JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240710/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240710/0040691801-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> MODERNIZACJA ŚWIETLIC WIEJSKICH PEŁNIĄCYCH FUNKCJE WIEJSKICH DOMÓW KULTURY W MAŃKOWICACH I W SOWINIE W RAMACH POLSKI ŁAD </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Łambinowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 531412846</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Tadeusza Zawadzkiego 29</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łambinowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">48-316</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL523 - Nyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ug@lambinowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.lambinowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> MODERNIZACJA ŚWIETLIC WIEJSKICH PEŁNIĄCYCH FUNKCJE WIEJSKICH DOMÓW KULTURY W MAŃKOWICACH I W SOWINIE W RAMACH POLSKI ŁAD </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-577af7c0-4c3f-4a7a-91e1-d21c4707e534</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00406918</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00071824/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.5 MODERNIZACJA ŚWIETLIC WIEJSKICH PEŁNIĄCYCH FUNKCJE WIEJSKICH DOMÓW KULTURY W MAŃKOWICACH I SOWINIE W RAMACH POLSKI ŁAD</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/951913 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert,<br/>wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym, a Wykonawcą, odbywa się w języku<br/>polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/lambinowice<br/>https://platformazakupowa.pl/transakcja/951913</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Zamawiający, zgodnie z<br/>Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji<br/>oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na<br/>platformazakupowa.pl, tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC, dowolny system operacyjny w wersji umożliwiającej zainstalowanie dowolnej przeglądarki<br/>internetowej (każdej innej niż przeglądarka Internet Explorer), z włączoną obsługą języka JavaScript, akceptującej piliki typu<br/>„cookies”,<br/>c) zainstalowane oprogramowanie do odczytu plików w formacie .pdf,<br/>d) wyświetlacz ekranowy umożliwiający pracę w rozdzielczości nie niższej niż 1024x768 pikseli<br/>e) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.,<br/>f) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/lambinowice<br/>3.W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami w zakresie:<br/>a) przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;<br/>b) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;<br/>c) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/ poprawienia/ uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;<br/>d) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w<br/>art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w<br/>postępowaniu;<br/>e) przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych;<br/>f) przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;<br/>g) przesyłania odwołania/inne<br/>odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.<br/>4.W sytuacjach awaryjnych w szczególności w przypadku braku działania platformy zakupowej platformazakupowa.pl , Zamawiający<br/>dopuszcza także komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres: dziadkiewicz.kancelaria@poczta.onet.eu , z<br/>zastrzeżeniem, że Ofertę<br/>Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl<br/>5. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl<br/>Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie<br/>zamieszczał na platformie w zakładce “Wiadomości – komunikaty publiczne”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi<br/>przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy za pośrednictwem zakładki „Wiadomości – wiadomości prywatne”.<br/>6. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej wskazanych w SWZ.<br/>7.Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie<br/>10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który<br/>wynosi maksymalnie 5MB.<br/>8.Oferta powinna być:<br/>1) sporządzona na podst. załączników do SWZ, w j.polskim<br/>2) złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia<br/>4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GMINA ŁAMBINOWICE, UL. TADEUSZA ZAWADZKIEGO 29,48-316<br/>ŁAMBINOWICE;<br/>2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail:<br/>dziadkiewicz.kancelaria@poczta.onet.eu;<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym<br/>postępowaniem pn.: „Przebudowa dróg w Łambinowicach (ul. Kwiatowa i Słoneczna) oraz modernizacja dróg w Mańkowicach,<br/>Szadurczycach, Lasocicach i Malerzowicach Wielkich”<br/>3) o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22<br/>RODO.