><br/>	ad. 4) Kobieta, która działa w polityce od min. 2 lat i/lub piastuje kierwonicze stanowisko w samorządzie terytorialnym od min. 2 lat. <br/><br/>	ad. 5) Kobieta, która od conajmniej 6 miesięcy prowadzi działalność artystyczną np. malarską, aktorską, muzyczną, taneczną i może to potwierdzić odpowiednią umową o pracę/zlecenie/dzieło/wpisem do CEIDG i/lub min. dwoma rezultatami/dziełami/wytworami swojej pracy.<br/><br/>	ad. 6) Kobieta, która od min. 2 lat prowadzi warsztat rzemieślniczy potwierdzony wpisem do CEIDG. <br/><br/>	ad. 7) Kobieta, która od min. 2 lat prowadzi działalność o charakterze ekologicznym potwierdzoną wpisem do CEIDG. <br/><br/>	ad. 8) Kobieta, która od min. 6 miesięcy wykonuje tzw. „męski zawód“ np. jest kominiarzem, malarzem, tynkarzem, sternikiem, strażakiem, hydraulikiem, didżejem, kafelkarzem, spawaczem, brukarzem, cieślą, dekarzem, szklarzem, murarzem, lakiernikiem, mechanikiem pojazdów samochodowych, kierowcą autobusu/tramwaju, jest kierowcą TIR-a, kierownikiem budowy, elektrykiem, kowalem potwierdzone odpowiednią umową o pracę/zlecenie/dzieło/wpisem do CEIDG. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne</p> <p class="mb-0">80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-05-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami, z uwzględnieniem odpowiednich współczynników wag (znaczenia wyrażonego w punktach) dla tych kryteriów oraz maksymalnej ilości punktów, jaką może otrzymać oferta za dane kryterium:<br/><br/>Kryterium:<br/><br/>Cena – 60 pkt.<br/>Doświadczenie zawodowe – 40 pkt. <br/><br/>1.	Cena: Oferta najkorzystniejsza cenowo/ najniższa cenowo oraz nie podlegająca odrzuceniu, otrzyma 60 pkt. – DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI POSTĘPOWANIA.<br/><br/>2.	Doświadczenie zawodowe:<br/>Kryterium dotyczy doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (instruktorów/trenerów/szkoleniowców), które w przypadku niniejszego zamówienia, ma znaczący wpływ na jakość jego wykonania. Punktacja kształtuje się następująco:<br/><br/>Opis sposobu obliczania punktacji ofert (dotyczy wszystkich części postępowania) odbywać się będzie na podstawie poniższego wzoru:<br/><br/>x=(C1/(C2 ) x 60)+(D2/D1 x 40)<br/><br/><br/>gdzie:<br/><br/>x – ostateczna ilość punktów<br/>C1 – najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert<br/>C2 – cena oferty badanej<br/>D2 – ostateczna ilość punktów doświadczenia trenerów badanej oferty<br/>D1 – maksymalna liczba punktów doświadczenia trenerów<br/><br/>WSZYSTKO SZCZEGÓŁOWO DO KAŻDEJ CZĘSCI ZOSTAŁO OPISANE W SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 4.	EKO warsztaty i EKO spotkania<br/><br/>Zaplanowane działania stanowią odpowiedź na przeprowadzoną diagnozę i analizę potrzeb grupy docelowej. Koncentruje się ona na niskim poziomie posiadania kompetencji ekologicznych, sprzyjających procesowi transformacji myślenia. W efekcie na płaszczyźnie przemian pokoleniowych oraz środowiskowych niezbędne jest wdrożenie działań wzmacniających zieloną gospodarkę oraz przeciwdziałanie ubóstwu energetycznemu.. EKO zajęcia mają charakter edukacyjny i wpisują się w cele projektu tj. budowanie poczucia przynależności kulturalnej, posługiwania się tradycją, zwiększenie poziomu integracji kulturalnej, zwiększających wiedzę w dziedzinie zielonej gospodarki, ekologii oraz transformacji regionu związanej z przejściem na gospodarkę neutralną dla klimatu, przeciwdziałaniu ubóstwu energetycznemu, itd. po byłych terenach pogórniczych.<br/><br/>Część zajęć powinna być prowadzona metodą warsztatową - zajęcia EKO warsztatów powinny mieć na celu wytworzenie konkretnego elementu pracy, dzieła związanego z przeprowadzoną tematyką.