JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240710/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240710/0040662101-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> &#34;Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy w Dzierzążni&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA DZIERZĄŻNIA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Urząd Gminy w Dzierzążni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 130378077</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">-</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dzierzążnia</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">09-164</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL922 - Ciechanowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">23/6615904</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">23/6615902 wew. 39</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@dzierzaznia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.dzierzaznia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> &#34;Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy w Dzierzążni&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3b8f6739-811e-403f-8d1e-7a6e115a2144</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00406621</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00000303/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy w Dzierzążni</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://dzierzaznia.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.Adres strony internetowej prowadzonego postępowania, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia: <br/>1.1 W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem strony internetowej https://dzierzaznia.ezamawiajacy.pl/,. Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w pkt 1.2.2 SWZ. Instrukcja korzystania z systemu stanowi załącznik nr 11 do SWZ. Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z ww. instrukcją.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:<br/>1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiającego i Wykonawców powinny być przekazywane drogą elektroniczną.<br/>2. Oświadczenia, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą środków elektronicznych uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu.<br/>3. Za datę przekazania zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na stronę internetową https://dzierzaznia.ezamawiajacy.pl/,<br/>4. Za datę przekazania oferty wraz z wymaganymi załącznikami przyjmuje się datę ich przekazania na platformę elektroniczną https://dzierzaznia.ezamawiajacy.pl/,<br/>5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ww. platformie elektronicznej . Wykonawca posiadający konto na platformie elektronicznej https://dzierzaznia.ezamawiajacy.pl/, ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.<br/>6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji dla wykonawcy - Instrukcja użytkownika Platforma Marketplanet (ezamawiajacy.pl) dla Platformy elektronicznej Platforma Marketplanet (ezamawiajacy.pl) https://dzierzaznia.ezamawiajacy.pl/, stanowiącej załącznik Nr 11 do SWZ Nr PFŚ.271.6.2024<br/>7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>8. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania (identyfikator postępowania) w załączniku nr 11 do niniejszej SWZ. Dane postępowania można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań na Platformie Marketplanet klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.<br/>9. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja (nie dotyczy składania ofert) pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego oraz udostępnionego przez Marketplanet. Dokumenty lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający nie dopuszcza składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej .<br/>10. Odpowiednie dokumenty składa się w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentów lub oświadczenia poświadczonego za zgodność z oryginałem. <br/>11. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, który składa odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego lub podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą.<br/>12 Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna Urzędu Gminy w Dzierzążni o przetwarzaniu danych dla uczestników postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, Wykonawców oraz innych osób, których dane osobowe pozyskano w związku z ubieganiem się o udzielenie zamówienia bądź w związku z realizacją zamówienia przez Wykonawcę.<br/>1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE z dnia 27 kwietnia 2016 r., zwane dalej „RODO”, informuję, że: <br/>1)	Administratorem danych osobowych zawartych w złożonej do postępowania przetargowego ofercie, znak sprawy PFŚ.271.6.2024 jest Gmina Dzierzążnia, z siedzibą w Dzierzążnia Nr 28, 09-164 Dzierzążnia, e-mail: sekretariat@dzierzaznia.pl., tel. (23) 661-59-04.<br/>2)	W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych za pomocą adresu e-mail: iod@dzierzaznia.pl. lub pisemnie na adres siedziby administratora.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">3)	Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenia zamówienia publicznego na robotę budowlaną pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy w Dzierzążni” prowadzonym w trybie podstawowym. <br/>4)	Dane mogą być udostępniane osobom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności art. 18 oraz art 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”.<br/>5)	Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>6)	Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>7)	W związku z przetwarzaniem danych osobowych, po spełnieniu określonych przesłanek, przysługują następujące uprawnienia:<br/>a)	prawo dostępu do treści swoich danych,<br/>b)	prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,<br/>c)	prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych. <br/>8)	Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.