<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego<br/>prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania<br/>dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia);<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie<br/>może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2<br/>RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy<br/>interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych<br/>osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki<br/>2, 00-193 Warszawa.<br/>11) W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby<br/>trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, zaleca się zobowiązanie wykonawcy do<br/>złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych<br/>przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO. (oświadczenie w formularzu oferty).</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.5.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 4805155,06 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ 1 - WDK – MAŃKOWICE<br/> 1. BRANŻA BUDOWLANA – ZAKRES OPRACOWANIA<br/>PRZEDMIOTEM INWESTYCJI jest przebudowa istniejącego budynku świetlicy z wykonaniem prac w zakresie:<br/>1.1. poprawy bezpieczeństwa osób przebywających w budynku, w tym warunków bezpiecznej ewakuacji<br/>zgodnie z ekspertyzą techniczną w zakresie innego spełnienia wymagań dotyczących bezpieczeństwa<br/>pożarowego i ewakuacji z obiektu,<br/>1.2. prac dotyczących termomodernizacji obiektu w zakresie docieplenia istniejącego stropodachu,<br/>1.3. prac remontowych i modernizacyjnych wewnątrz budynku.<br/>1.3.1. remont głównej i bocznej klatek schodowych wraz z ich pożarowym wydzieleniem drzwiami<br/>przeciwpożarowymi i wykonaniem urządzeń oddymiających i napowietrzających<br/>1.3.2. przebudowa pomieszczeń w poziomie piwnic z wykonaniem dolnego hallu dźwigowego oraz<br/>udrożnienie drugiego kierunku ewakuacji z sali sportowej<br/>1.3.3. przebudowa pomieszczeń parteru budynku w celu poprawy warunkow ewakuacji, w tym<br/>udrożnienie drugiego wyjścia ewakuacyjnego z sali spotkań przez boczną klatkę schodową,<br/>1.3.4. przebudowa pomieszczeń piętra budynku w celu poprawy warunkow ewakuacji, w tym<br/>wykonanie drugiego wyjścia z sali spotkań,<br/>1.4. Rozbiorka istniejącego wewnętrznego murowanego komina kotłowni celem uwolnienia zajmowanej<br/>przez niego powierzchni w związku ze zmianą źrodła ciepła ogrzewania budynku. Uzupełnienie stropow<br/>nad piwnicą, parterem i piętrem w miejscu po likwidowanym kominie,<br/>1.5. Remont klatek schodowych głownej i bocznej wraz z ich generalnym remontem, wymianą balustrad,<br/>stopnic i posadzek.<br/>1.6. Remont pokrycia z wykonaniem pokrycia membrana dachową i docieplenie dachu nad istniejącym<br/>korpusem budynku głownego oraz nad łącznikiem z głowna klatką schodową -poprzez wypełnienie<br/>przestrzeni stropodachow wentylowanych wełną mineralną granulowaną,<br/>1.7. Dobudowa zewnętrznego dźwigu dla niepełnosprawnych w centrum wschodniej elewacji budynku –<br/>WG ODRĘBNEGO OPRACOWANIA PROJEKTOWEGO I NA ODRĘBNYM ETAPIE REALIZACJI.<br/>1.8. W zakresie instalacji sanitarnych i wg ich projektu wykonawczego:<br/>1.8.1. Wykonanie nowych i wymiana istniejących instalacji sanitarnych w obszarze objętym<br/>przebudową<br/>1.8.2. Zmiana źrodła ciepła w budynku z wprowadzeniem pomp ciepła w miejsce istniejącej kotłowni<br/>węglowej,<br/>1.9. W zakresie instalacji elektrycznych i wg ich projektu wykonawczego:<br/>1.9.1. Wykonanie nowych instalacji elektrycznych w obszarze objętym przebudową,<br/>1.9.2. wykonanie zasilania dźwigu zewnętrznego dla niepełnosprawnych<br/>1.9.3. wykonanie instalacji elektrycznych w zakresie bezpieczeństwa przeciwpożarowego: instalacji<br/>oddymiania klatek schodowych wraz z rozszerzonym na inne pomieszczenia budynku zestawem<br/>czujek dymu, oraz ponadnormatywnego awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego<br/>1.9.4. wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku wraz z jej integracją z instalacjmi<br/>budynku.<br/>1.1. PRACE BUDOWLANE – PRZEBUDOWA<br/>1.1.1. Rozbiorka istniejącego komina kotłowni węglowej od dachu do piwnicy:<br/>1.1.1.1. Uzupełnienie otworu pozostałego po kominie w stropodachu wraz z wykonaniem nowego<br/>pokrycia uzupełniającego z papy termozgrzewalnej, następmnie pokrycie całego dachu membraną<br/>EPDM<br/>1.1.1.2. Uzupełnienie otworu pozostałego po kominie w stropach międzykondygnacyjnych.<br/>Uwaga!