<br/><br/>EKO spotkania powinny mieć formę prelekcji, pogadanek z osobami które na co dzień pracują w sektorze ochrony środowiska, które przybliżą uczestnikom tematykę z tym związaną, opowiedzą ciekawostki z branży, porozmawiają o planowanych akcjach i przedsięwzięciach wykorzystujących najnowsze technologie do ochrony środowiska i oszczędności energetycznych.<br/><br/>Ilość osób: ok. 200 osób<br/><br/>Ilość grup: 18 grup<br/><br/>Ilość osób w 1 grupie: ok. 10-12 osób<br/>Ilość spotkań dla 1 grupy: 8 spotkań<br/>Wymiar godzinowy dla 1 spotkania:	4 godziny zegarowe:<br/>a)	3 godziny EKO warsztatu,<br/>b)	1 godzina EKO spotkania<br/>Wymiar godzinowy dla 1 grupy: 32 godziny zegarowe<br/><br/>Wymiar godzinowy łącznie: 32 h x 18 grup = 576 godzin zegarowych<br/>Ilość spotkań łącznie: 8 spotkań x 18 grup = 144 spotkań<br/><br/>Forma prowadzenia spotkań: dostosowana do wieku, potrzeb<br/>i oczekiwań uczestniczek/ków projektu<br/>Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 30.05.2026 r.<br/><br/>Minimum programowe dla każdej grupy:<br/><br/>a)	rozpoznawanie i stosowanie rozwiązań ekologicznych w dziedzinie życia społecznego w środowisku lokalnym;<br/>b)	przygotowywania i wykorzystywania artykułów spożywczych przy zachowaniu zasady &#34;0 waste&#34;; <br/>c)	zasady i sposoby segregacji odpadów oraz ich wykorzystywanie;<br/>d)	trening ekologiczny - jak żyć oszczędnie i zdrowo;<br/>e)	weryfikacja własnych przekonań związanych z ochroną przyrody i środowiska;<br/>f)	odelowanie nowych przekonań ekologicznych za pomocą autorytetów;<br/>g)	analiza blokujących założeń;<br/>h)	zrównoważony rozwój dla Gminy Radzionków;<br/><br/>Na etapie realizacji zajęć Wykonawca może poszerzyć program zajęć pod kątem potrzeb i oczekiwań grupy.<br/><br/>Minimalne wymagania wobec każdej osoby prowadzącej :<br/><br/>a)	osoba, która na co dzień pracuje w sektorze ochrony środowiska; <br/>b)	osoba, która przeprowadziła min. 100 godzin zajęć z zakresu szkoleń/treningów/prelekcji/spotkań/warsztatów o tematyce ekologicznej i/lub ochrony środowiska i/lub nowej technologii w ekologii, poświadczone stosownym zaświadczeniem lub referencjami podmiotu, dla którego świadczone były usługi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne</p> <p class="mb-0">80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-05-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami, z uwzględnieniem odpowiednich współczynników wag (znaczenia wyrażonego w punktach) dla tych kryteriów oraz maksymalnej ilości punktów, jaką może otrzymać oferta za dane kryterium:<br/><br/>Kryterium:<br/><br/>Cena – 60 pkt.<br/>Doświadczenie zawodowe – 40 pkt. <br/><br/>1.	Cena: Oferta najkorzystniejsza cenowo/ najniższa cenowo oraz nie podlegająca odrzuceniu, otrzyma 60 pkt. – DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI POSTĘPOWANIA.<br/><br/>2.	Doświadczenie zawodowe:<br/>Kryterium dotyczy doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (instruktorów/trenerów/szkoleniowców), które w przypadku niniejszego zamówienia, ma znaczący wpływ na jakość jego wykonania. Punktacja kształtuje się następująco:<br/><br/>Opis sposobu obliczania punktacji ofert (dotyczy wszystkich części postępowania) odbywać się będzie na podstawie poniższego wzoru:<br/><br/>x=(C1/(C2 ) x 60)+(D2/D1 x 40)<br/><br/><br/>gdzie:<br/><br/>x – ostateczna ilość punktów<br/>C1 – najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert<br/>C2 – cena oferty badanej<br/>D2 – ostateczna ilość punktów doświadczenia trenerów badanej oferty<br/>D1 – maksymalna liczba punktów doświadczenia trenerów<br/><br/>WSZYSTKO SZCZEGÓŁOWO DO KAŻDEJ CZĘSCI ZOSTAŁO OPISANE W SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 5.	Warsztaty „pamięć i tożsamość“<br/><br/>Warsztaty „pamięć i tożsamość“ mają na celu jak najlepiej przybliżyć lokalnej społeczności charakterystykę Radzionkowa oraz wzmocnić poczucie więzi z danym terytorium, przy realizacji niniejszych działań zostanie wykorzystany potencjał Gminy Radzionków, np. Muzeum Chleba, Mini Skansen Górniczy w Radzionkowie czy Śląski Ogród Botaniczny w Radzionkowie.