<br/>9)	Zamawiający informuje, iż: <br/>a)	w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji:<br/>	mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;<br/>	mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>b)	wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.<br/>2. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/>3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PFŚ.271.6.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej, uzyskanie pozwolenia na budowę.<br/> 3.1. Opis przedmiotu zamówienia:<br/><br/>1)	Wykonanie dokumentacji technicznej dla poprawy efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy w Dzierzążni zlokalizowanego na działkach o numerach ewidencyjnych 173/2, 167/2, obręb: (0006) Dzierzążnia, gmina (142005_2) Dzierzążnia.. Na przedmiotową dokumentację należy pozyskać decyzję zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę.<br/>2)	Wszelkie wskazania i propozycje rozwiązań zawarte w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) stanowią minimalne wymagania jakościowe i funkcjonalne. Zaproponowane rozwiązania projektowe należy traktować jako sugestie Inwestora, które mogą być udoskonalone przez Projektanta w ostatecznych rozwiązaniach projektowych.<br/>3)	Wszystkie podawane w PFU parametry i wskaźniki są wartościami minimalnymi, a ostateczne będą określone przez wykonawcę w zrealizowanych przez niego wykonawczych projektach branżowych. Wykonawca jest odpowiedzialny za ich sprawdzenie, przeprowadzenie inwentaryzacji oraz ustalenie wyjściowych danych i założeń do projektowania w sposób zasadniczo zgodny z wymaganiami Zamawiającego.<br/>4)	Dokumentację techniczną należy wykonać zgodnie z dokumentacją stanowiącą Załącznik nr 7 do SWZ, tj. zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym oraz Opisem Przedmiotu Zamówienia. <br/>5)	Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w załączonej dokumentacji (PFU) lub opisie przedmiotu zamówienia, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne&#34;. Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>3.1.1. Zakres prac projektowych do wykonania: opracowanie kompleksowej pełnobranżowej dokumentacji projektowej ze szczegółowością jak dla projektu wykonawczego, opracowanie Specyfikacji technicznej Odbioru i Wykonania Robót, opracowanie przedmiaru robót wraz z kosztorysami inwestorskimi dla każdej branży oraz sporządzenie informacji dotyczącej Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ) i pozyskanie decyzji zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę: <br/>1)	dokumentacja techniczna zostanie opracowana na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego, Opisu Przedmiotu Zamówienia, uzyskanych wszelkich wymaganych warunków, ewentualnych opinii rzeczoznawców, uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, a także zgód i zatwierdzeń oraz odstępstw od obowiązujących przepisów, jeżeli zajdzie taka konieczność, uzyskanie uzgodnienia dokumentacji projektowej z rzeczoznawcami BHP, Sanepid, ppoż., ochrony środowiska oraz innych wymaganych przepisami; sporządzenie niezbędnych pozostałych projektów, np.: organizacja ruchu na czas prowadzenia robót, projekty warsztatowe oraz inne, jak również przeprowadzenie wymaganych badań, sprawdzeń, pomiarów, itd. niezbędnych dla należytego wykonania przedmiotu zamówienia. Dokumentacja techniczna ma obejmować dostosowanie budynku do aktualnie obowiązujących wymagań, norm i przepisów sanitarnych, przeciwpożarowych oraz dostępu przez osoby niepełnosprawne,<br/>2)	w swojej treści określać ma przedmiot zamówienia, w tym w szczególności technologię robót, materiały i urządzenia a także przyjęte rozwiązania materiałowe, wybrane technologie, urządzenia i wyposażenie przy przestrzeganiu PN,<br/>3)	na przedmiotową dokumentację należy pozyskać decyzję zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę;<br/>4)	dopuszczalne są odstępstwa od zaproponowanych w PFU rozwiązań, pod warunkiem ich pozytywnego zaopiniowania przez Zamawiającego – Gminę Dzierzążnia; <br/>5)	w ramach prac projektowych, zadaniem Wykonawcy będzie także wykonanie zestawień materiałów oraz sporządzenie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR).<br/>6)	dokumentacja musi być opracowana zgodnie z wymaganiami określonymi w Ustawie z dnia 11 września 2019 r. Pzp (t. jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), w szczególności w art. 99 ust 4 oraz art. 101. <br/>7)	opracowaną dokumentację techniczną należy przedłożyć do akceptacji w Urzędzie Gminy Dzierzążnia przed wystąpieniem do Starostwa Powiatowego w Płońsku z wnioskiem o wydanie pozwolenia na budowę, przedłożenia zgłoszenia robót budowlanych. <br/>3.1.2. Dokumentację projektową objętą przedmiotem umowy należy sporządzić w języku polskim, w sposób kompletny, z należytą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in.:<br/>1)	ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t. jedn. Dz.U. z 2024 r., poz. 725.),<br/>2)	rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1609 ze zm.),<br/>3)	rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 2458),<br/>4)	rozporządzeniem Ministra Rozwoju I Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t. jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 2454),<br/>5)	rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126),<br/>6)	innymi obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej.<br/><br/>3.1.3. Dokumentacja projektowa powinna zapewniać opisanie przedmiotu zamówienia na realizację inwestycji zgodnie z art. 99 i 101 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku nieuprawnionego posługiwania się nazwami własnymi, Wykonawcę obciążą wszelkie koszty z tym związane. Zamawiający w takiej sytuacji nie ponosi żadnych kosztów związanych z nieuprawnionym posługiwaniem się nazwami własnymi,<br/><br/>3.1.4. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania niezbędnych rysunków, opisów, rozwiązań technicznych, które będą niezbędne na etapie realizacji robót budowlanych a będą uszczegółowieniem dokumentacji projektowej.