<br/>- W/w prace wykonywać pod nadzorem uprawnionego projektanta konstrukcji,<br/>- Należy wykorzystać otwór powstały w stropodachu po rozbiórce komina do wykonania warstwy<br/>ocieplającej stropodach wentylowany (ekofiber)<br/>1.1.2. Przebudowa zespołu toalet na piętrze po rozbiorce zespołu toalet istniejących,<br/>1.1.2.1. rozbiorka istniejącego układu ścianek działowych wraz z wyposażeniem<br/>1.1.2.2. wykonanie nowego zespołu toalet zgodnie z rysunkami wraz z wydzieleniem korytarza<br/>ewakuacyjnego,<br/>1.1.3. Wykonanie drugich drzwi ewakuacyjnych z sali 2/3 na piętrze wraz z korytarzem ewakuacyjnym.<br/>1.1.3.1. Wykucie i przesklepienie nowego otworu drzwiowego z sali 2/3 do korytarza ewakuacyjnego,<br/>1.1.3.2. montaż dwoch par nowych drzwi do sali 2/3 (po demontażu 1 szt. starych drzwi<br/>wejściowych),<br/>1.1.3.3. Remont posadzek i ścian w rejonie prac<br/>1.1.4. Toaleta npspr w poziomie piwnic. Dostosowanie pomieszczenia 0/11 w piwnicy do pełnienia<br/>funkcji dolnego hallu windowego oraz toalety dla niepełnosprawnych. Toaleta ta ma być dostępną dla<br/>osob uczestniczących w imprezach organizowanych na terenie przylegającym do WDK. Dostęp dla<br/>osob niepełnosprawnych na wozkach inwalidzkich za pośrednictwem dźwigu osobowego dla npspr.<br/>1.1.4.1. Wykonanie wiatrołapu w pomieszczenia przedsionka piwnicznego. Wykonanie ścianek i<br/>montaż drzwi wydzielających część lokatorską piwnic,<br/>1.1.5. Wydzielenie ścianką i drzwiami części technicznej piwnic – pomieszczenia pomp ciepła 0/12a,<br/>0/13, 0/14– z istniejącej powierzchni kotłowni.<br/>1.1.6. Przebudowa i remont istniejącej głownej klatki schodowej - w tym:<br/>1.1.6.1. demontaż i wymiana istn. balustrad. Balustrady montować w taki sposob aby szerokość<br/>pomiędzy balustradami oraz balustradą a ścianą była większa niż 120cm.<br/>1.1.6.2. wymiana okładzin schodowych i posadzki<br/>1.1.6.3. remont ścian, malowanie<br/>1.1.6.4. wykonanie nowych instalacji elektrycznych klatki schodowej – branża elektryczna<br/>1.1.7. Przebudowa i remont istniejącej bocznej klatki schodowej - w tym:<br/>1.1.7.1. demontaż i wymiana istn. balustrad. Balustrady montować w taki sposob aby szerokość<br/>pomiędzy balustradami była jak największa.<br/>1.1.7.2. wymiana okładzin schodowych i posadzki na biegach, spocznikach i podestach<br/>1.1.7.3. remont ścian, malowanie<br/>1.1.7.4. inne pracy wynikające z ekspertyzy pożarowej,<br/>1.2. PRACE BUDOWLANE – REMONT POMIESZCZEŃ<br/>1.2.1. W całym budynku:<br/>1.2.1.1. wymiana warstw posadzkowych, po usunieciu ich do płyty konstrukcyjnej, z wykonaniem<br/>nowego uwarstwienia z warstwa grzejną ogrzewania podłogowego, zgodnie z uwarstwieniem<br/>podanym na przekrojach. Wykończenie posadzek zgodnie z zestawieniem pomieszczeń.<br/>1.2.1.2. Wykonanie zaleceń ekspertyzy pożarowej (patrz pkt. 10.5) dotyczących wydzielenia i<br/>oddymiania klatek schodowych oraz eliminacji palnych okładzin ścian i stropow. Wyposażenie<br/>obiektu w adresowalny system sygnalizacji pożarowej oraz instalacje awaryjnego oświetlenia<br/>ewakuacyjnego o nateżęniu co najmniej 5 lx wg projektu instalacji elektrycznych.<br/>1.2.2. W poziomie parteru:<br/>1.2.3. 3. Drzwi ewakuacyjne z sali 1/9 - odtworzenie drzwi do klatki schodowej 1/1:<br/>1.2.3.1.1. -rozbiorka ścianki zamurowującej 12cm<br/>1.2.3.1.2. -wstawienie drzwi pełnych 90/200 EIS30 z ościeżnicą<br/>1.2.3.1.3. - remont i malowanie ścian<br/>1.2.3.2. Demontaż boazerii ze ścian i sufitu w sali 1/9 i ze ścian w pom. 1/10<br/>1.2.3.3. obudowanie parapetow z lastrico nakładkami w kolorze drewna dębowego (wysokość nad<br/>posadzka – 90 cm).<br/>1.2.4. W poziomie piętra:<br/>1.2.5. 1. Remont sali 2/3:<br/>1.2.5.1.1. - zerwanie podłogi - parkiet oraz płyty lastricowych<br/>1.2.5.1.2. - remont ścian - demontaż istn. boazerii- obudowy z płyt okleinowanych na ruszcie<br/>drewnianym,<br/>1.2.5.1.3. - naprawa tynku, wykonanie gładzi wapiennej, malowanie,<br/>1.2.5.1.4. - wykonanie tynku mozaikowego na ścianach,<br/>1.2.5.1.5. - naprawa, malowanie sufitu,<br/>1.2.5.1.6. - wykonanie podłogi z paneli poliwinylowych<br/>1.2.5.1.7. - obudowanie parapetow z lastrico nakładkami w kolorze drewna dębowego<br/>(wysokość nad posadzka – 90 cm).<br/>1.2.6. 2. Nowa ścianka pomiędzy 2/3 i 2/1<br/>1.2.6.1.1. - usunięcie istn. ścianki drewnianej z drzwiami,<br/>1.2.6.1.2. - wymurowanie nowej ścianki z gazobetonu<br/>1.2.6.1.3. - wstawienie nowych drzwi zgodnie z zestawieniem stolarki drzwiowej<br/><br/>2. BRANŻA ELEKTRYCZNA - ZAKRES OPRACOWANIA <br/>2.1 Istniejąca instalacja odgromowa<br/>2.2 Rozbiórka istniejących instalacji.<br/>2.3 Instalacje i urządzenia do pozostawienia – instalacja na 1 piętrze<br/>2.4 Przeciwpożarowe wyłączniki prądu (PWP)<br/>2.5 Zasilanie kablowe nN.<br/>2.6 Tablica główna TG-WDK.<br/>2.7 Dachowa instalacja fotowoltaiczna PV.