<br/><br/>Ilość osób: ok. 200 osób<br/>Ilość edycji: 2 edycje<br/>Ilość osób w 1 edycji: ok. 100 osób<br/><br/>Ilość grup: 6 grup <br/> 3 grupy w jednej edycji<br/>Ilość osób w 1 grupie: ok. 33 osoby<br/>Ilość spotkań dla 1 grupy: 2 spotkania/warsztaty<br/><br/>Wymiar godzinowy dla 1 spotkania:	od 4 do 8 godzin zegarowych<br/><br/>Ilość spotkań łącznie: 2 spotkania x 6 grup = 12 spotkań/warsztatów<br/><br/>Forma prowadzenia spotkań: dostosowana do wieku, potrzeb<br/>i oczekiwań uczestniczek/ków projektu<br/>Metoda: warsztatowa<br/>Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 30.05.2026 r.<br/><br/>Minimum programowe:<br/><br/>a)	WARSZTAT NR 1, głównie opierający się na warsztatach, spotkaniach stricte rękodzielniczych z nawiązaniem do kultury oraz tradycji lokalnej społeczności. Wykonawca zorganizuje warsztaty praktycznych z interesującymi, ciekawymi ludźmi, działającymi na terenie Radzionkowa w zakładach pracy/ fabrykach, itp. (np. warsztaty z osobami wykonującymi rzadko spotykane, ginące zawody, np: garbarz, szewc, kaletnik, młynarz, klucznik, kowal, ceglarz, garncarz, itp);<br/><br/>Przykładowy scenariusz warsztatów:<br/>- osoba prowadząca zajęcia – omawiająca specyfikę zawodu kaletnika lub garbarza z przykładami praktycznymi oraz instrukcją wykonania własnego, skórzanego portfela;<br/>- materiały, np. skóry do własnoręcznego wyrobu portfela pod okiem lokalnego fachowca wraz z niezbędnymi narzędziami;<br/>- wynajem zakładu pracy/fabryki;<br/>- poczęstunek drobny;<br/>- poczęstunek ciepły;<br/>- transport osób ze szczególnymi potrzebami;<br/>-zapewnienie tłumacza polskiego języka migowego lub asystenta osobistego.<br/>b)	WARSZTAT NR 2: głównie opierający się na warsztatach terenowych/grach miejskich realizowanych na lokalnym terenie z nawiązaniem do kultury oraz tradycji lokalnej społeczności. Wykonawca zorganizuje różnego typu warsztaty terenowe/gry miejskie, np. mapowanie miasta – stworzenie mapy miejsc przyjaznych oraz barier dla osób z niepełnosprawnością, które występują w Radzionkowie lub edukacje ekologiczną- przybliżenie życia i zapotrzebowań owadów i ptaków w mieście, pokazanie zielonych terenów Radzionkowa oraz zachęcenie do uważnego rozglądania się dookoła w poszukiwaniu ciekawych miejsc, zakątków, elementów krajobrazu lub odnalezienie zaginionej kroniki szkoły wiejskiej - ma za zadanie zintegrować młodych mieszkańców i wzbudzić zainteresowanie miejscowością i jej historią, itp.<br/>Warsztaty dla różnych grup muszą się różnić tematyką oraz specyfiką.<br/><br/>Na etapie realizacji zajęć Wykonawca może poszerzyć program zajęć pod kątem potrzeb i oczekiwań grupy.<br/><br/>Minimalne wymagania wobec każdej osoby prowadzącej:<br/><br/>c)	Wykształcenie: średnie ogólnokształcące i/lub zasadnicze zawodowe i/lub wyższe zawodowe z zakresu: pedagogika, turystyka, architektura krajobrazu;<br/><br/>a)	Doświadczenie: przeprowadzenie min. 100 godzin zajęć z zakresu szkoleń/treningów/warsztatów o tematyce animujących działań kulturalnych i aktywizujących społeczność, poświadczone stosownym zaświadczeniem lub referencjami podmiotu dla którego świadczone były usługi.<br/><br/>Ze względu na krótki okres realizacji projektu, Wykonawca zobligowany jest do posiadania w dyspozycji/ gotowości (co potwierdzi stosownymi oświadczeniami do oferty) min. 2 osób do zrealizowania zajęć. Wskazanym jest, iż każda osoba będzie realizowała zajęcia z przydzielonymi do nich osobami, co podyktowane jest zachowaniem ciągłości zawiązanej relacji typu: trener - uczestnik. W zależności od potrzeb Zamawiającego poszczególne osoby będą zobligowane do obejmowania zajęciami przyporządkowanych do nich grup w terminach i harmonogramie zajęć narzuconym przez Wykonawcę. W uzasadnionych przypadkach