<br/><br/>3.1.5. Zgodnie z art. 99 ust. 4 Pzp, przedmiotu zamówienia nie można opisywać w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, w szczególności przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy ,,lub równoważny&#39;&#39;, pod warunkiem, że zamawiający wskazuje w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności.<br/>1) Wykonawca jest zobowiązany uzyskać akceptację Zamawiającego w zakresie szczegółowych rozwiązań technicznych i funkcjonalnych na etapie projektowania,<br/>2)	dokumentację projektową należy sporządzić w formie papierowej i elektronicznej w ilościach 5 egzemplarzy, <br/>3)	autorskie prawa majątkowe przechodzą na Zamawiającego w dniu przekazania Zamawiającemu projektu budowlanego i zapłaty przez Zamawiającego wynagrodzenia,<br/>4)	opracowana dokumentacja projektowa winna zapewniać Zamawiającemu wykonanie robót budowlanych bez konieczności zlecania dodatkowych opracowań,<br/>5)	pełnienie nadzoru autorskiego, w tym udział w radach budowy, uzgadnianie indywidualnej dokumentacji technicznej i rysunków warsztatowych opracowywanych przez Wykonawcę robót budowlanych, kwalifikowanie odstąpień od zatwierdzonego projektu budowlanego,<br/>6)	Wykonawca zobowiązuje się sprawować nadzór autorski nad robotami wykonywanymi w oparciu o opracowaną dokumentację projektową, <br/>7)	autor projektu ma obowiązek przybycia na budowę w ramach pełnienia czynności nadzoru autorskiego na każde żądanie Zamawiającego, gdy nie ma innej możliwości załatwienia problemu oraz potwierdzenia obecności na budowie wpisem do dziennika budowy,<br/>8)	w ramach nadzoru autorskiego autor projektu zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego do:<br/>a)	czuwania w toku realizacji robót budowlanych nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacją projektową, kontrolowania parametrów materiałów i urządzeń,<br/>b)	uzupełniania szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśniania wątpliwości, powstałych w toku realizacji tych robót,<br/>c)	udziału w naradach technicznych, gdy nie ma innej możliwości załatwienia problemu,<br/>d)	udziału w odbiorze poszczególnych istotnych części robót budowlanych oraz odbiorze końcowym inwestycji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne</p> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni</p> <p class="mb-0">71500000-3 - Usługi związane z budownictwem</p> <p class="mb-0">71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym</p> <p class="mb-0">71530000-2 - Doradcze usługi budowlane</p> <p class="mb-0">71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania</p> <p class="mb-0">71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy</p> <p class="mb-0">71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów</p> <p class="mb-0">71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów</p> <p class="mb-0">71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe</p> <p class="mb-0">71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków</p> <p class="mb-0">71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">71300000-1 - Usługi inżynieryjne</p> <p class="mb-0">71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną</p> <p class="mb-0">71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane</p> <p class="mb-0">71313000-5 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego</p> <p class="mb-0">71313400-9 - Ocena wpływu projektu budowlanego na środowisko naturalne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Część I. Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej, uzyskanie pozwolenia na budowę.<br/><br/>15.1.	<br/>a) Cena – 60%;<br/> b) Termin realizacji Części I – 40%.<br/>15.1.1. Ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób: <br/>15.1.2. Opis kryterium „Cena - C”:<br/>Kryterium rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto podanej przez Wykonawcę. Wykonawca, który przedstawi najniższą cenę w ofercie otrzyma max 60 pkt., a inni odpowiednio mniej, stosownie do przedstawionego poniżej wzoru:<br/>C = (Cmin : Cx) x 60<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznanych danej ofercie,<br/>Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w przetargu, <br/>Cx– cena brutto podana przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany.<br/><br/>15.1.3. Opis kryterium „Termin realizacji Części I - T”:<br/>Do oceny Zamawiający przyznaje punkty na poniższych zasadach:<br/>Zamawiający ustala maksymalny termin realizacji Części I , który będzie brał pod uwagę, 120 dni od dnia uzyskania decyzji celu publicznego.<br/>Wykonawca, który przedstawi najkrótszy okres realizacji otrzyma max 40 pkt, a inni odpowiednio mniej.<br/>Brak podania okresu realizacji spowoduje przyznanie 0 punktów dla przedmiotowego kryterium.<br/><br/>Punktacja we wspomnianym kryterium będzie przyznawana następująco:<br/>•	Za realizację Części I zamówienia w terminie 120 dni od dnia uzyskania decyzji celu publicznego - 0 pkt.<br/>•	Za realizację Części I zamówienia w terminie do 90 dni od dnia uzyskania decyzji celu publicznego - 20 pkt<br/>•	Za realizację Części I zamówienia w terminie do 60 dni od dnia uzyskania decyzji celu publicznego - 40 pkt<br/><br/>15.1.4.. Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyska łącznie największą liczbę punktów wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem: <br/>P = C + T<br/>gdzie:<br/>P – łączna liczba punktów ocenianej oferty,<br/>C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,<br/>T – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin realizacji Części I.<br/>15.1.5. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3.2. Opis przedmiotu zamówienia:<br/><br/>1)	wykonanie, na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, robót budowlanych i w oparciu o harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zamówienia, <br/>2)	sporządzenie dokumentacji powykonawczej,<br/>3)	przeprowadzenie odbiorów oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,<br/>4)	zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne obejmującej w szczególności wytyczenie oraz inwentaryzację powykonawczą<br/>5)	dostarczenie i zamontowanie wszelkich niezbędnych urządzeń,<br/>6)	wykonanie przebudowy oraz modernizacji wjazdów oraz wejść na działkę z drogi publicznej, chodników, parkingów oraz miejsca gromadzenia odpadów stałych i terenów zieleni<br/>7)	wykonanie kanalizacji deszczowej oraz podłączenie jej do sieci<br/>8)	wykonanie izolacji przeciwwilgociowej oraz drenażu<br/>9)	wykonanie wszelkich przeróbek przyłączy oraz wykonanie ewentualnych przekładek przyłączy i sieci<br/>10)	wykonanie wiaty do gromadzenia odpadów stałych <br/>11)	wykonanie nowego oświetlenia zewnętrznego ze źródłem światła LED na włączniku zmierzchowym<br/>12)	wszelkie roboty ziemne, budowlane, montażowe, instalacyjne i inne niezbędne do realizacji inwestycji<br/>13)	utrzymanie Terenu Budowy i wykopów w stanie bez wody stojącej<br/>14)	wykonanie przebudowy oraz modernizacji istniejących elementów budynku oraz zagospodarowania tak aby dostosować obiekt jako dostępny dla osób niepełnosprawnych<br/>15)	wykonanie przebudowy oraz modernizacji istniejących instalacji wewnętrznych w budynku<br/>16)	ocieplenie ścian zewnętrznych<br/>17)	wykonanie tynków termoizolacyjnych<br/>18)	ocieplenie ścian wewnętrznych<br/>19)	ocieplenie stropodachu<br/>20)	wzmocnienie konstrukcji stropodachu jeśli będzie wymagana<br/>21)	przebudowa oraz modernizacja instalacji odgromowej jeśli będzie wymagana<br/>22)	wykonanie systemu odgromowego szybu windy<br/>23)	przebudowa oraz modernizacja urządzeń oraz instalacji na dachu jeśli będą wymagane<br/>24)	ocieplenie ścian w gruncie<br/>25)	wymiana stolarki okiennej<br/>26)	wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej<br/>27)	modernizacja instalacji centralnego ogrzewania<br/>28)	modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej<br/>29)	instalacja dodatkowego źródła ciepła jako podstawowego w postaci wysokosprawnej pompy ciepła z pionowym wymiennikiem ciepła wraz z kompletnym osprzętem, armaturą oraz automatyką pogodową<br/>30)	wykonanie instalacji wentylacji oraz klimatyzacji mechanicznej z rekuperacją<br/>31)	wymiana oświetlenia na LED-owe wraz z automatyką sterującą oświetleniem<br/>32)	instalacja PV (produkcja energii elektrycznej z energii promieniowania słonecznego)<br/>33)	zgłoszenie mikroinstalacji PV do Sieci Elektroenergetycznej z niezbędnymi załącznikami po zakończonym montażu i odbiorze prac<br/>34)	wprowadzenie automatyki sterującej systemem c.o., c.w.u., wentylacji, oświetleniem oraz produkcją PV<br/>35)	wdrożenie systemu zarządzania energią (monitoring zużycia mediów)<br/>36)	zintegrowanie instalacji monitorująco – alarmowej z automatyką sterującą<br/>37)	modernizacja odprowadzania wód opadowych z budynku<br/>38)	demontaż starych instalacji elektrycznych i teletechnicznych i innych<br/>39)	demontaż zbędnych elementów stolarskich lub konstrukcyjnych typu zabudowy kaloryferów, obudowy, skrzynki, stelaże, klimatyzatory itp.<br/>40)	Demontaż starej windy zlokalizowanej na zewnątrz ( z boku) budynku,<br/>41)	wykonanie niezbędnych instalacji wod.-kan. do białego montażu<br/>42)	wykonanie nowych instalacji elektrycznych i teletechnicznych w związku ze zwiększeniem mocy elektrycznej<br/>43)	wykonanie i przebudowa instalacji teletechnicznych oraz przeniesienie z budynku UG centrali telekomunikacyjnej w uzgodnieniu z operatorem sieci<br/>44)	wykonanie oraz przebudowa instalacji przeciwpożarowych<br/>45)	uzyskanie opinii p.poż. i sanepid<br/>46)	wykonanie wymiany ceramicznych okładzin ściennych i podłogowych<br/>47)	tynkowanie, uzupełnianie tynków wewnętrznych i malowanie<br/>48)	próby, testy, rozruchy, regulacje, badania instalacji elektrycznych, przeciwpożarowych, PV, c.o., c.w.u., dźwigu osobowego<br/>49)	rozbiórki, wyburzenia oraz zamurowania koniecznych oraz niepotrzebnych elementów budynku<br/>50)	prace budowlane związane ze zmianami elewacji budynku i wykonaniem attyki<br/>51)	budowa szybu windy oraz dostawa i montaż dźwigu osobowego z napędem elektrycznym wraz z konieczną przebudową istniejących elementów, wykonaniem niezbędnych prac adaptacyjnych i wykończeniowych w budynku związanych z budową szybu windy<br/>52)	wykonanie nowej instalacji elektrycznej zasilającej dźwig, instalacji oświetleniowej szybu, kabiny, doprowadzenie instalacji powiadomienia do wskazanego miejsca oraz innych instalacji koniecznych do prawidłowego funkcjonowania dźwigu<br/>53)	uzyskanie wymaganych aktualnymi przepisami prawa dopuszczeń, rejestracji i zezwoleń na eksploatację dźwigu wraz z opłaceniem kosztów Urzędu Dozoru Technicznego<br/>54)	jeśli będzie wymagane: wpis do rejestru wytwórców energii w małej instalacji prowadzonego przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,<br/>55)	wykonanie audytu energetycznego przed rozpoczęciem prac budowlano-montażowych, <br/>56)	przebudowa elewacji, zadaszeń nad wejściami, wykonanie okładzin ścian zewnętrznych<br/>57)	wykonanie wraz z oceną zdjęć termowizyjnych przegród budowlanych potwierdzających poprawność wykonania prac budowlanych, wykonanie audytu ex-post<br/>58)	wykonanie prac pomocniczych budowlanych jak przebicia, otwory montażowe, przejścia instalacyjne przez przegrody budowlane, wypełnienia otworów oraz odtworzenie i naprawa części uszkodzonych wypraw, elementów wykończeniowych podczas wykonywania robót budowlanych<br/>59)	wykonanie odbioru robót budowlanych, instalacyjnych, montażowych wraz z uruchomieniem obiektu oraz opracowanie instrukcji obsługi<br/>60)	przeprowadzenie instruktażu dla właścicieli nieruchomości z zasad obsługi, użytkowania, konserwacji i bezpieczeństwa związanymi z użytkowaniem zainstalowanych urządzeń i instalacji<br/>61)	prace porządkowe<br/>62)	nieodpłatna konserwacja, przeglądy techniczne i prowadzenie pogotowia awaryjnego całodobowego (wraz z przyjazdami na wezwania użytkownika związanymi z awariami dźwigu) w okresie gwarancyjnym <br/>63)	Usuwanie wad powstałych w okresie gwarancji i rękojmi. <br/>64)	Konserwacja dostarczonych elementów instalacji przez okres trwania gwarancji i rękojmi zgodnie z instrukcją konserwacji oraz Umową. <br/><br/>3.2.1.	Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący Załącznik Nr 7 SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">42416100-6 - Windy</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111250-5 - Badanie gruntu</p> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu</p> <p class="mb-0">45113000-2 - Roboty na placu budowy</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45211350-7 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych</p> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45213150-9 - Roboty budowlane w zakresie biurowców</p> <p class="mb-0">45223200-8 - Roboty konstrukcyjne</p> <p class="mb-0">45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów</p> <p class="mb-0">45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego</p> <p class="mb-0">45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych</p> <p class="mb-0">45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <p class="mb-0">45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze</p> <p class="mb-0">45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych</p> <p class="mb-0">45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych</p> <p class="mb-0">45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych</p> <p class="mb-0">45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien</p> <p class="mb-0">45261410-1 - Izolowanie dachu</p> <p class="mb-0">45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań</p> <p class="mb-0">45262110-5 - Demontaż rusztowań</p> <p class="mb-0">45262210-6 - Fundamentowanie</p> <p class="mb-0">45262300-4 - Betonowanie</p> <p class="mb-0">45262310-7 - Zbrojenie</p> <p class="mb-0">45262311-4 - Betonowanie konstrukcji</p> <p class="mb-0">45262321-7 - Wyrównywanie podłóg</p> <p class="mb-0">45262410-8 - Wznoszenie konstrukcji budynków</p> <p class="mb-0">45262500-6 - Roboty murarskie i murowe</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45317000-2 - Inne instalacje elektryczne</p> <p class="mb-0">45313100-5 - Instalowanie wind</p> <p class="mb-0">45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten</p> <p class="mb-0">45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych</p> <p class="mb-0">45312310-3 - Ochrona odgromowa</p> <p class="mb-0">45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych</p> <p class="mb-0">45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia</p> <p class="mb-0">45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych</p> <p class="mb-0">45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych</p> <p class="mb-0">45317100-3 - Instalowanie elektrycznych urządzeń pompowych</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">45323000-7 - Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych</p> <p class="mb-0">45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne</p> <p class="mb-0">45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych</p> <p class="mb-0">45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe</p> <p class="mb-0">45333100-1 - Instalowanie urządzeń regulacji gazu</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie</p> <p class="mb-0">45421148-3 - Instalowanie bram</p> <p class="mb-0">45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych</p> <p class="mb-0">45422100-2 - Stolarka drewniana</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45431000-7 - Kładzenie płytek</p> <p class="mb-0">45431100-8 - Kładzenie terakoty</p> <p class="mb-0">45431200-9 - Kładzenie glazury</p> <p class="mb-0">45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie</p> <p class="mb-0">45443000-4 - Roboty elewacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Część II Wykonanie robót budowlano-montażowych w zakresie poprawy efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy w Dzierzążni.<br/><br/>15.2.	<br/>a) Cena – 60%;<br/> b) Okres gwarancji na wykonane roboty budowlano-montażowe – 40%.<br/>15.2.1. Ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób: <br/>16.2.2. Opis kryterium „Cena - C”:<br/>Kryterium rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto podanej przez Wykonawcę. Wykonawca, który przedstawi najniższą cenę w ofercie otrzyma max 60 pkt., a inni odpowiednio mniej, stosownie do przedstawionego poniżej wzoru:<br/>C = (Cmin : Cx) x 60<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznanych danej ofercie,<br/>Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w przetargu, <br/>Cx– cena brutto podana przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany.<br/><br/>15.2.3. Opis kryterium „- G”:<br/>Do oceny Zamawiający przyznaje punkty na poniższych zasadach:<br/>Zamawiający ustala minimalny okres gwarancji, który będzie brał pod uwagę 36 miesiące od daty odbioru bezusterkowego odbioru końcowego.<br/>Wykonawca, który przedstawi najdłuższy okres gwarancji otrzyma max 40 pkt, a inni odpowiednio mniej.<br/>Brak podania okresu realizacji spowoduje przyznanie dla tego kryterium 0 punktów.<br/>Punktacja we wspomnianym kryterium będzie przyznawana następująco:<br/>•	Za gwarancję na roboty budowlano-montażowe - 36 miesięcy od daty odbioru bezusterkowego odbioru końcowego - 0 pkt.<br/>•	Za gwarancję na roboty budowlano-montażowe - 48 miesięcy – 60 miesięcy od daty odbioru bezusterkowego odbioru końcowego - 20 pkt<br/>•	Za gwarancję na roboty budowlano-montażowe - 72 miesiące i więcej od daty odbioru bezusterkowego odbioru końcowego - 40 pkt<br/><br/>15.2.4. Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyska łącznie największą liczbę punktów wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem: <br/>P = C + G<br/>gdzie:<br/>P – łączna liczba punktów ocenianej oferty,<br/>C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,<br/>G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Okres gwarancji na wykonane roboty budowlano-montażowe”.