<br/>2.8 Tablice piętrowe i linie zasilające<br/>2.9 Rozdzielnice na zewnątrz budynku i linie zasilające<br/>2.10 Zasilanie oczyszczalni ścieków<br/>2.11 Zasilanie windy osobowej i oświetlenie szybu windowego<br/>2.12 Oświetlenie podstawowe<br/>2.13 Awaryjne oświetlenie ewakuacyjne – oświetlenie dróg ewakuacyjnych<br/>2.14 Oświetlenie zewnętrzne<br/>2.15 Gniazda wtyczkowe 16A/250V<br/>2.16 Dedykowana instalacja elektryczna<br/>2.17 Gniazdo wtyczkowe 16A/400V<br/>2.18 Zasilanie pompy ciepła i pomp w rozdzielaczach<br/>2.19 Zasilanie urządzeń wentylacyjnych<br/>2.20 Zasilanie klimatyzacji<br/>2.21 Adresowalny system sygnalizacji pożarowej z oddymianiem klatek schodowych<br/>2.22 Instalacja elektryczna na 1 piętrze w pomieszczeniach nr 2/1, 2/2, 2/3<br/>2.23 Instalacja odgromowa<br/>2.24 Instalacje ochronne<br/>2.25 Sprawdzenia odbiorcze<br/><br/>3. BRANŻA SANITARNA - ZAKRES OPRACOWANIA <br/>Zakresem opracowania jest projekt instalacji wewnętrznych wody ciepłej, zimnej , kanalizacji sanitarnej, wentylacji oraz ogrzewania .<br/>3.1 Instalacja wody zimnej, ciepłej<br/>3.2 Instalacja kanalizacji sanitarnej<br/>3.3 Instalacja hydrantów wewnętrznych i zabezpieczenia p.poż.<br/>3.4 Instalacja c.o. i źródło ciepła<br/>3.5 Wentylacja i klimatyzacja </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Kryteria oceny ofert:<br/><br/> a) Cena brutto „C” – waga kryterium: 60%, maksymalna ilość pkt. 60 <br/>Ocena kryterium „cena” odbędzie się na podstawie ceny brutto podanej w ofercie. Ilość punktów zostanie obliczona wg wzoru:<br/><br/>                                  najniższa oferowana cena spośród wszystkich ważnych ofert<br/>    C =    …………………………………..…….………………………………… x 60pkt<br/>            cena badanej oferty<br/><br/><br/>C- liczba otrzymanych punktów w kryterium cena ofertowa brutto<br/><br/>Osiągnięta wartość procentowa według powyższego wzoru będzie odpowiadała uzyskanej liczbie punktów. Maksymalnie w tym kryterium można uzyskać 60 punktów.<br/><br/> b) Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz dostarczone i wybudowane materiały– waga 40%, maksymalna ilość pkt. 40<br/> • 36 miesięcy - 0 pkt<br/> • 60 miesięcy – 40 punktów    <br/>W przypadku zaoferowania gwarancji pomiędzy 36 a 60 miesięcy Wykonawca otrzyma pkt. wg wzoru: <br/>                          <br/>        Okres gwarancji oferty ocenianej<br/>    G =    …………………………………..…….………………………………… x 40pkt<br/>najdłuższy zaoferowany okres gwarancji<br/><br/><br/>G- liczba otrzymanych punktów w kryterium długości okresu gwarancji<br/><br/><br/>Ocena ofert przy zastosowaniu kryterium numer 2 zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie informacji zamieszczonych przez Wykonawcę w formularzu oferty. Wykonawca zobowiązany jest samodzielnie wpisać w Formularzu oferty oferowany okres gwarancji 36 miesięcy lub 60 miesięcy.<br/> W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji niż 60 miesięcy Zamawiający do oceny oferty przyjmie okres 60 miesięcy. <br/>W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę długości gwarancji krótszego niż 36 m-cy, Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji, i ofertę odrzuci.<br/><br/>2. Wynik<br/>Uzyskana z wyliczenia ilość punktów w poszczególnych kryteriach zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.<br/><br/>Ostateczna ilość punktów zostanie obliczona poprzez zsumowanie punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach według wzoru:<br/>LP=C+G<br/><br/>Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.<br/><br/>Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Zamawiający udzieli zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada wymaganiom ustawy Pzp i niniejszej SWZ oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ 2 - WDK – SOWIN<br/><br/> 1. BRANŻA BUDOWLANA – ZAKRES OPRACOWANIA<br/>Przedmiotem opracowania jest remont i przebudowa istniejącego budynku świetlicy w Sowinie.<br/>Cel opracowania. Projektowane prace remontowe mają umożliwić dalsze użytkowanie budynku zw zgodzie z obowiązującymi przepisami. W szczegolności dotyczy to rozwiązań w zakresie bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz działań zmniejszających oddziaływanie akustyczne obiektu na sąsiedni, przylegającydo świetlicy, budynek mieszkalny.<br/><br/>1.1. Remont istniejącego budynku w zakresie ogólnobudowlanym<br/>1.1.1. Zmiana układu ścian działowych (rozbiórka istniejących i wykonanie nowych),<br/>1.1.2. Wykonanie nowych, ocieplonych warstw posadzkowych i podłóg o ujednoliconym poziomie<br/>podłogi – po całkowitym usunięciu istniejących posadzek,<br/>1.1.3. Docieplenie ścian zewnętrznych – od wewnątrz – z powodu usytuowania lica istniejących ścian<br/>zewnętrznych w granicy działki - wraz wykonaniem nowych tynków i malowaniem<br/>1.1.4. Docieplenie istniejącego dachu wewnątrz istniejącej konstrukcji dachu.