w trakcie trwania zajęć będzie istniała możliwość wymiany trenera na innego, który będzie spełniał równoważne wymagania wskazane przez Zamawiającego w niniejszym postepowaniu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne</p> <p class="mb-0">80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-05-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami, z uwzględnieniem odpowiednich współczynników wag (znaczenia wyrażonego w punktach) dla tych kryteriów oraz maksymalnej ilości punktów, jaką może otrzymać oferta za dane kryterium:<br/><br/>Kryterium:<br/><br/>Cena – 60 pkt.<br/>Doświadczenie zawodowe – 40 pkt. <br/><br/>1.	Cena: Oferta najkorzystniejsza cenowo/ najniższa cenowo oraz nie podlegająca odrzuceniu, otrzyma 60 pkt. – DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI POSTĘPOWANIA.<br/><br/>2.	Doświadczenie zawodowe:<br/>Kryterium dotyczy doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (instruktorów/trenerów/szkoleniowców), które w przypadku niniejszego zamówienia, ma znaczący wpływ na jakość jego wykonania. Punktacja kształtuje się następująco:<br/><br/>Opis sposobu obliczania punktacji ofert (dotyczy wszystkich części postępowania) odbywać się będzie na podstawie poniższego wzoru:<br/><br/>x=(C1/(C2 ) x 60)+(D2/D1 x 40)<br/><br/><br/>gdzie:<br/><br/>x – ostateczna ilość punktów<br/>C1 – najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert<br/>C2 – cena oferty badanej<br/>D2 – ostateczna ilość punktów doświadczenia trenerów badanej oferty<br/>D1 – maksymalna liczba punktów doświadczenia trenerów<br/><br/>WSZYSTKO SZCZEGÓŁOWO DO KAŻDEJ CZĘSCI ZOSTAŁO OPISANE W SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VI SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2.	Na podstawie art.112 ust. 2 pkt. 4) oraz art. 116 ustawy PZP, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, w przypadku:<br/><br/>•	CZĘŚCI NUMER 1: doświadczenia Wykonawcy w realizacji treningów interpersonalnych o wymiarze m.in. 500 h łącznie w latach 2021-2024 świadczonych co najmniej dla łącznie 150 różnych uczestników/ podmiotów/ instytucji;<br/><br/>oraz<br/><br/>potencjału technicznego Wykonawcy, potwierdzone, iż dysponuje lokalem/pomieszczeń oraz osobami umożliwiającymi wykonanie zamówienia. Wykonawca musi zapewnić potencjał lokalowy oraz kadrowy niezbędny do przeprowadzenia szkoleń/treningów/warsztatów. <br/><br/><br/>•	CZĘŚCI NUMER 2: doświadczenia Wykonawcy w realizacji treningów i/lub szkoleń i/ lub warsztatów o tematyce rozwoju osobistego m.in. 300 h łącznie w latach 2021-2024 świadczonych co najmniej dla łącznie 150 różnych uczestników/ podmiotów/ instytucji; <br/><br/>oraz<br/><br/>potencjału technicznego Wykonawcy, potwierdzone, iż dysponuje lokalem/pomieszczeń oraz osobami umożliwiającymi wykonanie zamówienia. Wykonawca musi zapewnić potencjał lokalowy oraz kadrowy niezbędny do przeprowadzenia szkoleń/treningów/warsztatów. <br/><br/>•	CZĘŚCI NUMER 3: doświadczenia Wykonawcy w realizacji treningów i/lub szkoleń i/ lub warsztatów o tematyce związanej z nabyciem nowych umiejętności i/lub kompetencji ogólnych i/lub zawodowych przez kobiety m.in. 200 h łącznie w latach 2021-2024 świadczonych co najmniej dla łącznie 150 różnych uczestników/ podmiotów/ instytucji; <br/><br/>oraz<br/><br/>potencjału technicznego Wykonawcy, potwierdzone, iż dysponuje lokalem/pomieszczeń oraz osobami umożliwiającymi wykonanie zamówienia. Wykonawca musi zapewnić potencjał lokalowy oraz kadrowy niezbędny do przeprowadzenia szkoleń/treningów/warsztatów. <br/><br/>•	CZĘŚCI NUMER 4: doświadczenia Wykonawcy w realizacji treningów i/lub szkoleń i/ lub warsztatów o tematyce ekologicznej i/lub ochrony środowiska m.in. 300 h łącznie w latach 2021-2024 świadczonych co najmniej dla łącznie 150 różnych uczestników/ podmiotów/ instytucji; <br/><br/>oraz<br/><br/>potencjału