<br/>15.2.5. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część III Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego <br/>3.3.	Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego wielobranżowego nad realizacją inwestycji pn: „Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy w Dzierzążni” w branży:<br/>1)	branża budowlano-konstrukcyjna,<br/>2)	branża sanitarna, <br/>3)	branża elektryczna<br/>3.3.1.	Nadzór inwestorski budowlano-konstrukcyjny<br/>Zakres usługi obejmuje:<br/>1) Etap I obejmuje weryfikację i akceptację kompleksowej dokumentacji projektowej (projekt budowlany i techniczny, dalej „Projekt”) oraz koordynację między branżową dokumentacji; branży sanitarnej i elektrycznej, głównym wykonawcą oraz autorami dokumentacji i podwykonawcami przedłożonej przez głównego wykonawcę Zamawiającemu do akceptacji celem uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień i decyzji oraz uzyskanie pozwolenia na budowę od właściwego organu na realizację całego zakresu inwestycji w ramach zadania. <br/>2) Etap II obejmuje nadzór nad prawidłowością wykonania zadania zgodnie z: a) umową głównego wykonawcy robót budowlanych oraz umową na pełnienie funkcji inspektora nadzoru; b) dokumentacją przetargową (w tym PFU) z postępowania PFŚ.271.6.2024, c) specyfikacją warunków zamówienia, d) zatwierdzoną kompleksową dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną. <br/>3) Zakres prac nadzorowanych robót branżowych obejmuje m.in.: <br/>1. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa. 2. Projektowana rozbudowa budynku Urzędu Gminy w Dzierzążni. 3. Roboty branży sanitarnej (koordynacja z inspektorem branży sanitarnej). 4. Roboty branży elektrycznej (koordynacja z inspektorem branży elektrycznej). 5. Przebudowa i remont istniejącego budynku Urzędu Gminy w Dzierzążni. 6. Zagospodarowanie działki. <br/><br/>3.3.2.	Nadzór inwestorski sanitarny <br/>1) Etap I obejmuje weryfikację i akceptację Projektu budowlanego i projektu technicznego oraz koordynacji między branżowej dokumentacji z branży budowlanej i elektrycznej, głównym wykonawcą oraz autorami dokumentacji – podwykonawcami, przedłożonej przez głównego wykonawcę Zamawiającemu do akceptacji celem uzyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień i decyzji oraz uzyskanie pozwolenia na budowę od właściwego organu na realizację całego zakresu inwestycji w ramach zadania. <br/>2) Etap II obejmuje nadzór nad prawidłowością wykonania zadania zgodnie z: a) umową głównego wykonawcy robót budowlanych oraz umową na pełnienie funkcji inspektora nadzoru; b) dokumentacją przetargową (w tym PFU) z postępowania PFŚ.271.6.2024, c) specyfikacją warunków zamówienia, d) zatwierdzoną kompleksową dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, e) obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną.<br/>Zakres prac nadzorowanych robót branżowych obejmuje m.in.: <br/>1. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa 2. - instalacja kanalizacyjna sanitarna, 3. instalacja wodna, 4. instalacja klimatyzacyjna, 5. instalacja c.o., 6. instalacja c.w.u<br/>3.3.3.	Nadzór inwestorski elektryczny <br/>Zakres usługi obejmuje: <br/>1) Etap I obejmuje weryfikację i akceptację Projektu budowlanego i projektu oraz koordynacji między branżowej dokumentacji z branży sanitarnej i budowlanej, głównym wykonawcą oraz autorami dokumentacji - podwykonawcami przedłożonej przez głównego wykonawcę Zamawiającemu do akceptacji celem uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień i decyzji oraz uzyskanie pozwolenia na budowę od właściwego organu na realizację całego zakresu inwestycji w ramach zadania. <br/>2) Etap II obejmuje nadzór nad prawidłowością wykonania zadania zgodnie z: a) umową głównego wykonawcy oraz umową na pełnienie funkcji inspektora nadzoru; b) dokumentacją przetargową (w tym PFU) z postępowania PFŚ.271.6.2024, c) specyfikacją warunków zamówienia, d) zatwierdzoną kompleksową dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, e) obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną. <br/>3) Zakres prac nadzorowanych robót branżowych obejmuje m.in.: <br/>1. Tablice rozdzielcze. 2. Trasy kablowe wewnątrz budynku. 3. Okablowanie elektryczne 4. Instalacje elektryczne- oświetlenie, Oprawy oświetleniowe, oświetlenie zewnętrzne na elewacji budynku 5. Osprzęt. 6. Instalacja odgromowa i uziemiająca. 7. Pomiary elektryczne. 8. Instalacje teletechniczne i teleinformatyczne. 9. Instalacja BMS. 10. Instalacja fotowoltaiczna. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy</p> <p class="mb-0">71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli</p> <p class="mb-0">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">25 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający przyzna punkty za dodatkowe ponad wymagane w niniejszej SWZ, doświadczenie zawodowe osoby wskazanej do pełnienia funkcji inspektora branży konstrukcyjno-budowlanej w zakresie:<br/> a) Cena – 60%;<br/> Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <br/> b) Nazwa kryterium: Doświadczenie inspektora nadzoru w branży nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej - 40 % <br/> Zamawiający przyzna punkty za dodatkowe ponad wymagane w niniejszej SWZ, doświadczenie zawodowe osoby wskazanej do pełnienia funkcji inspektora branży sanitarnej w zakresie:<br/>a) Cena – 60%;<br/>Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <br/> b) Nazwa kryterium: Doświadczenie inspektora nadzoru w branży nadzoru w branży sanitarnej - 40 % <br/> Zamawiający przyzna punkty za dodatkowe ponad wymagane w niniejszej SWZ, doświadczenie zawodowe osoby wskazanej do pełnienia funkcji inspektora branży elektrycznej w zakresie:<br/>a) Cena – 60%;<br/> Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <br/> b) Nazwa kryterium: Doświadczenie inspektora nadzoru w branży nadzoru w branży elektrycznej - 40 % <br/>ZE WZGLĘDU NA OGRANICZONA LICZBĘ ZNAKÓW W TYM PUNKCIE POZOSTAŁE NIE WYSZCZEGÓLNIONE MIERNIKI KRYTERIUM OCENY OFERT OKREŚLA PUNKT 15 SWZ OD STR 21 DO STR.25 DLA CZĘŚCI III</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie w branży elektrycznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Część I. <br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:<br/>zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:<br/> w zakresie doświadczenia:<br/>Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie co najmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej ( w branży konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej) na przebudowę lub budowę lub rozbudowę lub modernizację obiektów budowlanych o wartości co najmniej za jedną dokumentację projektowo-kosztorysową 80 000,00 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych, 00/100).