<br/>1.1.5. Naprawa i malowanie elewacji zewnętrznych<br/>1.1.6. Wymiana konstrukcji dachu wraz z jego pokryciem.<br/>W związku ze znacznym wzrostem obciążenia istniejącej konstrukcji dachu wynikającej z konieczności<br/>wykonania obudów przeciwpożarowych tej konstrukcji od dołu (sufit) jak i pełnej obudowy konstrukcji<br/>od góry, pod warstwami pokrycia dachowego, a także uwzględnienia aktualnych norm obciążeń dachu,<br/>w tym m in. od worka śniegowego, zdecydowano o konieczności wymiany całej konstrukcji dachu.<br/>1.1.7. Wykonanie prac poprawiających parametry akustyczne budynku ze szczególnym uwzględnieniem<br/>zmniejszenia oddziaływania hałasem na sąsiedni budynek mieszkalny poprzez:<br/>1.1.7.1. wymiana posadzki wraz z jej warstwami konstrukcyjnymi z wprowadzeniem uwarstwienia<br/>wynikającego z wniosków operatu akustycznego. W tym zakresie wykonanie płyty<br/>konstrukcyjnej podposadzkowej o gr. 25 cm, co wynika z wniosków operatu akustycznego,<br/>1.1.7.2. Wykonanie dylatacji pomiędzy podłuznymi ścianami zewnętrznymi ,konstrukcyjnymi, świetlicy<br/>a wschodnią ścianą szczytową świetlicy, będącą ścianą wspólną z sąsiednim budynkiem<br/>mieszkalnym,<br/>1.1.7.3. Wybudowanie nowej ściany szczytowej świetlicy przy w/w ścianie, na nowej ławie<br/>fundamentowej, oddylatowanych od wyżej opisanej ściany wspólnej z sąsiadem. Nową ścianę<br/>należy połączyć konstrukcyjnie z podłużnymi ścianami istniejącymi poprzez przemurowanie na<br/>strzepia. Nowa ściana stanowic będzie przegrodę akustyczną pomiędzy salą spotkań a<br/>budynkiem mieszkalnym sąsiada,<br/>1.1.7.4. zmniejszenie pogłosu w sali spotkań poprzez montaż sufitu akustycznego oraz paneli<br/>akustycznych w wybranych miejscach na ścianach.<br/>1.2. W zakresie instalacji sanitarnych całkowita wymiana instalacji wewnętrznych – zgodnie z projektem<br/>branżowym<br/>1.2.1. wykonanie nowej instalacji wodno – kanalizacyjnej<br/>1.2.2. wykonanie nowej instalacji c.o. wraz ze zmianą źródła ciepła na pompę ciepła<br/>1.2.3. wykonanie nowej instalacji wentylacji wraz z wentylacją nawiewno – wywiewną<br/>1.2.4. wykonanie instalacji klimatyzacji<br/>1.3. W zakresie instalacji elektrycznych – wykonanie całkowicie nowej wewnętrznej instalacji elektrycznej<br/>wraz z wykonaniem instalacji odgromowej i przeciwpożarowego wyłącznika prądu – zgodnie z projektem<br/>branżowym .<br/><br/><br/> 2. BRANŻA ELEKTRYCZNA - ZAKRES OPRACOWANIA <br/><br/>Zakres obejmuje swoim zakresem rozbiórkę i budowę wewnętrznej instalacji elektrycznej<br/>i instalacji odgromowej w związku z przebudową świetlicy wiejskiej w Sowinie.<br/> a. Przyłączenie budynku do sieci elektroenergetycznej nN<br/> b. Przeciwpożarowy wyłącznik prądu (PWP).<br/> c. Zasilanie kablowe nN<br/> d. Tablica rozdzielcza<br/> e. Dachowa instalacja fotowoltaiczna PV<br/> f. 5.6. Oświetlenie podstawowe<br/> g. Awaryjne oświetlenie ewakuacyjne – oświetlenie dróg ewakuacyjnych<br/> h. Oświetlenie podstawowe piwnicy i poddasza<br/> i. Oświetlenie zewnętrzne<br/> j. Gniazda wtyczkowe 16A/250V<br/> k. Zasilanie urządzeń technologicznych w aneksie kuchennym<br/> l. Zasilanie klimatyzacji<br/> m. Zasilanie urządzeń wentylacyjnych<br/> n. Zasilanie pompy ciepła<br/> o. Router Wi-Fi <br/> p. Zasilanie zewnętrznych rolet okiennych<br/> q. Instalacja odgromowa<br/> r. Instalacje ochronne<br/> s. Sprawdzenia odbiorcze<br/> t. Próby instalacji<br/><br/>3. BRANŻA SANITARNA - ZAKRES OPRACOWANIA <br/>Zakresem opracowania jest projekt instalacji wewnętrznych wody ciepłej, zimnej , cyrkulacji, kanalizacji sanitarnej, wentylacji oraz ogrzewania .<br/><br/>3.1 Instalacja wody zimnej , ciepłej i cyrkulacji<br/>3.2 Instalacja kanalizacji sanitarnej<br/>3.3 Instalacja hydrantów wewnętrznych i zabezpieczenia p.poż.<br/>3.4 Instalacja c.o. i źródło ciepła<br/>3.5 Wentylacja i klimatyzacja </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Kryteria oceny ofert:<br/><br/> a) Cena brutto „C” – waga kryterium: 60%, maksymalna ilość pkt. 60 <br/>Ocena kryterium „cena” odbędzie się na podstawie ceny brutto podanej w ofercie. Ilość punktów zostanie obliczona wg wzoru:<br/><br/>                                  najniższa oferowana cena spośród wszystkich ważnych ofert<br/>    C =    …………………………………..…….………………………………… x 60pkt<br/>            cena badanej oferty<br/><br/><br/>C- liczba otrzymanych punktów w kryterium cena ofertowa brutto<br/><br/>Osiągnięta wartość procentowa według powyższego wzoru będzie odpowiadała uzyskanej liczbie punktów. Maksymalnie w tym kryterium można uzyskać 60 punktów.<br/><br/> b) Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz dostarczone i wybudowane materiały– waga 40%, maksymalna ilość pkt. 40<br/> • 36 miesięcy - 0 pkt<br/> • 60 miesięcy – 40 punktów    <br/>W przypadku zaoferowania gwarancji pomiędzy 36 a 60 miesięcy Wykonawca otrzyma pkt. wg wzoru: <br/>                          <br/>        Okres gwarancji oferty ocenianej<br/>    G =    …………………………………..