technicznego Wykonawcy, potwierdzone, iż dysponuje lokalem/pomieszczeń oraz osobami umożliwiającymi wykonanie zamówienia. Wykonawca musi zapewnić potencjał lokalowy oraz kadrowy niezbędny do przeprowadzenia szkoleń/treningów/warsztatów. <br/><br/>•	CZĘŚCI NUMER 5: doświadczenia Wykonawcy w realizacji treningów i/lub szkoleń i/ lub warsztatów o tematyce animujących działań kulturalnych i aktywizujących społeczność z uwzględnieniem poczucia tożsamości z danym terytoriumm min. 100 h łącznie w latach 2021-2024 świadczonych co najmniej dla łącznie 150 różnych uczestników/ podmiotów/ instytucji; <br/><br/>oraz<br/><br/>potencjału technicznego Wykonawcy, potwierdzone, iż dysponuje osobami umożliwiającymi wykonanie zamówienia. Wykonawca musi zapewnić potencjał kadrowy niezbędny do przeprowadzenia szkoleń/treningów/warsztatów. <br/><br/><br/>3.	Ocenę spełnienia warunków podmiotowych i przedmiotowych udziału w postępowaniu, przeprowadzi osoba/osoby prowadząca/ce postępowanie po otwarciu ofert, zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego tj.: dokumentów potwierdzających, że Wykonawca posiada zdolność techniczną i zawodową:<br/><br/>SZCZEGÓŁOWO OPISANE W SWZ - W ZALEŻNOŚCI DO CZĘŚCI POSTĘPOWANIA</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Dokumenty składane przez wszystkich Wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: <br/><br/>A.	Oferta (w oryginale) składana jest pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Niniejszą ofertę należy sporządzić na formularzu, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.<br/>B.	Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w oryginale) w zakresie wskazanym w Rozdziale V SWZ - Załącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe. Oświadczenie, o którym mowa powyżej, składa (wraz z ofertą) oddzielnie:<br/>- każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;<br/>- podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy.<br/>C.	Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (w oryginale) – na Załączniku nr 3 w zakresie wskazanym w Rozdziale VI SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe. Oświadczenie, o którym mowa powyżej wraz z ofertą składa oddzielnie: <br/>- każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu; <br/>- podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy.<br/>D.	Wykaz potencjału technicznego Wykonawcy (w oryginale) zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe. <br/>E.	Upoważnienie (pełnomocnictwo) lub inny dokument, potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (podpisania oferty), o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. Powyższy zapis stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby Wykonawcy.<br/>F.	Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie). <br/>G.	Oświadczenie (w oryginale), z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zamawiający dopuszcza złożenie tego oświadczenia na formularzu ofertowym. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>3. W odniesieniu do warunków dotyczący wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>4. W przypadku, o którym mowa w pkt. 2 i 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza złożenie tego oświadczenia na formularzu ofertowym. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 5 do niniejszego SWZ.<br/>2.	Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w oparciu o art. 455 ust.1 pkt.1 PZP w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 5 do niniejszego SWZ.<br/>3.	Przed zawarciem umowy należy dopełnić formalności, które zostały wskazane w SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-17 07:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">EZAMOWIENIA.GOV.PL</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-17 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com