<br/>W przypadku usług trwających, czyli których wykonawca nie zakończył na dzień składania ofert, wykonawca musi potwierdzić spełnienie warunku przedkładając protokoły odbioru wraz z zapłaconymi fakturami częściowymi.<br/>w zakresie potencjału osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie co najmniej następującymi osobami, które będą skierowane do realizacji zamówienia,<br/>tj. jedną osobą posiadającą:<br/>1) uprawnienia budowlane do projektowania zgodnie z ustawą „Prawo budowlane” w<br/>specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń*,<br/>2) co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w projektowaniu po uzyskaniu uprawnień budowlanych (samodzielnie lub jako członek zespołu projektowego); w tym wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert minimum 1 dokumentacji projektowej obejmującej przebudowę lub budowę lub rozbudowę lub modernizacje obiektów budowlanych (samodzielnie lub jako członek zespołu projektowego).<br/>jedną osobą posiadającą:<br/>3) uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,<br/>instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń*,<br/>4)co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w projektowaniu po uzyskaniu uprawnień budowlanych (samodzielnie lub jako członek zespołu projektowego).<br/> jedną osobą posiadającą:<br/>5) uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,<br/>instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń *,<br/>6) co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w projektowaniu po uzyskaniu uprawnień budowlanych (samodzielnie lub jako członek zespołu projektowego)<br/>Część II <br/> zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:<br/>w zakresie doświadczenia:<br/>Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na przebudowie, rozbudowie, modernizacji, budowie obiektów budowlanych o wartości co najmniej za jedną robotę budowlaną 4 000 000,00 zł brutto (słownie: cztery miliony złotych zero groszy,).<br/>Wartość wykonanych robót budowlanych nie podlega sumowaniu ( jedna umowa o wartości robót budowlanych co najmniej za jedną robotę budowlaną 4 000 000,00 zł. Brutto) <br/>W przypadku robót budowlanych trwających, czyli których wykonawca nie zakończył na dzień składania ofert, wykonawca musi potwierdzić spełnienie warunku przedkładając protokoły odbioru wraz z zapłaconymi fakturami częściowymi.<br/>a) jedną osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami bez ograniczeń do pełnienia funkcji kierownika budowy, będącą czynnym członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego,<br/>Osoba pełniąca w/w funkcję winna posiadać:<br/>- co najmniej 10 - letni staż pracy na stanowisku kierownika budowy w tej specjalności.<br/>b) jedną osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami bez ograniczeń do pełnienia funkcji kierownika robót budowlanych, będącą czynnym członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego,<br/>Osoba pełniąca w/w funkcję winna posiadać:<br/>- co najmniej 5 - letni staż pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót w tej specjalności.<br/>c) jedną osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami bez ograniczeń do pełnienia funkcji kierownika robót budowlanych, będącą czynnym członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego <br/>Osoba pełniąca w/w funkcję winna posiadać:<br/>- co najmniej 5 - letni staż pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót w tej specjalności.<br/>Część III <br/>1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.<br/> 2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. <br/>3. Zdolność techniczna lub zawodowa: <br/>1) Wykonawca ubiegający się o zamówienie w zakresie nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał.: - co najmniej trzy (3) usługi polegającą na nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi obejmującymi budowę, rozbudowę lub przebudowę obiektu o kubaturze min. 1500 m3 każda oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, a w szczególności informacji o tym czy usługi zostały prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przed podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów inne odpowiednie dokumenty.<br/>a)	Wykonawca ubiegający się o zamówienie w zakresie nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał: - co najmniej trzy (3) usługi polegające na nadzorowaniu robót obejmujących budowę, rozbudowę lub przebudowę obiektu budowlanego o powierzchni użytkowej min. 300 m2 każda w zakresie instalacji wodno – kanalizacyjnej, i C.O. oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, a w szczególności informacji o tym czy usługi zostały prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przed podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne odpowiednie dokumenty. <br/>b)	Wykonawca ubiegający się o zamówienie w zakresie nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał: - co najmniej trzy (3) usługi polegające na nadzorowaniu robót obejmujących modernizację, przebudowę, rozbudowę lub wykonanie nowej instalacji elektrycznej wewnętrznej w obiektach budowlanych o powierzchni użytkowej min. 300 m2 każda oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, a w