…….………………………………… x 40pkt<br/>najdłuższy zaoferowany okres gwarancji<br/><br/><br/>G- liczba otrzymanych punktów w kryterium długości okresu gwarancji<br/><br/><br/>Ocena ofert przy zastosowaniu kryterium numer 2 zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie informacji zamieszczonych przez Wykonawcę w formularzu oferty. Wykonawca zobowiązany jest samodzielnie wpisać w Formularzu oferty oferowany okres gwarancji 36 miesięcy lub 60 miesięcy.<br/> W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji niż 60 miesięcy Zamawiający do oceny oferty przyjmie okres 60 miesięcy. <br/>W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę długości gwarancji krótszego niż 36 m-cy, Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji, i ofertę odrzuci.<br/><br/>2. Wynik<br/>Uzyskana z wyliczenia ilość punktów w poszczególnych kryteriach zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.<br/><br/>Ostateczna ilość punktów zostanie obliczona poprzez zsumowanie punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach według wzoru:<br/>LP=C+G<br/><br/>Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.<br/><br/>Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Zamawiający udzieli zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada wymaganiom ustawy Pzp i niniejszej SWZ oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: <br/> 1) nie podlegają wykluczeniu;<br/>Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcę, wobec którego zaistnieją przesłanki do wykluczenia, na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ.<br/> 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust.2 dotyczące:<br/>a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/><br/>b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/><br/>c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/><br/> d) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>d1) Wykonawca spełni warunek zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że:<br/>Wykonawca spełni warunek zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał należycie i prawidłowo co najmniej dwie roboty budowlane polegającą na budowie lub przebudowie lub remoncie lub modernizacji lub rozbudowie budynku na kwotę nie mniejszą niż:<br/><br/>CZĘŚĆ 1 - WDK – MAŃKOWICE<br/>3.000.000,00 zł brutto<br/><br/>CZĘŚĆ 2 - WDK - SOWIN<br/>2.000.000,00 zł brutto<br/><br/>- w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów trzecich na podstawie art. 118 ustawy Pzp minimum jeden wykonawca lub jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający tym samym nie dopuszcza sumowania (łączenia potencjału) w zakresie tego warunku udziału w postępowaniu, gdyż wypaczałoby to cel, który powinien zostać osiągnięty poprzez tak postawiony warunek<br/>- jeżeli zakres robót przedstawiony w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że    roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone jest szerszy od powyżej określonego przez Zamawiającego należy w wykazie robót budowlanych podać wartość robót odpowiadających zakresowi warunku<br/><br/>d2) Zamawiający uzna warunek zdolności zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować n/w osobami:<br/><br/>Wykonawca wykaże, że w trakcie realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osoba posiadającą funkcję: <br/><br/>CZĘŚĆ 1 - WDK – MAŃKOWICE<br/><br/>1) kierownika budowy z minimalnym 60 miesięcznym doświadczeniem zawodowym po uzyskaniu uprawnień, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. <br/><br/>2) kierownika robót elektrycznych z minimalnym 60 miesięcznym doświadczeniem zawodowym po uzyskaniu uprawnień posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.<br/><br/>3) kierownika robót sanitarnych z minimalnym 60 miesięcznym doświadczeniem zawodowym po uzyskaniu uprawnień, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń.<br/><br/>CZĘŚĆ 2 - WDK - SOWIN<br/><br/>1) kierownika budowy z minimalnym 60 miesięcznym doświadczeniem zawodowym po uzyskaniu uprawnień, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. <br/><br/>2) kierownika robót elektrycznych z minimalnym 60 miesięcznym doświadczeniem zawodowym po uzyskaniu uprawnień posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.<br/><br/>3) kierownika robót sanitarnych z minimalnym 60 miesięcznym doświadczeniem zawodowym po uzyskaniu uprawnień, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń.<br/><br/> 1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczy się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp:<br/>1) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo: <br/>a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego, <br/>b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego, <br/>c) o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego, w art. 46-48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1133 oraz z 2021 r. poz. 2054) lub w art. 54 ust. 1-4 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 523, 1292, 1559 i 2054), <br/>d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego, <br/>e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa, <br/>f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769), <br/>g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270-277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe, <br/>h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej <br/>- lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;<br/>2) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1; <br/>3) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że Wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności; <br/>4) wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne; <br/>5) jeżeli Zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że Wykonawca zawarł z innymi Wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie; <br/>6) jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego Wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. <br/><br/><br/> 2. Jednocześnie na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: <br/>1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; <br/>2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; <br/>3)    wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia Wykonawcy składają:<br/>WRAZ Z OFERTĄ:<br/><br/> 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć kosztorys ofertowy oraz aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 2 i 3 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach, o którym mowa uprzednio stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/><br/><br/>NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO:<br/><br/> 2. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:<br/><br/> 1) Zamawiający nie będzie wymagał złożenia przez wykonawców dodatkowych, innych niż oświadczenie wymienione w art. 125 ust. 1 u.p.z.p., podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających niepodleganie wykluczeniu z postępowania, w drodze wyjątku z zastrzeżeniem okoliczności, o których mowa w art. 108 ust 1 pkt 5 u.p.z.p., tj. gdy na tę samą część zamówienia odrębne oferty złożą wykonawcy należący do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów – zgodnie z postanowieniem pkt. 2 poniżej. <br/> 2) Na podstawie art. 128 ust. 1 u.p.z.p. w związku z § 3 i Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia i spełnienia warunków    wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu – stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ dot. podstaw wykluczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 u.p.z.p., <br/> 3) w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 u.p.z.p. - postanowienie niniejsze dotyczy wyłącznie sytuacji, gdy na tę samą część zamówienia oferty złożą wykonawcy należący do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów- oświadczenie stanowi załącznik nr 4 do SWZ.<br/> 4) Wykazu robót budowlanych    -wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –inne dokumenty. -Załącznik nr 8 do SWZ.<br/> 5) Wykaz osób- Wykonawca wykaże, że w trakcie realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponować osobami w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ – w odniesieniu do warunku z rozdziału VII ust.1 pkt 2 ppkt d)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia Wykonawcy składają:<br/>WRAZ Z OFERTĄ:<br/><br/> 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć kosztorys ofertowy oraz aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 2 i 3 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach, o którym mowa uprzednio stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/><br/><br/>NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO:<br/><br/> 2. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:<br/><br/> 1) Zamawiający nie będzie wymagał złożenia przez wykonawców dodatkowych, innych niż oświadczenie wymienione w art. 125 ust. 1 u.p.z.p., podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających niepodleganie wykluczeniu z postępowania, w drodze wyjątku z zastrzeżeniem okoliczności, o których mowa w art. 108 ust 1 pkt 5 u.p.z.p., tj. gdy na tę samą część zamówienia odrębne oferty złożą wykonawcy należący do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów – zgodnie z postanowieniem pkt. 2 poniżej. <br/> 2) Na podstawie art. 128 ust. 1 u.p.z.p. w związku z § 3 i Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia i spełnienia warunków    wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu – stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ dot. podstaw wykluczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 u.p.z.p., <br/> 3) w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 u.p.z.p. - postanowienie niniejsze dotyczy wyłącznie sytuacji, gdy na tę samą część zamówienia oferty złożą wykonawcy należący do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów- oświadczenie stanowi załącznik nr 4 do SWZ.