szczególności informacji o tym czy usługi zostały prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przed podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne odpowiednie dokumenty. <br/>• dla części III zamówienia inspektorem nadzoru robót elektrycznych – co najmniej jedna (1) osoba, posiadająca minimum od trzech (3) lat uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z Prawem budowlanym lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub posiadająca odpowiednie kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz posiadająca wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności, wraz z dowodami potwierdzającymi uprawnienia;<br/>4) Sytuacja ekonomiczna i finansowa: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. <br/>Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji inspektora nadzoru z różnych branż. <br/>ZE WZGLĘDU NA OGRANICZONĄ LICZBĘ ZNAKÓW POZOSTAŁE NIE WYSZCZEGÓLNIONE USZCZEGÓŁOWIENIE WARUNKÓW W TYM PUNKCIE ZNAJDUJĄ SIĘ W PKT. 18SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia <br/>a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2023r poz. 1689 z późn.zm.), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 10 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Część I. <br/>1) wykazu usług, zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 5 do SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty;<br/>2) wykazu osób, zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 6 do SWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>Część II <br/>1) wykazu robót budowlanych, zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 5 do SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty;<br/>2) wykazu osób, zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 6 do SWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>Uwaga: Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów w celu spełnienia powyższych warunków musi wraz z ofertą złożyć zobowiązanie tych podmiotów.<br/>Część III <br/> 1)	wykazu usług (załącznik nr 5) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, <br/>2)	Wykaz osób (załącznik nr 6) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz dokumentami potwierdzającymi uprawnienia. <br/>ZE WZGLĘDU NA OGRANICZONĄ LICZBĘ ZNAKÓW POZOSTAŁE NIE WYSZCZEGÓLNIONE PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE W TYM PUNKCIE ZNAJDUJĄ SIĘ W PKT. 19SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Dotyczy: Część I Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej, uzyskanie pozwolenia na budowę<br/>- 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) <br/>Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr rachunku:<br/>Nr 50 8230 0007 5000 0941 2037 0211 Bank Spółdzielczy w Płońsku Oddział w Dzierzążni.<br/>na przelewie bankowym należy wskazać tytuł przedmiotu zamówienia: <br/>pn.: „Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy w Dzierzążni&#34; - etap I. Znak sprawy PFŚ.271.6.2024 <br/>Dotyczy Część II <br/>- 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) <br/>1. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr rachunku:<br/>Nr 50 8230 0007 5000 0941 2037 0211 Bank Spółdzielczy w Płońsku Oddział w Dzierzążni.<br/>na przelewie bankowym należy wskazać tytuł przedmiotu zamówienia: <br/>pn.: „Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy w Dzierzążni&#34; - etap II. Znak sprawy PFŚ.271.6.2024<br/><br/>Dotyczy Część III Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego <br/><br/>- 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)<br/>2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr rachunku:<br/>Nr 50 8230 0007 5000 0941 2037 0211 Bank Spółdzielczy w Płońsku Oddział w Dzierzążni.<br/>na przelewie bankowym należy wskazać tytuł przedmiotu zamówienia: <br/> pn.: „Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy w Dzierzążni&#34; - etap III. Znak sprawy PFŚ.271.6.2024<br/>4.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. <br/>5.Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przed upływem terminu składania ofert. <br/>6. Za wadium wniesione w terminie uważa się: <br/>1) dla wadium wnoszonego w pieniądzu - uznanie rachunku bankowego przez bank Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (data i godzina); <br/>2) dla wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna - złożenie razem z ofertą.<br/>7. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego zamawiającego. <br/>8.Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi być wniesione w oryginale w postaci elektronicznej i musi obejmować cały okres związania ofertą. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązane wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Wadium należy załączyć do zaszyfrowanej zgodnie z zapisami pkt 9 SWZ oferty wykonawcy. <br/>9.Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 98 Pzp. <br/>10. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 98 ust. 6 Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art.58 ustawy Pzp, w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp do dołączenia do oferty oświadczenia (zał. nr 9 do SWZ), z którego wynikać będzie, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawiera zał. nr 4 do SWZ do części I, części II oraz części III <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-25 08:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://dzierzaznia.ezamwiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-25 08:20</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-08-23</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Inwestycja jest dofinansowana ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład – Program Inwestycji Strategicznych na podstawie Wstępnej Promesy Nr Edycja 8/2023/4965/PolskiLad<br/><br/>Wykonawca może złożyć ofertę na Część I lub/i na Część II lub/i na Część III, w tym: Wykonawca który złoży ofertę na Część II nie może złożyć oferty na Część III.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com