<br/> 4) Wykazu robót budowlanych    -wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –inne dokumenty. -Załącznik nr 8 do SWZ.<br/> 5) Wykaz osób- Wykonawca wykaże, że w trakcie realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponować osobami w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ – w odniesieniu do warunku z rozdziału VII ust.1 pkt 2 ppkt d)</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: zamówienia 12000 zł (słownie:<br/>dwanaście tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w<br/>jednej lub kilku formach przewidzianych w art.97 ust.7: 1) w pieniądzu 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach<br/>ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9<br/>listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 4.<br/>Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Prudnik<br/>Filia Łambinowice Nr 89 8905 1010 9001 0012 5413 0001 tytułem: „wadium – nazwa zamówienia . ….ZP.271…..2024 W<br/>przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na<br/>rachunku Zamawiającego. Zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty dowód wpłaty wadium- potwierdzający dokonanie<br/>przelewu. W formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ należy podać numer konta, na jakie Zamawiający dokona<br/>zwrotu wadium. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub<br/>poręczenia w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub<br/>gwarancji i spełniać co najmniej poniższe wymagania: 1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki<br/>powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p. 2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać<br/>zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; 3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na<br/>pierwsze żądanie; 4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z<br/>zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) w treści poręczenia lub gwarancji<br/>powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania; 6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest:<br/>Gmina Łambinowice; 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.),<br/>Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub<br/>gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że<br/>zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum); 7. Zasady zwrotu oraz<br/>okoliczności zatrzymania wadium określa p.z.p. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 7 do SWZ. Oświadczenie to składa się w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 4 Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 5 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. VII ust.1 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. VII ust.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku. 6 Oferta musi być podpisana w taki sposób, by poprawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7 Jeżeli w postępowaniu zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 8 Wypełniając formularz oferty należy wpisać dane (nazwa, adres itd.) Pełnomocnika (Lidera) oraz wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W innych dokumentach (załączniki) powołujących się na Wykonawcę w miejscu np. nazwa, adres Wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące Pełnomocnika (Lidera) i Wykonawcy, którego dany dokument (załącznik) dotyczy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> SWZ określa zasady dotyczące zaliczek <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do<br/>SWZ. 2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. 3.<br/>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy określonej w art.455 ustawy PZP.<br/>4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 5. Zmiany<br/>przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. Szczegółowy zakres zmian<br/>określa załącznik nr 5 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-22 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/951913</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-22 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-08-21</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com